Бүгүн Mostbet букмекердик кеңсесине кошулуп, Кыргызстанда спорттук мелдештерден жана онлайн оюндарынан максималдуу ырахат жана пайда алыңыз. Бул жерден сиз спорттук иш-чаралар үчүн эң мыкты коэфициенттерди, ошондой эле ар кандай бонустарды жана акцияларды, бекер коюмдарды, бекер айлануулар жана Мостбет промо коддорун таба аласыз. Биздин веб-сайтты колдонуу оңой жана жөнөкөй, ал эми букмекерликти ого бетер ыңгайлуу кылуу үчүн профессионалдар командасы сиз үчүн мобилдик тиркемени иштеп чыгышты.
English

Посада

Підприємство

Вимоги до кандидатів:

Посадові обов’язки:

Умови праці:

Як податися?

Офіціант на літній сезон

 

«Резиденція Terra Mare»

бажання працювати в команді;

охайність;

відповідальність;

бажання працювати та заробляти;

досвід буде плюсом, але необов’язково.

обслуговування відвідувачів закладу (рекомендація страв та напоїв);

підготовка робочої зони до відкриття;

підтримання чистоти в робочій зоні протягом дня.

гнучкий графік: позмінний, складаємо індивідуально;

стабільний дохід: % від каси + чайові (виплата % раз на 2 тижні, чайові кожного дня ваші);

безкоштовне корпоративне харчування;

зручне розташування комплексу в центрі луки-мелешківської (вул. центральна 2б);

навчання та можливість кар'єрного зростання;

стажування проходить у наших закладах мережі;

після сезону — шанс продовжити роботу в одному із закладів мережі («terra mare», вул зодчих 34 або просп. коцюбинського 76а).

Відправити резюме можна за посиланням.

Або по телефону (вайбер/телеграм): +380964407540

Менеджер по роботі з клієнтами банку, оператор call-центру

 

ТОВ Хоум-Нет

грамотна письмова й усна мова;

уважність до деталей та бажання допомагати людям;

вища або незакінчена вища освіта;

впевнений користувач ПК (вміння швидко опрацьовувати інформацію в системі);

відповідальність;

відкритість;

відсутність судимості у вас та ваших найближчих родичів (обов'язкова вимога).

консультувати клієнтів (виключно на вхідній лінії);

обслуговування банківських карток (блокування, розблокування, перевірка транзакцій тощо);

клієнтська підтримка щодо питань графіку роботи відділення, наявність готівки в банкоматі;

вирішування фінансових питання (зокрема уточнення балансу та інших платіжних операцій);

реєстрування інформації в CRM-системі та вести коректний облік даних;

дотримуватись правил та стандартів роботи компанії та банківського партнера.

 

повна прозорість та стабільність;

дотримуємось вимог КЗПУ;

оплачувані відпустки та лікарняні;

новий сучасний простір;

в офісі є все необхідне для комфортної роботи та відпочинку;

від 6 годин на день, 5 робочих днів на тиждень (плаваючі вихідні);

позмінний графік: 07:00—16:00, 14:00—22:00;

навчання перед стартом тривалістю 3 тижні;

отримаєте необхідні знання з роботи з банківськими картками та інструментами;

засвоїте системи та процеси без стресу;

ваше стажування буде оплачуване;

погодинна ставка + бонуси;

можливість професійного зростання в компанії, що динамічно розвивається;

підтримка під час адаптації і постійне вдосконалення навичок.

Відправити резюме можна за посиланням.

Економіст

 

Грош

вища освіта (фінанси, економіка, бухгалтерський облік, аудит);

досвід роботи від 1-го року;

володіння MS Excel, додатками MS Office та 1 С;

навички роботи в Exсel з великими об'ємами інформації, їх обробка та формування зведених аналітичних таблиць;

логічне мислення;

аналітичні здібності;

уважність;

гнучкість;

вміння вирішувати конфліктні ситуації;

відповідальність;

вміння чітко розставляти пріоритети.

перевірка та аналіз рахунків на оплату, зведення суми;

аналізування інвестиційних витрат по торговим точкам;

план/факт, аналізування енергоресурсів по підприємству;

аналізування витрат по мобільному зв’язку, МШП, транспортних витрат;

робота з банківським терміналами: встановлення, закриття, переведення, заключення договорів;

заключення договорів по інкасації по торговим точкам;

робота із заставним обладнанням, нерухомістю.

цікава робота в стабільній компанії;

можливість професійного розвитку;

стабільна і своєчасна оплата праці;

офісний режим з ПН до ПТ з 08:00 до 17:00, СБ, НД- вихідні

Відправити резюме можна за посиланням.

Мерчендайзер

IDS Ukraine

бажаний досвід роботи на посаді мерчендайзера в великій виробничій компанії від 6 місяців;

порядність;

взаємоповага;

ініціативність;

ефективність;

відповідальність;

орієнтація на результат;

бажання розвиватись у напрямку продажів;

навики аналізу та ефективної комунікації, вміння працювати з інформацією;

наявність діючої медичної книжки.

відвідування торгових точок згідно із затвердженим маршрутом;

викладка продукції згідно стандартів мерчендайзингу;

управління товарним запасом в торговій точці;

розміщення POS матеріалів;

подання регулярної звітності згідно встановлених компанією правил, форматів та термінів.

офіційне працевлаштування;

гідна та стабільна заробітна плата;

навчання та можливості професійного зростання у великій міжнародній компанії;

дружний колектив професіоналів.

Відправити резюме можна за посиланням.

Оператор call-центру (вхідна лінія консультацій)

 

ТОВ Хоум-Нет

грамотна письмова й усна мова;

уважність до деталей та бажання допомагати людям;

вища або незакінчена вища освіта;

впевнений користувач ПК (вміння швидко опрацьовувати інформацію в системі);

відповідальність;

відкритість;

відсутність судимості у вас та ваших найближчих родичів (обов'язкова вимога).

обробка вхідних дзвінків;

заблокувати/розблокувати проблему;

перевірити чому не пройшов платіж

внесення інформації в CRM-систему.

повна прозорість та стабільність;

дотримуємось вимог КЗПУ;

оплачувані відпустки та лікарняні;

новий сучасний простір;

в офісі є все необхідне для комфортної роботи та відпочинку;

від 6 годин на день, 5 робочих днів на тиждень (плаваючі вихідні);

навчання перед стартом тривалістю 3 тижні;

отримаєте необхідні знання з роботи з банківськими картками та інструментами;

засвоїте системи та процеси без стресу;

ваше стажування буде оплачуване;

погодинна ставка + бонуси;

можливість професійного зростання в компанії, що динамічно розвивається;

підтримка під час адаптації і постійне вдосконалення навичок.

Відправити резюме можна за посиланням.

Фахівець контакт-центру банку (з навчанням)

UKRSIBBANK BNP Paribas Group

приємний голос;

хороша дикція;

грамотна мова;

здатність до швидкого навчання;

вміння переконувати і відстоювати свою точку зору;

вміння працювати в команді;

досвід в даній сфері не обов’язковий.

здійснювати телефонні переговори з клієнтами відповідно до внутрішніх процедур банку;

приймати вхідні телефонні звернення;

надавати консультацій клієнтам.

офіційне працевлаштування;

медичне страхування та страхування життя, повністю оплачене банком;

заробітна плата на рівні провідних топ-роботодавців;

25 днів щорічної відпустки, додаткові дні відпустки на пам’ятні події, соціальні відпустки у відповідності до законодавства України;

щорічні перегляди заробітної плати відповідно до власної ефективності та фінансових показників Банку;

навчання: Школа лідера, Сервіс дизайну, Бізнес аналітики, Data, Digital, Agile та програму розвитку талантів I-Players та широкий набір мікро-тренінгів (SQL, BI, EQ, тощо);

можливість брати участь у програмі внутрішньої та міжнародної мобільності до BNP Paribas Group;

підтримка працівників постійно навчатись та професійно розвиватись;

щороку наші працівники складають індивідуальний план розвитку разом з керівником чи ментором і впевнено рухаються до мети;

програма «War&Lifebalance: як повернути життя в життя» — це практичні воркшопи з фахівцями для підтримки емоційного стану;

в рамках програми «New Ways of Working» дайджест з порадами від експертів щодо підтримки фізичного та ментального здоров’я;

рівні можливості: різноманітність, інклюзивність;

залучення до проєктів сталого розвитку та корпоративно-соціальної відповідальності.

Відправити резюме можна за посиланням.

Системний адміністратор

Agency Беліф

 

експлуатація мереж передачі (vSAN, iSCSI), моніторинг доступності. Усунення інцидентів, аварій;

встановлення, налаштування та адміністрування рішень Veeam Backup & Replication для створення та керування резервними копіями віртуальних машин;

моніторинг, аналіз та усунення технічних проблем, що виникають у середовищі віртуалізації;

ведення документації (написання та підтримання в актуальному стані);

консультації щодо можливостей та обмежень середовищ віртуалізації;

формування типових рішень щодо нестандартних запитів;

участь у спільних інфраструктурних проектах. участь у плануванні та реалізації перспективних проектів з розгортання нових ІТ-систем та продуктів та розширення їх функціональності.

можливість професійного і кар'єрного зростання;

корпоративна культура, яка мотивує та заряджає позитивом;

5-денний робочий тиждень, з 09:00 до 18:00, вихідні: Сб, Нд;

гідна та своєчасна оплата праці з прозорою системою нарахувань;

можливість розвиватися і навчатися в компанії та будувати власну кар'єру;

різноманітні корпоративні заходи;

цінуємо наших співробітників та партнерів (орієнтуємось на клієнта);

розвиваємось в дусі взаємоповаги та довіри (комунікуємо та адаптовуємось);

працюємо про-активно та в дусі підприємництва (відповідальні та стресостійкі);

орієнтовність на результат.

Відправити резюме можна за посиланням.

Працівник закладу ресторанного господарства

 

ЛТД, ПІІ МакДональдз Юкрейн

любов до спілкування;

 бажання розвиватися та зростати.

приготування смачних бургерів та іншої продукції компанії;

 формування замовлення та обслуговування відвідувачів ресторану;

підтримання чистоти у ресторані.

робота в міжнародній компанії;

стабільна заробітна плата з виплатою два рази на місяць, або щотижня періодичність виплат обирається самостійно;

додатково можна отримати щомісячний та річний бонус;

гнучкий графік роботи можливість відпрацьовувати від 5-ти годин у зазначений проміжок часу;

офіційне працевлаштування;

соціальний пакет згідно КЗпП України оплачувані відпустки, лікарняні, навчальні сесії;

знижка на продукцію компанії;

різноманітні конкурси та мотиваційні програми;

можливість особистого та професійного розвитку: корпоративні тренінги та курси;

молода, енергійна та надзвичайно дружна команда;

кожен працівник має доступ до платформи піклування про ментальне здоров’я та сесій з психологом; 

перехід в укриття під час повітряної тривоги із збереженням 100% оплати праці в цей час.

Відправити резюме можна за посиланням.

Менеджер, менеджерка з розвитку торговельної мережі

мультимаркет Аврора

досвід успішних переговорів у різних сферах;

умієш знаходити нестандартні рішення;

пунктуальність;

відповідальність;

уважність;

ефективність;

бажання вчитись та розвиватись.

пошук приміщень (згідно вимоги компанії);

ведення переговорів щодо відкриття магазину;

своєчасне оформлення договорів оренди на вигідних для компанії умовах;

ведення переговорів, пов'язаних з діяльністю магазинів — з орендою власників та всіма державними інстанціями; своєчасне відкриття/закриття магазинів: згідно з планом, терміном та прописаною стандартною інструкцією;

виконання щомісячного плану з відкритих об'єктів роздрібної торгівлі, відповідно до річного плану розвитку;

організація системної роботи з моніторингу нових (діючих) об'єктів у різних регіонах;

ведення переговорів з орендодавцями.

своєчасна заробітна плата;

графік роботи: 3 дні з 08:00 до 19:30, 3 дні з 20:00 до 07:30, 3 вихідних.;

офіційне працевлаштування згідно КЗпП з першого робочого дня;

гідна оплата праці за результатами роботи;

система наставництва та злагоджена командна робота;

команда, де твоя думка буде почута та гідно оцінена;

участь у цікавих та інноваційних проєктах;

лояльне ставлення компанії: велопарковка, доставка обідів, біговий клуб, навчальний центр, корпоративні заходи;

корпоративний магазин на території офісу; підтримки — можливість придбати товари зі знижкою до 50%;

програма лояльності для співробітників компанії аврора передбачає 15% знижку на покупки в магазинах мереж;

навчання та можливість підвищувати кваліфікацію;

різноманітні тренінги у внутрішньому навчальному центрі;

навчайся, ділись, впроваджуй знання та заощаджуй 100% вартості тренінгів, які компенсує компанія;

облаштовані зони фудкорту та відпочинку, з можливість придбати смачний свіжий обід та снеки.

корпоративний розвіз та власний bla-bla-car;

парковка для велосипедів та автомобілів, прокат велосипедів;

дисконт-клуб від партнерів;

для працевлаштування на період воєнного стану обов’язково для чоловіків потрібно мати при собі дійсний документ про військовий облік.

Відправити резюме можна за посиланням.

Аналітик 1C

Agency Беліф

користувач ПК (MS Office);

знання методів підбору персоналу;

досвід управління 1С;

багатозадачність.

 

налаштування обліку в базі 1С;

аналізування системи обліку згідно потреби користувачів;

впровадження та оновлення програмних змін;

технічна підтримка користувачів.

можливість професійного і кар'єрного зростання;

корпоративна культура, яка мотивує та заряджає позитивом;

5-денний робочий тиждень, з 09:00 до 18:00, вихідні: Сб, Нд;

гідна та своєчасна оплата праці з прозорою системою нарахувань;

можливість розвиватися і навчатися в компанії та будувати власну кар'єру;

різноманітні корпоративні заходи;

цінуємо наших співробітників та партнерів (орієнтуємось на клієнта);

розвиваємось в дусі взаємоповаги та довіри (комунікуємо та адаптовуємось);

працюємо про-активно та в дусі підприємництва (відповідальні та стресостійкі);

ростемо та розвиваємось (орієнтуємось на результат).

Відправити резюме можна за посиланням.

Бариста

 Мережа кав’ярень Coffee Boroda

комунікабельність;

активність;

багатозадачність;

чесність;

швидкість;

організованість;

без досвіду.

приготування кавових напоїв згідно зі стандартами мережі;

продаж додаткової продукції та десертів;

викладання вітрини;

розрахунок гостей/робота з касою;

підтримування чистоти;

прийом товару.

гнучкий позмінний графік роботи (2/2, 3/2), рівень заробітної плати вище середнього - ставка+% від каси;

комфортне місце роботи в сучасній кав’ярні (район Вишенька, Центр, Замостя);

 бонуси, премії, заохочення за гарні результати в роботі;

надихаюча корпоративна культура;

підтримка та наставництво не лише під час адаптації.

Відправити резюме можна за посиланням.

Менеджер з бронювання туристичних послуг

ТОВ Бомба Тур

впевнений користувач MS Office, Google Docs;

навички роботи з великим обсягом інформації;

знання туристичних напрямків;

володіння англійською мовою на рівні, достатньому для комунікації з партнерами;

вміння працювати в команді;

відповідальність;

уважність до деталей;

відмінні комунікативні та організаційні навички;

досвід в туристичній сфері;

досвід самостійних подорожей.

пошуком і бронюванням готелів;

взаємодіяти з гідами та туристичними локаціями: пошук, бронювання та подальша співпраця;

баронюванням залізничних квитків.

можливість ініціювати та реалізовувати власні ідеї, які мають вплив на продукт;

поетапна адаптація в посаду: план навчання, закріплений наставник, детальні інструкції та зворотний зв’язок після кожного етапу;

офіційне працевлаштування та гарантії за КЗпП;

комфортний офіс у центрі міста;

графік роботи Пн-Пт (09:00−18:00/10:00−19:00);

можливість кар'єрного зростання;

можливість мандрувати за спеціальними умовами.

Відправити резюме можна за посиланням.

SMM-менеджер

Грош

відповідальність;

грамотна усна та письмова мова;

уважність;

креативність.

розробляти та впроваджувати маркетингову стратегію компанії;

вести соцмережі бренду (Instagram, Facebook, TikTok);

створювати контент: від ідеї до реалізації (тексти, фото, відео, графіка);

налаштовувати таргетовану рекламу, проводити аналіз кампаній і оптимізувати їх.

працювати з аудиторією: взаємодіяти через коментарі, директ, інтерактиви;

проводити дослідження ринку, аналізувати конкурентів і впроваджувати нові рішення;

робота з блогерами, організація колаборацій;

участь в організації та проведенні відкриттів, розіграшів та заходах;

звітність;

створення контенту: тексти, відео (Canva, Photoshop або подібні);

розуміння таргетингу;

вміння аналізувати дані (Facebook Ads, Google Ads та інструменти аналітики) та перетворювати їх на рішення;

вміння фотографувати на камеру та телефон.

конкурентна заробітна плата, яка визначатиметься відповідно до досвіду та навичок;

можливість розвитку та навчання в сучасному середовищі;

гнучкий графік роботи Пн.-Пт. (Сб.Нд.-вихідний) з 08:00 до 17:00;

обідня перерва;

дружня та творча атмосфера в колективі.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

Провідний економіст у Десну

Укрпромінвест-Агро

відповідальність;

стресостійкість;

уважність;

економічний аналіз;

ініціативність;

скрупульозність;

досвід роботи;

основи економіки та менеджменту, організації виробництва, праці та управління, основи трудового законодавства;

впевнений користувач 1с:предприятие 8.3,MC Office;

користувач 1С;

знання англійської мови.

MS Office;

1С:підприємство;

контроль виконання бюджету;

планування та контроль виконання бюджетів;

робота з базами данних;

планування фінансово-господарської діяльності підприємства;

аналіз виконання планових завдань.

офіційне працевлаштування, соціальний пакет;

медичне страхування;

графік роботи: Пн-Пт з 08:00 до 17:00 (Сб, Нд — вихідні).

 

Відправити резюме можна за посиланням.

Адміністратор магазину (ТРЦ Sky Park)

українська мережа магазинів одягу та аксесуарів Famo

досвід роботи на посаді адміністратора магазину;

лідерські якості;

вміння згуртувати команду;

знання основ касової дисципліни;

відповідальність;

орієнтованість на результат;

комунікативність;

організованість;

ініціативність;

грамотна письмова та усна українська мова.

 

організація безперебійної роботи магазину;

формування і заповнення всіх графіків роботи;

координація поточної роботи працівників;

контроль обліку товарів;

забезпечення виконання ключових показників ефективності роботи магазину;

навчання персоналу;

ознайомлення з усіма інструкціями та контроль їх виконання.

стабільна висока зп, яка залежатиме від твого бажання працювати та загального обороту магазину;

комфортний робочий графік — стабільно 2 вихідних на тиждень;

офіційне працевлаштування, заробітна плата два рази на місяць, оплачувана відпустка 24 дні на рік;

магазин у трц у прохідному місці, де є постійний потік клієнтів;

дружній колектив, який підтримає тебе на всіх етапах.

Відправити резюме можна за посиланням.