Бүгүн Mostbet букмекердик кеңсесине кошулуп, Кыргызстанда спорттук мелдештерден жана онлайн оюндарынан максималдуу ырахат жана пайда алыңыз. Бул жерден сиз спорттук иш-чаралар үчүн эң мыкты коэфициенттерди, ошондой эле ар кандай бонустарды жана акцияларды, бекер коюмдарды, бекер айлануулар жана Мостбет промо коддорун таба аласыз. Биздин веб-сайтты колдонуу оңой жана жөнөкөй, ал эми букмекерликти ого бетер ыңгайлуу кылуу үчүн профессионалдар командасы сиз үчүн мобилдик тиркемени иштеп чыгышты.

1 червня 2022 року науково-педагогічні працівники кафедри туризму та готельно-ресторанної справи та здобувачі вищої освіти за спеціальностями «Готельно-ресторанна справа», «Туризм» долучилися до онлайн-вебінару «Розробка концепції готелю», організованому засновником та генеральним директором «Ribas Hotels» Артуром Лупашко та менеджером з розвитку «Ribas Hotels» Ксенією Дронга.
В процесі обговорення було встановлено, з чого необхідно розпочинати при розробці концепції закладу. Визначено, що для початку необхідно проводити маркетингове дослідження ринку готельно-ресторанних послуг. Саме основне, що потрібно знати при цьому – це що ми будуємо, для чого і для кого.

Артур Лупашко заявив, що проблемою при цьому є те, що багато інвесторів не замовляють розробку концепції та реального дослідження ринку, покладаючись просто на свої смаки. Але керувати готелем непросто. Це трудомістко, дорого і вимагає ідеального планування, щоб забезпечити безперебійне виконання всього процесу від початку до кінця без будь-яких збоїв або ускладнень на цьому шляху.
Ксенія Дронга визначила, що концептуальний готель пропонує багато переваг як на етапах розробки, так і на етапах експлуатації – узгодження персоналу щодо спільного бачення; надбавка до вартості номерів (в основному через те, що вони знають, на що можуть розраховувати гості); узгоджений досвід гостей, який запрошує інших у цей креативно організований простір, що значно знижує PR через деякі заходи контролю якості, які тут також діють). Останнім часом зросла кількість талановитих людей, які прагнуть приєднатися до амбітних проектів із такими змістовними формулюваннями місії.
Обговорено, яких спеціалістів варто залучити до розробки концепції готелю: керівника проєкту, адміністратора проєкту (допомагає збирати необхідні документи, протоколи зустрічей), аналітика, архітектора, маркетолога, який буде проводити глибинні інтерв’ю, будівельні організації (для прорахунку необхідних інвестицій для будівництва готелю), фінансових аналітиків. Підсумовуючи зустріч, Ксенія Дронга зазначила, що концепт-готель – це тип сучасного закладу гостинності, який пропонує клієнтам не тільки розкіш, але й досвід. Якщо є необхідність пошуку ідеї для відкриття власного бізнесу, необхідно подумати про відкриття нового типу готелів з інноваційними зручностями та тематикою. Для цього можна створити його з нуля або вступити в партнерство з іншими інвесторами, щоб відкрити його разом.