Бүгүн Mostbet букмекердик кеңсесине кошулуп, Кыргызстанда спорттук мелдештерден жана онлайн оюндарынан максималдуу ырахат жана пайда алыңыз. Бул жерден сиз спорттук иш-чаралар үчүн эң мыкты коэфициенттерди, ошондой эле ар кандай бонустарды жана акцияларды, бекер коюмдарды, бекер айлануулар жана Мостбет промо коддорун таба аласыз. Биздин веб-сайтты колдонуу оңой жана жөнөкөй, ал эми букмекерликти ого бетер ыңгайлуу кылуу үчүн профессионалдар командасы сиз үчүн мобилдик тиркемени иштеп чыгышты.
English

Посада

Підприємство

Вимоги до кандидатів:

Посадові обов’язки:

Умови праці:

Як податися?

Менеджер з обробки вхідних звернень (консультація та підтримка клієнтів)

ТОВ             (Вінницька філія)                   Хоум-Нет

комунікабельність;

стресостійкість;

готовність навчатись новому;

освіта: середня спеціальна або вища (також готові працювати зі студентами).

надання відповідей на вхідні дзвінки клієнтів, консультація та допомага з типовими питаннями;

робота з базою знань та фіксаціязвернення в системі.

5 робочих днів на тиждень та 2 плаваючих вихідних, зміни узгоджуються;

повна або неповна зайнятість, мінімум 6 годин на день;

зміни на вибір: ранкові / денні / вечірні;

робота в офісі (м. Вінниця), сучасний та комфортний офіс;

заробітна плата (погодинна ставка + бонуси);

можливості зростання: фінансово: через 5−6 місяців - можливість виходити за межі середнього діапазону; кар'єрно: перехід на іншу лінію або зростання до керівника групи чи тренера;

офіційне працевлаштування та стабільна виплату зарплати (компанія сплачує податки);

оплачувані лікарняні та відпустка;

бронювання після 2 − 3 місяців роботи;

тренажерний зал за рахунок компанії;

корпоративне страхування життя;

домашній інтернет від HomeNet;

навчання за рахунок компанії та тематичні внутрішні активності.

Відправити резюме можна за посиланням

Працівник закладу ресторанного господарства

ЛТД ПІІ МакДональдз Юкрейн

любов до спілкування;

бажання розвиватися та зростати.

приготування смачних бургерів та іншої продукції компанії;

формування замовлення та обслуговування відвідувачів ресторану;

підтримання чистоти у ресторані.

робота в міжнародній компанії;

стабільна заробітна плата з виплатою два рази на місяць, або щотижня періодичність виплат обирається самостійно;

додатково можна отримати щомісячний та річний бонус;

гнучкий графік роботи можливість відпрацьовувати від 5-ти годин у зазначений проміжок часу;

офіційне працевлаштування;

соціальний пакет згідно КЗпП України оплачувані відпустки, лікарняні, навчальні сесії;

знижка на продукцію компанії;

різноманітні конкурси та мотиваційні програми;

можливість особистого та професійного розвитку: корпоративні тренінги та курси;

молода, енергійна та надзвичайно дружна команда;

кожен працівник має доступ до платформи піклування про ментальне здоров’я та сесій з психологом;

перехід в укриття під час повітряної тривоги із збереженням 100% оплати праці в цей час.

Відправити резюме можна за посиланням

Викладач англійської мови (онлайн, діти   4-12 р.)

All Right

англійська B2 або вище;

досвід або щире бажання працювати з дітьми; ноутбук / ПК, гарнітура та стабільний інтернет;

від 15 годин на тиждень і багато любові до викладання.

проводити індивідуальні онлайн-уроки з дітьми 4 − 12 років на нашій інтерактивній платформі;

допомагати дітям полюбити англійську через гру, спілкування та цікаві завдання;

користуватиcя готовими матеріалами — підготовка займає лише кілька хвилин;

розвивати свої навички завдяки тренінгам та підтримці методистів.

зручний графік і робота з дому — легко поєднується з ритмом життя;

стабільна оплата + бонуси, виплати двічі на місяць;

готові навчальні матеріали — ніякої зайвої підготовки;

підтримка, воркшопи та професійний розвиток.

Відправити резюме можна за посиланням

Укладальник-пакувальник

ПрАТ Хлібпром

середня освіта/середня технічна освіта;

бажання працювати;

активність;

уважність;

відповідальність.

складання готової продукції на вагонетки, у лотки, контейнери;

відбраковувати готову продукцію за органолептичними ознаками;

перевозити готову продукцію на контейнерах у остивочну.

офіційне працевлаштування згідно КзпП;

вчасна, прозора оплата праці;

корпоративні знижки на продукцію концерну;

медичне страхування.

Відправити резюме можна за посиланням

Бармен-касир у кінотеатр

ФОП Шелковой В.Б.

компанія не вимагає досвіду, навчає усьому, з вас тільки бажання навчатися та працювати;

активність;

порядність;

цілеспрямованість;

вміння швидко навчатися;

чесність;

позитивно-налаштованість;

бажання рости та розвиватися.

приготування попкорну;

ведення касової дисципліни;

підтримка чистоти на робочому місці;

реалізація супутнього товару;

прийом товару.

позмінний графік роботи 3/2 (повний робочий день 09:00 до 21:00) в місяць        18 − 20 робочих змін;

офіційне працевлаштування;

молодий та дружній колектив,

кар'єрний зріст.

Відправити резюме можна за посиланням

SMM-менеджер

Endorfina

досвід ведення Instagram (портфоліо буде перевагою);

розуміння алгоритмів Instagram, форматів постів і сторіс;

вміння знімати фото та відео на телефон (естетично та динамічно);

почуття стилю, композиції та тексту;

відповідальність;

креативність;

пунктуальність;

можливість бути присутньою на івентах у закладі.

ведення Instagram-сторінки закладу;

створення 3 постів та 3 сторіс щотижня (публікація в неділю);

зйомка фото та відео-контенту під час івентів у закладі;

передача атмосфери подій, гостей та настрою вечорів;

підготовка контенту для анонсів, афіш та заходів;

робота з актуальними трендами Instagram.

гнучкий графік;

робота з атмосферним закладом та живими подіями;

креативна свобода у створенні контенту;

дружня команда.

Відправити резюме можна за посиланням

Інспектор безпеки праці

Центрально-Західне міжрегіональне управління Держпраці

ступінь вищої освіти не нижче бакалавра, молодшого бакалавра;

вільне володіння українською мовою (наявність освіти за технічними спеціальностями буде перевагою);

відсутність досвіду роботи не є перешкодою, є навчання;

вміння працювати з інформацією та аналітичні здібності;

комунікабельність та готовність до взаємодії з людьми;

знання основ законодавства про охорону праці буде перевагою.

здійснення державного нагляду: за додержанням законодавства у сфері охорони праці, зокрема в частині безпечного ведення робіт, промислової безпеки, у тому числі з питань: забезпечення працівників спеціальним одягом, спеціальним взуттям та іншими засобами індивідуального та колективного захисту; монтажу, ремонту, реконструкції, налагодження і безпечної експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних та інших засобів виробництва і машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки; виробництва, зберігання, використання отруйних речовин у виробничих процесах, у тому числі продуктів біотехнологій та інших біологічних агентів; організації проведення навчання (в тому числі спеціального) і перевірки знань з питань охорони праці; — у сфері діяльності, пов’язаної з об'єктами підвищеної небезпеки — у сфері функціонування ринку природного газу в частині підтримання належного технічного стану систем, вузлів і приладів обліку природного газу на об'єктах його видобутку та забезпечення безпечної і надійної експлуатації об'єктів Єдиної газотранспортної системи;

складання у випадках, передбачених законом, протоколів про адміністративні правопорушення, розгляд справ про такі правопорушення і накладення адміністративних стягнень;

прийняття участі у складі спеціальних комісій по розслідуванню нещасних випадків і аварій на виробництві; прийняття участі в комісіях з перевірки знань посадових осіб та працівників з питань охорони праці, спеціального навчання, електробезпеки;

здійснення інформаційно-роз'яснювальної роботи з питань, що належать до компетенції відділу.

умови роботи: строково, до призначення на цю посаду переможця конкурсу або до спливу дванадцяти місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану (абз. 1 част. 5 та част. 7 ст. 10 Закону України від 12 травня 2015 року № 389-VIII «Про правовий режим воєнного стану»). Державна служба;

можливість отримати цінний досвід у державному секторі;

5-денний робочий тиждень та повний соцпакет;

щорічна відпустка 30 календарних днів;

дружній колектив та підтримка у професійному розвитку.

Відправити резюме можна за посиланням

Кухар в заклад освіти

КЗ Зарванецька гімназія

бажання працювати в освітньому середовищі;

вміння працювати в команді;

відповідальність;

охайність;

знання основ кулінарії та санітарних норм харчування;

бажання розвиватися та вдосконалювати свої навички.

приготування смачних та здорових обідів для учнів закладу;

розробка раціонів харчування з урахуванням вимог санітарних норм та дієтичних рекомендацій;

дотримання чистоти та порядку на кухні;

співпраця з іншими співробітниками закладу для забезпечення гармонійного функціонування гімназії.

цікава та відповідальна робота;

дружній колектив;

можливість професійного зростання.

Відправити резюме можна за посиланням

Креатор, креаторка контенту для соцмереж та вебресурсів

ІТ Асоціація Вінниці

практичні навички створення контенту: тексти, фото, відео (Canva/Figma, відеоредактори);

навички роботи з веб конструкторами (компанія працює з маркетинговими інструментами WIX);

досвід роботи у сфері контенту, комунікацій, SMM або журналістики;

цікавість до тем ІТ, стартапів, інновацій та міських проєктів;

вміння дохідливо пояснювати складні концепції та адаптувати тексти під різні аудиторії (інтереси);

креативність;

самоорганізація;

готовність до роботи з дедлайнами;

комунікаційні навички;

вміння працювати в команді;

вільне володіння українською мовою, буде плюсом англійська мова.

створювати контент про діяльність ІТ Асоціації та Технопарку для сайту та соцмереж (мобільна зйомка + базовий монтаж, а також використання наданих матеріалів від фотографа);

створювати інформаційні розсилки для спільноти;

адаптовувати тексти: рерайт, підводки, скрипти для відео, редагування під різний ton of voice;

підготовувати бренд матеріали (презентації, звіти, one-pagers);

періодично оновлювати інформацію про компанію на зовнішніх майданчиках (наприклад DOU);

вести базову аналітику: перегляд охоплень, взаємодій, динаміки контенту та тестування нових форматів.

офіційне працевлаштування після успішного випробувального терміну;

гнучкий графік роботи та можливість гібридного формату;

25 Day offs на рік;

повністю обладнане приміщення у технопарку Кристал для комфортної роботи та проведення заходів;

можливості для професійного росту — участь у внутрішніх тренінгах, конференціях, воркшопах;

можливість прямого контакту з лідерами ІТ-галузі, державними діячами та інвесторами;

унікальний досвід розбудови інноваційної екосистеми України.

Відправити резюме можна за посиланням

Інспектор, інспекторка з охорони у магазин

мультимаркет Аврора

якщо шукаєш першу роботу чи хочеш змінити професію;

завершувати навчання чи вже мати багаторічний досвід;

хотіти надавати клієнтам кращий сервіс;

не любиш «скучати» на роботі;

з задоволенням навчатися новому;

тобі 18 або більше років;

легко спілкуватися і співпрацювати з іншими людьми;

стресостійкість;

вміти працювати за комп’ютером;

готовність працювати в різних локаціях, в межах міста та найближчих населених пунктах;

обов’язкова наявність дійсного документу про військовий облік (для чоловіків).

перевірка фактів нестач або розбіжностей у товарному русі;

тактовне врегулювання ситуацій, пов’язаних з помилками або непорозуміннями під час розрахунку за товар;

моніторинг відеоспостереження;

аналіз інвентаризаційних звітів;

взаємодія з представниками державних органів та внутрішніми службами компанії;

ведення звітності в корпоративній системі.

графік роботи 5/2 по 9 годин в день;

заробітна плата (ставка + премії); без вирахувань, усі податки сплачує компанія;

компенсація проїзду;

15% знижка на покупки товарів в мережі;

матеріальну допомогу ВПО й людям з інвалідністю;

можливість швидко побудувати кар'єру;

спортивні челенджі та заходи;

щотижневі онлайн зібрання усією компанією;

можливість долучатись до благодійних ініціатив та наближати перемогу разом.

Відправити резюме можна за посиланням

Адміністратор-касир

СушіБос

гарна дикція;

ввічливе спілкування з клієнтами;

уважність;

відповідальність;

знання ПК на рівні користувача.

відкриття/закриття магазину;

обслуговування клієнтів, консультації гостей щодо асортименту продукції, допомога у виборі;

контроль приготування замовлень;

комплектація замовлень;

робота з касою;

ведення звітної документації.

видача заробітної плати 2 рази на місяць без затримок;

штатний обід;

графік роботи індивідуальний;

робочий графік з 10:00 до 22:00 години;

оплачуване стажування;

можливості розвитку та підвищення в ресторанному бізнесі.

Відправити резюме можна за посиланням

Менеджер з закупівель

ТОВ Фенікс Технолоджи

досвід роботи на закупівельній позиції від 1 року (не обов’язково у цій галузі);

відкритість до навчання та бажання розвиватися професійно;

відповідальність;

увага до деталей;

вміння організовувати власний час;

комунікабельність, вміння знаходити спільну мову з постачальниками;

готовність працювати в команді та підтримувати дружню атмосферу.

організовувати закупівлю матеріалів і комплектуючих для виробництва зерносушарок та газового обладнання;

співпрацювати з надійними постачальниками, вести переговори для досягнення вигідних умов;

контролювати своєчасність поставок і якість матеріалів, щоб виробництво працювало без перебоїв;

аналізувати ринок, шукати нових партнерів і оптимізувати закупівельні процеси;

підтримувати документообіг і звітність за закупівлями.

стабільна робота в компанії, яка є прикладом якості українського виробника;

конкурентна заробітна плата;

повна зайнятість та офіційне оформлення;

тепла, підтримуюча атмосфера в молодому, дружньому колективі;

можливості для професійного та кар'єрного зростання;

мотиваційні програми, що відображають турботу керівництва про співробітників.

Відправити резюме можна за посиланням

Менеджер з продажу

Volcar Group

досвід роботи в продажах автотоварів від 1 року (бажано);

вміння вести переговори та впевнено комунікувати з клієнтами;

знання основних принципів продажів та вміння впроваджувати їх на практиці;

висока відповідальність;

орієнтованість на результат.

B2C та В2В продажі по проєкту Vnedorognik;

проведення переговорів та укладання угод;

контроль оплат та документів;

виконання плану продажів.

заробітна плата, ставка + % від продажів + KPI;

графік: з ПН по ПТ, 09:00 — 18:00, офіс біля Поділля Сіті;

приємна атмосфера: є кава, чай, настільний теніс);

реальний розвиток — у продажах, комунікації, менеджменті;

клієнт — на першому місці, слухаємо, розуміємо, вирішуємо;

командність - один за всіх і всі за результат;

прозорість та відповідальність - говоримо прямо, працюємо чітко, діємо надійно;

ініціативність - якщо бачите, як зробити краще — зробіть.

Відправити резюме можна за посиланням

Маркетолог

група компаній Автомир

знання інструментів digital-реклами, навички в SMM;

уміння працювати з великими обсягами інформації та з Photoshop, Lightroom, відеоредакторами;

творчий потенціал і вміння генерувати ідеї;

бажання до особистого та професійного розвитку.

організація рекламних компаній;

аналіз та звітність;

проведення комплексу маркетингових заходів щодо просування і розвитку автомобільного бренду;

ведення соціальних мереж, створення контент-плану, розробка макетів;

створення фото і відео контенту.

офіційне працевлаштування;

графік: 09:00 до 18:00 (ПН-ПТ);

комп’ютеризоване робоче місце та безлімітний зв’язок;

нові цікаві знайомства, корисні зв’язки та насичене корпоративне життя.

Відправити резюме можна за посиланням

Керівник PR-відділу

школа англійської мови Flash

вміння ефективно комунікувати з різними аудиторіями;

ініціативність;

креативність;

системне мислення.

розвиток і реалізація PR-стратегії компанії;

підвищення впізнаваності бренду;

комунікація з громадськістю та партнерами;

робота з різними цільовими аудиторіями;

генерація та реалізація PR-ідей і активностей.

офісний формат роботи;

графік роботи ПН-ПТ, 09:00 −18:00.

Відправити резюме можна за посиланням

Репетитор англійської

AntiSchool Online

мотивувати студентів і обожнювати спілкування;

розвиватися у своїй професії;

допомагати людям заговорити англійською легко і впевнено;

мати чудову розмовну англійську (досвід спілкування з іноземцями, навчання чи робота за кордоном — великий плюс);

бижання стати частиною креативного, нестандартного та інноваційного освітнього проєкту;

розуміти важливість роботи над подоланням мовного бар'єру та розвитком комунікативних навичок студентів;

цікавитися кар'єрним зростанням і готовність розвиватися не лише як викладач.

заняття з дорослими;

навчання дітей та підлітків;

групові заняття;

розробка методичних матеріалів;

підтримка маркетингового відділу та створення освітнього контенту.

конкурентна оплата: фіксована ставка за кожен проведений урок;

підвищення оплати за заняття кожні 500 проведених занять (перше підняття орієнтовно через 2−3 місяці);

гнучкий графік: мінімальне навантаження — 10 уроків на тиждень, але ви самі обираєте зручний час для занять;

повністю віддалена робота: можна викладати з будь-якого куточка світу;

сучасна платформа для занять: інтерактивні матеріали для якісного навчання;

готові матеріали: викладачі концентруються лише на викладанні та на успіхах своїх студентів, всі інші задачі компанія бере на себе;

кар'єрний ріст: абсолютно реально зростати в розрізі грейдів через внутрішнє навчання для викладачів (від Стандартного грейду до Преміум+), що за собою несе теж підвищення матеріальної мотивації;

можливість працювати не лише з учнями, а й розвивати свої навички в методиці, створенні контенту, навчанні інших викладачів і навіть зростати до тімліда або керівника відділу.

Відправити резюме можна за посиланням

Інженер з комп’ютерних систем

ТРК Еверест

вміння працювати в команді;

уважність;

оперативність;

пунктуальність;

вік: від 18 − 45 років;

освіта вища технічна;

знання протоколів DNS/DHCP/SNMP/TCP/IP на базовому рівні, вміння виявляти та вирішувати проблеми з мережею;

відповідальність;

високий рівень комунікативних навичок.

обслуговування системи моніторингу (Zabbix);

налаштування мережевого обладнання;

консультація співробітників в телефонному режимі;

діагностика та вирішення дрібних проблем на мережі (перезавантажити обладнання, додати vlan і т.д.).

стабільна зарплата;

можливість розвиватись в команді професіоналів;

можливість самореалізації.

Відправити резюме можна за посиланням

Помічник аналітика

Транс-Маркет

досвід на аналогічній посаді, оператором 1С чи помічником бухгалтера — вітається, але не є обов’язковим;

впевнений користувач MS Office (Word та Excel);

знання 1С буде вашою перевагою;

уважність до деталей;

відповідальність;

організованість;

готовність до навчання та розвитку в сфері аналітики.

участь у формуванні та веденні бюджетів;

допомога в закритті звітності по паливу;

підготовка та друк дебіторської заборгованості та іншої необхідної звітності;

робота в системі Pradata (проводимо навчання).

графік роботи: ПН-ПТ з 08:30 до 17:30;    СБ-НД — вихідні;

конкурентна та своєчасна заробітна плата;

можливість кар'єрного зростання та професійного розвитку;

готові взяти кандидата без досвіду.

Відправити резюме можна запосиланням

Викладач програмування в дитячу IT-школу

школа програмування та англійської мови для дiтей Logika

потрібні енергійні та вмотивовані викладачі, які ладнають із комп’ютером на «ти» та мають активний підхід до своєї роботи;

бажано, але не обов’язково - знання у Python, Scratch або Roblox Studio (або ж досвід із іншими мовами програмування та бажання вивчати нове);

великою перевагою буде вища освіта в області ІТ або ж педагогіки/психології;

кандидати з досвідом роботи з дітьми в пріоритеті;

якщо ще немає досвіду, але є хист і бажання, школа пропонує навчання і підтримку.

проводити заняття із використанням уже готових методичних матеріалів школи Logika;

створювати та підтримувати дружню робочу атмосферу;

слідкувати за результатами учнів;

давати звіти за шаблонами;

отримувати задоволення від роботи із майбутнім нашої країни.

робота у вихідні (субота, неділя);

заробітна плата;

постійне навчання за рахунок компанії;

зручні локації;

круте ком’юніті однодумців.

Відправити резюме можна за посиланням

Менеджер зовнішньоекономічної діяльності

Нікан Груп

впевнений користувач ПК (1С бажано);

знання англійської мови;

готові розглянути кандидатів без досвіду роботи;

активна життєва позиція;

ефективне виконання поставлених завдань;

орієнтованість на досягнення результату;

прагнення заробляти більше;

готовність до позанормової роботи заради успіху.

супровід і розвиток існуючих клієнтів;

консультація та продаж послуг компанії;

проведення переговорів з потенційними клієнтами, формування комерційних пропозицій відповідно до їх потреб;

супровід процесу підписання договорів;

робота з документами та виписка рахунків для оплат;

забезпечення комплексного сервісу для клієнтів.

участь в різноманітних проектах Компанії;

робота в команді професіоналів;

конкурентний рівень заробітної плати;

комфортні умови праці.

Відправити резюме можна за посиланням

Сушист

Суші Мама

досвід роботи сушистом, хоча б знання бази;

відповідальність;

акуратність;

любов до якісної їжі та своєї справи.

 

графік роботи з 11:00 до 21:00;

плаваючий графік: 2/5 або ¾;

виплати заробітної плати кожні 3 дні;

дружня команда та сучасна кухня.

Відправити резюме можна за посиланням

Хостес, менеджер рецепції

Tereveni

бажаний досвід роботи у сфері гостинності від 1 року;

вміння доброзичливо і спокійно спілкуватися;

щира посмішка;

відкритість;

харизматичність;

врівноваженість;

вміння співпереживати.

робота з гостями закладу: зустріч, привітання, супровід до столика;

прийом замовлень та бронювання столів по телефону;

готовність відповідати на всі запити гостей, навіть нестандартні — спокійно, з повагою та щирістю.

оплачуване навчання та адаптація;

безкоштовне корпоративне харчування;

медичне страхування;

навчання та розвиток, можливість освоїти нові навички;

корпоративні заходи та дружня команда, до якої дійсно хочеться повертатись щодня;

позмінний графік роботи: з 12:00 до 22:00;

стабільна та своєчасна оплата праці — двічі на місяць;

можливість карʼєрного зростання на інші позиції в компанії.

Відправити резюме можна за посиланням