Вакансії для студентів і випускників станом на 08.04.2021
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Back end розробник |
Ukrtech.Info |
встигає виконувати завдання в узгоджені терміни; вміє спілкуватися з командою і швидко вникає в надані технічні завдання; робить завдання якісно, в зазначений термін і з мінімальною кількістю помилок; націлений на отримання результату і успіх проєкту; прагне до професійного росту, не зупиняється на досягнутому; не боїться труднощів в розробці, шукає альтернативні шляхи вирішення завдань. |
брати участь в проєктуванні і розробці ПО (сайти з особистими кабінетами і підключенням платіжних систем, інтернет-магазини, фінансові інформаційні системи); розробляти новий і допрацьовувати вже існуючої функціонал; брати участь в щоденних зустрічах команди; точно оцінювати час на виконання поставлених завдань; якісно і своєчасно виконувати завдання. |
співпраця на контрактній основі з гарантованим юридичним та бухгалтерським супроводом; участь в цікавих і масштабних проєктах; конкурентна заробітна плата (з регулярними переглядами залежно від рівня навичок та виконання KPI) + БОНУСИ; деталізована постановка завдань і чіткі правила роботи над проєктами в системах SCRUM і WATERFALL; навчання всередині компанії, можливості для професійного і кар'єрного зростання; оплачувані 20 робочих днів для відпустки і лікарняного; молодий і дружний колектив, який вміє не тільки продуктивно працювати, а й активно проводити дозвілля; часткова компенсація витрат на заняття спортом і участь в профільних конференціях; матеріальне заохочення, які виплачуються для підтримки співробітників в різних життєвих ситуаціях; найсучасніші технології; проєкт світового рівня з перспективою виходу на англомовний ринок; можливість зростання разом з компанією. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Адміністратор відділення |
Нова Пошта |
знання ПК на рівні впевненого користувача; досвід роботи бажаний, але не обов’язковий; знання стандартів обслуговування клієнтів; ввічливість, комунікабельність, уважність, відповідальність. |
оформлення експрес-накладних та внесення даних в програму 1С; розвантаження та завантаження автомобіля (вантажі до 30 кг); сканування та сортування прийнятих з автомобіля відправленнь; здійснення регулювання черги клієнтів на вулиці; консультація клієнтів щодо роботи мобільного додатку; консультація клієнтів з будь-яких питань стосовно роботи відділення. |
повні соціальні гарантії згідно КЗпП України (у тому числі офіційний дохід, оплачувані відпустки, лікарняні та відрядження); медичне страхування; можливість кар'єрного росту. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бухгалтер |
Рост Лімітед |
Знання бухгалтерського та податкового обліку. |
обліковує кошти, фонди, продукцію, товари, матеріали, реєструє затрати на виробництво продукції чи надання послуг; узгоджує рахунки на одиниці обліку, готує початкові та пробні варіанти розрахунків балансу, вносить записи в бухгалтерські книги про виробничі, управлінські, організаційні, господарські та інші затрати на планові та поточні цілі; подає до розгляду і схвалення проєкти записів у розрахунковій документації; готує дані та форми документів для розрахунків з банками; веде інвентарні списки, довіреності, накладні, переліки зобов’язань, цінних паперів тощо; оформляє платежі за матеріальні, комунальні та інші послуги. |
підприємство знаходиться в м. Калинівка Вінницька обл.; офіційне працевлаштування; кар’єрний ріст. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Головний бухгалтер |
БіоХімІнвест |
досвід роботи бухгалтером з торгівлі акцизним товаром; впевнений користувач ПК (1C 7,7; 8,2,). |
облік товарів, пр. матеріалів; облік додаткових послуг по доставці ТМЦ на склад; контроль за правильністю виписок видаткових накладних, проведення доп. витрат з доставки товару клієнту; проведення матеріальних звітів; безпосередня участь в інвентаризації ТМЦ, допоміжних матеріалів, тари і готової продукції на складі; контроль за правильністю рознесення витрат по рахунках. |
підприємство знаходиться в м. Калинівка Вінницька обл.; режим роботи: c 09.00 до 18.00 (пн-пт); офіційне працевлаштування; надаємо трансфер з Вінниці і назад. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Головний спеціаліст сектору юридичної роботи |
Управління Державного агентства рибного господарства у Вінницькій області |
вища освіта ступеня не нижче молодшого бакалавра, бакалавра у галузі знань «Право»; не потребує досвіду роботи; вільне володіння державною мовою. |
|
заробітна плата – 5500 гривень.; категорія посади «В». |
Контакти відповідальної особи: Шульженко Інна Сергіївна +38-(043)-267-1240 – Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. |
Директор ресторану KFC |
KFC |
досвід роботи на управлінських позиціях в ресторані (бажано директором ресторану) - від 2 років; ПК - досвідчений користувач. Word, Excel. лідерські якості; енергійність і орієнтація на досягнення результату; комунікабельність, стресостійкість, цілеспрямованість; уміння приймати відповідальність на себе. |
ефективне управління діяльністю ресторану, забезпечення відповідності ресторану стандартам бренду; збільшення продажів, прибутку і продуктивності; планування бюджету ресторану, відповідальність за виконання всіх статей бюджету; управління персоналом (пошук, відбір, адаптація та орієнтація, навчання, утримання персоналу, оцінка роботи та кар'єрний розвиток співробітників); контроль документообігу в довіреному ресторані. |
можливість професійного та кар'єрного росту; графік роботи: 5/2; плаваючі вихідні дні; заробітна плата (оклад + бонусна програма). |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Директор філіалу |
Бета-Сервіс |
вища освіта (бажано спеціальності «Економіка», «Менеджмент»);. обов'язково досвід роботи в продажах В2В; обов'язково досвід роботи з управління колективом, досвід формування і управління командою; знання методів розширення ринку збуту; розуміння процесів просування товару; вміння планувати свою роботу; вміння ставити завдання підлеглим і чітко контролювати їх виконання; вміння вести звітність; розуміння процесів складської і транспортної логістики; активність, ініціативність, прагнення до експансії; наявність прав і автомобіля. |
повне управління філією великої торговельної компанії; постановка завдань відповідно до стратегії компанії, затвердження планів продажів, нарахування з/п, контроль роботи команди; участь у всіх маркетингових активностях регіону; управління логістикою і складом; контроль виконання філією плану продажів, збільшення показників присутності компанії в регіоні; підтримка продажів на VIP рівні; звітність. |
всі умови (офіс, техніка, команда, повне маркетингове і навчальне супровід і т. д.) для ефективної роботи філії; продукція зі світовим ім'ям; злагоджена і діюча система роботи; 20-річний досвід з клієнтами В2В (ХоРеКа, промисловість, медицина); офіційне оформлення; з/п ставка + бонусна частина; зростання професійних якостей, кар'єрний ріст; компенсація витрат палива і амортизації. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Експедитор |
STV group |
досвід роботи на аналогічній посаді від 1-го року; готовність до фізичних навантажень. |
прийом товару зі складу, перевірка товару за накладними; розвантажування і завантажування товару; супровід доставки товару в торговельні точки; вивантаження товару в торговельні точки; робота з документами; графік роботи: 5-денний робочий тиждень, 07:00 - 16:00 |
соціальний пакет: офіційне оформлення, оплачувані лікарняні та відпустки; стабільна заробітна плата без затримок; можливість професійного і кар'єрного росту. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Керівник фінансового відділу |
МегаСмак |
економічна освіта; досвід роботи з базою «1С:Підприємство 8»; досвід роботи керівником на аналогічній посаді від 1 року; досвід роботи в торгівельній сфері; знання та досконале використання офісних програм «Microsoft» (Word, Excel тощо); вміння працювати з великою кількістю завдань та обсягом інформації; вміння мотивувати людей на результат; вміння працювати в команді. |
управління фінансовими ресурсами та грошовими потоками Компанії; контроль облікової, податкової, кредитної політик Компанії; участь в нарадах та зборах; виконання функції представника Компанії при візиті представників контролюючих органів; виконання внутрішніх фінансових звітів (P&L, Рух грошових коштів та ін.) Компанії; нарахування заробітної плати працівникам Компанії; інші функції, що відповідають посадовим обов’язкам. |
стабільна та висока заробітна плата; дружній колектив; підвищення кваліфікації; офіційне працевлаштування; зручний графік роботи; комфортні умови праці; графік роботи: пн-пт з 9:00 до 18:00. Вихідні: сб., нд. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Керівник, менеджер проєкту |
Voltage Group |
вік 28−45 років; лідер з сильним характером, що вміє досягати результату та успіху, чудові навички планування, готовність до самостійної роботи, нести відповідальність за результат своєї роботи та команди; здатність оперативно орієнтуватись в ситуації та приймати рішення; наявність водійських прав категорія В, досвід керування автомобілем; вища освіта обов’язково перевага електротехнічного напрямку; досвід керівництва проектами в сфері будівництва або енергетики від 2 років; уміння працювати з проектно-кошторисною та конструкторською документацією; знання нормативної бази в галузі будівництва, знання технологій будівництва, вільний користувач ПК MS Office, MS Project, AutoCAD — вміти читати; готовність до відряджень по Україні. |
управління проєктами будівництва мереж 10−110 кВ, трансформаторних підстанцій, розподільчих пристроїв; вибудова та ведення комунікації із представниками електропередавальних організацій; розробка і контроль виконання графіків будівельного проекту, зокрема підготовчих та монтажних робіт, видачі робочої документації, поставку матеріалів; організація взаємодії із авторським та технічним наглядом проекту; координація роботи з виконавцем робіт, субпідрядними організаціями, відділом постачання, проєктним відділом; участь у розробці та контроль за виконанням бюджету проєкту; контроль вчасності подання заявок на матеріали, інструменти та їх доставка на об'єкт будівництва; документальний супровід оформлення актів, графіків, заявок, тощо; організація процесу усунення недоліків, пусконалагоджувальних робіт і введення об'єктів в експлуатацію. |
повний робочий день основне місце роботи; випробувальний термін — 3 місяці; відрядження по Україні. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Контролер-ревізор |
Megasport |
вища освіта; вільне володіння MS Office, MS Excel; перевагою буде досвід роботи від 1 року, на таких позиціях: аудитор, ревізор, товарознавець, фахівець контрольно-ревізійного відділу; готовність до відряджень (4 відрядження на місяць); уважність, відповідальність, витривалість, аналітичні здібності, високий рівень самоорганізації. |
проведення інвентаризації ТМЦ; перевірка ведення товарної документації; контроль касової дисципліни та документообігу; перевірка фінансової діяльності торговельних точок; контроль виконання внутрішніх стандартів роботи компанії; аналітика діяльності торгових точок в товарному обліку. |
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Копірайтер |
Dedey Digital |
досвід створення текстів, сценаріїв, креативних концептів; вміння писати натхненно, а вичитувати — прискіпливо; образність мислення, жага працювати з ідеями; щирий інтерес до світу, людей, подій навколо; розуміння принципів написання SЕО матеріалів та знання про роботу з ключовими словами, структурою тексту; готовність брати на себе відповідальність; наявність портфоліо з прикладами робіт; вміння працювати з великою кількістю завдань в обумовлені терміни; українська та російська на високому рівні; англійська буде перевагою. |
працювати зі словом у різних формах: від лаконічного гасла кампанії до постів в інстаграм, від текстів рекламного тизера до опису переваг продукту; брати участь у створенні кампаній разом з маркетинговим департаментом: від дослідження і пошуку інсайтів до розробки конкретних меседжів, від ідей відео-роликів до фінального монтажу і релізу; генерувати чи допрацьовувати креативні ідеї, презентувати їх як всередині команди, так і клієнту; працювати з різними темами і сферами, занурюватись у проблематику й шукати найбільш цікаві та ефективні рішення. |
завдання, які затянуть тебе з головою і дадуть можливість розвивати, вдосконалювати свої навички; можливість професійного та кар'єрного розвитку; просторий і комфортний офіс; повна зайнятість з можливістю гнучкого графіка; гідна оплата за результатами співбесіди; медична страховка, абонемент в спортзал, співфінансування твого професійного навчання. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Кухар |
Кафе «Вінниця» |
порядність; охайність |
Приготування страв згідно технологічних карт. |
графік роботи: 3/3; зарплата 400 грн. зміна+ %. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з персоналу |
Діадема |
підбір персоналу та супровід його; ведення табеля робочого часу; розміщення вакансій в соціальних мережах та на інших сайтах; визначення рівня персоналу, навчання його; складання перспективних та річних планів по кадровому резерву; комплектування магазинів персоналом з урахуванням його уміння, та досвіду; вирішення питань по найму, звільнення та переведення працівників. |
офіційне працевлаштування, соціальний пакет; графік роботи, понеділок - п’ятниця з 8.30 - 17.00; заробітна плата ставка + %; корпоративне навчання; кава + плюшки в офісі:). |
Відправити резюме можна за посиланням. |
|
Менеджер з продажів (B2B) |
Rocket |
знання ресторанного ринку; досвід роботи в сфері продажів від 1 року; досвід роботи з CRM буде перевагою; грамотна усна і письмова мова; досвід складання комерційних пропозицій; досвід телефонних і особистих продажів. |
пошук і залучення нових партнерів: кафе, бари, ресторани; холодні дзвінки і проведення зустрічей; презентація продукту; ведення бази партнерів; проведення переговорів, узгодження умов співпраці; висновок і підписання договорів з ресторанами. |
робота в продуктовій IT Food-tech компанії; лояльний менеджмент; гідний рівень оплати праці; неймовірно крутий і амбітний проєкт; команда досвідчених фахівців, що динамічно розвивається; прозорі умови роботи; своєчасна і стабільна оплата; комфортне робоче місце в офісі за адресою: вул. Константиновича, 35. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з продажів в інстаграм |
Shelfi |
уміння швидко, чітко і грамотно відповідати на смс; вік від 18 до 35 років; круто, якщо є досвід роботи в продажах; вміння продавати і доводити до продажу; здатність переконувати і працювати з запереченнями і розуміти клієнта; вільне знання російської та української мови, письмова грамотність; величезне бажання вчитися, розвиватися і працювати. |
обробка вхідних заявок в інстаграм, через листування; виявлення потреби та продаж товару; оформлення і відправка замовлення; допомога в грамотному підборі необхідних продуктів; оформлення та повний супровід замовлень покупців; креативний підхід до роботи; звітність по роботі в кінці дня; за потреби робити фото товару, вести стрічку новин, виставляти сторіс, проводити конкурси. |
невеликий дружний колектив, який налаштований на ефективну роботу; потрібна людина тільки з Вінниці; заробітна плата 30 грн/год; графік роботи з 8:00/9:00-19:00 або позмінно 8:00/9:00-17:00 або 15:00/16:00-24:00; узгоджується при співбесіді; можливість вдосконалення своїх професійних навичок, кар'єрний ріст; підтримка і супровід. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з продажу (B2B) |
Matroluxe |
вища освіта; вік від 25 до 38 років; обов’язковий досвід в продажах меблів від 1 року; готовність до відряджень; наявність власного авто; комунікабельність, відповідальність, товариськість; прагнення до професійного росту. |
ведення бази клієнтів та пошук нових; активні продажі і виконання поставлених планів; ведення супровідної документації з продажу; участь у виставках та інших заходах. |
молодий і дружний колектив; графік роботи Пн — Пт, з 9:00 до 18:00; регулярні тренінги для підвищення кваліфікації; офіційне оформлення можливість кар'єрного і фінансового зростання; корпоративні заходи. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Мерчендайзер |
Алеф-Виналь |
досвід роботи продавцем, мерчендайзером – надає перевагу; відповідальність, комунікабельність, старанність; вміння працювати з запереченнями; готовність освоювати нові знання і навички. |
викладка продукції згідно стандартів компанії; відстеження ротації товару; контроль за залишками продукції; забезпечення наявності цінників; формування фото-звітів. |
стабільна заробітна плата з можливістю кар'єрного росту; компенсаційний пакет (мобільний зв’язок, проїзд); тренінги, програми професійного розвитку. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Повар |
ФОП |
Досвід роботи від 2 років. |
Виробництво напівфабрикатів. |
Графік роботи 4/4. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Помічник керівника |
Plaster |
інтерес до спільної справи; вміння досягати результатів у команді; проявляти ініціативу та реалізовувати її; активна життєва позиція; вміння працювати в команді. |
|
гідна та своєчасна заробітна плата; постійна стабільна зайнятість; професійне зростання, відвідування навчальних семінарів і виставок; кар'єрне зростання – від помічника керівника до керівника відділу. |
Відправити резюме можна за посиланням. Телефонуйте за номером: +380675267575 |
Помічник на кухню |
ФОП |
|
Допомагати повару та виконувати його вказівки! |
Графік роботи: 15:00−21:00. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Програміст 1С (віддалено) |
Union Group |
Обов’язкові: досвід роботи в програмуванні від 2-х років; знання типових конфігурацій 1С для України, принципів оперативного і бухгалтерського обліку; знання конфігурацій 1С: УТП, УТ, Роздріб, CRM, БСП; досвід у розробці конфігурацій 1С на звичайних та керованих формах. Необов’язкові: досвід роботи з прямими SQL запитами MSSQL Server; сертифікати та досвід роботи в фірмах 1С-франчайзі; досвід в організації обміну з іншими системами (як 1С, так і сторонні); досвід роботи з торговим обладнанням; досвід в розробці мобільних додатків; вміння чути і слухати замовників. |
розробляти нові конфігурації та підсистеми; розширювати можливості існуючих; оптимізувати роботу систем під постійно зростаюче навантаження; впроваджувати принципово нові системи; складати технічні завдання; допомагати користувачам (іноді); щільно працювати з техпідтримкою. |
цікаві завдання, захоплюючі проєкти та амбітні цілі; професійні виклики і постійний розвиток в професії; робота в крутому колективі поруч із неперевершеними дівчатами та найрозумнішими хлопцями; відвідування кращих фітнес студій Запоріжжя Fit Haus або Sport Life; атмосферні привітання з усіма святами; робота в центрі міста (твоє робоче місце вже чекає саме на тебе); гідний рівень заробітної плати; графік з 9.00 до 18.00 (5 днів на тиждень). |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Програміст PHP (junior), web-розробник |
NetLab |
знання PHP (ООП, MVC) / MySQ; знання HTML / CSS; знання JavaScript (jQuery); навички роботи з CMS (WordPress, Joomla, OpenCart); відповідальність, здатність до навчання; уміння працювати в команді на результат; плюсом буде знання будь-якого фреймворка. |
розробка веб-проєктів з нуля і на базі готових рішень; створення компонентів і модулів для CMS; доопрацювання та удосконалення поточних проектів. |
робота в молодому дружньому колективі; участь в цікавих сучасних проектах; робочі дні з понеділка по п'ятницю з 09:00 до 18:00; державні свята – вихідні; своєчасна оплата праці, зростаюча з кваліфікацією. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Спеціаліст відділу виплат із страхування життя та здоров'я |
ТАС |
середня/вища юридична освіта; аналітичні якості, вміння працювати в команді; досвід роботи з великими обсягами інформації; досвідчений користувач ПК. |
опрацювання документів з врегулювання збитків в електронному вигляді; прийняття рішення про виплату або відмову у виплаті страхового відшкодування; підготовка листів відповідей клієнтам. |
цікава робота, професійне та кар'єрне зростання; офіційне працевлаштування, своєчасна виплата заробітної плати; графік роботи: пн-пт 9:00—18:00; робота в комфортному офісі, дружній професійний колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Супервайзер |
SnackProduction |
досвід управління продажами не менше 1 року на позиції супервайзера (ринок FMCG); досвід аналізу та планування продажів; досвід організації та контролю роботи, оцінки ефективності і результативності діяльності підлеглих, навчання і розвитку торгового персоналу; знання стандартів документообігу пов'язаного з продажами товару; хороші управлінські та лідерські навички; відмінні навички ведення переговорів різних рівнів складності; уміння працювати на результат; наявність особистого автомобіля. |
розробка і впровадження стратегії продажів, забезпечення виконання планів з продажу на ввіреній території; контроль за дотриманням корпоративних стандартів; проведення переговорів і укладення договорів з клієнтами; контролювати роботу торгових представників: здійснювати аудит роздрібної торгівлі та дебіторської заборгованості. |
ефективна система мотивації; корпоративне навчання та підвищення професійного рівня; можливість кар’єрного росту; стабільність і довгостроковість трудових відносин. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Телемаркетолог |
JustSchool |
не боятися відмов; наполегливість і вміння переконувати; позитивне мислення; комунікабельність; готовність працювати в суботу і/або в неділю; любов до навчання. |
робота в системі автодозвону з готовою базою клієнтів по телефону; виявлення потреби у вивченні англійської; ознайомлення клієнта з нашим форматом навчання, ознайомлення з акціями компанії. |
фінансовий і кар'єрний ріст; повна зайнятість на 8-мигодинний робочий день; конкурентна заробітна плата ставка + високий відсоток від завявок + систему додаткової мотивації; молодий і енергійний колектив; вивчення англійської мови; можливість постійно навчатися і покращувати навички комунікації; графік роботи: з 10:00 до 19:00, або з 11:00 до 20:00, зручний фіксований графік; стажування триває 2 дні з 11:00 до 19:00. На третій день практика і іспит. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Торговельний представник із закупівель с/г продукції |
Glencore Agriculture Ukraine |
вища освіта (спеціальність не має особливого значення); досвід роботи на аналогічній посаді від 2-х років; висока працездатність, готовність до великих обсягів робіт; досвід в зерновий логістиці буде додатковою перевагою; гарні навички роботи на ПК, MS Excel, 1С; здатність швидко навчатися; відмінні комунікаційні навички; уважність; гнучкість; уміння ефективно працювати як в команді, так і самостійно; відмінні аналітичні здібності. |
планування обсягу закупівель; пошук надійних контрагентів; організація перевірки постачальників; проведення цінового аналізу ринку і підготовка звітності; переговори щодо закупівлі зернових, олійних культур згідно встановлених цін; сприяння підписанню контрактів; координація замовлення автотранспорту на завантаження. |
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Торговий представник з продажу будівельних матеріалів |
БудМакс |
наявність водійського посвідчення категорії В, досвід активного водіння не менше одного року; наявність досвіду роботи в активних продажах (досвід роботи в активних продажах будівельних матеріалів буде додатковою перевагою); навички та вміння переконувати, відстоювати свою позицію, працювати із запереченнями та досягати поставлених цілей; комунікабельність, наполегливість, стресостійкість, порядність. |
розвиток ввіреної території у м.Вінниця та Вінницький області; підтримання та розвиток існуючої клієнтської бази, пошук і налагоджування ділових контактів з потенційними клієнтами, працюючими у форматі В2В; підготовка комерційних пропозицій, проведення ділових зустрічей та перемовин з існуючими та потенційними клієнтами; розширення продуктового портфелю, у тому числі розвиток продажів товарів фокус-групи; виконання планів продажів, збільшення середнього чеку; ведення необхідної звітності. |
службовий автомобіль, корпоративний зв`язок; офіційне працевлаштування, соціальний пакет та підтримка відповідно до вимог діючого законодавства; 5-денний робочий тиждень, нормований робочий день; можливість самореалізації та кар'єрного зросту у великій національній компанії; справедлива система оцінювання ефективності роботи та розрахунку заробітної платні; стабільна та своєчасна виплата заробітної платні: місце роботи: м.Вінниця, вул.Чехова, 25. |
Відправити резюме можна за посиланням. За більш детальною інформацією звертайтеся за тел. +38(067)5046941, Юрій Леонідович |
Фахівець із земельних питань |
Ukrlandfarming |
офіційне працевлаштування згідно КЗпП; конкурентоспроможний рівень заробітної плати; надання корпоративного мобільного зв’язку; можливості для професійного розвитку; робота в дружному колективі професіоналів. |
оформлення документів та актів пов’язаних з орендою земельних ділянок; оформлення землевпорядної документації на право користування земельними ділянками; співпраця із органами земельних ресурсів та державними органами; проведення робіт над збільшенням банку землі на підприємстві; ведення обліку земель; адміністрування виплати орендної плати. |
вища освіта; досвід роботи в даній сфері від 1 року; впевнений користувач MS Office Excel, 1С; знання чинного законодавства. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Фахівець по роботі з клієнтами (страхування) |
ARX |
вища економічна освіта; вільне володіння українською мовою; вміння швидко навчатись, порядність, відмінні комунікативні навички, а найголовніше - бажання працювати; готові розглядати кандидатів без досвіду. |
обслуговування клієнтів; підтримка та супровід існуючих договорів страхування; укладення нових договорів страхування; ведення звітної документації. |
офіційне оформлення трудових відносин згідно КЗпП України компенсаційний пакет: мобільний зв'язок, медичне страхування, страхування життя, знижки на продукти компанії п’ятиденний робочий тиждень з 9:00 до 18:00 гідні умови оплати праці + преміювання за результатами роботи можливість навчання та розвитку в великій міжнародній компанії |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Юрист |
Радник |
знання ПК; робота з реєстрами; знання господарського законодавства і організації роботи підприємства. |
уміння працювати з договорами; претензійно-позовна робота. |
графік роботи: з 09:00 до 17:00; вихідні сб, нд.. |
Відправити резюме можна за посиланням. |