З 22 по 24 лютого 2021 року у Вінницькому торговельно-економічному інституті КНТЕУ відбулась акредитаційна експертиза із використанням технічних засобів відеозв’язку за акредитаційною справою 0208/АС-21 освітньої програми «Маркетинг» початкового рівня вищої освіти ОС «Молодший бакалавр».
Дякуємо надзвичайно компетентній команді експертів в особі голови експертної групи Нянько Віталія Миколайовича, та шановних експертів Іваннікової Марини Миколаївни та Жалдаченко Марини Миколаївни за відзначення сильних сторін та надання цінних рекомендацій для подальшого вдосконалення освітньої програми!
Дякуємо за визнання нашого головного принципу роботи – студентоцентризму, адже він проявляється всюди, приємно, що це помічено! Студенти ВТЕІ КНТЕУ – Ви найкращі! Теплі слова подяки нашим надійним багаторічним партнерам роботодавцям та стейкхолдерам, які беруть активну участь у становленні майбутніх маркетологів, підтримують нас та завжди надають поради щодо подальшого розвитку освітньої програми «Маркетинг» за останніми тенденціями розвитку даної галузі.

24 лютого 2021 року в рамках І етапу ХVІ Літньої Універсіади відбулися змагання з шахів серед студентів Вінницького торговельно-економічного інституту КНТЕУ.
За результатами змагань І місце серед дівчат посіла Віннік Любов (МЕВ-11). Серед хлопців: І місце – Іванов Артем (ЕП-31), ІІ місце – Джигирис Ігор (ЕП-31), ІІІ місце – Кукарев Максим (МЕВ-11).
Тренер – завідувач кафедри фізичного виховання та спорту Сальникова С.
З числа переможців та призерів укомплектовано збірну команду інституту для участі у ІІ етапі ХVІ Літньої Універсіади.
Бажаємо здоров'я та нових перемог!

Навчатися у Вінницькому торговельно-економічному інституті КНТЕУ, спілкуватися з практиками, отримувати нові досвід, знання та враження – це не фантазія, а реальність, яка стала частиною життя членів Бізнес-школи ВТЕІ КНТЕУ та новим кроком до професійного успіху!!!
24 лютого 2021 року відбулася зустріч лідерів Вінницького торговельно-економічного інституту КНТЕУ з Альоною Танасійчук, Головою ГО Вінницької обласної організації «Українська Асоціація Маркетингу», Головою Вінницького Регіонального Представництва Індустріального Гендерного Комітету з Реклами.
На зустрічі з представником Української Асоціації Маркетингу слухачі дізналися про те, як визначити, чи є реклама дискримінаційною за ознакою статі; про критерії визначення дискримінаційної реклами, які стануть у нагоді при підготовці рекламної продукції; про іміджеві та фінансові втрати компаній через застарілі уявлення про рекламні продукти; про зміну сприйняття споживачами дискримінаційної реклами; про досвід України щодо підвищення рівня якості рекламних продуктів; на прикладах розглядали чи містить рекламна продукція ознаки дискримінації за статтю.