Вакансії для студентів і випускників станом на 27.01.2022
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Менеджер з постачання |
ТОВ БМР |
|
забезпечення наявності товару за своїми товарними групами в оптимальній кількості і асортименті; забезпечення планових показників по оборотності своїх товарних груп; ведення пошуку постачальників, вивчення нових пропозицій від постачальників, підготовка для керівництва обґрунтованих пропозицій про залучення нових постачальників; проведення переговорів з постачальниками і погодження умов постачання з безпосереднім керівником; складення замовлення постачальникам, відстеження виконання замовлення, контроль виконання зобов’язань перед постачальниками; визначення видів товарів, які необхідно внести в асортимент або вивести з асортименту; визначення мінімального складського залишку товарів і забезпечення наявності необхідної кількості товару на складі компанії; забезпечення постійної наявності товарів підвищеного попиту, регулярне проведення моніторингу наявності та продажів по товарах підвищеного попиту з метою недопущення появи їх дефіциту; забезпечення робітників всім необхідним матеріалом; виконання окремих службових доручень свого безпосереднього керівника. |
графік роботи Пн-Пт з 9:00—18:00; комфортний офіс та молодий колектив; стабільна заробітна плата. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
PR-спеціаліст |
ТОВ Автострада |
вміння швидко занурюватись в тему, відчувати і розуміти бренд, орієнтувати всі дії на його цільову аудиторію та спілкуватись його мовою; знання як якісно представити бренд, підсилити позитивний імідж і підвищити впізнаваність; навички генерування креативного та різноманітного контенту самостійно; успішний досвід ведення PR кампаній; досвід ведення веб-сайтів; навики ведення внутрішніх каналів комунікації. |
контент-менеджмент (ведення та наповнення сайту компанії); підготовка та організація участі компанії в тематичних подіях, виставках; підготовка рекламних та іміджевих матеріалів (рекламні листівки, ліфлети, буклети, візитки, банери та ін); копірайтинг (тексти буклетів, тексти та новини для сайту компанії); ведення внутрішньої комунікації, зокрема Телеграм-каналу компанії; брендування техніки, виробничих потужностей компанії; планування щомісячних витрат — бюджетування; взаємодія з підрядниками (постановка ТЗ/координація/ контроль їх роботи). |
дружній колектив; медичне страхування; робота в перспективній компанії; масштабні проєкти; офіційне працевлаштування та соціальні гарантії згідно КЗпП України. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Рекрутер |
ТОВ Автострада |
досвід підбору персоналу виробничих, будівельних компаній різних рівнів — буде перевагою; знання КЗпП, основ кадрового обліку, психології та управління персоналом; вища освіта. |
виконання роботи із забезпечення підприємства працівниками потрібних професій, спеціальностей і кваліфікації згідно з цілями, стратегією та профілем підприємства; розробка перспективних і річних планів по кадровому резерві комплектування підприємства персоналом з урахуванням перспектив його розвитку; вирішення питань найму, звільнення, переведення працівників, контроль їх розстановки і правильність використання у підрозділах підприємства. |
офіційне працевлаштування та соціальні гарантії згідно КЗпП України; медичне страхування; п’ятиденний робочий тиждень з можливістю повної та часткової зайнятості; цікава та динамічна робота в компанії, що стрімко розвивається; можливість зростати разом з компанією. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з продажу |
ТД Укрсервис |
досвід роботи в сфері продажів; уміння швидко орієнтуватися в технічних характеристиках товару; ПК — впевнений користувач (Word, Excel); уміння презентувати продукцію; розуміння первинних бухгалтерських документів (рахунок, видаткова накладна, податкова накладна); хороші комунікативні навички, активність, вміння працювати в команді, поставлена мова і дикція. |
робота з клієнтами безпосередньо в сервісному центрі (консультація по асортименту, цінам, технічним характеристикам, оформлення документів при продажу); робота з базою контрагентів, підтримання зв’язку з закріпленими клієнтами; контроль відвантаження та дебіторської заборгованості. |
оплата праці: ставка + виконання ключових показників; професійне навчання і можливість стати експертом в складному технологічному обладнанні; можливість розвитку професійних переговорних навичок; оплачувана відпустка, лікарняний. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Спеціаліст з бухгалтерського обліку (ділянка "Банк") |
Агропросперис |
закінчена вища освіта; досвід роботи бухгалтером обов’язковий; знання основ бухгалтерського обліку, податкового законодавства; впевнений користувач системи «Клієнт-банк»; впевнений користувач ПК, 1С 8, M.E.Doc, Word, Excel; уважність та готовність працювати з великими об’ємами інформації. |
формування та експорт платіжних доручень, відомостей на виплату коштів; створення заявок в системі «Клієнт-банк» на купівлю/продаж валюти; проведення експорту банківських документів в системі «Клієнт-банк»; проведення імпорту банківських виписок в систему 1С та рознесення банківських документів за попередній банківський день; проведення перевірки нарахування відсотків по кредитах з іноземними кредиторами відповідно до договорів, які заключено; перед сплатою відсотків по кредитах підготовка розрахунків відсотків за договорами в розрізі договорів, передача в електронному варіанті на УК та ПК (для підпису оригіналів та відправлення на банк). |
офіційне працевлаштування, соціальні гарантії, згідно КЗпП України; повний робочий день (з 8:00 до 17:00, п’ятиденка); декретне місце; участь в професійних тренінгах; добровільне медичне страхування. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Інспектор з кадрової роботи |
ТОВ Автострада |
досвід роботи інспектором з кадрів (буде перевагою); досвід роботи з кадровим документообігом виробничих, будівельних компаній різних рівнів; знання КЗпП, основ кадрового обліку; вища освіта. |
виконання роботи по оформленню працівників потрібних професій, спеціальностей і кваліфікації згідно з цілями, стратегією та профілем підприємства; проведення прийняття, звільнення, переведення працівників, контроль їх розстановки у підрозділах підприємства. |
офіційне працевлаштування та соціальні гарантії згідно КЗпП України; медичне страхування; п’ятиденний робочий тиждень; цікава та динамічна робота в компанії, що стрімко розвивається; можливість зростати разом з компанією. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер-адміністратор по роботі з документами, діловод |
Буд Енерго Сервіс |
знання ПК: MS Office, Word, Excel; вміння обробляти і аналізувати великий потік інформації; стресостійкість, організованість, комунікабельність, відповідальність, вміння легко навчатись новому, порядність. |
обробка вхідної інформації; ведення баз даних; виконання поставлених задач. |
офіційне працевлаштування; робочий день з 8:30 до 17:30; сучасний офіс у центрі міста; молодий колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Кошторисник |
Буд Енерго Сервіс |
впевнений користувач MS Office, АВК-5; досвід роботи в енергетичній сфері або будівництві; вища технічна (інженерно-економічна) освіта; розуміння процесу організації і ведення будівельних робіт; вміння читати проєктно-технічну документацію; відповідальність, оперативність, багатозадачність; досвід роботи обов’язковий. |
складання та перевірка договірних цін, комерційних пропозицій; підрахунок об'єму робіт по проєктно-кошторисній документації; підготовка, перевірка та контроль актів виконаних робіт (КБ2, КБ3). |
сучасний офіс в центрі міста, молодий колектив; стабільна заробітна плата, офіційне працевлаштування, графік роботи з 8:30 по 17:30; участь в реалізації цікавих проєктів з будівництва. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Торговий представник |
ПП ТД Солодкий світ |
відповідальність; цілеспрямованість; стресостійкість; організаторські здібності.
|
виконання ключових показників роботи на ввіреній території; розвиток клієнтської бази на закріпленій території; контроль рівня дебіторської заборгованості; виконання завдань по дистрибуції продукції; подача актуальної і достовірної звітності. |
конкурентна заробітна плата; додатковий бонус за перевиконання планових показників; мобільний зв’язок; навчання; можливість професійного зростання; графік роботи з понеділка по п’ятницю. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Адміністратор готелю |
ПП ТД Солодкий світ |
пунктуальність; ввічливість; стресостійкість; вміння налагодити контакт з гостями готелю; бажання працювати. |
поселення і виселення гостей; розрахунок гостей.
|
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бухгалтер з обліку ПДВ та основних засобів |
Voltage Group |
вища профільна освіта; досвід роботи на посаді бухгалтера не менше 2-х років; знання бухгалтерського та податкового законодавства України; впевнений користувач 1С 8.3, MS Office, M.E.Doc, Соната. |
повне та достовірне відображення інформації, що міститься у прийнятих до обліку первинних документах, на рахунках бухгалтерського обліку 6431, 6432, 6435, 6441, 6442, 6412, 315; формування та реєстрація в ЄРПН податкових накладних та розрахунків коригувань; погодження податкових документів контрагентів в Медок; погодження та реєстрація розрахунків коригувань контрагентів; рознесення податкових документів в 1С; підготовка та складання звітів з ПДВ; контроль залишків коштів на спецрахунку з ПДВ; робота з Клієнт-банком; виписка рахунків-фактур покупцям; внесення вхідних платіжних доручень, проведення виписок у обліковій програмі; ведення обліку ОЗ в повному обсязі; проведення інвентарізацій ОЗ; звітність по ОЗ (статистика, фінансова звітність). |
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер із закупівель |
ЕкоДім |
вища освіта; знання ПК (1С 8, Excel); досвід роботи на аналогічній посаді є обов’язковим; здатність опрацьовувати великий об’єм інформації; аналітичний склад розуму, багатозадачність та розвинені комунікативні навички. |
аналітика та формування оптимальних залишків на складах, формування замовлення постачальнику; робота із запитами відділу продажів по термінах доставки та вартості товару; пошук, аналіз, вибір постачальників; визначення та контроль умов поставки та розрахунків; укладення договорів та звірка взаєморозрахунків з постачальниками; моніторинг асортименту та цін. |
робота у стабільній компанії; графік роботи: Пн-Пт, 8:30−18:00; гідний рівень оплати праці; можливість професійного та кар’єрного зростання; дружній колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Помічник інтернет-маркетолога |
ТОВ Маркетпласт |
вища освіта (облік і аудит); досвід роботи бухгалтером від 2 років; знання законодавства України в сфері податкового та бухгалтерського обліку; досвідчений користувач 1С: Бухгалтерія 8, Клієнт-банк, Медок; ПК MS Office (Word, Excel, Outlook), Інтернет. |
аналіз тематики сайту та конкурентів; збір, кластеризація, розширення семантики, формування первинного ядра пошукових запитів; створення широкої семантичної структури сайту; проведення аудиту, формування завдань з технічної оптимізації сайту; внутрішня перелінковка, збільшення внутрішньої ваги важливих для просування сторінок; рекомендації щодо покращення юзабіліті сайту; зовнішня оптимізація, збільшення посилань на сайт, управління репутацією в інтернеті; поетапна оптимізація сторінок за розділами, категоріями, покращення сайту на основі аналізу даних; постановка ТЗ копірайтеру, контроль над виконанням поставленого завдання; формування звітності. |
досвід успішного SEO просування сайтів; знання основних чинників просування у пошукових системах; орієнтація на результат; швидке реагування на поставлене завдання; дотримання термінів виконання завдань; навички роботи з текстовими редакторами та електронними таблицями; підтримка зв’язку в робочий час (Telegram, Viber, телефон), оперативно відповідати на листи, повідомлення в чаті; досвід роботи з Google Analytics, GTM, GSC, GMB; досвід роботи з Google Ads. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Логіст |
ТОВ Автострада |
освіта: вища, бажана спеціальність за напрямком: Управління логістичними системами/ Транспортна логістика/ Міжнародна логістика /Економіка та підприємництво/Облік та аудит/Фінанси/Маркетинг / Менеджмент; досвід в сфері логістики від 2-х років; впевнений користувач MS Office, 1С 8, базові знання в веденні документообігу та роботи з договорами; досвід впровадження та удосконалення програмного забезпечення логістичного напрямку; розвинуті комунікативні навички, уважність до деталей, відповідальність, здатність працювати з великими обсягами інформації у чітко визначені терміни, націленість на командний результат та стресостійкість. |
аналіз мети, стратегії та плану підприємства у сфері логістики; організація доставки продукції та матеріалів; розрахунок найвигіднішого способу транспортування вантажу, визначення маршруту, здійснення моніторингу своєчасної доставки та належного виконання транспортних послуг; збір, контроль та розподіл інформації між регіональними диспетчерами, а також безпосередня координація дій кожного з них; здійснення контролю за переміщенням транспорту. |
офіційне працевлаштування та соціальні гарантії згідно КЗпП України; медичне страхування; п’ятиденний робочий тиждень з можливістю повної та часткової зайнятості; цікава та динамічна робота в компанії, що стрімко розвивається; можливість зростати разом з компанією. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Представник постачальника |
ТОВ ТВК Байріс |
наявність в кандидата середньої спеціальної, незакінченої вищої або вищої освіти; досвід роботи в продажах вітається. |
виконання планових показників; надання консультацій та обслуговування покупців згідно встановлених стандартів; проведення презентацій; розміщення товару на полицях в торговому залі. |
офіційне працевлаштування; конкурентна заробітна плата + %; стабільна та своєчасна оплата; гнучкий графік роботи, 5 робочих днів на тиждень, 2 вихідні дні, 8-ми годинний робочий день. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Фінансовий аналітик |
LetyShops |
досвід у сфері фінансів більше 2-х років; знання принципів управлінського та фінансового обліку; знання IFRS та податковому законодавстві України; розуміння на побудові фінансової звітності (P&L, CF, BS); англійська мова на рівні B1 та вище; вміння працювати з великим об'ємом інформації; просунутий користувач програм MS Excel; аналітичний склад розуму, ініціативність та швидкість в роботі; досвід роботи в BIG4 або міжнародних компаніях; додаткова освіта/сертифікати: ACCA/DipIFR; володіння програмами Business Intelligence; робота з великою кількістю валют. |
консолідація управлінської звітності, використовуючи принципи IFRS; формування консолідованої звітності на основi локальних звітів компаній групи; участь у підготовці компанії до аудиту BIG4; проведення аналізу фінансових показників на основі звітів; формування фінансових моделей; участь у процесі прогнозування та бюджетування. |
робота в сучасному і комфортному офісі Вінниці (формат роботи обговорюється); офіційне працевлаштування; професійний розвиток і навчання; конкурентна зарплата; уроки англійської мови; корпоративні заходи і поїздки; професійний та дружній колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Мерчендайзер |
ПрАТ «Чумак» |
комунікабельність, відповідальність, ініціативність; бажання працювати та розвиватись. |
викладка продукції згідно стандартів компанії; контроль залишків продукції в торгових точках; формування фотозвітів. |
стабільна заробітна плата; можливість кар’єрного росту. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер у відділ продажу |
ФОП Войтюк А.І. |
відповідальність та орієнтованість на результат; висока активність; бажання гідно заробляти. |
залучення нових та втримання потенційних клієнтів; консультування клієнтів; відвідування торгових точок згідно маршруту по території. |
можливість офіційного працевлаштування та кар’єрного росту; конкурентоздатна заробітна плата; графік роботи: Пн.- Пт. 09:00 — 18:00; робота в компанії, яка успішно розвивається. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Менеджер з туризму |
Verona-tour |
орієнтація в готельній базі основних курортів світу; досвід роботи від одного року. |
підготовка пакету документів на тур для туриста; робота з туристом від початку до кінця; бронювання і підбір туру; підбір та оформлення авіаквитків. |
графік роботи з 10:00 до 19:00; 2 плаваючих вихідних на тиждень. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Старший бухгалтер |
АТ Укртелеком |
вища освіта відповідного напрямку; знання та розуміння принципів ведення обліку; впевнений рівень користування ПК; аналітичні здібності, відповідальність, дисциплінованість, активність. |
нарахування та відображення в обліку амортизації, облік операцій з руху необоротних активів; перевірка документів з обліку необоротних активів; контроль за своєчасним наданням первинних документів матеріально-відповідальними особами; проведення перевірочних процедур по філіям макрорегіону перед закриттям періоду; участь у проведенні інвентаризації. |
команда однодумців, яка може запропонувати допомогу і підтримку; офіційне працевлаштування, своєчасна виплата заробітної плати двічі на місяць; нормований графік роботи з 08:30 до 17:30, у п’ятницю з 08:30 до 16:15 та 31 день оплачуваної відпустки; офіс у центрі міста зі зручною транспортною розв’язкою; можливість отримати квартальну премію за якісне виконання роботи; безкоштовне навчання та оволодіння сучасними методами і технологіями. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Супервайзер торгівельних представників |
ТОВ Голдентрейд Груп |
досвід роботи на посаді супервайзера від 2 років; успішний досвід в управлінні персоналом; уміння вести переговори та досягати бажаних результатів; уміння встановлювати і підтримувати довгострокові партнерські відносини; активність, цілеспрямованість, відповідальність, готовність працювати на результат; наявність авто обов’язково. |
організація, навчання та контроль роботи команди торгових представників; планування та контроль обсягів продажів; здійснення контролю за рівнем дебіторської заборгованості; мотивація команди на результат; робота з ключовими клієнтами; формування звітності. |
конкурентний рівень оплати праці; п’ятиденний робочий тиждень; активна, цікава робота в команді професіоналів; робота в молодому дружньому колективі; можливість професійного та кар’єрного розвитку; офіційне працевлаштування. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Менеджер з продажу автомобілів |
група компаній Автомир |
освіта: вища (бажана спеціальність за освітою: Економіка та підприємництво/Облік та аудит/Фінанси); бажаний досвід на аналогічній посаді – 2 роки (перевага кандидатам з досвідом в галузі - виробництва/будівництва); володіння ПК (програми): 1С 8.3, Word, Excel; самоорганізованість; здатність до швидкого навчання новому; активність, вміння працювати в дуже багатофункціональному режимі; комунікабельність, вміння знаходити компромісні рішення. |
забезпечення виконання планових показників з продажу автомобілів та аксесуарів; планування і безпосередня участь у заходах по організації торгівлі автомобілями, проведенні промо-акцій і рекламних компаній; активне залучення нових клієнтів, утримання існуючих; формування попиту на автомобілі, додаткове обладнання до них шляхом рекламних та маркетингових заходів, дотримання стандартів процесів продажу та обслуговування відвідувачів. здійснення економічного аналізу ділових угод, формування та подання звітності. |
офіційне працевлаштування, що передбачає оплачувані лікарняні та відпустку 24 календарних дні; робочий графік в будні з 09:00 до 18:00, субота з 09:00 - 17:00; професійна команда, здатна вирішити будь-яку задачу; професійний розвиток, доступ до навчальних онлайн порталів, очних навчальних програм, в перспективі будете сертифікованим керівником відділу продажу компанії ГК «Автомир»; нові цікаві знайомства, корисні зв’язки, вдячні клієнти; допомога і підтримка в будь-яких робочих ситуаціях; насичене корпоративне життя та дружній колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Менеджер з продажу |
Bezbrendu |
клієнтоорієнтованість; здатність засвоювати великий об’єм інформації за короткий термін; швидкість та уважність до деталей; навики продажів та переговорів з клієнтами; грамотна письмова комунікація; хороше почуття гумору і командний гравець; наявність потужного особистого телефону. |
прийом замовлень в Instagram; обробка вхідних заявок по скрипту; продаж товарів клієнтам; виконання плану з продажів; контроль отримання оплати від клієнтів; правильне внесення заявки в бот. |
офіційне працевлаштування; повний соц.пакет (оплачувані лікарняні дні, відпустка 24 дні); графік роботи позмінно на офісі з 7:00 до 16:00, з 16:00 до 01:00 — 2 робочі /2 вихідні; комфортний офіс у Вінниці та техніка Apple; молодий драйвовий колектив; відсутність бюрократії та швидкість прийняття рішень. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Маркетолог, SMM-менеджер |
Медичний центр «Салютем» |
вища освіта; знання ПК (1С 8 УТП, M.E.Doc); досвід з розблокування податкових накладних; здатність опрацьовувати великий об’єм інформації, вміння аналізувати. |
виписка рахунків на оплати видаткових накладних; звірка з контрагентами; формування податкових накладних; внесення в 1С податкових від постачальників; контроль податкового кредиту з ПДВ. |
зручний графік роботи; конкурентна заробітна плата; цікаві завдання в проєкті; корпоративні заходи та подорожі; комфортне робоче місце у сучасному МЦ; офіційне працевлаштування; соціальний пакет державних гарантій. |
Відправити резюме можна за посиланням |
*відповідальність за зміст та правильність написання опису вакансій несе роботодавець