Бүгүн Mostbet букмекердик кеңсесине кошулуп, Кыргызстанда спорттук мелдештерден жана онлайн оюндарынан максималдуу ырахат жана пайда алыңыз. Бул жерден сиз спорттук иш-чаралар үчүн эң мыкты коэфициенттерди, ошондой эле ар кандай бонустарды жана акцияларды, бекер коюмдарды, бекер айлануулар жана Мостбет промо коддорун таба аласыз. Биздин веб-сайтты колдонуу оңой жана жөнөкөй, ал эми букмекерликти ого бетер ыңгайлуу кылуу үчүн профессионалдар командасы сиз үчүн мобилдик тиркемени иштеп чыгышты.
English

9 грудня 2021 року слухачі Бізнес-школи ВТЕІ КНТЕУ брали участь у 3 модулі навчання від «lifecell digital academy».
Цікавою та актуальною для формування hard &soft skills стала тема «CPC, SEO, ROI, CPT, CPI, CPM, CTR, CAC – what are the main KPIs?» від Павла Брадулова, діджитал маркетолога компанії.
Павло розповів про практику застосування інструментів Google-аналітики в діяльності мобільного оператора, основними з яких є:
CPC (cost per click) - сума, яку рекламодавець сплачує за клік за оголошенням, зроблений користувачем;
CPM (Cost-Per-Mille) - ціна за тисячу показів, (Mille - лат. 1000) - це модель оплати реклами, за якої вартість встановлюється за 1000 показів рекламного блоку, тобто показ банера рекламодавця одній тисячі відвідувачів;
CPT (Cost per Thousand або CPM, Cost per mille) - ціна за тисячу контактів - вартість 1000 контактів з аудиторією даного медіа;

CTR (Рейтинг кліків або Клікабельність, англ. Click-through rate) - співвідношення кількості кліків на оголошення до кількості його показів, вимірюється у відсотках. Використовується для виміру ефективності онлайн-реклами для певного вебсайту чи email-кампаній. Формула розрахунку: CTR = (кількість кліків / кількість показів) х 100 %. Наприклад, якщо рекламне оголошення було показано 100 разів, а клікнули лише один раз, то показник CTR дорівнюватиме 1 %;
САС - це customer acquisition cost, вартість залучення клієнта. Це сума, скільки коштує бізнесу один новий клієнт. Інша назва: user acquisition cost — вартість нового користувача.
Всі показники розглядалися на конкретних прикладах у порівнянні з компаніями-конкурентами.
У слухачів заходу була можливість познайомитися з сучасними Кейсами мобільного оператора.
Щиро дякуємо команді компанії Lifecell, особисто Павлу Брадулову (Pavlo Bradulov), команді Української Асоціації Маркетингу за можливість здійснювати навчання впродовж життя!