Вакансії для студентів і випускників станом на 16.10.2025
|
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
|
Працівник закладу ресторанного господарства |
ЛТД ПІІ МакДональдз Юкрейн |
любов до спілкування; бажання розвиватися та зростати. |
приготування смачних бургерів та іншої продукції компанії; формування замовлення та обслуговування відвідувачів ресторану; підтримання чистоти у ресторані. |
робота в міжнародній компанії; стабільна заробітна плата з виплатою два рази на місяць, або щотижня періодичність виплат обирається самостійно; додатково можна отримати щомісячний та річний бонус; гнучкий графік роботи можливість відпрацьовувати від 5-ти годин у зазначений проміжок часу; офіційне працевлаштування; соціальний пакет згідно КЗпП України оплачувані відпустки, лікарняні, навчальні сесії; знижка на продукцію компанії; різноманітні конкурси та мотиваційні програми; можливість особистого та професійного розвитку: корпоративні тренінги та курси; молода, енергійна та надзвичайно дружна команда; кожен працівник має доступ до платформи піклування про ментальне здоров’я та сесій з психологом; перехід в укриття під час повітряної тривоги із збереженням 100% оплати праці в цей час. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Бариста |
бізнес-центр Corpus |
досвід роботи на посаді бариста від 1 року; вміння приготувань кавових напоїв та коктейлів; вміння працювати у команді; відповідальність; охайність; знання касової дисципліни. |
приготування кавових напоїв та коктейлів відповідно до рецептів; обслуговування гостей; забезпечення високої якості обслуговування клієнтів; дотримання стандартів безпеки та санітарії. |
гнучкий графік роботи пн-пн 8:00 — 21:00, сб-нд 8:00 — 19:00, 2/2, 3/3; робота на першокласному обладнанні в комфортних умовах; штатне харчування; виплата заробітної плати 2 рази на місяць; офіційне оформлення (без жодних стягнень з працівника); дружня атмосфера в колективі; можливість кар'єрного зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Молодший фахівець відділу "Інформаційна довідка" (з навчанням) |
UKRSIBBANK BNP Paribas Group |
відповідальність; комунікабельність. |
обробка вхідних та вихідних телефонних звернень; робота з діючими клієнтами банку в телефонному режимі; надання актуальних даних по продуктах банку; допомога клієнту у виборі банківського продукту. |
працевлаштування з дотриманням вимог чинного законодавства України; своєчасна виплата заробітної плати; програми медичного страхування та страхування життя; 25 днів щорічної відпустки, додаткові дні відпустки на пам’ятні події, соціальні відпустки у відповідності до законодавства України; щорічні перегляди заробітної плати відповідно до персональної ефективності та фінансових показників банку; встановлення строку випробування відповідно до вимог чинного законодавства; можливість навчання: Школа лідера, Сервіс дизайну, Бізнес аналітики, Data, Digital, Agile та програму розвитку талантів I-Players та широкий набір мікро-тренінгів (SQL, BI, EQ); можливість брати участь у програмі внутрішньої та міжнародної мобільності до BNP Paribas Group; підтримка працівників в постійному навчанні та професійному розвитку; робота з періодичною можливістю працювати дистанційно; програма «War&Life balance: як повернути життя в життя» - це практичні воркшопи з фахівцями для підтримки емоційного стану; в рамках програми «New Ways of Working» дайджест з порадами від експертів щодо підтримки фізичного та ментального здоров’я; різноманітність, інклюзивність; залучення до проєктів сталого розвитку та корпоративно-соціальної відповідальності. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Офіс-менеджер |
ФОП Сьоміна І.В. |
розвинені навички комунікації; уміння швидко приймати рішення; бажання навчатися й розвиватися; швидке та якісне виконання поставлених задач; уміння знаходити нестандартні рішення; щирість; доброзичливість; порядність. |
телефонувати клієнтам, з якими втрачено зв’язок; фіксувати результати в CRM; контролювати автоматизоване підписання договорів; передавати інформацію менеджерам і допомагати команді тримати все під контролем. |
графік: 5/2 ПН - ПТ; час роботи: 10:00 - 18:00; Ставка + %; офіс: центр Вінниці, універмаг, 3-й поверх. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Асистент, помічник викладача в дитячу школу з програмування |
IT-Baza |
людина з активною життєвою позицією та щирим бажанням допомагати; грамотна українська мова; вміння швидко навчатися та уважно ставитися до дітей і батьків; ініціативний асистент, який не чекає вказівок, а пропонує рішення; акуратність; організована особистість, яка цінує порядок; буде перевагою: досвід роботи з дітьми в якості аніматора, вихователя, вожатого (і) або знати основи педагогіки чи дитячої психології. |
доброзичливо зустрічати учнів; проводити інтерактивні перерви - ігри, руханки, активності між заняттями; організовувати здорові перекуси - наприклад, фруктові тарілки; допомагати викладачу на заняттях та з організаційними дрібницями; брати участь у підготовці та проведенні тематичних свят і подій; робити фотозвіти з занять - фіксувати найкращі моменти для батьків і команди. |
навчання: забезпечення практичними знаннями та підтримкою на всіх етапах, та розвиток разом із компанією; гідна оплата; гнучкий графік: тільки вихідні та увечері в будні декілька годин - легко поєднувати з навчанням або іншими проєктами; цінності: важливо працювати чесно та прозоро - у відносинах з дітьми, батьками та всередині команди, компанія за довіру, відкритість і повагу. безпека: компанія дбає про комфорт та безпеку - заняття проходять у перевірених, безпечних приміщеннях. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Вчитель англійської мови (онлайн) |
AntiSchool Online |
вміти мотивувати студентів і обожнювати спілкування; розвиватися у своїй професії; мати чудову розмовну англійську (досвід спілкування з іноземцями, навчання чи робота за кордоном - великий плюс); бажання стати частиною креативного, нестандартного та інноваційного освітнього проєкту; розуміти важливість роботи над подоланням мовного бар'єру та розвитком комунікативних навичок студентів; цікавитися кар'єрним зростанням і бажання розвиватися не лише як викладач. |
допомагати людям заговорити англійською легко і впевнено,заняття з дорослими; навчання дітей та підлітків; групові заняття; розробка методичних матеріалів; підтримка маркетингового відділу та створення освітнього контенту. |
конкурентна оплата: фіксована ставка за кожен проведений урок; підвищення оплати за заняття кожні 500 проведених занять (перше підняття орієнтовно через 2−3 місяці); гнучкий графік: мінімальне навантаження — 10 уроків на тиждень, але ти сам обираєш зручний час для занять; повністю віддалена робота: можна викладати з будь-якого куточка світу; сучасна платформа для занять: інтерактивні матеріали для якісного навчання; готові матеріали: викладачі концентруються лише на викладанні та на успіхах своїх студентів; кар'єрний ріст: абсолютно реально зростати в розрізі грейдів через внутрішнє навчання для викладачів (від Стандартного грейду до Преміум+), що за собою несе теж підвищення матеріальної мотивації; можливість працювати не лише з учнями, а й розвивати свої навички в методиці, створенні контенту, навчанні інших викладачів і навіть зростати до тімліда або керівника відділу; |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Event-менеджер |
ТОВ Книгарня Є |
досвід роботи в комунікаціях/зв'язках з громадськістю буде перевагою; навички Project management буде перевагою; організованість; креативність; високі комунікаційні навички; досвід ділового спілкування; знання MS Office. |
організація та модерація заходів, які будуть відбуватись на базі книгарень (зустрічі з митцями, авторами, презентації книг, тощо); ведення комунікації з видавництвами та авторами; планування заходів і бюджетів; звіти по виконаних роботах (визначена кількість заходів/місяців); вимірювання крі заходів; залучення місцевих культурних діячів і блогерів до івентів; інформування про подію (афіші, створення подій у соцмережах, інше); пошук підрядників для різних заходів; комунікація з видавництвами та авторами; ведення звітності та аналіз результативності заходів; створення у книгарні культурного осередку. |
робота в книжковій мережі, що постійно розвивається; договірна оплата (за кожен захід); формат роботи - віддалено, присутність на заходах; знижка працівника. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Офіс-менеджер по роботі з клієнтами (БТІ) |
ФОП Ковальчук А. Ю |
вміти досконало працювати за ПК; бажання великого заробітку; бажання працювати не тільки на ставку, а також на результат; відповідальність; самостійність; стресостійкість; готовність продуктивно працювати. |
здійснювати дзвінки колишнім користувачам; проведення переговорів з діючими та потенційними клієнтами; консультація клієнтів; продажі послуг, розширення клієнтської бази; взаємодія з державними органами, нотаріусами, забудовниками, рієлторами, адвокатами; зустрічі та ведення ділової переписки з партнерами; підготовка документів. |
графік роботи: ПН – ПТ з 09:00 до 18:00; класний та комфортний офіс у центрі м. Вінниця; відносини, побудовані на довірі; багато можливостей для розвитку. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Бариста (р-н муніципального ринку) |
Coffee Boroda |
комунікабельність; відповідальність; бажання працювати. |
відкриття та закриття зміни; приготування класичних, сезонних та авторських напої по технологічним картам; підтримка робочого місця та кав’ярні в чистоті; брати участь у переобліках; приймати постачання та контролювати залишки необхідної продукції; надавати гостям сервіс відмінної якості. |
потужний колектив з мега крутим, підтримуючим керівництвом в екологічній атмосфері; робота з якісним зерном на сучасному обладнанні; робоче місце в комфортній кав’ярні, де все продумано до дрібниць і створені всі умови для того, щоб працювати було зручно та в задоволення; премії та бонуси за гарні показники роботи; можливість смакувати десертами та напоями зі знижкою в будь-якій кав’ярні мережі. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Графічний дизайнер (поліграфія, широкоформатний друк) |
ФОП Олейник Є.О. |
порядність; відповідальність; бажання розвиватись; досвід роботи з широкоформатним принтером, навики роботи з AdobePhotoshop обов’язково. |
широкоформатний друк (друк на банері, на папері, на сітці та плівці); інтер'єрний друк; друк на полотні, на шпалерах; після-друкарська обробка; вивіски. |
офіційне працевлаштування; супровід та адаптація з першого робочого дня; висока і стабільна заробітна плата. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Офіс-менеджер |
Всеукраїнський юридичний центр |
знання ділової української мови; здатність швидко навчатись; вміння користуватись офісною технікою: сканер, принтер. |
підготовка документів, договорів (Google Docs, Word, Excel); ведення документообігу та внутрішня звітність (електронні журнали); відправка засобами поштового зв’язку листів/документів та контроль доставки; участь у стратегічних зустрічах і плануваннях; виконання доручень керівництва в межах своїх обов’язків.
|
офіційне працевлаштування; своєчасні виплати заробітної плати та преміювання; можливість кар'єрного зросту; можливість проходження стажування (університетської практики); графік роботи: пн-чт: 10:00 - 18:00, пт: 10:00 - 17:00, сб-нд: вихідний. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Постдрукар |
ТОВ Брендкард |
досвід роботи у поліграфії буде перевагою (можливе навчання на місці); уважність; акуратність; відповідальність; вміння працювати в команді; готовність до фізичної роботи. |
фальцювання, брошурування, спайка карточок, підбір, пакування поліграфічної продукції; робота з ламінатором, та різальними машинами; контроль якості готової продукції; дотримання технологічних вимог та виробничої дисципліни. |
стабільна роботу; своєчасна виплата зарплати; навчання та підтримка на етапі адаптації; дружній колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Адміністратор ресторану |
Yoy |
досвід роботи в ресторані на посаді адміністратора протягом мінімум 1 року; висока відповідальність; орієнтованість на результат; відмінні комунікативні навички та вміння працювати з клієнтами; увага до дрібниць та швидке реагування на будь-яку ситуацію; знання ПК: Word, Excel. |
вміння працювати в команді та керувати персоналом; вміння ефективно працювати в умовах високого навантаження; |
графік роботи з 10:00 — 23:00, 3/3; стабільна виплата заробітної плати 2 рази на місяць; безкоштовне харчування від закладу; корпоративні знижки; ввечері розвозка персоналу; можливість професійного росту та розвитку в компанії; дружній колектив та командна робота. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Юрист, помічник адвоката |
Лігал ЛТД Вінниця |
мати досвід у продажах або клієнтському сервісі, це буде перевагою; вільно володіти українською мовою - як письмово, так і усно; не губитися у спілкуванні, вміти слухати та ставити запитання; мати бажання розвиватися у сфері права, вчитися новому щодня й ставати впевненішим у професії. |
спілкування з клієнтами - з’ясувати суть ситуації, дати перші орієнтири, пояснити юридичний алгоритм дій; підготовка документів - шаблони є, але бездумне копіювання не працює; аналіз юридичних запитів - сформулювати правову позицію, знайти факти, підтягнути норму; робота в CRM - фіксувати звернення, етапи, задачі; командні обговорення - обговорюємо кейси, ділимося знаннями, вчимося один у одного. |
конкурентна заробітна плата (ставка + бонуси за результат); Пн-Пт, 9:30−17:30; офіс у центрі Вінниці; команда без бюрократії - працюємо чітко, підтримуємо один одного; постійне навчання, обговорення змін у практиці та законодавстві. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Оператор 1C |
ТОВ Юдар-М |
уважність; пунктуальність; бажання навчатись. |
робота в програмі 1С8.3.; прийом замовлення по телефону; внесення замовлення в програму 1С. |
графік роботи з 10:00 год. до 19:00 год. 5/2; офіційне працевлаштування; дружній колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Junior, Trainee Manual QA Engineer |
TechAssurance |
обов’язкове знаходження у м. Львів або м. Вінниця; англійська від В1; базові навички застосування тест дизайн технік; знання типів тестової документації; базові навички API тестування (або ж розуміння теоретично); використання QA-інструментів та технік; знання SDLS/STLC; базові знання SQL. |
розробка та тестування програмних забезпечень. |
гнучкий графік роботи; можливість працювати віддалено або у офісі (Львів / Вінниця); наставник під час навчання; перегляд ЗП кожні пів року (можливо й раніше); безкоштовні групові курси англійської мови; компенсацію абонементу в спортзал. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Бізнес-асистент, помічник директора (CEO) |
AutoMoto.ua |
без досвіду, але з бажанням бути бізнес-асистентом / адміністративним менеджером / координатором проєктів; англійську мову на рівні B2 - для комунікації з міжнародними партнерами та участі у вебінарах; аналітичне мислення, уважність до деталей і здатність працювати самостійно; проактивність, структурність і позитивна енергію - щоб робити навіть складні задачі простими. |
вести протоколи зустрічей, фіксувати домовленості, контролювати виконання завдань; готувати документи, презентації, звіти та листи, забезпечуючи їхню логіку, структуру і точність; контролювати виставлення рахунків та оплат для ключових партнерів, вести список договорів, звіряти реквізити, нагадувати про терміни; вести внутрішній документообіг - договори, акти, NDA, фінансові документи; підтримувати комунікацію між командами, щоб усі процеси були синхронізовані; використовувати AI-інструменти для аналітики, автоматизації таблиць, формування нагадувань і створення чернеток документів; допомагати вибудовувати AI-асистентів у внутрішні автоматизації, щоб зменшити рутину і підвищити ефективність; підтримувати корпоративну культуру - турбуватися про деталі, комунікацію і людяність у кожному процесі. |
робота в компанії, що розвиває автомобільні сайти і технології в Україні, Латвії та ЄС; можливість вчитися у CEO напряму і брати участь у стратегічних проєктах; гнучкий графік, сучасні інструменти, підтримку AI у повсякденній роботі; простір для зростання - від бізнес-асистента до менеджера напрямку або операційного директора (COO). |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Кухар-кондитер (універсал) |
Ресторан Іль-Де-Франс |
бажання вчитися та розвиватися у сфері кулінарії; середня спеціальна освіта буде перевагою, але не обов’язкова; відкритість до нових знань і готовність працювати в команді; відповідальність; акуратність; |
приготування смачних та вишуканих страв французької кухні; виготовлення кондитерських виробів за класичними рецептами; підтримка чистоти і порядку на робочому місці; співпраця з командою кухарів для забезпечення якісного та своєчасного обслуговування гостей. |
конкурентна заробітна плата; повна зайнятість із зручним графіком; можливість навчатися у досвідчених професіоналів та розвивати свої навички; дружня атмосфера, де цінують кожного співробітника. робота у стабільній компанії, яка шанує традиції та поважає своїх працівників. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Викладач англійської мови |
школа англійської мови Flash |
володіння англійською мовою на рівні вище середнього; досвід викладання не є обов’язковим, але вітається; готовність навчатися методиці викладання у внутрішній академії та зростанні. |
проводити заняття студентам, надаємо перевагу офлайн формату роботи, але також є можливість додаткової зайнятості онлайн; працювати з комфортною віковою категорією: дітьми, підлітками чи дорослими. |
безоплатне та оплачуване навчання: кожен викладач навчається авторській методиці викладання у внутрішній академії; втілення своїх ідей: постійно рухаємось та хочемо, щоб була можливість введення своїх інновацій у життя; реальна можливість покращення англійської разом з британцем Крегом, який проводить різні тренінги та speaking clubs для викладачів; професійний та особистісний зріст в команді, яка з турботою та теплом прийме до себе; full-time job або part-time job, залежно від потреб та можливостей. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Кухар |
ресторан Тифліс |
мати досвід роботи кухарем від 1 року (якщо досвід менший - навчаємо, головне бажання вчитись і розвиватися); відповідально ставитися до роботи; акуратність; уважність до деталей. бажання працювати в команді та цінування дружньої атмосфери; готовність вчитися новому й ділитися власними ідеями; освіта - не головне, важливіше мотивація та бажання готувати смачно. |
готувати страви згідно з меню та стандартами ресторану; дотримуватись технологічних карт і контролювати якість кожної страви, що виходить з кухні; працювати з професійним обладнанням, підтримувати порядок і чистоту на робочому місці; піклуватися про зберігання та правильне використання продуктів. |
стабільна заробітна плата, своєчасні виплати та прозорі умови; дружній колектив, де підтримують і допомагають один одному; гнучкий підхід до графіка - погоджуємо зручний розклад роботи; смачне харчування та комфортні умови праці; можливість реалізувати свої кулінарні ідеї та розвиватися разом. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Менеджер по роботі з клієнтами |
Персональний адвокат |
бажання працювати та навчатися; володіння українською мовою; комунікабельність; відповідальність; організованість. |
робота з теплою базою клієнтів; презентація послуг компанії по телефону; обробка вхідних/вихідних дзвінків; консультування клієнтів з питань користування послугами. |
стабільна заробітна плата; оплачуване стажування, вчасні виплати; кар'єрний зріст; зручний графік роботи: пн-пт з 09:00 -18:00, сб-нд вихідні; оплачувана відпустка; комфортний та сучасний офіс з генератором. |
Відправити резюме можна за посиланням
|
|
Менеджер готелю |
SPA-готель Батерфляй |
гостинність; ввічливість; організаторські навички; відповідальність; комунікабельність; стресостійкість; орієнтація на результат; знання мов: українська, англійська (бажано); наявність ПК на робочому рівні. |
прийом та реєстрація гостей готелю; надання інформації щодо послуг та опцій, доступних для гостей готелю; керування номерним фондом готелю та забезпечення належного рівня обслуговування гостей; ведення документації, у тому числі звітів про зайнятість готельних номерів; вирішення поточних питань та конфліктів з гостями готелю. |
повна зайнятість; гідна заробітна плата; трансфер до / Вінниці; проживання та харчування за рахунок компанії; можливість кар'єрного росту. |
Відправити резюме можна за посиланням
|
|
TikTok-менеджер, контент-креатор |
ТОВ Ван Тач |
розуміння TikTok як медіа (досвід ведення сторінки — буде плюсом); вміння знімати і монтувати (CapCut, InShot або інші мобільні редактори); креативність + швидкість реалізації; грамотна українська мова; почуття стилю, дотепності, гнучкість; |
створення TikTok - відео (до 5 на тиждень) - зйомка, монтаж, підбір музики, заголовків; робота в парі з власником та працівниками компанії (зйомка, ведення, монтаж його відео як «обличчя бренду»); генерація ідей, адаптація трендів під інженерну тематику; робота з фірмовим стилем та цінностями One Touch; ведення контент - плану, відстеження статистик і зростання; створення роликів про команди, об'єкти, проєкти, факапи та перемоги. |
повна свобода для самовираження та реалізації своїх ідей; бренд, який має чітку місію та живе на енергії; власник, який готовий знімати і працювати з як «тікток-тандем»; візуальний контент, об'єкти, команди - усе надається; бонуси за зростання TikTok - акаунту (кількість підписників, охоплення, ліди); гнучкий графік: важливий результат, а не присутність. |
Відправити резюме можна за посиланням |


