Бүгүн Mostbet букмекердик кеңсесине кошулуп, Кыргызстанда спорттук мелдештерден жана онлайн оюндарынан максималдуу ырахат жана пайда алыңыз. Бул жерден сиз спорттук иш-чаралар үчүн эң мыкты коэфициенттерди, ошондой эле ар кандай бонустарды жана акцияларды, бекер коюмдарды, бекер айлануулар жана Мостбет промо коддорун таба аласыз. Биздин веб-сайтты колдонуу оңой жана жөнөкөй, ал эми букмекерликти ого бетер ыңгайлуу кылуу үчүн профессионалдар командасы сиз үчүн мобилдик тиркемени иштеп чыгышты.

27 березня 2018 року з нагоди відзначення 50-річчя ВТЕІ КНТЕУ відбулася вузівська вікторина «Навколо світу: Food time». Вже стало доброю традицією проводити вікторини такого характеру для студентів нашого інституту. У грі брали участь три команди, які намагалися вибороти таке бажане 1 місце. За результатами вікторини перемогу здобула команда «Макарони». Команда-переможець нагороджена Грамотою, команди-учасниці «Саша Саня» та «Гурмани» нагороджені Подяками. Вікторина «Навколо світу: Food time» пройшла у легкій, доброзичливій, пізнавальній та веселій атмосфері, залишивши масу позитивних вражень та емоцій. Дякуємо всім учасникам, журі та глядачам! До нових зустрічей на інтелектуальних вікторинах зі студентським науковим товариством «ВАТРА»!

27 березня 2018 року в інституті відбулось підписання Договору про співробітництво з питань стажування студентів за кордоном з Компанією «КАЛІПСО ТУР ЮА» (Туреччина). Студенти інституту отримали можливість пройти міжнародну виробничу практику в найкращих готелях та туристичних компаніях Туреччини. Перевірити свої навики і знання на посадах трансфермена, гіда-перекладача, аніматора, офіціанта, повара та бармена. Під час проходження практики студенти набудуть практичного досвіду як супроводжуючі туристичних груп та отримають можливість поглибити знання у сфері роботи туристичної компанії. Також вони ознайомляться із особливостями проведення екскурсій та реалізації додаткових туристичних послуг для туристів. По закінченню практики студенти отримають сертифікат міжнародного зразка.

21-24 березня 2018 року директор інституту Наталія Леонідівна Замкова, доц. Махначова Н.М. та асистент кафедри менеджменту та адміністрування Семенюк І.Ю. відвідали Швецію, де взяли участь в роботі Європейської конференції «EQAVET in Practice» (м. Стокгольм), в рамках проекту «BALTIC NETWORK FOR PREVENTION OF EARLY SCHOOL LEAVING» (SEE-ME), що фінансується Швецьким інститутом.
Під час поїздки директором інституту Н.Л. Замковою було підписано договір про співпрацю з ректором Folkuniversetet, Юсефом Ахманом.
Також представники ВТЕІ КНТЕУ разом з колегами з ВНМУ ім. М.І. Пирогова, ВНАУ, ВВПУСП, представниками ГО «Єврорегіон «Дністер» та колегами з Молдови побували в Швецькому інституті та презентували проміжні результати проекту SEE-ME.
Директором департаменту міжнародної співпраці Фолькуніверситету Алі Рашиді також було проведено пізнавальну екскурсією по Стокгольму, де представники України та Молдови насолодилися красою Палацу королеви, будинку уряду, національного музею та опери, цікавими дизайнерськими рішеннями та старовинними будівлями! Стокгольм вразив стриманою красою, величною архітектурою та теплим спілкуванням!

27 березня 2018 року кафедрою маркетингу та реклами було проведено міжвузівський круглий стіл на тему «Тенденції розвитку соціальної реклами: ефективність вітчизняної соціальної реклами, соціальна відповідальність бізнесу та влади». У роботі круглого столу прийняли участь викладачі та здобувачі вищої освіти Вінницького торговельно-економічного інституту Київського національного торговельно-економічного університету, Вінницького державного педагогічного університету ім. Михайла Коцюбинського, Вінницького торговельно-економічного коледжу Київського національного торговельно-економічного університету.
До уваги присутніх було запропоновано доповіді учасників та здійснено їх обговорення. Доповідачі ознайомили учасників круглого столу з тенденціями розвитку соціальної реклами, як інструменту в українському суспільстві (доцент ВТЕІ КНТЕУ Ковінько О.М.), з проблемами сучасної соціальна реклами (здобувач вищої освіти ОС «бакалавр» спеціальності «Маркетинг» – Солоднюк Юлія), з особливостями соціальної реклами на українському телебаченні (здобувач вищої освіти ОС «магістр» спеціальності «Маркетинг» – Дишкант Марія), з особливостями створення соціальної реклами за кордоном (здобувач вищої освіти ОС «магістр» спеціальності «Маркетинг» – Каправа Наталія), з шедеврами української соціальної реклами та найсильнішими соціальними постерами, які змушують зупинитися і поміркувати (здобувач вищої освіти ОС «бакалавр» спеціальності «Маркетинг» – Марченко Мар’яна), про популяризацію України в світі засобами соціальної реклами (ст.викл. ВДПУ ім. Михайла Коцюбинського Уманець В.О.).