Магістри-психологи долучились до Круглого столу «Ґендерна рівноважність учасників освітнього процесу: реалії та перспективи»
30 вересня 2025 року викладачі кафедри психології та здобувачі вищої освіти 1 курсу ОС магістр ОП «Психологія» в межах вивчення ОК «Гендерна психологія» взяли участь у роботі Другого Круглого столу «Ґендерна рівноважність учасників освітнього процесу: реалії та перспективи», який відбувся на базі Інституту соціальної та політичної психології НАПН України в змішаному режимі.
Захід був присвячений актуальним проблемам гендерної рівності, ґендерної компетентності, психологічної підтримки та створення егалітарного освітнього середовища в умовах сучасних викликів, зокрема, в умовах війни.
Науковці з провідних ЗВО та установ НАПН України представили ґрунтовні дослідження, що охоплювали широкий спектр питань:
- Ґендерні особливості схильності до маніпуляцій здобувачів вищої освіти.
- Психологія становлення ціннісного компоненту ґендерної компетентності.
- Анкетування як інструмент формування університетської політики ґендерної рівності, безбар’єрності та підтримки ментального здоров’я.
- Ґендерна специфіка психогігієнічних практик в умовах загроз здоров’ю. - Проблема формування егалітарно-освітнього середовища в умовах сьогодення.
- Ґендерні особливості навчання і стійкості освітян у прифронтовій зоні.
- Ґендерна рівноважність: психологічна просвіта освітян.
- та інші.
Викладачі та студенти-магістранти ВТЕІ ДТЕУ долучилися до обговорення представлених доповідей.
Участь у заході сприяла підвищенню гендерної компетентності учасників освітнього процесу, поглибленню знань про психологічні механізми впливу гендерних стереотипів, що діють в українському суспільстві та формуванню стратегічного бачення щодо створення безпечного, інклюзивного та егалітарного освітнього середовища. Дякуємо Інституту соціальної та політичної психології НАПН України в особі Чуніхіної С.Л., канд.психол.н., заступниці директора з науково-методичної роботи та Плетці О.Т., канд. психол.н, ст.н.с. відділу психології малих груп та міжгрупових відносин за надану можливість участі в науковому заході. Сподіваємось на подальшу співпрацю.