Бүгүн Mostbet букмекердик кеңсесине кошулуп, Кыргызстанда спорттук мелдештерден жана онлайн оюндарынан максималдуу ырахат жана пайда алыңыз. Бул жерден сиз спорттук иш-чаралар үчүн эң мыкты коэфициенттерди, ошондой эле ар кандай бонустарды жана акцияларды, бекер коюмдарды, бекер айлануулар жана Мостбет промо коддорун таба аласыз. Биздин веб-сайтты колдонуу оңой жана жөнөкөй, ал эми букмекерликти ого бетер ыңгайлуу кылуу үчүн профессионалдар командасы сиз үчүн мобилдик тиркемени иштеп чыгышты.
English

Посада

Підприємство

Вимоги до кандидатів:

Посадові обов’язки:

Умови праці:

Як податися?

Бариста

 

Мережа кав’ярень Coffee Boroda

комунікабельність;

активність;

багатозадачність;

чесність;

швидкість;

організованість;

без досвіду.

приготування кавових напоїв згідно зі стандартами мережі;

продаж додаткової продукції та десертів;

викладання вітрини;

розрахунок гостей/робота з касою;

підтримування чистоти;

прийом товару.

гнучкий позмінний графік роботи (2/2, 3/2), рівень заробітної плати вище середнього - ставка+% від каси;

комфортне місце роботи в сучасній кав’ярні (район Вишенька, Центр, Замостя);

 бонуси, премії, заохочення за гарні результати в роботі;

надихаюча корпоративна культура;

підтримка та наставництво не лише під час адаптації.

Відправити резюме можна за посиланням.

Керуючий магазином

 

мережа продуктових магазинів Ма́шкет

активність;

лідерство;

володіти лідерськими якостями і мати активну життєву позицію;

вміти будувати власну результативну команду;

мати досвід роботи в управлінні персоналом;

бути цілеспямованим та працювати на результат;

володіти навиками роботи з комп'ютерними програмами;

досвід роботи (бажано).

робота з персоналом: підбір, контроль за виконанням стандартів мереж, ведення графіків, таблиць;

виконання плану виторгів та підвищення продажів на тт;

дотримання плану розвитку магазинів;

виконання цікавих та нестандартних завдань.

графік роботи з 09:00 до 18:00 Пн-Пт;

Субота — через 1, до 14:00, Неділя — вихідний.

Відправити резюме можна за посиланням.

Контент-маркетолог

IElectronics

досвід роботи на аналогічній посаді;

знання специфіки ринку електроніки, техніки apple;

кар’єрність;

навчатись;

комунікативність;

відповідальність;

поставлене мовлення та охайний зовнішній вигляд;

командність;

результативність.

налаштовування реклами в соцмережах (Facebook, Instagram, TikTok);

працювати з OLX та іншими маркетплейсами;

генерувати ідеї для контенту;

організовувати та брати участь у зйомках;

написання рекламних текстів.

можливість стати обличчям компанії;

стабільний і прозорий рівень доходу;

робот; в колективі кар'єристів;

підтримка колег та наставника на період навчання;

амбіції та бажання рости кар'єрними сходами;

гібридний формат роботи.

Відправити резюме можна за посиланням.

Системний адміністратор

Agency Беліф

 

експлуатація мереж передачі (vSAN, iSCSI), моніторинг доступності. Усунення інцидентів, аварій;

встановлення, налаштування та адміністрування рішень Veeam Backup & Replication для створення та керування резервними копіями віртуальних машин;

моніторинг, аналіз та усунення технічних проблем, що виникають у середовищі віртуалізації;

ведення документації (написання та підтримання в актуальному стані);

консультації щодо можливостей та обмежень середовищ віртуалізації;

формування типових рішень щодо нестандартних запитів;

участь у спільних інфраструктурних проектах. участь у плануванні та реалізації перспективних проектів з розгортання нових ІТ-систем та продуктів та розширення їх функціональності.

можливість професійного і кар'єрного зростання;

корпоративна культура, яка мотивує та заряджає позитивом;

5-денний робочий тиждень, з 09:00 до 18:00, вихідні: Сб, Нд;

гідна та своєчасна оплата праці з прозорою системою нарахувань;

можливість розвиватися і навчатися в компанії та будувати власну кар'єру;

різноманітні корпоративні заходи;

цінуємо наших співробітників та партнерів (орієнтуємось на клієнта);

розвиваємось в дусі взаємоповаги та довіри (комунікуємо та адаптовуємось);

працюємо про-активно та в дусі підприємництва (відповідальні та стресостійкі);

орієнтовність на результат.

Відправити резюме можна за посиланням.

Працівник закладу ресторанного господарства

 

ЛТД, ПІІ МакДональдз Юкрейн

любов до спілкування;

 бажання розвиватися та зростати.

приготування смачних бургерів та іншої продукції компанії;

 формування замовлення та обслуговування відвідувачів ресторану;

підтримання чистоти у ресторані.

робота в міжнародній компанії;

стабільна заробітна плата з виплатою два рази на місяць, або щотижня періодичність виплат обирається самостійно;

додатково можна отримати щомісячний та річний бонус;

гнучкий графік роботи можливість відпрацьовувати від 5-ти годин у зазначений проміжок часу;

офіційне працевлаштування;

соціальний пакет згідно КЗпП України оплачувані відпустки, лікарняні, навчальні сесії;

знижка на продукцію компанії;

різноманітні конкурси та мотиваційні програми;

можливість особистого та професійного розвитку: корпоративні тренінги та курси;

молода, енергійна та надзвичайно дружна команда;

кожен працівник має доступ до платформи піклування про ментальне здоров’я та сесій з психологом; 

перехід в укриття під час повітряної тривоги із збереженням 100% оплати праці в цей час.

Відправити резюме можна за посиланням.

Менеджер, менеджерка з розвитку торговельної мережі

мультимаркет Аврора

досвід успішних переговорів у різних сферах;

умієш знаходити нестандартні рішення;

пунктуальність;

відповідальність;

уважність;

ефективність;

бажання вчитись та розвиватись.

пошук приміщень (згідно вимоги компанії);

ведення переговорів щодо відкриття магазину;

своєчасне оформлення договорів оренди на вигідних для компанії умовах;

ведення переговорів, пов'язаних з діяльністю магазинів — з орендою власників та всіма державними інстанціями; своєчасне відкриття/закриття магазинів: згідно з планом, терміном та прописаною стандартною інструкцією;

виконання щомісячного плану з відкритих об'єктів роздрібної торгівлі, відповідно до річного плану розвитку;

організація системної роботи з моніторингу нових (діючих) об'єктів у різних регіонах;

ведення переговорів з орендодавцями.

своєчасна заробітна плата;

графік роботи: 3 дні з 08:00 до 19:30, 3 дні з 20:00 до 07:30, 3 вихідних.;

офіційне працевлаштування згідно КЗпП з першого робочого дня;

гідна оплата праці за результатами роботи;

система наставництва та злагоджена командна робота;

команда, де твоя думка буде почута та гідно оцінена;

участь у цікавих та інноваційних проєктах;

лояльне ставлення компанії: велопарковка, доставка обідів, біговий клуб, навчальний центр, корпоративні заходи;

корпоративний магазин на території офісу; підтримки — можливість придбати товари зі знижкою до 50%;

програма лояльності для співробітників компанії аврора передбачає 15% знижку на покупки в магазинах мереж;

навчання та можливість підвищувати кваліфікацію;

різноманітні тренінги у внутрішньому навчальному центрі;

навчайся, ділись, впроваджуй знання та заощаджуй 100% вартості тренінгів, які компенсує компанія;

облаштовані зони фудкорту та відпочинку, з можливість придбати смачний свіжий обід та снеки.

корпоративний розвіз та власний bla-bla-car;

парковка для велосипедів та автомобілів, прокат велосипедів;

дисконт-клуб від партнерів;

для працевлаштування на період воєнного стану обов’язково для чоловіків потрібно мати при собі дійсний документ про військовий облік.

Відправити резюме можна за посиланням.

Менеджер по роботі з клієнтами банку, оператор call-центру (вхідна лінія)

ТОВ Хоум-Нет

грамотна письмова й усна мова;

уважність до деталей та бажання допомагати людям;

вища або незакінчена вища освіта;

впевнений користувач ПК (вміння швидко опрацьовувати інформацію в системі);

відповідальність;

відкритість;

відсутність судимості у вас та ваших найближчих родичів (обов'язкова вимога).

консультувати клієнтів (виключно на вхідній лінії);

обслуговування банківських карток (блокування, розблокування, перевірка транзакцій тощо);

клієнтська підтримка щодо питань графіку роботи відділення, наявність готівки в банкоматі;

вирішування фінансових питання (зокрема уточнення балансу та інших платіжних операцій);

реєстрування інформації в CRM-системі та вести коректний облік даних;

дотримуватись правил та стандартів роботи компанії та банківського партнера.

 

повна прозорість та стабільність;

дотримуємось вимог КЗПУ;

оплачувані відпустки та лікарняні;

новий сучасний простір;

в офісі є все необхідне для комфортної роботи та відпочинку;

від 6 годин на день, 5 робочих днів на тиждень (плаваючі вихідні);

позмінний графік: 07:00—16:00, 14:00—22:00;

навчання перед стартом тривалістю 3 тижні;

отримаєте необхідні знання з роботи з банківськими картками та інструментами;

засвоїте системи та процеси без стресу;

ваше стажування буде оплачуване;

погодинна ставка + бонуси;

можливість професійного зростання в компанії, що динамічно розвивається;

підтримка під час адаптації і постійне вдосконалення навичок.

Відправити резюме можна за посиланням.

Аналітик 1C

Agency Беліф

користувач ПК (MS Office);

знання методів підбору персоналу;

досвід управління 1С;

багатозадачність.

 

налаштування обліку в базі 1С;

аналізування системи обліку згідно потреби користувачів;

впровадження та оновлення програмних змін;

технічна підтримка користувачів.

можливість професійного і кар'єрного зростання;

корпоративна культура, яка мотивує та заряджає позитивом;

5-денний робочий тиждень, з 09:00 до 18:00, вихідні: Сб, Нд;

гідна та своєчасна оплата праці з прозорою системою нарахувань;

можливість розвиватися і навчатися в компанії та будувати власну кар'єру;

різноманітні корпоративні заходи;

цінуємо наших співробітників та партнерів (орієнтуємось на клієнта);

розвиваємось в дусі взаємоповаги та довіри (комунікуємо та адаптовуємось);

працюємо про-активно та в дусі підприємництва (відповідальні та стресостійкі);

ростемо та розвиваємось (орієнтуємось на результат).

Відправити резюме можна за посиланням.

Пекар

Molen Molen

відповідальність;

уважність;

креативність;

акуратність;

досвід роботи з листковим тістом, хлібобулочними виробами та десертами;

розуміння технологій замішування тіста, роботи з кремами, глазур’ю та іншими компонентами;

креативність та вміння працювати в команді.

приготування хлібобулочних виробів, зокрема хліба на заквасці та випічки круасанів;

виготовлення: кремів, глазурей тощо;

дотримання рецептури та технологічних карт;

контроль якості інгредієнтів і готових виробів;

дотримання санітарно-гігієнічних норм.

середня заробітна плата;

графік роботи: — 2/2 з 07:00−17:00;

адаптуємо до всіх необхідних процесів у роботі;

місцезнаходження кафе у центрі міста;

їжа для команди за рахунок закладу;

можливість працювати на досягнення кар'єрного росту;

Відправити резюме можна за посиланням.

Бренд-консультант, промоутер

Adsapience

 

можеш з легкістю завести розмову з незнайомою людиною;

висловлюєш думки так, що тебе слухати і слухати;

любиш працювати в команді;

наполегливо йдеш до цілі, яку перед собою ставиш;

не боїшся труднощів, а нові виклики тебе надихають;

відповідальність;

стресостійкість.

розповідати про новинки тютюнової продукції місцях її продажу — МАФах, кіосках, супермаркетах;

відчувати потреби клієнтів і зможе надати кваліфіковану консультацію;

надання усієї необхідної інформації про продукт;

вести звітність своєї роботи.

гнучкий графік (6 годин/день, 120 годин/місяць — тобто 20 робочих днів на вибір);

проведемо для тебе інструктаж та навчимо усьому.

Відправити резюме можна за посиланням.

Спеціаліст служби безпеки

 

імпортер авто Factum Group

досвід роботи у продажах;

комунікативність;

відповідальність;

командність;

чути та розуміти поставлене завдання від керівника;

відмінні навички організації часу та планування.

працювати виключно з гарячою базою клієнтів, холодні дзвінки відсутні;

підбір варіантів автомобілів на американських аукціонах, виходячи з бюджету та побажань клієнтів стосовно майбутнього авто;

ведення переговорів та укладання угод з клієнтами компані;

консультація клієнтів щодо послуг, які надає компанія;

встановлення та підтримка довгострокових відносин співробітництва з клієнтами.

вплив на дохід ставка + % + бонус;

зручний графік роботи в офісі з 09:00 до 18:00 ПН-ПТ (1 година перерви на обід), офіс в самому центрі міста;

оплачувані планові відпустки та лікарняні коштом компанії;

спеціальні умови покупки авто тільки для працівників нашої компанії;

корпоративна система навчання нових співробітників в академії продажу на базі компанії;

з першого дня проходить навчання з індивідуальним супроводом нашого бізнес-тренера та програму адаптації з урахуванням їх попереднього досвіду в продажах. період стажування оплачується 100%;

кар'єрне зростання (від менеджера-початківця до керівника командою менеджерів), професійний розвиток за рахунок компанії.

Відправити резюме можна за посиланням.

HR-менеджер

Agency Беліф

користувач ПК (MS Office);

знання методів підбору персоналу;

досвід управління HR функцією;

багатозадачність.

 

управління HR-процесами: планування, підбір, адаптація, оцінка та розвиток персоналу;

формування та робота з кадровим резервом;

здійснення первинного кадрового документообігу;

розвиток корпоративної культури.

можливість професійного і кар'єрного зростання;

корпоративна культура, яка мотивує та заряджає позитивом;

5-денний робочий тиждень, з 09:00 до 18:00, вихідні: Сб, Нд;

гідна та своєчасна оплата праці з прозорою системою нарахувань;

можливість розвиватися і навчатися в компанії та будувати власну кар'єру;

різноманітні корпоративні заходи;

цінуємо наших співробітників та партнерів (орієнтуємось на клієнта);

розвиваємось в дусі взаємоповаги та довіри (комунікуємо та адаптовуємось);

працюємо про-активно та в дусі підприємництва (відповідальні та стресостійкі);

ростемо та розвиваємось (орієнтуємось на результат).

Відправити резюме можна за посиланням.

Системний адміністратор

Agency Беліф

 

експлуатація мереж передачі (vSAN, iSCSI), моніторинг доступності. Усунення інцидентів, аварій;

встановлення, налаштування та адміністрування рішень Veeam Backup & Replication для створення та керування резервними копіями віртуальних машин;

моніторинг, аналіз та усунення технічних проблем, що виникають у середовищі віртуалізації;

ведення документації (написання та підтримання в актуальному стані);

консультації щодо можливостей та обмежень середовищ віртуалізації;

формування типових рішень щодо нестандартних запитів;

участь у спільних інфраструктурних проектах. участь у плануванні та реалізації перспективних проектів з розгортання нових ІТ-систем та продуктів та розширення їх функціональності.

можливість професійного і кар'єрного зростання;

корпоративна культура, яка мотивує та заряджає позитивом;

5-денний робочий тиждень, з 09:00 до 18:00, вихідні: Сб, Нд;

гідна та своєчасна оплата праці з прозорою системою нарахувань;

можливість розвиватися і навчатися в компанії та будувати власну кар'єру;

різноманітні корпоративні заходи;

цінуємо наших співробітників та партнерів (орієнтуємось на клієнта);

розвиваємось в дусі взаємоповаги та довіри (комунікуємо та адаптовуємось);

працюємо про-активно та в дусі підприємництва (відповідальні та стресостійкі);

орієнтовність на результат.

Відправити резюме можна за посиланням.

Офіціант у заклад (заміський комплекс відпочинку) у Луку-Мелешківську

«Резиденція Terra Mare»

бажання працювати в команді;

охайність;

відповідальність;

бажання працювати та заробляти;

досвід буде плюсом, але необов’язково.

обслуговування відвідувачів закладу (рекомендація страв та напоїв);

підготовка робочої зони до відкриття;

підтримання чистоти в робочій зоні протягом дня.

гнучкий графік: позмінний, складаємо індивідуально;

стабільний дохід: % від каси + чайові (виплата % раз на 2 тижні, чайові кожного дня ваші);

безкоштовне корпоративне харчування;

зручне розташування комплексу в центрі луки-мелешківської (вул. центральна 2б);

навчання та можливість кар'єрного зростання;

стажування проходить у наших закладах мережі;

після сезону — шанс продовжити роботу в одному із закладів мережі («terra mare», вул зодчих 34 або просп. коцюбинського 76а).

Відправити резюме можна за посиланням.

Економіст

 

Грош

вища освіта (фінанси, економіка, бухгалтерський облік, аудит);

досвід роботи від 1-го року;

володіння MS Excel, додатками MS Office та 1 С;

навички роботи в Exсel з великими об'ємами інформації, їх обробка та формування зведених аналітичних таблиць;

логічне мислення;

аналітичні здібності;

уважність;

гнучкість;

вміння вирішувати конфліктні ситуації;

відповідальність;

вміння чітко розставляти пріоритети.

перевірка та аналіз рахунків на оплату, зведення суми;

аналізування інвестиційних витрат по торговим точкам;

план/факт, аналізування енергоресурсів по підприємству;

аналізування витрат по мобільному зв’язку, МШП, транспортних витрат;

робота з банківським терміналами: встановлення, закриття, переведення, заключення договорів;

заключення договорів по інкасації по торговим точкам;

робота із заставним обладнанням, нерухомістю.

цікава робота в стабільній компанії;

можливість професійного розвитку;

стабільна і своєчасна оплата праці;

офісний режим з ПН до ПТ з 08:00 до 17:00, СБ, НД- вихідні

Відправити резюме можна за посиланням.

Мерчендайзер

IDS Ukraine

бажаний досвід роботи на посаді мерчендайзера в великій виробничій компанії від 6 місяців;

порядність;

взаємоповага;

ініціативність;

ефективність;

відповідальність;

орієнтація на результат;

бажання розвиватись у напрямку продажів;

навики аналізу та ефективної комунікації, вміння працювати з інформацією;

наявність діючої медичної книжки.

відвідування торгових точок згідно із затвердженим маршрутом;

викладка продукції згідно стандартів мерчендайзингу;

управління товарним запасом в торговій точці;

розміщення POS матеріалів;

подання регулярної звітності згідно встановлених компанією правил, форматів та термінів.

офіційне працевлаштування;

гідна та стабільна заробітна плата;

навчання та можливості професійного зростання у великій міжнародній компанії;

дружний колектив професіоналів.

Відправити резюме можна за посиланням.

Менеджер з продажу освітніх послуг

JustSchool

вільне володіння українською мовою;

розуміння, що чим більше результат — тим вища заробітна плата;

стабільний та швидкий інтернет, ноутбук чи комп’ютер, навушники з мікрофоном та вебкамера;

бажання вчитись та розвиватись.

проводити демонстраційні, вже розроблені уроки, для дітей 4−18 років та для дорослих;

діагностувати, за допомогою скрипта, потреби клієнта, визначати мету навчання. якщо раніше в тебе не було такого досвіду, ми попіклувалися про те, аби ти мав змогу всьому навчитися під час безкоштовного п’ятиденного навчання;

визначати рівень учня за допомогою спеціально розроблених завдань. не хвилюйся, для цього не потрібно мати високий рівень знань англійської;

презентувати платформу та робити продаж пакету уроків під потреби зацікавленим клієнтам;

постійно розвиватися, проходити тренінги та прокачувати свої навички у продажах;

приймати участь у змаганнях та конкурсах в середині команди.

фіксована ставка за кожен проведений пробний урок + відсоток від продажу пакету уроків;

стабільні виплати заробітньої плати двічі на місяць;

оплачувана відпустка та лікарняні;

безкоштовне п’ятиденнне навчання;

постійні тренінги від професіоналів у сфері продажів;

швидке кар'єрне зростання, оскільки більшість керівників в компанії починали свій шлях з позиції менеджера і вже за декілька місяців, показуючи високі результати, пішли вгору по кар'єрним сходинкам;

мінімум 6 годин на день в діапазоні з 08:00—22:40, 5 днів на тиждень.

Відправити резюме можна за посиланням.