Вакансії для студентів і випускників станом на 19.01.2023
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Бургер-мейкер, кухар- універсал |
LA П’ЄЦ |
досвід роботи на посаді кухаря від 1-го року (буде перевагою); вік 18-ти років; прагнення ефективно, стабільно та плідно працювати; бажання зростати та розвиватися у кар’єрі.
|
приготування бургерів, фрі; вчасна видача замовлень; дотримання чистоти на робочому місці.
|
графік роботи: змінний, 3/3 та 4/3; робоче місце найближче до дому (2 локації по місту, можливість обрати найближче); оплачувана відпустка; офіційне працевлаштування; харчування за рахунок компанії; повне забезпечення якісним одягом; знижка -50% на все меню LA П’ЄЦ; розвезення додому після зміни в межах Вінниці. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Менеджер з постачання |
Енергооблік |
вища освіта; знання 1С 8.3; знання роботи транспортної, логістичної системи; уміння обробляти великі об’єми інформації; стресостійкість і здатність швидко приймати ефективні рішення; знання постачань і умов контракту; ефективне планування діяльності; уміння планувати і організовувати свій робочий день; навички пошуку нових надійних постачальників; оформлення договорів про постачання, про надання послуг; знання MSOffice; уміння працювати в команді. |
забезпечення відділу усіма необхідними ТМЦ, витратними матеріалами тощо; формування договорів купівлі-продажу, постачання послуг або товарів; списання ТМЦ, контроль витрати матеріалів; формування актів звірки з контрагентами; виписка рахунків; контроль заборгованостей; виписка ТМЦ монтажним бригадам; організація доставок товару на підприємство.
|
робочий графік: з 08:30 до 17:30; можливість професійного зростання; соціальний пакет. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Адміністратор |
ТОВ Олексан |
активна життєва позиція; відмінні комунікативні навички; відмінні навички спілкування з гостями, досвід вирішення конфліктних ситуацій; доброзичливість, відповідальність, орієнтованість на результат; вміння згуртувати команду, надихати та розвивати людей; бажання особистісного та професійного розвитку. |
створення атмосфери гостинності; керування процесами у ресторані; навчання та розвиток персоналу; складання графіку роботи персоналу.
|
графік роботи: 5\2 з 09:00 до 18:00; цікаві динамічні завдання.
|
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Бухгалтер |
Перчатка-центр |
вміння швидко навчатися в процесі роботи; володіння ПК, пакетом програм 1С, M.E.Doc, Вчасно, Клієнт-Банк, MSOffice. |
облік первинної документації (прибуткові накладні, акти виконаних робіт), внутрішній документообіг та контроль за своєчасним отриманням первинних документів; підготовка даних для звітності по ФОП; організація, ведення та контроль податкового та бухгалтерського обліку. |
офіційне працевлаштування та повний соціальний пакет; графік роботи: Пн-Пт, з 09:00 до 17:00 (одна робоча субота в місяць). |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Менеджер з оренди нерухомості |
Конекс |
повна вища освіта; досвідчений користувач ПК, досвід роботи з 1С; досвід роботи в сфері нерухомості; досвід у веденні переговорів та заключенні договорів; уважність та відповідальність в роботі з документами.
|
контроль та забезпечення своєчасної пролонгації існуючих договорів оренди, укладання договорів із новими орендодавцями; вирішення поточних питань з орендодавцями; моніторинг ринку оренди нерухомості; пошук приміщень для оренди під аптеки.
|
перспектива професійного та особистісного розвитку; знижки на обслуговування в аптеках; подарунки до свят співробітникам компанії; можливість занять в тренажерному залі на території офісу (самостійно або заняття йогою з інструктором).
|
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Фінансовий консультант, менеджер |
City Finance |
вища освіта або студент останнього курсу/заочної форми навчання; грамотне і впевнене спілкування українською та російською мовами; впевнений користувач ПК (MSOffice); вміння працювати із великим об’ємом інформації; організованість, працездатність, орієнтація на результат. |
спілкування з клієнтами в телефонному режимі; допомога клієнту у вирішенні проблем; фіксація звернень в ПО; ведення документації та звітності. |
офіційне працевлаштування; оплачуване навчання та підтримка наставника; цікаві задачі та можливості розвитку.
|
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Директор магазину |
Копійочка |
вища освіта (профільна буде перевагою); успішний досвід роботи в торгівлі або на посаді адміністратор/директор магазину; знання та розуміння ключових показників ефективності роботи торгової точки; володіння ПК (рівень досвідченого користувача); володіння навичками комунікації та управління командою; навички роботи з касою і знання касової дисципліни. |
виконання показників ефективності роботи магазину (місяць, квартал); контроль за стандартами роботи персоналу; організація роботи торгової точки відповідно до встановлених стандартів компанії; виконання поставлених завдань; навчання, адаптація, розвиток, мотивація персоналу.
|
офіційне працевлаштування; медичне страхування з 3-го місяця роботи в компанії; зручний графік роботи; можливість навчатись та розвиватись; кар’єрне зростання.
|
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Маркетолог, SMM-менеджер |
Lord of Boards |
навички створення та редагування фото та відео контенту; ведення комунікації українською мовою; досвід роботи в маркетингу та СММ від 1-го року; проживання у м. Вінниця.
|
створення та реалізація маркетинг та контент плану; ведення діючих сторінок у соціальних мережах; ведення Telegram-каналу; розвиток сторінок у інших соціальних мережах (TikTok, Pinterest); маркетингові активності як для інтернет-магазину (b2c клієнти) так і для видавництва (b2b клієнти); аналіз показників; співпраця з блогерами, лідерами думок тощо. |
|
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Офіс-менеджер |
ТОВ Кітек Україна |
здатність до швидкого навчання; відсутність шкідливих звичок; грамотне усне та письмове мовлення; хороше володіння комп’ютером та інтернетом; уважність, відповідальність, спрямованість на результат. |
підготовка первинної документації; прийом вхідної інформації (дзвінки, листи тощо); виконання окремих доручень керівника; забезпечення життєдіяльності офісу.
|
робота у центрі міста (поблизу Універмагу); кар’єрний зріст (при високих результатах роботи та можливість виходу на керівну посаду).
|
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Помічник на кухню |
Шаурмішка |
вміння працювати в команді; швидкість приготування та видачі продукції; уважність; вміння працювати на результат та командну роботу. |
|
забезпечення харчуванням; розвозка після зміни; графік роботи з 09:00 до 22:00. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Кухар-універсал |
Развилка |
охайність; здатність до активної роботи; неконфліктність; любов до порядку; вміння та бажання працювати в команді. |
знання усіх ТК; знання процесу за яким закріплений; дотримання чистоти робочого місця.
|
графік роботи: змінний 3/3, з 09:00 до 22:00; вечірній трансфер. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Бариста |
ФОП Каплун Р.А. |
досвід роботи (обов’язково); бажання працювати та розвиватись; відповідальність та активність; наявність зеленого сертифікату про вакцинацію.
|
обізнаність про каву і кавове обладнання; приготування високоякісних напоїв по кавовій карті згідно зі світовими стандартами; проведення консультації клієнтів; продаж кавових купажів; робота з терміналом; ведення звітності; формування замовлення товару; постійне підвищення свого професійного рівня. |
позмінний графік роботи; розташування відділів в зручних транспортних розв’язках.
|
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Бухгалтер-економіст |
кадрова агенція Твої люди |
вища або середня спеціальна освіта за напрямками: бухгалтерський облік/економіка/фінанси; досвід роботи з платіжними, касовими операціями від 2-х років; досвідчений користувач ПК та програм 1С, Microsoft Excel; уважність, аналітичні навички та високий рівень самоорганізації. |
здійснення платіжних операцій у системі Клієнт-Банк; ведення касових операцій; рознесення виписок та касових операцій у системі 1С.
|
графік роботи: з 09:00 до 18:00. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Суші-кухар |
ТОВ Суши Мастер Україна |
досвід роботи у сфері громадського харчування (для кандидатів без досвіду роботи сушистом - обов’язкове навчання); вміння та бажання оволодіти майстерністю та навичками приготування страв згідно стандартів компанії; вміння користуватися технологічними картами; знання правил та порядку зберігання продуктів харчування; бажання розвиватися та навчатися разом із командою; відповідальність, пунктуальність, охайність; вміння отримувати драйв від своєї роботи; активність, відповідальність, пунктуальність, охайний зовнішній вигляд. |
підготовка продуктів та приготування страв згідно меню та стандартів компанії; контроль зовнішніх та смакових якостей страв.
|
гнучкий позмінний графік; знижка на меню закладу; кар’єрне зростання.
|
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Бариста |
CoffeeIN |
досвід роботи від 3-х місяців; відсутність шкідливих звичок; охайність, відповідальність, пунктуальність, комунікабельність; вміння спілкуватися з людьми. |
приготування кави, кавових напоїв, коктейлів, хот-догів, хот-догів у лаваші.
|
оплачуване cтажування; графік роботи: змінний, 3/3 або 2/2 з 07:30 до 22:00.
|
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Керуючий магазином |
Comfy |
розуміння як збирати команду й керувати нею; наявність підприємницького хисту; знання домашніх гаджетів; досвід роботи на подібній посаді; розуміння як пов’язані між собою поняття асортименту, цін, формату й обороту; знання таких понять як конверсія, маржа, ефективність; отримання задоволення від командних результатів і нових викликів. |
|
можливість навчатися та працювати з інноваційними технологіями і процесами; секрети лідерства в національному ритейлі; чітке планування власної кар’єри від директора магазину до керівника регіону і далі; регулярні мотиваційні активності, розіграші, поїздки, челенджі та батли; дотримання КЗпП в усіх питаннях: офіційне працевлаштування, лікарняні, відпустки та інше. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Пекар |
АТБ-маркет |
ефективне досягнення результатів за основними показниками роботи на попередніх посадах; наявність повної середньої, середньої спеціальної, незакінченої вищої або вищої освіти; досвід роботи в сфері торгівлі вітається; готовність до навчання. |
випічка хлібобулочних виробів згідно асортиментного переліку; виконання стандартів обслуговування покупців; контроль термінів реалізації виробів при розміщенні і зберіганні; своєчасне поповнення запасів на вітрині.
|
безкоштовне навчання; дотримання трудового законодавства.
|
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Касир банку |
Перший Український Міжнародний Банк (ПУМБ) |
середня спеціальна/неповна вища/вища освіта;. досвід роботи від 1-го року у банку на посаді касира або старшого касира банку; навички у визначенні платоспроможності та автентичності національної та іноземної валюти; знання чинного законодавства, що регламентує порядок касових документацій; досвід роботи з великими об’ємами готівки; вільне володіння ПК. |
касове обслуговування клієнтів відділень; здійснення операцій міжнародних грошових переказів в системах; здійснення валютно-обмінних операцій з іноземною валютою і дорожніми чеками; виконання всіх видів касових операцій; робота з касовими документами; якісна обробка, формування і упаковка грошових купюр, монет і валютних цінностей.
|
постійний розвиток компетенцій та можливості професійного зростання; графік роботи: понеділок – п’яниця.
|
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Юрист |
ТОВ Агро-Форте |
вища юридична освіта; досвід роботи на аналогічній посаді від 5-ти років; знання трудового та цивільного законодавства; вміння оперативно реагувати в будь-яких ситуаціях; відповідальність, стресостійкість, уважність, організованість.
|
ведення земельного банку Товариства; розробка та юридичний супровід укладення договорів оренди землі; ведення реєстру договорів; договірна робота: складання, перевірка, узгодження, укладання та супровід усіх договорів у компанії; представлення інтересів юридичних та фізичних осіб перед реєстраційними, судовими, контролюючими та правоохоронними органами; представлення підприємства в установах і організаціях усіх форм власності, в органах державної влади та органах місцевого самоврядування; взаємодія з контролюючими органами; консультаційна підтримка працівників компанії з питань Законодавства України; моніторинг і аналіз змін в законодавстві; ведення договірної та претензійно-позовної роботи. |
стабільна робота на постійній основі; офіційне працевлаштування; комфортні умови праці в молодому та енергійному колективі.
|
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Інспектор відділу кадрів |
Беліф |
досвід роботи на аналогічній посаді; відмінне знання КЗпП України; впевнений користувач ПК (MS Office); досвід роботи в 1С (ЗУП); вміння систематизувати великі обсяги інформації, увагу до деталей.
|
ведення кадрового діловодства у повному обсязі; заповнення, облік та ведення трудових книжок; консультування співробітників з кадрових питань; робота з програмою 1С ЗУП.
|
можливість професійного і кар’єрного зростання; корпоративна культура, яка мотивує та заряджає позитивом; 5-ти денний робочий тиждень, з 09:00 до 18:00, вихідні: Сб, Нд; можливість розвиватися і навчатися в компанії та будувати власну кар’єру; різноманітні корпоративні заходи. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Асистент з логістики зі знанням англійської мови |
International Medical Corps |
хороший рівень володіння письмовою та розмовною англійською мовою; відмінні навички міжособистісного спілкування, включаючи здатність ефективно працювати в організаційних межах, здатність встановлювати та підтримувати ефективне партнерство та робочі відносини в мультикультурному, багато етичному середовищі з особливою делікатністю та повагою до різноманітності; мінімальний досвід логістики в комерційному середовищі; знання пакету MS Office, включаючи MS Word, Excel і Outlook; вміння працювати в колективі; здатність інтегруватися та добре працювати в мультиетнічній та мультикультурній команді; розуміння в загальному контексті безпекової ситуації в країні.
|
облаштування офісу, включаючи інформаційні технології та налаштування мережі зв’язку, оснащення, технічне обслуговування тощо; управління контрактами, пов’язаними з офісними операціями (технічне обслуговування, постачання палива, прибирання, канцелярія тощо); забезпечення належного відстеження та своєчасного оновлення всіх контрактів, коли це необхідно відділу закупівель; кооперація з власником об’єкта для виконання технічного обслуговування та покращення простору; забезпечення належного обслуговування офісу; забезпечення офісу необхідним для безпеки обладнанням, в кооперації з менеджером з безпеки та охорони; допомога в координації використання виділеного для офісу автопарку; управління і відстеження об’єктів та постачання у визначеному місці; підтримання точного заповнення систем документально затвердженими та перевіреними записами закупівельних операцій та звіти/трекер; координація всієї щоденної діяльності офісу та супровідні завдання; фокус уваги на щомісячних оплатах потреб польового офісу; надання допомоги фахівцю з логістики та/чи координатору з управління автопарком та водіями; планування щотижневих переміщень та призначення відповідного планування водіям; управління щоденними поїздками разом з персоналом Міжнародного Медичного Корпусу. відповідальність за складання графіків полів на щотижневій основі й перебування в безпосередньому контакті з основними пунктами в кожній області; відповідальність за оновлення офісу відповідно до потреб, а також співпраця зі старшим спеціалістом із закупівлі у Львові для закупівлі всього необхідного для офісу та деякі місцеві закупівлі; заповнення щомісячної звітності про операції/логістику на місці; відповідальність за складський інвентар офісу (приладдя та канцелярія); оновлення документів для Представництва Міжнародного Медичного Корпусу в Україні при необхідності; допомога команді Програми щодо виконання їх щоденних потреб; відповідальність за дотримання виконуваних дій відповідно до політик та процедур Міжнародного Медичного Корпусу і відповідних правил донорів та місцевих законів та правил; підтримка впровадження відповідних механізмів управління; підтримка впровадження коригувань заходів, визначених в результаті самоконтролю, аудиту або перевірки на відповідність; прагнення до запобігання шахрайству, виявлення, звітування та зменшення ризику шахрайства відповідно до політик і процедур Міжнародного Медичного Корпусу, правил донорів та місцевих законів та правил. |
|
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Мерчендайзер |
Snack Production |
комунікабельність. |
викладка і розміщення асортименту продукції в торгових точках згідно стандартів; проведення цінового моніторингу конкурентів; проведення ротації термінів придатності продукції. |
компенсація вартості проїзду; робочий графік: Пн - Пт з 09:00 до 18:00, Сб, Нд - вихідні; системний підхід до навчання; кар’єрний та професійний ріст. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з кредитування |
IdeaBank |
неповна вища або вища освіта; наявність досвіду роботи в банківській або фінансовій сфері (буде перевагою); володіння ПК на рівні досвідченого користувача; розвинені комунікативні навички; пунктуальність, організованість, дисциплінованість; відповідальність, уважність, акуратність; вміння виконувати декілька задач одночасно; цілеспрямованість, здатність до швидкого навчання; бажання працювати на результат та розвиватись. |
консультація та обслуговування клієнтів інформаційно-консультаційного центру; оформлення заявок на відкриття кредиту чи кредитної карти; виконання поставленого плану продажів; післяпродажне обслуговування.
|
конкурентна заробітна плата; отримання досвіду роботи у команді професіоналів; цікаві робочі завдання та можливості для професійного розвитку; внутрішні мотиваційні програми та корпоративні заходи.
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Офіціант |
Теремок |
вік від 20 років; бажання вчитися і розвиватися; бажано досвід роботи в ресторанах від 1-го року; вільна та грамотна українська мова; можливість працювати повний робочий день; привітність та почуття гумору. |
|
гідна та своєчасна оплатапраці; харчування двічі на день; офіційне працевлаштування; оплачуване стажування; графік роботи: змінний, 4\2, 3\3, робоча зміна 10 год; вечірня розвозка після роботи. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Фахівець відділу контролю якості |
мультимаркет Аврора |
уважність; гарна фізична підготовка; орієнтація на результат.
|
перевірка скомплектованого товару для магазину на відповідність з накладною, через програму Quality Assurance, шляхом поштучного перерахунку та фіксації помилок; отримання завдання з номером магазинів, які підлягають контрольному перерахунку. |
складське приміщення з зонами відпочинку для працюючих; графік роботи: 5/2, вихідні плаваючі. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Мерчандайзер |
Team 247 |
|
відвідування торгових точок; викладка товару, поповнення асортименту; перевірка термінів придатності, цінників; робота з онлайн-звітністю. |
графік роботи: Пн-Пт, з 09:00 до 18:00.
|
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Фахівець з бронювання авіаквитків |
Aviacontact |
знання англійської мови на рівні В2 (Upper-intermediate і вище); впевнений користувач ПК; уважність, відповідальність; вміння швидко сприймати та обробляти інформацію. |
своєчасна та в повному обсязі обробка запитів з купівлі авіаквитків; купівля авіаквитків; заповнення інформації із закупівлі у системі замовника; надання звітності про виконану роботу. |
попереднє навчання в офісі; графік роботи: 5/2; для студентів є можливість проходження практики. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Помічник керівника |
Grand Car |
досвід роботи у підборі персоналу; володіння гарними комунікативними навичками; готовність працювати для досягнення мети. |
обробка відгуків кандидатів; проведення первинних онлайн-співбесід; розміщення вакансій.
|
зручний графік роботи: понеділок - п’ятниця, 09:00 - 18:00; робота в офісі; багаторівнева система навчання, яка допомагає адаптуватися протягом місяця і швидко вийти на результат; щоквартальні корпоративні заходи (квести, корпоративи, розважальні заходи); щотижневі онлайн-тренінги, майстер-класи. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Викладач англійської мови |
Englishdom |
любов до англійської мови та володіння нею на високому рівні; досвід викладання або репетиторства; прагнення навчити і привести студента до результату; постійний розвиток своїх навичок.
|
|
конкурентна заробітна плата; гнучкий графік роботи; робота на онлайн-платформі Englishdom; підтримка особистого куратора і менеджера по адаптації; тренінги, вебінари і обмін досвідом з викладачами з Європи і native speakers; спілкування в community з 900+ вчителів. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
*відповідальність за зміст та правильність написання опису вакансій несе роботодавець