Бүгүн Mostbet букмекердик кеңсесине кошулуп, Кыргызстанда спорттук мелдештерден жана онлайн оюндарынан максималдуу ырахат жана пайда алыңыз. Бул жерден сиз спорттук иш-чаралар үчүн эң мыкты коэфициенттерди, ошондой эле ар кандай бонустарды жана акцияларды, бекер коюмдарды, бекер айлануулар жана Мостбет промо коддорун таба аласыз. Биздин веб-сайтты колдонуу оңой жана жөнөкөй, ал эми букмекерликти ого бетер ыңгайлуу кылуу үчүн профессионалдар командасы сиз үчүн мобилдик тиркемени иштеп чыгышты.
English

Шляхом наполегливості, саморозвитку і, перш за все, любові до справи, робоча група з розробки професійного стандарту «РЕКЛАМІСТ» досягла поставленої мети. 11 січня 2022 року Наказом Міністерства економіки України №81-22 затверджено другий професійний стандарт з маркетингу – Професійний стандарт «Рекламіст».

 

Повний текст Стандарту розміщено:

- РЕЄСТР ПРОФЕСІЙНИХ СТАНДАРТІВ Міністерство економіки України,

- сайт УАМ,

- журнал «Маркетинг в Україні» №6, 2022

До складу розробників професійного стандарту «Рекламіст» увійшли досвідченні фахівці в сфері маркетингу та реклами, члени Української Асоціації Маркетингу, представники освіти, бізнесу і влади, які досить успішно поєднали досвід, знання та вимоги до вмінь та навичок рекламіста, запропонували інноваційний підхід до об’єднання професійних компетентностей за групами трудових дій.

Серед розробників є представники Вінницького торговельно-економічного інституту ДТЕУ, виконавчої влади та бізнесу Вінниччини, випускники ОП «Маркетинг» ОС «магістр» ВТЕІ КНТЕУ, які працюють в сфері маркетингу та реклами:

- Замкова Наталія, директор Вінницького торговельно-економічного інституту ДТЕУ, д.філос.н., професор, заслужений працівник освіти України, Академік Відділення економіки Академії наук вищої освіти України, член Української Асоціації Маркетингу, депутат Вінницької обласної ради, голова постійної комісії з питань освіти, релігії, культури, молоді та спорту;

- Танасійчук Альона, керівник робочої групи підготовки професійного стандарту “Рекламіст”, д.е.н., професор кафедри маркетингу та реклами Вінницького торговельно-економічного інституту ДТЕУ, керівник Бізнес школи ВТЕІ ДТЕУ, Голова ГО Вінницької обласної організації “Українська Асоціація Маркетингу”, Голова Вінницького Регіонального Представництва Індустріального Гендерного Комітету з Реклами;

- Поліщук Ірина, д.е.н., професор, завідувач кафедри маркетингу та реклами Вінницького торговельно-економічного інституту ДТЕУ, член Української Асоціації Маркетингу;

- Шевчук Тетяна, начальник навчально-методичного відділу Вінницького торговельно-економічного інституту ДТЕУ;

- Шевчук Володимир, заступник начальника управління по зв’язках з органами місцевого самоврядування, міжнародної та міжрегіональної співпраці, проєктної діяльності та сприяння інвестиціям виконавчого апарату Вінницької обласної Ради;

- Білик Юлія, начальник управління захисту споживачів ГУ Держпродспоживслужби у Вінницькій області;

- Меланишен Юрій, директор ТРК “Регіон-Інформ”;

- Мельник Юлія, SMM-редактор ТОВ “РІА МЕДІА УКРАЇНА”;

- Сельська Софія, маркетолог, засновник рекламної агенції “Sonya Agency”;

- Танасієнко Олена, керівник відділу по роботі з громадськістю ТОВ “Майстер плюс”, м. Вінниця;

- Горобець Олег, директор ТОВ “РІА МЕДІА УКРАЇНА”.

Вважаємо, що прийняття професійного стандарту «Рекламіст» упорядковує процес стандартизації маркетингової діяльності в державі. Тому, затвердження професійного стандарту «Рекламіст» є новим етапом еволюції маркетингу та реклами в Україні.

Мета стандарту «Рекламіст» полягає в тому, щоб сприяти формуванню у рекламістів компетентностей, які дозволять їм ефективно організовувати навчання та професійний розвиток, створювати сучасний рекламний продукт на основі маркетингової стратегії підприємства (установи, організації).

Для вітчизняних підприємств та організацій важлива наявність Професійного стандарту «Рекламіст», оскільки це дозволить полегшити оцінювання результатів роботи фахівців в сфері реклами топ-менеджментом компаній, ставити завдання і налагоджувати комунікацію з підрядниками.

Для професіоналів в сфері маркетингу важливо вчасно проходити підтвердження рівня професійної кваліфікації відповідно до трудових функцій або перекваліфікацію відповідно до вектору побудови власної кар’єри.

Щиро дякуємо представникам Національного агентства кваліфікацій, Міністерства соціальної політики, Міністерства економіки України, професійній маркетинговій спільноті, особисто президенту Української Асоціації Маркетингу – Ірині Лилик, стекхолдерам за консультативну підтримку в процесі обговорення проєкту «Професійного стандарту «Рекламіст» та внесення коректив, за можливість створити нормативний документ для підвищення ефективності діяльності вітчизняних підприємств (установ, організацій).