Вакансії для студентів і випускників станом на 30.10.2025
|
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
|
Юристконсульт |
Мережа права |
юридична освіта та базові знання юриспруденції; досвід у консультуванні клієнтів/громадян; здатність працювати з великими обсягами інформації; високий рівень тайм-менеджменту, самоорганізації. |
досконале знання усіх послуг напрямку з посиланням на закони та нормативно-правові акти; консультувати клієнтів телефоном та в офісі щодо послуг компанії; проводити первинну юридичну експертизу ситуації клієнта; укладати договори з клієнтами; вести облік взаємодії з клієнтами у CRM -системі; супроводжувати процес оплати від клієнта (нагадування, координація). |
стабільність: компанії вдалося адаптувати бізнес до нових умов та попри все надалі розвиватися; навчання: можливість мати постійно підтримку ментора з навчання протягом всього періоду стажування; сучасність: компанія має зручну операційну систему, яка оптимізує процеси роботи; кар'єрний розвиток: можливість горизонтального та вертикального росту та ротації в інші департаменти; високий рівень корпоративної культури, подорожі разом з командою, корпоративні подарунки та доступ до системи знижок від компаній - партнерів; локація: м.Вінниця, вул. Магістратська, 5. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Працівник закладу ресторанного господарства |
ЛТД ПІІ МакДональдз Юкрейн |
любов до спілкування; бажання розвиватися та зростати. |
приготування смачних бургерів та іншої продукції компанії; формування замовлення та обслуговування відвідувачів ресторану; підтримання чистоти у ресторані |
робота в міжнародній компанії; стабільна заробітна плата з виплатою два рази на місяць, або щотижня періодичність виплат обирається самостійно; додатково можна отримати щомісячний та річний бонус; гнучкий графік роботи можливість відпрацьовувати від 5-ти годин у зазначений проміжок часу; офіційне працевлаштування; соціальний пакет згідно КЗпП України оплачувані відпустки, лікарняні, навчальні сесії; знижка на продукцію компанії; різноманітні конкурси та мотиваційні програми; можливість особистого та професійного розвитку: корпоративні тренінги та курси; молода, енергійна та надзвичайно дружна команда; кожен працівник має доступ до платформи піклування про ментальне здоров’я та сесій з психологом; перехід в укриття під час повітряної тривоги із збереженням 100% оплати праці в цей час. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Помічник на кухню, кухар |
Шаурмішка |
відповідальність; пунктуальність; можливо без досвіду, всього навчають; бажання вчитися та розвиватися. |
приготування страв (бургери, дьонери, гарніри); вижарка м’яса на жарочній поверхні. |
кар'єрний розвиток у міцній та стабільній компанії; харчування за рахунок компанії; розвозка після роботи в межах міста; найвища оплата у цій сфері; графік роботи 09.00 − 22.00 та часткова зайнятість з погодинною оплатою; після місяця роботи регулярний перегляд заробітної плати в залежності від набутих навичок та якості роботи. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Бариста |
Мережа кав’ярень Coffee Boroda |
комунікабельність; активність; багатозадачність; чесність; швидкість; організованість; дружність; розглядають кандидатів без досвіду;
|
відкривати і закривати зміну - як справжній господар кав’ярні; готувати класику, сезонні й фірмові напої компанії за техкартами - щоб кожен ковток був «вау»; пропонувати гостям найсмачніші десерти та додаткові позиції - бо як без цього; тримати робоче місце й кав’ярню в чистоті - порядок = безпека і кайфова атмосфера; допомагати із переобліками, постачанням, прибиранням і запасами - усе під контролем; дарувати гостям сервіс, після якого хочеться повернутися. |
гнучкий позмінний графік роботи (2/2, 3/2), рівень заробітної плати вище середнього – ставка + % від каси; комфортне місце роботи в сучасній кав’ярні (район Замостя та Поділля); бонуси, премії, заохочення за гарні результати в роботі та корпоративні знижки на напої та смаколики; надихаюча корпоративна культура; підтримка та наставництво не лише під час адаптації; не забудемо привітати з birthday та річницями роботи. |
Залишайте відгук у формі https://docs.google.com/forms/d/e/ 1FAIpQLSf15QJKY_8RJacFKdrce JiPWHwaG4IBcorMBcDqnlZ8Ot5-aQ/viewform?usp=sf_link або телефонуйте +380 95 696 49 43 – Інна, HR. |
|
Бухгалтер з первинної документації |
Personalities |
знання і практичний досвід роботи в 1С 8.3, M.E.Doc; впевнений користувач ПК: MS Office (Excel, Word, Outlook) та офісної техніки; знання законодавства в сфері бухгалтерського і податкового обліку; відповідальність; увага до деталей; робота з великим об'ємом інформації; готові розглянути студента з профільною освітою (бухгалтерський облік / фінанси / економіка). |
рознесення і введення в 1С первинної документації від постачальників; введення рахунків, актів, накладних від постачальників (63 рахунок); виписка довіреностей; звірка з контрагентами, формування актів звірки; контроль заборгованості за первинними документами; облік витрат майбутніх періодів (39 рахунок). |
офіційне працевлаштування з дотриманням гарантій КЗпП; своєчасна виплата заробітної плати; сучасний затишний офіс (центр міста); можливість професійного розвитку; графік роботи: пн-пт з 9:00 - 18:00, сб/нд - вихідні. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Адміністратор готелю |
Hide Park |
знання мов (державна, англійська); стресостійкість; привітність; ініціативність; охайність; уважність; комунікабельність; організаційні навички; досвід роботи та освіта у відповідній сфері буде перевагою. |
реєстрація та супровід гостей; управління бронюваннями; координація роботи персоналу. |
графік роботи: змінний, добовий; комфортне робоче місце; безкоштовне харчування; можливість навчання та професійного розвитку. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Спеціаліст технічної підтримки (IT) |
ТОВ Ван Тач |
досвід роботи з локальною мережею, інтернетом, відеонаглядом, комп’ютерами, ноутбуками, серверами та телефонією; знання основних протоколів мережі (TCP/IP, DNS, DHCP) та здатність робити їх налаштування; розуміння роботи програмного забезпечення для віддаленого керування та діагностики проблем; навички роботи з системою моніторингу Zabbix та її налаштування; комунікативні навички та здатність взаємодіяти з клієнтами та колегами; знання англійської мови на рівні, що дозволяє читати технічну документацію; здатність працювати в умовах високого тиску та дотримуватися термінових строків; уважність до деталей та здатність дотримуватися процедур безпеки. |
здатність діагностувати та вирішувати проблеми з комп’ютерами, локальною мережею, ноутбуками, серверами та телефонією. |
стабільна заробітна плата згідно знань; відсутність періоду безоплатного стажування; цікава робота в стабільній компанії, що розвивається; індивідуальний підхід до співробітників. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Помічник пекаря, кондитера |
ФОП Соболєв А.В. |
готові взяти без досвіду роботи; студента, але обов’язково з вогником в очах; бажанням працювати; бажання освоювати нові навички у сфері пекарсько-кондитерської справи; повна зайнятість. |
підготовка, формування та випікання кришечок макаронс; виготовлення напівфабрикатів та готових десертів; декорування готових виробів. |
5 днів на тиждень, 8 − 9 год на день; плаваючий графік; місце роботи: м. Вінниця; заробітна плата складається з основної частини (фіксованої ставки), бонусів і премії; кава, чай, смаколики - за рахунок кондитерської. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Викладач англійської мови |
школа англійської мови Flash |
володіння англійською мовою на рівні вище середнього; досвід викладання не є обов’язковим, але вітається; готовність навчатися методиці викладання у внутрішній академії та зростати разом з компанією. |
проводити заняття студентам, компанія за живе спілкування, тому надає перевагу офлайн формату роботи, але також є можливість додаткової зайнятості онлайн; працювати з комфортною віковою категорією: дітьми, підлітками чи дорослими. |
безоплатне та оплачуване навчання: кожен викладач навчається авторській методиці викладання компанії у внутрішній академії; втілення своїх ідей: компанія постійно рухаємось та хоче, щоб працівник мав можливість введення своїх інновацій у життя; реальна можливість покращення англійської разом з британцем Крегом, який проводить різні тренінги та speaking clubs для викладачів; професійний та особистісний зріст в команді, яка з турботою та теплом прийме до себе; full-time job або part-time job, залежно від потреб та можливостей. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
SMM-менеджер |
ПП Вінтехпостач |
досвід у SMM не менше 1 року; креативність та вміння генерувати цікавий контент, самостійний запис та монтаж відео, фото; знання сучасних тенденцій у соціальних мережах та їх вплив на бізнес; орієнтованість на результат. |
створення контенту: розробка цікавого та високоякісного контенту для різних соціальних мереж, який відображає асортимент продукції, акції, та експертні поради для сільськогосподарських фахівців; створення та впровадження стратегії SMM: розробка та реалізація ефективної стратегії присутності в соціальних мережах для підтримки бренду та залучення цільової аудиторії; залучення та взаємодія з аудиторією: управління взаємодією з підписниками, відповідь на коментарі та повідомлення, сприяння позитивному відношенню клієнтів до бренду. |
конкурентна зарплата та бонусна система; розвиток професійних навичок у сфері SMM; дружелюбний та інноваційний колектив; можливість впливати на формування бренду компанії; умови роботи: повний або неповний робочий день. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Бухгалтер |
ТОВ Френдт |
досвід роботи бухгалтером або у суміжних напрямках (від 1 року); володіння основами обліку первинної документації; впевнені навички роботи з Excel і CRM (Bitrix буде перевагою); пунктуальність; уважність до деталей; відповідальність. |
формування та оперативне направлення пакету документів при заключенні угод (рахунки, договори, специфікації, видаткові накладні); контроль за неповерненими оригіналами документів, надання інформації про їх відсутність відповідальному менеджеру; формування щотижневої звітності по дебіторам; аналіз заявок в Бітріксі, та їх оновлення; архівування документів. |
робота у стабільній компанії, яка є лідером у своїй галузі; офіційне працевлаштування та своєчасна оплата праці; підтримка та навчання під час адаптації; можливості професійного розвитку. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Адміністратор готелю |
Прима Вілла |
відповідальність; комунікабельність; стресостійкість; орієнтація на результат. |
прийом та реєстрація гостей готелю; надання інформації щодо послуг доступних для гостей; керування номерним фондом; ведення документації; вирішення поточних питань та конфліктів з гостями. |
робота в нічну зміну. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Молодший фахівець у "Відділ дистанційних продажів" (з навчанням) |
UKRSIBBANK BNP Paribas Group |
здатність до швидкого навчання; вміння переконувати і відстоювати свою точку зору; вміння працювати в команді; досвід в даній сфері не обов’язковий компанія навчає всього з нуля. |
обробляти вхідні та вихідні телефонні звернення; працювати з діючими клієнтами банку в телефонному режимі; надавати актуальні дані по продуктах банку; заводити кредитні заявки по телефону; допомагати клієнту у виборі банківського продукту. |
працевлаштування з дотриманням вимог чинного законодавства України; своєчасна виплата заробітної плати; програми медичного страхування та страхування життя; 25 днів щорічної відпустки, додаткові дні відпочинку на пам’ятні події, соціальні відпустки у відповідності до законодавства України; щорічні перегляди заробітної плати відповідно до персональної ефективності та фінансових показників банку; встановлення строку випробування відповідно до вимог чинного законодавства; розвиток талантів заради кар'єри: можливість навчання: Школа лідера, Сервіс дизайну, Бізнес аналітики, Data, Digital, Agile та програму розвитку талантів I-Players та широкий набір мікро-тренінгів (SQL, BI, EQ); можливість брати участь у програмі внутрішньої та міжнародної мобільності до BNP Paribas Group; підтримка працівників постійно навчатись та професійно розвиватись, щороку працівники складають індивідуальний план розвитку разом з керівником чи ментором і впевнено рухаються до мети; краще місце для роботи: робота з періодичною можливістю працювати дистанційно; програма «War&Life balance: як повернути життя в життя» - це практичні воркшопи з фахівцями для підтримки емоційного стану; в рамках програми «New Ways of Working» дайджест з порадами від експертів щодо підтримки фізичного та ментального здоров’я; різноманітність; інклюзивність; залучення до проєктів сталого розвитку та корпоративно-соціальної відповідальності. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Викладач робототехніки, програмування |
Robocode |
навчатися на технічній спеціальності (ІТ, фізмат, інженерія, автоматика, кібернетика); розуміти базові концепції: як працює цикл, змінна, координати (і не тільки в «Майнкрафті»); трохи розбиратися у Scratch / Unity / Python - і цікаво це прокачати; готовність пояснювати матеріал дитині 8 років, навіть якщо вона 10 разів перепитає, що таке «код». |
вести заняття з дітьми: створювати з ними прості ігри, мультики, працювати з кодом; бути тією людиною, яку діти згадуватимуть як «той крутий викладач з Робокоду»; давати дітям підтримку, допомагати пройти шлях «з нуля» до першого результату; не потрібно писати купу паперів - максимум журнал заповнити та надати по дітям зворотній звʼязок. |
гнучкий графік: субота-неділя (10:00 - 18:00); можливість офіційного працевлаштування; 24 календарні дні відпустки в липні + 7 day off/sick leave на рік; методичні матеріали, навчання, адаптація та підтримка ментора; справжній досвід викладання; унікальна команда робокотиків. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Офіс-менеджер |
Тахосмарт |
впевнене користування ПК (MS Office); вміння працювати в команді та забезпечувати організацію робочого процесу; відповідальність; уважність до деталей та вміння працювати в умовах великого обсягу інформації; комунікабельність та вміння працювати з клієнтами. |
комунікація з клієнтами; прийом документів; оформлення документів (сертифікатів). |
робота у молодому активному колективі; своєчасна оплата заробітної плати; хороші перспективи для особистого розвитку в компанії, що активно зростає; графік роботи: понеділок - п’ятниця з 09:00 до 18:00. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Менеджер готелю |
SPA-готель Батерфляй |
гостинність; ввічливість; організаторські навички; відповідальність; комунікабельність; стресостійкість; орієнтація на результат; знання мов: українська, англійська (бажано); готові розглянути кандидатів без досвіду та освіти; наявність ПК на робочому рівні. |
прийом та реєстрація гостей готелю; надання інформації щодо послуг та опцій, доступних для гостей готелю; керування номерним фондом готелю та забезпечення належного рівня обслуговування гостей; ведення документації, у тому числі звітів про зайнятість готельних номерів; вирішення поточних питань та конфліктів з гостями готелю. |
повна зайнятість; гідна заробітна плата; трансфер до Вінниці; проживання та харчування за рахунок компанії; можливість кар'єрного росту. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Бухгалтер |
HR Partner |
комунікабельність; відповідальність; любити цифри та порядок у документах. |
облік приходу товарів та матеріалів; перевірка документів постачальників; ведення первинної документації. |
сучасний офіс і підтримка команди; можливість розвитку у фінансовому напрямі; офіційне працевлаштування та соціальні гарантії. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Сендвіч-мейкер, помічник кухаря |
Львівські Круасани |
любити готувати або дуже хотіти навчитись; працювати швидко та акуратно; готовність дотримуватись правил; бажання отримувати чесну і стабільну оплату. |
складати круасани згідно з технологічними картами (тобто розрізати і наповнювати солодкими або солоними додатками); контролювати якість випечених круасанів; слідкувати за чистотою та наповненістю сендвіч-столу. |
заробітна плата; позмінний графік роботи 2/2 з 8:00 - 21:30; 15 змін + додаткові зміни за бажанням; щомісячні бонуси у застосунок «Lviv Croissants»; безкоштовний обід круасаном; навчання всіх процесів «з нуля». |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Помічник бухгалтера |
аудиторська фірма МК Аудит |
вища освіта в галузі обліку та фінансів, або студент останніх курсів; бажаний досвід роботи на аналогічній посаді від 1 року; базові знання законодавства у сфері обліку та оподаткування; Excel користувач; акуратність; уважність до деталей; українська - вільно; базова англійська буде плюсом. |
первинка, реєстри, звірки, допомога аудитору. |
дистанційна робота та при потребі в офісі (гнучкий графік); часткова або повна зайнятість; можливість навчання і професійного розвитку; оплата залежно від навантаження; можливість професійного зростання та розвитку - цікаві проекти та робота в дружньому колективі.
|
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Менеджер з туризму |
туристична компанія Свіжий вітер |
креативність; самонавчання; вища освіту у сфері туризму чи досвід роботи; можливо без досвіду роботи; навчання у складі групи, видача сертифікату. |
менеджер. |
умови роботи: офіс туристичної компанії «Свіжий вітер» або дистанційна робота. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Менеджер з комунікації, продажу курсів |
JustSchool |
вільне володіння українською; стабільний інтернет + ПК/ноутбук + гарнітура; бажання розвиватися та заробляти більше. |
знайомити клієнта з продуктами школи та продавати пакети уроків; проводити пробні уроки за розробленим сценарієм; постійно покращувати свої навички та відвідувати тренінги від професіоналів у сфері продажів |
гнучкий графік: мінімум 8 уроків на день (1 урок - 40 хвилин), в діапазоні з 14:00 до 22:00, 5 днів на тиждень; стабільна зарплата; оплачувана відпустка, лікарняні та ще +4 додаткових вихідних без пояснень; сучасне навчання з AI-тренажером для розвитку навичок; стабільна компанія, яка щодня зростає і цінує людей; сучасні технології: запровадили AI-тренажер для навчання; корпоративна знижка на англійську для працівників та рідних; мерч, івенти та активності - бо робота має приносити не тільки дохід, а й задоволення. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Менеджер по роботі з клієнтами банку, оператор call-центру |
lifecell |
вільне володіння українською мовою; бажання навчатися і розвиватися, здатність швидко засвоювати великий обсяг інформації; впевнене користування ПК (офісні програми, швидкий набір тексту); вища/незакінчена вища/середня спеціальна освіта; стресостійкість: компанія цінує уміння зберігати спокій, врівноваженість і професійний тон у будь-якій ситуації; клієнтоорієнтованість: для компанії головне ставити клієнта в центр уваги, бути ввічливим і пропонувати прості рішення; емпатія: компанії важливо розуміти стан і потреби клієнта, створюючи довірливу атмосферу; комунікаційні навички: компанія цінує чіткість у висловлюваннях, уміння слухати та підтримувати змістовний діалог; уважність та робота з інформацією: компанія відзначає здатність швидко знаходити дані, коректно фіксувати звернення та не втрачати деталей; цифрова грамотність: для компанії важлива впевнена робота з ПК та здатність швидко освоювати нові програми. |
приймати дзвінки клієнтів банку через інтернет-телефонію; допомагати клієнтам із питаннями банківських сервісів; бути обличчям (і голосом) провідного банку України. |
Оплачуване навчання: Навчання банківських процесів із нуля. Постійна підтримка тренерів та менеджерів. працевлаштування згідно законодавства України в компанію «Датагруп» з першого робочого дня після успішного проходження вступного навчання; стабільність та професійні можливості: можливість професійного розвитку та кар'єрного зростання у великій та надійній телеком-групі; гарантована та своєчасна заробітна плата, також повний соціальний пакет з першого робочого дня; медичне страхування: турбота про здоров’я - пріоритетна цінність, яку компанія забезпечує після шести місяців роботи в компанії; комфортний графік: формується в межах 7:00 - 22:00, після опанування всього матеріалу та отримання необхідних кваліфікацій також залучення до нічних змін; робота в офісі за адресою м. Вінниця, Хмельницьке шосе, 82, працювати в комфортному просторі, завжди мати підтримку колег і керівника поруч, користуватися сучасною технікою, швидко вирішувати робочі питання та відчувати командний дух щодня; мобільний зв’язок для співробітників: після трьох місяців роботи в компанії можна користуватися корпоративними тарифами, щоб завжди залишатися на зв’язку. постійний розвиток: можливість участі у масштабних інфраструктурних і цифрових проєктах; можливість бронювання працівників: згідно з чинним законодавством України; команда, що надихає: співпраця з талановитими та вмотивованими колегами, які підтримують один одного; соціальна відповідальність: участь у волонтерських ініціативах, підтримка благодійних проєктів, програми для молоді та екологічні ініціативи. |
Відправити резюме можна за посиланням |


