Вакансії для студентів і випускників станом на 02.12.2021
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Помічник товарознавця |
GoldMaster |
рівень освіти — середня спеціальна, базова вища; уважність, відповідальність, пунктуальність, готовність до монотонної роботи. |
пакування готової продукії; виконання доручень товарознавця; маркування (біркування) готової продукції; робота в системі 1С:Підприємство. |
випробувальний термін — 1 місяць; комфортні умови праці; дружній молодий колектив; графік роботи: понеділок-п'ятниця: 8:30 — 18:00; обідня перерва: 13:00 — 14:00, є технологічні перерви; своєчасна виплата заробітної плати; можливість професійного вдосконалення. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бухгалтер з розрахунків |
ТРК Еверест |
освіта: вища по спеціальності; досвід роботи від 1 року; обов’язкове знання: 1С Бухгалтерія, MS Office, Internet; хороші комунікативні здібності; вміння працювати в команді; уважність; оперативність; пунктуальність. |
облік розрахункових операцій; облік ФОП; облік ТМЦ+ТТН; ведення книги обліку доходів і витрат; інвентаризація; реалізація (акти виконаних робіт) контроль розрахунків, для 1-ДФ контроль розрахунків з ФОПами. |
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Мерчендайзер |
IDS |
бажаний досвід роботи на посаді мерчендайзера в великій виробничій компанії від 6 місяців; порядність, взаємоповага, ініціативність, ефективність, відповідальність, орієнтація на результат; бажання розвиватись у напрямку продажів; навики аналізу та ефективної комунікації, вміння працювати з інформацією; наявність діючої медичної книжки. |
відвідування торгових точок згідно із затвердженим маршрутом; викладка продукції згідно стандартів мерчендайзингу; управління товарним запасом в торговій точці; розміщення POS матеріалів; подання регулярної звітності згідно встановлених компанією правил, форматів та термінів. |
офіційне працевлаштування; гідна та стабільна заробітна плата; навчання та можливості професійного зростання у великій міжнародній компанії; дружний колектив професіоналів. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Провідний економіст з обслуговування клієнтів |
АТ АБ РадаБанк |
вища фінансово-економічна освіта; досвід роботи на аналогічній посаді у банківській сфері; знання нормативних документів НБУ; знання повного спектру банківських продуктів; досвід активних продажів; комунікабельність, пунктуальність, орієнтація на результат. |
пошук та залучення клієнтів; обслуговування рахунків фізичних осіб; проведення продажів; супровід угод. |
конкурента офіційна заробітна плата; можливість кар'єрного росту та професійний розвиток; участь в корпоративних тренінгах, семінарах |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Помічник нотаріуса у Київ |
ТОВ Твоє Коло |
досвід роботи від 6-ти років в юриспруденції з них не менше 3-х років помічником нотаріуса; вища юридична освіта; вільне володіння державною мовою. |
|
робота в комфортних умовах; офіс в 10-ми хвилинах від метро Деміївська; конкурентна заробітна плата; соціальний пакет відповідно до КЗпП УКраїни; найкращий колектив; 5-ти денний робочий тиждень. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Адміністратор |
Pronto Pizza&Sushi Pro |
відповідальність та хороше почуття гумору; вміння працювати у команді; досвід 3 місяці роботи у ресторанній сфері; стресостійкість; бажання вчитись новому. |
організація та контроль роботи персоналу; проведення інвентаризацій (спільно з працівниками кухні); розрахунок з постачальниками; робота з фін.показниками закладу. |
регулярна видача заробітної плати; позмінний графік (2/2, з 12:00 по 00:00); харчування за рахунок компанії; відвіз додому в межах міста; постійна знижка на піцу та суші для персоналу (-50%). |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Помічник бухгалтера |
ТОВ Сілвер Молл |
освіта за спеціальністю «Облік та аудит»; вік від 25 до 35 р.; стресостійкість; досвід роботи бухгалтером від 2-х років; володіння ПК, пакет програм 1С, Арт-звіт, МЕДок,Word,Excel. |
облік первинної документації; внутрішній документообіг та контроль; загрузка, перевірка та реєстрація податкових накладних; ведення ФОП та ТОВ; списання канцелярських та господарських товарів; деяка статистична звітність. |
комфортний офіс; молодий, дружній колектив; п’ятиденний робочий тиждень, робочий день з 9:00 — 18:00 год. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Кухар |
Ресторан Велюр |
досвід роботи – від 1 року; вміння працювати в команді; активність, чесність, дружелюбність; бажання вчитися новому і професійно зростати; ретельне і грамотне поводження з продуктами. |
якісно і своєчасно готувати страви відповідно до затверджених технологічних карт, рецептур і санітарно-гігієнічних норм; дотримуватися правил зберігання харчових продуктів; підтримувати чистоту і порядок на кухні. |
стабільна і своєчасна виплата заробітної плати; позмінний графік; можливість професійного та кар'єрного зростання; дружня команда і гарний настрій кожен день. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з персоналу, рекрутер |
ТОВ Автострада |
досвід роботи на аналогічній посаді від 2 років (обовязково); досвід підбору персоналу виробничих, будівельних компаній різних рівнів; знання КЗпП, основ кадрового обліку, психології та управління персоналом; вища освіта. |
виконання роботи із забезпечення підприємства працівниками потрібних професій, спеціальностей і кваліфікації згідно з цілями, стратегією та профілем підприємства; розробка перспективних і річних планів по кадровому резерві комплектування підприємства персоналом з урахуванням перспектив його розвитку; вирішення питань найму, звільнення, переведення працівників, контроль їх розстановки і правильність використання у підрозділах підприємства. |
офіційне працевлаштування та соціальні гарантії згідно КЗпП України; медичне страхування; п’ятиденний робочий тиждень з можливістю повної та часткової зайнятості; цікава та динамічна робота в компанії, що стрімко розвивається; можливість зростати разом з компанією. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бухгалтер |
ТОВ АВ металл групп |
досвід роботи бухгалтером в рітейлі зі схожими обов'язками; досвід роботи в 1С 8,3; знання офісних програм; вміння спілкуватися з людьми ввічливо і чітко висловлювати думки; бажання працювати і відповідально підходити до виконання обов'язків. |
облік первинної документації; відправка оригіналів в центральний офіс (тнн, рахунки-фактури і т.д.); формування рахунків-фактур на оплату; видача рахунків-фактур на витрати; звірка з контрагентами; ведення обліку руху товару (внутрішніх рухів, декларацій), каси (розрахунок покупців + облік). |
офіційне працевлаштування; оплачувана відпустка і лікарняний, графік пн-пт 08:00-17:00, сб 08:00-14:00; зарплата: ставка + бонус з річним приростом. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бухгалтер |
ТОВ Консалтинг Корект |
освіта за спеціальністю «Облік та аудит»; високі компетенції щодо податкового та бухгалтерського обліку в різних галузях економіки, як то: оптова торгівля, сільське господарство, виробництво; реальне вміння працювати в режимі багатозадачності; стресостійкість; досвід роботи бухгалтером від 2-х років. |
забезпечення документообігу з покупцями в тісній комунікації з менеджерами з продажу; документальне оформлення тендерних процедур; внесення в бухгалтерські програми первинних документів; ведення ФОП на єдиному податку; ПДВ (реєстрація податкових накладних); деяка статистична звітність; можливо організація роботи та контроль помічника. |
комфортний офіс; молодий, дружній колектив; всі соціальні гарантії згідно КЗпП України; гнучкий графік за необхідності, п’ятиденний робочий тиждень; корпоративне навчання; індивідуальне навантаження з пропорційною оплатою; реальна можливість кар'єрного росту; |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Кредитний менеджер |
OTP Bank |
|
робота з клієнтами та продавцями в магазинах Ельдорадо або КОМФІ; консультація клієнтів по умовах придбання товарів в кредит і підвищувати свої вміння в продажах, продавати кредитні картки; оформлення заявок в програмах Банку, підпис кредитних договорів; допомога клієнтам після оформлення кредиту по різних питаннях. |
робота максимально близько до місця проживання; стабільний щомісячний дохід ставка+бонуси, з виплатою 2 рази на місяць та без затримок; гнучкий графік, 4/2 або 5/2, з плаваючими вихідними; офіційне працевлаштування по трудовій книжці, оплачувана відпустка та лікарняний; нові та цікаві знайомства; робота в молодіжній команді. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Супервайзер торгових представників |
ЕкоДім |
|
забезпечення контролю і навчання торгових представників по ввіреній території; постановка цілей команді місячних, тижневих, щоденних, моніторинг і контроль їх виконання; виконання плану продажів; забезпечення контролю та аналізу дебіторської заборгованості; супровід ключових клієнтів на території; аналіз роботи конкурентів; розвиток території, збільшення обсягу продажів; забезпечення персоналу актуальною інформацією по товару, бонусах, умовах роботи; забезпечення виконання стандартів компанії. |
графік роботи: пн-пт, 8:30−18:00; конкурентний та стабільний рівень заробітної плати; навчання персоналу (тренінги, семінари); можливість професійного, кар'єрного і фінансового зростання; робота в компанії однодумців. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бухгалтер |
ТОВ Поділля-Промресурс |
освіта за спеціальністю «Облік та аудит»; вік від 25 до 35 р.; стресостійкість; досвід роботи бухгалтером від 2-х років; володіння ПК, пакет програм 1С, Арт-звіт, МЕДок,Word,Excel. |
облік первинної документації; внутрішній документообіг та контроль; загрузка, перевірка та реєстрація податкових накладних; ведення ФОП та ТОВ; списання канцелярських та господарських товарів; деяка статистична звітність. |
комфортний офіс; молодий, дружній колектив; п’ятиденний робочий тиждень, робочий день з 9:00 — 18:00 год. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бухгалтер |
ТОВ Племінний завод Україна |
вища освіта за фахом; спеціальність — «Бухгалтер»; досвід роботи від 2 років (бажано на підприємстві сільськогосподарського направлення). |
ведення обліку ТМЦ, звірка з контрагентами; облік ПДВ, реєстрація податкових накладних; нарахування заробітної плати, звіти в фонди; знання програм 1С Підприємство 7.7, Медок, Eхсеl та інші. |
офіційне працевлаштування; заробітна плата — за результатами співбесіди; графік роботи: з понеділка по п’ятницю (9:00−18:00), субота і неділя — вихідні. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Економіст на сільськогосподарське підприємство |
ТОВ Агро-Форте |
вища економічна освіта; досвід роботи не менше 2 років; впевнений користувач ПК: MS Excel, 1С; особисті якості — енергійність, орієнтація на результат, здатність працювати в режимі багатозадачності, хороші комунікативні навички. |
участь в складанні, захисті коригуванні бюджету згідно розроблених форм; проведення економічних розрахунків по запитам керівника для прийняття економічно обґрунтованих управлінських рішень; участь в проведенні хронометражів по технологічним операціям; контроль використання матеріальних ресурсів згідно розроблених норм витрат; організація ведення платежів по бюджету. |
професійні виклики і постійний розвиток в професії; гідний рівень заробітної плати; бонуси за проєктні завдання. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бухгалтер |
Перчатка-центр |
вік від 20 до 45 років; вміння швидко навчатися в процесі роботи; володіння ПК, пакет програм 1С, M.E.Doc, Вчасно, Клієнт-Банк; Word, Excel. |
ведення ФОП на єдиному податку; робота з клієнт-банком; облік первинної документації (прибуткові накладні, видаткові накладні); ведення внутрішнього документообігу та контроль за своєчасним отриманням первинних документів; завантаження, перевірка та реєстрація в M.E.Doc вихідних податкових накладних; списання канцелярських та господарських товарів; підготовка даних для формування звітності по ФОП. |
своєчасна виплата заробітної плати; офіційне працевлаштування та повний соціальний пакет; повний робочий день ПН — ПТ з 9:00 до 17:00, 1 година обідньої перерви. Одна робоча субота в місяць з 9:00 до 14:00; регулярні тімбілдінги та корпоративний відпочинок. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
SMM-спеціаліст |
МедЕстет |
готовність розібратися у сфері естетичної медицини; спрямування на професійне зростання та розвиток; досвід написання грамотних та цікавих постів; навички створення візуального контенту для соціальних мереж; розуміння основ класичного маркетингу; знання сучасних та ефективних методів просування бренду у соціальних мережах. |
робота із соціальними мережами бренду (FB, Instagram), формування контент плану, створення та розміщення постів (тексти та візуальне оформлення); проведення активностей — конкурси, опитування, розіграші; запуск рекламних кампаній; розробка нових стратегій просування бренду у соціальних мережах; взаємодія з спеціалістами по створенню фото та відео-контенту; ведення звітності про роботу та результати. |
сучасний комфортний офіс у центрі міста; стабільна заробітна плата; офіційне працевлаштування; цікаві завдання та професійне зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з продажу |
Володимир-Волинська птахофабрика |
досвід роботи на аналогічній посаді від 1 року; комунікабельність; відповідальність; наявність смартфону та інтернету для ведення звітності; повна зайнятість; вік до 30 р.; наявність власного автомобіля. |
відвідування ТТ згідно діючого маршруту; викладка та ротація товару згідно стандартів компанії; контроль присутності продукції на полицях/термінів придатності/правил зберігання/наявності цінників; ведення звітності по ТТ в програмі (Effie); розміщення акційних POS-матеріалів; комунікація зі співробітниками на місцях; виконання поставлених завдань в межах відповідальності мерчендайзера. |
гідна, стабільна оплата праці; офіційне працевлаштування; амортизація компенсується; медичне страхування. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Генеральний менеджер по роботі з середнім бізнесом |
Ощадбанк |
освіта вища повна фінансово-економічна; досвід роботи менеджером з обслуговування клієнтів середнього і великого бізнесу від 2 років в банках ТОП 10; знання банківських продуктів та банківського бізнесу в цілому, зокрема високий рівень експертизи з питань обслуговування клієнтів ЮО (кредитні операції. РКО та Форексні операції. ЗЕД та ін.); знання бізнес середовища, специфіки бізнесу середніх та великих гравців різних галузей; вміння проводити переговори та встановлювати конструктивні взаємовигідні ділові відносини; вміння аналізувати потреби клієнтів та виявляти можливості. застосування банківських операцій; вміння працювати з великим об'ємом інформації, оперативність, уважність, відповідальність; навички в проведенні первинного ФЕА бізнесу клієнтів; комунікативні навички на високому рівні; мультизадачність; орієнтація на результат. |
залучення корпоративних клієнтів та активні продажі банківських послуг; підтримка відносин з діючими клієнтами; збільшення дохідності клієнтського портфелю; виконання планових показників; первинний ФЕА бізнесу клієнтів. |
кар'єрне та професійне зростання; потужна система розвитку персоналу — (корпоративний Універ, система дистанційного навчання, mini MBA); можливість прокачати свої управлінські skills; оптимальні рішення для найвибагливішого клієнта; офіційне працевлаштування з першого робочого дня; «біла» заробітна плата. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Юрист, спеціаліст з тендерних закупівель |
ТОВ Стар Груп-02 |
вища юридична освіта (також бажано економічна); вміння складати договори, претензії, позови, оскарження рішень контролюючих та контролюючих органів; знання трудового та процесуального законодавства, господарського та цивільного права; знання закону про публічні закупівлі; досвід роботи з електронними торговими майданчиками в системі Prozorro; вміння ефективно працювати з великим об'ємом інформації; навики ділового спілкування та ведення переговорів, вміння проводити телефонні перемовини з замовниками; знання правил роботи з документами та основ діловодства; впевнений користувач ПК, Іnternet, MS Office, 1-С; досвід закупівель (бажано); комунікабельність, вміння працювати в команді; бажання вчитися та самовдосконалюватися, здатність швидко навчатися; вільне володіння українською мовою, знання етики ділового спілкування. |
супровід компанії (договори з постачальниками, клієнтами, дистриб’юції, купівлі-продажу, маркетингу, оренди та інші); робота з проблемною заборгованістю (за потреби — претензії, суди); моніторинг системи Prozzoro з метою пошуку необхідних та запланованих торгів; підготовка та подання повного пакету документів для участі в тендері відповідно до законодавчих вимог; безпосередня участь у торгах, електронних аукціонах; оскарження результатів процедур закупівель; укладення договорів з замовниками; реєстраційні дії (за необхідності). |
офіційне працевлаштування; конкурентна оплата праці; 5-денний робочий тиждень з 9.00 до 18.00, вихідні: сб, нд. комп’ютер, корпоративний мобільний зв’язок; розвиток на корпоративних тренінгах, вебінарах, семінарах; робота в команді з амбіційними цілями; можливість подорожей та відпочинку в команді. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Економіст |
ТОВ Автострада |
освіта: вища (бажана спеціальність за освітою: Економіка та підприємництво/Облік та аудит/Фінанси); бажаний досвід на аналогічній посаді- 2 роки (перевага кандидатам з досвідом в галузі — виробництва/будівництва); володіння ПК (програми): 1С 8.3, Word, Excel; самоорганізованість; здатність до швидкого навчання новому; активність, вміння працювати в дуже багатофункціональному режимі; комунікабельність, вміння знаходити компромісні рішення. |
контроль своєчасної подачі звітів про списання ТМЦ; контроль за отриманням підтверджувальних документів в повному обсязі; перевірка правильності списання ПММ відповідно до транспортної документації; перевірка надходження матеріалів по складах, згідно транспортної документації та 1С. |
офіційне працевлаштування та соціальні гарантії згідно КЗпП України; робота в перспективній компанії та дружній команді; корпоративний мобільний зв’язок; медичне страхування. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Менеджер із закупівель |
ЕкоДім |
вища освіта; знання ПК (1С 8, Excel); досвід роботи на аналогічній посаді є обов’язковим; здатність опрацьовувати великий об'єм інформації; аналітичний склад розуму, багатозадачність та розвинені комунікативні навички. |
аналітика та формування оптимальних залишків на складах, формування замовлення постачальнику; робота із запитами відділу продаж по термінах доставки та вартості товару; пошук, аналіз, вибір постачальників; визначення та контроль умов поставки та розрахунків; укладення договорів та звірка взаєморозрахунків з постачальниками; моніторинг асортименту та цін. |
робота у стабільній компанії; графік роботи: пн-пт, 8:30−18:00; гідний рівень оплати праці; можливість професійного та кар'єрного зростання; дружній колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Технолог харчової промисловості |
Грош |
освіта в сфері харчової промисловості буде перевагою; досвідчений користувач ПК (MS Office, Internet, електронна пошта); уміння аналізувати і використовувати аналітичні дані; досвід управління персоналом; комунікабельність, ініціативність, націленість на результат. |
удосконалення існуючої та впровадження нової продукції; розробка технологічних і калькуляційних карт; контроль за технологічним процесом; контроль якості готової продукції і викладки; розробка і впровадження нових рецептур. |
робота у великій компанії; гідна та стабільна оплата праці; офіційне працевлаштування; дружній колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Менеджер із залучення клієнтів |
Райффайзен Банк |
готовність до швидкого навчання; комунікабельність, привітність, активність, чесність, уважність, відповідальність; навички користування пакетом стандартних офісних програм; вільний рівень володіння державною діловою мовою; освіта: повна/незакінчена вища, середня спеціальна освіта економічного чи фінансового профілю (бажано). |
проведення індивідуальних консультацій клієнтів поза офісом; презентація банківських продуктів; робота з існуючими клієнтами банку; залучення нових клієнтів. |
велика міжнародна компанія, яка дає можливості для професійного та особистого розвитку; цікава та динамічна робота в активних продажах; корпоративне навчання, тренінги, вебінари, електронні курси та ін.; дохід, який залежить тільки від ефективності та професіоналізму; перспективи, можливість подальшого кар'єрного зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням |