Бүгүн Mostbet букмекердик кеңсесине кошулуп, Кыргызстанда спорттук мелдештерден жана онлайн оюндарынан максималдуу ырахат жана пайда алыңыз. Бул жерден сиз спорттук иш-чаралар үчүн эң мыкты коэфициенттерди, ошондой эле ар кандай бонустарды жана акцияларды, бекер коюмдарды, бекер айлануулар жана Мостбет промо коддорун таба аласыз. Биздин веб-сайтты колдонуу оңой жана жөнөкөй, ал эми букмекерликти ого бетер ыңгайлуу кылуу үчүн профессионалдар командасы сиз үчүн мобилдик тиркемени иштеп чыгышты.

4 травня 2022 року науково-педагогічні працівники кафедри туризму та готельно-ресторанної справи та здобувачі вищої освіти за спеціальностями «Готельно-ресторанна справа», «Туризм», «Харчові технології» долучилися до онлайн-вебінару «Формування меню», організованому виконавчим директором мережі готелів «Ribas Hotels» Андрієм Маренчуком та керуючим партнером компанії «Restetika» спільно з «Ribas Hotels», к.е.н., президентом Асоціації Кулінарів, ресторатором з 20-ти річним досвідом Андрієм Магалецьким.
Під час обговорення було визначено, що техніку формування меню прийнято розуміти як меню «Інжиніринг», яке включає в себе перевірені технології, які б заохотили споживачів купувати страви з вищою ціною або переміщати ті страви, які не продаються, але мають важливе значення для збереження своїх позицій в меню. За допомогою цих технологій визначається наступне: місце розташування страви на листі меню, враховуючи їх вартість; опис страв, за допомогою якого можливо збільшити прибуток закладу на 15%; послідовність запису страв.

Було також встановлено, що процес формування меню потрібно починати ще з часу планування концепції закладу ресторанного господарства, оскільки це дозволить створити зразкове меню, яке можна було б використати, щоб показати потенційним інвесторам та продемонструвати, наскільки ретельно можна спланувати свою бізнес-стратегію.
Андрій Магалецький пояснив, що меню, як правило, поділяються на такі категорії, як холодні страви та закуски, перші страви, другі страви, які можливо окремо ділити на м’ясо, птицю, спеціальні страви, морепродукти, напої, вегетаріанські страви з десертами та інші. Можна також розділити пункти меню на сніданок, обід і вечерю або використовувати окремі меню, як наприклад сезонне або страви від шеф-повара. Є речі в ресторанному бізнесі, що не завжди можна проконтролювати: додаткові витрати, орендна плата, витрати на обладнання, страхування та основні витрати на утримання персоналу. Тим не менше, можна збільшувати прибуток власного закладу шляхом залучення нових відвідувачів за допомогою добре продуманого меню.
Було також обговорено питання щодо трендів у їжі та напоях, які є на сьогодні, а також сучасний стан ринку ресторанного бізнесу, враховуючи реалії війни. На сьогодні ресторанний бізнес є соціальним, тому власники даного бізнесу навіть і не думають про рентабельність.
По закінченню зустрічі Андрій Магалецький зазначив, що попри сучасні складнощі у ресторанному бізнесі, через 2-3 роки він стане локомотивом європейської економіки.