БІЗНЕС-ОСВІТА НОВОГО ПОКОЛІННЯ У ВТЕІ ДТЕУ: все про індустрію гостинності та туризму у Вінниці

У Вінницькому торговельно-економічному інституті ДТЕУ активно триває навчання у бізнес-школі, яка забезпечує студентів бізнес-освітою нового покоління. Адже навчання слухачів відбувається з одночасним впровадженням бізнес-інструментів на практиці, в роботі вітчизняних компаній.
14 квітня 2023 року відбулося засідання Бізнес-школи ВТЕІ ДТЕУ з директором департаменту маркетингу міста та туризму Вінницької міської ради Олександром Вешелені та головою ГО «Вінницька Асоціація гостинності «Хліб&Сіль» Інною Кривешко.
Цього разу здобувачі вищої освіти отримували практичні знання з питань туристичного розвитку Вінниці, дізналися про особливості роботи департаменту маркетингу міста та туризму Вінницької міської ради, про практичні аспекти формування маркетингової стратегії розвитку туризму у Вінниці, про розробку та запровадження Вінницького стандарту гостинності.
Олександр Вешелені продемонстрував учасникам засідання результати маркетингових досліджень ринку туристичних послуг Вінниці за останні три роки, портрет споживача туристичних послуг, акцентував увагу на важливості використання результатів даних досліджень, врахуванні сегментації споживачів туристичних послуг в процесі відновлення ринку туристичних послуг у 2023 році.
Жваву дискусію викликали питання продемонстрованого бренд-буку Вінниці, особливо активно обговорювали питання «Як активувати всіх представників бізнес-середовища об’єднаної територіальної громади запроваджувати рекомендації бренд-буку Вінниці при формуванні бренд-буку компанії, при розробці програм рекламних та ПР-компаній?».
Учасників засідання зацікавила розповідь про різні заходи, які були розроблені та реалізовані командою департаменту маркетингу міста та туризму та всіма амбасадорами Вінниці, які підтримують та допомагають брендувати наше місто, створювати туристичні магніти нашої громади.
Інна Кривешко розповіла учасникам засідання про те, як сфера ресторанної індустрії брала участь в реалізації маркетингової стратегії розвитку туризму у Вінниці, а саме ініціювали розробку стандарту гостинності Вінниці та в подальшому планують долучатися до всіх активностей у місті, щоб процес запровадження стандарту гостинності був швидким та ефективним.
Всі разом учасники прийшли до висновку, що в процес впровадження стандарту гостинності Вінниці важливо долучати органи влади та самоврядування, будь-які сфери та види бізнес-діяльності, громадські організації, заклади освіти тощо. Пані Інна, разом з учасниками засідання обговорили плани щодо проведення для здобувачів вищої освіти тренінгу «Вінницький стандарт гостинності», після проходження якого студенти отримають нові компетенції, вміння та навички впроваджувати стандарт в якості членів ГО «Вінницька Асоціація гостинності «Хліб&Сіль».
Дискусію викликали питання діяльності підприємств сфери HoReCa у Вінниці «до» та «після» початку війни в Україні. Оскільки всі амбасадори Вінницького стандарту гостинності, які підписали Меморандум про співпрацю з ГО «Вінницька Асоціація гостинності «Хліб&Сіль», об’єднали зусилля з перших годин війни, вирішували проблему продовольчої безпеки Вінницького регіону, що став територією транзитного проїзду для наших співвітчизників, які покидали свої домівки, тікаючи від війни.
Щиро дякуємо шановним Олександру Вешелені та Інні Кривешко за навчання слухачів Бізнес-школи ВТЕІ ДТЕУ, за обмін досвідом та ознайомлення з практичними кейсами, фахові поради щодо ефективної організації роботи в умовах війни.




