Бүгүн Mostbet букмекердик кеңсесине кошулуп, Кыргызстанда спорттук мелдештерден жана онлайн оюндарынан максималдуу ырахат жана пайда алыңыз. Бул жерден сиз спорттук иш-чаралар үчүн эң мыкты коэфициенттерди, ошондой эле ар кандай бонустарды жана акцияларды, бекер коюмдарды, бекер айлануулар жана Мостбет промо коддорун таба аласыз. Биздин веб-сайтты колдонуу оңой жана жөнөкөй, ал эми букмекерликти ого бетер ыңгайлуу кылуу үчүн профессионалдар командасы сиз үчүн мобилдик тиркемени иштеп чыгышты.
English

29 вересня, 7 жовтня, 19 жовтня 2021 року Вінницьке Регіональне Представництво Індустріального Гендерного Комітету з Реклами спільно з Вінницьким торговельно-економічним інститутом КНТЕУ, Бізнес-школою ВТЕІ КНТЕУ, ГО «Українська Асоціація Маркетингу», Вінницькою обласною організацією «Українська Асоціація Маркетингу», кафедрою маркетингу та реклами ВТЕІ КНТЕУ, ГУ Держпродспоживслужби у Вінницькій області провели серію вебінарів на тему: «Ставлення населення України до дискримінаційної реклами».
Учасники вебінарів познайомилися зі змінами до Закону України «Про рекламу», у якому внесено визначення дискримінаційної реклами та реклами, дискримінаційної за ознакою статі.
На прикладах макетів реклами, яка була визнана дискримінаційною у 2018-2021 рр. на території м. Вінниці та Вінницької області, розібрали категорії реклами, що принижує стереотипні ролі, принижує ту чи іншу стать через транслювання стереотипних уявлень, використовує людину як прикрасу чи сексуальний об’єкт, пропонує гендерно-обумовлене насильство.

Особливо цікавими для представників бізнесу Вінниччини стали результати «Дослідження ставлення населення України до дискримінаційної реклами за ознакою статі», що проводилося в період лютий-травень 2021 року і Україні.
Висновки ґрунтуються на всеукраїнському репрезентативному опитуванні 2410 респондентів/ток та результатах трьох експериментів, в тому числі один з яких - за допомогою технології eye-tracker.
Приголомшливою для учасників заходів стали окремі висновки досліджень про те, що:
- сексистська реклама не призводить до запам’ятовування бренду, а також відволікає увагу від об’єкту реклами,
- споживачі/ки часто не розпізнають, що саме рекламується в дискримінаційній рекламі,
- однаково негативно і чоловіки, і жінки ставляться до надмірної/агресивної об’єктивації та сцен гендерно обумовленого насильства,
- загальний емоційний фон при перегляді сексистської реклами можна визначити чотирма іменниками: «відраза», «роздратування», «сором» та «обурення».
А головне, що важливо пам’ятати фахівцям рекламістам при виробництві реклами:
- недискримінаційність рекламного матеріалу позитивно впливає на запам’ятовування,
- споживачі толерантно відносяться до «неагресивної» об’єктивації людей протилежної статі та відверто негативно – до об’єктивації осіб тієї ж статі,
- основними захоплюючими рекламними сюжетами в сучасних умовах є:
- сюжети самовдосконалення (переважно спортивних брендів),
- сюжети з екстримом,
- сюжети з домашніми улюбленцями,
- сюжети, що пропагують родинні цінності тощо.
Представники бізнесу дізналися про результати роботи Вінницького обласного відділення ГО «Українська Асоціація Маркетингу», Індустріального Гендерного Комітету з Реклами та про співпрацю Української Асоціації Маркетингу з ГУ Держпродспоживслужби у Вінницькій області.
Учасниками вебінарів стали ТОП менеджмент підприємств м. Вінниці, арт директори, маркетологи та рекламісти, смм маркетологи вітчизняного підприємства легкої промисловості ТОВ «Bezbrendu« (м.Вінниця), мережі найсмачніших ресторанів м. Вінниці – «Red Zeppelin», «Батискаф», «Лезгинка», «Асса», «Factory», «Останнє китайське», «Бутлегер і Душечка» та інші, ресторації «Нова Провінція» та бару «Карабас», представники УАМ, здобувачі вищої освіти ОП «Маркетинг».
Спікером вебінарів стала Альона Танасійчук, д.е.н., професор кафедри маркетингу та реклами Вінницького торговельно-економічного інституту КНТЕУ, голова ГО Вінницької обласної організації «Українська Асоціація Маркетингу», голова Вінницького Регіонального Представництва Індустріального Гендерного Комітету з Реклами.
Повний текст дослідження розміщено на сайті www.uam.in.ua