Вітаємо студентів Вінницького торговельно-економічного інституту КНТЕУ Марину Олійник та Дмитра Турченюка групи МР-42д із отриманням диплому ІІІ ступеня IX Всеукраїнського студентського конкурсу торговельної реклами у номінації фірмовий стиль за роботу "RENOVATE CENTRE".
Наші студенти продемонстрували професіоналізм, креатив та високий рівень практичних навичок у розробці айдентики.
Робота виконана під керівництвом старшого викладача кафедри маркетингу та реклами Луценко Олександри Ігорівни.
Бажаємо творчих успіхів та майбутніх перемог!

Відбулось урочисте вручення диплому І ступеню в номінації «Кращі наукові роботи молодих вчених» Всеукраїнського конкурсу наукових робіт здобувачів вищої освіти та молодих вчених «Соціально відповідальне ведення бізнесу – складова сталого розвитку» з нагоди 30 річниці Незалежності України доктору філософії з економіки, старшому викладачу кафедри економіки та міжнародних відносин Стратійчук Вікторії Миколаївні та сертифікатів про участь Новак Ірині (ОС «бакалавр», група МО-42д, науковий керівник доц. Лозовський Олександр Миколайович) та Заяц Олександрі (ОС «магістр», група МО-11д(м), науковий керівник проф. Корж Наталія Володимирівна).

Проблема гендерного та домашнього насильства тривалий час залишалася і залишається, як актуальною, так і досить прихованою. До цих пір в Україні повідомлення про випадки ґендерно-зумовленого та сексуального насильства є неповними через низку причин. Тому, не залишилися байдужими до даної проблеми слухачі Бізнес-школи ВТЕІ КНТЕУ, здобувачі ОП «Соціальне забезпечення» долучившись до Веб семінару «Емпатійне (ненасильницьке) спілкування у попередженні домашнього насильства», який організовано ІНСТИТУТОМ МІСЦЕВОЇ ДЕМОКРАТІЇ «ВІДКРИТЕ СУСПІЛЬСТВО».
В ході 3 денного семінару слухачі дізналися, що означає емпатійне спілкування, навчилися визначати компетенції емоційного інтелекту, формувати здатність концентрувати увагу на самоусвідомленні, на своїх відчуттях. < Учасники семінару разом з професійним тренером – Надією Павлик розглядали різні аспекти спілкування, що блокує співпереживання, виконували вправи на порівняння різних типів спілкування. Вивчали 4 кроки ненасильницького (емпатійного) спілкування, здійснювали аналіз діалогів. Цікавою для слухачів семінару стала інформація про методику ненасильницького (емпатійного) спілкування у попередженні конфліктів в сім’ях, робочому і навчальному середовищі, а відповідно і в суспільстві.