Вакансії для студентів і випускників станом на 13.11.2025
|
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
|
Офіс-менеджер, перекладач |
бюро перекладів Соната |
готові взяти студента. |
редагування текстів; прийом та обробка замовлень; забезпечення життєдіяльності офісу; прийом-видача; оформлення; підготовка, перевірка, редагування текстів; робота з соцмережами. |
офіційне оформлення; стажування оплачується; додатково оплачуються виконані переклади; умови роботи: Пн-Пт 09:00−18:00. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Менеджер готелю |
SPA-готель Батерфляй |
гостинність; ввічливість; організаторські навички; відповідальність; комунікабельність; стресостійкість; орієнтація на результат; знання мов: українська, англійська (бажано); наявність ПК на робочому рівні. |
прийом та реєстрація гостей готелю; надання інформації щодо послуг та опцій, доступних для гостей готелю; керування номерним фондом готелю та забезпечення належного рівня обслуговування гостей; ведення документації, у тому числі звітів про зайнятість готельних номерів; вирішення поточних питань та конфліктів з гостями готелю. |
повна зайнятість; гідна заробітна плата; трансфер до Вінниці; проживання та харчування за рахунок компанії; можливість кар'єрного росту. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Бухгалтер |
ФОП Френдт |
досвід роботи бухгалтером або у суміжних напрямках (від 1 року); володіння основами обліку первинної документації; впевнені навички роботи з Excel і CRM (Bitrix буде перевагою); пунктуальність; уважність до деталей; відповідальність. |
формування та оперативне направлення пакету документів при заключенні угод (рахунки, договори, специфікації, видаткові накладні); контроль за неповерненими оригіналами документів, надання інформації про їх відсутність відповідальному менеджеру; формування щотижневої звітності по дебіторам; аналіз заявок в бітріксі, та їх оновлення; архівування документів. |
робота у стабільній компанії, яка є лідером у своїй галузі; офіційне працевлаштування та своєчасна оплата праці; підтримка та навчання під час адаптації; можливості професійного розвитку. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Таргетолог |
Approve Leads Маркетинг, реклама |
щирий інтерес до маркетингу та бажання розібратися, як працює реклама; уміння логічно мислити та шукати закономірності в цифрах; впевнене користування Excel і Google Sheets; стійкість до стресових ситуацій та збереження продуктивності в будь-яких умовах; прагнення рости, пробувати нове та не зупинятися на шляху. |
управління рекламними оголошеннями та робота з коментарями; пошук, підготовка та відбір контенту для рекламних креативів; запуск і оптимізація рекламних кампаній; планування та реалізація рекламних кампаній у Facebook; взаємодія з командою маркетологів, щоб разом досягати топових результатів. |
графік роботи 5/2 — з 09:00 до 18:00; підтримка від корпоративного психолога; спортивні активності: футбол і компенсація абонементу до тренажерного залу; затишний офіс з усім для комфортної роботи; корпоративи, фестивалі та тематичні івенти; драйвовий колектив, з яким хочеться не тільки працювати, а й весело проводити час. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Менеджер з розвитку ІТ-школи |
Bit School |
вміти організовувати людей навіть у черзі до банкомату; любити, коли все працює, як годинник (але не тікаєш, коли щось ламається). |
бути обличчям школи; мотивувати команду і не забувати святкувати їхні дні народження; писати батькам, дзвонити батькам, іноді навіть слухати батьків; стежити, щоб філія жила, процвітала і приносила кошти. |
зарплата (бо любов до дітей - це чудово, але на каву щось треба); можливість керувати, створювати, рости; команда, яка реально підтримує (і не тільки в чаті «мемами»); дітей, які роблять неймовірне - і нагадують, заради чого ви тут; графік субота та неділя з 10:00 до 20:00; вівторок, середа - вихідний; понеділок, четвер і п’ятниця віддалено або на локації. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
HR-менеджер |
ФОП Сьоміна І.В. |
досвід роботи з клієнтами (менеджер/продажі/адміністратор/HR) - буде перевагою; грамотне усне і письмове мовлення; вміння вести діалог, чути клієнта та пояснювати простими словами; висока відповідальність; пунктуальність; етичність; навички користування Google таблицями / CRM (навчимо, якщо потрібно). |
підбір вакансій згідно з профілем кандидата; комунікація з роботодавцями та партнерськими агенціями; ведення бази кандидатів у CRM; пошук нових роботодавців; врегулювання та вирішення робочих питань. |
графік: Пн-Пт, 10:00 - 18:00 (можливий гнучкий); робота в офісі / або дистанційно (обговорюється); стабільна ставка + % від результату (доходи ростуть з досвідом); навчання та повний супровід у процесі; можливість кар'єрного росту: від менеджера до керівника напрямку. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Молодший фахівець у "Відділ дистанційних продажів" (з навчанням) |
UKRSIBBANK BNP Paribas Group |
здатність до швидкого навчання; вміння переконувати і відстоювати свою точку зору; вміння працювати в команді; досвід в даній сфері не обов’язковий компанія навчає всього з нуля. |
обробляти вхідні та вихідні телефонні звернення; працювати с діючими клієнтами банку в телефонному режимі; надавати актуальні дані по продуктах банку; заводити кредитні заявки по телефону; допомагати клієнту у виборі банківського продукту. |
працевлаштування з дотриманням вимог чинного законодавства України; своєчасна виплата заробітної плати; програми медичного страхування та страхування життя; 25 днів щорічної відпустки, додаткові дні відпочинку на пам’ятні події, соціальні відпустка у відповідності до законодавства України; щорічні перегляди заробітної плати відповідно до персональної ефективності та фінансових показників банку; встановлення строку випробування відповідно до вимог чинного законодавства; розвиток своїх талантів заради кар'єри: можливість навчання: Школа лідера, Сервіс дизайну, Бізнес аналітики, Data, Digital, Agile та програму розвитку талантів I-Players та широкий набір мікро-тренінгів (SQL, BI, EQ, тощо); можливість брати участь у програмі внутрішньої та міжнародної мобільності до BNP Paribas Group; підтримка працівників постійно навчатись та професійно розвиватись, щороку працівники складають індивідуальний план розвитку разом з керівником чи ментором і впевнено рухаються до мети; краще місце для роботи: робота з періодичною можливістю працювати дистанційно; програму «War&Life balance: як повернути життя в життя» - це практичні воркшопи з фахівцями для підтримки емоційного стану; в рамках програми «New Ways of Working» дайджест з порадами від експертів щодо підтримки фізичного та ментального здоров’я; різноманітність; інклюзивність; залучення до проєктів сталого розвитку та корпоративно - соціальної відповідальності. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Кухар холодного процесу, універсал |
Beer&Blues |
мати досвід роботи кухарем холодного процесу від 1 року; відповідально ставитися до якості та чистоти; вміти працювати в команді і мати бажання розвиватися; організованість; уважність до деталей; готовність докладати зусиль; готовий працювати повний робочий день. |
готувати смачні і візуально привабливі холодні страви; підтримувати порядок на робочому місці; своєчасно виконувати всі поставлені задачі, щоб гості завжди були задоволені; приймати участь у створенні нових рецептів і вдосконаленні меню. |
конкурентна заробітна плата; офіційне працевлаштування та стабільні виплати; дружній колектив і комфортні умови праці; можливість навчатися й розвиватися у сфері гастрономії; штатне харчування, розвозка. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Менеджер по роботі з клієнтами банку |
lifecell |
вільне володіння українською мовою; бажання навчатися і розвиватися, здатність швидко засвоювати великий обсяг інформації; впевнене користування ПК (офісні програми, швидкий набір тексту); вища/незакінчена вища/середня спеціальна освіта; стресостійкість: компанія цінує уміння зберігати спокій, врівноваженість і професійний тон у будь-якій ситуації; клієнтоорієнтованість: для компанії головне ставити клієнта в центр уваги, бути ввічливим і пропонувати прості рішення; емпатія: компанія важливо розуміти стан і потреби клієнта, створюючи довірливу атмосферу; комунікаційні навички: компанія цінує чіткість у висловлюваннях, уміння слухати та підтримувати змістовний діалог. уважність та робота з інформацією: компанія відзначає здатність швидко знаходити дані, коректно фіксувати звернення та не втрачати деталей. цифрова грамотність: для компанії важлива впевнена робота з ПК та здатність швидко освоювати нові програми. |
приймати дзвінки клієнтів банку через інтернет-телефонію; допомагати клієнтам із питаннями банківських сервісів; бути обличчям (і голосом) провідного банку України. |
працевлаштування згідно законодавства України в компанію «Датагруп»; стабільність та професійні можливості: можливість професійного розвитку та кар'єрного зростання у великій та надійній телеком-групі; гарантована та своєчасна заробітна плата, а також повний соціальний пакет; оплачуване навчання: навчання банківських процесів із нуля; постійна підтримка тренерів та менеджерів; медичне страхування: турбота про ваше здоров’я - пріоритетна цінність, яку компанія забезпечує після шести місяців роботи; комфортний графік: формується в межах 07:00 - 22:00; після опанування всього матеріалу та отримання необхідних кваліфікацій також залучення до нічних змін; робота в офісі за адресою м. Вінниця, Хмельницьке шосе, 82: ви працюєте в комфортному просторі, завжди маєте підтримку колег і керівника поруч, користуєтесь сучасною технікою, швидко вирішуєте робочі питання та відчуваєте командний дух щодня; мобільний зв’язок для співробітників: зможете користуватися корпоративними тарифами, щоб завжди залишатися на зв’язку; можливість бронювання працівників згідно з чинним законодавством України; команда, що надихає: співпраця з талановитими та вмотивованими колегами, які підтримують один одного; соціальна відповідальність: участь у волонтерських ініціативах, підтримка благодійних проєктів, програми для молоді та екологічні ініціативи. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Юрист |
ФОП Герасимчук О.О. |
юридична освіта; вміння формувати процесуальні документи; грамотна ділова українська мова; навички спілкування, в тому числі по телефону; упевнена робота з комп’ютером, зокрема Word, Excel, PDF, Google Диск, Gmail; уважність; мегавідповідальність. |
готувати адвокатські запити, клопотання, позовні заяви, скарги, заяви, і т.п.; готувати інформаційні запити до органів державної влади; працювати з ЄДР судових рішень; оформлювати договори з клієнтами; надавати юридичні консультації; відстежувати зміни в законодавстві; працювати з документацією. |
|
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Кухар |
ФОП Сторожук О. А. |
бажання працювати та вдосконалюватися; вміння працювати у команді; відповідальність; пунктуальність. |
приготування страв згідно з рецептурою; дотримання стандартів якості та санітарних норм; контроль за запасами продуктів; підтримання чистоти на кухні. |
гнучкий графік роботи; зарплата обговорюється під час співбесіди; можливість професійного зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Спеціаліст технічної підтримки (Linux) |
ТОВ Хостпро Лаб |
бажання працювати і розвиватись в сфері ІТ; вміти вивчити, проаналізувати та застосувати на практиці великий об'єм інформації за короткий час; вміти працювати в команді; буде перевагою: досвід роботи або мінімальні знання про Linux; розуміння що таке «Hosting, VPS, Dedicated servers, SSL Certificates, Cloudflare; Domain & domain zones». |
надання технічної підтримки клієнтам в режимі телефону, онлайн-чату, через систему запитів; допомога клієнтам у вирішенні наявних проблем, консультація по послугам компанії. |
стажування перед початком роботи; позмінний графік роботи (5 робочих, 2 плаваючих вихідних/тиждень, 8 годин на день); зручне робоче місце; сучасна техніка; професійний ріст; дружній колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Юрист, адвокат |
Центр правової допомоги |
вища юридична освіта; знання законодавства та актуальної судової практики; досвід роботи з цивільними та адміністративними справами буде перевагою; вміння працювати з великими обсягами інформації; грамотна українська мова. |
надання безоплатних консультацій клієнтам компанії; аналіз проблематики клієнта та побудова стратегії рішення; аналіз документації клієнта; залучення клієнтів до співпраці, надання фактичної юридичної допомоги відповідно договору; супровід клієнта на усіх етапах розв’язання його питання; претензійно-позовна робота; підготовка процесуальних документів; медіація; судове врегулювання проблем клієнтів, представництво. |
графік роботи: 5/2 з 09:30 до 18:30; професійний розвиток; кар'єрний ріст від юриста до керівника; практичний досвід роботи; нестандартні ситуації та стратегії вирішення; досвідчений колектив; гідна заробітна плата; здорова команда ідейних людей; офіційне працевлаштування; корпоративний зв’язок; дружній колектив; цікаві проєкти; навчання, тренінги; навчання/стажування – неоплачувані; зручне розташування офісу в центрі міста. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Адміністратор |
ФОП Стойков М.А. |
охайний вигляд; порядність; відповідальність; уважність; швидкість; клієнтоорієнтовність; стресостійкість. |
прийом замовлень та розрахунок відвідувачів; робота з касою; координація кур'єрів. |
графік роботи з 10:00 до 22:00 (15 змін на місяць); своєчасна виплата заробітної плати (в кінці кожної зміни); безкоштовне харчування; розвоз персонала в кінці зміни. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Бариста |
Nebula |
від 18 років; бажання вчитися і розвиватися; відповідальність; пунктуальність; любов до кави та людей. |
приготування кави, китайського чаю та авторський напоїв; робота з касовим апаратом та програмою Poster; підтримка чистоти на робочому місці; створення приємної атмосфери для гостей. |
гнучкий графік роботи; стабільна оплата + чайові; навчання та розвиток навичок; класна команда і тепла атмосфера. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Офіс-менеджер |
ФОП Планета чистоти |
старанність; знання української мови; знання ПК на рівні користувача; швидке навчання і точність у роботі. |
прийом дзвінків від клієнтів; оформлення рахунків, заявок на послуги компанії; розподіл працівників по об'єктам; зв’язок із замовниками і звітність перед ними, звітність перед керівництвом. |
графік роботи п’ятиденка 9 – 18; можливий гнучкий варіант графіка; заробітна плата, також є премії та бонуси; дружній колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Інженер з комп’ютерних систем |
ТРК Еверест |
вік: від 18 − 45 років; освіта: вища технічна; знання протоколів DNS/DHCP/SNMP/TCP/IP на базовому рівні, вміння виявляти та вирішувати проблеми з мережею; відповідальність; високий рівень комунікативних навичок; вміння працювати в команді; уважність; оперативність; пунктуальність. |
обслуговування системи моніторингу (Zabbix); налаштування мережевого обладнання; консультація співробітників в телефонному режимі; діагностика та вирішення дрібних проблем на мережі (перезавантажити обладнання, додати vlan і т.д.). |
стабільна зарплата; можливість розвиватись в команді професіоналів; можливість самореалізації. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Кухар-універсал |
готель, ресторан Hide Park |
досвід роботи не обовʼязковий; бажання навчитись працювати з технологічними картами; виконання санітарних норм та стандартів; обов’язково підтримка чистоти на процесі. |
здійснення роботи згідно вимог до кухаря; працювати відповідно до техкарт; дотримання техніки приготування страви та видачі; комунікація з командою; дотримання внутрішніх правил закладу. |
гнучкий графік з 08:00 до 21:45 - 4/2; ставка, доплати за банкети; гарні умови праці, дружній колектив; розвиток та навчання, підтримка колективу; стабільна заробітна плата, двічі на місяць; мотивація та кар'єрний зріст; корпоративне харчування; розвозка персоналу, після закінчення робочого дня. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Психолог, психотерапевт |
Psychobalance ФОП Марункевич М.І. |
людина з базовою вищою (Бакалавр) або вищою освітою (Магістр або Спеціаліст) сфері психології або психотерапії; бажано мати базові навички психотерапевтичної роботи, але відкриті до кандидатів без досвіду, готових навчатися і розвиватися; відповідального, старанного та відкритого до нових знань спеціаліста; готовність працювати та підтримувати клієнтів у різних життєвих ситуаціях; особливо вітаємо студентів, людей з інвалідністю, ветеранів та тих, хто поділяє місію компанії. |
проводити індивідуальні та групові психологічні консультації і психотерапевтичні сесії в тому числі з використанням віртуальної реальності; використовувати інноваційні методики, включно з терапією за допомогою віртуальної реальності; підтримувати ветеранів, їхні родини, а також інших клієнтів у подоланні життєвих труднощів; співпрацювати з командою фахівців для максимально ефективної допомоги клієнтам. |
можливість працювати у команді професіоналів, які цінують взаємоповагу та підтримку; робота, яка має глибокий сенс і допомагає людям ставати щасливішими; стабільна оплата праці, застосування преміювання, з перспективою професійного зростання; підтримка у професійному розвитку та доступ до сучасних методик терапії; комфортне робоче місце у місті Вінниця; особлива увага до соціальної відповідальності: компанія активно працює з ветеранами та їх родинами, і підтримує людей у складних життєвих обставинах; гнучкий графік роботи. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Вчитель англійської мови (онлайн) |
AntiSchool Online |
викладач, який: мотивує студентів і обожнює спілкування; розвивається у своїй професії; допомагає людям заговорити англійською легко і впевнено; має чудову розмовну англійську (досвід спілкування з іноземцями, навчання чи робота за кордоном - великий плюс); прагне стати частиною креативного, нестандартного та інноваційного освітнього проєкту; розуміє важливість роботи над подоланням мовного бар'єру та розвитком комунікативних навичок студентів; цікавиться кар'єрним зростанням і готовий розвиватися не лише як викладач. |
заняття з дорослими; навчання дітей та підлітків; групові заняття; розробка методичних матеріалів; підтримка маркетингового відділу та створення освітнього контенту. |
конкурентна оплата: фіксована ставка за кожен проведений урок; підвищення оплати за заняття кожні 500 проведених занять (перше підняття орієнтовно через 2 − 3 місяці); гнучкий графік: мінімальне навантаження - 10 уроків на тиждень, але ви самі обираєте зручний час для занять; повністю віддалена робота: можна викладати з будь-якого куточка світу; сучасна платформа для занять: інтерактивні матеріали для якісного навчання; готові матеріали: викладачі концентруються лише на викладанні та на успіхах своїх студентів, всі інші задачі ми беремо на себе; кар'єрний ріст: абсолютно реально зростати в розрізі грейдів через внутрішнє навчання для наших викладачів (від Стандартного грейду до Преміум+), що за собою несе теж підвищення матеріальної мотивації; можливість працювати не лише з учнями, а й розвивати свої навички в методиці, створенні контенту, навчанні інших викладачів і навіть зростати до тімліда або керівника відділу; |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Оператор друку в майстерню вуличного одягу |
Dubhumans |
молода, активна і амбіційна людина, яка стане незамінним членом команди; вік: 20 − 45 років; досвід роботи не важливий, компанія навчить робити стильні речі; стать не важлива. |
робити стильні речі. |
безпосередня участь у створенні унікальних речей; навчання та розвиток у сфері моди; дружня атмосфера та підтримка; заробітна плата; робочий графік: повна зайнятість; комфортні умови праці: безкоштовні чай, печиво, кава; зручні умови праці: кондиціонер; молодий колектив, що буде вашим найкращим другом. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Trainee/Junior Manual QA Engineer |
TechAssurance |
локація: м. Вінниця (обов'язкове перебування в місті); рівень англійської - від B1 (читання документації, комунікація з командою); базові навички застосування тест-дизайн технік; розуміння та знання основних типів тестової документації; початкові навички роботи з API-тестуванням (або теоретичне розуміння); досвід використання QA-інструментів та практик; знання життєвого циклу SDLC/STLC; базове розуміння SQL. |
розробка й тестування програмного забезпечення для клієнтів з усього світу. |
гнучкий графік роботи; особистий наставник на період адаптації; перегляд заробітної плати кожні 6 місяців (або раніше за результатами роботи); безкоштовні курси англійської мови (групові заняття); компенсація абонементу у спортзал; атмосферна команда та можливість зростати у сфері QA та IT. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Бариста |
кавʼярня Pastel |
охайність; гостинність; швидкість у роботі. |
кайфувати від процесу приготування кави; мати бажання до постійного вдосконалення власних скілів; дарувати гостинність та демонструвати справжню насолоду від класного продукту.
|
стабільні виплати 2 рази на місяць. команда завжди з вами на звʼязку, підтримає, проговорить будь-які питання стосовно роботи; корпоративна знижка; додаткова мотивація (наявність премій); гнучкий графік роботи, обираєте комфортну для себе кількість змін; працюватимете в одній з найкращих кавʼярень міста. |
Відправити резюме можна за посиланням |


