Вакансії для студентів і випускників станом на 06.11.2025
|
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
|
Кухар гарячого процесу (універсал) |
ресторан Іль-Де-Франс |
бажання працювати на кухні та розвивати свої кулінарні навички; відповідальність; пунктуальність; вміння працювати в команді; бажання навчатися новому. |
приготування страв відповідно до рецептів ресторану; дотримання стандартів якості кулінарної продукції; дотримання правил санітарії та гігієни на кухні; підтримання чистоти та порядку на робочому місці; співпраця з іншими членами колективу. |
|
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Бариста |
кавʼярня Pastel |
охайність; гостинність. |
мати бажання постійного вдосконалення власних скілів; дарувати гостинність та демонструвати справжню насолоду від класного продукту; мати охайність та швидкість у роботі. |
стабільні виплати 2 рази на місяць; команда завжди на звʼязку, підтримає, проговорить будь-які питання стосовно роботи; корпоративна знижка; додаткова мотивація (наявність премій); гнучкий графік роботи, можна обирати комфортну для себе кількість змін; працювати в одній з найкращих кавʼярень міста. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Офіс-менеджер |
ElifTech |
наявність власного авто - часто виникає потреба щось привезти, закупити, відвезти; фізична підготовка - достатньо сил і здоровʼя щоб підняти 15 кг; досвід роботи з викрутками, шуроповертом, перфоратором - деколи потрібна людина, яка самостійно може повісити - картину, табличку, зібрати меблі. буде плюсом вміння налаштовувати ноутбуки Windows, Ubuntu; організованість; відповідальність; уважність до деталей; досвід в адміністративній ролі буде перевагою; знання Google Workspace, Excel, базовий рівень англійської. |
забезпечення офісу всім необхідним (оренда, комунальні, вода, кава, канцтовари); взаємодія з підрядниками (доставка, прибирання, ремонт, мерч, подарунки); ведення офісного бюджету (office management, travel, delivery); допомога з організацією відряджень; відправки НП документів, техніки, подарунків; контроль інвентарю; організація внутрішніх івентів (тімбілдінги, привітання з святами і річницями). |
робота з вільним графіком; затишний офіс у Вінниці; дружня команда та можливість розвитку. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Кондитер |
Savaren |
бажання працювати і розвиватися у сфері кондитерського мистецтва; відповідальність; уважність до деталей; чистота та гігієна робочого місця. |
дотримуватись стандартів якості та чистоти на робочому місці; допомагати команді у приготуванні та оформленні виробів; вчитися новим технікам та вдосконалювати свої навички щодня; виконувати процеси по приготуванню тіста, формуванню тарт, складанню тортів, виготовлення мусових тістечок, декоруванню десертів. |
|
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Бухгалтер з первинної документації |
Aйпi-koннеkт |
наявність базової профільної освіти (бухгалтерської/економічної тощо); вміння працювати з бухгалтерськими (1С) та офісними (Word/Excel) програмами; уважність до деталей; відповідальність; організованість. |
обробка первинних документів та їх правильне відображення у бухгалтерському обліку; ведення типових договорів з контрагентами; взаємодія з контрагентами - контроль щодо своєчасного відправлення/отримання первинної документації; підготовка та супровід тендерної документації. |
повна зайнятість; офіційне працевлаштування згідно чинного законодавства; конкурентна заробітна плата (залежить від досвіду та кваліфікації); графік роботи 5/2 з 09.00 до 18.00 з пн.-пт. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Адміністратор юридичної компанії |
ТОВ Подільський юридичний центр |
освічена людина з вищою освітою або студент старших курсів, який прагне розвиватися в юридичній сфері; відповідальна і уважна до деталей особа, яка вміє організовувати свій час та працювати з інформацією; людина з доброзичливим ставленням до клієнтів і колег, яка легко знаходить спільну мову з людьми; готовність навчатися і брати на себе нові завдання, навіть якщо це перший досвід роботи; впевнений користувач ПК та офісних програм. |
організація роботи офісу: зустріч клієнтів, прийом і розподіл вхідних дзвінків та кореспонденції; координація графіку зустрічей і консультацій юристів; ведення бази даних клієнтів і документів, контроль за їх актуальністю (Excel або CRM); підготовка договорів, актів, рахунків і супровідної документації; контроль оплат, нагадування клієнтам про зустрічі чи документи; підтримка чистоти і порядку в офісі, замовлення необхідних канцтоварів і матеріалів; забезпечення комфортних умов роботи для колег і приємної атмосфери для клієнтів; вітати відвідувачів і допомагати їм зорієнтуватися в компанії; спілкуватися з клієнтами телефоном і електронною поштою, надаючи базову інформацію; підтримувати порядок у документації та слідкувати за своєчасним оформленням паперів; сприяти командній роботі та допомагати юристам у вирішенні організаційних питань. |
стабільна робота у дружній та підтримуючій команді, де цінують кожного співробітника; можливість поєднувати роботу з навчанням – компанія відкрита до співпраці зі студентами; конкурентна заробітна плата з перспективою зростання; офіційне оформлення та комфортні умови праці у сучасному офісі у місті Вінниця; підтримка та навчання, щоб була змога розвиватися професійно та особисто; можливість отримати перший досвід у юридичній сфері та зрозуміти, як працює компанія зсередини. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
SMM-менеджер |
магазин жіночого одягу Cherie |
креатора з хорошим відчуттям стилю; людину, яка розуміє, як працює Instagram і що зараз «зайде» аудиторії; спокійна, уважна до деталей людина, але така, що вміє бачити естетику й тренди. |
допомагати у веденні соцмереж (підготовка контент-плану та публікація сторіс, рілс, постів); підбирати фото/відео, монтувати короткі ролики; підтримувати візуальну цілісність і стиль сторінки; писати короткі, живі тексти українською; допомагати з ідеями для зйомок і форматом подачі; бути на зв’язку з командою, приїжджати в магазин або на виробництво для зйомок і контенту 1 - 2 рази на тиждень. |
гнучкий графік (повна або часткова зайнятість); робота в атмосфері сучасного бренду з можливістю професійного росту; простір для реалізації ідей і креативу. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Маркетинг-асистент (офіс) |
Самурай Коммюникейшнз |
людина уважна, послідовна і спокійна в деталях; користувач, який легко розбирається в сайтах, адмінках, інтернет-сервісах; хтось, хто любить порядок і таблиці - не боїться повторюваних задач, а бачить у них сенс; комунікабельність; відповідальність, той, хто тримає слово; працювати в офісі у Вінниці, повна зайнятість; базове розуміння маркетингу або бажання розібратися. |
оновлювати й підтримувати товарні картки на маркетплейсах (Rozetka, Prom.ua, Allegro, Епіцентр); завантажувати фото, описи, ціни, характеристики - робити, щоб усе виглядало правильно й однаково; додавати / прибирати товари на сайті компанії (WordPress / Tilda); комунікувати з відділом продажів: забрати фактуру, отримати рахунок, передати документи маркетплейсам; знайти фрілансера для перекладу, озвучки чи дрібного дизайну; перевіряти, що контент коректно відображається на різних платформах; допомагати з внутрішніми таблицями та звітами в Google Sheets / Excel; адміністративно підтримувати відділ маркетингу - щоб усе працювало, як годинник. |
робота в офісі у Вінниці - живе навчання, швидке занурення у всі процеси; повноцінне введення в команду - тімлід і керівник маркетингу покажуть усе крок за кроком; можливість професійного росту до Junior Digital Marketer / контент-координатора; молодий, відкритий колектив без бюрократії; реальний вплив на контент, який бачать клієнти і який напряму впливає на продажі. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Юрисконсульт |
ТОВ СЕС Хоростків |
відкриті до кандидатів без досвіду; бажання вчитись і розвиватись; досвід роботи з банківськими установами та державними органами; знання англійської мови на базовому або середньому рівні.
|
правове супроводження господарської діяльності групи компаній; підготовка, перевірка та узгодження договорів (купівлі-продажу, постачання, оренди, підряду, сервісних, енергетичних); моніторинг змін законодавства у сфері енергетики, оренди, оподаткування, господарських відносин; робота з банками (підготовка документів, супровід відкриття рахунків, кредитних договорів, гарантій); взаємодія з акціонерами та учасниками компаній, підготовка протоколів зборів, змін до статутних документів; організація та ведення військового обліку на підприємстві; юридичний аналіз ризиків і надання консультацій керівництву; моніторинг змін законодавства та впровадження необхідних оновлень у роботі підприємства. |
робота у стабільній групі компаній із різними напрямками діяльності; офіційне працевлаштування та гідна заробітна плата; можливість професійного розвитку та участі у великих проектах; комфортні умови праці та дружній колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Викладач англійської мови |
школа англійської мови Flash |
володіння англійською мовою на рівні вище середнього; досвід викладання не є обов’язковим, але вітається; готовність навчатися методиці викладання у внутрішній академії та зростати разом з компанією. |
проводити заняття студентам, компанія за живе спілкування, тому надає перевагу офлайн формату роботи, але також є можливість додаткової зайнятості онлайн; працювати з комфортною віковою категорією: дітьми, підлітками чи дорослими. |
безоплатне та оплачуване навчання: кожен викладач навчається авторській методиці викладання компанії у внутрішній академії; втілення своїх ідей: компанія постійно рухається та хоче, щоб працівник мав можливість введення своїх інновацій у життя; реальна можливість покращення англійської разом з британцем Крегом, який проводить різні тренінги та speaking clubs для викладачів; професійний та особистісний зріст в команді, яка з турботою та теплом прийме до себе; full-time job або part-time job, залежно від потреб та можливостей. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Адміністратор SPA-салону |
SPA-готель Батерфляй |
мати бажання працювати та вчитися, досвід не обов’язковий; доброзичливість; комунікабельність; ввічливість; відповідальність; організованість; працювати в режимі повної зайнятості; відкритість до нових знань і бажання розвиватися у сфері гостинності. |
привітання та консультування гостей SPA-салону, допомога у виборі послуг; організація і координація записів на процедури, ведення розкладу майстрів; забезпечення комфорту клієнтів під час їхнього перебування; контроль за чистотою і порядком у зоні SPA; ведення касових операцій та звітності; співпраця з командою для покращення сервісу і атмосфери в салоні; гарантувати уважний і дружній прийом кожного гостя; ефективно управляти записами, щоб уникнути накладок і затримок; підтримувати чистоту і порядок, роблячи SPA-зону привабливою і затишною; співпрацювати з колегами для створення найкращих умов для відпочинку клієнтів; відповідати на дзвінки та повідомлення, надавати інформацію про послуги. |
стабільна робота в комфортному заміському SPA-готелі з дружньою атмосферою; зарплата залежно від результатів і старань; можливість отримати перший професійний досвід і розвиватися в індустрії краси та відпочинку; проживання, харчування та трансфер з/до Вінниці за рахунок компанії; турбота про здоров’я і комфорт на робочому місці; робота в колективі, де цінують кожного співробітника і допомагають зростати. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Працівник закладу ресторанного господарства |
ЛТД ПІІ МакДональдз Юкрейн |
любов до спілкування; бажання розвиватися та зростати. |
приготування смачних бургерів та іншої продукції компанії; формування замовлення та обслуговування відвідувачів ресторану; підтримання чистоти у ресторані |
робота в міжнародній компанії; стабільна заробітна плата з виплатою два рази на місяць, або щотижня періодичність виплат обирається самостійно; додатково можна отримати щомісячний та річний бонус; гнучкий графік роботи можливість відпрацьовувати від 5-ти годин у зазначений проміжок часу; офіційне працевлаштування; соціальний пакет згідно КЗпП України оплачувані відпустки, лікарняні, навчальні сесії; знижка на продукцію компанії; різноманітні конкурси та мотиваційні програми; можливість особистого та професійного розвитку: корпоративні тренінги та курси; молода, енергійна та надзвичайно дружна команда; кожен працівник має доступ до платформи піклування про ментальне здоров’я та сесій з психологом; перехід в укриття під час повітряної тривоги із збереженням 100% оплати праці в цей час. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Кухар |
ФОП Сторожук О.А. |
досвід роботи на кухні від 1 року; вміння готувати різноманітні страви, включаючи українську кухню; вміння працювати в команді; відповідальність; охайність; швидкість; уважність. |
підготовка страв згідно з меню пабу; дотримання стандартів якості та безпеки готування; дотримання часових рамок для вчасної подачі страв гостям; підтримання чистоти та порядку на кухні. |
графік роботи згідно з робочим графіком пабу; комфортні умови праці на сучасній кухні; конкурентна заробітна плата, можливі премії та бонуси. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Адміністратор |
Центр розвитку Орігамі |
до 35 років; мати приємну зовнішність; володіти навичками ефективної комунікації та стресостійкості; мати гарну мову; любити працювати з людьми. |
зустріч та консультація відвідувачів; прийом дзвінків, запис клієнтів; організація розкладу та документації; комунікація з викладачами та батьками. |
графік (позмінно): 1 зміна: Пн–Чт 09:00–14:00, Пт 09:00–20:00; 2 зміна: Пн–Чт 13:00–20:00, Сб 09:00–15:00, Нд – вихідний. |
Telegram: +380 (63) 497 97 83 контактна особа — Леся Олександрівна |
|
Маркетолог, контент-менеджер в Стрижавку |
ТОВ (меблева фабрика) Аншар Груп |
людина з вищою освітою (студенти також можуть подаватися, якщо готові вчитися та розвиватися); мати досвід роботи в маркетингу або контент-менеджменті від 1 року; володіти навичками створення текстового та візуального контенту, знати основи SMM; вміти працювати з різними соціальними платформами та інструментами аналітики; творчість; відповідальність; комунікабельність; відкритість до нових ідей; зацікавленість у розвитку та готовність вчитися разом з компанією. |
створювати, планувати та публікувати якісний контент для соціальних мереж, сайту та інших маркетингових каналів; працювати з текстами, фото і відео, щоб цікаво і зрозуміло презентувати продукцію компанії та корпоративні новини; аналізувати ефективність контенту та пропонувати ідеї для його покращення; співпрацювати з командою продажів та виробництва для створення релевантного та корисного контенту; підтримувати позитивний імідж компанії у цифровому просторі. |
повна зайнятість у стабільній та комфортній компанії з дружнім колективом; конкурентна заробітна плата; можливість професійного зростання та участь у цікавих проєктах; підтримка навчання та розвитку, адже компанія цінує кожного співробітника; робота в сучасних умовах на передовому обладнанні з командою, яка цінує якість і інновації; можливість реалізувати свої ідеї та бачення, впливаючи на імідж великої меблевої компанії; офіційне працевлаштування згідно з трудовим законодавством України; 40-ка годинний робочий тиждень; безкоштовна транспортна доставка до місця роботи; робоче місце: смт. Стрижавка, вул. Приміська, 19. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Заступниця керуючої, заступник керуючого в магазин (с. Агрономічне) |
мультимаркет Аврора |
шукаєте першу роботу чи хочете змінити професію; завершувати навчання чи вже мати багаторічний досвід; прагнення надавати клієнтам кращий сервіс; не любити «скучати» і сидіти на місці; з задоволенням навчатися новому; мати лідерські навички і вміти працювати в команді; мати 18 або більше років; обов’язкова наявність дійсного документу про військовий облік (для чоловіків). |
відкриття/закриття магазину та каси; організація роботи команди, виконання стандартів компанії; процес приймання і викладення товарів; забезпечення відповідності і наявності цінників; сприяння виконанню планів продажів, збереженню товарів; розрахунок покупців на касі; надавати клієнтам найкращий сервіс; підтримка чистоти та порядку, підготовка магазину до нічного переобліку. |
повне/неповне навантаження; гнучкий, змінний графік роботи; заробітна плата; 15% знижку на покупки товарів в нашій мережі; матеріальну допомогу ВПО й людям з інвалідністю. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Менеджер з розвитку ІТ-школи |
Bit School |
вміти організовувати людей; любити, коли все працює, як годинник. |
бути обличчям школи; мотивувати команду і не забувати святкувати їхні дні народження; писати батькам, дзвонити батькам, іноді навіть слухати батьків; стежити, щоб філія жила, процвітала і приносила кошти. |
заробітна плата, % від прибутку філії; можливість керувати, створювати, рости; команда, яка реально підтримує; дітей, які роблять неймовірне; графік роботи: субота та неділя з 10:00 до 20:00; вівторок, середа - вихідний; понеділок, четвер і п’ятниця - віддалено або на локації. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Вчитель англійської мови (онлайн) |
AntiSchool Online |
мотивувати студентів і обожнювати спілкування; розвиватися у своїй професії; допомагати людям заговорити англійською легко і впевнено; мати чудову розмовну англійську (досвід спілкування з іноземцями, навчання чи робота за кордоном - великий плюс); бажання стати частиною креативного, нестандартного та інноваційного освітнього проєкту; розуміти важливість роботи над подоланням мовного бар'єру та розвитком комунікативних навичок студентів; цікавитися кар'єрним зростанням і бути готовим розвиватися не лише як викладач. |
заняття з дорослими; навчання дітей та підлітків; групові заняття; розробка методичних матеріалів; підтримка маркетингового відділу та створення освітнього контенту. |
конкурентна оплата: фіксована ставка за кожен проведений урок; підвищення оплати за заняття кожні 500 проведених занять (перше підняття орієнтовно через 2−3 місяці); гнучкий графік: мінімальне навантаження - 10 уроків на тиждень, але ви самі обираєте зручний час для занять; повністю віддалена робота: можна викладати з будь-якого куточка світу; сучасна платформа для занять: інтерактивні матеріали для якісного навчання; готові матеріали: викладачі концентруються лише на викладанні та на успіхах своїх студентів, всі інші задачі компанія бере на себе; кар'єрний ріст: абсолютно реально зростати в розрізі грейдів через внутрішнє навчання для викладачів (від стандартного грейду до преміум+), що за собою несе теж підвищення матеріальної мотивації; можливість працювати не лише з учнями, а й розвивати свої навички в методиці, створенні контенту, навчанні інших викладачів і навіть зростати до тімліда або керівника відділу. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Менеджер з комунікації, продажу курсів |
JustSchoo |
вільне володіння українською; стабільний інтернет + ПК/ноутбук + гарнітура; бажання розвиватися та заробляти більше. |
знайомити клієнта з продуктами школи та продавати пакети уроків; проводити пробні уроки за розробленим сценарієм; постійно покращувати свої навички та відвідувати тренінги від професіоналів у сфері продажів. |
гнучкий графік: мінімум 8 уроків на день (1 урок - 40 хвилин), в діапазоні з 14:00 до 22:00, 5 днів на тиждень; стабільна зарплата; оплачувана відпустка, лікарняні та ще +4 додаткових вихідних без пояснень; сучасне навчання з AI-тренажером для розвитку навичок; стабільна компанія, яка щодня зростає і цінує людей; сучасні технології: запровадили AI-тренажер для навчання; корпоративна знижка на англійську для тебе і твоїх рідних; мерч, івенти та активності - бо робота має приносити не тільки дохід, а й задоволення. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Викладач програмування |
ТОВ АРІТ |
комунікабельність; презентабельність; грамотна та чітка мова; вік від 20 до 40 років; знання основ HTML5, CSS3, Python, Scratch (знання інших мов програмування буде перевагою); бажання працювати з дітьми шкільного віку (10−16 років). |
підготовка до занять з наданих матеріалів (курс містить теоретичну та практичну частини, до кожної теми є коментарі та відео для підготовки викладачів); проведення занять (пояснення теоретичної частини теми у доступній для дітей формі, допомога з виконанням практичних завдань). |
неповний робочий тиждень; гнучкий графік роботи - субота/неділя, перша/друга половина дня; погодинна заробітна плата - за результатами співбесіди; своєчасна виплата заробітної плати; професійне зростання - розвиток професійних якостей, використання сервісів Kahoot, HTML5, надалі - робота з Python, Розробка чат-ботів, JavaScript, Java. |
Відправити резюме можна за посиланням |


