Бүгүн Mostbet букмекердик кеңсесине кошулуп, Кыргызстанда спорттук мелдештерден жана онлайн оюндарынан максималдуу ырахат жана пайда алыңыз. Бул жерден сиз спорттук иш-чаралар үчүн эң мыкты коэфициенттерди, ошондой эле ар кандай бонустарды жана акцияларды, бекер коюмдарды, бекер айлануулар жана Мостбет промо коддорун таба аласыз. Биздин веб-сайтты колдонуу оңой жана жөнөкөй, ал эми букмекерликти ого бетер ыңгайлуу кылуу үчүн профессионалдар командасы сиз үчүн мобилдик тиркемени иштеп чыгышты.

4 червня 2021 року відбувся IV Всеукраїнський круглий стіл «Молодь Поділля опановує маркетинг»!
Під час зустрічі у форматі «Круглого столу» проходило обговорення Професійного стандарту «Рекламіст», який підготували та запропонували до обговорення члени робочої групи.
Проєкт стандарту розміщено на сайті ГО «Українська Асоціація Маркетингу», надіслано представникам Національного агентства кваліфікацій, представникам рекламного бізнесу та іншим стейкхолдерам. Після наочної демонстрації Професійного стандарту «Рекламіст» членами робочої групи Альоною Танасійчук, Світланою Ковальчук, Юлією Білик Тетяною Шевчук, Юлією Мельник, учасники заходу приступили до його обговорення.
Anze Jereb, відзначив, що саме час змінювати парадигму спеціальності «Маркетинг», оскільки маркетинг це філософія управління, а сучасному бізнесу потрібні вузькосфокусовані професіонали за спеціальностями, які не завжди можна отримати в Україні. Тому, доцільно знайти можливості для вивчення європейського досвіду формування стандартів та взяти його за основу Професійного стандарту «Рекламіст», що створить можливість підприємствам рекламної індустрії наступні 10 років використовувати його у своїй діяльності.

Ірина Лилик, зауважила, що наразі, важливим завданням є внесення змін в кваліфікаційний довідник, або в процедуру реєстрації професійних стандартів в Україні, оскільки існує багато розбіжностей між видами професійної діяльності, що застосовуються на практиці вітчизняними підприємствами, і тими, що визначені Державним класифікатором професій.
Максим Лазебник, відзначив, що будь-яка індустрія існує тоді, коли діють норми та стандарти. Тому, дуже важливо, що розпочалася робота з розробки Професійного стандарту «Рекламіст», якого реально не вистачає для організації роботи у сфері маркетингових комунікацій вітчизняних підприємств. Алла Кострубська, звернула увагу на позитивні сторони запропонованого Професійного стандарту «Рекламіст», який враховує особливості діяльності вітчизняних підприємств в умовах діджиталізації. Також зауважила, що всі посади, на які може претендувати професіонал в сфері маркетингу, практично неможливо об’єднати в один стандарт, і тому варто розглянути трудові функції за сучасними посадами в окремих розділах, але в межах одного стандарту.
Володимир Ковтунець, звернув увагу членів робочої групи на те, що в Національній рамці кваліфікацій чітко виокремлено такі складові, як: автономія та відповідальність, тому доцільно додати до компетентностей професіонала в сфері маркетингу, рекламіста такі компетентності, які будуть враховувати вимоги НРК. А також, важливо доповнити розділ 3 «Нормативно-правова база, що регулює відповідну професійну діяльність» посиланнями на ЗУ «Про електронну комерцію», «Про друковані засоби масової інформації (пресу) в Україні”, „Про телебачення і радіомовлення”, «Про електронну комерцію» тощо. Володимир Віталійович наголосив, що термінологія Професійного стандарту «Рекламіст» має містити менше слів іншомовного походження, якщо їх можна замінити словами з українського словника, наприклад – термін «івенти» замінити на «події». Також важливо в параграфі «1.12 Документи, що підтверджують професійну та освітню кваліфікацію, її віднесення до рівня національної рамки кваліфікацій (НРК)» при визначені форми підтвердження професійної кваліфікації вказати критерії оцінювання на іспиті.
Софія Сельська, відзначила, що для рекламного бізнесу важлива наявність Професійного стандарту, оскільки це дозволить полегшити оцінювання результатів роботи фахівців в сфері реклами топ-менеджментом компаній, ставити завдання і налагоджувати комунікацію з підрядниками. А також, важливо доповнити розділ 3 «Нормативно-правова база, що регулює відповідну професійну діяльність» посиланнями на нормативно-правові акти, що врегульовують питання у сфері інтелектуальної власності.
Володимир Шевчук, відзначив, що на даний момент маємо базуватися на положеннях чинного Національного класифікатора України ДК 003:2010 «Класифікатор професій», проте Професійний стандарт «Рекламіст» важливо максимально адаптувати до сучасних вимог ринку. А також, важливо доповнити окремі компетенції, додавши до них «оцінювання ефективності виконання роботи професіоналами», що дозволить топ-менеджменту компанії на основі стандарту оцінювати їхню роботу. Олена Танасієнко, базуючись на власному досвіді відзначила, що для професіоналів важливо вчасно проходити підтвердження кваліфікації або перекваліфікацію відповідно до вектору побудови власної кар’єри, тому в запропонованому на розгляд Професійному стандарті «Рекламіст» важливо здійснювати розподіл трудових функцій за рівнями професійних кваліфікацій.
Іван Окоєв, звернув увагу членів робочої групи на те, що в даному стандарті важливо додати поняття неповна кваліфікація, часткова кваліфікація і вказати на відповідність у розділі «Навчання та професійний розвиток», а також застосувати цей підхід при розподілі трудових функцій за рівнями професійних кваліфікацій. Звернути увагу на внесення повної інформації в п.7.2 «Суб’єкт перевірки професійного стандарту».
Наталія Карпенко, відзначила, що наявність професійних стандартів фахівців в сфері маркетингу, зокрема «Професійного стандарту «Рекламіст» посилює переваги освітніх програм, за якими ЗВО здійснюють підготовку фахівців за спеціальністю «Маркетинг», а отже пришвидшення процесу його реєстрації дозволить Гарантам більш активно співпрацювати з усіма учасниками освітнього процесу. Ірина Поліщук, відзначила, що затвердження Професійного стандарту «Рекламіст» є важливим завданням всієї маркетингової спільноти України. Його затвердження посилить успішність комунікації між бізнесом, освітою і владою, та підвищить конкурентоспроможність професіоналів у сфері маркетингу, рекламістів на ринку праці, допоможе їм формувати власну шкалу кар’єрного зростання.
Жваву дискусію викликали питання: чи важливо враховувати професійні стандарти за мікрокваліфікаціями при розробці та реалізації освітніх програм «Маркетинг», «Рекламний бізнес», «Рекламний менеджмент», «Маркетинговий менеджмент», «Цифровий маркетинг», «Бренд-менеджмент» закладами вищої освіти, оскільки жодна заявка роботодавця не покривається однією кваліфікацією.
На завершення зустрічі члени робочої групи з розробки «Професійного стандарту «Рекламіст» подякували за конструктивну роботу під час обговорення проєкту.
Всі учасники зустрічі дійшли спільної думки, що професійна кваліфікація присвоюється за результатами навчання, і неважливо, яким чином організовано освітній процес – формально, як навчання в закладі вищої освіти, чи неформально, як навчання, організоване професійними організаціями або ініційоване здобувачем, головне – ОСВІТА ВПРОДОВЖ ЖИТТЯ!!!