Відбулося відкрите засідання наукового гуртка «Маркетингові інновації»
31 березня 2022 року на кафедрі маркетингу та реклами ВТЕІ ДТЕУ відбулося відкрите засідання наукового гуртка «Маркетингові інновації» на тему «Особливості формування товарної політики вітчизняних підприємств в умовах військового стану».
На заході були представлені доповіді здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» денної форми навчання.
Науковий інтерес та жваву дискусію викликали виступи-доповіді, які пов’язані із особливостями товарної політики під час військових дій (Мельник Марія, МР-21мб), Грищук Анастасія, МР-22д), напрямами роботи АТ «Укрпошта» до та під час військових дій (Гончарук Дмитро, МР-21д), впливом зовнішнього середовища на ринок побутової хімії під час військового стану на території України (Лукіна Маргарита, МР-31д), збутовою стратегією підприємства під час військових дій (Захарчук Валентина, МР-22д), Новохацька Ірина, МР-22д), інноваційними напрямками товарної політика ТДВ «Яготинський маслозавод» та його роботою під час військових дій в Україні (Гутенко Яна, МР-22д), Вінницька Марія, МР-21д), особливостями сучасного мерчандайзингу (Гончарук Марина, МР-21мб), організацією маркетингових досліджень на ринку молока та молокопродуктів (Рудь Валерія, МР-33д).
Дякуємо усім учасникам відкритого засідання наукового гуртка за змістовні та цікаві доповіді!!!