Вакансії для студентів і випускників станом на 03.04.2025
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Адміністратор магазину |
мережа продуктових магазинів Ма́шкет |
позитивне мислення; відповідальність; комунікативність. |
контроль за торговим процесом, включаючи викладку товару, актуальність цінників, наявність акційних позицій та контроль за залишками; замовлення групи товару скоропорт; зведення каси, інкасація; оформлення, реєстр накладних; робота з касовою дисципліною; участь у переобліках; дотримання стандартів. |
гнучкий графік роботи; конкурентна заробітна плата; дружній колектив та позитивну робочу атмосферу; комфортні умови праці; кар'єрний зріст. підвищений кешбек для працівників на покупку товарів у мережі; премія за перевиконання плану кас течі зміни. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з ІТ-навчання |
навчальний центр ПП Гранд |
активність; бажання працювати на результат; комунікативність; без досвіду; базові знання комп’ютера; грамотна письмова та усна мова; відповідальність. |
консультування; робота з навчальною програмою. |
комфортні робочі умови у сучасних smart-класах; можливість заробляти та розвиватися; графік: Субота обов’язково + будні дні на вибір; є варіанти повної або часткової зайнятості. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бариста |
Мережа кав’ярень Coffee Boroda |
комунікабельність; активність; багатозадачність; чесність; швидкість; організованість; без досвіду. |
приготування кавових напоїв згідно зі стандартами мережі; продаж додаткової продукції та десертів; викладання вітрини; розрахунок гостей/робота з касою; підтримування чистоти; прийом товару. |
гнучкий позмінний графік роботи (2/2, 3/2), рівень заробітної плати вище середнього - ставка+% від каси; комфортне місце роботи в сучасній кав’ярні (район Вишенька, Центр, Замостя); бонуси, премії, заохочення за гарні результати в роботі; надихаюча корпоративна культура; підтримка та наставництво не лише під час адаптації. |
Відправити резюме можна за посиланням. або у телеграм https://t.me/HRcoffeeboroda HR Ірина |
Керуючий магазином |
мережа продуктових магазинів Ма́шкет |
активність; лідерство; володіти лідерськими якостями і мати активну життєву позицію; вміти будувати власну результативну команду; мати досвід роботи в управлінні персоналом; бути цілеспямованим та працювати на результат; володіти навиками роботи з комп'ютерними програмами; досвід роботи (бажано). |
робота з персоналом: підбір, контроль за виконанням стандартів мереж, ведення графіків, таблиць; виконання плану виторгів та підвищення продажів на тт; дотримання плану розвитку магазинів; виконання цікавих та нестандартних завдань. |
графік роботи з 09:00 до 18:00 Пн-Пт; Субота — через 1, до 14:00, Неділя — вихідний. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Контент-маркетолог |
IElectronics |
досвід роботи на аналогічній посаді; знання специфіки ринку електроніки, техніки apple; кар’єрність; навчатись; комунікативність; відповідальність; поставлене мовлення та охайний зовнішній вигляд; командність; результативність. |
налаштовування реклами в соцмережах (Facebook, Instagram, TikTok); працювати з OLX та іншими маркетплейсами; генерувати ідеї для контенту; організовувати та брати участь у зйомках; написання рекламних текстів. |
можливість стати обличчям компанії; стабільний і прозорий рівень доходу; робот; в колективі кар'єристів; підтримка колег та наставника на період навчання; амбіції та бажання рости кар'єрними сходами; гібридний формат роботи. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з бронювання туристичних послуг |
ТОВ Бомба Тур |
впевнений користувач MS Office, Google Docs; навички роботи з великим обсягом інформації; знання туристичних напрямків; володіння англійською мовою на рівні, достатньому для комунікації з партнерами; вміння працювати в команді; відповідальність; уважність до деталей; відмінні комунікативні та організаційні навички; досвід в туристичній сфері; досвід самостійних подорожей. |
пошуком і бронюванням готелів; взаємодіяти з гідами та туристичними локаціями: пошук, бронювання та подальша співпраця; баронюванням залізничних квитків. |
можливість ініціювати та реалізовувати власні ідеї, які мають вплив на продукт; поетапна адаптація в посаду: план навчання, закріплений наставник, детальні інструкції та зворотний зв’язок після кожного етапу; офіційне працевлаштування та гарантії за КЗпП; комфортний офіс у центрі міста; графік роботи Пн-Пт (09:00−18:00/10:00−19:00); можливість кар'єрного зростання; можливість мандрувати за спеціальними умовами. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Системний адміністратор |
Agency Беліф |
|
експлуатація мереж передачі (vSAN, iSCSI), моніторинг доступності. Усунення інцидентів, аварій; встановлення, налаштування та адміністрування рішень Veeam Backup & Replication для створення та керування резервними копіями віртуальних машин; моніторинг, аналіз та усунення технічних проблем, що виникають у середовищі віртуалізації; ведення документації (написання та підтримання в актуальному стані); консультації щодо можливостей та обмежень середовищ віртуалізації; формування типових рішень щодо нестандартних запитів; участь у спільних інфраструктурних проектах. участь у плануванні та реалізації перспективних проектів з розгортання нових ІТ-систем та продуктів та розширення їх функціональності. |
можливість професійного і кар'єрного зростання; корпоративна культура, яка мотивує та заряджає позитивом; 5-денний робочий тиждень, з 09:00 до 18:00, вихідні: Сб, Нд; гідна та своєчасна оплата праці з прозорою системою нарахувань; можливість розвиватися і навчатися в компанії та будувати власну кар'єру; різноманітні корпоративні заходи; цінуємо наших співробітників та партнерів (орієнтуємось на клієнта); розвиваємось в дусі взаємоповаги та довіри (комунікуємо та адаптовуємось); працюємо про-активно та в дусі підприємництва (відповідальні та стресостійкі); орієнтовність на результат. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Працівник закладу ресторанного господарства |
ЛТД, ПІІ МакДональдз Юкрейн |
любов до спілкування; бажання розвиватися та зростати. |
приготування смачних бургерів та іншої продукції компанії; формування замовлення та обслуговування відвідувачів ресторану; підтримання чистоти у ресторані. |
робота в міжнародній компанії; стабільна заробітна плата з виплатою два рази на місяць, або щотижня періодичність виплат обирається самостійно; додатково можна отримати щомісячний та річний бонус; гнучкий графік роботи можливість відпрацьовувати від 5-ти годин у зазначений проміжок часу; офіційне працевлаштування; соціальний пакет згідно КЗпП України оплачувані відпустки, лікарняні, навчальні сесії; знижка на продукцію компанії; різноманітні конкурси та мотиваційні програми; можливість особистого та професійного розвитку: корпоративні тренінги та курси; молода, енергійна та надзвичайно дружна команда; кожен працівник має доступ до платформи піклування про ментальне здоров’я та сесій з психологом; перехід в укриття під час повітряної тривоги із збереженням 100% оплати праці в цей час. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер, менеджерка з розвитку торговельної мережі |
мультимаркет Аврора |
досвід успішних переговорів у різних сферах; умієш знаходити нестандартні рішення; пунктуальність; відповідальність; уважність; ефективність; бажання вчитись та розвиватись. |
пошук приміщень (згідно вимоги компанії); ведення переговорів щодо відкриття магазину; своєчасне оформлення договорів оренди на вигідних для компанії умовах; ведення переговорів, пов'язаних з діяльністю магазинів — з орендою власників та всіма державними інстанціями; своєчасне відкриття/закриття магазинів: згідно з планом, терміном та прописаною стандартною інструкцією; виконання щомісячного плану з відкритих об'єктів роздрібної торгівлі, відповідно до річного плану розвитку; організація системної роботи з моніторингу нових (діючих) об'єктів у різних регіонах; ведення переговорів з орендодавцями. |
своєчасна заробітна плата; графік роботи: 3 дні з 08:00 до 19:30, 3 дні з 20:00 до 07:30, 3 вихідних.; офіційне працевлаштування згідно КЗпП з першого робочого дня; гідна оплата праці за результатами роботи; система наставництва та злагоджена командна робота; команда, де твоя думка буде почута та гідно оцінена; участь у цікавих та інноваційних проєктах; лояльне ставлення компанії: велопарковка, доставка обідів, біговий клуб, навчальний центр, корпоративні заходи; корпоративний магазин на території офісу; підтримки — можливість придбати товари зі знижкою до 50%; програма лояльності для співробітників компанії аврора передбачає 15% знижку на покупки в магазинах мереж; навчання та можливість підвищувати кваліфікацію; різноманітні тренінги у внутрішньому навчальному центрі; навчайся, ділись, впроваджуй знання та заощаджуй 100% вартості тренінгів, які компенсує компанія; облаштовані зони фудкорту та відпочинку, з можливість придбати смачний свіжий обід та снеки. корпоративний розвіз та власний bla-bla-car; парковка для велосипедів та автомобілів, прокат велосипедів; дисконт-клуб від партнерів; для працевлаштування на період воєнного стану обов’язково для чоловіків потрібно мати при собі дійсний документ про військовий облік. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер по роботі з клієнтами банку, оператор call-центру (вхідна лінія) |
ТОВ Хоум-Нет |
грамотна письмова й усна мова; уважність до деталей та бажання допомагати людям; вища або незакінчена вища освіта; впевнений користувач ПК (вміння швидко опрацьовувати інформацію в системі); відповідальність; відкритість; відсутність судимості у вас та ваших найближчих родичів (обов'язкова вимога). |
консультувати клієнтів (виключно на вхідній лінії); обслуговування банківських карток (блокування, розблокування, перевірка транзакцій тощо); клієнтська підтримка щодо питань графіку роботи відділення, наявність готівки в банкоматі; вирішування фінансових питання (зокрема уточнення балансу та інших платіжних операцій); реєстрування інформації в CRM-системі та вести коректний облік даних; дотримуватись правил та стандартів роботи компанії та банківського партнера.
|
повна прозорість та стабільність; дотримуємось вимог КЗПУ; оплачувані відпустки та лікарняні; новий сучасний простір; в офісі є все необхідне для комфортної роботи та відпочинку; від 6 годин на день, 5 робочих днів на тиждень (плаваючі вихідні); позмінний графік: 07:00—16:00, 14:00—22:00; навчання перед стартом тривалістю 3 тижні; отримаєте необхідні знання з роботи з банківськими картками та інструментами; засвоїте системи та процеси без стресу; ваше стажування буде оплачуване; погодинна ставка + бонуси; можливість професійного зростання в компанії, що динамічно розвивається; підтримка під час адаптації і постійне вдосконалення навичок. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Аналітик 1C |
Agency Беліф |
користувач ПК (MS Office); знання методів підбору персоналу; досвід управління 1С; багатозадачність.
|
налаштування обліку в базі 1С; аналізування системи обліку згідно потреби користувачів; впровадження та оновлення програмних змін; технічна підтримка користувачів. |
можливість професійного і кар'єрного зростання; корпоративна культура, яка мотивує та заряджає позитивом; 5-денний робочий тиждень, з 09:00 до 18:00, вихідні: Сб, Нд; гідна та своєчасна оплата праці з прозорою системою нарахувань; можливість розвиватися і навчатися в компанії та будувати власну кар'єру; різноманітні корпоративні заходи; цінуємо наших співробітників та партнерів (орієнтуємось на клієнта); розвиваємось в дусі взаємоповаги та довіри (комунікуємо та адаптовуємось); працюємо про-активно та в дусі підприємництва (відповідальні та стресостійкі); ростемо та розвиваємось (орієнтуємось на результат). |
Відправити резюме можна за посиланням. |
SMM-менеджер |
Грош |
відповідальність; грамотна усна та письмова мова; уважність; креативність. |
розробляти та впроваджувати маркетингову стратегію компанії; вести соцмережі бренду (Instagram, Facebook, TikTok); створювати контент: від ідеї до реалізації (тексти, фото, відео, графіка); налаштовувати таргетовану рекламу, проводити аналіз кампаній і оптимізувати їх. працювати з аудиторією: взаємодіяти через коментарі, директ, інтерактиви; проводити дослідження ринку, аналізувати конкурентів і впроваджувати нові рішення; робота з блогерами, організація колаборацій; участь в організації та проведенні відкриттів, розіграшів та заходах; звітність; створення контенту: тексти, відео (Canva, Photoshop або подібні); розуміння таргетингу; вміння аналізувати дані (Facebook Ads, Google Ads та інструменти аналітики) та перетворювати їх на рішення; вміння фотографувати на камеру та телефон. |
конкурентна заробітна плата, яка визначатиметься відповідно до досвіду та навичок; можливість розвитку та навчання в сучасному середовищі; гнучкий графік роботи Пн.-Пт. (Сб.Нд.-вихідний) з 08:00 до 17:00; обідня перерва; дружня та творча атмосфера в колективі.
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Оператор call-центру (вхідна лінія консультацій) |
ТОВ Хоум-Нет |
грамотна письмова й усна мова; уважність до деталей та бажання допомагати людям; вища або незакінчена вища освіта; впевнений користувач ПК (вміння швидко опрацьовувати інформацію в системі); відповідальність; відкритість; відсутність судимості у вас та ваших найближчих родичів (обов'язкова вимога). |
обробка вхідних дзвінків; заблокувати/розблокувати проблему; перевірити чому не пройшов платіж внесення інформації в CRM-систему. |
повна прозорість та стабільність; дотримуємось вимог КЗПУ; оплачувані відпустки та лікарняні; новий сучасний простір; в офісі є все необхідне для комфортної роботи та відпочинку; від 6 годин на день, 5 робочих днів на тиждень (плаваючі вихідні); навчання перед стартом тривалістю 3 тижні; отримаєте необхідні знання з роботи з банківськими картками та інструментами; засвоїте системи та процеси без стресу; ваше стажування буде оплачуване; погодинна ставка + бонуси; можливість професійного зростання в компанії, що динамічно розвивається; підтримка під час адаптації і постійне вдосконалення навичок. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер по роботі з клієнтами |
імпортер авто Factum Group |
досвід роботи у продажах; комунікативність; відповідальність; командність; чути та розуміти поставлене завдання від керівника; відмінні навички організації часу та планування. |
працювати виключно з гарячою базою клієнтів, холодні дзвінки відсутні; підбір варіантів автомобілів на американських аукціонах, виходячи з бюджету та побажань клієнтів стосовно майбутнього авто; ведення переговорів та укладання угод з клієнтами компані; консультація клієнтів щодо послуг, які надає компанія; встановлення та підтримка довгострокових відносин співробітництва з клієнтами. |
вплив на дохід ставка + % + бонус; зручний графік роботи в офісі з 09:00 до 18:00 ПН-ПТ (1 година перерви на обід), офіс в самому центрі міста; оплачувані планові відпустки та лікарняні коштом компанії; спеціальні умови покупки авто тільки для працівників нашої компанії; корпоративна система навчання нових співробітників в академії продажу на базі компанії; з першого дня проходить навчання з індивідуальним супроводом нашого бізнес-тренера та програму адаптації з урахуванням їх попереднього досвіду в продажах. період стажування оплачується 100%; кар'єрне зростання (від менеджера-початківця до керівника командою менеджерів), професійний розвиток за рахунок компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бренд-консультант, промоутер |
Adsapience |
можеш з легкістю завести розмову з незнайомою людиною; висловлюєш думки так, що тебе слухати і слухати; любиш працювати в команді; наполегливо йдеш до цілі, яку перед собою ставиш; не боїшся труднощів, а нові виклики тебе надихають; відповідальність; стресостійкість. |
розповідати про новинки тютюнової продукції місцях її продажу — МАФах, кіосках, супермаркетах; відчувати потреби клієнтів і зможе надати кваліфіковану консультацію; надання усієї необхідної інформації про продукт; вести звітність своєї роботи. |
гнучкий графік (6 годин/день, 120 годин/місяць — тобто 20 робочих днів на вибір); проведемо для тебе інструктаж та навчимо усьому. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Провідний економіст у Десну |
Укрпромінвест-Агро |
відповідальність; стресостійкість; уважність; економічний аналіз; ініціативність; скрупульозність; досвід роботи; основи економіки та менеджменту, організації виробництва, праці та управління, основи трудового законодавства; впевнений користувач 1с:предприятие 8.3,MC Office; користувач 1С; знання англійської мови. |
MS Office; 1С:підприємство; контроль виконання бюджету; планування та контроль виконання бюджетів; робота з базами данних; планування фінансово-господарської діяльності підприємства; аналіз виконання планових завдань. |
офіційне працевлаштування, соціальний пакет; медичне страхування; графік роботи: Пн-Пт з 08:00 до 17:00 (Сб, Нд — вихідні).
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Адміністратор салону краси |
салон краси (Вінниця) Фея |
досвід від 1 року на адміністративній або клієнтській посаді; відповідальність; комунікабельність; організованість; знання ПК (MS Office), базові навички роботи з камерою смартфона; вміння працювати в команді та створювати доброзичливу атмосферу; графік роботи: 2/2, з 08:00 до 20:00; |
організація бездоганного сервісу для клієнтів; прийом дзвінків та обробка записів; контроль виконання послуг та координація роботи майстрів; ведення документації, формування звітності — ведення програми; контроль чистоти, атмосфери та стану обладнання; фотофіксація результатів роботи майстрів; взаємодія з постачальниками; |
офіційне працевлаштування; гідна оплата праці — гарантована ставка + KPI-бонуси комфортні умови роботи — оновлений, сучасний салон; професійний розвиток — можливості кар'єрного зростання; дружній колектив — підтримка та гармонійна атмосфера; графік роботи: 2/2, з 08:00 до 20:00 |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Пекар |
Molen Molen |
відповідальність; уважність; креативність; акуратність; досвід роботи з листковим тістом, хлібобулочними виробами та десертами; розуміння технологій замішування тіста, роботи з кремами, глазур’ю та іншими компонентами; креативність та вміння працювати в команді. |
приготування хлібобулочних виробів, зокрема хліба на заквасці та випічки круасанів; виготовлення: кремів, глазурей тощо; дотримання рецептури та технологічних карт; контроль якості інгредієнтів і готових виробів; дотримання санітарно-гігієнічних норм. |
середня заробітна плата; графік роботи: — 2/2 з 07:00−17:00; адаптуємо до всіх необхідних процесів у роботі; місцезнаходження кафе у центрі міста; їжа для команди за рахунок закладу; можливість працювати на досягнення кар'єрного росту; |
Відправити резюме можна за посиланням. |