Вакансії для студентів і випускників станом на 10.04.2025
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Офіціант на літній сезон |
«Резиденція Terra Mare» |
бажання працювати в команді; охайність; відповідальність; бажання працювати та заробляти; досвід буде плюсом, але необов’язково. |
обслуговування відвідувачів закладу (рекомендація страв та напоїв); підготовка робочої зони до відкриття; підтримання чистоти в робочій зоні протягом дня. |
гнучкий графік: позмінний, складаємо індивідуально; стабільний дохід: % від каси + чайові (виплата % раз на 2 тижні, чайові кожного дня ваші); безкоштовне корпоративне харчування; зручне розташування комплексу в центрі луки-мелешківської (вул. центральна 2б); навчання та можливість кар'єрного зростання; стажування проходить у наших закладах мережі; після сезону — шанс продовжити роботу в одному із закладів мережі («terra mare», вул зодчих 34 або просп. коцюбинського 76а). |
Відправити резюме можна за посиланням. Або по телефону (вайбер/телеграм): +380964407540 |
Менеджер по роботі з клієнтами банку, оператор call-центру |
ТОВ Хоум-Нет |
грамотна письмова й усна мова; уважність до деталей та бажання допомагати людям; вища або незакінчена вища освіта; впевнений користувач ПК (вміння швидко опрацьовувати інформацію в системі); відповідальність; відкритість; відсутність судимості у вас та ваших найближчих родичів (обов'язкова вимога). |
консультувати клієнтів (виключно на вхідній лінії); обслуговування банківських карток (блокування, розблокування, перевірка транзакцій тощо); клієнтська підтримка щодо питань графіку роботи відділення, наявність готівки в банкоматі; вирішування фінансових питання (зокрема уточнення балансу та інших платіжних операцій); реєстрування інформації в CRM-системі та вести коректний облік даних; дотримуватись правил та стандартів роботи компанії та банківського партнера.
|
повна прозорість та стабільність; дотримуємось вимог КЗПУ; оплачувані відпустки та лікарняні; новий сучасний простір; в офісі є все необхідне для комфортної роботи та відпочинку; від 6 годин на день, 5 робочих днів на тиждень (плаваючі вихідні); позмінний графік: 07:00—16:00, 14:00—22:00; навчання перед стартом тривалістю 3 тижні; отримаєте необхідні знання з роботи з банківськими картками та інструментами; засвоїте системи та процеси без стресу; ваше стажування буде оплачуване; погодинна ставка + бонуси; можливість професійного зростання в компанії, що динамічно розвивається; підтримка під час адаптації і постійне вдосконалення навичок. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Економіст |
Грош |
вища освіта (фінанси, економіка, бухгалтерський облік, аудит); досвід роботи від 1-го року; володіння MS Excel, додатками MS Office та 1 С; навички роботи в Exсel з великими об'ємами інформації, їх обробка та формування зведених аналітичних таблиць; логічне мислення; аналітичні здібності; уважність; гнучкість; вміння вирішувати конфліктні ситуації; відповідальність; вміння чітко розставляти пріоритети. |
перевірка та аналіз рахунків на оплату, зведення суми; аналізування інвестиційних витрат по торговим точкам; план/факт, аналізування енергоресурсів по підприємству; аналізування витрат по мобільному зв’язку, МШП, транспортних витрат; робота з банківським терміналами: встановлення, закриття, переведення, заключення договорів; заключення договорів по інкасації по торговим точкам; робота із заставним обладнанням, нерухомістю. |
цікава робота в стабільній компанії; можливість професійного розвитку; стабільна і своєчасна оплата праці; офісний режим з ПН до ПТ з 08:00 до 17:00, СБ, НД- вихідні |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Мерчендайзер |
IDS Ukraine |
бажаний досвід роботи на посаді мерчендайзера в великій виробничій компанії від 6 місяців; порядність; взаємоповага; ініціативність; ефективність; відповідальність; орієнтація на результат; бажання розвиватись у напрямку продажів; навики аналізу та ефективної комунікації, вміння працювати з інформацією; наявність діючої медичної книжки. |
відвідування торгових точок згідно із затвердженим маршрутом; викладка продукції згідно стандартів мерчендайзингу; управління товарним запасом в торговій точці; розміщення POS матеріалів; подання регулярної звітності згідно встановлених компанією правил, форматів та термінів. |
офіційне працевлаштування; гідна та стабільна заробітна плата; навчання та можливості професійного зростання у великій міжнародній компанії; дружний колектив професіоналів. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Оператор call-центру (вхідна лінія консультацій) |
ТОВ Хоум-Нет |
грамотна письмова й усна мова; уважність до деталей та бажання допомагати людям; вища або незакінчена вища освіта; впевнений користувач ПК (вміння швидко опрацьовувати інформацію в системі); відповідальність; відкритість; відсутність судимості у вас та ваших найближчих родичів (обов'язкова вимога). |
обробка вхідних дзвінків; заблокувати/розблокувати проблему; перевірити чому не пройшов платіж внесення інформації в CRM-систему. |
повна прозорість та стабільність; дотримуємось вимог КЗПУ; оплачувані відпустки та лікарняні; новий сучасний простір; в офісі є все необхідне для комфортної роботи та відпочинку; від 6 годин на день, 5 робочих днів на тиждень (плаваючі вихідні); навчання перед стартом тривалістю 3 тижні; отримаєте необхідні знання з роботи з банківськими картками та інструментами; засвоїте системи та процеси без стресу; ваше стажування буде оплачуване; погодинна ставка + бонуси; можливість професійного зростання в компанії, що динамічно розвивається; підтримка під час адаптації і постійне вдосконалення навичок. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Фахівець контакт-центру банку (з навчанням) |
UKRSIBBANK BNP Paribas Group |
приємний голос; хороша дикція; грамотна мова; здатність до швидкого навчання; вміння переконувати і відстоювати свою точку зору; вміння працювати в команді; досвід в даній сфері не обов’язковий. |
здійснювати телефонні переговори з клієнтами відповідно до внутрішніх процедур банку; приймати вхідні телефонні звернення; надавати консультацій клієнтам. |
офіційне працевлаштування; медичне страхування та страхування життя, повністю оплачене банком; заробітна плата на рівні провідних топ-роботодавців; 25 днів щорічної відпустки, додаткові дні відпустки на пам’ятні події, соціальні відпустки у відповідності до законодавства України; щорічні перегляди заробітної плати відповідно до власної ефективності та фінансових показників Банку; навчання: Школа лідера, Сервіс дизайну, Бізнес аналітики, Data, Digital, Agile та програму розвитку талантів I-Players та широкий набір мікро-тренінгів (SQL, BI, EQ, тощо); можливість брати участь у програмі внутрішньої та міжнародної мобільності до BNP Paribas Group; підтримка працівників постійно навчатись та професійно розвиватись; щороку наші працівники складають індивідуальний план розвитку разом з керівником чи ментором і впевнено рухаються до мети; програма «War&Lifebalance: як повернути життя в життя» — це практичні воркшопи з фахівцями для підтримки емоційного стану; в рамках програми «New Ways of Working» дайджест з порадами від експертів щодо підтримки фізичного та ментального здоров’я; рівні можливості: різноманітність, інклюзивність; залучення до проєктів сталого розвитку та корпоративно-соціальної відповідальності. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Системний адміністратор |
Agency Беліф |
|
експлуатація мереж передачі (vSAN, iSCSI), моніторинг доступності. Усунення інцидентів, аварій; встановлення, налаштування та адміністрування рішень Veeam Backup & Replication для створення та керування резервними копіями віртуальних машин; моніторинг, аналіз та усунення технічних проблем, що виникають у середовищі віртуалізації; ведення документації (написання та підтримання в актуальному стані); консультації щодо можливостей та обмежень середовищ віртуалізації; формування типових рішень щодо нестандартних запитів; участь у спільних інфраструктурних проектах. участь у плануванні та реалізації перспективних проектів з розгортання нових ІТ-систем та продуктів та розширення їх функціональності. |
можливість професійного і кар'єрного зростання; корпоративна культура, яка мотивує та заряджає позитивом; 5-денний робочий тиждень, з 09:00 до 18:00, вихідні: Сб, Нд; гідна та своєчасна оплата праці з прозорою системою нарахувань; можливість розвиватися і навчатися в компанії та будувати власну кар'єру; різноманітні корпоративні заходи; цінуємо наших співробітників та партнерів (орієнтуємось на клієнта); розвиваємось в дусі взаємоповаги та довіри (комунікуємо та адаптовуємось); працюємо про-активно та в дусі підприємництва (відповідальні та стресостійкі); орієнтовність на результат. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Працівник закладу ресторанного господарства |
ЛТД, ПІІ МакДональдз Юкрейн |
любов до спілкування; бажання розвиватися та зростати. |
приготування смачних бургерів та іншої продукції компанії; формування замовлення та обслуговування відвідувачів ресторану; підтримання чистоти у ресторані. |
робота в міжнародній компанії; стабільна заробітна плата з виплатою два рази на місяць, або щотижня періодичність виплат обирається самостійно; додатково можна отримати щомісячний та річний бонус; гнучкий графік роботи можливість відпрацьовувати від 5-ти годин у зазначений проміжок часу; офіційне працевлаштування; соціальний пакет згідно КЗпП України оплачувані відпустки, лікарняні, навчальні сесії; знижка на продукцію компанії; різноманітні конкурси та мотиваційні програми; можливість особистого та професійного розвитку: корпоративні тренінги та курси; молода, енергійна та надзвичайно дружна команда; кожен працівник має доступ до платформи піклування про ментальне здоров’я та сесій з психологом; перехід в укриття під час повітряної тривоги із збереженням 100% оплати праці в цей час. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер, менеджерка з розвитку торговельної мережі |
мультимаркет Аврора |
досвід успішних переговорів у різних сферах; умієш знаходити нестандартні рішення; пунктуальність; відповідальність; уважність; ефективність; бажання вчитись та розвиватись. |
пошук приміщень (згідно вимоги компанії); ведення переговорів щодо відкриття магазину; своєчасне оформлення договорів оренди на вигідних для компанії умовах; ведення переговорів, пов'язаних з діяльністю магазинів — з орендою власників та всіма державними інстанціями; своєчасне відкриття/закриття магазинів: згідно з планом, терміном та прописаною стандартною інструкцією; виконання щомісячного плану з відкритих об'єктів роздрібної торгівлі, відповідно до річного плану розвитку; організація системної роботи з моніторингу нових (діючих) об'єктів у різних регіонах; ведення переговорів з орендодавцями. |
своєчасна заробітна плата; графік роботи: 3 дні з 08:00 до 19:30, 3 дні з 20:00 до 07:30, 3 вихідних.; офіційне працевлаштування згідно КЗпП з першого робочого дня; гідна оплата праці за результатами роботи; система наставництва та злагоджена командна робота; команда, де твоя думка буде почута та гідно оцінена; участь у цікавих та інноваційних проєктах; лояльне ставлення компанії: велопарковка, доставка обідів, біговий клуб, навчальний центр, корпоративні заходи; корпоративний магазин на території офісу; підтримки — можливість придбати товари зі знижкою до 50%; програма лояльності для співробітників компанії аврора передбачає 15% знижку на покупки в магазинах мереж; навчання та можливість підвищувати кваліфікацію; різноманітні тренінги у внутрішньому навчальному центрі; навчайся, ділись, впроваджуй знання та заощаджуй 100% вартості тренінгів, які компенсує компанія; облаштовані зони фудкорту та відпочинку, з можливість придбати смачний свіжий обід та снеки. корпоративний розвіз та власний bla-bla-car; парковка для велосипедів та автомобілів, прокат велосипедів; дисконт-клуб від партнерів; для працевлаштування на період воєнного стану обов’язково для чоловіків потрібно мати при собі дійсний документ про військовий облік. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Аналітик 1C |
Agency Беліф |
користувач ПК (MS Office); знання методів підбору персоналу; досвід управління 1С; багатозадачність.
|
налаштування обліку в базі 1С; аналізування системи обліку згідно потреби користувачів; впровадження та оновлення програмних змін; технічна підтримка користувачів. |
можливість професійного і кар'єрного зростання; корпоративна культура, яка мотивує та заряджає позитивом; 5-денний робочий тиждень, з 09:00 до 18:00, вихідні: Сб, Нд; гідна та своєчасна оплата праці з прозорою системою нарахувань; можливість розвиватися і навчатися в компанії та будувати власну кар'єру; різноманітні корпоративні заходи; цінуємо наших співробітників та партнерів (орієнтуємось на клієнта); розвиваємось в дусі взаємоповаги та довіри (комунікуємо та адаптовуємось); працюємо про-активно та в дусі підприємництва (відповідальні та стресостійкі); ростемо та розвиваємось (орієнтуємось на результат). |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бариста |
Мережа кав’ярень Coffee Boroda |
комунікабельність; активність; багатозадачність; чесність; швидкість; організованість; без досвіду. |
приготування кавових напоїв згідно зі стандартами мережі; продаж додаткової продукції та десертів; викладання вітрини; розрахунок гостей/робота з касою; підтримування чистоти; прийом товару. |
гнучкий позмінний графік роботи (2/2, 3/2), рівень заробітної плати вище середнього - ставка+% від каси; комфортне місце роботи в сучасній кав’ярні (район Вишенька, Центр, Замостя); бонуси, премії, заохочення за гарні результати в роботі; надихаюча корпоративна культура; підтримка та наставництво не лише під час адаптації. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з бронювання туристичних послуг |
ТОВ Бомба Тур |
впевнений користувач MS Office, Google Docs; навички роботи з великим обсягом інформації; знання туристичних напрямків; володіння англійською мовою на рівні, достатньому для комунікації з партнерами; вміння працювати в команді; відповідальність; уважність до деталей; відмінні комунікативні та організаційні навички; досвід в туристичній сфері; досвід самостійних подорожей. |
пошуком і бронюванням готелів; взаємодіяти з гідами та туристичними локаціями: пошук, бронювання та подальша співпраця; баронюванням залізничних квитків. |
можливість ініціювати та реалізовувати власні ідеї, які мають вплив на продукт; поетапна адаптація в посаду: план навчання, закріплений наставник, детальні інструкції та зворотний зв’язок після кожного етапу; офіційне працевлаштування та гарантії за КЗпП; комфортний офіс у центрі міста; графік роботи Пн-Пт (09:00−18:00/10:00−19:00); можливість кар'єрного зростання; можливість мандрувати за спеціальними умовами. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
SMM-менеджер |
Грош |
відповідальність; грамотна усна та письмова мова; уважність; креативність. |
розробляти та впроваджувати маркетингову стратегію компанії; вести соцмережі бренду (Instagram, Facebook, TikTok); створювати контент: від ідеї до реалізації (тексти, фото, відео, графіка); налаштовувати таргетовану рекламу, проводити аналіз кампаній і оптимізувати їх. працювати з аудиторією: взаємодіяти через коментарі, директ, інтерактиви; проводити дослідження ринку, аналізувати конкурентів і впроваджувати нові рішення; робота з блогерами, організація колаборацій; участь в організації та проведенні відкриттів, розіграшів та заходах; звітність; створення контенту: тексти, відео (Canva, Photoshop або подібні); розуміння таргетингу; вміння аналізувати дані (Facebook Ads, Google Ads та інструменти аналітики) та перетворювати їх на рішення; вміння фотографувати на камеру та телефон. |
конкурентна заробітна плата, яка визначатиметься відповідно до досвіду та навичок; можливість розвитку та навчання в сучасному середовищі; гнучкий графік роботи Пн.-Пт. (Сб.Нд.-вихідний) з 08:00 до 17:00; обідня перерва; дружня та творча атмосфера в колективі.
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Провідний економіст у Десну |
Укрпромінвест-Агро |
відповідальність; стресостійкість; уважність; економічний аналіз; ініціативність; скрупульозність; досвід роботи; основи економіки та менеджменту, організації виробництва, праці та управління, основи трудового законодавства; впевнений користувач 1с:предприятие 8.3,MC Office; користувач 1С; знання англійської мови. |
MS Office; 1С:підприємство; контроль виконання бюджету; планування та контроль виконання бюджетів; робота з базами данних; планування фінансово-господарської діяльності підприємства; аналіз виконання планових завдань. |
офіційне працевлаштування, соціальний пакет; медичне страхування; графік роботи: Пн-Пт з 08:00 до 17:00 (Сб, Нд — вихідні).
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Адміністратор магазину (ТРЦ Sky Park) |
українська мережа магазинів одягу та аксесуарів Famo |
досвід роботи на посаді адміністратора магазину; лідерські якості; вміння згуртувати команду; знання основ касової дисципліни; відповідальність; орієнтованість на результат; комунікативність; організованість; ініціативність; грамотна письмова та усна українська мова.
|
організація безперебійної роботи магазину; формування і заповнення всіх графіків роботи; координація поточної роботи працівників; контроль обліку товарів; забезпечення виконання ключових показників ефективності роботи магазину; навчання персоналу; ознайомлення з усіма інструкціями та контроль їх виконання. |
стабільна висока зп, яка залежатиме від твого бажання працювати та загального обороту магазину; комфортний робочий графік — стабільно 2 вихідних на тиждень; офіційне працевлаштування, заробітна плата два рази на місяць, оплачувана відпустка 24 дні на рік; магазин у трц у прохідному місці, де є постійний потік клієнтів; дружній колектив, який підтримає тебе на всіх етапах. |
Відправити резюме можна за посиланням. |