Посада

Підприємство

Вимоги до кандидатів

Посадові обов’язки

Умови праці

Як податися?

Фінансовий консультант у відділ продажу

Перший Український Міжнародний Банк (ПУМБ)

вища освіта (можливо студент останнього курсу або заочної форми навчання);

вільне володіння українською та російською мовами;

бажаний досвід роботи на аналогічній посаді або в банківській сфері.

спілкування з клієнтами в телефонному режимі;

презентація нових продуктів банку (кредит, кредитна карта, депозит);

призначення зустрічей клієнтам у відділеннях банку.

офіційне працевлаштування з першого дня;

ставка + бонус;

гнучкий графік роботи, повний робочий день;

оплачуване навчання та підтримка наставника;

кар'єрний ріст;

за період карантину ми забезпечили наших співробітників можливістю працювати віддалено;

дружній колектив;

цікаві задачі та можливості розвитку.

Відправити резюме можна за посиланням.

Менеджер з продажу

O.L.KAR.

організаційні і комунікативні навики, вміння знаходити спільну мову з людьми;

здібності до навчання, цілеспрямованість, ініціативність, висока працездатність;

вміння приймати рішення та розв’язувати конфліктні ситуації.

ставка 7 000 грн + відсоток;

комфортане робоче місце в офісі;

можливість фахової самореалізації та професійного розвитку;

оплачуване стажування та навчання за рахунок компанії;

повний робочий тиждень (пн-пт з 9.00 до 18.00, сб-нд — вихідні).

продаж продукції компанії O.L.KAR., розширення асортименту;

контроль дебіторської заборгованості клієнтів.

Відправити резюме можна за посиланням.

Головний спеціаліст відділу оформлення допомог, військових пенсій та пільг сектору соціальних виплат

Нова державна служба України (НАДС)

ступінь вищої освіти не нижче бакалавра;

досвід роботи не вимагається;

вільне володіння державною мовою.

прийом громадян з питань, що відносяться до компетенції відділу оформлення допомог, військових пенсій та пільг;

відповідальність за збереження діючих та припинених особово-пенсійних справ;

підготовка відповідей на скарги та звернення громадян, установ, організацій;

подання запитів до архівних установ;

за зверненнями громадян підготовка довідок згідно з матеріалами особово-пенсійних справ, витягів, копій документів, наявних в особово-пенсійних справах;

оформлення особово-пенсійних справ, за якими припинено виплату пенсій, внесення відповідних відомостей у картки та реєстри;

підготовка та відправка особово-пенсійних справ в межах України;

участь у загальному перерахунку грошового забезпечення пенсіонерам МО;

участь в навчальних заходах за дорученням начальника відділу;

консультування спеціалістів з соціальних питань районних (міських) ТЦК та СП за своїми напрямками службової діяльності, своєчасне доведення до районних (міських) ТЦК та СП керівних документів по цим питанням і здійснення контролю за їх виконанням.

посадовий оклад;

надбавка за вислугу років;

надбавка за ранг.

Відправити резюме можна за посиланням.

Бухгалтер

ТОВ Баядера Логістик

вища, середньо-спеціальна економічна / бухгалтерська освіта;

досвід роботи на аналогічній посаді в торговій компанії не менше 1 року;

знання, досвід роботи з первинною документацією, з великою кількістю контрагентів;

знання, досвід ведення ПММ, ОС, МЦ;

знання програмного продукту 1С, впевнене володіння Excel, Word;

відповідальність, комунікабельність, готовність до роботи з великим об'ємом документів.

ведення бухгалтерського обліку з надходження, ведення, списання ПММ, ОС, МЦ;

контроль за своєчасним і правильним відображенням на рахунках бухгалтерського обліку операцій, пов'язаних з рухом ПММ, ОС, МЦ;

складання щомісячних звітів;

проведення квартальної інвентаризації та документальне відображення результатів;

щоденна звірка складських документів з реєстром витрат.

офіційне працевлаштування;

стабільна робота в компанії;

своєчасна оплата праці;

професійний колектив.

Відправити резюме можна за посиланням.

Бухгалтер-касир

ВиЯр

досвід роботи касиром від 1 року.

вміння працювати з великими обсягами готівки.

знання 1С (8), вміння працювати з касовим обладнанням, РРО, POS- термінал.

Outlook, 1С, Word, Excel.

уважність, зібраність, терплячість, швидкість в обслуговуванні, привітність.

прийом коштів від покупця (готівка/термінал);

видача готівки покупцю (повернення, виплата постачальникам);

видача готівки підзвіт (співробітникам компанії);

виплата заробітної плати;

проведення взаємозаліків;

видача первинної документації, рознесення банку;

робота з внутрішніми звітами компанії.

п’ятиденний робочий тиждень з 9.00 до 18.00, два плаваючі вихідні.

випробувальний термін від 1 до 3 міс.

Відправити резюме можна за посиланням.

Технічний експерт

Цитрус

любов до людей, електроніки і ґаджетів;

знання технічних особливостей налаштування android, ios;

навички налаштування гаджетів (встановлення пакету програм, прошивка, встановлення ос та інше);

досвід роботи з клієнтами.

налаштування гаджетів для наших клієнтів;

консультування клієнтів щодо сервісів, послуг та асортименту;

виконання плану продажу;

підготовка магазину до відкриття,  викладка товару.

офіційне працевлаштування, оплачувана відпустка та лікарняний;

цікава та стабільна робота в яскравій команді;

можливість впливати на свій дохід: ставка + KPI;

всі умови для професійного і кар'єрного розвитку;

можливість працювати з цікавим та унікальним товаром, який можна тестувати;

корпоративні ціни на товар в Цитрус;

безкоштовне користування електротранспортом в Цитрус Прокат;

навчання в Цитрус академії.

Відправити резюме можна за посиланням.

Маркетолог

Синдикат Компані

досвід роботи маркетологом більше 1 року в сфері B2B;

знання алгоритмів роботи контекстної реклами та принципів seo-просування;

успішний досвід у просуванні інтернет-проектів, сайтів, таргетованої реклами у соціальних мережах;

поглиблені знання в налаштуванні Google Analytics;

високу працездатність, оперативність, креативність, вміння працювати на «результат».

розробка маркетингового плану;

управління рекламним бюджетом і розрахунок ефективності вкладень;

пошук нових каналів лідогенерації;

збільшення конверсії лідогенерації та лідоконвертації;

підготовка контенту для сайту, лендінгів, груп в соц.мережах;

підготовка контент-плану та проведення e-mail розсилок за різними цільовими аудіторіями.

формування звітності про відвідуваність сайтів, лендінгів, груп, ефективності розсилок та інших заходів.

нарощування баз підписників.

контроль за роботою сайту і лендінгів.

робота з цікавим інноваційним продуктом;

гнучкий робочий графік;

можливість професійного розвитку;

доброзичлива атмосфера та підтримка команди.

Відправити резюме можна за посиланням.

Менеджер з продажу

Юридичний центр захисту боржників

грамотна мова;

досвід в продажах;

навик роботи з ПК;

досвід роботи з СРМ та IP-телефонією;

бажано юридична освіта.

продаваж відповідних пакетів послуг компанії;

допомога клієнтам зробити оплату;

ведення обліку оплат;

виконання планових показників продажу за місяць;

контроль за отриманням послуги клієнтами.

зручний графік роботи;

конкурентна з / п (ставка + відсоток від продажу + премії);

комфортний офіс;

офіційне працевлаштування.

Відправити резюме можна за посиланням.

Менеджер з продажу

Персональний Адвокат

володіння українською (обов'язково) і російською (бажано) мовою;

гарна дикція;

дiвчина від 18 — 30 років

уміння працювати на результат;

здатність працювати в команді;

досвід роботи в продажах вітається.

виконання поставлених планів продажу.

презентація послуг компанії по телефону (на етапі стажування -холодні дзвінки, після стажування-робота з рекомендованими клієнтами);

консультація клієнтів з послуг компанії;

заповнення заявок;

виконання поставлених планів продажу.

оплачуване стажування з першого дня;

зручний графік роботи: пн-пт, з 09:00 до 18:00, сб-нд — вихіднi;

робота в престижній компанії, у комфортному офісі;

базове навчання за рахунок компанії;

бонусна програма.

Відправити резюме можна за посиланням.

Представник постачальника в "Епіцентр"

ФОП Виноград-Стрельнікова О.Г.

хлопці/дівчата 30 — 45 років;

приємний зовнішній вигляд;

уміння і бажання спілкуватись;

готовність працювати з великою кількістю клієнтів;

досвід роботи буде перевагою.

знаходитись на території магазину у відділі Декору;

гіперактивне залучення клієнтів;

консультування покупців щодо переваг нашої продукції;

ведення роздрібного продажу;

виконання планових показників по продажам;

підтримання чистоти на робочому місці;

контроль за наявністю актуального асортименту.

офіційне працевлаштування (по трудовій книжці);

стабільну офіційну заробітну плату та бонуси;

постійне підвищення кваліфікації;

графік роботи: плаваючий графік з 8-годинним робочим днем та плаваючими двома вихідними;

премії за виконання плану продаж.

Відправити резюме можна за посиланням.

Менеджер з продажу

Pelekh Agency

досвід роботи в сфері продажу від
1-го року (бажано);

орієнтованість на результат;

грамотно поставлена мова;

уміння переконувати і чітко тримати ціль.

консультування клієнтів в офісі і в телефонному режимі;

ведення рекламної діяльності;

укладання договорів.

відмінний графік роботи з
10: 00−17: 00 з понеділка по п’ятницю;

всі умови для професійного та особистісного розвитку;

робота в професійній, згуртованій і дружній команді;

висока з / п: ставка + бонус;

офіційне працевлаштування.

Відправити резюме можна за посиланням.

Фахівець по роботі з клієнтами

ARX

вища економічна освіта;

вільне володіння українською мовою;

вміння швидко навчатись, порядність, відмінні комунікативні навички, бажання працювати;

готові розглядати кандидатів без досвіду роботи.

обслуговування клієнтів;

підтримка та супровід існуючих договорів страхування;

укладення нових договорів страхування;

ведення звітної документації.

офіційне оформлення трудових відносин згідно КЗПП України;

компенсаційний пакет: моб. зв'язок, медичне страхування, страхування життя, знижки на продукти компанії;

п’ятиденний робочий тиждень
з 9:00 до 18:00;

гідні умови оплати праці + преміювання за результатами роботи;

можливість навчання та розвитку в великій міжнародній компанії.

Відправити резюме можна за посиланням.

Адміністратор

ТОВ Суші Майстер Україна

досвід роботи в сфері громадського харчування – бажаний;

відмінні комунікативні та організаторські навички.;

енергійність, відповідальність, бажання розвиватися і навчатися разом з компанією;

стресостійкість, готовність до багатозадачності;

знання пк - впевнений користувач, буде перевагою знання XL, R-KEEPER; IIKO.

відкриття / закриття закладу;

обслуговування гостей закладу;

передача і контроль приготування замовлень на доставку;

контроль якості віддається продукції від кухарів;

упаковка замовлень і розподіл між кур'єрами.

координація роботи колл-центру;

робота з касою, терміналами і документацією;

робота з постачальниками і накладними документами.

позмінний графік роботи з можливістю коригувань;

можливість додаткового заробітку за бажанням;

офіційне оформлення обов'язково;

стабільна, гідна і своєчасна виплата заробітної плати 2 рази в місяць;

штатне харчування;

робота в молодому дружньому і креативному колективі;

безкоштовне навчання у професійних наставників;

кар’єрний ріст.

Відправити резюме можна за посиланням.

Помічник керівника

Конс на Би$

вік 22-40 років;

вільне володіння українською та російською мовами;

відповідальність та бажання досягати більшого.

ведення робочого графіка керівника, участь в плануванні і організація внутрішніх та зовнішніх зустрічей, нарад, переговорів;

адміністративна та інформаційна підтримка керівника;

організація і допомога в проведенні закритих заходів;

супровід на зустрічах і допомога в проведенні переговорів;

робота з документами та підготовка необхідної інформації;

виконання адміністративних і особистих доручень керівника.

заробітна плата - 10 000 - 25 000 грн (в залежності від обов'язків і відряджень);

навчання за рахунок компанії;

кар'єрне зростання від помічника керівника до керівника відділу;

можливість вибору іншого напрямку роботи для повного прояву вашого потенціалу.

Відправити резюме можна за посиланням.

Менеджер з продажу в інтернет-магазин

Потужні

досвід роботи у сфері продажу;

комунікабельність, доброзичливість при спілкуванні з клієнтами, вміння переконувати;

грамотна українська мова;

вміння вислухати клієнта та вміння переконувати;

цілеспрямованість;

креативність;

здатність нестандартно мислити та генерувати ідеї для розвитку бізнесу;

бажання заробляти, професійно зростати;

бажання приймати участь у бізнес-проектах компанії;

бажання постійно навчатися;

впевнений користувач інтернет, ПК, MS Office (Word, Excel), PDF.

наявність посвідчення водія та авто вітається.

представництво інтересів компанії в ТРТ;

виконання планових показників;

розширення клієнтської бази;

збільшення продажу на території;

проведення переговорів в торгових точках;

облік, контроль дебіторської заборгованості.

робота в офісі у поєднанні з роботою на території з клієнтами;

оплата витрат на відрядження/заправки автотранспорту;

офіційне працевлаштування;

заробітна плата 6100 грн. (+ % від продажу).

Відправити резюме можна за посиланням.

Бухгалтер

Укрсервис

закінчена освіта;

навички роботи в MSExcel, Word;

володіння та знання m.e.doc, клієнт-банк.

банківські операції (виписки та платіжні доручення);

контроль дебіторської заборгованості по видатковим накладним та актам виконаних робіт, аналізувати сальдо, проводити звірку з контрагентами;

ПДВ-зобов'язання: виписка пн, контроль правильності виписки пн менеджерами, реєстрація ПН в ЄРПН (програма медок)

виписка коригувань до ПН, реєстрація в ЄРПН.

конкурентна оплата праці;

доброзичливий та дружний колектив;

офіційне працевлаштування;

п’ятиденний графік роботи 9:00−17.30;

затишний світлий теплий офіс;

знижки на товари компанії.

Відправити резюме можна за посиланням.

Судовий експерт за напрямком пожежотехнічних експертиз

Вінницький НДЕКЦ МВС України

освіта вища (технічна), освітньо-кваліфікаційний рівень «спеціаліст» або «магістр»;

мати бажання працювати в команді;

швидко та якісно виконувати доручення керівництва;

вміти орієнтуватися в законодавчій базі;

мати логічне мислення.

проведення огляду місця події за фактом виникнення пожежі та нещасного випадку;

установлення місця виникнення пожежі, причини виникнення пожежі;

установлення механізму, причин та наслідків нещасного випадку, аварії;

установлення кола осіб діяльність (або бездіяльність) яких пов’язана з нещасним випадком, причинно-наслідкового зв’язку (з технічної точку зору) між їхніми діями (бездіяльністю);

установлення відповідності кваліфікації суб'єкта технологічного процесу характеру роботи, яка ним виконується;

визначення відповідності фактичних умов праці на підприємстві нормативним вимогам охорони праці.

офіційне працевлаштування

п’ятиденний робочий тиждень з 2-ма вихідними (субота, неділя)

оплачувана відпустка

інші соціальні гарантії передбачені КЗПП та колективним договором.

Відправити резюме можна за посиланням.

Спеціаліст з обслуговування клієнтів

ПриватБанк

комунікабельність та стресостійкість

навички активних продажу, грамотне мовлення

бажаний досвід у сфері обслуговування клієнтів.

 

заробітна плата виплачується 3 рази на місяць. крім фіксованого доходу, ви отримуєте бонуси, розмір яких залежить тільки від вас. середній дохід наших співробітників 14 500 грн в місяць

стабільний графік 5/2, а також широка мережа відділень — ви можете працювати поруч з домом,

дружній та професійний колектив, якій з радістю вас навчить та підтримає у перші місяці роботи. корпоративна культура — наша гордість

гарантований кар'єрний ріст. у 2019 році 392 спеціаліста з обслуговування клієнтів перейшли на нову посаду у банку

офіційне працевлаштування, 24 дні оплачуваної відпустки, лікарняні

привабливий соціальний пакет: медичне страхування, пільгове кредитування, консультаційні послуги з юридичних питань, забезпечення безпеки працівників та членів їх сімей програма "захист", корпоративний мобільний зв’язок

навчання від початку стажування і впродовж всієї кар'єри у банку 91 програма для ефективного навчання співробітників

ми вміємо не тільки працювати, а й повноцінно відпочивати! ми проводимо веселі корпоративні свята і заходи для любителів здорового способу життя.

Відправити резюме можна за посиланням.

Перекладач англійської мови

UkrDate

дівчина 18-40 років;

вміння спілкуватися з людьми;

відповідальність, старанність;

знання ПК та навички роботи в інтернеті;

знання англійської на середньому рівні і вище.

 

зручний робочий графік: узгодження графіка і часу роботи в індивідуальному порядку.

своєчасна і висока оплата праці;

дружний колектив, лояльне керівництво.

хороший заробіток (гарантована ставка + відсоток), цікава робота, гнучкий графік, вдосконалення англійської мови.

Відправити резюме можна за посиланням.