Вакансії для студентів і випускників станом на 20.05.2021
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів |
Посадові обов’язки |
Умови праці |
Як податися? |
Секретар судового засідання |
Нова державна служба України (НАДС) |
освіта не нижче бакалавра, молодшого бакалавра в галузі знань «Право»; без вимог до досвіду роботи; вільне володіння державною мовою; самоорганізація та самостійність в роботі; уміння самостійно організовувати свою діяльність та час, визначати пріоритетність виконання завдань, встановлювати черговість їхнього виконання; здатність до самомотивації (самоуправління); вміння самостійно приймати рішення і виконувати завдання у процесі професійної діяльності; вміння визначати заінтересовані і впливові сторони та будувати партнерські відносини; здатність ефективно взаємодіяти: дослухатися, сприймати та викладати думку; уміння розуміти та управляти своїми емоціями; здатність до самоконтролю; здатність до конструктивного ставлення до зворотного зв’язку, зокрема критики; оптимізм; усвідомлення важливості якісного виконання своїх посадових обов’язків з дотриманням строків та встановлених процедур; усвідомлення рівня відповідальності під час підготовки і прийняття рішень, готовність нести відповідальність за можливі наслідки реалізації таких рішень; здатність брати на себе зобов’язання, чітко їх дотримуватись і виконувати. цифрова грамотність; вміння використовувати комп’ютерні пристрої, базове офісне та спеціалізоване програмне забезпечення для ефективного виконання своїх посадових обов’язків; вміння використовувати сервіси інтернету для ефективного пошуку потрібної інформації; вміння перевіряти надійність джерел і достовірність даних та інформації у цифровому середовищі; здатність працювати з документами в різних цифрових форматах; зберігати, накопичувати, впорядковувати, архівувати цифрові ресурси та дані різних типів; здатність уникати небезпек в цифровому середовищі, захищати особисті та конфіденційні дані; вміння використовувати електронні реєстри, системи електронного документообігу та інші електронні урядові системи для обміну інформацією, для електронного листування в рамках своїх посадових обов’язків; вміння використовувати спільні онлайн календарі, сервіси для підготовки та спільного редагування документів; вміння користуватись кваліфікованим електронним підписом (КЕП); здатність використовувати відкриті цифрові ресурси для власного професійного розвитку. |
здійснення судових викликів і повідомлень в справах, які знаходяться в провадженні судді; перевірка, хто з учасників судового процесу з’явився в судове засідання, хто з учасників судового процесу бере участь в судовому засіданні в режимі відеоконференції, і доповідає про це головуючому; перевірка осіб, які викликані в судове засідання, та зазначення на повістках час перебування в суді, у разі відсутності в судовому засіданні розпорядника виконує його функції; контроль за повним фіксуванням судового засідання технічними засобами і проведення судового засідання в режимі відеоконференції; повне або часткове відтворення та роздрукування технічного запису судового засідання; ведення протоколу судового засідання; оформлення матеріалів адміністративної справи, відповідно до Інструкції з діловодства в місцевих та апеляційних судах України, і здійснює передачу справи до архіву суду, провадження в якій закінчене та нагляд за цілісністю та збереженням судових справ, які знаходяться на розгляді у судді; виконання інших доручень головуючого по адміністративній справі щодо організації її розгляду; здійснення своєчасного і належного формування електронної справи та внесення відомостей стосовно розгляду адміністративної справи до автоматизованої системи документообігу суду; здійснення належного оформлення матеріалів справ з дотриманням встановлених процесуальним порядком та строків направлення адміністративних справ за підсудністю, на експертизу та до апеляційної і касаційної інстанції; виконання інших доручень керівника апарату суду, заступника керівника апарату суду, начальника відділу та заступника начальника відділу. |
надбавки та доплати (відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу»). |
Відправити резюме можна за посиланням |
Головний спеціаліст з інформаційних технологій |
Нова державна служба України (НАДС) |
освіта не нижче бакалавра, молодшого бакалавра в галузі знань «Інформаційні технології»; без вимог до досвіду роботи; вільне володіння державною мовою; чітке і точне формулювання мети, цілей і завдань службової діяльності; комплексний підхід до виконання завдань, виявлення ризиків; розуміння змісту завдання і його кінцевих результатів, самостійне визначення можливих шляхів досягнення; вміння використовувати комп’ютерні пристрої, офісне та спеціалізоване програмне забезпечення для ефективного виконання своїх посадових обов’язків; вміння використовувати сервіси інтернету для ефективного пошуку потрібної інформації; вміння перевіряти надійність джерел і правдивість даних та інформації у цифровому середовищі; здатність працювати з документами в різних цифрових форматах; вміння використовувати електронні реєстри, системи електронного документообігу та інші електронні урядові системи для обміну інформацією, для електронного листування в рамках своїх посадових обов’язків; вміння використовувати спільні онлайн, сервіси для підготовки та спільного редагування документів, вміти користуватись кваліфікованим електронним підписом (КЕП); здатність використовувати відкриті цифрові ресурси для власного професійного розвитку; розуміння та знання основ мережевих комунікацій; знання основних принципів функціонування операційної системи Windows та ін.; вміння встановлювати та налаштовувати операційні системи та спеціалізоване програмне забезпечення незалежно від версії; знання архітектури та основних принципів побудови комп’ютера та локальних мереж; обізнаність про основні способи несанкціонованого втручання в роботу інформаційних систем; усвідомлення важливості якісного виконання своїх посадових обов’язків з дотриманням строків та встановлених процедур; усвідомлення рівня відповідальності під час підготовки й прийняття рішень, готовність нести відповідальність за можливі наслідки реалізації таких рішень; здатність брати на себе зобов’язання, чітко їх дотримуватись і виконувати. |
організація впровадження в роботу суду комп’ютерних технологій: встановлення комп’ютерного обладнання, комплексів технічної фіксації судового процесу, запровадження комп’ютерних програм статистичної звітності, автоматизованої системи електронного документообігу, створення локальної комп’ютерної мережі, підключення до корпоративної мережі по виділеному захищеному каналу, встановлення в суді спеціального комп’ютерного обладнання тощо, та забезпечує здійснення відповідного моніторингу; забезпечення адміністрування автоматизованих робочих місць суддів та працівників апарату суду; введення в експлуатацію, встановлення, обслуговування комп’ютерної техніки, периферійного обладнання та оргтехніки, що експлуатуються в суді; проведення робіт щодо інсталяції програмного забезпечення; обслуговування та моніторинг працездатності програмного забезпечення та мережного обладнання комп’ютерної мережі; надання консультативної допомоги суддям і працівникам апарату суду з питань роботи та використання комп’ютерного обладнання і програмного забезпечення; моніторинг введення в експлуатацію та організація обслуговування комп’ютерної мережі суду, поточне адміністрування мережного обладнання локальної комп’ютерної мережі, адміністрування контролера домену та серверів комп’ютерної мережі; забезпечення доступу користувачів до внутрішніх інформаційних ресурсів; моніторинг дотримання технології експлуатації програмного забезпечення та використання антивірусного захисту локальної комп’ютерної мережі; виявлення і попередження недоліків у роботі працівників суду під час використання комп’ютерної та оргтехніки, системного та прикладного програмного забезпечення; аналіз стану інформаційного забезпечення суду та внесення пропозицій щодо вдосконалення форм і методів роботи суду в частині інформаційного забезпечення діяльності суду, надання відповідних звітів. |
надбавки та доплати (відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу»). |
Відправити резюме можна за посиланням |
Декларант |
ТОВ Грін Кул |
вища освіта; стаж роботи у відповідному напрямку не менше 2 років; знання ПК та комп’ютерних програм QD Professional або MD office. |
забезпечення і здійснення митного оформлення товарів і контроль їх переміщення через митний кордон України в режимі експорт/імпорт; підготовка товаросупровідних документів для оформлення експорту продукції; підготовка і проведення митного оформлення товарів відповідно до різних митних режимів; контролювати процес митного оформлення ВМД та відправки вантажів. |
|
Відправити резюме можна за посиланням |
Рекрутер |
ФранківськМіськСплав |
|
підбір персоналу; консультування та навчання персоналу; перевірка звітів. |
зарплата складається з ставки + % за результативність; безлімітний телефон; офіційне оформлення. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Менеджер з продажу |
ВКП Арсенал |
досвід роботи в продажах від 1 року; комунікабельність грамотна мова; уміння вести переговори і працювати з запереченнями; бажання розвиватися; наявність особистого автомобіля обов'язково; величезною перевагою буде досвід роботи в сфері будівельного кріплення, знання метизної групи товару. |
розширення клієнтської бази; ведення переговорів, укладання угод; прийом і оформлення замовлень; виконання плану продажів і контроль дебіторської заборгованості. |
зручний графік роботи: ПН-ПТ з 9:00 до 17:00; працевлаштування згідно КЗпП лікарняні, відпустка; компенсація ПММ і амортизація автомобіля. корпоративний мобільний зв'язок. можливість професійного зростання. своєчасна виплата ЗП і дружний колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Продавець-консультант |
Цитрус |
бути яскравою та активною особистістю; мати в серці любов до людей, електроніки і ґаджетів; бути готовим до навчання і розвитку разом з Цитрус; мати досвід роботи в продажах (бажано). |
виконання плану продажу; отримання насолоди від роботи; допомога у виборі гаджетів та аксесуарів для клієнтів; вміння дарувати добрий настрій і продавати найкращий товар та сервіси; проведення підготовки магазину до відкриття; викладка товару; участь в зборах та тренінгах для персоналу. |
цікава та активна робота в яскравій команді; можливість впливати на свій дохід: ставка + KPI; усі умови для професійного і кар'єрного розвитку; можливість працювати з цікавим та унікальним товаром, який можна тестувати; корпоративні ціни на товар в Цитрус, безкоштовне користування електротранспортом в Цитрус Прокат, навчання в Цитрус Академії та інші «плюшки»; офіційне працевлаштування, оплачувана відпустка та лікарняний. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Менеджер зовнішньоекономічної діяльності |
НІКАН ГРУПП |
впевнений користувач ПК (1С бажано); знання англійської мови; активна життєва позиція, ефективне виконання поставлених завдань, орієнтованість на досягнення результату, прагнення заробляти більше; готовність до наднормованої праці заради успіху. |
супровід і розвиток існуючих клієнтів; консультація та продаж послуг компанії; проведення переговорів з потенційними клієнтами, формування комерційних пропозицій відповідно до їх потреб; супровід процесу підписання договорів; робота з документами та виписка рахунків для оплат; забезпечення комплексного сервісу для клієнтів. |
участь в різноманітних проєктах Компанії; робота в команді професіоналів; конкурентний рівень ЗП; комфортні умови праці. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Фахівець з проблемних відправлень |
ТОВ Нова Пошта |
вільне володіння ПК, 1С, AWIS, MS Office ; відповідальність, старанність в роботі; стать бажано жіноча; освіта середня-спеціальна, незакінчена вища. |
здійснення якісного та вчасного пошуку нерозпізнаних відправлень; оформлення довозів нерозпізнаних відправлень; обробка відео з камер спостереження для пошуку відправлень. |
повні соціальні гарантії згідно КЗпП України у тому числі офіційний дохід, оплачувані відпустки, лікарняні та відрядження; можливість кар'єрного росту; медичне страхування. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Старший повар |
Reikartz Hotel Group |
досвід роботи на посаді кухаря від 2-х років; знання і виконання санітарно-гігієнічних норм; бажання розвиватися професійно. |
приготування страв; складання заявок на необхідні продукти, напівфабрикати і сировину; контроль якості продукції; контроль обліку матеріальних засобів; навчання кухарів; контроль за дотриманням правил і норм охорони праці, техніки безпеки, санітарних вимог і правил особистої гігієни. |
стабільна заробітна плата; можливість професійного зростання та кар'єрного розвитку; офіційне оформлення, оплачувана відпустка та лікарняні, безкоштовні обіди; робота в команді професіоналів. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Кредитний менеджер |
OTP Bank |
|
робота з клієнтами та продавцями в магазинах Ельдорадо або КОМФІ; консультування клієнтів по умовах придбання товарів в кредит і підвищення своїх вмінь в продажах, продаж кредитних карт; оформлення заявок в програмах Банку, підписання кредитних договорів; допомога клієнтам після оформлення кредиту по різних питаннях. |
робота максимально близько до міста проживання; стабільний щомісячний дохід ставка+бонуси, з виплатою 2 рази на місяць та без затримок; гнучкий графік, 4/2 або 5/2, з плаваючими вихідними; офіційне працевлаштування по трудовій книжці, оплачувана відпустка та лікарняний; нові та цікаві знайомства; робота в молодіжній команді. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Інспектор відділу кадрів |
Укрпошта
|
вища освіта; досвід роботи від 1 року; знання нормативних актів у сфері трудового законодавства; уважність до деталей, орієнтація на результат, готовність вчитися новому, гнучкість мислення. |
прийом, переведення, звільнення; формування особових справ; ведення трудових книжок; ведення табелю обліку робочого часу; облік відпусток. |
графік роботи: Пн-Пт з 8.30−17.30 год; стабільна заробітна плата; офіційне працевлаштування. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Фахівець по роботі з банківськими установами |
ТОВ «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада» |
вища освіта; досвід роботи з документарними інструментами (банківськими гарантіями) від 2-х років на аналогічній посаді; знання пакету офісних програм MS Office (Excel, Word); самоорганізованість, відповідальність, стресостійкість, уміння працювати в колективі в умовах багатозадачності.
|
підготовка, перевірка отриманого пакету документів на правильність відображення всіх ключових параметрів; подання необхідних документів для випуску банківських гарантій (тендерні виконання); супровід операцій щодо випуску банківських гарантій (оплата комісій, підписання); відкриття та супровід рахунків в банках; участь в підготовці документів необхідних для функціонування/доступності лімітів при випуску банківських гарантій; комунікація з колегами щодо процесу випуску/надання гарантій та їх відповідність вимогам тендерів.
|
офіційне працевлаштування та соціальні гарантії згідно КЗпП України; медичне страхування; п’ятиденний робочий тиждень; цікава та динамічна робота в компанії, що стрімко розвивається; можливість зростати разом з компанією.
|
Відправити резюме можна за посиланням |
Бізнес-аналітик |
Soft Xpansion |
досвід роботи PM/BA у IT-проєктах від 2 років; досвід виявлення, аналізу та формалізації бізнес-вимог замовника; досвід опису user stories, use cases; досвід створення документації для розробників (ТЗ, ТВ); участь в тестуванні та впровадженні ПЗ; досвід опису бізнес-процесів (бажано привести приклад схем); високий рівень аналітичних навичок; високий рівень самоорганізації та планування; швидке навчання, відповідальний, активний, уважний до деталей. |
збір та аналіз вимог по проєкту; аналіз та оптимізація бізнес-процесів замовника, аудит процесів; підготовка та узгодження з замовником функціонально технічних вимог, user stories, use cases; уточнення вимог замовника в процесі розробки рішення; підготовка документації для користувачів; специфікація змін; приймання участі в демонстраційних зустрічах з клієнтом. |
робота в комфортному офісі Вінниці; професійне зростання; конкурентна заробітна плата; офіційне працевлаштування; заняття з англійської мови; кава, чай та смаколики; настільний теніс. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Менеджер служби підтримки зі знанням німецької, іспанської, французької мови |
LetyShops |
бажання допомагати людям, вміння легко знаходити спільну мову з іншими; вміння грамотно, тактовно і зрозуміло викладати думки письмово і усно (російською та українською); вільне володіння іспанською, німецькою або французькою мовою; відповідальне і скрупульозне ставлення до поставлених задач; бажання працювати в задоволення.
|
консультування користувачів в режимах електронної пошти, онлайн-чату; активна взаємодія з колегами та іншими відділами для виконання завдань; розвиток і бажання ділитися своїми знаннями з колегами і користувачами.
|
робота в сучасному і комфортному офісі Вінниці; конкурентна зарплата; офіційне оформлення; уроки англійської та іспанської мов. гнучкий графік: з 9:00 до 18:00, з 13:00 до 22:00.
|
Відправити резюме можна за посиланням |
Маркетолог |
ТОВ «Синдикат Компані» |
досвід роботи маркетологом більше 1 року в сфері B2B; знання алгоритмів роботи контекстної реклами та принципів SEO просування; успішний досвід у просуванні інтернет-проєктів, сайтів, таргетованої реклами у соціальних мережах; поглиблені знання в налаштуванні Google Analytics; висока працездатність, оперативність, креативність, вміння працювати на «результат». |
розробка маркетингового плану; управління рекламним бюджетом і розрахунок ефективності вкладень; пошук нових каналів лідогенерації; збільшення конверсії лідогенерації та лідоконвертації; підготовка контенту для сайту, лендінгів, груп в соц.мережах; підготовка контент-плану та проведення e-mail розсилок за різними цільовими аудиторіями; формування звітності про відвідуваність сайтів, лендінгів, груп, ефективності розсилок та інших заходів; нарощування баз підписників; контроль за роботою сайту і лендінгів. |
робота з цікавим інноваційним продуктом; гнучкий робочий графік; можливість професійного розвитку; доброзичлива атмосфера та підтримка команди. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Менеджер з кредитування у відділення |
КредитМаркет |
освіта: вища / неповна вища; володіння ПК: впевнений користувач пакету MS Office; особисті якості та навички: комунікабельність, націленість на результат, орієнтація на клієнта. |
продаж продуктів компанії: грошові кредити, кредити на покупку авто, кредити на покупку товарів в інтернеті, кредити для приватних підприємців, інші продукти (карти); консультування клієнтів; ідентифікація клієнта; пошук нових, робота з діючими клієнтами; формування пакету документів по кредиту. |
цікава робота в дружній команді; офіційна оплата праці (фіксована ставка бонус залежно від виконання плану); можливості професійного і кар'єрного розвитку. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Адміністратор рецепції |
Reikartz Hotel Group |
досвід роботи (бажано); хороші навички роботи з ПК; комунікабельність, відкритість, приємна зовнішність; грамотне мовлення; знання англійської мови на розмовному рівні; знання касової дисципліни (буде плюсом); відповідальність. |
поселення/виселення гостей готелю; робота з касовим апаратом, готівкою; допомога гостям (за необхідності); робота згідно стандартів служби прийому та розміщення. |
графік роботи: день/ніч/48; робота в перспективній, надійній компанії; стабільна і своєчасна виплата заробітної плати + бонуси і премії; дотримання трудового законодавства (офіційне оформлення, оплачувана відпустка / лікарняний, і т.і); безкоштовні обіди для співробітників; можливість кар'єрного росту в компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Фахівець з операційно-касового обслуговування клієнтів |
UKRSIBBANK BNP Paribas Group |
вища освіта за економічним напрямом; досвід роботи від 1 року у банку; знання нормативних документів НБУ та знання операційних банківських програм; досвід операційно-касового обслуговування фізичних та юридичних осіб обов’язковий. |
здійснення супроводу продажів; відкриття та обслуговування рахунків фізичних та юридичних осіб, проведення платіжних доручень, чеків; прийом та відправка грошових переказів; покупка, продаж, конвертація валюти; оформлення розрахункових документів; ведення касової звітності; зведення касових документів і документів дня; продаж банківських продуктів. |
робота в міжнародній фінансовій організації (BNP Paribas Group — один з найуспішніших та найбільших світових банків); офіційне працевлаштування; медичне страхування та страхування життя; 25 календарних днів відпустки; щомісячний бонус за результатами роботи; доступ до програм навчання та тренінгів; широкі можливості міжнародної мобільності. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Recruiter |
Smile |
1+ років досвіду у підборі персоналу (в ІТ-підбір буде плюсом); досвід безпосереднього пошуку та полювання на голову; розуміння процесу набору повного циклу; здатність ефективно обробляти інформацію, багатозадачність; активна життєва позиція та позитивний настрій; хороші комунікативні та організаторські здібності; хороша англійська мова обов’язкова. |
створення та розміщення вакансій на різних ресурсах; активний пошук, обмін інформацією та співбесіда з кандидатами; ведення переговорів щодо потенційних пропозицій. |
динамічне та дружнє командне середовище; цікаві та складні завдання, які допоможуть вам вдосконалити та розвинути свої навички; безкоштовні класи англійської мови. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Фахівець по роботі з клієнтами (страхування) |
ARX, страхова компанія |
вища економічна освіта; вільне володіння українською мовою; вміння швидко навчатись, порядність, відмінні комунікативні навички, а найголовніше — бажання працювати; готові розглядати кандидатів без досвіду. |
обслуговування клієнтів; підтримка та супровід існуючих договорів страхування; укладення нових договорів страхування; ведення звітної документації. |
офіційне оформлення трудових відносин згідно КЗпП України; компенсаційний пакет: моб.зв'язок, медичне страхування, страхування життя, знижки на продукти компанії; п’ятиденний робочий тиждень з 9:00 до 18:00; гідні умови оплати праці + преміювання за результатами роботи; можливість навчання та розвитку в великій міжнародній компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Менеджер з продажу |
Перший Український Міжнародний Банк (ПУМБ) |
вища або середньо-спеціальна освіта (можливо студент останнього курсу або заочної форми навчання); грамотне і впевнене спілкування українською та російською мовами; вміння ставити перед собою цілі і досягати їх; комунікабельність і відповідальність; бажаний досвід роботи на аналогічній посаді або в банківській сфері. |
спілкування з клієнтами в телефонному режимі; презентація нових продуктів банку; призначення зустрічей клієнтам у відділеннях банку. |
офіційне працевлаштування; офіційна заробітна плата ставка + бонус ; кар'єрне зростання і багато нового досвіду; класний і молодий колектив; круті корпоративи та тимбілдинги; навчання з бізнес-тренерами нашого банку. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Юрист |
Voltage Group |
практичний досвід з корпоративного, договірного, трудового, господарського, цивільного права стосовно підприємницької діяльності; юридична освіта повна закінчена вища освіта; вміння укладати договори включно ЗЕД, протоколи, положення, накази, листи, інструкції тощо; розуміння процесів та специфіки роботи в будівельній сфері, зокрема видів робіт та послуг; вміння відстоювати інтереси компанії в органах державної влади та у перемовинах із контрагентами; англійська В1+ (бажано). |
оперативна підготовка та аналіз договорів; складання та редагування договорів відповідно до інтересів компанії та у відповідності із вимогами чинного законодавства; вдосконалення внутрішніх договорів та документації компанії; розробка та впровадження бізнес-процесів компанії пов’язаних із документообігом та іншими юридичними питаннями; юридичний супровід участі компанії у тенедрних закупівлях у державних та приватних замовників; ведення ділової переписки із замовниками, постачальниками, партнерами та іншими контрагентами; контроль за термінами дії договорів. |
повний робочий день, основне місце роботи; випробувальний термін — 3 місяці. |
Відправити резюме можна за посиланням |
HR бізнес-партнер |
Eva, лінія магазинів |
вища освіта; досвід розробки та проведення управлінських тренінгів від 2 року; вільна розмовна та письмова українська мова; відмінні комунікативні навички; педагогічні здібності; орієнтація на результат; грамотна мова; активна життєва позиція; проактивність. |
проведення тренінгів, майстер-класів, воркшопів та інших навчальних заходів для ключових співробітників офісу (middle management); розробка методичного і навчального матеріалу; організація зовнішніх навчальних заходів, співпраця з тренінговими компаніями; організація і проведення комплексної оцінки ключових співробітників офісу (middle management). |
гідна заробітна плата; можливість професійного і кар'єрного зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням |
SEO-спеціаліст, інтернет-маркетолог (просування сайтів) |
Справа, агентство інтернет-маркетингу |
знання основ внутрішньої і зовнішньої оптимізації сайтів; знання алгоритмів роботи основних пошукових систем Yandex, Google; практичний досвід роботи в просуванні сайтів не менше 1 року; грамотний письмова українська, російська; комунікативність, посидючість, наполегливість, уважність до деталей; вміння працювати в команді та швидко вчитися. |
збір та кластеризація семантичних ядер для проєктів різної складності; розробка завдань для написання текстів копирайтерами; комплексна робота по внутрішній оптимізації сайтів (тематична, технічна, робота з комерційними чинниками); робота з системами аналітики і веб-майстрами; link-building - аналіз і розробка стратегій по роботі з зовнішньої оптимізацією. |
віддалена робота 5 днів в тиждень з 9:00 до 18:00, офіційне працевлаштування; молодий, веселий і доброзичливий колектив; можливість професійного росту; конкурентоспроможна ЗП з можливостями для росту; корпоративні заходи, навчання; оплачуваний період стажування до 2-х місяців. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Аналітик, трейд-маркетолог |
Беліф |
досвід роботи від року в маркетингу; успішний досвід маркетингових заходів; знання основних інструментів маркетингу, методів організації та проведення маркетингових заходів, в тому числі і онлайн маркетингових інструментів. |
формування промо плану по ТМ в каналах ЛР і КР мереж; запуск трейд маркетингових активностей; підготовка звітів за результатами ефективності проведення акцій. |
мотивації і бонуси; корпоративний відпочинок; можливість професійного та кар'єрного росту; компенсація палива при використанні особистого автомобіля; мобільний зв'язок; графік роботи з 9 до 18, Пн-Ср. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Бухгалтер |
ФОП Їжаковський О.Л. |
вища економічна освіта; досвід роботи від 2 років (нарахування з/п+кадрова документація); знання бухгалтерського та податкового законодавства; впевнений користувач ПК; знання 1-С, Excel, Word, МЕДос.; самоорганізованість, відповідальність; чесність, уважність та порядність. |
нарахування з/п, авансу відпускних, лікарняних; формування та здача звітності по ФОП; ведення кадрового обліку; підготовка співробітникам довідок про доходи; організація та вдосконалення системи обліку.
|
гідна та конкурентна з/п; офіційне працевлаштування; режим роботи — з 9−00 до 18−00 (сб, нд. — вих.); дружній та молодий колектив.
|
|
Регіональний юрисконсульт |
Група компаній «Агропросперіс» |
вища юридична освіта; досвід роботи в комерційних структурах від 3 років; обов’язково! досвід роботи по напрямку земельне право; обов’язково! відмінне знання земельного, податкового, цивільного, господарського, трудового права; наявність успішного досвіду представництва в судах; наявність водійських прав категорії «в» — обов’язково; знання податкового, земельного законодавства та досвід роботи в с / г підприємствах є суттєвою перевагою; знання ПК. |
забезпечення правового супровіду земельних правовідносин (як постійного так тимчасового землекористування); робота з земельними сертифікатами; проведення переговорів з органами державної влади та органами місцевого самоврядування з питань, пов’язаних з укладенням, зміною та реєстрацією договорів оренди землі та земельної частки (паю); забезпечення правової підтримки під час процесуальних заходів в області володіння, користування і розпорядження нерухомим майном; участь в судових засіданнях; розробка і вдосконалення типових форм договірних і процесуальних документів в області володіння, користування і розпорядження нерухомим майном; забезпечення правового аналізу договірних, правовстановлюючих та процесуальних документів в області володіння, користування і розпорядження нерухомим майном у зв’язку з потенційними комерційними і інвестиційними проєктами (досвід в проведенні аудитів); робота з оформленням права власності на нерухоме майно за майнові сертифікати (практика організації процесу виділення майна); моніторинг і аналіз змін профільного законодавства щодо попередження, виявлення та усунення правових ризиків. |
офіційне оформлення та конкурентний рівень заробітної плати; добровільне медичне страхування; участь в корпоративних заходах, навчанні, тренінгах; робота передбачає часті відрядження в межах області. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Менеджер з продажу |
Конс на Би$ |
вік від 22 до 40 років; вільне володіння українською та російською мовою; гнучкий розум, здатний швидко вчиться і приймати рішення. |
робота з клієнтами по нашим навчальним програмам, які САМІ до нас звернулися, ніяких холодних дзвінків; ведення звітної документації, гугл-таблиць. |
навчання за рахунок компанії допуск до програм вартістю до 2000 $; кар'єрний ріст від менеджера з продажу до керівника відділу продажів; відкритий і дружній колектив, який завжди готовий допомогти. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Бухгалтер |
MAKEUP |
досвід роботи: -бухгалтером від 3-х років; -з 1С7 і 1С 8; -на підприємствах з великим обсягом операцій; -в системі Клієнт-банк, набір платежів в Клієнт-банку; аналітичний склад розуму, скрупульозність і уважність. |
облік взаєморозрахунків з постачальниками; формування та проведення оплат через клієнт - банк і рознесення банківських виписок; контроль дебіторської заборгованості згідно звіту в 1 с 7; обробка / здійснення повернень згідно даних в 1 с 7; формування аналітичної звітності для керівництва. |
графік роботи з ПН. по Ср. з 9:00 до 18:00; офіційне оформлення, лікарняні та відпустка; зручне розташування. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Адміністратор відділення |
ТОВ Нова Пошта |
знання ПК на рівні впевненого користувача; досвід роботи бажаний, але не обов’язковий; знання стандартів обслуговування клієнтів; ввічливість, комунікабельність, уважність, відповідальність. |
оформлення експрес-накладних та внесення даних в програму 1С; розвантаження та завантаження автомобіля (вантажі до 30 кг); сканування та сортування прийнятих з автомобіля відправлення; здійснення регулювання черги Клієнтів на вулиці; консультація Клієнтів щодо роботи мобільного додатку; консультація Клієнтів з будь-яких питань стосовно роботи відділення. |
повні соціальні гарантії згідно КЗпП України (у тому числі офіційний дохід, оплачувані відпустки, лікарняні та відрядження); медичне страхування; можливість кар'єрного зросту. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Менеджер з продажу |
РІА, медіа-корпорація |
вміння легко налагоджувати стосунки з людьми; бажання навчатись новому та розвиватись; комунікабельність та стресостійкість. |
робота з існуючою базою клієнтів; розширення клієнтської бази (не холодні дзвінки); відчуття потреби клієнта та донесення цінності наших продуктів в рамках продажів. |
робота 5 днів в тиждень з 9:00 до 17:00 або 7 годин; можливість професійного росту та ЗП; хороша система мотивації та бонусів молодий, веселий та дружній колектив, який завжди готовий прийти на допомогу та поділитися досвідом; відвідування тематичних заходів, навчання та тренінги за рахунок компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Менеджер з персоналу |
ТОВ Нова Пошта |
вища освіта; досвід роботи в сфері HR від 1-го року; володіння методами пошуку персоналу та технологіями проведення інтерв'ю; активність, ініціативність, орієнтація на результат. |
активний пошук і масовий підбір персоналу (опис вакансій, розміщення реклами про вакансії в різних джерелах); проведення інтерв'ю та оцінки кандидатів; проведення програми адаптації для нових співробітників. участь в проєктах відділу підбору персоналу; проведення exit-інтерв’ю. |
робота у великій та динамічній компанії; офіційне працевлаштування та дотримання соціальних гарантій; можливість кар'єрного і професійного зростання; медичне страхування; комфортні умови роботи і доброзичливу атмосферу. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Копірайтер-перекладач (англійська мова) |
Сool.club |
знання англійської на рівні достатньому для написання дійсно грамотних текстів; вміння дотримуватися інструкцій і термінів; бажання працювати якісно і заробляти більше; Буде плюсом: -якщо ви знайомі з академічним стилем письма; -наявність навичок швидкого пошуку, аналізу інформації. |
написання унікальних текстів, статей та академічних робіт на англійській мові самої різної тематики і рівня складності література, економіка, філософія, фінанси і т. д. по заданим вимогам і інструкціям. |
|
Відправити резюме можна за посиланням |
Економіст з праці |
ТОВ Нова Пошта |
вища освіта; досвід роботи на аналогічній посаді від 2-х років; уміння аналізувати великий об'єм інформації; аналітичний склад розуму; організованість; концентрація уваги; терпіння; впевнений користувач ПК, глибокі знання і практичні навички роботи з пакетом Microsoft Office (Excel- глибокі знання, Word, Excel, Power point, Outlook). |
аналіз використання трудових ресурсів; здійснення підготовки аналітичних і статистичних звітів з продуктивності праці; збір, систематизація інформації і проведення аналізу економічних показників по праці; аналіз виконання норм виробітку; розрахунок чисельності робітників та контроль виконання. |
повні соціальні гарантії згідно КЗпП України (у тому числі офіційний дохід, оплачувані відпустки, лікарняні та відрядження); медичне страхування за корпоративною програмою; можливість кар'єрного зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Менеджер із закупівлі товару |
ТОВ Поділля Фінанс |
знання ринку комп’ютерної та мультимедійної техніки; розуміння і знання процесу закупівлі товару; стресостійкість; уважність; комунікабельність та неконфліктність; готовність до прийняття рішень. |
знання 1С, Word, Excel; оперативне опрацювання заявок менеджерів; замовлення товарів та аналіз; контроль залишків продукції; координація процесу замовленння товару (від оформлення до отримання продукції замовником); работа на порталі постачальників; ведення переговорів і підтримка зв’язків з постачальниками для отримання кращих умов на ринку (знижки, спецціни тощо); аналіз тенденції закупівельних цін та ін. |
|
Відправити резюме можна за посиланням |