Вакансії для студентів і випускників станом на 21.04.2022
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Бухгалтер-оператор |
ФОП Шпак А.Ю. |
|
введення накладних; звірка кас; звірка з постачальниками; зведення результатів переобліків. |
графік роботи: 09:00−18:00, 5/2 |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з продажу |
Auto Chemical Colors |
успішний досвід в сфері продажів; досвід побудови довгострокових, продуктивних відносин з клієнтами; права категорії B. |
продаж автомобільних товарів існуючій базі клієнтів та залучення нових; ведення переговорів, консультацій; проведення презентацій; оформлення замовлень в 1С. |
офіційне працевлаштування; повний соц. пакет; робочий день з 8:30 до 17:30; молодий і дружний колектив; участь в постійному і активному розвитку себе і компанії; при необхідності надаємо службовий автомобіль. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бухгалтер з обліку автотранспорту
|
Хоум-Нет, ТОВ |
досвід роботи бухгалтером в автотранспортній компанії чи на ділянці з обліку автотранспорту; знання документообігу з обліку автотранспорту; навички зі складання та перевірки первинної документації (дорожні листи, ТТН, акти виконання робіт/списання ТМЦ, тощо); навички проведення звірки пробігу автомобіля; знання 1С УТП-8, MS Office; досвід користування програмою «Віалон» буде перевагою. |
облік роботи автотранспорту за дорожніми листами; облік та списання ПММ; облік ремонтних робіт; нарахування послуг, отриманих від сторонніх організацій; облік договорів оренди автомобілів; облік та списання запчастин та автошин; облік автотранспорту (придбання, амортизація); контроль роботи автотранспорту у системі «Віалон»; нарахування податків, що виникають на даній ділянці. |
офіційне працевлаштування та соціальні гарантії; конкурентний рівень заробітної плати; можливість навчання, професійного та кар’єрного росту; дружній колектив та цікаві задачі; участь в різноманітних корпоративних заходах. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер по роботі з клієнтами (словацька, чеська, голландська) |
Jooble |
володіння однією з іноземних мов на рівні Intermediate (французька, німецька, польська, іспанська, італійська, румунська, угорська, словацька, чеська, голландська); розуміння того, що таке поштові сервіси та як з ними працювати; вміння працювати з Google документами та таблицями; бажання працювати тільки віддалено; самостійна організація робочого дня. |
пошук партнерів через Google для співпраці з Jooble; ведення листування з партнерами по e-mail; аналіз потенційних партнерів; проведення Zoom зустрічей з ініціативи сайта-партнера. |
віддалений формат роботи; гнучкий графік роботи, в діапазоні з 8:00 до 22:00; повний робочий день (8 годин на день) або часткова зайнятість (від 5 годин на день); робота тільки в робочі дні з пн-пт, сб-нд та державні свята вихідні. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Помічник керівника |
Kosmotech |
вміння організовувати, домовлятись та управляти; наполеглива особистість з системним мисленням; порядна, вихована, пунктуальна та грамотна людина; вільне володіння англійською мовою; впевнений водій (категорія В); досвідчений користувач ПК. |
оброблення і систематизація інформації (пошта, месенджери); організація графіку роботи, зустрічей; пошук і аналіз різнобічної інформації; контроль виконання задач; допомога в робочих і особистих питаннях. |
стабільна та конкурентна оплата праці (ставка + бонуси); робота поруч з мотиватором, який завжди заряджений на успіх; можливість бути залученим до цікавих проєктів; регулярне навчання та сприяння всебічному розвитку (Компанія оплачує 50% вартості за навчання); кар’єрне зростання в одному з напрямків Компанії; оплачувана відпустка та лікарняні; корпоративні заходи та подорожі. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Контент-менеджер |
BEZBRENDU |
досвід зйомки візуального контенту (комерційного); досвід обробки фото/відео; наявність портфоліо або добре оформленої Інстаграм сторінки; креативність, вміння генерувати ідеї. |
створення контент-плану для Instagram сторінки; створення креативу (предметні фото) та написання постів; участь в фотозйомках товару як модель; проведення розіграшів та прямих ефірів; зйомка відео для сторіс; створення єдиного візуального стилю соц. мереж. |
офіційне працевлаштування по трудовій книжці; повний соц.пакет (оплачувані лікарняні дні, відпустка 24 дні); виплата заробітної плати двічі на місяць; графік роботи плаваючий 5/2 з 08:00 до 23:00 (гібридний формат роботи, робота віддалено з дому і декілька годин з офісу для підготовки контенту). |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Юрист |
Подільський юридичний центр |
досвід роботи за спеціальністю від 1 року; грамотна ділова українська мова; знання цивільного, господарського, податкового, трудового, адміністративного законодавства, законодавчих актів необхідних для виконання покладених обов’язків; навички підготовки процесуальних документів в судові органи та інші інстанції/органи/установи; вміння працювати з програмним забезпеченням Ліга Закон, MS Office (Word, Excel), Office 365, You Contol; комунікаційні навички, вміння працювати з клієнтом; навички аналізу даних; переговорні навички; стресостійкість; бажання приймати участь у бізнес-проєктах компанії. |
первинний прийом громадян, надання правових висновків інше консультування; повний супровід в наданні послуг правової допомоги Клієнту компанії; робота в офісі у поєднанні з виїздами за дорученнями, участь в судових засіданнях; виконання доручень керівництва; участь в бізнес-проєктах компанії; робота над просуванням компанії за визначеним напрямком на ринку юридичних послуг. |
робота в потужній компанії сфери юридичних послуг, яка розвивається; офіційне працевлаштування та соціальні гарантії; активна юридична та бізнес-практика; конкурентна оплата праці; повна зайнятість; робота в молодому, прогресивному та дружньому колективі; корпоративна культура: участь в корпоративних заходах активного дозвілля; нестандартні проєкти; сучасний офіс у центрі міста. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Юрисконсульт |
Центр муніципальних систем управління, ТОВ |
вища юридична освіта; знання законодавства в сфері публічних закупівель, господарського, цивільного, корпоративного, трудового, податкового, житлово-комунального, IT - права; досвід юридичного супроводу фінансово-господарської діяльності підприємства від 2-х років; досвід роботи від 2-х років в сфері публічних закупівель; знання тендерних процедур та досвід у підготовці тендерної документації/пропозиції; досвід роботи на електронних платформах Prozorro, Smart Tender, Zakupki prom uа; навички договірної та судово-претензійної роботи; високий рівень грамотності і уважності у роботі з документами; відповідальність, результативність та вміння працювати в команді. |
повний юридичний супровід фінансово-господарської діяльності підприємства; оформлення, укладання та супровід господарських договорів; представництво інтересів підприємства в державних установах та інших організаціях; претензійно-позовна робота; проведення аналізу закупівель, вибір найбільш вигідних тендерів для участі; підготовка тендерної документації-пропозиції, супровід публічної закупівлі; участь у виробленні тактики для перемоги в торгах, залежно від замовника та потенційних конкурентів. |
офіційне працевлаштування та заробітна плата; гідний рівень оплати праці; 5-денний робочий тиждень (субота, неділя вихідні); забезпечення робочого місця всім необхідним. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з продажу |
Торгтехніка, КПК |
вища освіта; досвід роботи менеджером з продажу від 2-х років; ініціативність, висока працездатність, наполегливість. |
|
гідний рівень оплати праці; дружній колектив; корпоративні заходи та графік роботи з понеділка по п’ятницю. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Інспектор відділу кадрів |
Вінницький обласний клінічний високоспеціалізований ендокринологічний центр, КНП |
базова або неповна вища освіта. |
підбір персоналу на вакантні посади; підготовка й оформлення кадрових наказів; здійснення прийому, переведення, переміщення, звільнення працівників; формування і ведення особових справ працівників; оформлення, ведення, зберігання трудових книжок; ведення обліку особового складу підприємства, його підрозділів; складання графіку відпусток працівників; перевірка ведення табелю обліку робочого часу працівників; ведення обліку надання відпусток працівників, контроль за складанням і одержанням графіку щорічних основних та додаткових відпусток; контроль за виконанням компанією нормативів з працевлаштування інвалідів та дотримання квоти працевлаштування категорій громадян, що мають додаткові гарантії у сприянні працевлаштуванню; складання та подання звітів; фіксування відсутності працівників на роботі; ведення військового обліку військовозобов’язаних та призовників, що працюють на підприємстві. |
графік роботи -з пн-пт з 08:00 по 17:00, сб-нд – вихідні; соціальні гарантії згідно чинного законодавства. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Фахівець з публічних закупівель |
Вінницький обласний центр зайнятості (відділ рекрутингу) |
досвід роботи від 2 років.
|
вивчення тендерної документації; підготовка та подання повного пакету документів для участі в тендері; безпосередня участь у торгах, електронних аукціонах; підготовка та подання повного пакету документів переможця торгів; аналіз тендерних пропозицій; оскарження результатів процедур закупівель; укладення договорів з замовниками, досвід роботи з електронними торговими майданчиками в системі Prozorro. |
5-денний робочий тиждень. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Фахівець з публічних закупівель |
Вінницький обласний клінічний високоспеціалізований ендокринологічний центр, КНП |
вища економічна або юридична освіта. |
планування закупівель; організація та проведення закупівель; аналіз проведених закупівель; робота в електронній системі закупівель. |
офіційне працевлаштування; повний робочий день; соціальні гарантії згідно чинного законодавства. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Оператор ПК |
Черноиван Ю.В., ФОП |
знання Windows 7, Windows XP, IOS, Android, Adobe (Photoshop, бажано навички InDesign, Illustrator); знання social media (Instagram, Telegram, Fb); знання англійської мови; робота з базами даних; оперативність та відповідальність в роботі. |
робота з клієнтами в соціальних мережах; робота з клієнтською базою; виготовлення рекламних банерів для соц. мереж (навчання роботи в дизайнерських програмах на місці за рахунок компанії). |
графік роботи: Пн-Пт: 09:00 - 18:00 в офісі, Сб:10:00 - 13:00 віддалено. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Спеціаліст з питань публічних закупівель |
Вінницький національний технічний університет |
громадянство України; вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста, за відповідним професійним спрямуванням (економічна, юридична освіта); вільне володіння державною мовою; стаж та досвід роботи на посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 2 років; досвід роботи в сфері публічних закупівель; знання основних програм для роботи на комп’ютері. |
повний цикл закупівлі товарів та послуг. |
робота з 09:00 – 18:00 з перервою на обід; офіційне працевлаштування, відпустка та оплата лікарняного. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер по роботі з клієнтами |
Каргофай |
відмінні навички усного та письмового спілкування; знання комп’ютера; вміння планувати власний час; націленість на результат. |
робота із списком лідів (потенційних перевізників); донесення водіям цінності платформи та тарифів для їх автомобілей; перевірка інформації, яку водії вносять в мобільний додаток при реєстрації та активація їх профілів; ведення ліда від першого контакту до підписання договору; збір зворотнього зв’язку з активних перевізників (наскільки вони задоволені співпрацею); аналіз причин відтоку (коли перевізник вирішив припинити співпрацю). |
відпустка (22 робочих дні на рік); оплачувані лікарняні; корпоративна бібліотека; компенсація 70% витрат на професійні курси. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з продажу |
Ромус-Поліграф |
активна життєва позиція; робота з аналогічним асортиментом в активних продажах; відповідальність за власні результати. |
планування та організація продажу на закріпленій території; формування та розширення клієнтської бази; виконання плану продажів; здійснення заходів щодо мінімізації дебіторської заборгованості; ведення переговорів та укладення договорів; звітність по результатах праці. |
робота в престижній компанії, яка активно розвивається; підтримка колег на всіх етапах роботи; висока оплата праці, з можливістю впливати на рівень доходу; мобільний зв’язок та планшет – надається; робочий графік: з пн.-пт., з 09:00−18:00 год.; корпоративне навчання для професійного росту. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
*відповідальність за зміст та правильність написання опису вакансій несе роботодавець