Cлухачі Бізнес-школи ВТЕІ КНТЕУ брали участь у 1 модулі навчання від "lifecell digital academy"
25 листопада 2021 року слухачі Бізнес-школи ВТЕІ КНТЕУ брали участь у 1 модулі навчання від "lifecell digital academy". Цікавою та актуальною для формування hard &soft skills стала тема "Digital marketing and Black Friday" від Павла Брадулова, діджитал маркетолога компанії.
Гостру дискусію викликали питання комплексного застосування елементів Digital-marketing, таких як еmail marketing , Content marketing , CRM систем та інших.
Слухачі мали можливість на конкретних прикладах побачити можливість використання таких інструментів Google як Google trends.
Павло розповів яким чином діджитал інструментарій можна використовувати для таргетування реклами, сегментування цільової аудиторії, а також для формування медіаплану та рекламного бюджету.
Окремо розглядалася Digital-stories стосовно такої маркетингової події як Black Friday (Чорна п'ятниця).
В ході дискусії з'ясувалося, що в практиці українського маркетингу є незадіяні діджитал інструменти.
У слухачів заходу була можливість познайомитися з сучасними Кейсами мобільного оператора.
Щиро дякуємо команді компанії Lifecell , особисто Павлу Брадулову ( Pavlo Bradulov), команді Української Асоціації Маркетингу за можливість здійснювати навчання впродовж життя!