«Маркетинг культурної спадщини: музей як унікальний продукт для споживача»
Основною метою виїзного заняття було не просто відвідування визначного об'єкта культурної спадщини України, а й аналіз об'єкта, як унікального культурного продукту; вивчення портрета споживача; збір та аналіз інформації про цільову аудиторію музею – відвідувачів, їхні мотиви, потреби та очікування; розробка маркетингових стратегій.
Такий формат занять дозволяє майбутнім маркетологам безпосередньо зануритися в реальне маркетингове середовище. Це чудова нагода застосувати теоретичні знання про сегментування, позиціонування та комунікаційні стратегії для просування об'єкта, що має значну історичну та культурну цінність.
Отримані в ході виїзного заняття дані та інсайти стануть основою для виконання кейсу завдань, що матимуть практичну цінність для майбутньої кар’єри, маркетингу та туризму Вінниччини, в тому числі для Музею-садиби ім. М.І. Пирогова.
Висловлюємо подяку адміністрації Музею-садиби імені М.І. Пирогова за цікаві факти, гостинність та можливість проведення практичного заняття!



