Науково-педагогічні працівники та здобувачі вищої освіти взяли участь в онлайн-вебінарі «Як розвивати власний бренд ключових співробітників? Чому важливо бути експертом та до чого тут монетизація?» від мережі готелів «Ribas Hotels»

26 травня 2022 року науково-педагогічні працівники кафедри туризму та готельно-ресторанної справи та здобувачі вищої освіти за спеціальностями «Готельно-ресторанна справа», «Туризм» долучилися до онлайн-вебінару «Як розвивати власний бренд ключових співробітників? Чому важливо бути експертом та до чого тут монетизація?», організованому засновником та генеральним директором «Ribas Hotels» Артуром Лупашко та керуючою PR відділу компанії «Ribas Hotels» Галиною Череднюк.
Під час обговорення було визначено, що таке особистий бренд працівника, як він формується та для чого він розвивається на підприємствах готельно-ресторанного бізнесу. Розвиваючи власний бренд – це вклад у майбутнього кожного, розширення нетворкінгу. Інструменти, які потрібно враховувати при формуванні особистого бренду: канали комунікації зі світом (соціальні мережі), ведення особистого блогу, фокус на певній аудиторії, власна оригінальність.
В ході обговорення було визначено, що особистий бренд потрібен тим, хто хоче бути експертом в готельно-ресторанній сфері або пов’язаний з даним бізнесом. Він формується з візуальної частини, цілей, глобальної ідеї, меседжів, які прагне донести людина.
Галиною Череднюк було визначено, що особистий бренд – це те, як ви себе рекламуєте та підносите світові. Це унікальна комбінація вашого досвіду, навичок та особистості, з якою люди бачать вас і ваш бізнес. З кожним словом, предметом одягу та публікацією в Instagram ви розповідаєте вашу історію. Імідж людини формується незалежно від того, чи докладає вона зусиль для створення свого персонального бренду.
Нині особистий бренд відіграє важливу роль, як у презентації себе в діловому середовищі, так і під час представлення власного продукту. Успішний персональний бренд формується з набору образів, вдало побудованої репутації та залученої аудиторії, яка реагує на вашу комунікацію. Саме тому у часи діджиталізації та соціальних мереж можливість якісно створити особистий бренд має кожен.



