Вакансії для студентів і випускників станом на 13.03.2025
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Менеджер по роботі з клієнтами банку, оператор call-центру |
ТОВ Хоум-Нет |
грамотна письмова й усна мова; уважність до деталей та бажання допомагати людям; вища або незакінчена вища освіта; впевнений користувач ПК (вміння швидко опрацьовувати інформацію в системі); відповідальність; відкритість; відсутність судимості у вас та ваших найближчих родичів (обов'язкова вимога). |
консультувати клієнтів (виключно на вхідній лінії); обслуговування банківських карток (блокування, розблокування, перевірка транзакцій тощо); клієнтська підтримка щодо питань графіку роботи відділення, наявність готівки в банкоматі; вирішування фінансових питання (зокрема уточнення балансу та інших платіжних операцій); реєстрування інформації в CRM-системі та вести коректний облік даних; дотримуватись правил та стандартів роботи компанії та банківського партнера.
|
повна прозорість та стабільність; дотримуємось вимог КЗПУ; оплачувані відпустки та лікарняні; новий сучасний простір; в офісі є все необхідне для комфортної роботи та відпочинку; від 6 годин на день, 5 робочих днів на тиждень (плаваючі вихідні); позмінний графік: 07:00—16:00, 14:00—22:00; навчання перед стартом тривалістю 3 тижні; отримаєте необхідні знання з роботи з банківськими картками та інструментами; засвоїте системи та процеси без стресу; ваше стажування буде оплачуване; погодинна ставка + бонуси; можливість професійного зростання в компанії, що динамічно розвивається; підтримка під час адаптації і постійне вдосконалення навичок. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Оператор call-центру (вхідна лінія консультацій) |
ТОВ Хоум-Нет |
грамотна письмова й усна мова; уважність до деталей та бажання допомагати людям; вища або незакінчена вища освіта; впевнений користувач ПК (вміння швидко опрацьовувати інформацію в системі); відповідальність; відкритість; відсутність судимості у вас та ваших найближчих родичів (обов'язкова вимога). |
обробка вхідних дзвінків; заблокувати/розблокувати проблему; перевірити чому не пройшов платіж внесення інформації в CRM-систему. |
повна прозорість та стабільність; дотримуємось вимог КЗПУ; оплачувані відпустки та лікарняні; новий сучасний простір; в офісі є все необхідне для комфортної роботи та відпочинку; від 6 годин на день, 5 робочих днів на тиждень (плаваючі вихідні); навчання перед стартом тривалістю 3 тижні; отримаєте необхідні знання з роботи з банківськими картками та інструментами; засвоїте системи та процеси без стресу; ваше стажування буде оплачуване; погодинна ставка + бонуси; можливість професійного зростання в компанії, що динамічно розвивається; підтримка під час адаптації і постійне вдосконалення навичок. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер по роботі з клієнтами |
імпортер авто Factum Group |
досвід роботи у продажах; комунікативність; відповідальність; командність; чути та розуміти поставлене завдання від керівника; відмінні навички організації часу та планування. |
працювати виключно з гарячою базою клієнтів, холодні дзвінки відсутні; підбір варіантів автомобілів на американських аукціонах, виходячи з бюджету та побажань клієнтів стосовно майбутнього авто; ведення переговорів та укладання угод з клієнтами компані; консультація клієнтів щодо послуг, які надає компанія; встановлення та підтримка довгострокових відносин співробітництва з клієнтами. |
вплив на дохід ставка + % + бонус; зручний графік роботи в офісі з 09:00 до 18:00 ПН-ПТ (1 година перерви на обід), офіс в самому центрі міста; оплачувані планові відпустки та лікарняні коштом компанії; спеціальні умови покупки авто тільки для працівників нашої компанії; корпоративна система навчання нових співробітників в академії продажу на базі компанії; з першого дня проходить навчання з індивідуальним супроводом нашого бізнес-тренера та програму адаптації з урахуванням їх попереднього досвіду в продажах. період стажування оплачується 100%; кар'єрне зростання (від менеджера-початківця до керівника командою менеджерів), професійний розвиток за рахунок компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер по роботі з клієнтами банку, оператор call-центру |
Volia Датагруп |
уважність; грамотна усна та письмова мова; надійність; бажання вчитися і розвиватися. |
робота з клієнтами; робота з базою даних; прийом вхідних дзвінків; консультування клієнтів по вхідній лінії; дотримуватись правил та стандартів роботи; реєстрування інформації в базі даних. |
офіційне працевлаштування: оплачуване навчання: відпустки та лікарняні: медичне страхування; нормований графік: 5/2 позмінно (від 6-ти робочих годин); комфортний офіс: завжди зі світлом та теплим чаєм або кавою; гідна оплата праці: стабільна ставка+бонуси. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер по роботі з клієнтами |
Dnipro-M |
здатність до навчання; емпатійність; толерантність; підхід до найемоційнішого співрозмовника; умієте чути та розуміти; володіння українською мовою як усно, так і письмово; бажання допомагати клієнтам і проявляти увагу до їх потреб; гнучкість та готовність швидко адаптуватися до змін. |
консультація споживачів та надання професійної допомоги та відповіді на запитання через телефону комунікацію; забезпечення високим рівнемобслуговування клієнтів; розвиток з командою однодумців. |
робота у компанії що розвивається та дружньому колективі, який заряджає, де кожен цінується та підтримується; комфортний офіс, кава-брейки та смаколики; графік роботи 5/2 (плаваючі вихідні) з 08:00 до 20:00 (8 годин робочих + обідня година); конкурентоспроможна заробітна плата та можливість кар'єрного зростання; тренінги та бізнес-івенти від нашої академії корпоративної освіти; можливість роботи з міжнародними проектами (представлені в країнах Європи); крута програма лояльності для працівників; індивідуальна система знижок в мережі заправок Wog. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з продажу |
IElectronics |
кар’єрність; відповідальність; комунікативність; вміння працювати в команді; самостійність; вміння приймати швидко рішення. |
виконання плану продажу; забезпечення високої якості комунікації з клієнтом; виконання запланованих результатівкомпанії; робота в CRM-системі. |
стабільний і прозорий рівень доходу; робота в команді кар'єристів; підтримка колег та викладача на період навчання; швидке кар'єрне зростання зі значним збільшенням ЗП; робота в комфортному офісі; зручний графік 5/2, з можливістю звернути вихідні. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Продавець-консультант, промоутер |
Adsapience |
можеш з легкістю завести розмову з незнайомою людиною; висловлюєш думки так, що тебе слухати і слухати; любиш працювати в команді; наполегливо йдеш до цілі, яку перед собою ставиш; не боїшся труднощів, а нові виклики тебе надихають; відповідальність; стресостійкість. |
розповідати про новинки тютюнової продукції місцях її продажу — МАФах, кіосках, супермаркетах; відчувати потреби клієнтів і зможе надати кваліфіковану консультацію; надання усієї необхідної інформації про продукт; вести звітність своєї роботи. |
гнучкий графік (6 годин/день, 120 годин/місяць — тобто 20 робочих днів на вибір); проведемо для тебе інструктаж та навчимо усьому. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Молодший бухгалтер |
Art Chef |
|
облік внутрішніх фінансових операцій; контроль витрат і платежів; робота з первинною документацією; взаємодія з керівництвом щодо фінансових питань. |
графік: ПН-ПТ 10:00−17:00; офіс (можливий комбінований графік за домовленістю). |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Заступник директора магазину одягу в Bershka (ТРЦ Sky Park) |
Індітекс Україна |
організаторські здібності; аналітичне мислення; уміння аналізувати. |
відстежувати та покращувати ефективність продажів і продуктивність; контролювати усі операційні та адміністративні завдання; мотивувати, заохочувати та надихати свою команду; аналізувати дані, щоб створити найкращу стратегію для вашого магазину; бути послом стратегії сталого розвитку нашої компанії. |
офіційне працевлаштування; стабільна заробітна плата; знижка 25% у будь-якому з наших брендів; покриття транспортних витрат; страховка від нещасних випадків; внутрішні програми просування та інші бонуси. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Оператор call-центра |
Dnipro-M |
здатність до навчання; емпатійність; толерантність; підхід до найемоційнішого співрозмовника; умієте чути та розуміти; володіння українською мовою як усно, так і письмово; бажання допомагати клієнтам і проявляти увагу до їх потреб; гнучкість та готовність швидко адаптуватися до змін. |
консультація споживачів та надання професійної допомоги та відповіді на запитання через телефону комунікацію; забезпечення високим рівнем обслуговування клієнтів; розвиток з командою однодумців.
|
робота у компанії що розвивається та дружньому колективі, який заряджає, де кожен цінується та підтримується; комфортний офіс, кава-брейки та смаколики; графік роботи 5/2 (плаваючі вихідні) з 08:00 до 20:00 (8 годин робочих + обідня година); конкурентоспроможна заробітна плата та можливість кар'єрного зростання; тренінги та бізнес-івенти від нашої академії корпоративної освіти; можливість роботи з міжнародними проектами (представлені в країнах Європи); крута програма лояльності для працівників; індивідуальна система знижок в мережі заправок Wog. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
HR-менеджер |
Agency Беліф |
користувач ПК (MS Office); знання методів підбору персоналу; досвід управління HR функцією; багатозадачність.
|
управління HR-процесами: планування, підбір, адаптація, оцінка та розвиток персоналу; формування та робота з кадровим резервом; здійснення первинного кадрового документообігу; розвиток корпоративної культури. |
можливість професійного і кар'єрного зростання; корпоративна культура, яка мотивує та заряджає позитивом; 5-денний робочий тиждень, з 09:00 до 18:00, вихідні: Сб, Нд; гідна та своєчасна оплата праці з прозорою системою нарахувань; можливість розвиватися і навчатися в компанії та будувати власну кар'єру; різноманітні корпоративні заходи; цінуємо наших співробітників та партнерів (орієнтуємось на клієнта); розвиваємось в дусі взаємоповаги та довіри (комунікуємо та адаптовуємось); працюємо про-активно та в дусі підприємництва (відповідальні та стресостійкі); ростемо та розвиваємось (орієнтуємось на результат). |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Продавець-касир, оператор АЗК |
OKKO |
активність; грамотна усна та письмова мова; бажано досвід роботи в продажах, роздрібній торгівлі або сфері обслуговування; комунікабельність; уміння планувати; цілеспрямованість; не конфліктність; ефективна комунікація. |
проведення касових операцій; продаж; роздрібна торгівля; консультувати клієнтів щодо асортименту азк; активно продавати пальне, товари кафе та магазину; розраховувати клієнтів на касі; готувати продукцію кафе за стандартами мережі. |
офіційно і швидко приймаємо на роботу з першого дня; не затримуємо зарплату; оплачуємо відпустку (24 дні в рік) та лікарняний; забезпечуємо безкоштовне медичне страхування для кожного працівника (купівля ліків, лабораторні дослідження, медогляди, амбулаторна допомога та ін.); підтримуємо та допомагаємо один одному, адже ОККО — це велика і дружня команда. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Піцайоло, кухар піци |
Сімейний |
досвід роботи на позиції піцайоло або кухарем піці 1 рік; знання технології приготування піці; командність; відповідальність; креативність; комунікативність; уважність. |
приготування піці за рецептурною компанією; дотримання стандартів якості та смаку готової піци; забезпечення чистоти порядку та на кухні; дотримання санітарних норм та правил безпеки праці. |
конкурентна заробітна плата; гнучкий графік роботи; можливості для професійного зростання та розвитку; дружній колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Аналітик 1C |
Agency Беліф |
користувач ПК (MS Office); знання методів підбору персоналу; досвід управління 1С; багатозадачність.
|
налаштування обліку в базі 1С; аналізування системи обліку згідно потреби користувачів; впровадження та оновлення програмних змін; технічна підтримка користувачів. |
можливість професійного і кар'єрного зростання; корпоративна культура, яка мотивує та заряджає позитивом; 5-денний робочий тиждень, з 09:00 до 18:00, вихідні: Сб, Нд; гідна та своєчасна оплата праці з прозорою системою нарахувань; можливість розвиватися і навчатися в компанії та будувати власну кар'єру; різноманітні корпоративні заходи; цінуємо наших співробітників та партнерів (орієнтуємось на клієнта); розвиваємось в дусі взаємоповаги та довіри (комунікуємо та адаптовуємось); працюємо про-активно та в дусі підприємництва (відповідальні та стресостійкі); ростемо та розвиваємось (орієнтуємось на результат). |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Event-менеджер |
ТОВ Книгарня Є |
досвід роботи в комунікаціях/зв'язках з громадськістю буде перевагою; навички project management буде перевагою; організованість; креативність; високі комунікаційні навички; досвід ділового спілкування, знання MSOffice.. |
організація та модерація заходів, які будуть відбуватись на базі книгарень (зустрічі з митцями, авторами, презентації книг, тощо); ведення комунікації з видавництвами та авторами; планування заходів і бюджетів; звіти по виконаних роботах (визначена кількість заходів/місяців); вимірювання крі заходів; залучення місцевих культурних діячів і блогерів до івентів; інформування про подію (афіші, створення подій у соцмережах, інше); пошук підрядників для різних заходів; комунікація з видавництвами та авторами; ведення звітності та аналіз результативності заходів; створення у книгарні культурного осередку. |
робота в книжковій мережі, що постійно розвивається; договірна оплата (за кожен захід); формат роботи — віддалено, присутність на заходах; знижка працівника.
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
SMM-менеджер |
Грош |
відповідальність; грамотна усна та письмова мова; уважність; креативність. |
розробляти та впроваджувати маркетингову стратегію компанії; вести соцмережі бренду (Instagram, Facebook, TikTok); створювати контент: від ідеї до реалізації (тексти, фото, відео, графіка); налаштовувати таргетовану рекламу, проводити аналіз кампаній і оптимізувати їх. працювати з аудиторією: взаємодіяти через коментарі, директ, інтерактиви; проводити дослідження ринку, аналізувати конкурентів і впроваджувати нові рішення; робота з блогерами, організація колаборацій; участь в організації та проведенні відкриттів, розіграшів та заходах; звітність; створення контенту: тексти, відео (Canva, Photoshop або подібні); розуміння таргетингу; вміння аналізувати дані (Facebook Ads, Google Ads та інструменти аналітики) та перетворювати їх на рішення; вміння фотографувати на камеру та телефон. |
конкурентна заробітна плата, яка визначатиметься відповідно до досвіду та навичок; можливість розвитку та навчання в сучасному середовищі; гнучкий графік роботи Пн.-Пт. (Сб.Нд.-вихідний) з 08:00 до 17:00; обідня перерва; дружня та творча атмосфера в колективі.
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Касир |
АБ, АТ Радабанк |
вища, середньо-спеціальна освіта; досвід роботи на аналогічній посаді у банківській сфері; знання нормативних документів НБУ; чесність; комунікабельність. |
прийом та видача готівки за прибутковими та видатковими касовими документами; валютообмінні операції; формування розрахунково-касових документів за проведеними операціями; забезпечення високої якості обслуговування. |
офіційне працевлаштування та соціальні гарантії; 28 днів оплачуваної відпустки щорічно; медичне страхування; конкурентна заробітна плата та бонуси; корпоративне навчання для вашого професійного росту; надійність та стабільність; навчання та розвиток. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з бронювання туристичних послуг |
ТОВ Бомба Тур |
впевнений користувач MS Office, Google Docs; навички роботи з великим обсягом інформації; знання туристичних напрямків; володіння англійською мовою на рівні, достатньому для комунікації з партнерами; вміння працювати в команді; відповідальність; уважність до деталей; відмінні комунікативні та організаційні навички; досвід в туристичній сфері; досвід самостійних подорожей. |
пошуком і бронюванням готелів; взаємодіяти з гідами та туристичними локаціями: пошук, бронювання та подальша співпраця; бронюванням залізничних квитків.
|
можливість ініціювати та реалізовувати власні ідеї, які мають вплив на продукт; поетапна адаптація в посаду: план навчання, закріплений наставник, детальні інструкції та зворотний зв’язок після кожного етапу; офіційне працевлаштування та гарантії за КЗпП; комфортний офіс у центрі міста; графік роботи Пн-Пт (09:00−18:00/10:00−19:00); можливість кар'єрного зростання; можливість мандрувати за спеціальними умовами. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з туризму |
Артинов Travel |
досвід роботи в туризмі; досвід власних подорожей; досвід продаж; комунікативність; відповідалдьність; уважність; грамотна українська мова. робота з CRM та системами бронювання буде плюсом, але НЕ обовязково; бажання вчитись та розвиватись. |
робота в офісі: створення програм турів, пошук та складання нових маршрутів, спілкування з клієнтами, розуміння як дати ТЗ дизайнеру або СММ щоб прорекламувати тур; повний цикл продажу та супроводження клієнта: від встановлення контакту до повернення з подорожі; вміння оперативно і якісно шукати інформацію; стильне ведення інстаграму та навички СММ чи монтування відео. |
можливість займатися улюбленою справою, навчатись новому та розвиватись в цьому напрямку з найкращими; графік роботи Понеділок — П’ятниця з 10:00 до 18:00 ; фіксована ставка + % від комісії за проданим туром (більш детально обговорюється на співбесіді); молодий, дружній колектив, позитивна атмосфера на роботі. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Системний адміністратор |
Agency Беліф |
|
експлуатація мереж передачі (vSAN, iSCSI), моніторинг доступності. Усунення інцидентів, аварій; встановлення, налаштування та адміністрування рішень Veeam Backup & Replication для створення та керування резервними копіями віртуальних машин; моніторинг, аналіз та усунення технічних проблем, що виникають у середовищі віртуалізації; ведення документації (написання та підтримання в актуальному стані); консультації щодо можливостей та обмежень середовищ віртуалізації; формування типових рішень щодо нестандартних запитів; участь у спільних інфраструктурних проектах. участь у плануванні та реалізації перспективних проектів з розгортання нових ІТ-систем та продуктів та розширення їх функціональності. |
можливість професійного і кар'єрного зростання; корпоративна культура, яка мотивує та заряджає позитивом; 5-денний робочий тиждень, з 09:00 до 18:00, вихідні: Сб, Нд; гідна та своєчасна оплата праці з прозорою системою нарахувань; можливість розвиватися і навчатися в компанії та будувати власну кар'єру; різноманітні корпоративні заходи; цінуємо наших співробітників та партнерів (орієнтуємось на клієнта); розвиваємось в дусі взаємоповаги та довіри (комунікуємо та адаптовуємось); працюємо про-активно та в дусі підприємництва (відповідальні та стресостійкі); орієнтовність на результат. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Працівник закладу ресторанного господарства |
ЛТД, ПІІ МакДональдз Юкрейн |
любов до спілкування; бажання розвиватися та зростати. |
приготування смачних бургерів та іншої продукції компанії; формування замовлення та обслуговування відвідувачів ресторану; підтримання чистоти у ресторані. |
робота в міжнародній компанії; стабільна заробітна плата з виплатою два рази на місяць, або щотижня періодичність виплат обирається самостійно; додатково можна отримати щомісячний та річний бонус; гнучкий графік роботи можливість відпрацьовувати від 5-ти годин у зазначений проміжок часу; офіційне працевлаштування; соціальний пакет згідно КЗпП України оплачувані відпустки, лікарняні, навчальні сесії; знижка на продукцію компанії; різноманітні конкурси та мотиваційні програми; можливість особистого та професійного розвитку: корпоративні тренінги та курси; молода, енергійна та надзвичайно дружна команда; кожен працівник має доступ до платформи піклування про ментальне здоров’я та сесій з психологом; перехід в укриття під час повітряної тривоги із збереженням 100% оплати праці в цей час. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер по роботі з клієнтами малого та середнього бізнесу |
DTEK |
досвід роботи в продажах (з B2B клієнтами буде тільки плюсом); проактивність; енергійність; готовність знаходити рішення в будь-яких ситуаціях; грамотна усна та письмова мова (обов'язково); командність; робота на результат; бажаєш заробляти; швидко навчаєшся. |
ведення перемовин; підготовка комерційних пропозицій для клієнтів; оформлення документів; продзвін теплої та холодної бази на предмет залучення клієнтів на постачання е/е та природного газу; виявлення потреб клієнтів та вміння працювати з ними; переконувати та знаходити спільну мову з клієнтами. |
команда професіоналів; цікаві проєкти; професійний розвиток; можливості кар'єрного зростання; корисні тренінги та командоутворюючі заходи; психологічна підтримка; подарунки при оформленні та з нагоди знакових подій (свята, народження дитини тощо); програма вдячності «дякую тобі» з можливістю отримати крутий мерч; офіційне працевлаштування; конкурентна зарплата (завжди вчасна та прозора винагорода), місячний бонус; медичне страхування. |
Відправити резюме можна за посиланням. |