Бүгүн Mostbet букмекердик кеңсесине кошулуп, Кыргызстанда спорттук мелдештерден жана онлайн оюндарынан максималдуу ырахат жана пайда алыңыз. Бул жерден сиз спорттук иш-чаралар үчүн эң мыкты коэфициенттерди, ошондой эле ар кандай бонустарды жана акцияларды, бекер коюмдарды, бекер айлануулар жана Мостбет промо коддорун таба аласыз. Биздин веб-сайтты колдонуу оңой жана жөнөкөй, ал эми букмекерликти ого бетер ыңгайлуу кылуу үчүн профессионалдар командасы сиз үчүн мобилдик тиркемени иштеп чыгышты.
English

Посада

Підприємство

Вимоги до кандидатів:

Посадові обов’язки:

Умови праці:

Як податися?

Менеджер з продажу

Інтернет-магазин подарунків “Mr Bell” ФОП Цісар. Д. О.

високі комунікативні навички;

відповідальність;

ініціативність.

обробка замовлень через інтернет-магазин;

консультування клієнтів через Вайбер, Телеграм, Інстаграм та телефон;

внесення даних у CRM-систему.

графік роботи: 4/4 (4 дні робочі, 4 дні вихідні): Пн-Пт: 09:00—19:30,

Сб-Нд: 9:00—18:00;

локація офісу: м. Вінниця, Хмельницьке шосе, 7-й кілометр Точна адреса: https://g.co/kgs/637xTfF  (Робота в офісі);

в будівлі офісу, є смачна та бюджетна столова;

заробітна плата: від 16 000 до 21 000 грн (в середньому 18 000 грн) в залежності від виконання плану продажів;

офіційне працевлаштування.

Відправити резюме можна за посиланням.

Цифрові технології та продажі

 

бажання навчатися та розвиватися;

відповідальність;

уважність до деталей;

базове розуміння структури онлайн-продажів буде плюсом (але не обов’язково).

робота з CRM-системою (навчаємо з нуля);

створення, налаштування та оптимізація воронок продажів;

підтримка актуальності даних у CRM;

тестування і вдосконалення процесів автоматизації.

повноцінне навчання та підтримку на всіх етапах;

можливість гнучкого графіку — ідеально для студентів;

робота в дружній команді з можливістю професійного росту;

часткова зайнятість, дистанційно;

стабільна оплата праці, з можливістю подальшого росту та розвитку.

Відправити резюме можна в телеграм @Maximulato2

Контент-менеджер

Інтернет-магазин подарунків “Mr Bell” ФОП Цісар. Д. О.

уважність;

відповідальність;

базове вміння роботи з: таблицями, фотошоп, відео-редакторами;

досвід роботи з платформами: Prom, Rozetka, OLX, Хорошоп - будуть вагомою перевагою.

створення, редагування товарів на майданчиках: Prom, Rozetka, OLX, Хорошоп;

підтримка актуальності цін та наявності;

створення базових фото та відео матеріалів для сайту та соцмереж;

робота з таблицями.

графік роботи: Пн-Пт 09:00-17:00

локація офісу: м. Вінниця, Хмельницьке шосе, 7-й кілометр Точна адреса: https://g.co/kgs/637xTfF  (Робота в офісі);

в будівлі офісу, є смачна та бюджетна столова;

заробітна плата: 18 000 - 20 000 грн / місяць;

офіційне працевлаштування.

Відправити резюме можна за посиланням.

Працівник закладу ресторанного господарства

 

ЛТД, ПІІ МакДональдз Юкрейн

любов до спілкування;

 бажання розвиватися та зростати.

приготування смачних бургерів та іншої продукції компанії;

 формування замовлення та обслуговування відвідувачів ресторану;

підтримання чистоти у ресторані.

робота в міжнародній компанії;

стабільна заробітна плата з виплатою два рази на місяць, або щотижня періодичність виплат обирається самостійно;

додатково можна отримати щомісячний та річний бонус;

гнучкий графік роботи можливість відпрацьовувати від 5-ти годин у зазначений проміжок часу;

офіційне працевлаштування;

соціальний пакет згідно КЗпП України оплачувані відпустки, лікарняні, навчальні сесії;

знижка на продукцію компанії;

різноманітні конкурси та мотиваційні програми;

можливість особистого та професійного розвитку: корпоративні тренінги та курси;

молода, енергійна та надзвичайно дружна команда;

кожен працівник має доступ до платформи піклування про ментальне здоров’я та сесій з психологом; 

перехід в укриття під час повітряної тривоги із збереженням 100% оплати праці в цей час.

Відправити резюме можна за посиланням.

Менеджер, менеджерка з розвитку торговельної мережі

мультимаркет Аврора

досвід успішних переговорів у різних сферах;

умієш знаходити нестандартні рішення;

пунктуальність;

відповідальність;

уважність;

ефективність;

бажання вчитись та розвиватись.

пошук приміщень (згідно вимоги компанії);

ведення переговорів щодо відкриття магазину;

своєчасне оформлення договорів оренди на вигідних для компанії умовах;

ведення переговорів, пов'язаних з діяльністю магазинів — з орендою власників та всіма державними інстанціями; своєчасне відкриття/закриття магазинів: згідно з планом, терміном та прописаною стандартною інструкцією;

виконання щомісячного плану з відкритих об'єктів роздрібної торгівлі, відповідно до річного плану розвитку;

організація системної роботи з моніторингу нових (діючих) об'єктів у різних регіонах;

ведення переговорів з орендодавцями.

своєчасна заробітна плата;

графік роботи: 3 дні з 08:00 до 19:30, 3 дні з 20:00 до 07:30, 3 вихідних.;

офіційне працевлаштування згідно КЗпП з першого робочого дня;

гідна оплата праці за результатами роботи;

система наставництва та злагоджена командна робота;

команда, де твоя думка буде почута та гідно оцінена;

участь у цікавих та інноваційних проєктах;

лояльне ставлення компанії: велопарковка, доставка обідів, біговий клуб, навчальний центр, корпоративні заходи;

корпоративний магазин на території офісу; підтримки — можливість придбати товари зі знижкою до 50%;

програма лояльності для співробітників компанії аврора передбачає 15% знижку на покупки в магазинах мереж;

навчання та можливість підвищувати кваліфікацію;

різноманітні тренінги у внутрішньому навчальному центрі;

навчайся, ділись, впроваджуй знання та заощаджуй 100% вартості тренінгів, які компенсує компанія;

облаштовані зони фудкорту та відпочинку, з можливість придбати смачний свіжий обід та снеки.

корпоративний розвіз та власний bla-bla-car;

парковка для велосипедів та автомобілів, прокат велосипедів;

дисконт-клуб від партнерів;

для працевлаштування на період воєнного стану обов’язково для чоловіків потрібно мати при собі дійсний документ про військовий облік.

Відправити резюме можна за посиланням.

Маркетолог

Товариство Червоного Хреста України

вища освіта в сфері маркетингу, PR, медіа або комунікацій;

щонайменше 2 роки практичного досвіду у сфері маркетингу;

впевнено працюєте з Google Ads, Meta Ads, аналітичними інструментами;

основи SMM, SEO, принципи контент-стратегій;

вести декілька проєктів одночасно та доводити справи до результату;

відчуття стилю, хороші навички візуальної та текстової комунікації;

бажає працювати в соціально важливих проєктах.

розробка маркетингової стратегії для соціальних послуг, включно з річним планом дій та KPI;

формування іміджу бренду (створення логотипу, фірмового стилю, слоганів);

комунікація з підрядниками: дизайнери, копірайтери, SMM-фахівці;

ведення соцмереж, запуск рекламних кампаній (Google Ads, Meta Ads);

підготовка інформаційних матеріалів, презентацій, буклетів;

організація подій і промо-активностей для просування соціальних послуг;

розробка програми безоплатних послуг (пробний формат);

моніторинг ефективності маркетингових заходів та складання звітів.

робота в організації, яка змінює життя людей на краще;

гібридний формат: частково офіс, частково віддалено;

участь у проєктах, що мають суспільне значення;

можливості професійного розвитку та навчання;

підтримка дружньої та мотивованої команди.

Відправити резюме можна за посиланням.

Бариста

 Мережа кав’ярень Coffee Boroda

комунікабельність;

активність;

багатозадачність;

чесність;

швидкість;

організованість;

без досвіду.

приготування кавових напоїв згідно зі стандартами мережі;

продаж додаткової продукції та десертів;

викладання вітрини;

розрахунок гостей/робота з касою;

підтримування чистоти;

прийом товару.

гнучкий позмінний графік роботи (2/2, 3/2), рівень заробітної плати вище середнього - ставка+% від каси;

комфортне місце роботи в сучасній кав’ярні (район Вишенька, Центр, Замостя);

 бонуси, премії, заохочення за гарні результати в роботі;

надихаюча корпоративна культура;

підтримка та наставництво не лише під час адаптації.

Відправити резюме можна за посиланням.

Провідний економіст у Десну

Укрпромінвест-Агро

відповідальність;

стресостійкість;

уважність;

економічний аналіз;

ініціативність;

скрупульозність;

досвід роботи;

основи економіки та менеджменту, організації виробництва, праці та управління, основи трудового законодавства;

впевнений користувач 1с:предприятие 8.3,MC Office;

користувач 1С;

знання англійської мови.

MS Office;

1С:підприємство;

контроль виконання бюджету;

планування та контроль виконання бюджетів;

робота з базами данних;

планування фінансово-господарської діяльності підприємства;

аналіз виконання планових завдань.

офіційне працевлаштування, соціальний пакет;

медичне страхування;

графік роботи: Пн-Пт з 08:00 до 17:00 (Сб, Нд — вихідні).

 

Відправити резюме можна за посиланням.

Менеджер по роботі з клієнтами банку, оператор call-центру (вхідна лінія)

ТОВ Хоум-Нет

грамотна письмова й усна мова;

уважність до деталей та бажання допомагати людям;

вища або незакінчена вища освіта;

впевнений користувач ПК (вміння швидко опрацьовувати інформацію в системі);

відповідальність;

відкритість;

відсутність судимості у вас та ваших найближчих родичів (обов'язкова вимога).

консультувати клієнтів (виключно на вхідній лінії);

обслуговування банківських карток (блокування, розблокування, перевірка транзакцій тощо);

клієнтська підтримка щодо питань графіку роботи відділення, наявність готівки в банкоматі;

вирішування фінансових питання (зокрема уточнення балансу та інших платіжних операцій);

реєстрування інформації в CRM-системі та вести коректний облік даних;

дотримуватись правил та стандартів роботи компанії та банківського партнера.

 

повна прозорість та стабільність;

дотримуємось вимог КЗПУ;

оплачувані відпустки та лікарняні;

новий сучасний простір;

в офісі є все необхідне для комфортної роботи та відпочинку;

від 6 годин на день, 5 робочих днів на тиждень (плаваючі вихідні);

позмінний графік: 07:00—16:00, 14:00—22:00;

навчання перед стартом тривалістю 3 тижні;

отримаєте необхідні знання з роботи з банківськими картками та інструментами;

засвоїте системи та процеси без стресу;

ваше стажування буде оплачуване;

погодинна ставка + бонуси;

можливість професійного зростання в компанії, що динамічно розвивається;

підтримка під час адаптації і постійне вдосконалення навичок.

Відправити резюме можна за посиланням.

Оператор call-центру (з навчанням)

UKRSIBBANK BNP Paribas Group

приємний голос;

хороша дикція;

грамотна мова;

здатність до швидкого навчання;

вміння переконувати і відстоювати свою точку зору;

вміння працювати в команді;

досвід в даній сфері не обов’язковий.

здійснювати телефонні переговори з клієнтами відповідно до внутрішніх процедур банку;

приймати вхідні телефонні звернення;

надавати консультацій клієнтам.

офіційне працевлаштування;

медичне страхування та страхування життя, повністю оплачене банком;

заробітна плата на рівні провідних топ-роботодавців;

25 днів щорічної відпустки, додаткові дні відпустки на пам’ятні події, соціальні відпустки у відповідності до законодавства України;

щорічні перегляди заробітної плати відповідно до власної ефективності та фінансових показників Банку;

навчання: Школа лідера, Сервіс дизайну, Бізнес аналітики, Data, Digital, Agile та програму розвитку талантів I-Players та широкий набір мікро-тренінгів (SQL, BI, EQ, тощо);

можливість брати участь у програмі внутрішньої та міжнародної мобільності до BNP Paribas Group;

підтримка працівників постійно навчатись та професійно розвиватись;

щороку наші працівники складають індивідуальний план розвитку разом з керівником чи ментором і впевнено рухаються до мети;

програма «War&Lifebalance: як повернути життя в життя» — це практичні воркшопи з фахівцями для підтримки емоційного стану;

в рамках програми «New Ways of Working» дайджест з порадами від експертів щодо підтримки фізичного та ментального здоров’я;

рівні можливості: різноманітність, інклюзивність;

залучення до проєктів сталого розвитку та корпоративно-соціальної відповідальності.

Відправити резюме можна за посиланням.

HR-менеджер

Agency Беліф

користувач ПК (MS Office);

знання методів підбору персоналу;

досвід управління HR функцією;

багатозадачність.

 

управління HR-процесами: планування, підбір, адаптація, оцінка та розвиток персоналу;

формування та робота з кадровим резервом;

здійснення первинного кадрового документообігу;

розвиток корпоративної культури.

можливість професійного і кар'єрного зростання;

корпоративна культура, яка мотивує та заряджає позитивом;

5-денний робочий тиждень, з 09:00 до 18:00, вихідні: Сб, Нд;

гідна та своєчасна оплата праці з прозорою системою нарахувань;

можливість розвиватися і навчатися в компанії та будувати власну кар'єру;

різноманітні корпоративні заходи;

цінуємо наших співробітників та партнерів (орієнтуємось на клієнта);

розвиваємось в дусі взаємоповаги та довіри (комунікуємо та адаптовуємось);

працюємо про-активно та в дусі підприємництва (відповідальні та стресостійкі);

ростемо та розвиваємось (орієнтуємось на результат).

Відправити резюме можна за посиланням.

SMM-спеціаліст (Instagram)

ФЛП Александров В.О.

досвід створення креативного контенту від 1 року;

добре розумієшся на алгоритмах Instagram;

відчуваєш стиль, знання трендів соціальних мереж;

володієш базовими навичками дизайну (кольори, розташування тексту);

слідкуєш за трендами та оновленнями;

володієш програмами для створення відеоконтенту;

багатозадачність;

відповідальність;

стресостійкість;

актуальне портфоліо (або надання сторінок, які вели);

вільно володієш українською мовою.

планування та створення сценаріїв для відеоконтенту;

професійний монтаж відеороликів з використанням трендових технік та підходів;

аналізувати та працювати над покращенням контенту;

постійна генерація нових ідей та їх реалізація;

ведення сторінок на сторінці інстаграм.

заробітна плата.+бонуси, яка залежить від твого початкового рівня;

робота в компанії штаті, яка більше 3 років працює на ринку України;

адаптація з можливістю поетапного кар'єрного зростання до керівника напряму;

можливість пропонувати та реалізовувати свої ідеї;

доступ до деяких інструментів для якісної роботи;

графік роботи: 5/2 (субота-неділя: вихідні).

Відправити резюме можна за посиланням.

Контент-маркетолог (SMM)

IElectronics

досвід роботи на аналогічній посаді;

знання специфіки ринку електроніки, техніки apple;

кар’єрність;

навчатись;

комунікативність;

відповідальність;

поставлене мовлення та охайний зовнішній вигляд;

командність;

результативність.

налаштовування реклами в соцмережах (Facebook, Instagram, TikTok);

працювати з OLX та іншими маркетплейсами;

генерувати ідеї для контенту;

організовувати та брати участь у зйомках;

написання рекламних текстів.

можливість стати обличчям компанії;

стабільний і прозорий рівень доходу;

робот; в колективі кар'єристів;

підтримка колег та наставника на період навчання;

амбіції та бажання рости кар'єрними сходами;

гібридний формат роботи.

Відправити резюме можна за посиланням.

Офіціант у заклад (заміський комплекс відпочинку) у Луку-Мелешківську

мережа ресторанів TerraMare

відповідальність;

охайність;

логічне мислення;

стресостійкість;

бажання працювати в команді;

досвід буде плюсом, але необов’язковий.

обсуговування;

робота з клієнтами;

підготовка робочої зони до відкриття;

підтримання чистоти в робочій зоні протягом дня.

гнучкий графік: позмінний, індивідуально;

стабільний дохід: % від каси + чайові (виплата раз на 2 тижні);

безкоштовне корпоративне харчування;

зручне розташування комплексу в центрі Луки-Мелешківської;

навчання та можливість кар'єрного зростання;

після сезону — шанс продовжити роботу в одному із закладів мережі;

стажування проходить у закладах мережі;

також є можливість влаштуватись у заклад на постійній основі (Terra Mare, вул зодчих 34).

Відправити резюме можна за посиланням.

Мерчендайзер

IDS Ukraine

бажаний досвід роботи на посаді мерчендайзера в великій виробничій компанії від 6 місяців;

порядність;

взаємоповага;

ініціативність;

ефективність;

відповідальність;

орієнтація на результат;

бажання розвиватись у напрямку продажів;

навики аналізу та ефективної комунікації, вміння працювати з інформацією;

наявність діючої медичної книжки.

відвідування торгових точок згідно із затвердженим маршрутом;

викладка продукції згідно стандартів мерчендайзингу;

управління товарним запасом в торговій точці;

розміщення POS матеріалів;

подання регулярної звітності згідно встановлених компанією правил, форматів та термінів.

офіційне працевлаштування;

гідна та стабільна заробітна плата;

навчання та можливості професійного зростання у великій міжнародній компанії;

дружний колектив професіоналів.

Відправити резюме можна за посиланням.

Керуючий магазином

 

мережа продуктових магазинів Ма́шкет

активність;

лідерство;

володіти лідерськими якостями і мати активну життєву позицію;

вміти будувати власну результативну команду;

мати досвід роботи в управлінні персоналом;

бути цілеспямованим та працювати на результат;

володіти навиками роботи з комп'ютерними програмами;

досвід роботи (бажано).

робота з персоналом: підбір, контроль за виконанням стандартів мереж, ведення графіків, таблиць;

виконання плану виторгів та підвищення продажів на тт;

дотримання плану розвитку магазинів;

виконання цікавих та нестандартних завдань.

графік роботи з 09:00 до 18:00 Пн-Пт;

Субота — через 1, до 14:00, Неділя — вихідний.

Відправити резюме можна за посиланням.

Бренд-консультант, промоутер

Adsapience

 

можеш з легкістю завести розмову з незнайомою людиною;

висловлюєш думки так, що тебе слухати і слухати;

любиш працювати в команді;

наполегливо йдеш до цілі, яку перед собою ставиш;

не боїшся труднощів, а нові виклики тебе надихають;

відповідальність;

стресостійкість.

розповідати про новинки тютюнової продукції місцях її продажу — МАФах, кіосках, супермаркетах;

відчувати потреби клієнтів і зможе надати кваліфіковану консультацію;

надання усієї необхідної інформації про продукт;

вести звітність своєї роботи.

гнучкий графік (6 годин/день, 120 годин/місяць — тобто 20 робочих днів на вибір);

проведемо для тебе інструктаж та навчимо усьому.

Відправити резюме можна за посиланням.

Менеджер з бронювання туристичних послуг

ТОВ Бомба Тур

впевнений користувач MS Office, Google Docs;

навички роботи з великим обсягом інформації;

знання туристичних напрямків;

володіння англійською мовою на рівні, достатньому для комунікації з партнерами;

вміння працювати в команді;

відповідальність;

уважність до деталей;

відмінні комунікативні та організаційні навички;

досвід в туристичній сфері;

досвід самостійних подорожей.

пошуком і бронюванням готелів;

взаємодіяти з гідами та туристичними локаціями: пошук, бронювання та подальша співпраця;

баронюванням залізничних квитків.

можливість ініціювати та реалізовувати власні ідеї, які мають вплив на продукт;

поетапна адаптація в посаду: план навчання, закріплений наставник, детальні інструкції та зворотний зв’язок після кожного етапу;

офіційне працевлаштування та гарантії за КЗпП;

комфортний офіс у центрі міста;

графік роботи Пн-Пт (09:00−18:00/10:00−19:00);

можливість кар'єрного зростання;

можливість мандрувати за спеціальними умовами.

Відправити резюме можна за посиланням.