15 вересня 2021 року науково-педагогічні працівники кафедри туризму та готельно-ресторанної справи взяли участь у вебінарі «Академічна доброчесність і підготовка навчально-методичних матеріалів». Ключовими аспектами вебінару були такі питання: що потрібно врахувати при створенні навчально-методичних матеріалів; юридичні та нормативні рекомендації, які допоможуть створити якісні програми й матеріали, що відповідатимуть вимогам сьогодення; яким чином процес створення навчально-методичних матеріалів стосується академічної доброчесності у закладі освіти.
Заступник голови Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти Олена Єременко проінформувала про підготовку навчально-методичних видань та нормативну базу, що визначає підходи до навчально-методичного забезпечення. Було роз’яснено вимоги та рекомендації щодо оформлення та змісту навчально-методичних матеріалів. Також відзначено, що робочі програми навчальних дисциплін не є об’єктом авторського права та інтелектуальної власності. Заклади вищої освіти мають забезпечити обов’язкову перевірку наукових, навчально-методичних, кваліфікаційних та навчальних робіт на наявність ознак академічного плагіату відповідно до створеної нормативної бази. Також заклад вищої освіти повинен своєчасно оприлюднювати на своєму офіційному вебсайті точну та достовірну інформацію про освітню програму в обсязі достатньому для інформування відповідних заінтересованих сторін та суспільства.

ЖЧленом Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти Іваном Назаровим було роз’яснено питання щодо понять академічної доброчесності та його нормативного регулювання, політики, стандартів і процедур дотримання та законодавчих ініціатив Національного агентства у сфері формування простору академічної доброчесності. Визначено основні завдання проєкту Закону «Про академічну доброчесність», а саме акумулювання правового регулювання академічної доброчесності; визначення закладів вищої освіти головним суб’єктом забезпечення дотримання принципів академічної доброчесності з надання їм додаткових можливостей реагування на її порушення; стимулювання закладів вищої освіти та наукових установ до реального дотримання принципів академічної доброчесності через запровадження відповідальності за неспроможність ідентифікувати порушення та протистояти їм.
Андрій Сідляренко, експерт з академічної доброчесності, комерційний директор Unicheck Україна, поділився п’ятьма ключовими компонентами культури академічної доброчесності та її впровадження у закладі вищої освіти. Розкрив питання щодо використання програмних продуктів для забезпечення академічної доброчесності навчально-методичних матеріалів та визначив переваги використання системи управління навчанням у навчальному процесі (навчальні матеріали онлайн, перевірка знань студентів, отримання результатів та комунікація зі студентами).
Організаторами заходу були Unicheck Україна та Національне агентство із забезпечення якості вищої освіти.