29 квітня 2021 року на факультеті економіки, менеджменту та права Вінницького торговельно-економічного інституту КНТЕУ відбулося засідання круглого столу на тему «Кібергігієна як основа цифрової безпеки» за участі представників Департаменту кіберполіції Національної поліції України у Вінницькій області та науково-педагогічних працівників трьох кафедр: економічної кібернетики та інформаційних систем, права, економіки та міжнародних відносин.
Як не стати жертвою шахраїв в Інтернеті та що робити, коли це вже сталося, розповів провідний інспектор відділу протидії кіберзлочинам у Вінницькій області, старший лейтенант Олександр Пецентій. Проблему попередження кіберзлочинності порушила Ірина Білоус, а про безпеку електронних платіжних систем розповіли Людмила Половенко та Анна Северенчук. Обговорення порушених питань проходило жваво, розглядались реальні життєві ситуації, давались конкретні корисні поради тощо.

29 квітня 2021 року кафедрою туризму та готельно-ресторанної справи було організовано семінар на тему: «Тренди сучасного ресторанного бізнесу», доповідачем на якому виступив Валерій Сиверчук – відомий ресторатор, керуючий партнер мережі смачних закладів «Файні справи», до складу якої входять добре відомі усім нам ресторани «Лезгінка», «АССА», «Ред Зепелін», «Джорджіан Фекторі», «Останнє китайське», кав’ярні «Чорна кішка Білий кіт», гастро-бар «Батискаф», кондитерські «Мус-Мус» та «Батискаф Сфітс».
З урахуванням досвіду діяльності закладів ресторанної мережі «Файні справи» пан Валерій окреслив основні тренди ресторанного бізнесу у 2021 р., значно зумовлені пандемією та її наслідками. Серед головних – збільшення на ринку частки закладів формату casual food, які працюють з невеликим середнім чеком та мають велику пропускну спроможність; збільшення попиту на заклади зі швидким приготуванням замовлених страв, адже гості все менше готові чекати; зростання зацікавленості гостей у organic food, у зв’язку зі зростаючим усвідомленням того, що «ми є те, що ми їмо»; зростаюча прихильність ресторанів принципу zero waste, який передбачає максимальне використання можливостей кожного продукту. Не обійшлося і без доставки страв та кулінарних виробів, використання локальних продуктів рослинного походження, діджиталізації, персоналізації та технологій для керування споживацьким досвідом, ін., які вже встигли стати звичною справою для багатьох рестораторів.