Бүгүн Mostbet букмекердик кеңсесине кошулуп, Кыргызстанда спорттук мелдештерден жана онлайн оюндарынан максималдуу ырахат жана пайда алыңыз. Бул жерден сиз спорттук иш-чаралар үчүн эң мыкты коэфициенттерди, ошондой эле ар кандай бонустарды жана акцияларды, бекер коюмдарды, бекер айлануулар жана Мостбет промо коддорун таба аласыз. Биздин веб-сайтты колдонуу оңой жана жөнөкөй, ал эми букмекерликти ого бетер ыңгайлуу кылуу үчүн профессионалдар командасы сиз үчүн мобилдик тиркемени иштеп чыгышты.
English

Посада

Підприємство

Вимоги до кандидатів:

Посадові обов’язки:

Умови праці:

Як податися?

Юристконсульт

Мережа права

юридична освіта та базові знання юриспруденції;

досвід у консультуванні клієнтів/громадян;

здатність працювати з великими обсягами інформації;

високий рівень тайм-менеджменту, самоорганізації.

досконале знання усіх послуг напрямку з посиланням на закони та нормативно-правові акти;

консультувати клієнтів телефоном та в офісі щодо послуг компанії;

проводити первинну юридичну експертизу ситуації клієнта;

укладати договори з клієнтами;

вести облік взаємодії з клієнтами у CRM -системі;

супроводжувати процес оплати від клієнта (нагадування, координація).

стабільність: компанії вдалося адаптувати бізнес до нових умов та попри все надалі розвиватися;

навчання: можливість мати постійно підтримку ментора з навчання протягом всього періоду стажування;

сучасність: компанія має зручну операційну систему, яка оптимізує процеси роботи;

кар'єрний розвиток: можливість горизонтального та вертикального росту та ротації в інші департаменти;

високий рівень корпоративної культури, подорожі разом з командою, корпоративні подарунки та доступ до системи знижок від компаній - партнерів;

локація: м.Вінниця, вул. Магістратська, 5.

Відправити резюме можна за посиланням

Працівник закладу ресторанного господарства

ЛТД ПІІ МакДональдз Юкрейн

любов до спілкування;

бажання розвиватися та зростати.

приготування смачних бургерів та іншої продукції компанії;

формування замовлення та обслуговування відвідувачів ресторану;

підтримання чистоти у ресторані

робота в міжнародній компанії;

стабільна заробітна плата з виплатою два рази на місяць, або щотижня періодичність виплат обирається самостійно;

додатково можна отримати щомісячний та річний бонус;

гнучкий графік роботи можливість відпрацьовувати від 5-ти годин у зазначений проміжок часу;

офіційне працевлаштування;

соціальний пакет згідно КЗпП України оплачувані відпустки, лікарняні, навчальні сесії;

знижка на продукцію компанії;

різноманітні конкурси та мотиваційні програми;

можливість особистого та професійного розвитку: корпоративні тренінги та курси;

молода, енергійна та надзвичайно дружна команда;

кожен працівник має доступ до платформи піклування про ментальне здоров’я та сесій з психологом; 

перехід в укриття під час повітряної тривоги із збереженням 100% оплати праці в цей час.

Відправити резюме можна за посиланням

Помічник на кухню, кухар

Шаурмішка

відповідальність;

пунктуальність;

можливо без досвіду, всього навчають;

бажання вчитися та розвиватися.

приготування страв (бургери, дьонери, гарніри);

вижарка м’яса на жарочній поверхні.

кар'єрний розвиток у міцній та стабільній компанії;

харчування за рахунок компанії;

розвозка після роботи в межах міста;

найвища оплата у цій сфері;

графік роботи 09.00 − 22.00 та часткова зайнятість з погодинною оплатою;

після місяця роботи регулярний перегляд заробітної плати в залежності від набутих навичок та якості роботи.

Відправити резюме можна за посиланням

Бариста

Мережа кав’ярень Coffee Boroda

комунікабельність;

активність;

багатозадачність;

чесність;

швидкість;

організованість;

дружність;

розглядають кандидатів без досвіду;

 

відкривати і закривати зміну - як справжній господар кав’ярні;

готувати класику, сезонні й фірмові напої компанії за техкартами - щоб кожен ковток був «вау»;

пропонувати гостям найсмачніші десерти та додаткові позиції - бо як без цього;

тримати робоче місце й кав’ярню в чистоті - порядок = безпека і кайфова атмосфера;

допомагати із переобліками, постачанням, прибиранням і запасами - усе під контролем;

дарувати гостям сервіс, після якого хочеться повернутися.

гнучкий позмінний графік роботи (2/2, 3/2), рівень заробітної плати вище середнього – ставка + % від каси;

комфортне місце роботи в сучасній кав’ярні (район Замостя та Поділля);

бонуси, премії, заохочення за гарні результати в роботі та корпоративні знижки на напої та смаколики;

надихаюча корпоративна культура;

підтримка та наставництво не лише під час адаптації;

не забудемо привітати з birthday та річницями роботи.

Залишайте відгук у формі

https://docs.google.com/forms/d/e/

1FAIpQLSf15QJKY_8RJacFKdrce

JiPWHwaG4IBcorMBcDqnlZ8Ot5-aQ/viewform?usp=sf_link

або  телефонуйте

+380 95 696 49 43 – Інна,  HR.

Бухгалтер з первинної документації

Personalities

знання і практичний досвід роботи в 1С 8.3, M.E.Doc;

впевнений користувач ПК: MS Office (Excel, Word, Outlook) та офісної техніки;

знання законодавства в сфері бухгалтерського і податкового обліку;

відповідальність;

увага до деталей;

робота з великим об'ємом інформації;

готові розглянути студента з профільною освітою (бухгалтерський облік / фінанси / економіка).

рознесення і введення в 1С первинної документації від постачальників;

введення рахунків, актів, накладних від постачальників (63 рахунок);

виписка довіреностей;

звірка з контрагентами, формування актів звірки;

контроль заборгованості за первинними документами;

облік витрат майбутніх періодів               (39 рахунок).

офіційне працевлаштування з дотриманням гарантій КЗпП;

своєчасна виплата заробітної плати;

сучасний затишний офіс (центр міста);

можливість професійного розвитку;

графік роботи: пн-пт з 9:00 - 18:00,        сб/нд - вихідні.

Відправити резюме можна за посиланням

Адміністратор готелю

Hide Park

знання мов (державна, англійська);

стресостійкість;

привітність;

ініціативність;

охайність;

уважність;

комунікабельність;

організаційні навички;

досвід роботи та освіта у відповідній сфері буде перевагою.

реєстрація та супровід гостей;

управління бронюваннями;

координація роботи персоналу.

графік роботи: змінний, добовий;

комфортне робоче місце;

безкоштовне харчування;

можливість навчання та професійного розвитку.

Відправити резюме можна за посиланням

Спеціаліст технічної підтримки (IT)

ТОВ Ван Тач

досвід роботи з локальною мережею, інтернетом, відеонаглядом, комп’ютерами, ноутбуками, серверами та телефонією;

знання основних протоколів мережі (TCP/IP, DNS, DHCP) та здатність робити їх налаштування;

розуміння роботи програмного забезпечення для віддаленого керування та діагностики проблем;

навички роботи з системою моніторингу Zabbix та її налаштування;

комунікативні навички та здатність взаємодіяти з клієнтами та колегами;

знання англійської мови на рівні, що дозволяє читати технічну документацію;

здатність працювати в умовах високого тиску та дотримуватися термінових строків;

уважність до деталей та здатність дотримуватися процедур безпеки.

здатність діагностувати та вирішувати проблеми з комп’ютерами, локальною мережею, ноутбуками, серверами та телефонією.

стабільна заробітна плата згідно знань;

відсутність періоду безоплатного стажування;

цікава робота в стабільній компанії, що розвивається;

індивідуальний підхід до співробітників.

Відправити резюме можна за посиланням

Помічник пекаря, кондитера

ФОП Соболєв А.В.

готові взяти без досвіду роботи; студента, але обов’язково з вогником в очах;

бажанням працювати;

бажання освоювати нові навички у сфері пекарсько-кондитерської справи;

повна зайнятість.

підготовка, формування та випікання кришечок макаронс;

виготовлення напівфабрикатів та готових десертів;

декорування готових виробів.

5 днів на тиждень, 8 − 9 год на день;

плаваючий графік;

місце роботи: м. Вінниця;

заробітна плата складається з основної частини (фіксованої ставки), бонусів і премії;

кава, чай, смаколики - за рахунок кондитерської.

Відправити резюме можна за посиланням

Викладач англійської мови

школа англійської мови Flash

володіння англійською мовою на рівні вище середнього;

досвід викладання не є обов’язковим, але вітається;

готовність навчатися методиці викладання у внутрішній академії та зростати разом з компанією.

проводити заняття студентам, компанія за живе спілкування, тому надає перевагу офлайн формату роботи, але також є можливість додаткової зайнятості онлайн;

працювати з комфортною віковою категорією: дітьми, підлітками чи дорослими.

безоплатне та оплачуване навчання: кожен  викладач навчається авторській методиці викладання компанії у внутрішній академії;

втілення своїх ідей: компанія постійно рухаємось та хоче, щоб працівник мав можливість введення своїх інновацій у життя;

реальна можливість покращення англійської разом з британцем Крегом, який проводить різні тренінги та speaking clubs для викладачів;

професійний та особистісний зріст в команді, яка з турботою та теплом прийме до себе;

full-time job або part-time job, залежно від  потреб та можливостей.

Відправити резюме можна за посиланням

SMM-менеджер

ПП Вінтехпостач

досвід у SMM не менше 1 року;

креативність та вміння генерувати цікавий контент, самостійний запис та монтаж відео, фото;

знання сучасних тенденцій у соціальних мережах та їх вплив на бізнес;

орієнтованість на результат.

створення контенту: розробка цікавого та високоякісного контенту для різних соціальних мереж, який відображає асортимент продукції, акції, та експертні поради для сільськогосподарських фахівців;

створення та впровадження стратегії SMM: розробка та реалізація ефективної стратегії присутності в соціальних мережах для підтримки бренду та залучення цільової аудиторії;

залучення та взаємодія з аудиторією: управління взаємодією з підписниками, відповідь на коментарі та повідомлення, сприяння позитивному відношенню клієнтів до бренду.

конкурентна зарплата та бонусна система;

розвиток професійних навичок у сфері SMM;

дружелюбний та інноваційний колектив;

можливість впливати на формування бренду компанії;

умови роботи: повний або неповний робочий день.

Відправити резюме можна за посиланням

Бухгалтер

ТОВ Френдт

досвід роботи бухгалтером або у суміжних напрямках (від 1 року);

володіння основами обліку первинної документації;

впевнені навички роботи з Excel і CRM (Bitrix буде перевагою);

пунктуальність;

уважність до деталей;

відповідальність.

формування та оперативне направлення пакету документів при заключенні угод (рахунки, договори, специфікації, видаткові накладні);

контроль за неповерненими оригіналами документів, надання інформації про їх відсутність відповідальному менеджеру;

формування щотижневої звітності по дебіторам;

аналіз заявок в Бітріксі, та їх оновлення;

архівування документів.

робота у стабільній компанії, яка є лідером у своїй галузі;

офіційне працевлаштування та своєчасна оплата праці;

підтримка та навчання під час адаптації;

можливості професійного розвитку.

Відправити резюме можна за посиланням

Адміністратор готелю

Прима Вілла

відповідальність;

комунікабельність;

стресостійкість;

орієнтація на результат.

прийом та реєстрація гостей готелю;

надання інформації щодо послуг доступних для гостей;

керування номерним фондом;

ведення документації;

вирішення поточних питань та конфліктів з гостями.

робота в нічну зміну.

Відправити резюме можна за посиланням

Молодший фахівець у "Відділ дистанційних продажів"                  (з навчанням)

UKRSIBBANK BNP Paribas Group

здатність до швидкого навчання;

вміння переконувати і відстоювати свою точку зору;

вміння працювати в команді;

досвід в даній сфері не обов’язковий компанія навчає всього з нуля.

обробляти вхідні та вихідні телефонні звернення;

працювати з діючими клієнтами банку в телефонному режимі;

надавати актуальні дані по продуктах банку;

заводити кредитні заявки по телефону;

допомагати клієнту у виборі банківського продукту.

працевлаштування з дотриманням вимог чинного законодавства України;

своєчасна виплата заробітної плати;

програми медичного страхування та страхування життя;

25 днів щорічної відпустки, додаткові дні відпочинку на пам’ятні події, соціальні відпустки у відповідності до законодавства України;

щорічні перегляди заробітної плати відповідно до персональної ефективності та фінансових показників банку;

встановлення строку випробування відповідно до вимог чинного законодавства;

розвиток талантів заради кар'єри: можливість навчання: Школа лідера, Сервіс дизайну, Бізнес аналітики, Data, Digital, Agile та програму розвитку талантів I-Players та широкий набір мікро-тренінгів (SQL, BI, EQ);

можливість брати участь у програмі внутрішньої та міжнародної мобільності до BNP Paribas Group;

підтримка працівників постійно навчатись та професійно розвиватись, щороку працівники складають індивідуальний план розвитку разом з керівником чи ментором і впевнено рухаються до мети;

краще місце для роботи:                        робота з періодичною можливістю працювати дистанційно;

програма «War&Life balance: як повернути життя в життя» - це практичні воркшопи з фахівцями для підтримки емоційного стану;

в рамках програми «New Ways of Working» дайджест з порадами від експертів щодо підтримки фізичного та ментального здоров’я;

різноманітність;

інклюзивність;

залучення до проєктів сталого розвитку та корпоративно-соціальної відповідальності.

Відправити резюме можна за посиланням

Викладач робототехніки, програмування

Robocode

навчатися на технічній спеціальності (ІТ, фізмат, інженерія, автоматика, кібернетика);

розуміти базові концепції: як працює цикл, змінна, координати (і не тільки в «Майнкрафті»);

трохи розбиратися у Scratch / Unity / Python - і цікаво це прокачати;

готовність пояснювати матеріал дитині 8 років, навіть якщо вона 10 разів перепитає, що таке «код».

вести заняття з дітьми: створювати з ними прості ігри, мультики, працювати з кодом;

бути тією людиною, яку діти згадуватимуть як «той крутий викладач з Робокоду»;

давати дітям підтримку, допомагати пройти шлях «з нуля» до першого результату;

не потрібно писати купу паперів - максимум журнал заповнити та надати по дітям зворотній звʼязок.

гнучкий графік: субота-неділя (10:00 - 18:00);

можливість офіційного працевлаштування;

24 календарні дні відпустки в липні + 7 day off/sick leave на рік;

методичні матеріали, навчання, адаптація та підтримка ментора;

справжній досвід викладання;

унікальна команда робокотиків.

Відправити резюме можна за посиланням

Офіс-менеджер

Тахосмарт

впевнене користування ПК (MS Office);

вміння працювати в команді та забезпечувати організацію робочого процесу;

відповідальність;

уважність до деталей та вміння працювати в умовах великого обсягу інформації;

комунікабельність та вміння працювати з клієнтами.

комунікація з клієнтами;

прийом документів;

оформлення документів (сертифікатів).

робота у молодому активному колективі;

своєчасна оплата заробітної плати;

хороші перспективи для особистого розвитку в компанії, що активно зростає;

графік роботи: понеділок - п’ятниця з 09:00 до 18:00.

Відправити резюме можна за посиланням

Менеджер готелю

SPA-готель Батерфляй

гостинність;

ввічливість;

організаторські навички;

відповідальність;

комунікабельність;

стресостійкість;

орієнтація на результат;

знання мов: українська, англійська (бажано);

готові розглянути кандидатів без досвіду та освіти;

наявність ПК на робочому рівні.

прийом та реєстрація гостей готелю;

надання інформації щодо послуг та опцій, доступних для гостей готелю;

керування номерним фондом готелю та забезпечення належного рівня обслуговування гостей;

ведення документації, у тому числі звітів про зайнятість готельних номерів;

вирішення поточних питань та конфліктів з гостями готелю.

повна зайнятість;

гідна заробітна плата;

трансфер до Вінниці;

проживання та харчування за рахунок компанії;

можливість кар'єрного росту.

Відправити резюме можна за посиланням

Бухгалтер

HR Partner

комунікабельність;

відповідальність;

любити цифри та порядок у документах.

облік приходу товарів та матеріалів;

перевірка документів постачальників;

ведення первинної документації.

сучасний офіс і підтримка команди;

можливість розвитку у фінансовому напрямі;

офіційне працевлаштування та соціальні гарантії.

Відправити резюме можна за посиланням

Сендвіч-мейкер, помічник кухаря

Львівські Круасани

любити готувати або дуже хотіти навчитись;

працювати швидко та акуратно;

готовність дотримуватись правил;

бажання отримувати чесну і стабільну оплату.

складати круасани згідно з технологічними картами (тобто розрізати і наповнювати солодкими або солоними додатками);

контролювати якість випечених круасанів;

слідкувати за чистотою та наповненістю сендвіч-столу.

заробітна плата;

позмінний графік роботи 2/2 з 8:00 - 21:30;

15 змін + додаткові зміни за бажанням;

щомісячні бонуси у застосунок «Lviv Croissants»;

безкоштовний обід круасаном;

навчання всіх процесів «з нуля».

Відправити резюме можна за посиланням

Помічник бухгалтера

аудиторська фірма МК Аудит

вища освіта в галузі обліку та фінансів, або студент останніх курсів;

бажаний досвід роботи на аналогічній посаді від 1 року;

базові знання законодавства у сфері обліку та оподаткування;

Excel користувач;

акуратність;

уважність до деталей;

українська - вільно; базова англійська буде плюсом.

первинка, реєстри, звірки, допомога аудитору.

дистанційна робота та при потребі в офісі (гнучкий графік);

часткова або повна зайнятість;

можливість навчання і професійного розвитку;

оплата залежно від навантаження;

можливість професійного зростання та розвитку - цікаві проекти та робота в дружньому колективі.

 

Відправити резюме можна за посиланням

Менеджер з туризму

туристична компанія Свіжий вітер

креативність;

самонавчання;

вища освіту у сфері туризму чи досвід роботи;

можливо без досвіду роботи;

навчання у складі групи, видача сертифікату.

менеджер.

умови роботи: офіс туристичної компанії «Свіжий вітер» або дистанційна робота.

Відправити резюме можна за посиланням

Менеджер з комунікації, продажу курсів

JustSchool

вільне володіння українською;

стабільний інтернет + ПК/ноутбук + гарнітура;

бажання розвиватися та заробляти більше.

знайомити клієнта з продуктами школи та продавати пакети уроків;

проводити пробні уроки за розробленим сценарієм;

постійно покращувати свої навички та відвідувати тренінги від професіоналів у сфері продажів

гнучкий графік: мінімум 8 уроків на день    (1 урок - 40 хвилин), в діапазоні з 14:00 до 22:00, 5 днів на тиждень;

стабільна зарплата;

оплачувана відпустка, лікарняні та ще +4 додаткових вихідних без пояснень;

сучасне навчання з AI-тренажером для розвитку навичок;

стабільна компанія, яка щодня зростає і цінує людей;

сучасні технології: запровадили AI-тренажер для навчання;

корпоративна знижка на англійську для працівників та рідних;

мерч, івенти та активності - бо робота має приносити не тільки дохід, а й задоволення.

Відправити резюме можна за посиланням

Менеджер по роботі з клієнтами банку, оператор call-центру

lifecell

вільне володіння українською мовою;

бажання навчатися і розвиватися, здатність швидко засвоювати великий обсяг інформації;

впевнене користування ПК (офісні програми, швидкий набір тексту);

вища/незакінчена вища/середня спеціальна освіта;

стресостійкість: компанія цінує уміння зберігати спокій, врівноваженість і професійний тон у будь-якій ситуації;

клієнтоорієнтованість: для компанії головне ставити клієнта в центр уваги, бути ввічливим і пропонувати прості рішення;

емпатія: компанії важливо розуміти стан і потреби клієнта, створюючи довірливу атмосферу;

комунікаційні навички: компанія цінує чіткість у висловлюваннях, уміння слухати та підтримувати змістовний діалог;

уважність та робота з інформацією: компанія відзначає здатність швидко знаходити дані, коректно фіксувати звернення та не втрачати деталей;

цифрова грамотність: для компанії важлива впевнена робота з ПК та здатність швидко освоювати нові програми.

приймати дзвінки клієнтів банку через інтернет-телефонію;

допомагати клієнтам із питаннями банківських сервісів;

бути обличчям (і голосом) провідного банку України.

Оплачуване навчання: Навчання банківських процесів із нуля. Постійна підтримка тренерів та менеджерів.

працевлаштування згідно законодавства України в компанію «Датагруп» з першого робочого дня після успішного проходження вступного навчання;

стабільність та професійні можливості: можливість професійного розвитку та кар'єрного зростання у великій та надійній телеком-групі;

гарантована та своєчасна заробітна плата, також повний соціальний пакет з першого робочого дня;

медичне страхування: турбота про здоров’я - пріоритетна цінність, яку компанія забезпечує після шести місяців роботи в компанії;

комфортний графік: формується в межах 7:00 - 22:00, після опанування всього матеріалу та отримання необхідних кваліфікацій також залучення до нічних змін;

робота в офісі за адресою м. Вінниця, Хмельницьке шосе, 82, працювати в комфортному просторі, завжди мати підтримку колег і керівника поруч, користуватися сучасною технікою, швидко вирішувати робочі питання та відчувати командний дух щодня;

мобільний зв’язок для співробітників: після трьох місяців роботи в компанії можна користуватися корпоративними тарифами, щоб завжди залишатися на зв’язку.

постійний розвиток: можливість участі у масштабних інфраструктурних і цифрових проєктах;

можливість бронювання працівників: згідно з чинним законодавством України;

команда, що надихає: співпраця з талановитими та вмотивованими колегами, які підтримують один одного;

соціальна відповідальність: участь у волонтерських ініціативах, підтримка благодійних проєктів, програми для молоді та екологічні ініціативи.

Відправити резюме можна за посиланням