
24 жовтня 2025 року у ВТЕІ ДТЕУ відбулася гостьова лекція на тему «Креативність як технологія», організована кафедрою маркетингу та реклами. Спікером виступив Анже Єреб, креативний директор рекламного агентства «McCann Ljubljana» (Словенія).

24 жовтня 2025 року викладачі кафедри іноземної філології та перекладу і студенти спеціальності «Германські мови та літератури (переклад включно), перша — англійська» взяли участь у вебінарі «Від CAT-tools до ChatGPT: як цифрові технології змінюють викладання перекладу».

23 жовтня 2025 року в рамках Тижня факультету торгівлі, маркетингу та сфери обслуговування ВТЕІ ДТЕУ відбулася гостьова лекція на тему «Маркетингові дослідження у сфері виробництва тактичного спорядження: вивчення попиту, конкуренції та інновацій».

23 жовтня 2025 року у ВТЕІ ДТЕУ в рамках тижня факультету торгівлі, маркетингу та сфери обслуговування відбулася довгоочікувана гостьова лекція від справжнього майстра контенту – Віктора Замрія, автора, сценариста та режисера успішних рекламних скетчів для бізнесів.

23 жовтня 2025 року у рамках проведення декади факультету торгівлі, маркетингу та сфери обслуговування був проведений святковий благодійний ярмарок-продаж «ФТМСО Ярмарок Світла» метою якого був збір коштів на поїздку до Вінницького навчально-реабілітаційного центру "Гніздечко" Вінницької обласної Ради.
Участь у Ярмарку взяло 13 груп факультету. Всього було зібрано понад 13000 грн., які підуть на купівлю засобів гігієни, солодощів для вихованців дитячого будинку. Захід додав усім піднесеного настрою, згуртувавши в єдиній благородній справі.

23 жовтня 2025 року для здобувачів вищої освіти за спеціальностями G13 Харчові технології / 181 «Харчові технології», J2 Готельно-ресторанна справа та кейтеринг / 241 «Готельно-ресторанна справа» було проведено майстер-клас на тему «Інноваційні технології приготування м’ясних страв», під керівництвом шеф-кухаря сімейного ресторану «NUMO САД» Віктора Росохи. Захід був покликаний познайомити здобувачів вищої освіти з сучасними техніками приготування м’ясних страв та забезпечити в такий спосіб розвиток їхніх професійних компетентностей, формування розуміння можливостей впровадження інноваційних технологій в автентичні страви.


