Бүгүн Mostbet букмекердик кеңсесине кошулуп, Кыргызстанда спорттук мелдештерден жана онлайн оюндарынан максималдуу ырахат жана пайда алыңыз. Бул жерден сиз спорттук иш-чаралар үчүн эң мыкты коэфициенттерди, ошондой эле ар кандай бонустарды жана акцияларды, бекер коюмдарды, бекер айлануулар жана Мостбет промо коддорун таба аласыз. Биздин веб-сайтты колдонуу оңой жана жөнөкөй, ал эми букмекерликти ого бетер ыңгайлуу кылуу үчүн профессионалдар командасы сиз үчүн мобилдик тиркемени иштеп чыгышты.
English

Посада

Підприємство

Вимоги до кандидатів:

Посадові обов’язки:

Умови праці:

Як податися?

Кухар гарячого процесу (універсал)

ресторан Іль-Де-Франс

бажання працювати на кухні та розвивати свої кулінарні навички;

відповідальність;

пунктуальність;

вміння працювати в команді;

бажання навчатися новому.

приготування страв відповідно до рецептів ресторану;

дотримання стандартів якості кулінарної продукції;

дотримання правил санітарії та гігієни на кухні;

підтримання чистоти та порядку на робочому місці;

співпраця з іншими членами колективу.

 

Відправити резюме можна за посиланням

Бариста

кавʼярня Pastel

охайність;

гостинність.

мати бажання постійного вдосконалення власних скілів;

дарувати гостинність та демонструвати справжню насолоду від класного продукту;

мати охайність та швидкість у роботі.

стабільні виплати 2 рази на місяць;

команда завжди на звʼязку, підтримає, проговорить будь-які питання стосовно роботи;

корпоративна знижка;

додаткова мотивація (наявність премій);

гнучкий графік роботи, можна обирати комфортну для себе кількість змін;

працювати в одній з найкращих кавʼярень  міста.

Відправити резюме можна за посиланням

Офіс-менеджер

ElifTech

наявність власного авто - часто виникає потреба щось привезти, закупити, відвезти;

фізична підготовка - достатньо сил і здоровʼя щоб підняти 15 кг;

досвід роботи з викрутками, шуроповертом, перфоратором - деколи потрібна людина, яка самостійно може повісити - картину, табличку, зібрати меблі.

буде плюсом вміння налаштовувати ноутбуки Windows, Ubuntu;

організованість;

відповідальність;

уважність до деталей;

досвід в адміністративній ролі буде перевагою;

знання Google Workspace, Excel, базовий рівень англійської.

забезпечення офісу всім необхідним (оренда, комунальні, вода, кава, канцтовари);

взаємодія з підрядниками (доставка, прибирання, ремонт, мерч, подарунки);

ведення офісного бюджету (office management, travel, delivery);

допомога з організацією відряджень;

відправки НП документів, техніки, подарунків;

контроль інвентарю;

організація внутрішніх івентів (тімбілдінги, привітання з святами і річницями).

робота з вільним графіком;

затишний офіс у Вінниці;

дружня команда та можливість розвитку.

Відправити резюме можна за посиланням

Кондитер

Savaren

бажання працювати і розвиватися у сфері кондитерського мистецтва;

відповідальність;

уважність до деталей;

чистота та гігієна робочого місця.

дотримуватись стандартів якості та чистоти на робочому місці;

допомагати команді у приготуванні та оформленні виробів;

вчитися новим технікам та вдосконалювати свої навички щодня;

виконувати процеси по приготуванню тіста, формуванню тарт, складанню тортів, виготовлення мусових тістечок, декоруванню десертів.

 

Відправити резюме можна за посиланням

Бухгалтер з первинної документації

Aйпi-koннеkт

наявність базової профільної освіти (бухгалтерської/економічної тощо);

вміння працювати з бухгалтерськими (1С) та офісними (Word/Excel) програмами;

уважність до деталей;

відповідальність;

організованість.

обробка первинних документів та їх правильне відображення у бухгалтерському обліку;

ведення типових договорів з контрагентами;

взаємодія з контрагентами - контроль щодо своєчасного відправлення/отримання первинної документації;

підготовка та супровід тендерної документації.

повна зайнятість;

офіційне працевлаштування згідно чинного законодавства;

конкурентна заробітна плата (залежить від досвіду та кваліфікації);

графік роботи 5/2 з 09.00 до 18.00 з пн.-пт.

Відправити резюме можна за посиланням

Адміністратор юридичної компанії

ТОВ Подільський юридичний центр

освічена людина з вищою освітою або студент старших курсів, який прагне розвиватися в юридичній сфері;

відповідальна і уважна до деталей особа, яка вміє організовувати свій час та працювати з інформацією;

людина з доброзичливим ставленням до клієнтів і колег, яка легко знаходить спільну мову з людьми;

готовність навчатися і брати на себе нові завдання, навіть якщо це перший досвід роботи;

впевнений користувач ПК та офісних програм.

організація роботи офісу: зустріч клієнтів, прийом і розподіл вхідних дзвінків та кореспонденції;

координація графіку зустрічей і консультацій юристів;

ведення бази даних клієнтів і документів, контроль за їх актуальністю (Excel або CRM);

підготовка договорів, актів, рахунків і супровідної документації;

контроль оплат, нагадування клієнтам про зустрічі чи документи;

підтримка чистоти і порядку в офісі, замовлення необхідних канцтоварів і матеріалів;

забезпечення комфортних умов роботи для колег і приємної атмосфери для клієнтів;

вітати відвідувачів і допомагати їм зорієнтуватися в компанії;

спілкуватися з клієнтами телефоном і електронною поштою, надаючи базову інформацію;

підтримувати порядок у документації та слідкувати за своєчасним оформленням паперів;

сприяти командній роботі та допомагати юристам у вирішенні організаційних питань.

стабільна робота у дружній та підтримуючій команді, де цінують кожного співробітника;

можливість поєднувати роботу з навчанням – компанія відкрита до співпраці зі студентами;

конкурентна заробітна плата з перспективою зростання;

офіційне оформлення та комфортні умови праці у сучасному офісі у місті Вінниця;

підтримка та навчання, щоб була змога розвиватися професійно та особисто;

можливість отримати перший досвід у юридичній сфері та зрозуміти, як працює компанія зсередини.

Відправити резюме можна за посиланням

SMM-менеджер

магазин жіночого одягу Cherie

креатора з хорошим відчуттям стилю;

людину, яка розуміє, як працює Instagram і що зараз «зайде» аудиторії;

спокійна, уважна до деталей людина, але така, що вміє бачити естетику й тренди.

допомагати у веденні соцмереж (підготовка контент-плану та публікація сторіс, рілс, постів);

підбирати фото/відео, монтувати короткі ролики;

підтримувати візуальну цілісність і стиль сторінки;

писати короткі, живі тексти українською;

допомагати з ідеями для зйомок і форматом подачі;

бути на зв’язку з командою, приїжджати в магазин або на виробництво для зйомок і контенту 1 - 2 рази на тиждень.

гнучкий графік (повна або часткова зайнятість);

робота в атмосфері сучасного бренду з можливістю професійного росту;

простір для реалізації ідей і креативу.

Відправити резюме можна за посиланням

Маркетинг-асистент (офіс)

Самурай Коммюникейшнз

людина уважна, послідовна і спокійна в деталях;

користувач, який легко розбирається в сайтах, адмінках, інтернет-сервісах;

хтось, хто любить порядок і таблиці - не боїться повторюваних задач, а бачить у них сенс;

комунікабельність;

відповідальність, той, хто тримає слово;

працювати в офісі у Вінниці, повна зайнятість;

базове розуміння маркетингу або бажання розібратися.

оновлювати й підтримувати товарні картки на маркетплейсах (Rozetka, Prom.ua, Allegro, Епіцентр);

завантажувати фото, описи, ціни, характеристики - робити, щоб усе виглядало правильно й однаково;

додавати / прибирати товари на сайті компанії (WordPress / Tilda);

комунікувати з відділом продажів: забрати фактуру, отримати рахунок, передати документи маркетплейсам;

знайти фрілансера для перекладу, озвучки чи дрібного дизайну;

перевіряти, що контент коректно відображається на різних платформах;

допомагати з внутрішніми таблицями та звітами в Google Sheets / Excel;

адміністративно підтримувати відділ маркетингу - щоб усе працювало, як годинник.

робота в офісі у Вінниці - живе навчання, швидке занурення у всі процеси;

повноцінне введення в команду - тімлід і керівник маркетингу покажуть усе крок за кроком;

можливість професійного росту до Junior Digital Marketer / контент-координатора;

молодий, відкритий колектив без бюрократії;

реальний вплив на контент, який бачать клієнти і який напряму впливає на продажі.

Відправити резюме можна за посиланням

Юрисконсульт

ТОВ СЕС Хоростків

відкриті до кандидатів без досвіду;

бажання вчитись і розвиватись;

досвід роботи з банківськими установами та державними органами;

знання англійської мови на базовому або середньому рівні.

 

правове супроводження господарської діяльності групи компаній;

підготовка, перевірка та узгодження договорів (купівлі-продажу, постачання, оренди, підряду, сервісних, енергетичних);

моніторинг змін законодавства у сфері енергетики, оренди, оподаткування, господарських відносин;

робота з банками (підготовка документів, супровід відкриття рахунків, кредитних договорів, гарантій);

взаємодія з акціонерами та учасниками компаній, підготовка протоколів зборів, змін до статутних документів;

організація та ведення військового обліку на підприємстві;

юридичний аналіз ризиків і надання консультацій керівництву;

моніторинг змін законодавства та впровадження необхідних оновлень у роботі підприємства.

робота у стабільній групі компаній із різними напрямками діяльності;

офіційне працевлаштування та гідна заробітна плата;

можливість професійного розвитку та участі у великих проектах;

комфортні умови праці та дружній колектив.

Відправити резюме можна за посиланням

Викладач англійської мови

школа англійської мови Flash

володіння англійською мовою на рівні вище середнього;

досвід викладання не є обов’язковим, але вітається;

готовність навчатися методиці викладання у внутрішній академії та зростати разом з компанією.

проводити заняття студентам, компанія за живе спілкування, тому надає перевагу офлайн формату роботи, але також є можливість додаткової зайнятості онлайн;

працювати з комфортною віковою категорією: дітьми, підлітками чи дорослими.

безоплатне та оплачуване навчання: кожен  викладач навчається авторській методиці викладання компанії у внутрішній академії;

втілення своїх ідей: компанія постійно рухається та хоче, щоб працівник мав можливість введення своїх інновацій у життя;

реальна можливість покращення англійської разом з британцем Крегом, який проводить різні тренінги та speaking clubs для викладачів;

професійний та особистісний зріст в команді, яка з турботою та теплом прийме до себе;

full-time job або part-time job, залежно від  потреб та можливостей.

Відправити резюме можна за посиланням

Адміністратор SPA-салону

SPA-готель Батерфляй

мати бажання працювати та вчитися, досвід не обов’язковий;

доброзичливість;

комунікабельність;

ввічливість;

відповідальність;

організованість;

працювати в режимі повної зайнятості;

відкритість до нових знань і бажання розвиватися у сфері гостинності.

привітання та консультування гостей SPA-салону, допомога у виборі послуг;

організація і координація записів на процедури, ведення розкладу майстрів;

забезпечення комфорту клієнтів під час їхнього перебування;

контроль за чистотою і порядком у зоні SPA;

ведення касових операцій та звітності;

співпраця з командою для покращення сервісу і атмосфери в салоні;

гарантувати уважний і дружній прийом кожного гостя;

ефективно управляти записами, щоб уникнути накладок і затримок;

підтримувати чистоту і порядок, роблячи SPA-зону привабливою і затишною;

співпрацювати з колегами для створення найкращих умов для відпочинку клієнтів;

відповідати на дзвінки та повідомлення, надавати інформацію про послуги.

стабільна робота в комфортному заміському SPA-готелі з дружньою атмосферою;

зарплата залежно від результатів і старань;

можливість отримати перший професійний досвід і розвиватися в індустрії краси та відпочинку;

проживання, харчування та трансфер з/до Вінниці за рахунок компанії;

турбота про здоров’я і комфорт на робочому місці;

робота в колективі, де цінують кожного співробітника і допомагають зростати.

Відправити резюме можна за посиланням

Працівник закладу ресторанного господарства

ЛТД ПІІ МакДональдз Юкрейн

любов до спілкування;

бажання розвиватися та зростати.

приготування смачних бургерів та іншої продукції компанії;

формування замовлення та обслуговування відвідувачів ресторану;

підтримання чистоти у ресторані

робота в міжнародній компанії;

стабільна заробітна плата з виплатою два рази на місяць, або щотижня періодичність виплат обирається самостійно;

додатково можна отримати щомісячний та річний бонус;

гнучкий графік роботи можливість відпрацьовувати від 5-ти годин у зазначений проміжок часу;

офіційне працевлаштування;

соціальний пакет згідно КЗпП України оплачувані відпустки, лікарняні, навчальні сесії;

знижка на продукцію компанії;

різноманітні конкурси та мотиваційні програми;

можливість особистого та професійного розвитку: корпоративні тренінги та курси;

молода, енергійна та надзвичайно дружна команда;

кожен працівник має доступ до платформи піклування про ментальне здоров’я та сесій з психологом;

перехід в укриття під час повітряної тривоги із збереженням 100% оплати праці в цей час.

Відправити резюме можна за посиланням

Кухар

ФОП Сторожук О.А.

досвід роботи на кухні від 1 року;

вміння готувати різноманітні страви, включаючи українську кухню;

вміння працювати в команді;

відповідальність;

охайність;

швидкість;

уважність.

підготовка страв згідно з меню пабу;

дотримання стандартів якості та безпеки готування;

дотримання часових рамок для вчасної подачі страв гостям;

підтримання чистоти та порядку на кухні.

графік роботи згідно з робочим графіком пабу;

комфортні умови праці на сучасній кухні;

конкурентна заробітна плата, можливі премії та бонуси.

Відправити резюме можна за посиланням

Адміністратор

Центр розвитку Орігамі

до 35 років;

мати приємну зовнішність;

володіти навичками ефективної комунікації та стресостійкості;

мати гарну мову;

любити працювати з людьми.

зустріч та консультація відвідувачів;

прийом дзвінків, запис клієнтів;

організація розкладу та документації;

комунікація з викладачами та батьками.

графік (позмінно):

1 зміна: Пн–Чт 09:00–14:00, Пт 09:00–20:00;

2 зміна: Пн–Чт 13:00–20:00, Сб 09:00–15:00,

Нд – вихідний.

Telegram: +380 (63) 497 97 83

контактна особа —                    Леся Олександрівна

Маркетолог, контент-менеджер в Стрижавку

ТОВ (меблева фабрика) Аншар Груп

людина з вищою освітою (студенти також можуть подаватися, якщо готові вчитися та розвиватися);

мати досвід роботи в маркетингу або контент-менеджменті від 1 року;

володіти навичками створення текстового та візуального контенту, знати основи SMM;

вміти працювати з різними соціальними платформами та інструментами аналітики;

творчість;

відповідальність;

комунікабельність;

відкритість до нових ідей;

зацікавленість у розвитку та готовність вчитися разом з компанією.

створювати, планувати та публікувати якісний контент для соціальних мереж, сайту та інших маркетингових каналів;

працювати з текстами, фото і відео, щоб цікаво і зрозуміло презентувати продукцію компанії та корпоративні новини;

аналізувати ефективність контенту та пропонувати ідеї для його покращення;

співпрацювати з командою продажів та виробництва для створення релевантного та корисного контенту;

підтримувати позитивний імідж компанії у цифровому просторі.

повна зайнятість у стабільній та комфортній компанії з дружнім колективом;

конкурентна заробітна плата;

можливість професійного зростання та участь у цікавих проєктах;

підтримка навчання та розвитку, адже компанія цінує кожного співробітника;

робота в сучасних умовах на передовому обладнанні з командою, яка цінує якість і інновації;

можливість реалізувати свої ідеї та бачення, впливаючи на імідж великої меблевої компанії;

офіційне працевлаштування згідно з трудовим законодавством України;

40-ка годинний робочий тиждень;

безкоштовна транспортна доставка до місця роботи;

робоче місце: смт. Стрижавка, вул. Приміська, 19.

Відправити резюме можна за посиланням

Заступниця керуючої, заступник керуючого в магазин (с. Агрономічне)

мультимаркет Аврора

шукаєте першу роботу чи хочете змінити професію;

завершувати навчання чи вже мати багаторічний досвід;

прагнення надавати клієнтам кращий сервіс;

не любити «скучати» і сидіти на місці;

з задоволенням навчатися новому;

мати лідерські навички і вміти працювати в команді;

мати 18 або більше років;

обов’язкова наявність дійсного документу про військовий облік (для чоловіків).

відкриття/закриття магазину та каси;

організація роботи команди, виконання стандартів компанії;

процес приймання і викладення товарів;

забезпечення відповідності і наявності цінників;

сприяння виконанню планів продажів, збереженню товарів;

розрахунок покупців на касі;

надавати клієнтам найкращий сервіс;

підтримка чистоти та порядку, підготовка магазину до нічного переобліку.

повне/неповне навантаження;

гнучкий, змінний графік роботи;

заробітна плата;

15% знижку на покупки товарів в нашій мережі;

матеріальну допомогу ВПО й людям з інвалідністю.

Відправити резюме можна за посиланням

Менеджер з розвитку ІТ-школи

Bit School

вміти організовувати людей;

любити, коли все працює, як годинник.

бути обличчям школи;

мотивувати команду і не забувати святкувати їхні дні народження;

писати батькам, дзвонити батькам, іноді навіть слухати батьків;

стежити, щоб філія жила, процвітала і приносила кошти.

заробітна плата, % від прибутку філії;

можливість керувати, створювати, рости;

команда, яка реально підтримує;

дітей, які роблять неймовірне;

графік роботи: субота та неділя з 10:00 до 20:00; вівторок, середа -  вихідний; понеділок, четвер і п’ятниця -  віддалено або на локації.

Відправити резюме можна за посиланням

Вчитель англійської мови (онлайн)

AntiSchool Online

мотивувати студентів і обожнювати спілкування;

розвиватися у своїй професії;

допомагати людям заговорити англійською легко і впевнено;

мати чудову розмовну англійську (досвід спілкування з іноземцями, навчання чи робота за кордоном - великий плюс);

бажання стати частиною креативного, нестандартного та інноваційного освітнього проєкту;

розуміти важливість роботи над подоланням мовного бар'єру та розвитком комунікативних навичок студентів;

цікавитися кар'єрним зростанням і бути готовим розвиватися не лише як викладач.

заняття з дорослими;

навчання дітей та підлітків;

групові заняття;

розробка методичних матеріалів;

підтримка маркетингового відділу та створення освітнього контенту.

конкурентна оплата: фіксована ставка за кожен проведений урок;

підвищення оплати за заняття кожні 500 проведених занять (перше підняття орієнтовно через 2−3 місяці);

гнучкий графік: мінімальне навантаження - 10 уроків на тиждень, але ви самі обираєте зручний час для занять;

повністю віддалена робота: можна викладати з будь-якого куточка світу;

сучасна платформа для занять: інтерактивні матеріали для якісного навчання;

готові матеріали: викладачі концентруються лише на викладанні та на успіхах своїх студентів, всі інші задачі компанія бере на себе;

кар'єрний ріст: абсолютно реально зростати в розрізі грейдів через внутрішнє навчання для викладачів (від стандартного грейду до преміум+), що за собою несе теж підвищення матеріальної мотивації;

можливість працювати не лише з учнями, а й розвивати свої навички в методиці, створенні контенту, навчанні інших викладачів і навіть зростати до тімліда або керівника відділу.

Відправити резюме можна за посиланням

Менеджер з комунікації, продажу курсів

JustSchoo

вільне володіння українською;

стабільний інтернет + ПК/ноутбук + гарнітура;

бажання розвиватися та заробляти більше.

знайомити клієнта з продуктами школи та продавати пакети уроків;

проводити пробні уроки за розробленим сценарієм;

постійно покращувати свої навички та відвідувати тренінги від професіоналів у сфері продажів.

гнучкий графік: мінімум 8 уроків на день    (1 урок - 40 хвилин), в діапазоні з 14:00 до 22:00, 5 днів на тиждень;

стабільна зарплата;

оплачувана відпустка, лікарняні та ще +4 додаткових вихідних без пояснень;

сучасне навчання з AI-тренажером для розвитку навичок;

стабільна компанія, яка щодня зростає і цінує людей;

сучасні технології: запровадили AI-тренажер для навчання;

корпоративна знижка на англійську для тебе і твоїх рідних;

мерч, івенти та активності - бо робота має приносити не тільки дохід, а й задоволення.

Відправити резюме можна за посиланням

Викладач програмування

ТОВ АРІТ

комунікабельність;

презентабельність;

грамотна та чітка мова;

вік від 20 до 40 років;

знання основ HTML5, CSS3, Python, Scratch (знання інших мов програмування буде перевагою);

бажання працювати з дітьми шкільного віку (10−16 років).

підготовка до занять з наданих матеріалів (курс містить теоретичну та практичну частини, до кожної теми є коментарі та відео для підготовки викладачів);

проведення занять (пояснення теоретичної частини теми у доступній для дітей формі, допомога з виконанням практичних завдань).

неповний робочий тиждень;

гнучкий графік роботи - субота/неділя, перша/друга половина дня;

погодинна заробітна плата - за результатами співбесіди;

своєчасна виплата заробітної плати;

професійне зростання - розвиток професійних якостей, використання сервісів Kahoot, HTML5, надалі - робота з Python, Розробка чат-ботів, JavaScript, Java.

Відправити резюме можна за посиланням