Бүгүн Mostbet букмекердик кеңсесине кошулуп, Кыргызстанда спорттук мелдештерден жана онлайн оюндарынан максималдуу ырахат жана пайда алыңыз. Бул жерден сиз спорттук иш-чаралар үчүн эң мыкты коэфициенттерди, ошондой эле ар кандай бонустарды жана акцияларды, бекер коюмдарды, бекер айлануулар жана Мостбет промо коддорун таба аласыз. Биздин веб-сайтты колдонуу оңой жана жөнөкөй, ал эми букмекерликти ого бетер ыңгайлуу кылуу үчүн профессионалдар командасы сиз үчүн мобилдик тиркемени иштеп чыгышты.
English

Посада

Підприємство

Вимоги до кандидатів:

Посадові обов’язки:

Умови праці:

Як податися?

Офіс-менеджер, перекладач

бюро перекладів Соната

готові взяти студента.

редагування текстів;

прийом та обробка замовлень;

забезпечення життєдіяльності офісу;

прийом-видача;

оформлення;

підготовка, перевірка, редагування текстів;

робота з соцмережами.

офіційне оформлення;

стажування оплачується;

додатково оплачуються виконані переклади;

умови роботи: Пн-Пт 09:00−18:00.

Відправити резюме можна за посиланням

Менеджер готелю

SPA-готель Батерфляй

гостинність;

ввічливість;

організаторські навички;

відповідальність;

комунікабельність;

стресостійкість;

орієнтація на результат;

знання мов: українська, англійська (бажано);

наявність ПК на робочому рівні.

прийом та реєстрація гостей готелю;

надання інформації щодо послуг та опцій, доступних для гостей готелю;

керування номерним фондом готелю та забезпечення належного рівня обслуговування гостей;

ведення документації, у тому числі звітів про зайнятість готельних номерів;

вирішення поточних питань та конфліктів з гостями готелю.

повна зайнятість;

гідна заробітна плата;

трансфер до Вінниці;

проживання та харчування за рахунок компанії;

можливість кар'єрного росту.

Відправити резюме можна за посиланням

Бухгалтер

ФОП Френдт

досвід роботи бухгалтером або у суміжних напрямках (від 1 року);

володіння основами обліку первинної документації;

впевнені навички роботи з Excel і CRM (Bitrix буде перевагою);

пунктуальність;

уважність до деталей;

відповідальність.

формування та оперативне направлення пакету документів при заключенні угод (рахунки, договори, специфікації, видаткові накладні);

контроль за неповерненими оригіналами документів, надання інформації про їх відсутність відповідальному менеджеру;

формування щотижневої звітності по дебіторам;

аналіз заявок в бітріксі, та їх оновлення;

архівування документів.

робота у стабільній компанії, яка є лідером у своїй галузі;

офіційне працевлаштування та своєчасна оплата праці;

підтримка та навчання під час адаптації;

можливості професійного розвитку.

Відправити резюме можна за посиланням

Таргетолог

Approve Leads

Маркетинг, реклама

щирий інтерес до маркетингу та бажання розібратися, як працює реклама;

уміння логічно мислити та шукати закономірності в цифрах;

впевнене користування Excel і Google Sheets;

стійкість до стресових ситуацій та збереження продуктивності в будь-яких умовах;

прагнення рости, пробувати нове та не зупинятися на шляху.

управління рекламними оголошеннями та робота з коментарями;

пошук, підготовка та відбір контенту для рекламних креативів;

запуск і оптимізація рекламних кампаній;

планування та реалізація рекламних кампаній у Facebook;

взаємодія з командою маркетологів, щоб разом досягати топових результатів.

графік роботи 5/2 — з 09:00 до 18:00;

підтримка від корпоративного психолога;

спортивні активності: футбол і компенсація абонементу до тренажерного залу;

затишний офіс з усім для комфортної роботи;

корпоративи, фестивалі та тематичні івенти;

драйвовий колектив, з яким хочеться не тільки працювати, а й весело проводити час.

Відправити резюме можна за посиланням

Менеджер з розвитку ІТ-школи

Bit School

вміти організовувати людей навіть у черзі до банкомату;

любити, коли все працює, як годинник (але не тікаєш, коли щось ламається).

бути обличчям школи;

мотивувати команду і не забувати святкувати їхні дні народження;

писати батькам, дзвонити батькам, іноді навіть слухати батьків;

стежити, щоб філія жила, процвітала і приносила кошти.

зарплата (бо любов до дітей - це чудово, але на каву щось треба);

можливість керувати, створювати, рости;

команда, яка реально підтримує (і не тільки в чаті «мемами»);

дітей, які роблять неймовірне - і нагадують, заради чого ви тут;

графік субота та неділя з 10:00 до 20:00; вівторок, середа -  вихідний; понеділок, четвер і п’ятниця віддалено або на локації.

Відправити резюме можна за посиланням

HR-менеджер

ФОП Сьоміна І.В.

досвід роботи з клієнтами (менеджер/продажі/адміністратор/HR) - буде перевагою;

грамотне усне і письмове мовлення;

вміння вести діалог, чути клієнта та пояснювати простими словами;

висока відповідальність;

пунктуальність;

етичність;

навички користування Google таблицями / CRM (навчимо, якщо потрібно).

підбір вакансій згідно з профілем кандидата;

комунікація з роботодавцями та партнерськими агенціями;

ведення бази кандидатів у CRM;

пошук нових роботодавців;

врегулювання та вирішення робочих питань.

графік: Пн-Пт, 10:00 - 18:00 (можливий гнучкий);

робота в офісі / або дистанційно (обговорюється);

стабільна ставка + % від результату (доходи ростуть з досвідом);

навчання та повний супровід у процесі;

можливість кар'єрного росту: від менеджера до керівника напрямку.

Відправити резюме можна за посиланням

Молодший фахівець у "Відділ дистанційних продажів" (з навчанням)

UKRSIBBANK BNP Paribas Group

здатність до швидкого навчання;

вміння переконувати і відстоювати свою точку зору;

вміння працювати в команді;

досвід в даній сфері не обов’язковий компанія навчає всього з нуля.

обробляти вхідні та вихідні телефонні звернення;

працювати с діючими клієнтами банку в телефонному режимі;

надавати актуальні дані по продуктах банку;

заводити кредитні заявки по телефону;

допомагати клієнту у виборі банківського продукту.

працевлаштування з дотриманням вимог чинного законодавства України;

своєчасна виплата заробітної плати;

програми медичного страхування та страхування життя;

25 днів щорічної відпустки, додаткові дні відпочинку на пам’ятні події, соціальні відпустка у відповідності до законодавства України;

щорічні перегляди заробітної плати відповідно до персональної ефективності та фінансових показників банку;

встановлення строку випробування відповідно до вимог чинного законодавства;

розвиток своїх талантів заради кар'єри:  можливість навчання: Школа лідера, Сервіс дизайну, Бізнес аналітики, Data, Digital, Agile та програму розвитку талантів I-Players та широкий набір мікро-тренінгів (SQL, BI, EQ, тощо);

можливість брати участь у програмі внутрішньої та міжнародної мобільності до BNP Paribas Group;

підтримка працівників постійно навчатись та професійно розвиватись, щороку працівники складають індивідуальний план розвитку разом з керівником чи ментором і впевнено рухаються до мети;

краще місце для роботи: робота з періодичною можливістю працювати дистанційно;

програму «War&Life balance: як повернути життя в життя» - це практичні воркшопи з фахівцями для підтримки емоційного стану;

в рамках програми «New Ways of Working» дайджест з порадами від експертів щодо підтримки фізичного та ментального здоров’я;

різноманітність;

інклюзивність;

залучення до проєктів сталого розвитку та корпоративно - соціальної відповідальності.

Відправити резюме можна за посиланням

Кухар холодного процесу, універсал

Beer&Blues

мати досвід роботи кухарем холодного процесу від 1 року;

відповідально ставитися до якості та чистоти;

вміти працювати в команді і мати бажання розвиватися;

організованість;

уважність до деталей;

готовність докладати зусиль;

готовий працювати повний робочий день.

готувати смачні і візуально привабливі холодні страви;

підтримувати порядок на робочому місці;

своєчасно виконувати всі поставлені задачі, щоб гості завжди були задоволені;

приймати участь у створенні нових рецептів і вдосконаленні меню.

конкурентна заробітна плата;

офіційне працевлаштування та стабільні виплати;

дружній колектив і комфортні умови праці;

можливість навчатися й розвиватися у сфері гастрономії;

штатне харчування, розвозка.

Відправити резюме можна за посиланням

Менеджер по роботі з клієнтами банку

lifecell

вільне володіння українською мовою;

бажання навчатися і розвиватися, здатність швидко засвоювати великий обсяг інформації;

впевнене користування ПК (офісні програми, швидкий набір тексту);

вища/незакінчена вища/середня спеціальна освіта;

стресостійкість: компанія цінує уміння зберігати спокій, врівноваженість і професійний тон у будь-якій ситуації;

клієнтоорієнтованість: для компанії головне ставити клієнта в центр уваги, бути ввічливим і пропонувати прості рішення;

емпатія: компанія важливо розуміти стан і потреби клієнта, створюючи довірливу атмосферу;

комунікаційні навички: компанія цінує чіткість у висловлюваннях, уміння слухати та підтримувати змістовний діалог.

уважність та робота з інформацією: компанія відзначає здатність швидко знаходити дані, коректно фіксувати звернення та не втрачати деталей.

цифрова грамотність: для компанії важлива впевнена робота з ПК та здатність швидко освоювати нові програми.

приймати дзвінки клієнтів банку через інтернет-телефонію;

допомагати клієнтам із питаннями банківських сервісів;

бути обличчям (і голосом) провідного банку України.

працевлаштування згідно законодавства України в компанію «Датагруп»;

стабільність та професійні можливості: можливість професійного розвитку та кар'єрного зростання у великій та надійній телеком-групі;

гарантована та своєчасна заробітна плата, а також повний соціальний пакет;

оплачуване навчання: навчання банківських процесів із нуля; постійна підтримка тренерів та менеджерів;

медичне страхування: турбота про ваше здоров’я - пріоритетна цінність, яку компанія забезпечує після шести місяців роботи;

комфортний графік: формується в межах   07:00 - 22:00; після опанування всього матеріалу та отримання необхідних кваліфікацій також залучення до нічних змін;

робота в офісі за адресою м. Вінниця, Хмельницьке шосе, 82: ви працюєте в комфортному просторі, завжди маєте підтримку колег і керівника поруч, користуєтесь сучасною технікою, швидко вирішуєте робочі питання та відчуваєте командний дух щодня;

мобільний зв’язок для співробітників: зможете користуватися корпоративними тарифами, щоб завжди залишатися на зв’язку;

можливість бронювання працівників згідно з чинним законодавством України;

команда, що надихає: співпраця з талановитими та вмотивованими колегами, які підтримують один одного;

соціальна відповідальність: участь у волонтерських ініціативах, підтримка благодійних проєктів, програми для молоді та екологічні ініціативи.

Відправити резюме можна за посиланням

Юрист

ФОП

Герасимчук О.О.

юридична освіта;

вміння формувати процесуальні документи;

грамотна ділова українська мова;

навички спілкування, в тому числі по телефону;

упевнена робота з комп’ютером, зокрема Word, Excel, PDF, Google Диск, Gmail;

уважність;

мегавідповідальність.

готувати адвокатські запити, клопотання, позовні заяви, скарги, заяви, і т.п.;

готувати інформаційні запити до органів державної влади;

працювати з ЄДР судових рішень;

оформлювати договори з клієнтами;

надавати юридичні консультації;

відстежувати зміни в законодавстві;

працювати з документацією.

 

Відправити резюме можна за посиланням

Кухар

ФОП Сторожук О. А.

бажання працювати та вдосконалюватися;

вміння працювати у команді;

відповідальність;

пунктуальність.

приготування страв згідно з рецептурою;

дотримання стандартів якості та санітарних норм;

контроль за запасами продуктів;

підтримання чистоти на кухні.

гнучкий графік роботи;

зарплата обговорюється під час співбесіди;

можливість професійного зростання.

Відправити резюме можна за посиланням

Спеціаліст технічної підтримки (Linux)

ТОВ Хостпро Лаб

бажання працювати і розвиватись в сфері ІТ;

вміти вивчити, проаналізувати та застосувати на практиці великий об'єм інформації за короткий час;

вміти працювати в команді;

буде перевагою:                              досвід роботи або мінімальні знання про Linux;

розуміння що таке «Hosting, VPS, Dedicated servers, SSL Certificates, Cloudflare; Domain & domain zones».

надання технічної підтримки клієнтам в режимі телефону, онлайн-чату, через систему запитів;

допомога клієнтам у вирішенні наявних проблем, консультація по послугам компанії.

стажування перед початком роботи;

позмінний графік роботи (5 робочих, 2 плаваючих вихідних/тиждень, 8 годин на день);

зручне робоче місце;

сучасна техніка;

професійний ріст;

дружній колектив.

Відправити резюме можна за посиланням

Юрист, адвокат

Центр правової допомоги

вища юридична освіта;

знання законодавства та актуальної судової практики;

досвід роботи з цивільними та адміністративними справами буде перевагою;

вміння працювати з великими обсягами інформації;

грамотна українська мова.

надання безоплатних консультацій клієнтам компанії;

аналіз проблематики клієнта та побудова стратегії рішення;

аналіз документації клієнта;

залучення клієнтів до співпраці, надання фактичної юридичної допомоги відповідно договору;

супровід клієнта на усіх етапах розв’язання його питання;

претензійно-позовна робота;

підготовка процесуальних документів;

медіація;

судове врегулювання проблем клієнтів, представництво.

графік роботи: 5/2 з 09:30 до 18:30;

професійний розвиток;

кар'єрний ріст від юриста до керівника;

практичний досвід роботи;

нестандартні ситуації та стратегії вирішення;

досвідчений колектив;

гідна заробітна плата;

здорова команда ідейних людей;

офіційне працевлаштування;

корпоративний зв’язок;

дружній колектив;

цікаві проєкти;

навчання, тренінги;

навчання/стажування – неоплачувані;

зручне розташування офісу в центрі міста.

Відправити резюме можна за посиланням

Адміністратор

ФОП Стойков М.А.

охайний вигляд;

порядність;

відповідальність;

уважність;

швидкість;

клієнтоорієнтовність;

стресостійкість.

прийом замовлень та розрахунок відвідувачів;

робота з касою;

координація кур'єрів.

графік роботи з 10:00 до 22:00 (15 змін на місяць);

своєчасна виплата заробітної плати (в кінці кожної зміни);

безкоштовне харчування;

розвоз персонала в кінці зміни.

Відправити резюме можна за посиланням

Бариста

Nebula

від 18 років;

бажання вчитися і розвиватися;

відповідальність;

пунктуальність;

любов до кави та людей.

приготування кави, китайського чаю та авторський напоїв;

робота з касовим апаратом та програмою Poster;

підтримка чистоти на робочому місці;

створення приємної атмосфери для гостей.

гнучкий графік роботи;

стабільна оплата + чайові;

навчання та розвиток навичок;

класна команда і тепла атмосфера.

Відправити резюме можна за посиланням

Офіс-менеджер

ФОП Планета чистоти

старанність;

знання української мови;

знання ПК на рівні користувача;

швидке навчання і точність у роботі.

прийом дзвінків від клієнтів;

оформлення рахунків, заявок на послуги компанії;

розподіл працівників по об'єктам;

зв’язок із замовниками і звітність перед ними, звітність перед керівництвом.

графік роботи п’ятиденка 9 – 18; можливий гнучкий варіант графіка;

заробітна плата, також є премії та бонуси;

дружній колектив.

Відправити резюме можна за посиланням

Інженер з комп’ютерних систем

ТРК Еверест

вік: від 18 − 45 років;

освіта: вища технічна;

знання протоколів DNS/DHCP/SNMP/TCP/IP на базовому рівні, вміння виявляти та вирішувати проблеми з мережею;

відповідальність;

високий рівень комунікативних навичок;

вміння працювати в команді;

уважність;

оперативність;

пунктуальність.

обслуговування системи моніторингу (Zabbix);

налаштування мережевого обладнання;

консультація співробітників в телефонному режимі;

діагностика та вирішення дрібних проблем на мережі (перезавантажити обладнання, додати vlan і т.д.).

стабільна зарплата;

можливість розвиватись в команді професіоналів;

можливість самореалізації.

Відправити резюме можна за посиланням

Кухар-універсал

готель, ресторан    Hide Park

досвід роботи не обовʼязковий;

бажання навчитись працювати з технологічними картами;

виконання санітарних норм та стандартів;

обов’язково підтримка чистоти на процесі.

здійснення роботи згідно вимог до кухаря;

працювати відповідно до техкарт;

дотримання техніки приготування страви та видачі;

комунікація з командою;

дотримання внутрішніх правил закладу.

гнучкий графік з 08:00 до 21:45 -  4/2;

ставка, доплати за банкети;

гарні умови праці, дружній колектив;

розвиток та навчання, підтримка колективу;

стабільна заробітна плата, двічі на місяць;

мотивація та кар'єрний зріст;

корпоративне харчування;

розвозка персоналу, після закінчення робочого дня.

Відправити резюме можна за посиланням

Психолог, психотерапевт

Psychobalance

ФОП          Марункевич М.І.

людина з базовою вищою (Бакалавр) або вищою освітою (Магістр або Спеціаліст) сфері психології або психотерапії;

бажано мати базові навички психотерапевтичної роботи, але відкриті до кандидатів без досвіду, готових навчатися і розвиватися;

відповідального, старанного та відкритого до нових знань спеціаліста;

готовність працювати та підтримувати  клієнтів у різних життєвих ситуаціях;

особливо вітаємо студентів, людей з інвалідністю, ветеранів та тих, хто поділяє місію компанії.

проводити індивідуальні та групові психологічні консультації і психотерапевтичні сесії в тому числі з використанням віртуальної реальності;

використовувати інноваційні методики, включно з терапією за допомогою віртуальної реальності;

підтримувати ветеранів, їхні родини, а також інших клієнтів у подоланні життєвих труднощів;

співпрацювати з командою фахівців для максимально ефективної допомоги клієнтам.

можливість працювати у команді професіоналів, які цінують взаємоповагу та підтримку;

робота, яка має глибокий сенс і допомагає людям ставати щасливішими;

стабільна оплата праці, застосування преміювання, з перспективою професійного зростання;

підтримка у професійному розвитку та доступ до сучасних методик терапії;

комфортне робоче місце у місті Вінниця;

особлива увага до соціальної відповідальності: компанія активно працює з ветеранами та їх родинами, і підтримує людей у складних життєвих обставинах;

гнучкий графік роботи.

Відправити резюме можна за посиланням

Вчитель англійської мови (онлайн)

AntiSchool Online

викладач, який:                            мотивує студентів і обожнює спілкування;

розвивається у своїй професії;

допомагає людям заговорити англійською легко і впевнено;

має чудову розмовну англійську (досвід спілкування з іноземцями, навчання чи робота за кордоном - великий плюс);

прагне стати частиною креативного, нестандартного та інноваційного освітнього проєкту;

розуміє важливість роботи над подоланням мовного бар'єру та розвитком комунікативних навичок студентів;

цікавиться кар'єрним зростанням і готовий розвиватися не лише як викладач.

заняття з дорослими;

навчання дітей та підлітків;

групові заняття;

розробка методичних матеріалів;

підтримка маркетингового відділу та створення освітнього контенту.

конкурентна оплата: фіксована ставка за кожен проведений урок;

підвищення оплати за заняття кожні 500 проведених занять (перше підняття орієнтовно через 2 − 3 місяці);

гнучкий графік: мінімальне навантаження - 10 уроків на тиждень, але ви самі обираєте зручний час для занять;

повністю віддалена робота: можна викладати з будь-якого куточка світу;

сучасна платформа для занять: інтерактивні матеріали для якісного навчання;

готові матеріали: викладачі концентруються лише на викладанні та на успіхах своїх студентів, всі інші задачі ми беремо на себе;

кар'єрний ріст: абсолютно реально зростати в розрізі грейдів через внутрішнє навчання для наших викладачів (від Стандартного грейду до Преміум+), що за собою несе теж підвищення матеріальної мотивації;

можливість працювати не лише з учнями, а й розвивати свої навички в методиці, створенні контенту, навчанні інших викладачів і навіть зростати до тімліда або керівника відділу;

Відправити резюме можна за посиланням

Оператор друку в майстерню вуличного одягу

Dubhumans

молода, активна і амбіційна людина, яка стане незамінним членом команди;

вік: 20 − 45 років;

досвід роботи не важливий, компанія навчить робити стильні речі;

стать не важлива.

робити стильні речі.

безпосередня участь у створенні унікальних речей;

навчання та розвиток у сфері моди;

дружня атмосфера та підтримка;

заробітна плата;

робочий графік: повна зайнятість;

комфортні умови праці: безкоштовні чай, печиво, кава;

зручні умови праці: кондиціонер;

молодий колектив, що буде вашим найкращим другом.

Відправити резюме можна за посиланням

Trainee/Junior Manual QA Engineer

TechAssurance

локація: м. Вінниця (обов'язкове перебування в місті);

рівень англійської - від B1 (читання документації, комунікація з командою);

базові навички застосування тест-дизайн технік;

розуміння та знання основних типів тестової документації;

початкові навички роботи з API-тестуванням (або теоретичне розуміння);

досвід використання QA-інструментів та практик;

знання життєвого циклу SDLC/STLC;

базове розуміння SQL.

розробка й тестування програмного забезпечення для клієнтів з усього світу.

гнучкий графік роботи;

особистий наставник на період адаптації;

перегляд заробітної плати кожні 6 місяців (або раніше за результатами роботи);

безкоштовні курси англійської мови (групові заняття);

компенсація абонементу у спортзал;

атмосферна команда та можливість зростати у сфері QA та IT.

Відправити резюме можна за посиланням

Бариста

кавʼярня Pastel

охайність;

гостинність;

швидкість у роботі.

кайфувати від процесу приготування кави;

мати бажання до постійного вдосконалення власних скілів;

дарувати гостинність та демонструвати справжню насолоду від класного продукту.

 

стабільні виплати 2 рази на місяць.

команда завжди з вами на звʼязку, підтримає, проговорить будь-які питання стосовно роботи;

корпоративна знижка;

додаткова мотивація (наявність премій);

гнучкий графік роботи, обираєте комфортну для себе кількість змін;

працюватимете в одній з найкращих кавʼярень міста.

Відправити резюме можна за посиланням