У ВТЕІ КНТЕУ викладачі та здобувачі вищої освіти брали участь у засіданні Бізнес-школи ВТЕІ КНТЕУ з Anze Jereb, Regional Executive Creative Director Ukraine & Central Asia у BBDO Worldwide та Executive Creative Director у BBDO Ukraine

Навчатися у Вінницькому торговельно-економічному інституті КНТЕУ, спілкуватися з практиками, отримувати нові досвід, знання та враження – це не фантазія, а реальність, яка стала частиною життя студентства – учасників засідань Бізнес-школи ВТЕІ КНТЕУ та новим кроком до професійного успіху в складних умовах фізичного дистанціювання!!!
«Менше вихвалятися, а більше робити!» – ПРОСТЕ ПРАВИЛО ВІД ANZE JEREB!
20 квітня 2021 року викладачі та здобувачі вищої освіти брали участь у засіданні Бізнес-школи ВТЕІ КНТЕУ з Anze Jereb, Regional Executive Creative Director Ukraine & Central Asia у BBDO Worldwide та Executive Creative Director у BBDO Ukraine.
Anze розповів про особистий досвід роботи в міжнародній рекламній компанії BBDO Worldwide, BBDO Ukraine.
BBDO Worldwide працює на ринку понад 130 років, найбільш креативна міжнародна мережа рекламних агенцій, яка є лідером на світовому ринку рекламного бізнесу завдяки першокласним креативним ідеям світового рівня, сучасним методикам надання послуг. Дотримання компанією BBDO Ukraine високого п’ятизіркового рівня роботи з клієнтами допомагає брендам ставати частиною масової культури, нарощувати бізнес, примножувати прибуток і збільшувати капіталізацію їхніх брендів. Видатними роботами BBDO Ukraine, які прекрасно працюють є реклама ТМ: Martini, Sheba, Bacardi, Карпатська джерельна, Pedigree, Pepsi, Orbit, 7up, Grey Goose, Lays, m&m’s, Сільпо, Mars’, Mirinda, Toyota, Snickers, Teva, Шин-лайн, Libresse, Oakheart, William, lawson’s, Visa, Twix, Tena, Whiskas, Премія, Агу Мама. В сфері рекламного бізнесу компанію називають міжнародним бутіком, який працює для локальних клієнтів.
Анже розповів про власні кроки в креативній галузі, як навчився вмикати креативність при формуванні першокласних креативних ідей, про процес реалізації креативних проектів одночасно у всьому світі та адаптацію світового креативу на різних міжнародних ринках. На думку спікера, сучасна рекламна дещо відрізняється від попередніх поколінь, проте основною функцією реклами залишається – донести інформацію про товар до споживача, зацікавити його, допомогти прийняти рішення про покупку товару. Відмінності полягають в тому, що змінилися канали комунікацій, діджіталізація сьогодні це реальна можливість для рекламного бізнесу розвиватися та зберігати лідируючі позиції, проте, сучасний споживач дещо агресивно став сприймати жарти в рекламі.
На запитання «Які сучасні рекламні технології Ви застосовуєте в своїй практичній діяльності», Анже відповів, що все дуже просто, «7 креативних технік» працювали і будуть працювати при створенні креативних ідей та виробництві реклами, а «Брендштормінг» дозволяє глобалізувати думки команди, яка працює над проектом замовника.
З перших вуст Топ-менеджера ми дізналися про сучасні навички, які повинен мати фахівець, щоб бути ідеальним кандидатом для роботи в міжнародній компанії. Анже, звернув увагу здобувачів вищої освіти на важливість формування власного портфоліо, набуття досвіду створення комерційної та соціальної реклами, розвиток креативного мислення, участі у творчих конкурсах та конкурсах реклами.
На думку спікера, сучасна молодь повинна мати базову вищу освіту, яка розвиває hard skills, дозволяє стати високоосвіченим, проте, щоб бути успішним в кар’єрі важливо розвивати сучасні Soft Skills. Надважливими навичками виділив вміння налагоджувати комунікацію з колегами та партнерами, знання іноземних мов.
Під час заходу усі бажаючі мали можливість задати запитання. Дружня атмосфера, веселий настрій не покидали спікера та слухачів засідання Бізнес-школи ВТЕІ КНТЕУ!
Щиро дякуємо Анже Єреб за зустріч, ми отримали нові знання, досвід та підвищили професійний рівень!
На прощання Анже обіцяв приїхати на офлайн зустріч!
Тож чекаємо з нетерпінням на нові зустрічі у Вінниці!!!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |












