Проведено гостьову лекцію з ОК «Маркетинг в соціальних мережах» на тему: «Формування персонального бренду в соціальних мережах»
Роль особистості в розвитку та просуванні бізнесу компанії в соціальних мережах на прикладі ТОВ «ФРЕНДТ» були розглянуті здобувачами вищої освіти. Сутність бренду компанії та сутність персонального бренду прозвучали у доповіді лектора.
. Відбулась дискусія на актуальні питання, де учасники зустрічі отримати вичерпні відповіді.
Гостьова лекція була проведена на запрошення Ольги Громової, гаранта освітньо-професійної програми «Маркетинг» ОС «бакалавр», д-ра екон. наук, доцента, професора кафедри маркетингу та реклами ВТЕІ ДТЕУ. Здобувачі вищої освіти і колектив кафедри маркетингу та реклами на чолі із завідувачем кафедри Іриною Поліщук, щиро вдячні Яні Драч за надану можливість отримати сучасну цінну інформацію щодо основних складових побудови бренду і його просування в соціальних мережах.



