Науково-педагогічні працівники та здобувачі вищої освіти взяли участь в онлайн-вебінарі «Інструменти та тенденції в бронюванні готелей» від мережі готелів «Ribas Hotels»

27 квітня 2022 року науково-педагогічні працівники кафедри туризму та готельно-ресторанної справи та здобувачі вищої освіти за спеціальностями «Готельно-ресторанна справа», «Туризм» долучилися до онлайн-вебінару «Інструменти та тенденції в бронюванні готелей», організованому виконавчим директором мережі готелів «Ribas Hotels» Андрієм Маренчуком та керуючою відділу бронювання «Ribas Hotels» Аліною Радченко.
Під час обговорення було детально розкрито питання щодо сучасних інструментів, а також тенденцій, які використовують в процесі бронювання готелів. Керуючою відділу бронювання «Ribas Hotels» Аліною Радченко було відзначено, що 80% бронювання припадає на телефонні дзвінки, інші 20% – бронювання через соціальні мережі, чат-боти, месенджери (Viber, Telegram), он-лайн чати на сайті готелю, які все ж слугують як додаткові джерела при здійсненні вибору закладу готельного господарства.
Мова також йшла про сучасний тренд «Friendly service» (дружелюбний сервіс), як один із способів не офіційного ділового спілкування, що вимагає також «емоційного продажу» номерів у готелі. А для цього потрібно постійно навчати персонал.
У ході обговорення було визначено, що враховуючи зв'язок служби бронювання майже з усіма службами готелю, від діяльності яких залежить злагодженість роботи закладу розміщення, необхідно проводити постійний контроль роботи служби бронювання з використанням сучасних методів контролю якості діяльності даної служби: конверсія, вибіркове прослуховування дзвінків, середній чек бронювання. А для визначення оцінки задоволення споживачів наданими послугами в готелях, варто проводити опитування гостей шляхом анкетування, на основі аналізу якого визначають незадоволення споживачів окремими видами робіт з надання готельних послуг.
Було досліджено практичний досвід «Ribas Hotels» щодо використання різних систем бронювання. Обґрунтовано мобільні додатки, які взаємодіють із системами бронювання та за допомогою яких готельні підприємства підвищують свою конкурентоспроможність серед інших готельних підприємств. Проаналізовано інші трендові можливості безконтактного способу бронювання, які власники готелів можуть впроваджувати у свої заклади.
Отже, інструменти та тенденції в бронюванні готелей постійно змінюються, покращуючи рівень сервісу та удосконалюючи ефективність надання послуг готельного господарства України.



