Бүгүн Mostbet букмекердик кеңсесине кошулуп, Кыргызстанда спорттук мелдештерден жана онлайн оюндарынан максималдуу ырахат жана пайда алыңыз. Бул жерден сиз спорттук иш-чаралар үчүн эң мыкты коэфициенттерди, ошондой эле ар кандай бонустарды жана акцияларды, бекер коюмдарды, бекер айлануулар жана Мостбет промо коддорун таба аласыз. Биздин веб-сайтты колдонуу оңой жана жөнөкөй, ал эми букмекерликти ого бетер ыңгайлуу кылуу үчүн профессионалдар командасы сиз үчүн мобилдик тиркемени иштеп чыгышты.
English

16 грудня 2022 року відбулася 21-а практична онлайн-конференція з просування на західних ринках.
«На Захід»– це унікальна конференція в Інтернеті, присвячена просуванню товарів та послуг на ринках US, CA, GB, JP.
Викладачі кафедри маркетингу та реклами і здобувачі вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» отримали чудову можливість приєднатися до спільноти з просування різних сфер бізнесу.

Вітчизняні та закордонні спікери поділилися корисною інформацією та відповіли на всі запитання слухачів у прямому ефірі:
- Роман Дорошенко – CEO Zeeks та генеральний партнер інвестиційного фонду NetSolid Investments. Спікер виступив у форматі Q&A-сесії.
- Дмитро Бондар (CEO та один із засновників компанії Boosta) – розказав про «Менеджмент в SEO».
- Julia Petryk (PR & Comms Lead в MacPaw) поділилася кейсами в тематиці PR + репутація.
- Mads Singers – «SEO From a Business».
- Ярослав Баклан (Marketing partner in Boosta) – продемонстрував кейс: «Як побудувати компанію, в якій хочуть працювати сеошники».
- Віктор Карпенко – CEO SeoProfy, спікер + модератор конференції.
- Влад Бодашко, Олександр Белевець – виступив із доповіддю на тему:«SEO-аналіз ніші – як відносно швидко порахувати чи є гроші, чи немає з точки зору сеошника».
- Jason Barnard (Founder and CEO of Kalicube) — Google’s Three Main Knowledge Algorithms: How They Work and What you Can do to Take Advantage.
- Ірина Махнорілова (СМО Boosta) розказала про маркетинговий менеджмент.
- Ілля Черепинець, SEO спеціаліст Jooble, розповів про вихід на нові ринки – «Дослідження очима продуктового SEO-спеціаліста».
Конференція тривала понад 10 годин, протягом яких слухачі брали участь у жвавій дискусії, мали можливість поспілкуватися з колегами, поділитися досвідом, невдачами та перемогами.
Дякуємо за професійні виступи спікерам, які розібрали на практиці складні нюанси з просування різних сфер бізнесу в Інтернеті, отримані знання студенти зможуть використати в рамках вивчення дисциплін «Маркетинговий аналіз», «Маркетинговий менеджмент», «Паблік рілейшинз», «Реклама в Інтернеті», та «Цифровий маркетинг» у своїй діяльності.