Вакансії для студентів і випускників станом на 25.12.2025
|
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
|
Менеджер з обробки вхідних звернень (консультація та підтримка клієнтів) |
ТОВ (Вінницька філія) Хоум-Нет |
комунікабельність; стресостійкість; готовність навчатись новому; освіта: середня спеціальна або вища (також готові працювати зі студентами). |
надання відповідей на вхідні дзвінки клієнтів, консультація та допомага з типовими питаннями; робота з базою знань та фіксаціязвернення в системі. |
5 робочих днів на тиждень та 2 плаваючих вихідних, зміни узгоджуються; повна або неповна зайнятість, мінімум 6 годин на день; зміни на вибір: ранкові / денні / вечірні; робота в офісі (м. Вінниця), сучасний та комфортний офіс; заробітна плата (погодинна ставка + бонуси); можливості зростання: фінансово: через 5−6 місяців - можливість виходити за межі середнього діапазону; кар'єрно: перехід на іншу лінію або зростання до керівника групи чи тренера; офіційне працевлаштування та стабільна виплату зарплати (компанія сплачує податки); оплачувані лікарняні та відпустка; бронювання після 2 − 3 місяців роботи; тренажерний зал за рахунок компанії; корпоративне страхування життя; домашній інтернет від HomeNet; навчання за рахунок компанії та тематичні внутрішні активності. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Працівник закладу ресторанного господарства |
ЛТД ПІІ МакДональдз Юкрейн |
любов до спілкування; бажання розвиватися та зростати. |
приготування смачних бургерів та іншої продукції компанії; формування замовлення та обслуговування відвідувачів ресторану; підтримання чистоти у ресторані. |
робота в міжнародній компанії; стабільна заробітна плата з виплатою два рази на місяць, або щотижня періодичність виплат обирається самостійно; додатково можна отримати щомісячний та річний бонус; гнучкий графік роботи можливість відпрацьовувати від 5-ти годин у зазначений проміжок часу; офіційне працевлаштування; соціальний пакет згідно КЗпП України оплачувані відпустки, лікарняні, навчальні сесії; знижка на продукцію компанії; різноманітні конкурси та мотиваційні програми; можливість особистого та професійного розвитку: корпоративні тренінги та курси; молода, енергійна та надзвичайно дружна команда; кожен працівник має доступ до платформи піклування про ментальне здоров’я та сесій з психологом; перехід в укриття під час повітряної тривоги із збереженням 100% оплати праці в цей час. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Викладач англійської мови (онлайн, діти 4-12 р.) |
All Right |
англійська B2 або вище; досвід або щире бажання працювати з дітьми; ноутбук / ПК, гарнітура та стабільний інтернет; від 15 годин на тиждень і багато любові до викладання. |
проводити індивідуальні онлайн-уроки з дітьми 4 − 12 років на нашій інтерактивній платформі; допомагати дітям полюбити англійську через гру, спілкування та цікаві завдання; користуватиcя готовими матеріалами — підготовка займає лише кілька хвилин; розвивати свої навички завдяки тренінгам та підтримці методистів. |
зручний графік і робота з дому — легко поєднується з ритмом життя; стабільна оплата + бонуси, виплати двічі на місяць; готові навчальні матеріали — ніякої зайвої підготовки; підтримка, воркшопи та професійний розвиток. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Укладальник-пакувальник |
ПрАТ Хлібпром |
середня освіта/середня технічна освіта; бажання працювати; активність; уважність; відповідальність. |
складання готової продукції на вагонетки, у лотки, контейнери; відбраковувати готову продукцію за органолептичними ознаками; перевозити готову продукцію на контейнерах у остивочну. |
офіційне працевлаштування згідно КзпП; вчасна, прозора оплата праці; корпоративні знижки на продукцію концерну; медичне страхування. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Бармен-касир у кінотеатр |
ФОП Шелковой В.Б. |
компанія не вимагає досвіду, навчає усьому, з вас тільки бажання навчатися та працювати; активність; порядність; цілеспрямованість; вміння швидко навчатися; чесність; позитивно-налаштованість; бажання рости та розвиватися. |
приготування попкорну; ведення касової дисципліни; підтримка чистоти на робочому місці; реалізація супутнього товару; прийом товару. |
позмінний графік роботи 3/2 (повний робочий день 09:00 до 21:00) в місяць 18 − 20 робочих змін; офіційне працевлаштування; молодий та дружній колектив, кар'єрний зріст. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
SMM-менеджер |
Endorfina |
досвід ведення Instagram (портфоліо буде перевагою); розуміння алгоритмів Instagram, форматів постів і сторіс; вміння знімати фото та відео на телефон (естетично та динамічно); почуття стилю, композиції та тексту; відповідальність; креативність; пунктуальність; можливість бути присутньою на івентах у закладі. |
ведення Instagram-сторінки закладу; створення 3 постів та 3 сторіс щотижня (публікація в неділю); зйомка фото та відео-контенту під час івентів у закладі; передача атмосфери подій, гостей та настрою вечорів; підготовка контенту для анонсів, афіш та заходів; робота з актуальними трендами Instagram. |
гнучкий графік; робота з атмосферним закладом та живими подіями; креативна свобода у створенні контенту; дружня команда. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Інспектор безпеки праці |
Центрально-Західне міжрегіональне управління Держпраці |
ступінь вищої освіти не нижче бакалавра, молодшого бакалавра; вільне володіння українською мовою (наявність освіти за технічними спеціальностями буде перевагою); відсутність досвіду роботи не є перешкодою, є навчання; вміння працювати з інформацією та аналітичні здібності; комунікабельність та готовність до взаємодії з людьми; знання основ законодавства про охорону праці буде перевагою. |
здійснення державного нагляду: за додержанням законодавства у сфері охорони праці, зокрема в частині безпечного ведення робіт, промислової безпеки, у тому числі з питань: забезпечення працівників спеціальним одягом, спеціальним взуттям та іншими засобами індивідуального та колективного захисту; монтажу, ремонту, реконструкції, налагодження і безпечної експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних та інших засобів виробництва і машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки; виробництва, зберігання, використання отруйних речовин у виробничих процесах, у тому числі продуктів біотехнологій та інших біологічних агентів; організації проведення навчання (в тому числі спеціального) і перевірки знань з питань охорони праці; — у сфері діяльності, пов’язаної з об'єктами підвищеної небезпеки — у сфері функціонування ринку природного газу в частині підтримання належного технічного стану систем, вузлів і приладів обліку природного газу на об'єктах його видобутку та забезпечення безпечної і надійної експлуатації об'єктів Єдиної газотранспортної системи; складання у випадках, передбачених законом, протоколів про адміністративні правопорушення, розгляд справ про такі правопорушення і накладення адміністративних стягнень; прийняття участі у складі спеціальних комісій по розслідуванню нещасних випадків і аварій на виробництві; прийняття участі в комісіях з перевірки знань посадових осіб та працівників з питань охорони праці, спеціального навчання, електробезпеки; здійснення інформаційно-роз'яснювальної роботи з питань, що належать до компетенції відділу. |
умови роботи: строково, до призначення на цю посаду переможця конкурсу або до спливу дванадцяти місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану (абз. 1 част. 5 та част. 7 ст. 10 Закону України від 12 травня 2015 року № 389-VIII «Про правовий режим воєнного стану»). Державна служба; можливість отримати цінний досвід у державному секторі; 5-денний робочий тиждень та повний соцпакет; щорічна відпустка 30 календарних днів; дружній колектив та підтримка у професійному розвитку. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Кухар в заклад освіти |
КЗ Зарванецька гімназія |
бажання працювати в освітньому середовищі; вміння працювати в команді; відповідальність; охайність; знання основ кулінарії та санітарних норм харчування; бажання розвиватися та вдосконалювати свої навички. |
приготування смачних та здорових обідів для учнів закладу; розробка раціонів харчування з урахуванням вимог санітарних норм та дієтичних рекомендацій; дотримання чистоти та порядку на кухні; співпраця з іншими співробітниками закладу для забезпечення гармонійного функціонування гімназії. |
цікава та відповідальна робота; дружній колектив; можливість професійного зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Креатор, креаторка контенту для соцмереж та вебресурсів |
ІТ Асоціація Вінниці |
практичні навички створення контенту: тексти, фото, відео (Canva/Figma, відеоредактори); навички роботи з веб конструкторами (компанія працює з маркетинговими інструментами WIX); досвід роботи у сфері контенту, комунікацій, SMM або журналістики; цікавість до тем ІТ, стартапів, інновацій та міських проєктів; вміння дохідливо пояснювати складні концепції та адаптувати тексти під різні аудиторії (інтереси); креативність; самоорганізація; готовність до роботи з дедлайнами; комунікаційні навички; вміння працювати в команді; вільне володіння українською мовою, буде плюсом англійська мова. |
створювати контент про діяльність ІТ Асоціації та Технопарку для сайту та соцмереж (мобільна зйомка + базовий монтаж, а також використання наданих матеріалів від фотографа); створювати інформаційні розсилки для спільноти; адаптовувати тексти: рерайт, підводки, скрипти для відео, редагування під різний ton of voice; підготовувати бренд матеріали (презентації, звіти, one-pagers); періодично оновлювати інформацію про компанію на зовнішніх майданчиках (наприклад DOU); вести базову аналітику: перегляд охоплень, взаємодій, динаміки контенту та тестування нових форматів. |
офіційне працевлаштування після успішного випробувального терміну; гнучкий графік роботи та можливість гібридного формату; 25 Day offs на рік; повністю обладнане приміщення у технопарку Кристал для комфортної роботи та проведення заходів; можливості для професійного росту — участь у внутрішніх тренінгах, конференціях, воркшопах; можливість прямого контакту з лідерами ІТ-галузі, державними діячами та інвесторами; унікальний досвід розбудови інноваційної екосистеми України. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Інспектор, інспекторка з охорони у магазин |
мультимаркет Аврора |
якщо шукаєш першу роботу чи хочеш змінити професію; завершувати навчання чи вже мати багаторічний досвід; хотіти надавати клієнтам кращий сервіс; не любиш «скучати» на роботі; з задоволенням навчатися новому; тобі 18 або більше років; легко спілкуватися і співпрацювати з іншими людьми; стресостійкість; вміти працювати за комп’ютером; готовність працювати в різних локаціях, в межах міста та найближчих населених пунктах; обов’язкова наявність дійсного документу про військовий облік (для чоловіків). |
перевірка фактів нестач або розбіжностей у товарному русі; тактовне врегулювання ситуацій, пов’язаних з помилками або непорозуміннями під час розрахунку за товар; моніторинг відеоспостереження; аналіз інвентаризаційних звітів; взаємодія з представниками державних органів та внутрішніми службами компанії; ведення звітності в корпоративній системі. |
графік роботи 5/2 по 9 годин в день; заробітна плата (ставка + премії); без вирахувань, усі податки сплачує компанія; компенсація проїзду; 15% знижка на покупки товарів в мережі; матеріальну допомогу ВПО й людям з інвалідністю; можливість швидко побудувати кар'єру; спортивні челенджі та заходи; щотижневі онлайн зібрання усією компанією; можливість долучатись до благодійних ініціатив та наближати перемогу разом. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Адміністратор-касир |
СушіБос |
гарна дикція; ввічливе спілкування з клієнтами; уважність; відповідальність; знання ПК на рівні користувача. |
відкриття/закриття магазину; обслуговування клієнтів, консультації гостей щодо асортименту продукції, допомога у виборі; контроль приготування замовлень; комплектація замовлень; робота з касою; ведення звітної документації. |
видача заробітної плати 2 рази на місяць без затримок; штатний обід; графік роботи індивідуальний; робочий графік з 10:00 до 22:00 години; оплачуване стажування; можливості розвитку та підвищення в ресторанному бізнесі. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Менеджер з закупівель |
ТОВ Фенікс Технолоджи |
досвід роботи на закупівельній позиції від 1 року (не обов’язково у цій галузі); відкритість до навчання та бажання розвиватися професійно; відповідальність; увага до деталей; вміння організовувати власний час; комунікабельність, вміння знаходити спільну мову з постачальниками; готовність працювати в команді та підтримувати дружню атмосферу. |
організовувати закупівлю матеріалів і комплектуючих для виробництва зерносушарок та газового обладнання; співпрацювати з надійними постачальниками, вести переговори для досягнення вигідних умов; контролювати своєчасність поставок і якість матеріалів, щоб виробництво працювало без перебоїв; аналізувати ринок, шукати нових партнерів і оптимізувати закупівельні процеси; підтримувати документообіг і звітність за закупівлями. |
стабільна робота в компанії, яка є прикладом якості українського виробника; конкурентна заробітна плата; повна зайнятість та офіційне оформлення; тепла, підтримуюча атмосфера в молодому, дружньому колективі; можливості для професійного та кар'єрного зростання; мотиваційні програми, що відображають турботу керівництва про співробітників. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Менеджер з продажу |
Volcar Group |
досвід роботи в продажах автотоварів від 1 року (бажано); вміння вести переговори та впевнено комунікувати з клієнтами; знання основних принципів продажів та вміння впроваджувати їх на практиці; висока відповідальність; орієнтованість на результат. |
B2C та В2В продажі по проєкту Vnedorognik; проведення переговорів та укладання угод; контроль оплат та документів; виконання плану продажів. |
заробітна плата, ставка + % від продажів + KPI; графік: з ПН по ПТ, 09:00 — 18:00, офіс біля Поділля Сіті; приємна атмосфера: є кава, чай, настільний теніс); реальний розвиток — у продажах, комунікації, менеджменті; клієнт — на першому місці, слухаємо, розуміємо, вирішуємо; командність - один за всіх і всі за результат; прозорість та відповідальність - говоримо прямо, працюємо чітко, діємо надійно; ініціативність - якщо бачите, як зробити краще — зробіть. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Маркетолог |
група компаній Автомир |
знання інструментів digital-реклами, навички в SMM; уміння працювати з великими обсягами інформації та з Photoshop, Lightroom, відеоредакторами; творчий потенціал і вміння генерувати ідеї; бажання до особистого та професійного розвитку. |
організація рекламних компаній; аналіз та звітність; проведення комплексу маркетингових заходів щодо просування і розвитку автомобільного бренду; ведення соціальних мереж, створення контент-плану, розробка макетів; створення фото і відео контенту. |
офіційне працевлаштування; графік: 09:00 до 18:00 (ПН-ПТ); комп’ютеризоване робоче місце та безлімітний зв’язок; нові цікаві знайомства, корисні зв’язки та насичене корпоративне життя. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Керівник PR-відділу |
школа англійської мови Flash |
вміння ефективно комунікувати з різними аудиторіями; ініціативність; креативність; системне мислення. |
розвиток і реалізація PR-стратегії компанії; підвищення впізнаваності бренду; комунікація з громадськістю та партнерами; робота з різними цільовими аудиторіями; генерація та реалізація PR-ідей і активностей. |
офісний формат роботи; графік роботи ПН-ПТ, 09:00 −18:00. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Репетитор англійської |
AntiSchool Online |
мотивувати студентів і обожнювати спілкування; розвиватися у своїй професії; допомагати людям заговорити англійською легко і впевнено; мати чудову розмовну англійську (досвід спілкування з іноземцями, навчання чи робота за кордоном — великий плюс); бижання стати частиною креативного, нестандартного та інноваційного освітнього проєкту; розуміти важливість роботи над подоланням мовного бар'єру та розвитком комунікативних навичок студентів; цікавитися кар'єрним зростанням і готовність розвиватися не лише як викладач. |
заняття з дорослими; навчання дітей та підлітків; групові заняття; розробка методичних матеріалів; підтримка маркетингового відділу та створення освітнього контенту. |
конкурентна оплата: фіксована ставка за кожен проведений урок; підвищення оплати за заняття кожні 500 проведених занять (перше підняття орієнтовно через 2−3 місяці); гнучкий графік: мінімальне навантаження — 10 уроків на тиждень, але ви самі обираєте зручний час для занять; повністю віддалена робота: можна викладати з будь-якого куточка світу; сучасна платформа для занять: інтерактивні матеріали для якісного навчання; готові матеріали: викладачі концентруються лише на викладанні та на успіхах своїх студентів, всі інші задачі компанія бере на себе; кар'єрний ріст: абсолютно реально зростати в розрізі грейдів через внутрішнє навчання для викладачів (від Стандартного грейду до Преміум+), що за собою несе теж підвищення матеріальної мотивації; можливість працювати не лише з учнями, а й розвивати свої навички в методиці, створенні контенту, навчанні інших викладачів і навіть зростати до тімліда або керівника відділу. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Інженер з комп’ютерних систем |
ТРК Еверест |
вміння працювати в команді; уважність; оперативність; пунктуальність; вік: від 18 − 45 років; освіта вища технічна; знання протоколів DNS/DHCP/SNMP/TCP/IP на базовому рівні, вміння виявляти та вирішувати проблеми з мережею; відповідальність; високий рівень комунікативних навичок. |
обслуговування системи моніторингу (Zabbix); налаштування мережевого обладнання; консультація співробітників в телефонному режимі; діагностика та вирішення дрібних проблем на мережі (перезавантажити обладнання, додати vlan і т.д.). |
стабільна зарплата; можливість розвиватись в команді професіоналів; можливість самореалізації. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Помічник аналітика |
Транс-Маркет |
досвід на аналогічній посаді, оператором 1С чи помічником бухгалтера — вітається, але не є обов’язковим; впевнений користувач MS Office (Word та Excel); знання 1С буде вашою перевагою; уважність до деталей; відповідальність; організованість; готовність до навчання та розвитку в сфері аналітики. |
участь у формуванні та веденні бюджетів; допомога в закритті звітності по паливу; підготовка та друк дебіторської заборгованості та іншої необхідної звітності; робота в системі Pradata (проводимо навчання). |
графік роботи: ПН-ПТ з 08:30 до 17:30; СБ-НД — вихідні; конкурентна та своєчасна заробітна плата; можливість кар'єрного зростання та професійного розвитку; готові взяти кандидата без досвіду. |
Відправити резюме можна запосиланням |
|
Викладач програмування в дитячу IT-школу |
школа програмування та англійської мови для дiтей Logika |
потрібні енергійні та вмотивовані викладачі, які ладнають із комп’ютером на «ти» та мають активний підхід до своєї роботи; бажано, але не обов’язково - знання у Python, Scratch або Roblox Studio (або ж досвід із іншими мовами програмування та бажання вивчати нове); великою перевагою буде вища освіта в області ІТ або ж педагогіки/психології; кандидати з досвідом роботи з дітьми в пріоритеті; якщо ще немає досвіду, але є хист і бажання, школа пропонує навчання і підтримку. |
проводити заняття із використанням уже готових методичних матеріалів школи Logika; створювати та підтримувати дружню робочу атмосферу; слідкувати за результатами учнів; давати звіти за шаблонами; отримувати задоволення від роботи із майбутнім нашої країни. |
робота у вихідні (субота, неділя); заробітна плата; постійне навчання за рахунок компанії; зручні локації; круте ком’юніті однодумців. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Менеджер зовнішньоекономічної діяльності |
Нікан Груп |
впевнений користувач ПК (1С бажано); знання англійської мови; готові розглянути кандидатів без досвіду роботи; активна життєва позиція; ефективне виконання поставлених завдань; орієнтованість на досягнення результату; прагнення заробляти більше; готовність до позанормової роботи заради успіху. |
супровід і розвиток існуючих клієнтів; консультація та продаж послуг компанії; проведення переговорів з потенційними клієнтами, формування комерційних пропозицій відповідно до їх потреб; супровід процесу підписання договорів; робота з документами та виписка рахунків для оплат; забезпечення комплексного сервісу для клієнтів. |
участь в різноманітних проектах Компанії; робота в команді професіоналів; конкурентний рівень заробітної плати; комфортні умови праці. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Сушист |
Суші Мама |
досвід роботи сушистом, хоча б знання бази; відповідальність; акуратність; любов до якісної їжі та своєї справи. |
|
графік роботи з 11:00 до 21:00; плаваючий графік: 2/5 або ¾; виплати заробітної плати кожні 3 дні; дружня команда та сучасна кухня. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Хостес, менеджер рецепції |
Tereveni |
бажаний досвід роботи у сфері гостинності від 1 року; вміння доброзичливо і спокійно спілкуватися; щира посмішка; відкритість; харизматичність; врівноваженість; вміння співпереживати. |
робота з гостями закладу: зустріч, привітання, супровід до столика; прийом замовлень та бронювання столів по телефону; готовність відповідати на всі запити гостей, навіть нестандартні — спокійно, з повагою та щирістю. |
оплачуване навчання та адаптація; безкоштовне корпоративне харчування; медичне страхування; навчання та розвиток, можливість освоїти нові навички; корпоративні заходи та дружня команда, до якої дійсно хочеться повертатись щодня; позмінний графік роботи: з 12:00 до 22:00; стабільна та своєчасна оплата праці — двічі на місяць; можливість карʼєрного зростання на інші позиції в компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням |


