Вакансії для студентів і випускників станом на 16.12.2021
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Юрист |
Беліф |
вища юридична освіта; досвід роботи на аналогічній посаді від 2-х років; уміння складати договори, претензії, позови, оскарження рішень контролюючих органів, здійснювати юридичний аналіз справи щодо надання висновків та рекомендацій; глибоке знання трудового та процесуального законодавства, господарського та цивільного права. |
підготовка документів для реєстраційних дій (створення юр. особи, зміни по ФОП, оформлення іпотеки, оформлення застави тощо); вичитка, редагування і подальше погодження договорів контрагентів; підготовка аналітики законодавства відповідно до потреб (зміни по ФОП, зміна податкового законодавства тощо); договірна робота; аналіз податкового законодавства. |
досвідчений наставник, який вестиме протягом випробувального періоду; можливість рости та розвиватися; корпоративні заходи; робота у соціально відповідальній компанії, яка стежить за трендами, цінує ідеї співробітників та розвивається разом з ними; конкурентний рівень оплати праці із прозорою системою нарахувань; офіційне працевлаштування; лояльний та відкритий до діалогу керівника; 5-денний робочий тиждень з 9:00 до 18:00, вихідні: Сб, Нд. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Спеціаліст по тендерам |
ПП ТД Солодкий світ |
вища освіта; досвід роботи в галузі публічних закупівель (бажано); знання Закону України «Про публічні закупівлі»; комунікативні навички, дисциплінованість, відповідальність, пунктуальність; вміння спілкуватися та грамотно писати українською мовою. |
робота у сфері публічних закупівель на підприємстві; організація торгів на авторизованому майданчику закупівель, контроль та дотримання вимог та термінів проведення торгів; робота з державними органами України, підприємствами, установами, організаціями незалежно від форми власності як українськими, так і закордонними; представництво підприємства як Замовника в ході проведення відповідних торгів; ведення офіційного листування; контроль за укладенням та виконанням договорів за результатами проведення закупівель. |
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Технолог харчової промисловості |
Грош |
освіта в сфері харчової промисловості буде перевагою; досвідчений користувач ПК (MS Office, Internet, електронна пошта); уміння аналізувати і використовувати аналітичні дані; досвід управління персоналом; комунікабельність, ініціативність, націленість на результат. |
удосконалення існуючої та впровадження нової продукції; розробка технологічних і калькуляційних карт; контроль за технологічним процесом; контроль якості готової продукції і викладки; розробка і впровадження нових рецептур. |
робота у великій компанії; гідна та стабільна оплата праці; офіційне працевлаштування; дружній колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Логіст |
Кондитер-С |
досконале знання комп. програм: 1C, Word, Excel, Mapex; знання території м.Вінниця і Вінницька область; досвід роботи з офісними та логістичними програмами; знання складських і транспортних процесів. |
|
соціальна захищеність; офіційне працевлаштування; просторий та затишний офіс; своєчасна заробітна плата. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бухгалтер |
ТОВ Баядера Логистик |
вища, середня спеціальна економічна/бухгалтерська освіта; досвід роботи на аналогічній посаді в торговій компанії не менше 1 року; знання, досвід роботи з первинною документацією, з великою кількістю контрагентів; знання, досвід ведення бухгалтерського обліку банку, документообігу банку; знання програмного продукту 1С, впевнена команда Excel, Word; відповідальність, комунікабельність, готовність працювати з великим обсягом документів. |
облік банку, клієнт-банк, первинні документи; контроль за своєчасним і правильним відображенням на бухгалтерських рахунках операцій, пов'язаних з переміщенням безготівкового розрахунку ДС; підготовка щомісячних звітів; участь у щомісячній інвентаризації. |
офіційне працевлаштування; стабільна робота у великій компанії; гідна, своєчасна оплата праці; дружня, професійна команда. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Касир відділення банку |
Ощадбанк |
освіта — вища, професійно-технічна або повна середня; бажаний досвід роботи касиром банку; бажання працювати з клієнтами у відділенні; чесність, уважність, акуратність, відповідальність. |
прийом платежів; валютно-обмінні операції; оформлення касових і банківських документів; забезпечення якісної обробки, формування і упаковка грошових білетів, монет і валютних цінностей; здійснення грошових переказів. |
перший досвід роботи; кар’єрне та професійне зростання; потужна система розвитку персоналу — (корпоративний Універ, система дистанційного навчання, mini MBA); офіційне працевлаштування з першого робочого дня; «біла» заробітна плата. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Адміністратор супермаркету |
МегаСмак |
досвід роботи в програмі «1С:Підприємство 8»; освіта: економічна або менеджерська; висока швидкість набору накладних; вміння розподіляти свій робочий час; знання офісних програм «Microsoft» (Word, Excel тощо); вміння мотивувати працівників на результат; вміння будувати власну команду; досвід роботи керівником. |
контроль виконання стандартів компанії; забезпечення безперебійної роботи підпорядкованих магазинів; контроль виконання КРІ продавцями; організація та контроль роботи підлеглих працівників; виконання планів виторгів та підвищення продажів; організація та контроль проведення переобліків; контроль дотримання чистоти торговельного залу та прилеглої території; формування та подання звітів згідно Графіка подання звітів; виконання операцій з даними в «1С:Підприємство 8» (введення, обробка, накопичення, систематизація інформації) відповідно до діючих процедур та інструкцій. |
стабільна та висока заробітна плата; дружній колектив; підвищення кваліфікації; офіційне працевлаштування; зручний графік роботи; комфортні умови праці. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Молодший системний адміністратор |
медицинский центр Салютем, |
досвід в обслуговуванні комп’ютерної та офісної техніки і розуміння принципів її роботи; базові навички налаштування мереж; бажання навчатись та ділитись своїм досвідом з іншими; вища технічна освіта; знання архітектури ПК; володіння основами радіомонтажу (не обов’язкова вимога, але буде додатковим плюсом). |
обслуговування офісної та комп’ютерної техніки, локальної мережі, систем відеонагляду, ІР-телефонії, серверів, організації інформаційної безпеки, автоматизації бізнес-процесів та ін.; обслуговування програмного забезпечення; прокладка комунікаційних ліній; взаємодія з сервісними компаніями, постачальниками програмного забезпечення та комплектуючих до офісної і комп’ютерної техніки. |
цікава робота у професійному колективі; навчання та можливість професійного розвитку; офіційне працевлаштування; відпустка 24 календарні дні; пакет соціальних гарантій та медичного обслуговування у приватному центрі зі знижками. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Керівник віддаленого складу |
ТОВ Житомирський м’ясокомбінат |
досвід роботи в логістиці (склад, транспорт), або досвід в продажах (регіональний/територіальний менеджер); знання програми Excel; 1C; наявність автомобіля (бажано). |
управління товарними запасами: підготовка та розрахунок, враховуючи план продажів, план залишків готової продукції; контроль термінів придатності продукції на складах, умов складського зберігання; проведення вибіркової інвентаризації залишків на складах; контроль авто транспорта партнерів на дотримання регламенту «холодного ланцюга»; участь в розробці маршрутів доставки продукції, враховуючи плани розвитку території. |
гідна заробітна плата; офіційне працевлаштування, соціальний пакет; відрядження 40% робочого часу; мобільний зв’язок; амортизація авто, ГСМ. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Супервайзер торгових представників |
ЕкоДім |
|
забезпечення контролю і навчання торгових представників по ввіреній території; постановка цілей команді місячних, тижневих, щоденних, моніторинг і контроль їх виконання; виконання плану продажів; забезпечення контролю та аналізу дебіторської заборгованості; супровід ключових клієнтів на території; аналіз роботи конкурентів; розвиток території, збільшення обсягу продажів; забезпечення персоналу актуальною інформацією по товару, бонусах, умовах роботи; забезпечення виконання стандартів компанії. |
графік роботи: Пн-Пт, 8:30−18:00; конкурентний та стабільний рівень заробітної плати; навчання персоналу (тренінги, семінари); можливість професійного, кар’єрного і фінансового зростання; робота в компанії однодумців. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Контролер ВТК |
ФОП Корбут Ю.В. |
досвід роботи контролером ВТК (буде перевагою). відповідальний (-а) та уважний (-а); вміння твердо тримати позицію; знання технології виробництва та вміння складати звіти, вести технічну документацію; наявність або бажання отримати знання з: видів текстильних матеріалів, класифікації волокон, правил прийомки матеріалів та фурнітури, класифікації дефектів текстилю та екошкіри. |
контроль якості продукції, що випускається на всіх етапах виробництва; аналіз і тестування зразків; перевірка авточохлів згідно технологічних вимог та документації; виявлення браку, фотофіксація, внесення в базу 1С; виявлення серійних дефектів; перевірка комплектності замовлення; проведення вхідного контролю якості матеріалів, що надходять на підприємство (текстильні дефекти, відповідність кольорів відтінків); проведення вибіркового контролю на всіх стадіях виробничого процесу; ведення робочої документації по браку. |
комфортне робоче місце; зручний офіс по вул. Батозька 16-Б (навпроти нового Епіцентру, район Залізничного вокзалу); оплачуваний період стажування 1 місяць; підтримка та доброзичливість колективу; швидкий та чесний зворотній зв’язок від керівника та команди; графік роботи з 8:00 — 17:30 (субота та неділя вихідні); гарантована обідня перерва; щорічна відпустка. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Аналітик 1С |
Беліф |
знання принципів побудови та функціонування типових конфігурацій 1С на платформі 8.2,8.3; знання стандартів бухгалтерського обліку, податкового обліку; розуміння бізнес-процесів торгово-виробничих підприємств; практичні навички зі збору, формалізації та аналізу вимог до програмного продукту та їх моделювання в системі. |
вивчення бухгалтерських бізнес-процесів ключових напрямків діяльності компанії з метою їх автоматизації за допомогою 1С або інших програмних продуктів; налаштування технічної специфікації для програміста, тестування програмного продукту, навчання користувачів, впровадження, документація; вивчення та впровадження нових технологічних можливостей, програмних продуктів та законодавчих змін з метою збереження актуальності та вдосконалення систем бухгалтерського обліку. |
можливість працювати віддалено; 5-денний робочий тиждень з 9:00 до 18:00, вихідні: Сб, Нд.; досвідчений наставник, який буде направляти протягом випробувального періоду; можливість рости і розвиватися; корпоративні заходи; робота в соціально відповідальній компанії, яка стежить за тенденціями, цінує ідеї співробітників і розвивається разом з ними; конкурентний рівень оплати праці з прозорою системою нарахування (зарплата + KPI); офіційне працевлаштування; лояльний і відкритий до діалогу лідер. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з персоналу, рекрутер |
ТОВ Автострада |
досвід роботи на аналогічній посаді від 2 років (обов’язково); досвід підбору персоналу виробничих, будівельних компаній різних рівнів; знання КЗпП, основ кадрового обліку, психології та управління персоналом; вища освіта. |
виконання роботи із забезпечення підприємства працівниками потрібних професій, спеціальностей і кваліфікації згідно з цілями, стратегією та профілем підприємства; розробка перспективних і річних планів по кадровому резерві комплектування підприємства персоналом з урахуванням перспектив його розвитку; вирішення питань найму, звільнення, переведення працівників, контроль їх розстановки і правильність використання у підрозділах підприємства. |
офіційне працевлаштування та соціальні гарантії згідно КЗпП України; медичне страхування; п’ятиденний робочий тиждень з можливістю повної та часткової зайнятості; цікава та динамічна робота в компанії, що стрімко розвивається; можливість зростати разом з компанією. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Кредитний менеджер |
OTP Bank |
|
робота з клієнтами та продавцями в магазинах Ельдорадо або КОМФІ; консультація клієнтів по умовах придбання товарів в кредит і підвищувати свої вміння в продажах, продаж кредитних карток; оформлення заявок в програмах Банку, підпис кредитних договорів; допомога клієнтам після оформлення кредиту по різних питаннях. |
робота максимально близько до міста проживання; стабільний щомісячний дохід ставка+бонуси, з виплатою 2 рази на місяць та без затримок; гнучкий графік, 4/2 або 5/2, з плаваючими вихідними; офіційне працевлаштування по трудовій книжці, оплачувана відпустка та лікарняний; нові та цікаві знайомства; робота в молодіжній команді. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бухгалтер |
ТОВ АВ металл групп |
досвід роботи бухгалтером в рітейлі зі схожими обов'язками; досвід роботи в 1С 8,3; знання офісних програм; вміння спілкуватися з людьми ввічливо і чітко висловлювати думки; бажання працювати і відповідально підходити до виконання обов’язків. |
облік первинної документації; відправка оригіналів в центральний офіс (тнн, рахунки-фактури і т.д.); формування рахунків-фактур на оплату; видача рахунків-фактур на витрати; звірка з контрагентами; ведення обліку руху товару (внутрішніх рухів, декларацій), каси (розрахунок покупців + облік). |
офіційне працевлаштування; оплачувана відпустка і лікарняний; графік пн-пт 08:00-17:00, сб 08:00-14:00; зарплата: ставка + бонус з річним приростом. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Супервайзер |
ТОВ АБК Дніпро |
досвід роботи в FMCG (алкоголь буде перевагою); знання локальних мереж; знання ринкових умов; пунктуальність, рухливість, товариськість; цілеспрямованість, вміння працювати на результат, хороші організаторські здібності. |
аналіз та моніторинг виконання планових показників; розвиток території; управління командою дистриб'юторських торгових представників; ведення переговорів з ключовими клієнтами території; контроль дебіторської заборгованості. |
гідна заробітна плата; компенсація за паливно-мастильні матеріали, мобільний зв’язок; офіційна реєстрація; професійний розвиток, кар’єрне зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Головний економіст відділення банку |
Ощадбанк |
вища економічна освіта (перевага — банківська освіта); досвід роботи в банку на аналогічній посаді від 1 року; вміння продавати банківські продукти; досвід роботи з клієнтами — фізичними та юридичними особами; комунікабельність, цілеспрямованість, відповідальність, чесність, клієнтоорієнтованість. |
залучення клієнтів; продаж банківських продуктів та послуг; консультація та обслуговування клієнтів; операційне супроводження клієнтів; звітність керівництву. |
Кар’єрне та професійне зростання; потужна система розвитку персоналу — (корпоративний Універ, система дистанційного навчання, mini MBA); офіційне працевлаштування з першого робочого дня; «біла» заробітна плата. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бухгалтер з розрахунків |
ТОВ КСМ юа |
досвід роботи бухгалтером від 1-го року та аналітичний склад розуму; можливість продуктивно працювати в команді; старанність та уважність в роботі; бажання розвиватися та покращувати світ навколо; чесна, відповідальна та дисциплінована особистість; практичний досвід роботи з 1С 8.3 та впевнений користувач ПК. |
ведення собівартості товарів; нарахуванням заробітної плати, відпускних та лікарняних; звітність ПДФО та ЄСВ; робота з ФОП. |
оплата праці на випробувальному строці; конкурентний рівень заробітної плати; офіційне працевлаштування; максимальна допомога та сприяння в роботі; цікаві проєкти, які дозволяють розвиватися; перспектива кар’єрного росту та рівня доходу в амбіційному бізнес-проєкті; регулярне навчання та сприяння всебічному розвитку (компанія оплачує 50% вартості за навчання); оплачувана відпустка та лікарняні; усе необхідне для комфортної і зручної роботи (ноут, навушники, чай, кава, печиво); корпоративні заходи та подорожі. |
Відправити резюме можна за посиланням |
HR business partner |
104.ua |
досвід роботи в HR від 3х років, а саме HRBP, GR-generalist, керівник відділу персоналу; успішний досвід організації та ведення HR-процесів у компанії; можливість знайти підхід до будь-якого спеціаліста; готовність працювати самостійно, орієнтованість на результат, відповідальність; досвід роботи у IT сфері буде плюсом; досвід роботи з планування персоналу (розрахунок чисельності, робота з орг.структурою); досвід масового підбору персоналу різних рівнів; бажання реалізувати свій професіоналізм, працюючи з молодою, цілеспрямованою та мотивованою до розвитку командою. |
масовий пошук та підбір персоналу; проведення співбесід з потенційними кандидатами; співпраця з керівниками структурних підрозділів щодо питань управління командою; реалізація існуючих HR практик, підготовка HR аналітики по підрозділу, пошук зон можливого розвитку та робота над ними; участь у плануванні чисельності персоналу; формування кадрового резерву, участь у формуванні системи ефективності персоналу та програм утримання співробітників; організація системи внутрішніх комунікацій та розвиток корпоративної культури. |
офіційне працевлаштування; конкурентна заробітна плата (біла зарплата); графік роботи: Пн.-Пт. з 08:00 до 17:00; навчання та розвиток за підтримки Компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Начальник кадрового відділу |
ТОВ Автострада |
досвід роботи на аналогічній посаді від 2-х років (обов'язково); досвід роботи з кадровим документообігом виробничих, будівельних компаній різних рівнів; досвід роботи керівником відділу кадрового адміністрування; досконале знання КЗпП, основ кадрового обліку. |
організація роботи відділу кадрового адміністрування; робота по оформленню працівників потрібних професій, спеціальностей і кваліфікацій згідно з цілями, стратегією та профілем підприємства; проведення прийняття, звільнення, переведення працівників, контроль їх розстановки у підрозділах підприємства; ведення звітності відділу відповідно до норм законодавства. |
офіційне працевлаштування та соціальні гарантії згідно КЗпП України; медичне страхування; п’ятиденний робочий тиждень; цікава та динамічна робота в компанії, що стрімко розвивається; можливість зростати разом з компанією. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Керівник відділу переміщення товарів |
Аврора |
досвід роботи в сфері складської логістики буде конкурентною перевагою; досвід управління командою від 1 року; досвід оптимізації бізнес процесів, регламентації діяльності, розробки та управління по KPI; висока відповідальність і націленість на результат; розвинені лідерські якості, вміння вибудовувати ефективну команду; уміння працювати в режимі багатозадачності, високий рівень самоорганізації; стратегічне мислення. лояльність. |
завантаження/розвантаження матеріальних цінностей; прийом переміщень зі складів; відправка переміщень на торгові точки; видача переміщень на склади; прийом повернень з торгових точок; навички роботи з MS Office, GMS, Google таблиці; комунікація з торговими точками. |
можливість стати частиною команди, яка постійно росте та розвивається; можливість швидко та ефективно рости як професіонал; комфортний інноваційний і сучасний Розподільчий Центр; внутрішні програми корпоративного центру навчання та часткова фінансова допомога на отримання освіти в престижних бізнес-школах та у відомих тренерів. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Економіст відділення банку |
Аккордбанк |
вища освіта; досвід роботи економістом в Банку від 1 року; знання ПК та оргтехніки; наявність особистих якостей, як: комунікабельність, уважність, пунктуальність, допитливість, вміння працювати в команді; знання стандартів продажів. |
залучення фізичних та юридичних осіб для обслуговування; активні продажі банківських продуктів клієнтам; здійснення розрахунково-касового обслуговування фізичних та юридичних осіб; обслуговування переказів в національній та іноземній валюті з дотриманням вимог валютного законодавства; здійснення фінансового моніторингу клієнтів; проведення фінансових операцій клієнтів відповідно до законодавства України та нормативних актів НБУ; ведення регістрів бухгалтерського обліку відповідно до вимог НБУ; складання фінансової та статистичної звітності; формування клієнтської бази відділення; дотримання високих стандартів обслуговування клієнтів. |
гідний рівень оплати праці (оклад + щомісячна премія від виконання плану+ бонуси за продажі продуктів банку+ щоквартальна премія); можливість кар’єрного росту та професійного розвитку; робочий день з 9:00 до 18:00, вихідні: Сб та Нд. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Системний адміністратор |
мережа супермаркетів Варшава |
досвід установки і підтримки різних ОС; досвід роботи з 1С Торгівля і склад; досвід установки і підтримки серверного програмного забезпечення; знання принципів роботи мережевих протоколів, принципів побудови комп’ютерних мереж; уважність, дисциплінованість, самоорганізація, технічне мислення; стресостійкість, акуратність, високий рівень відповідальності і чесність. |
адміністрування мереж, серверів, резервне копіювання; здійснення інсталяції, налаштування і оптимізації системного програмного забезпечення, і освоєння прикладних програмних засобів; забезпечення ведення комп’ютерних баз даних; проведення комп’ютерних антивірусних заходів; здійснення тестування і ремонту окремих обладнань, засобів обчислювальної техніки, кабельних ліній локальної мережі; своєчасне оформлення документів «переміщення» на інші магазини на вимогу комірника; створення карток нового товару та нових постачальників; своєчасне оформлення документів по приходу, витраті і переміщенню товару; проведення уцінки та списання товару. |
робота в престижній компанії з перспективою особистісного розвитку; графік роботи змінний: 2/2 з 7:30 до 22:00, 15 роб днів/місяць; офіційне працевлаштування згідно з КЗпП України; вчасна та гідна заробітна плата пропорційна Вашим вмінням та навичкам; навчання та розвиток всередині компанії гарантовані; зручна локація місця роботи — 1 хв до зупинки. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Аналітик 1С |
Конекс |
вища технічна освіта; розуміння внутрішньої архітектури і принципів функціонування 1С:7.7, 1С:8.2; розуміння бізнес процесів торгових / роздрібних / складських підприємств; базові знання бухгалтерського та управлінського обліку. |
описання та аналіз бізнес-процесів з метою виявлення зон для автоматизації; участь в розробці архітектури інформаційної системи виходячи з цілей, завдань та бізнес-процесів; постановка та написання технічного завдання програмістам 1С; робота з підрядними ІТ-компаніями; участь в тестуванні і прийомі виконаних програмістами завдань; консультації та навчання користувачів роботі з 1С; адміністрування 1С; аналіз роботи існуючих механізмів, виявлення помилок і передача на доопрацювання; планування роботи з бізнес-аналізу, складання планів, впровадження виконаних задач; формування user stories. |
конкурентний рівень заробітної плати; робота в просторому, сучасному офісі; знижки для співробітників в аптеках власної мережі та на медичні послуги в діагностичному центрі; подарунки співробітникам та їх дітям до корпоративних свят. |
Відправити резюме можна за посиланням |