Вакансії для студентів і випускників станом на 17.02.2022
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Motion Designer |
BillTech |
портфоліо з роботами; досвід роботи від 2-х років; вмінняпрацюватиз Adobe Photoshop, AfterEffects; досвід в створенні рекламних пояснюючих відео-роликів; відчуття смаку і композиції; готовність виконати тестове завдання; пунктуальність і відповідальність; дотримання дедлайнів. |
створення рекламних банерів; участь у своренні креативних ідей; розробка привабливих анімаційних роликів різного рівня складності. |
графік роботи з 10:00 до 19:00, вихідні сб-нд; оплачувана відпустка 24 дні та лікарняні; оплачувані overtimes; своєчасна та прозора оплата праці ($); сучасний «айтішний» офіс у центрі міста; нова техніка Apple; безкоштовне 2-х разове харчування на офісі; безкоштовне відвідування тренажерного залу; безкоштовні курси англійської мови; безкоштовний корпоративний лікар. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з продажу |
Сонце-дарує |
ініціативність - прояв інтересу до всіх можливостей; позитивність - почуття гумору, легкість в спілкуванні; досвід роботи в живих продажах від 1 року; діджиталізованість, навички швидкого освоєння нових програм та технологій роботи; зацікавленість у збільшенні продажів, власного прибутку та прибутку компанії; зацікавленість у власному розвитку.
|
виконання, (можливе перевиконання) плану продажів по встановленню сонячних систем; оброблення існуючої бази і пошук нових клієнтів; праця як з В2С так і В2В клієнтами; виїзд на зустрічі з клієнтами. |
офіційне працевлаштування, відпустки та лікарняні; якісний продукт, яким пишається вся компанія; робота в системній компанії з адекватним керівником; тім-білдінги та корпоративи; зручний офіс в центрі міста на вул. Магістратська, 156а. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з продажу (по місту) |
АКцентр |
досвід роботи від 1-го року торговим представником, менеджером з продажу; досвід підключення нових торгових точок; навички проведення переговорів та презентації; відповідальність, чесність, комунікабельність, цілеспрямованість навички у роботі з програмою 1С (бажано). |
виконання планів продажів та цілей; звітність про виконану роботу; розвиток ввіреної території (робота в «полі» по м. Вінниця); якісне обслуговування клієнтів; проведення переговорів і укладення договорів з клієнтами; вибудовування довгострокових відносин з клієнтами. |
5-ти денний робочий тиждень пн-пт з 8:30 до 18:00; компенсація проїзду громадським транспортом; офіційне працевлаштування; соціальні гарантії відповідно до законодавства; робота в дружному колективі професіоналів.
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Категорійний менеджер |
ТОВ Шик і Блиск |
досвід роботи у продажах; чудові знання 1С, Exel; комунікабельність; високий рівень клієнтоорієнтованості; бажання заробляти і розуміння принципів як це робиться; командний гравець. |
формування асортименту по заданій категорії; формування і контроль складських залишків; аналіз і контроль товарообігу; ціноутворення; оформлення заявок на магазини; робота з постачальниками - пошук, проведення перемовин, оформлення договорів. |
зручний сучасний офіс з кухнею, кімнатою відпочинку; додаткові вихідні; навчання; класні подорожі як по Україні, так і закордон. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бухгалтер |
Delivery-Auto |
вища освіта (економічна, бажано у сфері бух. обліку); досвід роботи бухгалтером від 3-х років; знання ділянки нарахування зарплати, ведення кадрового обліку; знання законодавства з оподаткування (єдиний податок ФОП); знання ділянки роботи з РРО, POS-терміналами (переважно, але не обо’язково); навички роботи в 1С 8; особисті якості (відповідальність, чесність, уважність, комунікабельність). |
|
соціальний пакет; графік роботи: 9:00-18:00, сб/нд-вихідні. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Рекрутер |
BEZBRENDU |
досвід роботи в рекрутингу від 6 міс. або сетифікат про проходження курсів з рекрутингу обов’язково; вміння розгледіти в кандидатах потенціал; здатність працювати не на години, а на результат; хороше почуття гумору; командний гравець. |
розміщення вакансій на job-ресурсах (включаючи альтернативні джерела); пошук резюме кандидатів (лінійний персонал); проведення телефонного скринінгу; проведення співбесіди; формування бази даних кандидатів; допомога кандидатам під час адаптаційного періоду. |
навчання та менторство зі сторони HR-менеджера; офіційне працевлаштування по трудовій книжці; виплата заробітної плати двічі на місяць; повний соц. пакет (оплачувані лікарняні дні, відпустка 24 дні); графік роботи плаваючий на офісі з 09:00 -10:00 до 18:00-19:00, субота, неділя – вихідні. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер по роботі з клієнтами |
ТОВ Спайс Трейд Україна |
бажання навчатись, активно працювати та заробляти; відповідальність, цілеспрямованість, комунікабельність; володіння ПК на рівні впевненого користувача; навики ділового спілкування та етикету; бажаний досвід роботи в сфері продажу. |
прийом та опрацювання замовлень; документально-супровідні роботи з клієнтами (укладання договорів і т.д.). |
цікава динамічна робота з можливістю кар’єрного та професійного росту; достойна та своєчасна зарплата; графік роботи: понеділок-п’ятниця 09:00−18:00; робота в офісі; хороші умови праці. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Головний бухгалтер |
Сонях |
досконале знання бухгалтерського, податкового та управлінського обліку; вища спеціальна освіта; досвід роботи Головним бухгалтером від 5-ти років у сфері виробничо-торгівельної діяльності; навички роботи з експортними операціями (ЗЕД); компетентний та грамотний підхід до вирішення правових питань; позитивний досвід проходження податкових перевірок; впевнений користувач ПК (Знання програм 1С (версія 7.7; 8.1); Медос; MS Office, Excel, Клієнт-Банк); відповідальність, старанність, комунікабельність, уміння працювати з великим обсягом інформації. |
організація та керівництво роботою відділу бухгалтерії; планування та оптимізація оподаткування; організація та ведення бухгалтерського, податкового та управлінського обліку; підготовка та подання податкової, статистичної та фінансової звітності, ведення ПДВ обліку; взаємодія з іншими підрозділами з питань оподаткування та документообігу; управлінський облік, участь в управлінні та фінансовому плануванні підприємства; взаємодія з органами контролю. |
офіційне працевлаштування; робота у стабільній компанії; семінари та тренінги для бухгалтерів; заробітна плата за результатами співбесіди. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Помічник кухаря (на піцу) |
LA П’ЄЦ |
вміння добре готувати; розуміння порядку роботи на професійній кухні; досвід роботи на кухні від 2-ох років. |
приготування заготовок для піци та тіста; приготування обіду для працівників компанії; дотримання чистоти на робочому місці. |
стабільна робота з можливістю додаткових змін за бажанням; хороша зарплата + чесна виплата 2 рази на місяць; робоче місце в центрі Вінниці; чай/кава/обід та інші приємності за рахунок компанії; знижка 50% на все меню LA П’ЄЦ. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Регіональний директор (Північ) |
ТОВ м’ясокомбінат «Ювілейний» |
вища освіта: торгівля, економіка, менеджмент; досвід роботи в непрямій дистрибуції, досвід роботи з мережами (на вказаній території), досвід роботи з ковбасними виробами (або м’ясо/молоко/сири) буде пріоритетом; знання менталітету території; успішний досвід побудови продажів FMCG; досвід проведення переговорів; управління цілями; вміння брати відповідальність на себе; самодостатність, здорова амбітність. |
аналіз показників території та виявлення потенціалу розвитку; розробка стратегічного плану розподілу та розвитку брендів; планування та контроль виконання планових продажів на закріпленій території; управління торговою командою прямих продажів - постановка цілей, завдань, контроль їх виконання; формування ексклюзивних команд на базі дистриб’ютора; проведення презентацій та публічних виступів для клієнтів та персоналу; проведення комплексної оцінки дистриб’юторів на території; стратегічне планування продажів. |
гідний рівень оплати праці, збільшення зростання оплати праці безпосередньо залежить від збільшення товарообігу на закріпленій території; усі необхідні інструменти для залучення та утримання клієнтів; службове авто. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер із забезпеченого кредитування РП |
ПриватБанк |
емоційна врівноваженість та стійкість до стресових ситуацій; вища освіта/неповна вища за спеціальністю «Економіка», «Менеджмент», «Фінанси та кредит», «Банківська справа» або дотичні спеціальності, ступінь бакалавра і вище; 2+ роки досвіду роботи в сфері обслуговування клієнтів, продажів автомобілів або нерухомості (бажано банківський сектор, автосалони, агентства нерухомості); навички активних продажів, проведення презентацій; навички ведення переговорів (буде перевагою); поглиблене знання продуктів та сервісів банку в частині продажів, обслуговування та кредитування клієнтів; розуміння документації на право володіння нерухомістю і автомобілями, договорів купівлі-продажу, кредитних і заставних (буде перевагою) знання технології продажів, в т.ч. активних продажів, побудови та проведення презентацій; знання методик фінансового та економічного аналізу; знання чинного законодавства, що регламентує роботу банку з клієнтами; впевнений користувач ПК, MS Office, PowerPoint; вільне володіння української мовою (письмова та усна); вміння працювати у команді. |
виконання особистих нормативів з продажів, оформлення угод або інших КРI; консультування клієнтів за продуктами напрямку - автокредитування/лізинг, кредит та придбання житла - іпотечний кредит чи кредит під заставу, кредит під депозит; виконання обов’язків персонального кредитного менеджера клієнтів (постійний зв’язок, допомога); продаж продуктів напрямку клієнтам: консультування, перехресний продаж, надання якісного сервісу; здійснення підбору та оцінки автомобілів клієнтам, оцінки нерухомості; оформлення документів на оплату реєстрації/перереєстрації автомобіля у сервісному центрі МВС; оформлення документів на оплату автомобіля продавцю; оформлення клієнтам продуктів та послуг банку за напрямком; відпрацювання приписів у менеджері контактів (призначення менеджера авто/консультація за кредитним рішенням, дотискаючі комунікації); укладання угод за продуктами напрямку; виконання призначеного навчального плану; допомога у стажуванні новачків. |
робота в найбільшому та інноваційному банку України; офіційне працевлаштування та 24 календарних дні відпустки; конкурентна заробітна плата; медичне страхування та корпоративний мобільний зв’язок; корпоративне навчання; сучасний комфортний офіс; цікаві проєкти, амбіційні задачі та динамічний розвиток; дружній професійний колектив та сильна команда. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Фінансовий консультант у відділ продажу |
Перший Український Міжнародний Банк (ПУМБ) |
вища освіта (можливо студент останнього курсу або заочної форми навчання); грамотне і впевнене спілкування українською та російською мовами;
бажаний досвід роботи на аналогічній посаді або в банківській сфері; постановка цілей і досягнення їх. |
спілкування з клієнтами в телефонному режимі; презентація нових продуктів банку (кредит, кредитна карта, депозит); призначення зустрічей клієнтам у відділеннях банку.
|
офіційне працевлаштування з першого дня (трудова книга); біла заробітна платня (ставка + бонус); гнучкий графік роботи, повний робочий день; оплачуване навчання та підтримка наставника; кар’єрний ріст (100% керівників в цьому відділі починали з позиції фінансового консультанта); забезпечення наших співробітників можливістю працювати віддалено; дружній колектив; цікаві задачі та можливості розвитку. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з продажу |
Прометей |
закінчена вища освіта; можливий досвід у сфері послуг та продажу. |
робота з клієнтською базою; покази та перегляди об’єктів нерухомості; підписання договорів; виконання установлених планів з продажу; аналіз та оцінка ринка нерухомості; фотозйомка та розміщення оголошень на топових ресурсах. |
фіксований % + різні бонуси; грошові та подарункові сертифікати за проявлену активність; відпочинок та навчання, де 50% сплачує агенство; робота в досвідченому та перевіреному часом агенстві; попит на нерухомість; змога навчатись у спеціалістів своєї справи; доступ до нашої бази об’єктів; сучасний та комфортний офіс в самому центрі міста з усіма зручностями; вільний робочий графік; дружній та доброзичливий колектив; колективний відпочинок.
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з продажу |
iElectronics |
гарні комунікативні здібності і відповідальне ставлення до роботи; розвиток та навчання новому; вміння працювати у команді та бути корисними. |
консультація відвідувачів офлайн магазину; підбір товару та застосування технік продажів; ведення бази даних клієнтів. |
можливість впливати на свою зарплату; підтримка та навчання керівника на момент вашої адаптації; кар’єрне зростання від менеджера до керівника підрозділу; навчання від найкращих бізнес-тренерів технікам продажу, яке підвищує показники наших менеджерів; цікаві, амбітні цілі та завдання. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з продажу |
Укрсервіс |
досвід роботи в сфері продажів; уміння швидко орієнтуватися в технічних характеристиках товару; ПК - впевнений користувач (Word, Excel); уміння презентувати продукцію; розуміння первинних бухгалтерських документів (рахунок, видаткова накладна, податкова накладна); хороші комунікативні навички, активність, вміння працювати в команді, поставлена мова і дикція. |
робота з клієнтами безпосередньо в сервісному центрі (консультація по асортименту, цінами, технічними характеристиками, оформлення документів при продажу); робота з базою контрагентів, підтримання зв’язку з закріпленими клієнтами; контроль відвантаження та дебіторської заборгованості. |
професійне навчання і можливість стати експертом в складному технологічному обладнанні; можливість розвитку професійних переговорних навичок; оплачувана відпустка, лікарняний. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Кухар холодного процесу |
Beatriche. Pasta e Vino |
професійні навички відповідно посади; вміння працювати з технологічними картками; вміння працювати в команді; відповідальність, дисциплінованість. |
|
сучасне обладнання; можливість кар’єрного зростання; смачні обіди. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Адміністратор |
Watsons Україна |
вища або середньо-спеціальна освіта; бажаний досвід роботи старшим продавцем. |
контроль роботи персоналу магазину згідно стандартів та вимог; організація викладки товару; робота з касовим апаратом. |
гнучкий графік роботи; форма та комфортне робоче місце; прозора система мотивації; оплачувана відпустка 24 календарних днів; оплачувані лікарняні; навчання та можливість кар’єрного росту в середині компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Кухар |
Beatriche. Pasta e Vino |
професійні навички відповідно посади; вміння працювати з технологічними картками; вміння працювати в команді; відповідальність, дисциплінованість; бажання дарувати радість. |
|
наші професійні секрети; сучасне обладнання; можливість кар’єрного зростання; смачні обіди. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Рекрутер |
Укрпошта |
досвід роботи в підборі персоналу від 1 року; розуміння і знання методів роботи з персоналом (проведення співбесід); особисті якості: доброзичливість, комунікабельність, стресостійкість, прагнення до розвитку і досягнення результату, уважність. |
проведення телефонних та особистих інтерв’ю; пошук кандидатів на job сайтах та різних джерелах; закриття офісних вакансій компанії різних напрямків; участь в адаптації та супровід персоналу; відрядження до районних центрів; формування та створення внутрішнього і зовнішнього кадрового резерву; підтримка сприятливої робочої атмосфери в колективі, формування і розвиток корпоративної культури. |
робота в чудовому колективі та лояльне керівництво; можливість розвиватись і реалізовувати себе; кар’єрний ріст; стабільна ЗП згідно КЗзП; графік роботи: Пн-Пт з 8:30 до 17:30 год. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Бухгалтер, оператор 1С |
Бойчак |
досвід роботи бухгалтером \ оператором ПК \ бухгалтер - касир від 1-го року; вміння добре рахувати цифри, досвід роботи з 1 С 8. |
створення накладних на повернення товару та робота з розхідними накладними; корегування і викреслення накладних в базі даних 1С (з вини складу чи експедитора); перевірка наявності всіх розхідних накладних та накладних на повернення згідно реєстру по кожному маршрутному листі; проведення звірки з контрагентами; формування, роздрук та передача Актів звірки із покупцями; ведення журналу обліку внутрішньої вихідної документації, реєстрації відправки документації в центральний офіс. |
офіційне оформлення; можливість придбати продукцію компанії зі знижкою; графік роботи з ПН-ПТ (з 14:00 до 19:30 (орієнтовно)).
|
Відправити резюме можна за посиланням |
Бухгалтер |
ІСА Груп |
порядність, доброзичливість; уважність, логічне мислення, ініціативність, відповідальність; бажання і уміння навчатися і розвиватися; вміння працювати в команді; досвід роботи від 3 років; знання нормативно-правових норм, необхідних для виконання своєї роботи; досвід роботи на ділянці ПДВ від 3 років; досвід роботи з банком, валютою, ЗЕД від 3 років; вільне володіння ПК, 1С8, M.E.Doc, MS Office. |
облік ПДВ; податкові накладні та РК, їх перевірка, реєстрація; формування, подача декларації з ПДВ; банк, виписка в 1С; валютні операції; оприбуткування товарів та послуг в 1С:Підприємство 8.3; перевірка правильності оформлення прибуткових документів. |
офіційне працевлаштування, повна зайнятість; графік роботи з 09:00 до 17:00, субота, неділя – вихідні; своєчасна виплата заробітної плати; можливість професійного розвитку, навчання; доброзичлива та весела команда, корпоративний відпочинок. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Маркетолог |
ТОВ Хоум-Нет |
досвід на аналогічній посаді від 2-х років; знання трендів маркетингу; знання інструментів роботи в соц.мережах, принципи seo-просування сайту, знання наскрізної аналітики; досвід в організації маркетингових заходів; вміння визначати потреби цільової аудиторії; креативність та інноваційний підхід. |
комплексна реалізація маркетингової стратегії; пошук нових та цікавих рекламних каналів; розробка (робота з дизайнером, організація виготовлення поліграфії, сувенірної продукції, аудіо/відео контенту тощо) та розповсюдження рекламної продукції; організацію та проведення маркетингових заходів; аналіз маркетингових трендів та ринку конкурентів; медіапланування; організацію та контроль digital-маркетингу. |
офіційне працевлаштування та соціальні гарантії; конкурентний рівень заробітної плати; можливість навчання, професійного та кар’єрного росту; дружній колектив та цікаві задачі; участь в різноманітних корпоративних заходах. |
Відправити резюме можна запосиланням |
Java програміст |
soft Xpansion |
вміння Java 11; знання Spring Framework; навички SQL; навички XML, JSON; знання JavaScript; знання HTML, CSS; навички Web Services (SOAP, REST); знання Tomcat; навички Git; англійська мова: читання технічної документації. |
|
робота в комфортному офісі м. Вінниці; можливість роботи для студентів випускного курсу; професійне зростання; конкурентна заробітна плата; офіційне працевлаштування; заняття з англійської мови; корпоративні заходи, teambuilding; командні ігри щотижня (футбол та волейбол), настільний теніс в офісі; фрукти, снеки, кава/чай. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Менеджер з продажу |
Торгтехніка |
вища освіта; досвід роботи менеджером з продажу від 2-х років; ініціативність, висока працездатність, наполегливість. |
|
гідний рівень оплати праці; дружній колектив; корпоративні заходи та графік роботи з понеділка по п’ятницю. |
Відправити резюме можна за посиланням |
*відповідальність за зміст та правильність написання опису вакансій несе роботодавець