Бүгүн Mostbet букмекердик кеңсесине кошулуп, Кыргызстанда спорттук мелдештерден жана онлайн оюндарынан максималдуу ырахат жана пайда алыңыз. Бул жерден сиз спорттук иш-чаралар үчүн эң мыкты коэфициенттерди, ошондой эле ар кандай бонустарды жана акцияларды, бекер коюмдарды, бекер айлануулар жана Мостбет промо коддорун таба аласыз. Биздин веб-сайтты колдонуу оңой жана жөнөкөй, ал эми букмекерликти ого бетер ыңгайлуу кылуу үчүн профессионалдар командасы сиз үчүн мобилдик тиркемени иштеп чыгышты.

Посада

Підприємство

Вимоги до кандидатів:

Посадові обов’язки:

Умови праці:

Як податися?

Бургер-мейкер, кухар- універсал

 

LA П’ЄЦ

 

досвід роботи на посаді кухаря від 1-го року (буде перевагою);

вік 18-ти років;

прагнення ефективно, стабільно та плідно працювати;

бажання зростати та розвиватися у кар’єрі.

 

 

приготування бургерів, фрі;

вчасна видача замовлень;

дотримання чистоти на робочому місці.

 

 

графік роботи: змінний, 3/3 та 4/3;

робоче місце найближче до дому (2 локації по місту, можливість обрати найближче);

оплачувана відпустка;

офіційне працевлаштування;

харчування за рахунок компанії;

повне забезпечення якісним одягом;

знижка -50% на все меню LA П’ЄЦ;

розвезення додому після зміни в межах Вінниці.

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Менеджер з постачання

Енергооблік

 

вища освіта;

знання 1С 8.3;

знання роботи транспортної, логістичної системи;

уміння обробляти великі об’єми інформації;

стресостійкість і здатність швидко приймати ефективні рішення;

знання постачань і умов контракту;

ефективне планування діяльності;

уміння планувати і організовувати свій робочий день;

навички пошуку нових надійних постачальників;

оформлення договорів про постачання, про надання послуг;

знання MSOffice;

уміння працювати в команді.

 

забезпечення відділу усіма необхідними ТМЦ, витратними матеріалами тощо;

формування договорів купівлі-продажу, постачання послуг або товарів;

списання ТМЦ, контроль витрати матеріалів;

формування актів звірки з контрагентами;

виписка рахунків;

контроль заборгованостей;

виписка ТМЦ монтажним бригадам;

організація доставок товару на підприємство.

 

 

робочий графік: з 08:30 до 17:30;

можливість професійного зростання;

соціальний пакет.

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Адміністратор

ТОВ Олексан

 

активна життєва позиція;

відмінні комунікативні навички;

відмінні навички спілкування з гостями, досвід вирішення конфліктних ситуацій;

доброзичливість, відповідальність, орієнтованість на результат;

вміння згуртувати команду, надихати та розвивати людей;

бажання особистісного та професійного розвитку.

 

створення атмосфери гостинності;

керування процесами у ресторані;

навчання та розвиток персоналу;

складання графіку роботи персоналу.

 

 

графік роботи: 5\2 з 09:00 до 18:00;

цікаві динамічні завдання.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Бухгалтер

Перчатка-центр

 

вміння швидко навчатися в процесі роботи;

володіння ПК, пакетом програм 1С, M.E.Doc, Вчасно, Клієнт-Банк, MSOffice.

 

облік первинної документації (прибуткові накладні, акти виконаних робіт), внутрішній документообіг та контроль за своєчасним отриманням первинних документів;

підготовка даних для звітності по ФОП;

організація, ведення та контроль податкового та бухгалтерського обліку.

 

офіційне працевлаштування та повний соціальний пакет;

графік роботи: Пн-Пт, з 09:00 до 17:00 (одна робоча субота в місяць).

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Менеджер з оренди нерухомості

Конекс

 

повна вища освіта;

досвідчений користувач ПК, досвід роботи з 1С;

досвід роботи в сфері нерухомості;

досвід у веденні переговорів та заключенні договорів;

уважність та відповідальність в роботі з документами.

 

 

контроль та забезпечення своєчасної пролонгації існуючих договорів оренди, укладання договорів із новими орендодавцями;

вирішення поточних питань з орендодавцями;

моніторинг ринку оренди нерухомості;

пошук приміщень для оренди під аптеки.

 

 

перспектива професійного та особистісного розвитку;

знижки на обслуговування в аптеках;

подарунки до свят співробітникам компанії;

можливість занять в тренажерному залі на території офісу (самостійно або заняття йогою з інструктором).

 

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Фінансовий консультант, менеджер

City Finance

 

вища освіта або студент останнього курсу/заочної форми навчання;

грамотне і впевнене спілкування українською та російською мовами;

впевнений користувач ПК (MSOffice);

вміння працювати із великим об’ємом інформації;

організованість, працездатність, орієнтація на результат.

 

спілкування з клієнтами в телефонному режимі;

допомога клієнту у вирішенні проблем;

фіксація звернень в ПО;

ведення документації та звітності.

 

офіційне працевлаштування;

оплачуване навчання та підтримка наставника;

цікаві задачі та можливості розвитку.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Директор магазину

Копійочка

 

вища освіта (профільна буде перевагою);

успішний досвід роботи в торгівлі або на посаді адміністратор/директор магазину;

знання та розуміння ключових показників ефективності роботи торгової точки;

володіння ПК (рівень досвідченого користувача);

володіння навичками комунікації та управління командою;

навички роботи з касою і знання касової дисципліни.

 

виконання показників ефективності роботи магазину (місяць, квартал);

контроль за стандартами роботи персоналу;

організація роботи торгової точки відповідно до встановлених стандартів компанії;

виконання поставлених завдань;

навчання, адаптація, розвиток, мотивація персоналу.

 

 

офіційне працевлаштування;

медичне страхування з 3-го місяця роботи в компанії;

зручний графік роботи;

можливість навчатись та розвиватись;

кар’єрне зростання.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Маркетолог, SMM-менеджер

Lord of Boards

 

навички створення та редагування фото та відео контенту;

ведення комунікації українською мовою;

досвід роботи в маркетингу та СММ від 1-го року;

проживання у м. Вінниця.

 

 

 

створення та реалізація маркетинг та контент плану;

ведення діючих сторінок у соціальних мережах;

ведення Telegram-каналу;

розвиток сторінок у інших соціальних мережах (TikTok, Pinterest);

маркетингові активності як для інтернет-магазину (b2c клієнти) так і для видавництва (b2b клієнти);

аналіз показників;

співпраця з блогерами, лідерами думок тощо.

 

 

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Офіс-менеджер

ТОВ Кітек Україна

 

здатність до швидкого навчання;

відсутність шкідливих звичок;

грамотне усне та письмове мовлення;

хороше володіння комп’ютером та інтернетом;

уважність, відповідальність, спрямованість на результат.

 

підготовка первинної документації;

прийом вхідної інформації (дзвінки, листи тощо);

виконання окремих доручень керівника;

забезпечення життєдіяльності офісу.

 

 

робота у центрі міста (поблизу Універмагу);

кар’єрний зріст (при високих результатах роботи та можливість виходу на керівну посаду).

 

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Помічник на кухню

Шаурмішка

 

вміння працювати в команді;

швидкість приготування та видачі продукції;

уважність;

вміння працювати на результат та командну роботу.

 

 

забезпечення харчуванням;

розвозка після зміни;

графік роботи з 09:00 до 22:00.

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Кухар-універсал

Развилка

 

охайність;

здатність до активної роботи;

неконфліктність;

любов до порядку;

вміння та бажання працювати в команді.

 

знання усіх ТК;

знання процесу за яким закріплений;

дотримання чистоти робочого місця.

 

 

графік роботи: змінний 3/3, з 09:00 до 22:00;

вечірній трансфер.

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Бариста

ФОП Каплун Р.А.

 

досвід роботи (обов’язково);

бажання працювати та розвиватись;

відповідальність та активність;

наявність зеленого сертифікату про вакцинацію.

 

 

обізнаність про каву і кавове обладнання;

приготування високоякісних напоїв по кавовій карті згідно зі світовими стандартами;

проведення консультації клієнтів;

продаж кавових купажів;

робота з терміналом;

ведення звітності;

формування замовлення товару;

постійне підвищення свого професійного рівня.

 

позмінний графік роботи;

розташування відділів в зручних транспортних розв’язках.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Бухгалтер-економіст

кадрова агенція Твої люди

 

вища або середня спеціальна освіта за напрямками: бухгалтерський облік/економіка/фінанси;

досвід роботи з платіжними, касовими операціями від 2-х років;

досвідчений користувач ПК та програм 1С, Microsoft Excel;

уважність, аналітичні навички та високий рівень самоорганізації.

 

здійснення платіжних операцій у системі Клієнт-Банк;

ведення касових операцій;

рознесення виписок та касових операцій у системі 1С.

 

 

графік роботи: з 09:00 до 18:00.

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Суші-кухар

ТОВ Суши Мастер Україна

 

досвід роботи у сфері громадського харчування (для кандидатів без досвіду роботи сушистом - обов’язкове навчання);

вміння та бажання оволодіти майстерністю та навичками приготування страв згідно стандартів компанії;

вміння користуватися технологічними картами;

знання правил та порядку зберігання продуктів харчування;

бажання розвиватися та навчатися разом із командою;

відповідальність, пунктуальність, охайність;

вміння отримувати драйв від своєї роботи;

активність, відповідальність, пунктуальність, охайний зовнішній вигляд.

 

підготовка продуктів та приготування страв згідно меню та стандартів компанії;

контроль зовнішніх та смакових якостей страв.

 

 

гнучкий позмінний графік;

знижка на меню закладу;

кар’єрне зростання.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Бариста

CoffeeIN

 

досвід роботи від 3-х місяців;

відсутність шкідливих звичок;

охайність, відповідальність, пунктуальність, комунікабельність;

вміння спілкуватися з людьми.

 

приготування кави, кавових напоїв, коктейлів, хот-догів, хот-догів у лаваші.

 

 

оплачуване cтажування;

графік роботи: змінний, 3/3 або 2/2 з 07:30 до 22:00.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Керуючий магазином

Comfy

 

розуміння як збирати команду й керувати нею;

наявність підприємницького хисту;

знання домашніх гаджетів;

досвід роботи на подібній посаді;

розуміння як пов’язані між собою поняття асортименту, цін, формату й обороту;

знання таких понять як конверсія, маржа, ефективність;

отримання задоволення від командних результатів і нових викликів.

 

 

можливість навчатися та працювати з інноваційними технологіями і процесами;

секрети лідерства в національному ритейлі;

чітке планування власної кар’єри від директора магазину до керівника регіону і далі;

регулярні мотиваційні активності, розіграші, поїздки, челенджі та батли;

дотримання КЗпП в усіх питаннях: офіційне працевлаштування, лікарняні, відпустки та інше.

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Пекар

АТБ-маркет

 

ефективне досягнення результатів за основними показниками роботи на попередніх посадах;

наявність повної середньої, середньої спеціальної, незакінченої вищої або вищої освіти;

досвід роботи в сфері торгівлі вітається;

готовність до навчання.

 

випічка хлібобулочних виробів згідно асортиментного переліку;

виконання стандартів обслуговування покупців;

контроль термінів реалізації виробів при розміщенні і зберіганні;

своєчасне поповнення запасів на вітрині.

 

 

безкоштовне навчання;

дотримання трудового законодавства.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Касир банку

 

Перший Український Міжнародний Банк (ПУМБ) 

 

середня спеціальна/неповна вища/вища освіта;.

досвід роботи від 1-го року у банку на посаді касира або старшого касира банку;

навички у визначенні платоспроможності та автентичності національної та іноземної валюти;

знання чинного законодавства, що регламентує порядок касових документацій;

досвід роботи з великими об’ємами готівки;

вільне володіння ПК.

 

касове обслуговування клієнтів відділень;

здійснення операцій міжнародних грошових переказів в системах;

здійснення валютно-обмінних операцій з іноземною валютою і дорожніми чеками;

виконання всіх видів касових операцій;

робота з касовими документами;

якісна обробка, формування і упаковка грошових купюр, монет і валютних цінностей.

 

 

постійний розвиток компетенцій та можливості професійного зростання;

графік роботи: понеділок – п’яниця.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Юрист

ТОВ Агро-Форте

 

вища юридична освіта;

досвід роботи на аналогічній посаді від 5-ти років;

знання трудового та цивільного законодавства;

вміння оперативно реагувати в будь-яких ситуаціях;

відповідальність, стресостійкість, уважність, організованість.

 

 

ведення земельного банку Товариства;

розробка та юридичний супровід укладення договорів оренди землі;

ведення реєстру договорів;

договірна робота: складання, перевірка, узгодження, укладання та супровід усіх договорів у компанії;

представлення інтересів юридичних та фізичних осіб перед реєстраційними, судовими, контролюючими та правоохоронними органами;

представлення підприємства в установах і організаціях усіх форм власності, в органах державної влади та органах місцевого самоврядування;

взаємодія з контролюючими органами;

консультаційна підтримка працівників компанії з питань Законодавства України;

моніторинг і аналіз змін в законодавстві;

ведення договірної та претензійно-позовної роботи.

 

стабільна робота на постійній основі;

офіційне працевлаштування;

комфортні умови праці в молодому та енергійному колективі.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

 

 

Інспектор відділу кадрів

 

Беліф

 

досвід роботи на аналогічній посаді;

відмінне знання КЗпП України;

впевнений користувач ПК (MS Office);

досвід роботи в 1С (ЗУП);

вміння систематизувати великі обсяги інформації, увагу до деталей.

 

 

ведення кадрового діловодства у повному обсязі;

заповнення, облік та ведення трудових книжок;

консультування співробітників з кадрових питань;

робота з програмою 1С ЗУП.

 

 

можливість професійного і кар’єрного зростання;

корпоративна культура, яка мотивує та заряджає позитивом;

5-ти денний робочий тиждень, з 09:00 до 18:00, вихідні: Сб, Нд;

можливість розвиватися і навчатися в компанії та будувати власну кар’єру;

різноманітні корпоративні заходи.

Відправити резюме можна за посиланням.

 

 

Асистент з логістики зі знанням англійської мови

 

International Medical Corps

 

хороший рівень володіння письмовою та розмовною англійською мовою;

відмінні навички міжособистісного спілкування, включаючи здатність ефективно працювати в організаційних межах, здатність встановлювати та підтримувати ефективне партнерство та робочі відносини в мультикультурному, багато етичному середовищі з особливою делікатністю та повагою до різноманітності;

мінімальний досвід логістики в комерційному середовищі;

знання пакету MS Office, включаючи MS Word, Excel і Outlook;

вміння працювати в колективі;

здатність інтегруватися та добре працювати в мультиетнічній та мультикультурній команді;

розуміння в загальному контексті безпекової ситуації в країні.

 

 

облаштування офісу, включаючи інформаційні технології та налаштування мережі зв’язку, оснащення, технічне обслуговування тощо;

управління контрактами, пов’язаними з офісними операціями (технічне обслуговування, постачання палива, прибирання, канцелярія тощо);

забезпечення належного відстеження та своєчасного оновлення всіх контрактів, коли це необхідно відділу закупівель;

кооперація з власником об’єкта для виконання технічного обслуговування та покращення простору;

забезпечення належного обслуговування офісу;

забезпечення офісу необхідним для безпеки обладнанням, в кооперації з менеджером з безпеки та охорони;

допомога в координації використання виділеного для офісу автопарку;

управління і відстеження об’єктів та постачання у визначеному місці;

підтримання точного заповнення систем документально затвердженими та перевіреними записами закупівельних операцій та звіти/трекер;

координація всієї щоденної діяльності офісу та супровідні завдання;

фокус уваги на щомісячних оплатах потреб польового офісу;

надання допомоги фахівцю з логістики та/чи координатору з управління автопарком та водіями;

планування щотижневих переміщень та призначення відповідного планування водіям;

управління щоденними поїздками разом з персоналом Міжнародного Медичного Корпусу.

відповідальність за складання графіків полів на щотижневій основі й перебування в безпосередньому контакті з основними пунктами в кожній області;

відповідальність за оновлення офісу відповідно до потреб, а також співпраця зі старшим спеціалістом із закупівлі у Львові для закупівлі всього необхідного для офісу та деякі місцеві закупівлі;

заповнення щомісячної звітності про операції/логістику на місці;

відповідальність за складський інвентар офісу (приладдя та канцелярія);

оновлення документів для Представництва Міжнародного Медичного Корпусу в Україні при необхідності;

допомога команді Програми щодо виконання їх щоденних потреб;

відповідальність за дотримання виконуваних дій відповідно до політик та процедур Міжнародного Медичного Корпусу і відповідних правил донорів та місцевих законів та правил;

підтримка впровадження відповідних механізмів управління;

підтримка впровадження коригувань  заходів, визначених в результаті самоконтролю, аудиту або перевірки на відповідність;

прагнення до запобігання шахрайству, виявлення, звітування та зменшення ризику шахрайства відповідно до політик і процедур Міжнародного Медичного Корпусу, правил донорів та місцевих законів та правил.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Мерчендайзер

Snack Production

 

комунікабельність.

викладка і розміщення асортименту продукції в торгових точках згідно стандартів;

проведення цінового моніторингу конкурентів;

проведення ротації термінів придатності продукції.

компенсація вартості проїзду;

робочий графік: Пн - Пт з 09:00 до 18:00, Сб, Нд - вихідні;

системний підхід до навчання;

кар’єрний та професійний ріст.

Відправити резюме можна за посиланням.

Менеджер з кредитування

IdeaBank

 

неповна вища або вища освіта;

наявність досвіду роботи в банківській або фінансовій сфері (буде перевагою);

володіння ПК на рівні досвідченого користувача;

розвинені комунікативні навички;

пунктуальність, організованість, дисциплінованість;

відповідальність, уважність, акуратність;

вміння виконувати декілька задач одночасно;

цілеспрямованість, здатність до швидкого навчання;

бажання працювати на результат та розвиватись.

 

консультація та обслуговування клієнтів інформаційно-консультаційного центру;

оформлення заявок на відкриття кредиту чи кредитної карти;

виконання поставленого плану продажів;

післяпродажне обслуговування.

 

 

конкурентна заробітна плата;

отримання досвіду роботи у команді професіоналів;

цікаві робочі завдання та можливості для професійного розвитку;

внутрішні мотиваційні програми та корпоративні заходи.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

Офіціант

Теремок

 

вік від 20 років;

бажання вчитися і розвиватися;

бажано досвід роботи в ресторанах від 1-го року;

вільна та грамотна українська мова;

можливість працювати повний робочий день;

привітність та почуття гумору.

 

 

гідна та своєчасна оплатапраці;

харчування двічі на день;

офіційне працевлаштування;

оплачуване стажування;

графік роботи: змінний, 4\2, 3\3, робоча зміна 10 год;

вечірня розвозка після роботи.

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Фахівець відділу контролю якості

мультимаркет Аврора

 

уважність;

гарна фізична підготовка;

орієнтація на результат.

 

 

перевірка скомплектованого товару для магазину на відповідність з накладною, через програму Quality Assurance, шляхом поштучного перерахунку та фіксації помилок;

отримання завдання з номером магазинів, які підлягають контрольному перерахунку.

 

складське приміщення з зонами відпочинку для працюючих;

графік роботи: 5/2, вихідні плаваючі.

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Мерчандайзер

Team 247

 

 

 

відвідування торгових точок;

викладка товару, поповнення асортименту;

перевірка термінів придатності, цінників;

робота з онлайн-звітністю.

 

графік роботи: Пн-Пт, з 09:00 до 18:00.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Фахівець з бронювання авіаквитків

 

Aviacontact

знання англійської мови на рівні В2 (Upper-intermediate і вище);

впевнений користувач ПК;

уважність, відповідальність;

вміння швидко сприймати та обробляти інформацію.

своєчасна та в повному обсязі обробка запитів з купівлі авіаквитків;

купівля авіаквитків;

заповнення інформації із закупівлі у системі замовника;

надання звітності про виконану роботу.

попереднє навчання в офісі;

графік роботи: 5/2;

для студентів є можливість проходження практики.

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Помічник керівника

Grand Car

досвід роботи у підборі персоналу;

володіння гарними комунікативними навичками;

готовність працювати для досягнення мети.

обробка відгуків кандидатів;

проведення первинних онлайн-співбесід;

розміщення вакансій.

 

зручний графік роботи: понеділок - п’ятниця, 09:00 - 18:00;

робота в офісі;

багаторівнева система навчання, яка допомагає адаптуватися протягом місяця і швидко вийти на результат;

щоквартальні корпоративні заходи (квести, корпоративи, розважальні заходи);

щотижневі онлайн-тренінги, майстер-класи.

Відправити резюме можна за посиланням.

Викладач англійської мови

Englishdom

любов до англійської мови та володіння нею на високому рівні;

досвід викладання або репетиторства;

прагнення навчити і привести студента до результату;

постійний розвиток своїх навичок.

 

 

конкурентна заробітна плата;

гнучкий графік роботи;

робота на онлайн-платформі Englishdom;

підтримка особистого куратора і менеджера по адаптації;

тренінги, вебінари і обмін досвідом з викладачами з Європи і native speakers;

спілкування в community з 900+ вчителів.

Відправити резюме можна за посиланням.

*відповідальність за зміст та правильність написання опису вакансій несе роботодавець