Бүгүн Mostbet букмекердик кеңсесине кошулуп, Кыргызстанда спорттук мелдештерден жана онлайн оюндарынан максималдуу ырахат жана пайда алыңыз. Бул жерден сиз спорттук иш-чаралар үчүн эң мыкты коэфициенттерди, ошондой эле ар кандай бонустарды жана акцияларды, бекер коюмдарды, бекер айлануулар жана Мостбет промо коддорун таба аласыз. Биздин веб-сайтты колдонуу оңой жана жөнөкөй, ал эми букмекерликти ого бетер ыңгайлуу кылуу үчүн профессионалдар командасы сиз үчүн мобилдик тиркемени иштеп чыгышты.
English

7 травня 2024 року відбулося засідання Бізнес-школи ВТЕІ ДТЕУ "Чи може бути гість амбасадором вашого бренду", спікером якого виступила Оксана Марусич, експерт із сервісу та якісного обслуговування, сертифікований міжнародний бізнес-тренер, сертифікований коуч.

На засіданні Бізнес-школи "Чи може бути гість амбасадором вашого бренду" було зроблено значний крок у підвищенні рівня знань слухачів у галузі HoReCa, зокрема в напрямку розуміння якісного сервісу, який має впливати на споживачів і викликати бажання стати амбасадором бренду.
Учасники мали можливість обговорити важливі питання, пов’язані з обслуговуванням клієнтів під час військового конфлікту. У складних економічних умовах надзвичайно важливо розвивати лояльність клієнтів до брендів, оскільки це може допомогти підприємствам утримувати клієнтів і залишатися конкурентоспроможними. Якісне обслуговування в готелях і ресторанах має важливе значення для задоволення клієнтів і може призвести до повторних ділових зв’язків і позитивних рекомендацій із вуст в уста. Інші індустрії сфери послуг також повинні віддавати перевагу наданню високоякісних послуг, щоб сформувати поведінку споживачів і забезпечити їхнє задоволення. Ефективні механізми зворотного зв’язку важливі для бізнесу, щоб зрозуміти потреби та вподобання клієнтів, що дозволяє їм покращувати свої послуги та пропозиції.
Пані Оксана на практичних кейсах розповіла, що створення приємної та гострої атмосфери в закладі є дуже важливим елементом для задоволення клієнтів, особливо в умовах війни. Люди шукають комфорт і відпочинок у такі складні часи, тому атмосфера може впливати на їхні враження та відношення до послуг. Успішні підприємства завжди намагаються створити відповідну атмосферу, яка задовольнить потреби своїх клієнтів.
Засідання виявилося дійсно успішним і продуктивним, а також надихнуло на нові ідеї та підходи у сфері HoReCa. Розуміння якісного сервісу, застосування емоційного впливу на гостя та формування споживчої культури є дуже важливими аспектами для розвитку галузі.
Щиро дякуємо шановній Оксані Марусич за обмін практичним досвідом, ознайомлення з практичними кейсами щодо надання якісних послуг та задоволення попиту клієнтів.