Науково-педагогічні працівники та здобувачі вищої освіти взяли участь в онлайн-вебінарі «Вау сервіс в готелі» від мережі готелів «Ribas Hotels»

13 квітня 2022 року науково-педагогічні працівники кафедри туризму та готельно-ресторанної справи та здобувачі вищої освіти за спеціальностями «Готельно-ресторанна справа», «Туризм» долучилися до онлайн-вебінару «Вау сервіс в готелі», організованому виконавчим директором мережі готелів «Ribas Hotels» Андрієм Маренчуком та керуючою готелем «WOL.121 by Ribas» Анною Поєдинчук.
На обговорення було винесено питання перспектив готельно-ресторанного та туристичного бізнес після війни, зокрема, й того, чим Україна зможе здивувати туристів. Мова йшла про «Вау сервіс», тобто такий сервіс, якого, на думку спікерів, гості не очікують, при цьому він обов’язково має запам’ятатися. У цьому контексті було обговорено цікаві «Вау ефекти», такі як: послуга «меню подушок», можливість вибирати запах при в’їзді в готель, послуга «рибка в номер» та багато іншого. Обговорення зазнали світові тренди в готельній індустрії: соціально-відповідальний тренд, роботи зі штучним інтелектом (надають додаткову інформацію про готель), діджиталізація.
Щодо України, то упродовж трьох повоєнних років, на думку спікерів, наша країна буде сильним брендом, в тренді буде все українське, тому закладам потрібно цим обов’язково скористатися. У тренді обов’язково буде тема екології, локальні продукти, українські вина, українська продукція у міні-барах готелів.
У ході обговорення було визначено, що найголовніше – це показувати турботу про кожного гостя, робити індивідуальний підхід, враховуючи хобі чи вподобання гостей з їх сторінок у соціальних мережах. Емоційний сервіс та надання позитивних емоцій – це одне із основних правил в індустрії гостинності!
Наприкінці зустрічі Андрій Маренчук зазначив, що «наші вороги хотіли забрати наше теперішнє, але їм ніколи не забрати нашого майбутнього. А молодь думає майбутнім», а тому запросив присутніх на зустрічі здобувачів вищої освіти до проходження на базі мережі готелів «Ribas Hotels» виробничої практики й наступного працевлаштування, аби з новими силами продовжувати розвивати готельно-ресторанний та туристичний бізнес України.



