Секційне засідання «Маркетингові технології в умовах інноваційного розвитку бізнесу»
21 квітня 2022 року кафедрою маркетингу та реклами проведено секційне засідання «Маркетингові технології в умовах інноваційного розвитку бізнесу» в рамках XІ Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції «Актуальні проблеми ефективного соціально-економічного розвитку України: пошук молодих».
В обговоренні прийняли участь здобувачі вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» та науково-педагогічні працівники кафедри маркетингу та реклами. Сучасна проблематика застосування маркетингових технологій була висвітлена у п’ятьох доповідях здобувачів вищої освіти, зокрема:
1. Тверда Катерина, 1 курс, група МР-11мб, виступила з доповіддю на тему: «Дослідження конкурентоспроможності підприємства» (науковий керівник –Громова Ольга, д.е.н., доцент).
2. Кавун Аліна, 1 курс, група МР-11з(м), представила доповідь на тему: «Формування стратегії підприємства в системі інтернет-маркетингу» (науковий керівник – Довгань Юрій, к.е.н., старший викладач).
3. Одрина Анна, 1 курс, група МР-11мб, доповіла на тему: «Фірмовий стиль та його елементи» (науковий керівник – Головчук Юлія, к.е.н., доцент).
4. Лучкова Діана, 3 курс, група ТКЛ-31д, виступила з доповіддю на тему: «Логістика постачання та закупівлі на підприємстві» (науковий керівник – Бондаренко Валерій, д.е.н., професор).
5. Поцілуйко Ліза, 1 курс, група МР-11з(м), доповіла з темою: «Бренд-менеджмент як сучасна стратегія розвитку підприємства» (науковий керівник – Поліщук Ірина, д.е.н., професор).
Усі доповідачі отримали подяки за кращу доповідь на секційному засіданні.