Вакансії для студентів і випускників станом на 13.05.2021
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів |
Посадові обов’язки |
Умови праці |
Як податися? |
Провідний спеціаліст відділу бухгалтерського обліку та звітності |
Нова державна служба України (НАДС) |
ступінь вищої освіти не нижче молодшого бакалавра; вільне володіння державною мовою. |
дотримання бюджетного законодавства, зокрема забезпечення виконання завдань і функцій покладених на відділ; забезпечення повного і достовірного відображення інформації, що міститься у прийнятих до обліку первинних документів; нарахування та виплата грошового забезпечення та заробітної плати; нарахування грошової допомоги при звільненні; складання меморіального ордеру №5; здійснення контролю за: - відображенням у бухгалтерському обліку господарських операцій, що проводяться ГУНП; - цільовим та ефективним використанням фінансових, матеріальних (нематеріальних), інформаційних та трудових ресурсів, збереженням майна; - правильністю проведення розрахунків при здійсненні оплати товарів, робіт та послуг, відповідністю перерахованих коштів обсягам виконаних робіт, придбаних товарів чи наданих послуг згідно з умовами укладених договорів, у тому числі договорів оренди; складання визначених за направленням форм бюджетної та фінансової звітності про виконання кошторису по загальному і спеціальному фонду ГУНП; забезпечення підготовки оброблених документів, регістрів і звітності для збереження їх протягом встановленого терміну; забезпечення обробки персональних даних співробітників ГУНП, запобігання втраті персональних даних або їх неправомірному використанні; опрацювання листів та звернень з питань, що відносяться до компетенції УФЗБО; дотримання дисципліни і законності, Правил внутрішнього розпорядку та виконавської дисципліни. |
надбавка за вислугу років; надбавка за ранг державного службовця; надбавка за інтенсивність праці; за результатами роботи та за наявності достатнього фонду оплати праці – премія. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Спеціаліст відділу інформатизації та аналітичного супроводження бухгалтерського процесу |
Нова державна служба України (НАДС) |
ступінь вищої освіти не нижче молодшого бакалавра; вільне володіння державною мовою. |
забезпечення ведення бухгалтерського обліку в ГУНП відповідно до вимог національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі, а також інших нормативно-правових актів, які регламентують порядок ведення бухгалтерського обліку, у тому числі з використанням уніфікованої автоматизованої системи бухгалтерського обліку та звітності; своєчасне і правильне відображення бухгалтерських операцій по субрахунках у відповідності до вимог наказу Міністерства фінансів України від 31.12.2013 № 1203 “Про затвердження Плану рахунків бухгалтерського обліку в державному секторі»; забезпечення своєчасного оприлюднення інформації відповідно до вимог Закону України «Про відкритість використання публічних коштів» від 11.02.2015 №183-VIII на Єдиному веб-порталі використання публічних коштів «EDATA»; вивчення нормативних документів та змін до них з питань ведення бухгалтерського обліку та інших питань фінансово-господарської діяльності ГУНП, що забезпечують якісне виконання покладених функціональних обов’язків; ведення обліку необоротних активів, запасів, малоцінного та швидко зношуваного інвентарю та інших товарно – матеріальних цінностей за прийнятою меморіально – ордерною формою бухгалтерського обліку з урахуванням особливостей діяльності підприємства і технології оброблення даних; забезпечення якісного оброблення і збереження отриманих поточних бухгалтерських документів, регістрів звітності протягом установлених термінів зберігання, подальша підготовка та передача документів в архів (знищення у разі необхідності); виконання інших доручень та вказівок начальника УФЗБО - головного бухгалтера, керівництва ГУНП. |
надбавка за вислугу років; надбавка за ранг державного службовця; надбавка за інтенсивність праці; за результатами роботи та за наявності достатнього фонду оплати праці – премія. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Спеціаліст відділу розрахунково-касового обслуговування |
Нова державна служба України (НАДС) |
ступінь вищої освіти не нижче молодшого бакалавра; вільне володіння державною мовою. |
дотримання бюджетного законодавства, зокрема забезпечення виконання завдань і функцій покладених на відділ; забезпечення повного і достовірного відображення інформації, що міститься у прийнятих до обліку первинних документах; нарахування та виплата грошового забезпечення та заробітної плати; нарахування грошової допомоги при звільненні; складання меморіального ордеру № 5; складання та подання до органів фіскальної служби форми 1-ДФ; виконання інших обов’язків, передбачених законодавством; опрацювання листів та звернень з питань, що відносяться до компетенції УФЗБО; забезпечення збереження службової кореспонденції; дотримання дисципліни і законності, Правил внутрішнього розпорядку та виконавської дисципліни. |
надбавка за вислугу років; надбавка за ранг державного службовця; надбавка за інтенсивність праці; за результатами роботи та за наявності достатнього фонду оплати праці – премія. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Судовий розпорядник відділу служби судових розпорядників та матеріально-господарського забезпечення |
Нова державна служба України (НАДС) |
вища освіта ступеня не нижче молодшого бакалавра або бакалавра у галузі знань «Право»; вільне володіння державною мовою; досягнення результатів здатність до чіткого бачення результату діяльності; відповідальність, усвідомлення важливості якості виконання своїх посадових обов’язків з дотриманням строків та установлених процедур; усвідомлення рівня відповідальності під час підготовки і прийняття рішень, готовність нести відповідальність за можливі наслідки реалізації таких рішень; здатність брати на себе зобов’язання, чітко їх дотримуватись і виконувати цифрова грамотність вміння використовувати комп’ютерні пристрої, базове офісне та спеціалізоване програмне забезпечення для ефективного виконання своїх посадових обов’язків; вміння використовувати електронні реєстри, системи електронного документообігу та інші електронні урядові системи для обміну інформацією, для електронного листування в рамках своїх посадових обов’язків; командна робота та взаємодія, орієнтація на командний результат; готовність працювати в команді та сприяти колегам у їх професійній діяльності задля досягнення спільних цілей; знання: Конституції України; Закону України «Про державну службу»; Закону України «Про запобігання корупції» та іншого законодавства; знання: Інструкції з діловодства в місцевих та апеляційних судах України, затвердженої наказом Державної судової адміністрації України від 20.08.2019 № 814 (зі змінами); Положення про Службу судової охорони, затвердженого рішенням Вищої ради правосуддя від 04.04.2019 № 1051/0/15-19; Положення про порядок створення та діяльності служби судових розпорядників, затвердженого наказом Державної судової адміністрації України від 20.07.2017 № 815; Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом Міністерства внутрішніх справ України від 30.12.2014 № 1417. |
внесення даних до автоматизованої системи документообігу суду, згідно з обов’язками наданими на підставі наказу керівника апарату суду; забезпечення належного стану залу судового засідання і запрошення до нього учасників судового процесу, а також забезпечення готовності залу судового засідання до розгляду справи, іншого приміщення у разі проведення виїзного засідання; забезпечення неухильного виконання розпоряджень головуючого судді пов’язаних із забезпеченням умов, необхідних для здійснення судового провадження, порядку під час судового засідання; організація забезпечення невідкладного розгляду справи з питань, що виникли в процесі її слухання, за розпорядженням головуючого здійснює термінову доставку в установи та організації, а також фізичним особам листи-виклики тощо; забезпечення дотримання вимог процесуального законодавства з метою обмеження спілкування свідків, які вже були допитані судом, із тими свідками, яких суд ще не допитав; забезпечення виконання вимог процесуального законодавства щодо проведення закритого судового засідання та вживати заходів щодо обмеження входу до зали судового засідання сторонніх осіб. |
надбавка до посадового окладу за ранг відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 «Деякі питання оплати праці державних службовців»; надбавки та доплати (відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу»). |
Відправити резюме можна за посиланням |
Старший судовий розпорядник відділу служби судових розпорядників та матеріально-господарського забезпечення |
Нова державна служба України (НАДС) |
вища освіта ступеня не нижче молодшого бакалавра або бакалавра у галузі знань «Право»; вільне володіння державною мовою; досягнення результатів здатність до чіткого бачення результату діяльності; відповідальність, усвідомлення важливості якості виконання своїх посадових обов’язків з дотриманням строків та установлених процедур; усвідомлення рівня відповідальності під час підготовки і прийняття рішень, готовність нести відповідальність за можливі наслідки реалізації таких рішень; здатність брати на себе зобов’язання, чітко їх дотримуватись і виконувати; цифрова грамотність вміння використовувати комп’ютерні пристрої, базове офісне та спеціалізоване програмне забезпечення для ефективного виконання своїх посадових обов’язків; вміння використовувати електронні реєстри, системи електронного документообігу та інші електронні урядові системи для обміну інформацією, для електронного листування в рамках своїх посадових обов’язків; командна робота та взаємодія, орієнтація на командний результат; готовність працювати в команді та сприяти колегам у їх професійній діяльності задля досягнення спільних цілей; знання: Конституції України; Закону України «Про державну службу»; Закону України «Про запобігання корупції» та іншого законодавства; знання: Інструкції з діловодства в місцевих та апеляційних судах України, затвердженої наказом Державної судової адміністрації України від 20.08.2019 № 814 (зі змінами); Положення про Службу судової охорони, затвердженого рішенням Вищої ради правосуддя від 04.04.2019 № 1051/0/15-19; Положення про порядок створення та діяльності служби судових розпорядників, затвердженого наказом Державної судової адміністрації України від 20.07.2017 № 815; Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом Міністерства внутрішніх справ України від 30.12.2014 № 1417. |
внесення даних до автоматизованої системи документообігу суду, згідно з обов’язками наданими на підставі наказу керівника апарату суду; проведення інвентаризації товарно-матеріальних цінностей суду; організація забезпечення готовності залу судового засідання до розгляду справи; проведення інструктажу для судових розпорядників перед початком судового засідання з роз’ясненням дій кожного з них та з урахуванням особливостей справи; організація в разі необхідності взаємодії із органами поліції з питань спільних дій щодо підтримання громадського порядку в приміщенні суду та в залі судового засідання; координація та ведення договірної роботи щодо постачання послуг та матеріально-технічного і господарського забезпечення суду; координування та контроль за процесом проведення ремонтних робіт у приміщення суду. |
надбавка до посадового окладу за ранг відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 «Деякі питання оплати праці державних службовців»; надбавки та доплати (відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу»). |
Відправити резюме можна за посиланням |
Головний спеціаліст відділу інформаційно-технічного забезпечення |
Нова державна служба України (НАДС) |
вища освіта не нижче ступеня молодшого бакалавра або бакалавра відповідного професійного спрямування; вільне володіння державною мовою; досягнення результатів здатність до чіткого бачення результату діяльності; відповідальність, усвідомлення важливості якості виконання своїх посадових обов’язків з дотриманням строків та установлених процедур; усвідомлення рівня відповідальності під час підготовки і прийняття рішень, готовність нести відповідальність за можливі наслідки реалізації таких рішень; здатність брати на себе зобов’язання, чітко їх дотримуватись і виконувати цифрова грамотність вміння використовувати комп’ютерні пристрої, базове офісне та спеціалізоване програмне забезпечення для ефективного виконання своїх посадових обов’язків; здатність уникати небезпек в цифровому середовищі, захищати особисті та конфіденційні дані; знання: Конституції України; Закону України «Про державну службу»; Закону України «Про запобігання корупції» та іншого законодавства; знання: Положення про автоматизовану систему документообігу суду, затвердженого рішенням Ради суддів України від 26.11.2010 (зі змінами); Інструкції з діловодства в місцевих та апеляційних судах України, затвердженої наказом Державної судової адміністрації України від 20.08.2019 № 814 (зі змінами). |
внесення даних до автоматизованої системи документообігу суду, згідно з обов’язками наданими на підставі наказу керівника апарату суду; організація впровадження в роботі суду комп’ютерних технологій: забезпечення встановлення комп’ютерного обладнання, комплексів технічної фіксації судового процесу; запровадження комп’ютерних програм статистичної звітності, автоматизованої системи електронного документообігу; створення локальної комп’ютерної мережі, підключення до корпоративної мережі по виділеному захищеному каналу; встановлення в суді спеціального комп’ютерного обладнання та забезпечення здійснення відповідного моніторингу; здійснення заходів інформаційної безпеки учасників кримінального провадження (потерпілих та свідків), допит яких здійснюється поза їх візуальним та аудіо спостереженням; забезпечення технічної підтримки та проведення відео конференції; забезпечення безперебійної роботи локальної мережі суду та мережі Інтернет; здійснення реєстрації вхідної електронної пошти. |
надбавка до посадового окладу за ранг відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 «Деякі питання оплати праці державних службовців»; надбавки та доплати (відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу»). |
Відправити резюме можна за посиланням |
Менеджер із закупівлі зернових |
SmaСom Trade |
вища профільна освіта (бажано); досвід роботи від 2-х років в сфері агро; розуміння ринку зернових та олійних культур; напрацьовані активні зв’язки із сільгоспвиробниками у регіоні; результативність, проактивність, здатність приймати важливі та швидкі рішення; наявність власного авто. |
щоденний моніторинг ринку зернових і олійних культур, а також рівня закупівельних цін; аналіз ринку; контроль і забезпечення укладення договорів з виробниками продукції проведення переговорів з постачальниками і укладення договорів з елеваторами; напрацювання, підтримка і розвиток клієнтської бази; контроль і супровід всіх етапів закупівлі, транспортування товару до місця продажу; ведення первинної документації; контроль закупленого зерна за якістю і за кількістю. |
офіційне працевлаштування; динамічна компанія; є можливість кар'єрного росту. |
Відправити резюме можна на електронну адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
|
Фахівець з проблемних відправлень |
ТОВ Нова Пошта |
вільне володіння ПК, 1С, AWIS, MS Office ; відповідальність, старанність в роботі; стать бажано жіноча; освіта середня-спеціальна, незакінчена вища. |
здійснення якісного та вчасного пошуку нерозпізнаних відправлень; оформлення довозів нерозпізнаних відправлень; обробка відео з камер спостереження для пошуку відправлень. |
повні соціальні гарантії згідно КЗпП України у тому числі офіційний дохід, оплачувані відпустки, лікарняні та відрядження; можливість кар'єрного росту; медичне страхування. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Старший повар |
Reikartz Hotel Group |
досвід роботи на посаді кухаря від 2-х років; знання і виконання санітарно-гігієнічних норм; бажання розвиватися професійно. |
приготування страв; складання заявок на необхідні продукти, напівфабрикати і сировину; контроль якості продукції; контроль обліку матеріальних засобів; навчання кухарів; контроль за дотриманням правил і норм охорони праці, техніки безпеки, санітарних вимог і правил особистої гігієни. |
стабільна заробітна плата; можливість професійного зростання та кар'єрного розвитку; офіційне оформлення, оплачувана відпустка та лікарняні, безкоштовні обіди; робота в команді професіоналів. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Material Controller, економіст з мат. тех. забезпечення |
Aptiv Services Ukraine |
вища освіта; Intermediate English level (співбесіда буде проходити на англійській мові); просунутий користувач Microsoft Office; комунікативні навички; вміння працювати в команді; орієнтація на результат; вміння ефективно вирішувати проблеми; досвід роботи у програмі SAP буде перевагою. |
контроль наявності компонентів та матеріалів для забезпечення виробництва; співпраця з постачальниками; комунікація з відділами, відповідальними за виробництво; ведення звітності. |
офіційне працевлаштування та соціальний пакет згідно КЗпП України; конкурентна заробітна плата; навчання на робочому місці; можливість кар'єрного росту. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Інспектор відділу кадрів |
Укрпошта |
вища освіта; досвід роботи від 1 року; знання нормативних актів у сфері трудового законодавства; уважність до деталей, орієнтація на результат, готовність вчитися новому, гнучкість мислення. |
прийом, переведення, звільнення; формування особових справ; ведення трудових книжок; ведення табелю обліку робочого часу; облік відпусток. |
графік роботи: Пн-Пт з 8.30−17.30 год; стабільна заробітна плата; офіційне працевлаштування. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Бухгалтер |
ТОВ «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада» |
вища профільна освіта (економічна/бухгалтерський облік, аудит); досвід роботи в галузі виробництва або будівництва від 2-х років; знання 1С 8.3 УПП, MED.doc, клієнт-банк, Excel, Word; знання податкового законодавства; знання Кодексу Законів про Працю; самоорганізованість; стресостійкість, відповідальність, скрупульозність, уміння працювати в колективі в умовах багатозадачності; знання нормативно-методичних та довідкових документів з питань організації та ведення бухгалтерського обліку. |
облік кредиторської заборгованості; контроль за своєчасним і правильним відображенням на рахунках бухгалтерського обліку операцій, пов’язаних з рухом сировини, будівельних матеріалів, запчастин, палива, товарно-матеріальних цінностей та послуг; участь у проведенні звірок з підрядними організаціями та постачальниками; облік операцій з внутрішнього переміщення та вибуття запасів; перевірка документів з обліку запасів; контроль за своєчасним наданням первинних документів матеріально-відповідальними особами; участь у проведенні інвентаризації; облік операцій по надходженню, переміщенню і вибуттю основних засобів. |
офіційне працевлаштування та соціальні гарантії згідно КЗпП України; медичне страхування; п’ятиденний робочий тиждень; цікава та динамічна робота в компанії, що стрімко розвивається; можливість зростати разом з компанією. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Фахівець по роботі з банківськими установами |
ТОВ «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада» |
вища освіта; досвід роботи з документарними інструментами (банківськими гарантіями) від 2-х років на аналогічній посаді; знання пакету офісних програм MS Office (Excel, Word); самоорганізованість, відповідальність, стресостійкість, уміння працювати в колективі в умовах багатозадачності. |
підготовка, перевірка отриманого пакету документів на правильність відображення всіх ключових параметрів; подання необхідних документів для випуску банківських гарантій (тендерні виконання); супровід операцій щодо випуску банківських гарантій (оплата комісій, підписання); відкриття та супровід рахунків в банках; участь в підготовці документів необхідних для функціонування/доступності лімітів при випуску банківських гарантій; комунікація з колегами щодо процесу випуску/надання гарантій та їх відповідність вимогам тендерів. |
офіційне працевлаштування та соціальні гарантії згідно КЗпП України; медичне страхування; п’ятиденний робочий тиждень; цікава та динамічна робота в компанії, що стрімко розвивається; можливість зростати разом з компанією. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Менеджер служби підтримки зі знанням польської, англійської мови |
LetyShops |
бажання допомагати людям, вміння легко знаходити спільну мову з іншими; вміння грамотно, тактовно і зрозуміло викладати думки письмово і усно (російською та українською); вільне володіння польською, або англійською мовою; відповідальне і скрупульозне ставлення до поставлених задач; бажання працювати в задоволення. |
консультування користувачів в режимах електронної пошти, онлайн-чату; активна взаємодія з колегами та іншими відділами для виконання завдань; розвиток і бажання ділитися своїми знаннями з колегами і користувачами. |
робота в сучасному і комфортному офісі Вінниці; конкурентна зарплата; офіційне оформлення; уроки англійської та іспанської мов. гнучкий графік: з 9:00 до 18:00, з 13:00 до 22:00. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Менеджер служби підтримки зі знанням німецької, іспанської, французької мови |
LetyShops |
бажання допомагати людям, вміння легко знаходити спільну мову з іншими; вміння грамотно, тактовно і зрозуміло викладати думки письмово і усно (російською та українською); вільне володіння іспанською, німецькою або французькою мовою; відповідальне і скрупульозне ставлення до поставлених задач; бажання працювати в задоволення. |
консультування користувачів в режимах електронної пошти, онлайн-чату; активна взаємодія з колегами та іншими відділами для виконання завдань; розвиток і бажання ділитися своїми знаннями з колегами і користувачами. |
робота в сучасному і комфортному офісі Вінниці; конкурентна зарплата; офіційне оформлення; уроки англійської та іспанської мов. гнучкий графік: з 9:00 до 18:00, з 13:00 до 22:00. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Заступник керуючого магазином (ТМ Sinsay, ТЦ "Мегамол") |
LPP Ukraine |
досвід роботи у магазині одягу 1-го+ року; управлінські навички; знання принципів візуального мерчандайзингу; орієнтація на клієнта; гнучкість; вміння працювати в команді; стійкість до стресів; знання касової дисципліни; володіння комп’ютером на рівні досвідченого користувача. |
організація роботи магазину; організація торгового процесу для досягнення максимальних результатів (виконання магазином плану продажів); облік і контроль за товарно-матеріальними цінностями; координація та контроль розрахунково-касових операцій. |
знижки на одяг; офіційне працевлаштування та соц. гарантії; професійне навчання та кар'єрне зростання; здобуття практичних навичок згідно європейських стандартів; гнучкий графік роботи. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Мерчандайзер |
Team 247 |
|
відвідування торгових точок; викладка товару, поповнення асортименту; перевірка термінів придатності, цінників; робота з онлайн звітністю. |
5-денний робочий тиждень; час роботи: 9:00−18:00. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Менеджер по роботі з клієнтами (контакт-центр) |
Dnipro-M |
вільне володіння українською, російською мовами та любов до спілкування; здатність швидко навчатися (інформації багато, але будуть і відповідні бонуси за повноцінні консультації клієнтів); щире бажання допомагати людям; бажання продуктивно працювати та професійно зростати. |
|
мотиваційна заробітна плата: від 30−75 грн за годину залежить від якості обслуговування клієнтів, щомісячні бонуси в залежності від кількості та суми продажів; зручний позмінний графік: робочі зміни по 9 годин в проміжку з 08:00 до 24:00, 5 робочих днів та 2 плаваючі вихідні на тиждень; стажування 1 тиждень, випробувальний термін 2 місяці; реалізація амбіцій в цікавих проєктах і перспективу кар'єрного росту; офіційне працевлаштування; комфортний офіс зі зручним місце розташуванням, смачною кавою, чаєм та печивом; розвиток професійних і особистих якостей у навчальних програмах «Business start» та «Академії Корпоративної Освіти». |
Відправити резюме можна за посиланням |
Інженер з нормування праці |
Укрпошта |
повна вища освіта. впевнений користувач ПК. здатність швидко навчатися та працювати з великим об'ємом інформації. знання Word, Excel. уважність та відповідальність. |
розрахунки нормативної чисельності виробничого штату; нарахування заохочень; складання фотографії робочого дня; хронометражні спостереження; складання наказів, звіту з праці; нормування доставних дільниць. |
можливість здобути досвід роботи в компанії, яка активно розвивається. повна зайнятість: 8−30 до 17−30 з Пн-Пт. дружній колектив, котрий працює командно і на результат. заробітна плата з перспективою росту. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Економіст |
Вінницький обласний центр зайнятості (відділ рекрутингу) |
досвід роботи в державних установах (бюджет); знання програм:«М.Е.Doc», «Клієнт-Банк»,1С-Бухгалтерія. |
участь у формуванні бюджету, вести контроль за його виконанням; ведення обліку економічних показників; розробка штатного розпису, участь у розробці кошторисів; здійснення контролю за витрачанням фонду заробітної плати, найменуванням посад, посадових окладів, тарифних ставок та розцінок. |
5-денний робочий тиждень. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Територіальний, регіональний менеджер з продажу |
ТОВ Наш чай |
досвід роботи в прямих продажах продуктів харчування, володіння базовими технологіями продажу; комунікативні навики: переконливість, уміння встановлювати довготривалі партнерські контакти; наполегливість, чесність, організованість, відповідальність. |
активний пошук та залучення нових клієнтів; збір замовлень, продаж продукції. |
дистанційна робота по залученню клієнтів; продаж-оплата від замовлення. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Менеджер з продажу |
Перший Український Міжнародний Банк (ПУМБ) |
вища або середньо-спеціальна освіта (можливо студент останнього курсу або заочної форми навчання); грамотне і впевнене спілкування українською та російською мовами; вміння ставити перед собою цілі і досягати їх; комунікабельність і відповідальність; бажаний досвід роботи на аналогічній посаді або в банківській сфері. |
спілкування з клієнтами в телефонному режимі; презентація нових продуктів банку; призначення зустрічей клієнтам у відділеннях банку. |
офіційне працевлаштування; офіційна заробітна плата ставка + бонус ; кар'єрне зростання і багато нового досвіду; класний і молодий колектив; круті корпоративи та тимбілдинги; навчання з бізнес-тренерами нашого банку |
Відправити резюме можна за посиланням |
Юрист |
Voltage Group |
практичний досвід з корпоративного, договірного, трудового, господарського, цивільного права стосовно підприємницької діяльності; юридична освіта повна закінчена вища освіта; вміння укладати договори включно ЗЕД, протоколи, положення, накази, листи, інструкції тощо; розуміння процесів та специфіки роботи в будівельній сфері, зокрема видів робіт та послуг; вміння відстоювати інтереси компанії в органах державної влади та у перемовинах із контрагентами; англійська В1+ (бажано). |
оперативна підготовка та аналіз договорів; складання та редагування договорів відповідно до інтересів компанії та у відповідності із вимогами чинного законодавства; вдосконалення внутрішніх договорів та документації компанії; розробка та впровадження бізнес-процесів компанії пов’язаних із документообігом та іншими юридичними питаннями; юридичний супровід участі компанії у тенедрних закупівлях у державних та приватних замовників; ведення ділової переписки із замовниками, постачальниками, партнерами та іншими контрагентами; контроль за термінами дії договорів. |
повний робочий день, основне місце роботи; випробувальний термін — 3 місяці. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Головний фінансист |
ТОВ Сварог Девелопмент |
досвід роботи на відповідній посаді від 3 років; знання процесів бюджетування, формування звітності (управлінський облік); досвід у сфері фінансового аналізу; вміння управляти грошовими потоками та відносинами; знання та навички роботи з консолідації даних; вміння працювати з великими масивами даних (Excel); володіння на рівні користувача програмними продуктами 1С:Бухгалтерія, Excel, Word. |
|
стабільна заробітна плата (обговорюється на співбесіді); комфортний 5-ти денний графік роботи — пн-пт 9−19; соціальні гарантії — офіційне працевлаштування, лікарняні, відпустки; робоче місце з усім необхідним. |
Відправити резюме можна за посиланням |
HR бізнес-партнер |
Eva, лінія магазинів |
вища освіта; досвід розробки та проведення управлінських тренінгів від 2 року; вільна розмовна та письмова українська мова; відмінні комунікативні навички; педагогічні здібності; орієнтація на результат; грамотна мова; активна життєва позиція; проактивність. |
проведення тренінгів, майстер-класів, воркшопів та інших навчальних заходів для ключових співробітників офісу (middle management); розробка методичного і навчального матеріалу; організація зовнішніх навчальних заходів, співпраця з тренінговими компаніями; організація і проведення комплексної оцінки ключових співробітників офісу (middle management). |
гідна заробітна плата; можливість професійного і кар'єрного зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Менеджер по роботі з клієнтами |
Hotels24.ua |
|
прийняття заявок від клієнтів по телефону; бронювання варіантів поселення; жодних холодних дзвінків (лише теплі звернення). |
нематеріальні та матеріальні бонуси: хвилинки релаксу, конкурси, премії; навчання та постійний розвиток; зручний графік роботи 5/2 (8 робочих годин + обідня перерва. Зміни —обираєте самостійно, вихідні теж можна брати коли потрібно); комфортні умови роботи. (працювати можна в офісі або з дому, стажування проводимо у офісі); гарний настрій навіть по понеділкам; робота в яскравій та позитивній команді щоденно. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Оператор ПК |
Алеф-Виналь |
досвід роботи в даній сфері від 1 року; знання основ діловодства і документообігу; впевнені навички користування ПК; впевнений користувач MS Office; відповідальність, уважність, ініціативність, самовіддача в роботі, порядність, оперативність; жага до навчання. |
обробка заявок від торгових агентів; редагування первинної документації; друк і ведення реєстру первинних документів; підготовка актів звірки з контрагентами; прозвон клієнтів з метою проведення звірки інформації про ТМЦ торговими представниками; ведення електронних книг і журналів. |
офіційне працевлаштування та соціальну захищеність; конкурентна та стабільна заробітна плата; можливість професійного і кар'єрного росту; високий рівень корпоративної культури; корпоративні тренінги та семінари. |
Відправити резюме можна за посиланням |
SEO-спеціаліст, інтернет-маркетолог (просування сайтів) |
Справа, агентство інтернет-маркетингу |
знання основ внутрішньої і зовнішньої оптимізації сайтів; знання алгоритмів роботи основних пошукових систем Yandex, Google; практичний досвід роботи в просуванні сайтів не менше 1 року; грамотний письмова українська, російська; комунікативність, посидючість, наполегливість, уважність до деталей; вміння працювати в команді та швидко вчитися. |
збір та кластеризація семантичних ядер для проєктів різної складності; розробка завдань для написання текстів копирайтерами; комплексна робота по внутрішній оптимізації сайтів (тематична, технічна, робота з комерційними чинниками); робота з системами аналітики і веб-майстрами; link-building - аналіз і розробка стратегій по роботі з зовнішньої оптимізацією. |
віддалена робота 5 днів в тиждень з 9:00 до 18:00, офіційне працевлаштування; молодий, веселий і доброзичливий колектив; можливість професійного росту; конкурентоспроможна ЗП з можливостями для росту; корпоративні заходи, навчання; оплачуваний період стажування до 2-х місяців. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Project-менеджер |
Сварог Девелопмент, ТОВ |
комунікабельність, ініціативність, аналітичний склад розуму, орієнтованість на результат; висока працездатність, старанність, відповідальність, стресостійкість та вміння працювати в умовах багатозадачності; вміння визначати пріоритетність завдань; досвід успішного управління проєктами; вміння швидко і якісно вести одночасно декілька проєктів, можливість при потребі працювати понаднормово; вміння планувати, управляти проєктом та чітко розподілити завдання по команді, яка працює над ним; бажання багато заробляти і здобувати нові вміння та навички. |
складання плану проєкту і погодження його з керівництвом, визначення пріоритетності завдань і необхідних ресурсів; керівництво проєктом, підбір виконавців і підрядників проєкту на кожному його етапі; планування і постановка завдань в команді та контроль їх виконання; організація високоефективного робочого процесу; комунікація з командою на всіх етапах розвитку проєктів; контроль якості виконання завдань і дотримання дедлайнів; контроль і організація всіх етапів роботи; надання звітності по виконанні всіх поточних завдань і по розвитку проєктів в цілому; виконання інших доручень керівника. |
стабільна заробітна плата; комфортний 5-ти денний графік роботи — пн-пт 9−19; соціальні гарантії — офіційне працевлаштування, лікарняні, відпустки; круте програмне забезпечення (телефонія, CRM). |
Відправити резюме можна за посиланням |
Менеджер з маркетингу |
ElephantsLab |
1+ рік досвіду роботи на аналогічній посаді; досвід роботи з контент-маркетингом (блог, веб-сайт, SEO, цільові сторінки, розповсюдження контенту); розуміння основних ІТ-концепцій (що таке CMS, CRM, open source, SaaS); досвід в аналітиці; високий рівень володіння письмовою та розмовною англійською (C1); знання маркетингових та цифрових тенденцій; розуміння специфіки і термінології блокчейн; відмінні організаторські здібності та багатозадачність; творчість. |
забезпечення ефективного розвитау бізнесу та реалізації маркетингової стратегії; використання різних каналів для залучення нових клієнтів для наших провідних продуктів; керівництво маркетинговою кампанією для просування бренду та продуктів; розробка маркетингових матеріалів; аналіз ефективності маркетингової діяльності; сприяння інноваціям та спостереження за останніми тенденціями маркетингу, впровадження найкращих галузевих практик; надання загальної маркетингової допомоги, якщо потрібно; володіння CRM та платформами автоматизації маркетингу; участь у створенні цифрових стратегій; планування бюджету. |
конкурентна заробітна плата; гнучкий графік; оплачувана відпустка та лікарняний; можливість відвідувати конференції, вебінари та інші заходи, що підвищать вашу професійну майстерність; регулярні корпоративні заходи та тімбілдинги; комфортні умови праці в просторому офісі; смаколики. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Перекладач англійської мови, оператор чату |
ФОП Курпатова А.В. |
цілеспрямованість і бажання заробляти; вміння спілкуватися з людьми; знання ПК та інтернет; базова англійська. |
введення листів і загальної кореспонденції на сайтах партнерах нашої компанії; розсилка і редакція текстів сайту; підтримка наших клієнтів в чаті. |
вільний графік; чай, кава, печиво для наших співробітників; лояльне керівництво, хороший колектив; заробіток з першого дня, відсутність стажування. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Адміністратор ресторану |
Франція, готель |
досвід роботи адміністратором від 1 року; організаторські здібності; презентабельна зовнішність; комунікабельність; бажання розвиватися; енергійність; грамотна мова. |
управління персоналом; спілкування з гостями; організація і контроль роботи ресторану; прийняття і розміщення замовлень; вміння вирішувати конфліктні ситуації; навчання персоналу; виконання планів по ТО; контроль і введення каси; облік ТМЦ. |
можливості кар'єрного росту; графік роботи позмінний; офіційне працевлаштування. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Адміністратор ресторану |
ТОВ «Товмед» |
відмінні організаторські здібності; управлінські навички; знання стандартів сервісу; вміння працювати в команді; знання ПК, R-Keeper; презентабельна зовнішність. |
організація і контроль роботи персоналу ресторану; навчання персоналу стандартам сервісу; робота по збільшенню обсягів продажів. |
робота в сучасному комфортному ресторані; позмінний графік роботи, робочі години з 11:30 до 24:00 ; можливість професійного та кар'єрного росту. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Project Manager (IT) |
ФОП Михайлов А.В. |
досвід роботи в сфері ІТ; знання методологій управління проєктами; базове розуміння програм для управління проєктами: Jira, MC Project, Trello; досвід ведення переговорів та демонстрацій презентацій; володіння методиками таймменеджменту; вміння чітко ставити завдання самому собі та колегам, контролювати їх виконання та досягати результату; англійська мова В2+. |
ведення переговорів та визначення потреб замовника; складання та ведення проєктної документації; аналіз можливих ризиків; підбір і управління проєктною командою; постановка робочого процесу в команді розробка, тестування, робота з вимогами; відстеження стану проєкту, пріоритетності та ходу виконання завдань; надання замовнику звітності про хід виконання завдань і проєкту в цілому; презентація замовнику готових рішень, демо-версій, прототипів; організаційна робота у відділі; затвердження переліку виконаних робіт. |
гідний рівень винагороди за результатами співбесіди; перспективи професійного та фінансового зростання можливість перегляду заробітної плати; робота з дружньою та динамічною командою; чай, кава, солодощі та фрукти; зручний офіс в самому серці Вінниці; гнучкий графік роботи (можливість працювати віддалено 2 дні на тиждень); відпустка 21 календрний день; корпоративні курси англійської мови. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Менеджер з продажів |
РІА, медіа-корпорація |
вміння легко налагоджувати стосунки з людьми; бажання навчатись новому та розвиватись; комунікабельність та стресостійкість. |
робота з існуючою базою клієнтів; розширення клієнтської бази (не холодні дзвінки); відчуття потреби клієнта та доносити цінності наших продуктів в рамках продажів. |
робота 5 днів в тиждень з 9:00 до 17:00 або 7 годин; можливість професійного росту та ЗП; хороша система мотивації та бонусів молодий, веселий та дружній колектив, який завжди готовий прийти на допомогу та поділитися досвідом; відвідування тематичних заходів, навчання та тренінги за рахунок компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Менеджер з персоналу |
ТОВ Нова Пошта |
вища освіта; досвід роботи в сфері HR від 1-го року; володіння методами пошуку персоналу та технологіями проведення інтерв'ю; активність, ініціативність, орієнтація на результат. |
активний пошук і масовий підбір персоналу (опис вакансій, розміщення реклами про вакансії в різних джерелах); проведення інтерв'ю та оцінки кандидатів; проведення програми адаптації для нових співробітників. участь в проєктах відділу підбору персоналу; проведення exit-інтерв’ю. |
робота у великій та динамічній компанії; офіційне працевлаштування та дотримання соціальних гарантій; можливість кар'єрного і професійного зростання; медичне страхування; комфортні умови роботи і доброзичливу атмосферу. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Контролер в магазин |
ЕкономКлас, мережа магазинів |
досвід на керівній посаді від 1 року (сфера Retail); досвід роботи з фіскальним касовим апаратом та участь у інвентаризації; уважність, мобільність, чесність, стресостійкість, націленість на результат; готовність до відряджень по області (м. Гайсин, м. Тульчин). |
перевірка зовнішнього та внутрішнього стану торгових точок; здійснення контролю за роботою працівників магазину (якість обслуговування, виконання процесів тощо); надання звітності; контроль магазинів м. Вінниця та Вінницької обл.; участь у інвентаризації магазинів. |
офіційне працевлаштування та соціальні гарантії згідно КЗпП України Повна зайнятість, 5 роб.днів, 2 плаваючі вихідні; години роботи з 08:00\09:00 до 19:00; цікаві завдання та відрядження; компенсація транспортних витрат та проживання під час відряджень; навчання за рахунок компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Копірайтер-перекладач (англійська мова) |
Сool.club |
знання англійської на рівні достатньому для написання дійсно грамотних текстів; вміння дотримуватися інструкцій і термінів; бажання працювати якісно і заробляти більше; Буде плюсом: -якщо ви знайомі з академічним стилем письма; -наявність навичок швидкого пошуку, аналізу інформації. |
написання унікальних текстів, статей та академічних робіт на англійській мові самої різної тематики і рівня складності література, економіка, філософія, фінанси і т. д. по заданим вимогам і інструкціям. |
|
Відправити резюме можна за посиланням |
Економіст з праці |
ТОВ Нова Пошта |
вища освіта; досвід роботи на аналогічній посаді від 2-х років; уміння аналізувати великий об'єм інформації; аналітичний склад розуму; організованість; концентрація уваги; терпіння; впевнений користувач ПК, глибокі знання і практичні навички роботи з пакетом Microsoft Office (Excel- глибокі знання, Word, Excel, Power point, Outlook). |
аналіз використання трудових ресурсів; здійснення підготовки аналітичних і статистичних звітів з продуктивності праці; збір, систематизація інформації і проведення аналізу економічних показників по праці; аналіз виконання норм виробітку; розрахунок чисельності робітників та контроль виконання. |
повні соціальні гарантії згідно КЗпП України (у тому числі офіційний дохід, оплачувані відпустки, лікарняні та відрядження); медичне страхування за корпоративною програмою; можливість кар'єрного зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням |