Науково-педагогічні працівники та здобувачі вищої освіти взяли участь в онлайн-вебінарі «Terra Incognita: Ресторани в час війни» від компанії «Restetika» i проекту «Horeca.Angels»

31 травня 2022 року науково-педагогічні працівники кафедри туризму та готельно-ресторанної справи та здобувачі вищої освіти за спеціальностями «Готельно-ресторанна справа», «Туризм», «Харчові технології» долучилися до онлайн-вебінару «Terra Incognita: Ресторани в час війни», організованому керуючим партнером компанії «Restetika», президентом Асоціації Кулінарів, ресторатором з 20-ти річним досвідом Андрієм Магалецьким та бренд-шефом мережі ресторанів «Salad», м. Житомир, Головою Житомирської обласної Асоціації кулінарів України, членом Національної кулінарної Збірної України, переможцем кількох Всеукраїнських кулінарних змагань Віктором Бєляком.
В ході зустрічі обговорювались наступні питання: волонтерство і комерційна діяльність; раціони для військових і меню для гостей; допомога біженцям і робота з постачальниками; доходи і витрати закладів ресторанного господарства в умовах сьогодення; тренди розвитку і виживання в ресторанному бізнесі.
Детально було обговорено як розпочалася волонтерська діяльність ресторанів з початку війни, хто зачиняв заклади. Визначено, що завантаження закладів ресторанного господарства значно зменшилось: звичайно це пов’язано із війною, режимом роботи закладів, зниженням доходів споживачів, значним подорожчанням сировини для приготування страв із меню.
Віктор Бєляк розповів, що було після того, як прогнали «орків» з Житомирської області, і як це вплинуло на роботу закладу ресторанного бізнесу, в якому він працює та розповів на прикладах головні умови роботи закладу на сьогодні. Також було проговорено про те як зміняться формати закладів ресторанного господарства після війни, яким буде споживач, якою буде українська кухня в закладах.
Найближчі декілька років люди не зможуть витрачати великі кошти, відвідуючи заклади ресторанного бізнесу, тому дані заклади повинні підлаштовуватися під свого споживача, не зупинятися на місці і розробляти та впроваджувати у свою діяльність нові формати, більш доступніші для відвідувачів.



