Вакансії для студентів і випускників станом на 17.04.2025
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Бариста |
Мережа кав’ярень Coffee Boroda |
комунікабельність; активність; багатозадачність; чесність; швидкість; організованість; без досвіду. |
приготування кавових напоїв згідно зі стандартами мережі; продаж додаткової продукції та десертів; викладання вітрини; розрахунок гостей/робота з касою; підтримування чистоти; прийом товару. |
гнучкий позмінний графік роботи (2/2, 3/2), рівень заробітної плати вище середнього - ставка+% від каси; комфортне місце роботи в сучасній кав’ярні (район Вишенька, Центр, Замостя); бонуси, премії, заохочення за гарні результати в роботі; надихаюча корпоративна культура; підтримка та наставництво не лише під час адаптації. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Керуючий магазином |
мережа продуктових магазинів Ма́шкет |
активність; лідерство; володіти лідерськими якостями і мати активну життєву позицію; вміти будувати власну результативну команду; мати досвід роботи в управлінні персоналом; бути цілеспямованим та працювати на результат; володіти навиками роботи з комп'ютерними програмами; досвід роботи (бажано). |
робота з персоналом: підбір, контроль за виконанням стандартів мереж, ведення графіків, таблиць; виконання плану виторгів та підвищення продажів на тт; дотримання плану розвитку магазинів; виконання цікавих та нестандартних завдань. |
графік роботи з 09:00 до 18:00 Пн-Пт; Субота — через 1, до 14:00, Неділя — вихідний. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Контент-маркетолог |
IElectronics |
досвід роботи на аналогічній посаді; знання специфіки ринку електроніки, техніки apple; кар’єрність; навчатись; комунікативність; відповідальність; поставлене мовлення та охайний зовнішній вигляд; командність; результативність. |
налаштовування реклами в соцмережах (Facebook, Instagram, TikTok); працювати з OLX та іншими маркетплейсами; генерувати ідеї для контенту; організовувати та брати участь у зйомках; написання рекламних текстів. |
можливість стати обличчям компанії; стабільний і прозорий рівень доходу; робот; в колективі кар'єристів; підтримка колег та наставника на період навчання; амбіції та бажання рости кар'єрними сходами; гібридний формат роботи. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Системний адміністратор |
Agency Беліф |
|
експлуатація мереж передачі (vSAN, iSCSI), моніторинг доступності. Усунення інцидентів, аварій; встановлення, налаштування та адміністрування рішень Veeam Backup & Replication для створення та керування резервними копіями віртуальних машин; моніторинг, аналіз та усунення технічних проблем, що виникають у середовищі віртуалізації; ведення документації (написання та підтримання в актуальному стані); консультації щодо можливостей та обмежень середовищ віртуалізації; формування типових рішень щодо нестандартних запитів; участь у спільних інфраструктурних проектах. участь у плануванні та реалізації перспективних проектів з розгортання нових ІТ-систем та продуктів та розширення їх функціональності. |
можливість професійного і кар'єрного зростання; корпоративна культура, яка мотивує та заряджає позитивом; 5-денний робочий тиждень, з 09:00 до 18:00, вихідні: Сб, Нд; гідна та своєчасна оплата праці з прозорою системою нарахувань; можливість розвиватися і навчатися в компанії та будувати власну кар'єру; різноманітні корпоративні заходи; цінуємо наших співробітників та партнерів (орієнтуємось на клієнта); розвиваємось в дусі взаємоповаги та довіри (комунікуємо та адаптовуємось); працюємо про-активно та в дусі підприємництва (відповідальні та стресостійкі); орієнтовність на результат. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Працівник закладу ресторанного господарства |
ЛТД, ПІІ МакДональдз Юкрейн |
любов до спілкування; бажання розвиватися та зростати. |
приготування смачних бургерів та іншої продукції компанії; формування замовлення та обслуговування відвідувачів ресторану; підтримання чистоти у ресторані. |
робота в міжнародній компанії; стабільна заробітна плата з виплатою два рази на місяць, або щотижня періодичність виплат обирається самостійно; додатково можна отримати щомісячний та річний бонус; гнучкий графік роботи можливість відпрацьовувати від 5-ти годин у зазначений проміжок часу; офіційне працевлаштування; соціальний пакет згідно КЗпП України оплачувані відпустки, лікарняні, навчальні сесії; знижка на продукцію компанії; різноманітні конкурси та мотиваційні програми; можливість особистого та професійного розвитку: корпоративні тренінги та курси; молода, енергійна та надзвичайно дружна команда; кожен працівник має доступ до платформи піклування про ментальне здоров’я та сесій з психологом; перехід в укриття під час повітряної тривоги із збереженням 100% оплати праці в цей час. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер, менеджерка з розвитку торговельної мережі |
мультимаркет Аврора |
досвід успішних переговорів у різних сферах; умієш знаходити нестандартні рішення; пунктуальність; відповідальність; уважність; ефективність; бажання вчитись та розвиватись. |
пошук приміщень (згідно вимоги компанії); ведення переговорів щодо відкриття магазину; своєчасне оформлення договорів оренди на вигідних для компанії умовах; ведення переговорів, пов'язаних з діяльністю магазинів — з орендою власників та всіма державними інстанціями; своєчасне відкриття/закриття магазинів: згідно з планом, терміном та прописаною стандартною інструкцією; виконання щомісячного плану з відкритих об'єктів роздрібної торгівлі, відповідно до річного плану розвитку; організація системної роботи з моніторингу нових (діючих) об'єктів у різних регіонах; ведення переговорів з орендодавцями. |
своєчасна заробітна плата; графік роботи: 3 дні з 08:00 до 19:30, 3 дні з 20:00 до 07:30, 3 вихідних.; офіційне працевлаштування згідно КЗпП з першого робочого дня; гідна оплата праці за результатами роботи; система наставництва та злагоджена командна робота; команда, де твоя думка буде почута та гідно оцінена; участь у цікавих та інноваційних проєктах; лояльне ставлення компанії: велопарковка, доставка обідів, біговий клуб, навчальний центр, корпоративні заходи; корпоративний магазин на території офісу; підтримки — можливість придбати товари зі знижкою до 50%; програма лояльності для співробітників компанії аврора передбачає 15% знижку на покупки в магазинах мереж; навчання та можливість підвищувати кваліфікацію; різноманітні тренінги у внутрішньому навчальному центрі; навчайся, ділись, впроваджуй знання та заощаджуй 100% вартості тренінгів, які компенсує компанія; облаштовані зони фудкорту та відпочинку, з можливість придбати смачний свіжий обід та снеки. корпоративний розвіз та власний bla-bla-car; парковка для велосипедів та автомобілів, прокат велосипедів; дисконт-клуб від партнерів; для працевлаштування на період воєнного стану обов’язково для чоловіків потрібно мати при собі дійсний документ про військовий облік. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер по роботі з клієнтами банку, оператор call-центру (вхідна лінія) |
ТОВ Хоум-Нет |
грамотна письмова й усна мова; уважність до деталей та бажання допомагати людям; вища або незакінчена вища освіта; впевнений користувач ПК (вміння швидко опрацьовувати інформацію в системі); відповідальність; відкритість; відсутність судимості у вас та ваших найближчих родичів (обов'язкова вимога). |
консультувати клієнтів (виключно на вхідній лінії); обслуговування банківських карток (блокування, розблокування, перевірка транзакцій тощо); клієнтська підтримка щодо питань графіку роботи відділення, наявність готівки в банкоматі; вирішування фінансових питання (зокрема уточнення балансу та інших платіжних операцій); реєстрування інформації в CRM-системі та вести коректний облік даних; дотримуватись правил та стандартів роботи компанії та банківського партнера.
|
повна прозорість та стабільність; дотримуємось вимог КЗПУ; оплачувані відпустки та лікарняні; новий сучасний простір; в офісі є все необхідне для комфортної роботи та відпочинку; від 6 годин на день, 5 робочих днів на тиждень (плаваючі вихідні); позмінний графік: 07:00—16:00, 14:00—22:00; навчання перед стартом тривалістю 3 тижні; отримаєте необхідні знання з роботи з банківськими картками та інструментами; засвоїте системи та процеси без стресу; ваше стажування буде оплачуване; погодинна ставка + бонуси; можливість професійного зростання в компанії, що динамічно розвивається; підтримка під час адаптації і постійне вдосконалення навичок. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Аналітик 1C |
Agency Беліф |
користувач ПК (MS Office); знання методів підбору персоналу; досвід управління 1С; багатозадачність.
|
налаштування обліку в базі 1С; аналізування системи обліку згідно потреби користувачів; впровадження та оновлення програмних змін; технічна підтримка користувачів. |
можливість професійного і кар'єрного зростання; корпоративна культура, яка мотивує та заряджає позитивом; 5-денний робочий тиждень, з 09:00 до 18:00, вихідні: Сб, Нд; гідна та своєчасна оплата праці з прозорою системою нарахувань; можливість розвиватися і навчатися в компанії та будувати власну кар'єру; різноманітні корпоративні заходи; цінуємо наших співробітників та партнерів (орієнтуємось на клієнта); розвиваємось в дусі взаємоповаги та довіри (комунікуємо та адаптовуємось); працюємо про-активно та в дусі підприємництва (відповідальні та стресостійкі); ростемо та розвиваємось (орієнтуємось на результат). |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Пекар |
Molen Molen |
відповідальність; уважність; креативність; акуратність; досвід роботи з листковим тістом, хлібобулочними виробами та десертами; розуміння технологій замішування тіста, роботи з кремами, глазур’ю та іншими компонентами; креативність та вміння працювати в команді. |
приготування хлібобулочних виробів, зокрема хліба на заквасці та випічки круасанів; виготовлення: кремів, глазурей тощо; дотримання рецептури та технологічних карт; контроль якості інгредієнтів і готових виробів; дотримання санітарно-гігієнічних норм. |
середня заробітна плата; графік роботи: — 2/2 з 07:00−17:00; адаптуємо до всіх необхідних процесів у роботі; місцезнаходження кафе у центрі міста; їжа для команди за рахунок закладу; можливість працювати на досягнення кар'єрного росту; |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бренд-консультант, промоутер |
Adsapience
|
можеш з легкістю завести розмову з незнайомою людиною; висловлюєш думки так, що тебе слухати і слухати; любиш працювати в команді; наполегливо йдеш до цілі, яку перед собою ставиш; не боїшся труднощів, а нові виклики тебе надихають; відповідальність; стресостійкість. |
розповідати про новинки тютюнової продукції місцях її продажу — МАФах, кіосках, супермаркетах; відчувати потреби клієнтів і зможе надати кваліфіковану консультацію; надання усієї необхідної інформації про продукт; вести звітність своєї роботи. |
гнучкий графік (6 годин/день, 120 годин/місяць — тобто 20 робочих днів на вибір); проведемо для тебе інструктаж та навчимо усьому. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Спеціаліст служби безпеки |
імпортер авто Factum Group |
досвід роботи у продажах; комунікативність; відповідальність; командність; чути та розуміти поставлене завдання від керівника; відмінні навички організації часу та планування. |
працювати виключно з гарячою базою клієнтів, холодні дзвінки відсутні; підбір варіантів автомобілів на американських аукціонах, виходячи з бюджету та побажань клієнтів стосовно майбутнього авто; ведення переговорів та укладання угод з клієнтами компані; консультація клієнтів щодо послуг, які надає компанія; встановлення та підтримка довгострокових відносин співробітництва з клієнтами. |
вплив на дохід ставка + % + бонус; зручний графік роботи в офісі з 09:00 до 18:00 ПН-ПТ (1 година перерви на обід), офіс в самому центрі міста; оплачувані планові відпустки та лікарняні коштом компанії; спеціальні умови покупки авто тільки для працівників нашої компанії; корпоративна система навчання нових співробітників в академії продажу на базі компанії; з першого дня проходить навчання з індивідуальним супроводом нашого бізнес-тренера та програму адаптації з урахуванням їх попереднього досвіду в продажах. період стажування оплачується 100%; кар'єрне зростання (від менеджера-початківця до керівника командою менеджерів), професійний розвиток за рахунок компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
HR-менеджер |
Agency Беліф |
користувач ПК (MS Office); знання методів підбору персоналу; досвід управління HR функцією; багатозадачність.
|
управління HR-процесами: планування, підбір, адаптація, оцінка та розвиток персоналу; формування та робота з кадровим резервом; здійснення первинного кадрового документообігу; розвиток корпоративної культури. |
можливість професійного і кар'єрного зростання; корпоративна культура, яка мотивує та заряджає позитивом; 5-денний робочий тиждень, з 09:00 до 18:00, вихідні: Сб, Нд; гідна та своєчасна оплата праці з прозорою системою нарахувань; можливість розвиватися і навчатися в компанії та будувати власну кар'єру; різноманітні корпоративні заходи; цінуємо наших співробітників та партнерів (орієнтуємось на клієнта); розвиваємось в дусі взаємоповаги та довіри (комунікуємо та адаптовуємось); працюємо про-активно та в дусі підприємництва (відповідальні та стресостійкі); ростемо та розвиваємось (орієнтуємось на результат). |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Системний адміністратор |
Agency Беліф |
|
експлуатація мереж передачі (vSAN, iSCSI), моніторинг доступності. Усунення інцидентів, аварій; встановлення, налаштування та адміністрування рішень Veeam Backup & Replication для створення та керування резервними копіями віртуальних машин; моніторинг, аналіз та усунення технічних проблем, що виникають у середовищі віртуалізації; ведення документації (написання та підтримання в актуальному стані); консультації щодо можливостей та обмежень середовищ віртуалізації; формування типових рішень щодо нестандартних запитів; участь у спільних інфраструктурних проектах. участь у плануванні та реалізації перспективних проектів з розгортання нових ІТ-систем та продуктів та розширення їх функціональності. |
можливість професійного і кар'єрного зростання; корпоративна культура, яка мотивує та заряджає позитивом; 5-денний робочий тиждень, з 09:00 до 18:00, вихідні: Сб, Нд; гідна та своєчасна оплата праці з прозорою системою нарахувань; можливість розвиватися і навчатися в компанії та будувати власну кар'єру; різноманітні корпоративні заходи; цінуємо наших співробітників та партнерів (орієнтуємось на клієнта); розвиваємось в дусі взаємоповаги та довіри (комунікуємо та адаптовуємось); працюємо про-активно та в дусі підприємництва (відповідальні та стресостійкі); орієнтовність на результат. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Офіціант у заклад (заміський комплекс відпочинку) у Луку-Мелешківську |
«Резиденція Terra Mare» |
бажання працювати в команді; охайність; відповідальність; бажання працювати та заробляти; досвід буде плюсом, але необов’язково. |
обслуговування відвідувачів закладу (рекомендація страв та напоїв); підготовка робочої зони до відкриття; підтримання чистоти в робочій зоні протягом дня. |
гнучкий графік: позмінний, складаємо індивідуально; стабільний дохід: % від каси + чайові (виплата % раз на 2 тижні, чайові кожного дня ваші); безкоштовне корпоративне харчування; зручне розташування комплексу в центрі луки-мелешківської (вул. центральна 2б); навчання та можливість кар'єрного зростання; стажування проходить у наших закладах мережі; після сезону — шанс продовжити роботу в одному із закладів мережі («terra mare», вул зодчих 34 або просп. коцюбинського 76а). |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Економіст |
Грош |
вища освіта (фінанси, економіка, бухгалтерський облік, аудит); досвід роботи від 1-го року; володіння MS Excel, додатками MS Office та 1 С; навички роботи в Exсel з великими об'ємами інформації, їх обробка та формування зведених аналітичних таблиць; логічне мислення; аналітичні здібності; уважність; гнучкість; вміння вирішувати конфліктні ситуації; відповідальність; вміння чітко розставляти пріоритети. |
перевірка та аналіз рахунків на оплату, зведення суми; аналізування інвестиційних витрат по торговим точкам; план/факт, аналізування енергоресурсів по підприємству; аналізування витрат по мобільному зв’язку, МШП, транспортних витрат; робота з банківським терміналами: встановлення, закриття, переведення, заключення договорів; заключення договорів по інкасації по торговим точкам; робота із заставним обладнанням, нерухомістю. |
цікава робота в стабільній компанії; можливість професійного розвитку; стабільна і своєчасна оплата праці; офісний режим з ПН до ПТ з 08:00 до 17:00, СБ, НД- вихідні |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Мерчендайзер |
IDS Ukraine |
бажаний досвід роботи на посаді мерчендайзера в великій виробничій компанії від 6 місяців; порядність; взаємоповага; ініціативність; ефективність; відповідальність; орієнтація на результат; бажання розвиватись у напрямку продажів; навики аналізу та ефективної комунікації, вміння працювати з інформацією; наявність діючої медичної книжки. |
відвідування торгових точок згідно із затвердженим маршрутом; викладка продукції згідно стандартів мерчендайзингу; управління товарним запасом в торговій точці; розміщення POS матеріалів; подання регулярної звітності згідно встановлених компанією правил, форматів та термінів. |
офіційне працевлаштування; гідна та стабільна заробітна плата; навчання та можливості професійного зростання у великій міжнародній компанії; дружний колектив професіоналів. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з продажу освітніх послуг |
JustSchool |
вільне володіння українською мовою; розуміння, що чим більше результат — тим вища заробітна плата; стабільний та швидкий інтернет, ноутбук чи комп’ютер, навушники з мікрофоном та вебкамера; бажання вчитись та розвиватись. |
проводити демонстраційні, вже розроблені уроки, для дітей 4−18 років та для дорослих; діагностувати, за допомогою скрипта, потреби клієнта, визначати мету навчання. якщо раніше в тебе не було такого досвіду, ми попіклувалися про те, аби ти мав змогу всьому навчитися під час безкоштовного п’ятиденного навчання; визначати рівень учня за допомогою спеціально розроблених завдань. не хвилюйся, для цього не потрібно мати високий рівень знань англійської; презентувати платформу та робити продаж пакету уроків під потреби зацікавленим клієнтам; постійно розвиватися, проходити тренінги та прокачувати свої навички у продажах; приймати участь у змаганнях та конкурсах в середині команди. |
фіксована ставка за кожен проведений пробний урок + відсоток від продажу пакету уроків; стабільні виплати заробітньої плати двічі на місяць; оплачувана відпустка та лікарняні; безкоштовне п’ятиденнне навчання; постійні тренінги від професіоналів у сфері продажів; швидке кар'єрне зростання, оскільки більшість керівників в компанії починали свій шлях з позиції менеджера і вже за декілька місяців, показуючи високі результати, пішли вгору по кар'єрним сходинкам; мінімум 6 годин на день в діапазоні з 08:00—22:40, 5 днів на тиждень. |
Відправити резюме можна за посиланням. |