Вакансії для студентів і випускників станом на 01.07.2021
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів |
Посадові обов’язки |
Умови праці |
Як податися? |
Фінансовий консультант у відділ продажу |
Перший Український Міжнародний Банк (ПУМБ) |
вища освіта (можливо студент останнього курсу або заочної форми навчання); вільне володіння українською та російською мовами; бажаний досвід роботи на аналогічній посаді або в банківській сфері. |
спілкування з клієнтами в телефонному режимі; презентація нових продуктів банку (кредит, кредитна карта, депозит); призначення зустрічей клієнтам у відділеннях банку. |
офіційне працевлаштування з першого дня; ставка + бонус; гнучкий графік роботи, повний робочий день; оплачуване навчання та підтримка наставника; кар'єрний ріст; за період карантину ми забезпечили наших співробітників можливістю працювати віддалено; дружній колектив; цікаві задачі та можливості розвитку. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з продажу |
O.L.KAR. |
організаційні і комунікативні навики, вміння знаходити спільну мову з людьми; здібності до навчання, цілеспрямованість, ініціативність, висока працездатність; вміння приймати рішення та розв’язувати конфліктні ситуації. |
ставка 7 000 грн + відсоток; комфортане робоче місце в офісі; можливість фахової самореалізації та професійного розвитку; оплачуване стажування та навчання за рахунок компанії; повний робочий тиждень (пн-пт з 9.00 до 18.00, сб-нд — вихідні). |
продаж продукції компанії O.L.KAR., розширення асортименту; контроль дебіторської заборгованості клієнтів. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Головний спеціаліст відділу оформлення допомог, військових пенсій та пільг сектору соціальних виплат |
Нова державна служба України (НАДС) |
ступінь вищої освіти не нижче бакалавра; досвід роботи не вимагається; вільне володіння державною мовою. |
прийом громадян з питань, що відносяться до компетенції відділу оформлення допомог, військових пенсій та пільг; відповідальність за збереження діючих та припинених особово-пенсійних справ; підготовка відповідей на скарги та звернення громадян, установ, організацій; подання запитів до архівних установ; за зверненнями громадян підготовка довідок згідно з матеріалами особово-пенсійних справ, витягів, копій документів, наявних в особово-пенсійних справах; оформлення особово-пенсійних справ, за якими припинено виплату пенсій, внесення відповідних відомостей у картки та реєстри; підготовка та відправка особово-пенсійних справ в межах України; участь у загальному перерахунку грошового забезпечення пенсіонерам МО; участь в навчальних заходах за дорученням начальника відділу; консультування спеціалістів з соціальних питань районних (міських) ТЦК та СП за своїми напрямками службової діяльності, своєчасне доведення до районних (міських) ТЦК та СП керівних документів по цим питанням і здійснення контролю за їх виконанням. |
посадовий оклад; надбавка за вислугу років; надбавка за ранг. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бухгалтер |
ТОВ Баядера Логістик |
вища, середньо-спеціальна економічна / бухгалтерська освіта; досвід роботи на аналогічній посаді в торговій компанії не менше 1 року; знання, досвід роботи з первинною документацією, з великою кількістю контрагентів; знання, досвід ведення ПММ, ОС, МЦ; знання програмного продукту 1С, впевнене володіння Excel, Word; відповідальність, комунікабельність, готовність до роботи з великим об'ємом документів. |
ведення бухгалтерського обліку з надходження, ведення, списання ПММ, ОС, МЦ; контроль за своєчасним і правильним відображенням на рахунках бухгалтерського обліку операцій, пов'язаних з рухом ПММ, ОС, МЦ; складання щомісячних звітів; проведення квартальної інвентаризації та документальне відображення результатів; щоденна звірка складських документів з реєстром витрат. |
офіційне працевлаштування; стабільна робота в компанії; своєчасна оплата праці; професійний колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бухгалтер-касир |
ВиЯр |
досвід роботи касиром від 1 року. вміння працювати з великими обсягами готівки. знання 1С (8), вміння працювати з касовим обладнанням, РРО, POS- термінал. Outlook, 1С, Word, Excel. уважність, зібраність, терплячість, швидкість в обслуговуванні, привітність. |
прийом коштів від покупця (готівка/термінал); видача готівки покупцю (повернення, виплата постачальникам); видача готівки підзвіт (співробітникам компанії); виплата заробітної плати; проведення взаємозаліків; видача первинної документації, рознесення банку; робота з внутрішніми звітами компанії. |
п’ятиденний робочий тиждень з 9.00 до 18.00, два плаваючі вихідні. випробувальний термін від 1 до 3 міс. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Технічний експерт |
Цитрус |
любов до людей, електроніки і ґаджетів; знання технічних особливостей налаштування android, ios; навички налаштування гаджетів (встановлення пакету програм, прошивка, встановлення ос та інше); досвід роботи з клієнтами. |
налаштування гаджетів для наших клієнтів; консультування клієнтів щодо сервісів, послуг та асортименту; виконання плану продажу; підготовка магазину до відкриття, викладка товару. |
офіційне працевлаштування, оплачувана відпустка та лікарняний; цікава та стабільна робота в яскравій команді; можливість впливати на свій дохід: ставка + KPI; всі умови для професійного і кар'єрного розвитку; можливість працювати з цікавим та унікальним товаром, який можна тестувати; корпоративні ціни на товар в Цитрус; безкоштовне користування електротранспортом в Цитрус Прокат; навчання в Цитрус академії. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Маркетолог |
Синдикат Компані |
досвід роботи маркетологом більше 1 року в сфері B2B; знання алгоритмів роботи контекстної реклами та принципів seo-просування; успішний досвід у просуванні інтернет-проектів, сайтів, таргетованої реклами у соціальних мережах; поглиблені знання в налаштуванні Google Analytics; високу працездатність, оперативність, креативність, вміння працювати на «результат». |
розробка маркетингового плану; управління рекламним бюджетом і розрахунок ефективності вкладень; пошук нових каналів лідогенерації; збільшення конверсії лідогенерації та лідоконвертації; підготовка контенту для сайту, лендінгів, груп в соц.мережах; підготовка контент-плану та проведення e-mail розсилок за різними цільовими аудіторіями. формування звітності про відвідуваність сайтів, лендінгів, груп, ефективності розсилок та інших заходів. нарощування баз підписників. контроль за роботою сайту і лендінгів. |
робота з цікавим інноваційним продуктом; гнучкий робочий графік; можливість професійного розвитку; доброзичлива атмосфера та підтримка команди. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з продажу |
Юридичний центр захисту боржників |
грамотна мова; досвід в продажах; навик роботи з ПК; досвід роботи з СРМ та IP-телефонією; бажано юридична освіта. |
продаваж відповідних пакетів послуг компанії; допомога клієнтам зробити оплату; ведення обліку оплат; виконання планових показників продажу за місяць; контроль за отриманням послуги клієнтами. |
зручний графік роботи; конкурентна з / п (ставка + відсоток від продажу + премії); комфортний офіс; офіційне працевлаштування. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з продажу |
Персональний Адвокат |
володіння українською (обов'язково) і російською (бажано) мовою; гарна дикція; дiвчина від 18 — 30 років уміння працювати на результат; здатність працювати в команді; досвід роботи в продажах вітається. |
виконання поставлених планів продажу. презентація послуг компанії по телефону (на етапі стажування -холодні дзвінки, після стажування-робота з рекомендованими клієнтами); консультація клієнтів з послуг компанії; заповнення заявок; виконання поставлених планів продажу. |
оплачуване стажування з першого дня; зручний графік роботи: пн-пт, з 09:00 до 18:00, сб-нд — вихіднi; робота в престижній компанії, у комфортному офісі; базове навчання за рахунок компанії; бонусна програма. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Представник постачальника в "Епіцентр" |
ФОП Виноград-Стрельнікова О.Г. |
хлопці/дівчата 30 — 45 років; приємний зовнішній вигляд; уміння і бажання спілкуватись; готовність працювати з великою кількістю клієнтів; досвід роботи буде перевагою. |
знаходитись на території магазину у відділі Декору; гіперактивне залучення клієнтів; консультування покупців щодо переваг нашої продукції; ведення роздрібного продажу; виконання планових показників по продажам; підтримання чистоти на робочому місці; контроль за наявністю актуального асортименту. |
офіційне працевлаштування (по трудовій книжці); стабільну офіційну заробітну плату та бонуси; постійне підвищення кваліфікації; графік роботи: плаваючий графік з 8-годинним робочим днем та плаваючими двома вихідними; премії за виконання плану продаж. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з продажу |
Pelekh Agency |
досвід роботи в сфері продажу від орієнтованість на результат; грамотно поставлена мова; уміння переконувати і чітко тримати ціль. |
консультування клієнтів в офісі і в телефонному режимі; ведення рекламної діяльності; укладання договорів. |
відмінний графік роботи з всі умови для професійного та особистісного розвитку; робота в професійній, згуртованій і дружній команді; висока з / п: ставка + бонус; офіційне працевлаштування. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Фахівець по роботі з клієнтами |
ARX |
вища економічна освіта; вільне володіння українською мовою; вміння швидко навчатись, порядність, відмінні комунікативні навички, бажання працювати; готові розглядати кандидатів без досвіду роботи. |
обслуговування клієнтів; підтримка та супровід існуючих договорів страхування; укладення нових договорів страхування; ведення звітної документації. |
офіційне оформлення трудових відносин згідно КЗПП України; компенсаційний пакет: моб. зв'язок, медичне страхування, страхування життя, знижки на продукти компанії; п’ятиденний робочий тиждень гідні умови оплати праці + преміювання за результатами роботи; можливість навчання та розвитку в великій міжнародній компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Адміністратор |
ТОВ Суші Майстер Україна |
досвід роботи в сфері громадського харчування – бажаний; відмінні комунікативні та організаторські навички.; енергійність, відповідальність, бажання розвиватися і навчатися разом з компанією; стресостійкість, готовність до багатозадачності; знання пк - впевнений користувач, буде перевагою знання XL, R-KEEPER; IIKO. |
відкриття / закриття закладу; обслуговування гостей закладу; передача і контроль приготування замовлень на доставку; контроль якості віддається продукції від кухарів; упаковка замовлень і розподіл між кур'єрами. координація роботи колл-центру; робота з касою, терміналами і документацією; робота з постачальниками і накладними документами. |
позмінний графік роботи з можливістю коригувань; можливість додаткового заробітку за бажанням; офіційне оформлення обов'язково; стабільна, гідна і своєчасна виплата заробітної плати 2 рази в місяць; штатне харчування; робота в молодому дружньому і креативному колективі; безкоштовне навчання у професійних наставників; кар’єрний ріст. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Помічник керівника |
Конс на Би$ |
вік 22-40 років; вільне володіння українською та російською мовами; відповідальність та бажання досягати більшого. |
ведення робочого графіка керівника, участь в плануванні і організація внутрішніх та зовнішніх зустрічей, нарад, переговорів; адміністративна та інформаційна підтримка керівника; організація і допомога в проведенні закритих заходів; супровід на зустрічах і допомога в проведенні переговорів; робота з документами та підготовка необхідної інформації; виконання адміністративних і особистих доручень керівника. |
заробітна плата - 10 000 - 25 000 грн (в залежності від обов'язків і відряджень); навчання за рахунок компанії; кар'єрне зростання від помічника керівника до керівника відділу; можливість вибору іншого напрямку роботи для повного прояву вашого потенціалу. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з продажу в інтернет-магазин |
Потужні |
досвід роботи у сфері продажу; комунікабельність, доброзичливість при спілкуванні з клієнтами, вміння переконувати; грамотна українська мова; вміння вислухати клієнта та вміння переконувати; цілеспрямованість; креативність; здатність нестандартно мислити та генерувати ідеї для розвитку бізнесу; бажання заробляти, професійно зростати; бажання приймати участь у бізнес-проектах компанії; бажання постійно навчатися; впевнений користувач інтернет, ПК, MS Office (Word, Excel), PDF. наявність посвідчення водія та авто вітається. |
представництво інтересів компанії в ТРТ; виконання планових показників; розширення клієнтської бази; збільшення продажу на території; проведення переговорів в торгових точках; облік, контроль дебіторської заборгованості. |
робота в офісі у поєднанні з роботою на території з клієнтами; оплата витрат на відрядження/заправки автотранспорту; офіційне працевлаштування; заробітна плата 6100 грн. (+ % від продажу). |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бухгалтер |
Укрсервис |
закінчена освіта; навички роботи в MSExcel, Word; володіння та знання m.e.doc, клієнт-банк. |
банківські операції (виписки та платіжні доручення); контроль дебіторської заборгованості по видатковим накладним та актам виконаних робіт, аналізувати сальдо, проводити звірку з контрагентами; ПДВ-зобов'язання: виписка пн, контроль правильності виписки пн менеджерами, реєстрація ПН в ЄРПН (програма медок) виписка коригувань до ПН, реєстрація в ЄРПН. |
конкурентна оплата праці; доброзичливий та дружний колектив; офіційне працевлаштування; п’ятиденний графік роботи 9:00−17.30; затишний світлий теплий офіс; знижки на товари компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Судовий експерт за напрямком пожежотехнічних експертиз |
Вінницький НДЕКЦ МВС України |
освіта вища (технічна), освітньо-кваліфікаційний рівень «спеціаліст» або «магістр»; мати бажання працювати в команді; швидко та якісно виконувати доручення керівництва; вміти орієнтуватися в законодавчій базі; мати логічне мислення. |
проведення огляду місця події за фактом виникнення пожежі та нещасного випадку; установлення місця виникнення пожежі, причини виникнення пожежі; установлення механізму, причин та наслідків нещасного випадку, аварії; установлення кола осіб діяльність (або бездіяльність) яких пов’язана з нещасним випадком, причинно-наслідкового зв’язку (з технічної точку зору) між їхніми діями (бездіяльністю); установлення відповідності кваліфікації суб'єкта технологічного процесу характеру роботи, яка ним виконується; визначення відповідності фактичних умов праці на підприємстві нормативним вимогам охорони праці. |
офіційне працевлаштування п’ятиденний робочий тиждень з 2-ма вихідними (субота, неділя) оплачувана відпустка інші соціальні гарантії передбачені КЗПП та колективним договором. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Спеціаліст з обслуговування клієнтів |
ПриватБанк |
комунікабельність та стресостійкість навички активних продажу, грамотне мовлення бажаний досвід у сфері обслуговування клієнтів. |
|
заробітна плата виплачується 3 рази на місяць. крім фіксованого доходу, ви отримуєте бонуси, розмір яких залежить тільки від вас. середній дохід наших співробітників 14 500 грн в місяць стабільний графік 5/2, а також широка мережа відділень — ви можете працювати поруч з домом, дружній та професійний колектив, якій з радістю вас навчить та підтримає у перші місяці роботи. корпоративна культура — наша гордість гарантований кар'єрний ріст. у 2019 році 392 спеціаліста з обслуговування клієнтів перейшли на нову посаду у банку офіційне працевлаштування, 24 дні оплачуваної відпустки, лікарняні привабливий соціальний пакет: медичне страхування, пільгове кредитування, консультаційні послуги з юридичних питань, забезпечення безпеки працівників та членів їх сімей програма "захист", корпоративний мобільний зв’язок навчання від початку стажування і впродовж всієї кар'єри у банку 91 програма для ефективного навчання співробітників ми вміємо не тільки працювати, а й повноцінно відпочивати! ми проводимо веселі корпоративні свята і заходи для любителів здорового способу життя. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Перекладач англійської мови |
UkrDate |
дівчина 18-40 років; вміння спілкуватися з людьми; відповідальність, старанність; знання ПК та навички роботи в інтернеті; знання англійської на середньому рівні і вище. |
|
зручний робочий графік: узгодження графіка і часу роботи в індивідуальному порядку. своєчасна і висока оплата праці; дружний колектив, лояльне керівництво. хороший заробіток (гарантована ставка + відсоток), цікава робота, гнучкий графік, вдосконалення англійської мови. |
Відправити резюме можна за посиланням. |