Бүгүн Mostbet букмекердик кеңсесине кошулуп, Кыргызстанда спорттук мелдештерден жана онлайн оюндарынан максималдуу ырахат жана пайда алыңыз. Бул жерден сиз спорттук иш-чаралар үчүн эң мыкты коэфициенттерди, ошондой эле ар кандай бонустарды жана акцияларды, бекер коюмдарды, бекер айлануулар жана Мостбет промо коддорун таба аласыз. Биздин веб-сайтты колдонуу оңой жана жөнөкөй, ал эми букмекерликти ого бетер ыңгайлуу кылуу үчүн профессионалдар командасы сиз үчүн мобилдик тиркемени иштеп чыгышты.
English

Посада

Підприємство

Вимоги до кандидатів:

Посадові обов’язки:

Умови праці:

Як податися?

Працівник закладу ресторанного господарства

ЛТД ПІІ МакДональдз Юкрейн

любов до спілкування;

бажання розвиватися та зростати.

приготування смачних бургерів та іншої продукції компанії;

формування замовлення та обслуговування відвідувачів ресторану;

підтримання чистоти у ресторані.

робота в міжнародній компанії;

стабільна заробітна плата з виплатою два рази на місяць, або щотижня періодичність виплат обирається самостійно;

додатково можна отримати щомісячний та річний бонус;

гнучкий графік роботи можливість відпрацьовувати від 5-ти годин у зазначений проміжок часу;

офіційне працевлаштування;

соціальний пакет згідно КЗпП України оплачувані відпустки, лікарняні, навчальні сесії;

знижка на продукцію компанії;

різноманітні конкурси та мотиваційні програми;

можливість особистого та професійного розвитку: корпоративні тренінги та курси;

молода, енергійна та надзвичайно дружна команда;

кожен працівник має доступ до платформи піклування про ментальне здоров’я та сесій з психологом; 

перехід в укриття під час повітряної тривоги із збереженням 100% оплати праці в цей час.

Відправити резюме можна за посиланням

Бариста

бізнес-центр Corpus

досвід роботи на посаді бариста від      1 року;

вміння приготувань кавових напоїв та коктейлів;

вміння працювати у команді;

відповідальність;

охайність;

знання касової дисципліни.

приготування кавових напоїв та коктейлів відповідно до рецептів;

обслуговування гостей;

забезпечення високої якості обслуговування клієнтів;

дотримання стандартів безпеки та санітарії.

гнучкий графік роботи пн-пн 8:00 — 21:00, сб-нд 8:00 — 19:00, 2/2, 3/3;

робота на першокласному обладнанні в комфортних умовах;

штатне харчування;

виплата заробітної плати 2 рази на місяць;

офіційне оформлення (без жодних стягнень з працівника);

дружня атмосфера в колективі;

можливість кар'єрного зростання.

Відправити резюме можна за посиланням

Молодший фахівець відділу "Інформаційна довідка" (з навчанням)

UKRSIBBANK BNP Paribas Group

відповідальність;

комунікабельність.

обробка вхідних та вихідних телефонних звернень;

робота з діючими клієнтами банку в телефонному режимі;

надання актуальних даних по продуктах банку;

допомога клієнту у виборі банківського продукту.

працевлаштування з дотриманням вимог чинного законодавства України;

своєчасна виплата заробітної плати;

програми медичного страхування та страхування життя;

25 днів щорічної відпустки, додаткові дні відпустки на пам’ятні події, соціальні відпустки у відповідності до законодавства України;

щорічні перегляди заробітної плати відповідно до персональної ефективності та фінансових показників банку;

встановлення строку випробування відповідно до вимог чинного законодавства;

можливість навчання: Школа лідера, Сервіс дизайну, Бізнес аналітики, Data, Digital, Agile та програму розвитку талантів I-Players та широкий набір мікро-тренінгів (SQL, BI, EQ);

можливість брати участь у програмі внутрішньої та міжнародної мобільності до BNP Paribas Group;

підтримка працівників в постійному навчанні та професійному розвитку;

робота з періодичною можливістю працювати дистанційно;

програма «War&Life balance: як повернути життя в життя» - це практичні воркшопи з фахівцями для підтримки емоційного стану;

в рамках програми «New Ways of Working» дайджест з порадами від експертів щодо підтримки фізичного та ментального здоров’я;

різноманітність, інклюзивність;

залучення до проєктів сталого розвитку та корпоративно-соціальної відповідальності.

Відправити резюме можна за посиланням

Офіс-менеджер

ФОП Сьоміна І.В.

розвинені навички комунікації;

уміння швидко приймати рішення;

бажання навчатися й розвиватися;

швидке та якісне виконання поставлених задач;

уміння знаходити нестандартні рішення;

щирість;

доброзичливість;

порядність.

телефонувати клієнтам, з якими втрачено зв’язок;

фіксувати результати в CRM;

контролювати автоматизоване підписання договорів;

передавати інформацію менеджерам і допомагати команді тримати все під контролем.

графік: 5/2 ПН - ПТ;

час роботи: 10:00 - 18:00;

Ставка + %;

офіс: центр Вінниці, універмаг, 3-й поверх.

Відправити резюме можна за посиланням

Асистент, помічник викладача в дитячу школу з програмування

IT-Baza

людина з активною життєвою позицією та щирим бажанням допомагати;

грамотна українська мова;

вміння швидко навчатися та уважно ставитися до дітей і батьків;

ініціативний асистент, який не чекає вказівок, а пропонує рішення;

акуратність;

організована особистість, яка цінує порядок;

буде перевагою: досвід роботи з дітьми в якості аніматора, вихователя, вожатого (і) або знати основи педагогіки чи дитячої психології.

доброзичливо зустрічати учнів;

проводити інтерактивні перерви - ігри, руханки, активності між заняттями;

організовувати здорові перекуси - наприклад, фруктові тарілки;

допомагати викладачу на заняттях та з організаційними дрібницями;

брати участь у підготовці та проведенні тематичних свят і подій;

робити фотозвіти з занять - фіксувати найкращі моменти для батьків і команди.

навчання: забезпечення практичними знаннями та підтримкою на всіх етапах, та розвиток разом із компанією;

гідна оплата;

гнучкий графік: тільки вихідні та увечері в будні декілька годин - легко поєднувати з навчанням або іншими проєктами;

цінності: важливо працювати чесно та прозоро - у відносинах з дітьми, батьками та всередині команди, компанія за довіру, відкритість і повагу.

безпека: компанія дбає про комфорт та безпеку - заняття проходять у перевірених, безпечних приміщеннях.

Відправити резюме можна за посиланням

Вчитель англійської мови (онлайн)

AntiSchool Online

вміти мотивувати студентів і обожнювати спілкування;

розвиватися у своїй професії;

мати чудову розмовну англійську (досвід спілкування з іноземцями, навчання чи робота за кордоном - великий плюс);

бажання стати частиною креативного, нестандартного та інноваційного освітнього проєкту;

розуміти важливість роботи над подоланням мовного бар'єру та розвитком комунікативних навичок студентів;

цікавитися кар'єрним зростанням і бажання розвиватися не лише як викладач.

допомагати людям заговорити англійською легко і впевнено,заняття з дорослими;

навчання дітей та підлітків;

групові заняття;

розробка методичних матеріалів;

підтримка маркетингового відділу та створення освітнього контенту.

конкурентна оплата: фіксована ставка за кожен проведений урок;

підвищення оплати за заняття кожні 500 проведених занять (перше підняття орієнтовно через 2−3 місяці);

гнучкий графік: мінімальне навантаження — 10 уроків на тиждень, але ти сам обираєш зручний час для занять;

повністю віддалена робота: можна викладати з будь-якого куточка світу;

сучасна платформа для занять: інтерактивні матеріали для якісного навчання;

готові матеріали: викладачі концентруються лише на викладанні та на успіхах своїх студентів;

кар'єрний ріст: абсолютно реально зростати в розрізі грейдів через внутрішнє навчання для  викладачів (від Стандартного грейду до Преміум+), що за собою несе теж підвищення матеріальної мотивації;

можливість працювати не лише з учнями, а й розвивати свої навички в методиці, створенні контенту, навчанні інших викладачів і навіть зростати до тімліда або керівника відділу;

Відправити резюме можна за посиланням

Event-менеджер

ТОВ Книгарня Є

досвід роботи в комунікаціях/зв'язках з громадськістю буде перевагою;

навички Project management буде перевагою;

організованість;

креативність;

високі комунікаційні навички;

досвід ділового спілкування;

знання MS Office.

організація та модерація заходів, які будуть відбуватись на базі книгарень (зустрічі з митцями, авторами, презентації книг, тощо);

ведення комунікації з видавництвами та авторами;

планування заходів і бюджетів;

звіти по виконаних роботах (визначена кількість заходів/місяців);

вимірювання крі заходів;

залучення місцевих культурних діячів і блогерів до івентів;

інформування про подію (афіші, створення подій у соцмережах, інше);

пошук підрядників для різних заходів;

комунікація з видавництвами та авторами;

ведення звітності та аналіз результативності заходів;

створення у книгарні культурного осередку.

робота в  книжковій мережі, що  постійно розвивається;

договірна оплата (за кожен захід);

формат роботи - віддалено, присутність на заходах;

знижка працівника.

Відправити резюме можна за посиланням

Офіс-менеджер по роботі з клієнтами (БТІ)

ФОП Ковальчук А. Ю

вміти досконало працювати за ПК;

бажання великого заробітку;

бажання працювати не тільки на ставку, а також на результат;

відповідальність;

самостійність;

стресостійкість;

готовність продуктивно працювати.

здійснювати дзвінки колишнім користувачам;

проведення переговорів з діючими та потенційними клієнтами;

консультація клієнтів;

продажі послуг, розширення клієнтської бази;

взаємодія з державними органами, нотаріусами, забудовниками, рієлторами, адвокатами;

зустрічі та ведення ділової переписки з партнерами;

підготовка документів.

графік роботи: ПН – ПТ з 09:00 до 18:00;

класний та комфортний офіс у центрі           м. Вінниця;

відносини, побудовані на довірі;

багато можливостей для розвитку.

Відправити резюме можна за посиланням

Бариста (р-н муніципального ринку)

Coffee Boroda

комунікабельність;

відповідальність;

бажання працювати.

відкриття та закриття зміни;

приготування класичних, сезонних та авторських напої по технологічним картам;

підтримка робочого місця та кав’ярні в чистоті;

брати участь у переобліках;

приймати постачання та контролювати залишки необхідної продукції;

надавати гостям сервіс відмінної якості.

потужний колектив з мега крутим, підтримуючим керівництвом в екологічній атмосфері;

робота з якісним зерном на сучасному обладнанні;

робоче місце в комфортній кав’ярні, де все продумано до дрібниць і створені всі умови для того, щоб працювати було зручно та в задоволення;

премії та бонуси за гарні показники роботи;

можливість смакувати десертами та напоями зі знижкою в будь-якій кав’ярні мережі.

Відправити резюме можна за посиланням

Графічний дизайнер (поліграфія, широкоформатний друк)

ФОП Олейник Є.О.

порядність;

відповідальність;

бажання розвиватись;

досвід роботи з широкоформатним принтером, навики роботи з AdobePhotoshop обов’язково.

широкоформатний друк (друк на банері, на папері, на сітці та плівці);

інтер'єрний друк;

друк на полотні, на шпалерах;

після-друкарська обробка;

вивіски.

офіційне працевлаштування;

супровід та адаптація з першого робочого дня;

висока і стабільна заробітна плата.

Відправити резюме можна за посиланням

Офіс-менеджер

Всеукраїнський юридичний центр

знання ділової української мови;

здатність швидко навчатись;

вміння користуватись офісною технікою: сканер, принтер.

підготовка документів, договорів (Google Docs, Word, Excel);

ведення документообігу та внутрішня звітність (електронні журнали);

відправка засобами поштового зв’язку листів/документів та контроль доставки;

участь у стратегічних зустрічах і плануваннях;

виконання доручень керівництва в межах своїх обов’язків.

 

офіційне працевлаштування;

своєчасні виплати заробітної плати та преміювання;

можливість кар'єрного зросту;

можливість проходження стажування (університетської практики);

графік роботи: пн-чт: 10:00 - 18:00,              пт: 10:00 - 17:00, сб-нд: вихідний.

Відправити резюме можна за посиланням

Постдрукар

ТОВ Брендкард

досвід роботи у поліграфії буде перевагою (можливе навчання на місці);

уважність;

акуратність;

відповідальність;

вміння працювати в команді;

готовність до фізичної роботи.

фальцювання, брошурування, спайка карточок, підбір, пакування поліграфічної продукції;

робота з ламінатором, та різальними машинами;

контроль якості готової продукції;

дотримання технологічних вимог та виробничої дисципліни.

стабільна роботу;

своєчасна виплата зарплати;

навчання та підтримка на етапі адаптації;

дружній колектив.

Відправити резюме можна за посиланням

Адміністратор ресторану

Yoy

досвід роботи в ресторані на посаді адміністратора протягом мінімум         1 року;

висока відповідальність;

орієнтованість на результат;

відмінні комунікативні навички та вміння працювати з клієнтами;

увага до дрібниць та швидке реагування на будь-яку ситуацію;

знання ПК: Word, Excel.

вміння працювати в команді та керувати персоналом;

вміння ефективно працювати в умовах високого навантаження;

графік роботи з 10:00 — 23:00, 3/3;

стабільна виплата заробітної плати 2 рази на місяць;

безкоштовне харчування від закладу;

корпоративні знижки;

ввечері розвозка персоналу;

можливість професійного росту та розвитку в компанії;

дружній колектив та командна робота.

Відправити резюме можна за посиланням

Юрист, помічник адвоката

Лігал ЛТД Вінниця

мати досвід у продажах або клієнтському сервісі, це буде перевагою;

вільно володіти українською мовою - як письмово, так і усно;

не губитися у спілкуванні, вміти слухати та ставити запитання;

мати бажання розвиватися у сфері права, вчитися новому щодня й ставати впевненішим у професії.

спілкування з клієнтами - з’ясувати суть ситуації, дати перші орієнтири, пояснити юридичний алгоритм дій;

підготовка документів - шаблони є, але бездумне копіювання не працює;

аналіз юридичних запитів - сформулювати правову позицію, знайти факти, підтягнути норму;

робота в CRM - фіксувати звернення, етапи, задачі;

командні обговорення - обговорюємо кейси, ділимося знаннями, вчимося один у одного.

конкурентна заробітна плата (ставка + бонуси за результат);

Пн-Пт, 9:30−17:30;

офіс у центрі Вінниці;

команда без бюрократії - працюємо чітко, підтримуємо один одного;

постійне навчання, обговорення змін у практиці та законодавстві.

Відправити резюме можна за посиланням

Оператор 1C

ТОВ Юдар-М

уважність;

пунктуальність;

бажання навчатись.

робота в програмі 1С8.3.;

прийом замовлення по телефону;

внесення замовлення в програму 1С.

графік роботи з 10:00 год. до 19:00 год. 5/2;

офіційне працевлаштування;

дружній колектив.

Відправити резюме можна за посиланням

Junior, Trainee Manual QA Engineer

TechAssurance

обов’язкове знаходження у м. Львів або м. Вінниця;

англійська від В1;

базові навички застосування тест дизайн технік;

знання типів тестової документації;

базові навички API тестування (або ж розуміння теоретично);

використання QA-інструментів та технік;

знання SDLS/STLC;

базові знання SQL.

розробка та тестування програмних забезпечень.

гнучкий графік роботи;

можливість працювати віддалено або у офісі (Львів / Вінниця);

наставник під час навчання;

перегляд ЗП кожні пів року (можливо й раніше);

безкоштовні групові курси англійської мови;

компенсацію абонементу в спортзал.

Відправити резюме можна за посиланням

Бізнес-асистент, помічник директора (CEO)

AutoMoto.ua

без досвіду, але з бажанням бути бізнес-асистентом / адміністративним менеджером / координатором проєктів;

англійську мову на рівні B2 - для комунікації з міжнародними партнерами та участі у вебінарах;

аналітичне мислення, уважність до деталей і здатність працювати самостійно;

проактивність, структурність і позитивна енергію - щоб робити навіть складні задачі простими.

вести протоколи зустрічей, фіксувати домовленості, контролювати виконання завдань;

готувати документи, презентації, звіти та листи, забезпечуючи їхню логіку, структуру і точність;

контролювати виставлення рахунків та оплат для ключових партнерів, вести список договорів, звіряти реквізити, нагадувати про терміни;

вести внутрішній документообіг - договори, акти, NDA, фінансові документи;

підтримувати комунікацію між командами, щоб усі процеси були синхронізовані;

використовувати AI-інструменти для аналітики, автоматизації таблиць, формування нагадувань і створення чернеток документів;

допомагати вибудовувати AI-асистентів у внутрішні автоматизації, щоб зменшити рутину і підвищити ефективність;

підтримувати корпоративну культуру - турбуватися про деталі, комунікацію і людяність у кожному процесі.

робота в компанії, що розвиває автомобільні сайти і технології в Україні, Латвії та ЄС;

можливість вчитися у CEO напряму і брати участь у стратегічних проєктах;

гнучкий графік, сучасні інструменти, підтримку AI у повсякденній роботі;

простір для зростання - від бізнес-асистента до менеджера напрямку або операційного директора (COO).

Відправити резюме можна за посиланням

Кухар-кондитер (універсал)

Ресторан                  Іль-Де-Франс

бажання вчитися та розвиватися у сфері кулінарії;

середня спеціальна освіта буде перевагою, але не обов’язкова;

відкритість до нових знань і готовність працювати в команді;

відповідальність;

акуратність;

приготування смачних та вишуканих страв французької кухні;

виготовлення кондитерських виробів за класичними рецептами;

підтримка чистоти і порядку на робочому місці;

співпраця з командою кухарів для забезпечення якісного та своєчасного обслуговування гостей.

конкурентна заробітна плата;

повна зайнятість із зручним графіком;

можливість навчатися у досвідчених професіоналів та розвивати свої навички;

дружня атмосфера, де цінують кожного співробітника.

робота у стабільній компанії, яка шанує традиції та поважає своїх працівників.

Відправити резюме можна за посиланням

Викладач англійської мови

школа англійської мови Flash

володіння англійською мовою на рівні вище середнього;

досвід викладання не є обов’язковим, але вітається;

готовність навчатися методиці викладання у внутрішній академії та зростанні.

проводити заняття студентам, надаємо перевагу офлайн формату роботи, але також є можливість додаткової зайнятості онлайн;

працювати з комфортною віковою категорією: дітьми, підлітками чи дорослими.

безоплатне та оплачуване навчання: кожен  викладач навчається авторській методиці викладання у внутрішній академії;

втілення своїх ідей: постійно рухаємось та хочемо, щоб була можливість введення своїх інновацій у життя;

реальна можливість покращення англійської разом з британцем Крегом, який проводить різні тренінги та speaking clubs для викладачів;

професійний та особистісний зріст в команді, яка з турботою та теплом прийме до себе;

full-time job або part-time job, залежно від  потреб та можливостей.

Відправити резюме можна за посиланням

Кухар

ресторан Тифліс

мати досвід роботи кухарем від 1 року (якщо досвід менший - навчаємо, головне бажання вчитись і розвиватися);

відповідально ставитися до роботи;

акуратність;

уважність до деталей.

бажання працювати в команді та цінування дружньої атмосфери;

готовність вчитися новому й ділитися власними ідеями;

освіта  - не головне, важливіше  мотивація та бажання готувати смачно.

готувати страви згідно з меню та стандартами ресторану;

дотримуватись технологічних карт і контролювати якість кожної страви, що виходить з кухні;

працювати з професійним обладнанням, підтримувати порядок і чистоту на робочому місці;

піклуватися про зберігання та правильне використання продуктів.

стабільна заробітна плата, своєчасні виплати та прозорі умови;

дружній колектив, де підтримують і допомагають один одному;

гнучкий підхід до графіка - погоджуємо зручний розклад роботи;

смачне харчування та комфортні умови праці;

можливість реалізувати свої кулінарні ідеї та розвиватися разом.

Відправити резюме можна за посиланням

Менеджер по роботі з клієнтами

Персональний адвокат

бажання працювати та навчатися;

володіння українською мовою;

комунікабельність;

відповідальність;

організованість.

робота з теплою базою клієнтів;

презентація послуг компанії по телефону;

обробка вхідних/вихідних дзвінків;

консультування клієнтів з питань користування послугами.

стабільна заробітна плата;

оплачуване стажування, вчасні виплати;

кар'єрний зріст;

зручний графік роботи: пн-пт з 09:00 -18:00, сб-нд вихідні;

оплачувана відпустка;

комфортний та сучасний офіс з генератором.

Відправити резюме можна за посиланням

 

Менеджер готелю

SPA-готель Батерфляй

гостинність;

ввічливість;

організаторські навички;

відповідальність;

комунікабельність;

стресостійкість;

орієнтація на результат;

знання мов: українська, англійська (бажано);

наявність ПК на робочому рівні.

прийом та реєстрація гостей готелю;

надання інформації щодо послуг та опцій, доступних для гостей готелю;

керування номерним фондом готелю та забезпечення належного рівня обслуговування гостей;

ведення документації, у тому числі звітів про зайнятість готельних номерів;

вирішення поточних питань та конфліктів з гостями готелю.

повна зайнятість;

гідна заробітна плата;

трансфер до / Вінниці;

проживання та харчування за рахунок компанії;

можливість кар'єрного росту.

Відправити резюме можна за посиланням

 

TikTok-менеджер, контент-креатор

ТОВ Ван Тач

розуміння TikTok як медіа (досвід ведення сторінки — буде плюсом);

вміння знімати і монтувати (CapCut, InShot або інші мобільні редактори);

креативність + швидкість реалізації;

грамотна українська мова;

почуття стилю, дотепності, гнучкість;

створення TikTok - відео (до 5 на тиждень) - зйомка, монтаж, підбір музики, заголовків;

робота в парі з власником та працівниками компанії (зйомка, ведення, монтаж його відео як «обличчя бренду»);

генерація ідей, адаптація трендів під інженерну тематику;

робота з фірмовим стилем та цінностями One Touch;

ведення контент - плану, відстеження статистик і зростання;

створення роликів про команди, об'єкти, проєкти, факапи та перемоги.

повна свобода для самовираження та реалізації своїх ідей;

бренд, який має чітку місію та живе на енергії;

власник, який готовий знімати і працювати з  як «тікток-тандем»;

візуальний контент, об'єкти, команди - усе надається;

бонуси за зростання TikTok - акаунту (кількість підписників, охоплення, ліди);

гнучкий графік: важливий результат, а не присутність.

Відправити резюме можна за посиланням