Вакансії для студентів і випускників станом на 06.03.2025
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Менеджер по роботі з клієнтами банку, оператор call-центру |
Датагруп |
уважність; грамотна усна та письмова мова; надійність; бажання вчитися і розвиватися. |
робота з клієнтами; робота з базою даних; прийом вхідних дзвінків; консультування клієнтів по вхідній лінії; дотримуватись правил та стандартів роботи; реєстрування інформації в базі даних. |
офіційне працевлаштування; оплачуване навчання; відпустки та лікарняні; медичне страхування; нормований графік: 5/2 позмінно (від 6-ти робочих годин); комфортний офіс: завжди зі світлом та теплим чаєм або кавою; гідна оплата праці: стабільна ставка+бонуси. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бізнес-асистент, помічник власника компанії |
Grand Car |
відповідальність; організованість; комунікабельність; активність; аналітичне мислення; досвід роботи напряму з керівником або на схожій посаді; орієнтованість на постійний розвиток і професійне зростання; володіння відмінними комунікативними та аналітичними навичками. |
аналіз даних; робота з великим обсягом інформації; виконувати особисті доручення керівника; комунікація з партнерами, підрядниками; організація зустрічей з топ-менеджерами компанії; виконування стратегічних задач, пов’язаних з розвитком бізнесу; аналіз, інтерпретація даних та підготовка аналітичних звітів для керівництва; контролювати важливі проекти та підтримувати операційні процеси. |
конкурентна заробітна плата+ бонуси за досягнення результатів; зручний графік роботи, з можливістю працювати віддалено або у офісі у м. вінниця; кар'єрні перспективи: з нами ти будеш рости як професіонал, працюючи з власниками міжнародного бізнесу; професійне навчання за рахунок компанії. ми інвестуємо понад $50 000 на рік у розвиток команди; класна команда; поруч із тобою будуть професіонали, відібрані через ретельний hr-процес; прямий доступ до керівництва: ти зможеш вчитися у засновників, ставити питання та реалізовувати власні ідеї, отримуючи винагороду за їх успішну реалізацію. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
HR-менеджер |
Agency Беліф |
користувач ПК (MS Office); знання методів підбору персоналу; досвід управління HR функцією; багатозадачність. |
управління HR-процесами: планування, підбір, адаптація, оцінка та розвиток персоналу; формування та робота з кадровим резервом; здійснення первинного кадрового документообігу; розвиток корпоративної культури. |
можливість професійного і кар'єрного зростання; корпоративна культура, яка мотивує та заряджає позитивом; 5-денний робочий тиждень, з 09:00 до 18:00, вихідні: Сб, Нд; гідна та своєчасна оплата праці з прозорою системою нарахувань; можливість розвиватися і навчатися в компанії та будувати власну кар'єру; різноманітні корпоративні заходи; цінуємо наших співробітників та партнерів (орієнтуємось на клієнта); розвиваємось в дусі взаємоповаги та довіри (комунікуємо та адаптовуємось); працюємо про-активно та в дусі підприємництва (відповідальні та стресостійкі); ростемо та розвиваємось (орієнтуємось на результат). |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер по роботі з клієнтами |
Gift Up |
здатність до навчання. |
ведення CRM; продаж. |
гідна заробітна плата; курси SMM$ можливість впливати на свій дохід та вихідні; |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Економіст з обслуговування приватних осіб |
банк Креді Агріколь |
вища економічна або фінансова освіта; досвід роботи на аналогічній посаді буде перевагою; теоретичні та практичні навички ведення ефективних переговорів; ініціативність; відповідальність; комунікативність; гарна вимова та комунікативні навички. |
визначення потреб клієнтів відділення; презентація та продаж банківських продуктів та послуг; підтримка та обслуговування стратегічних зарплатно-карткових продуктів; формування та ведення кредитних справ клієнтів. |
стабільна, своєчасна і конкурентна зарплата та щомісячні бонуси за результатами роботи відділення; соціальні гарантії відповідно до КЗпП, відпустки (28 днів), а також страхування життя за рахунок Банку та медичне страхування після 3 місяців роботи; можливість працювати в комфортному офісіі; навчання та можливості професійного зростання у великій міжнародній компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер по роботі з документами та фінансами |
Grand Car |
досвід у виконанні завдань та готовий якісно їх реалізовувати; працювати з бухгалтерськими програмами або у будь-якій CRM-системі (буде перевагою); вільне володіння пакетом Microsoft Office; уважність; прискіпливість до деталей; організованість; відповідальність; робота з великими обсягами інформації. |
веденням обліку, первинна документація, контроль платежів і зарплат; здійснення контролю за рухом грошових коштів та розрахунками з клієнтами у CRM-системі; підтримування інші процеси, що стосуються документообігу та фінансів, за потреби. |
стабільна зарплата + бонуси. вчасні виплати, та можливість впливати на свій дохід; робочий графік: Понеділок-П'ятниця, 09:00 — 18:00; комфортні умови: сучасний офіс у центрі міста, генератор і Starlink для безперебійної роботи навіть під час блекаутів; офіційне працевлаштування, відпустка за рахунок компанії; сучасність, у нас крута команда, енергійна атмосфера та динамічний підхід до роботи; зручна для контролю операцій CRM-система; кар'єрний ріст: у нас немає — ти можеш вирости до топ-позицій, якщо покажеш свої результати; можливості: оплачувані тренінги та майстер-класи, щоб ти міг постійно розвиватися. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Піцайоло |
мережа ресторанів TerraMare |
вміння працювати в команді; охайність; організованість; досвід роботи на піца процес (бажано). |
нарізка заготовок; викладання матеріалів на тісто; випікання піці; видача готової піці. |
позмінний графік: 10:00—21:30; гідна оплата : ставка + %; корпоративне харчування; бонуси та премії за плідну роботу. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Офіціант |
Аудиторія |
пунктуальність; охайний зовнішній вигляд; акуратність; грамотно поставлене мовлення; комунікабельність; бажання вчитися та розвиватися. |
обслуговування гостей. |
графік роботи з 09:00 до 22:00, позмінний. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з бронювання туристичних послуг |
ТОВ Бомба Тур |
впевнений користувач MS Office, Google Docs; навички роботи з великим обсягом інформації; знання туристичних напрямків; володіння англійською мовою на рівні, достатньому для комунікації з партнерами; вміння працювати в команді; відповідальність; уважність до деталей; відмінні комунікативні та організаційні навички; досвід в туристичній сфері; досвід самостійних подорожей. |
пошуком і бронюванням готелів; взаємодіяти з гідами та туристичними локаціями: пошук, бронювання та подальша співпраця; бронюванням залізничних квитків. |
можливість ініціювати та реалізовувати власні ідеї, які мають вплив на продукт; поетапна адаптація в посаду: план навчання, закріплений наставник, детальні інструкції та зворотний зв’язок після кожного етапу; офіційне працевлаштування та гарантії за КЗпП; комфортний офіс у центрі міста; графік роботи Пн-Пт (09:00−18:00/10:00−19:00); можливість кар'єрного зростання; можливість мандрувати за спеціальними умовами. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з туризму |
Артинов Travel |
досвід роботи в туризмі; досвід власних подорожей; досвід продаж; комунікативність; відповідалдьність; уважність; грамотна українська мова. робота з CRM та системами бронювання буде плюсом, але НЕ обовязково; бажання вчитись та розвиватись. |
робота в офісі: створення програм турів, пошук та складання нових маршрутів, спілкування з клієнтами, розуміння як дати ТЗ дизайнеру або СММ щоб прорекламувати тур; повний цикл продажу та супроводження клієнта: від встановлення контакту до повернення з подорожі; вміння оперативно і якісно шукати інформацію; стильне ведення інстаграму та навички СММ чи монтування відео. |
можливість займатися улюбленою справою, навчатись новому та розвиватись в цьому напрямку з найкращими; графік роботи Понеділок — П’ятниця з 10:00 до 18:00 ; фіксована ставка + % від комісії за проданим туром (більш детально обговорюється на співбесіді); молодий, дружній колектив, позитивна атмосфера на роботі. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Системний адміністратор |
|
|
експлуатація мереж передачі (vSAN, iSCSI), моніторинг доступності. Усунення інцидентів, аварій; встановлення, налаштування та адміністрування рішень Veeam Backup & Replication для створення та керування резервними копіями віртуальних машин; моніторинг, аналіз та усунення технічних проблем, що виникають у середовищі віртуалізації; ведення документації (написання та підтримання в актуальному стані); консультації щодо можливостей та обмежень середовищ віртуалізації; формування типових рішень щодо нестандартних запитів; участь у спільних інфраструктурних проектах. участь у плануванні та реалізації перспективних проектів з розгортання нових ІТ-систем та продуктів та розширення їх функціональності. |
можливість професійного і кар'єрного зростання; корпоративна культура, яка мотивує та заряджає позитивом; 5-денний робочий тиждень, з 09:00 до 18:00, вихідні: Сб, Нд; гідна та своєчасна оплата праці з прозорою системою нарахувань; можливість розвиватися і навчатися в компанії та будувати власну кар'єру; різноманітні корпоративні заходи; цінуємо наших співробітників та партнерів (орієнтуємось на клієнта); розвиваємось в дусі взаємоповаги та довіри (комунікуємо та адаптовуємось); працюємо про-активно та в дусі підприємництва (відповідальні та стресостійкі); орієнтовність на результат. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Мережевий інженер |
ТОВ НПК ХОУМ-НЕТ |
знання протоколів динамічної маршрутизації сімейства OSPF, BGP; розумієте сучасні телекомунікаційні технології — IP, Ethernet, VLAN, QinQ, STP, VPN, PON, ВОЛЗ; досвід роботи з обладнанням Juniper, Huawei, Cisco, A10. |
участь в проектуванні архітектури корпоративної та технологічних мереж компанії; підтримка актуальності IP плану, нумерації VLAN; налаштування та адміністрування комутаторів рівня доступу; технічна підтримка користувачів; налаштування маршрутизаторів. |
драйвова крута команда; конкурентна та стабільна зарплата; соціальні гарантії; супровід наставника/ментора; корпоративне навчання, тренінги, командні заходи; можливості професійного та кар'єрного росту. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Працівник закладу ресторанного господарства |
ЛТД, ПІІ МакДональдз Юкрейн |
любов до спілкування;
бажання розвиватися та зростати. |
приготування смачних бургерів та іншої продукції компанії;
формування замовлення та обслуговування відвідувачів ресторану;
підтримання чистоти у ресторані. |
робота в міжнародній компанії; стабільна заробітна плата з виплатою два рази на місяць, або щотижня періодичність виплат обирається самостійно; додатково можна отримати щомісячний та річний бонус; гнучкий графік роботи можливість відпрацьовувати від 5-ти годин у зазначений проміжок часу; офіційне працевлаштування; соціальний пакет згідно КЗпП України оплачувані відпустки, лікарняні, навчальні сесії; знижка на продукцію компанії; різноманітні конкурси та мотиваційні програми; можливість особистого та професійного розвитку: корпоративні тренінги та курси; молода, енергійна та надзвичайно дружна команда; кожен працівник має доступ до платформи піклування про ментальне здоров’я та сесій з психологом; перехід в укриття під час повітряної тривоги із збереженням 100% оплати праці в цей час. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер по роботі з клієнтами |
Dnipro-M |
здатність до навчання; емпатійність; толерантність; підхід до найемоційнішого співрозмовника; умієте чути та розуміти; володіння українською мовою як усно, так і письмово; бажання допомагати клієнтам і проявляти увагу до їх потреб; гнучкість та готовність швидко адаптуватися до змін. |
консультація споживачів та надання професійної допомоги та відповіді на запитання через телефону комунікацію; забезпечення високим рівнем обслуговування клієнтів; розвиток з командою однодумців. |
робота у компанії що розвивається та дружньому колективі, який заряджає, де кожен цінується та підтримується; комфортний офіс, кава-брейки та смаколики; графік роботи 5/2 (плаваючі вихідні) з 08:00 до 20:00 (8 годин робочих + обідня година); конкурентоспроможна заробітна плата та можливість кар'єрного зростання; тренінги та бізнес-івенти від нашої академії корпоративної освіти; можливість роботи з міжнародними проектами (представлені в країнах Європи); крута програма лояльності для працівників; індивідуальна система знижок в мережі заправок Wog. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Адміністратор салону краси |
салон краси (Вінниця) Фея |
досвід від 1 року на адміністративній або клієнтській посаді; відповідальність; комунікабельність; організованість; знання ПК (MS Office), базові навички роботи з камерою смартфона; вміння працювати в команді та створювати доброзичливу атмосферу; графік роботи: 2/2, з 08:00 до 20:00; |
організація бездоганного сервісу для клієнтів; прийом дзвінків та обробка записів; контроль виконання послуг та координація роботи майстрів; ведення документації, формування звітності — ведення програми; контроль чистоти, атмосфери та стану обладнання; фотофіксація результатів роботи майстрів; взаємодія з постачальниками; |
офіційне працевлаштування; гідна оплата праці — гарантована ставка + KPI-бонуси комфортні умови роботи — оновлений, сучасний салон; професійний розвиток — можливості кар'єрного зростання; дружній колектив — підтримка та гармонійна атмосфера; графік роботи: 2/2, з 08:00 до 20:00 |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бариста |
Бегемоті |
активність. |
приготування напоїв; продаж напоїв та азійських десертів; якісне консультування по власній продукції, азійському стенду та к-поп товарам; створення та стікерація заготовок; підтримувати робоче місце в чистоті; створення постачань та слідкування за залишками розхідних матеріалів. |
виплата зарплатні щотижня; гнучкий графік роботи; кайфовий колектив та керівництво; офіційне працевлаштування; корпоративні знижки; маємо аптечку із інструкціями до ліків; навчання та підтримку від професіоналів у галузі; дружня атмосфера та можливість розвивати свій талант. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер по роботі з клієнтами малого та середнього бізнесу |
DTEK |
досвід роботи в продажах (з B2B клієнтами буде тільки плюсом); проактивність; енергійність; готовність знаходити рішення в будь-яких ситуаціях; грамотна усна та письмова мова (обов'язково); командність; робота на результат; бажаєш заробляти; швидко навчаєшся. |
ведення перемовин; підготовка комерційних пропозицій для клієнтів; оформлення документів; продзвін теплої та холодної бази на предмет залучення клієнтів на постачання е/е та природного газу; виявлення потреб клієнтів та вміння працювати з ними; переконувати та знаходити спільну мову з клієнтами.
|
команда професіоналів; цікаві проєкти; професійний розвиток; можливості кар'єрного зростання; корисні тренінги та командоутворюючі заходи; психологічна підтримка; подарунки при оформленні та з нагоди знакових подій (свята, народження дитини тощо); програма вдячності «дякую тобі» з можливістю отримати крутий мерч; офіційне працевлаштування; конкурентна зарплата (завжди вчасна та прозора винагорода), місячний бонус; медичне страхування. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Помічник офіціанта |
ЧаЧа |
комунікабельність; стресостійкість; робота в команді; здатність до навчання; уважність; ввічливість; бажання вчитися і розвиватися; позитивне мислення; стабільність; вміння працювати під час стресових ситуацій і зберігати позитивний настрій; вік від 18 років. |
допомога офіціантам; доставляємо страви та напої до столиків, забезпечуючи швидке та якісне обслуговування; підтримуємо чистоту і порядок у залі, столиках та інших робочих місцях; дотримуємося стандартів безпеки та гігієни, щоб забезпечити здоров’я гостей і персоналу. |
гнучкий графік роботи, який можна підібрати під свої потреби; можливості для професійного розвитку та кар'єрного зростання; дружня та сприятлива робоча атмосфера; щорічна відпустка (24 календарні дні на рік). |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Стажер в технічну підтримку (service desk) |
UKRSIBBANK BNP Paribas Group |
освіта технічна (бажано); досвід роботи (бажано); відповідальність; стресостійкість; аналітичність. |
консультування; приймання; реєстрування; супроводження; контролювання; звернення користувачів з проблем АБС Банку, систем електронного банкінгу; супроводження інцидентів в роботі АБС Банку, систем електронного банкінгу надає інформацію користувачам про нові та існуючі інформаційні сервіси; надання документації на прохання користувачів; своєчасне формування та надання звітностей у встановленому порядку; проведення масових інформувань користувачів у межах функціоналу підрозділу; контролювання рівня якості надаваних інформаційних сервісів в межах свого функціоналу. |
офіційне працевлаштування; медичне страхування та страхування життя, повністю оплачене банком; заробітна плата на рівні провідних топ-роботодавців; 25 днів щорічної відпустки, додаткові дні відпустки на пам’ятні події, соціальні відпустки у відповідності до законодавства України; щорічні перегляди заробітної плати відповідно до власної ефективності та фінансових показників Банку; навчання: Школа лідера, Сервіс дизайну, Бізнес аналітики, Data, Digital, Agile та програму розвитку талантів I-Players та широкий набір мікро-тренінгів (SQL, BI, EQ, тощо); можливість брати участь у програмі внутрішньої та міжнародної мобільності до BNP Paribas Group; підтримка працівників постійно навчатись та професійно розвиватись; щороку наші працівники складають індивідуальний план розвитку разом з керівником чи ментором і впевнено рухаються до мети; програма «War&Lifebalance: як повернути життя в життя» — це практичні воркшопи з фахівцями для підтримки емоційного стану; в рамках програми «New Ways of Working» дайджест з порадами від експертів щодо підтримки фізичного та ментального здоров’я; рівні можливості: різноманітність, інклюзивність; залучення до проєктів сталого розвитку та корпоративно-соціальної відповідальності. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
SMM-спеціаліст (Instagram) |
ФЛП Александров В.О. |
досвід створення креативного контенту від 1 року; добре розумієшся на алгоритмах Instagram; відчуваєш стиль, знання трендів соціальних мереж; володієш базовими навичками дизайну (кольори, розташування тексту); слідкуєш за трендами та оновленнями; володієш програмами для створення відеоконтенту; багатозадачність; відповідальність; стресостійкість; актуальне портфоліо (або надання сторінок, які вели); вільно володієш українською мовою. |
планування та створення сценаріїв для відеоконтенту; професійний монтаж відеороликів з використанням трендових технік та підходів; аналізувати та працювати над покращенням контенту; постійна генерація нових ідей та їх реалізація; ведення сторінок на сторінці інстаграм. |
заробітна плата.+бонуси, яка залежить від твого початкового рівня; робота в компанії штаті, яка більше 3 років працює на ринку України; адаптація з можливістю поетапного кар'єрного зростання до керівника напряму; можливість пропонувати та реалізовувати свої ідеї; доступ до деяких інструментів для якісної роботи; графік роботи: 5/2 (субота-неділя: вихідні). |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер, менеджерка з розвитку торговельної мережі |
мультимаркет Аврора |
досвід успішних переговорів у різних сферах; умієш знаходити нестандартні рішення; пунктуальність; відповідальність; уважність; ефективність; бажання вчитись та розвиватись. |
пошук приміщень (згідно вимоги компанії); ведення переговорів щодо відкриття магазину; своєчасне оформлення договорів оренди на вигідних для компанії умовах; ведення переговорів, пов'язаних з діяльністю магазинів — з орендою власників та всіма державними інстанціями; своєчасне відкриття/закриття магазинів: згідно з планом, терміном та прописаною стандартною інструкцією; виконання щомісячного плану з відкритих об'єктів роздрібної торгівлі, відповідно до річного плану розвитку; організація системної роботи з моніторингу нових (діючих) об'єктів у різних регіонах; ведення переговорів з орендодавцями. |
своєчасна заробітна плата; графік роботи: 3 дні з 08:00 до 19:30, 3 дні з 20:00 до 07:30, 3 вихідних.; офіційне працевлаштування згідно КЗпП з першого робочого дня; гідна оплата праці за результатами роботи; система наставництва та злагоджена командна робота; команда, де твоя думка буде почута та гідно оцінена; участь у цікавих та інноваційних проєктах; лояльне ставлення компанії: велопарковка, доставка обідів, біговий клуб, навчальний центр, корпоративні заходи; корпоративний магазин на території офісу; підтримки — можливість придбати товари зі знижкою до 50%; програма лояльності для співробітників компанії аврора передбачає 15% знижку на покупки в магазинах мереж; навчання та можливість підвищувати кваліфікацію; різноманітні тренінги у внутрішньому навчальному центрі; навчайся, ділись, впроваджуй знання та заощаджуй 100% вартості тренінгів, які компенсує компанія; облаштовані зони фудкорту та відпочинку, з можливість придбати смачний свіжий обід та снеки. корпоративний розвіз та власний bla-bla-car; парковка для велосипедів та автомобілів, прокат велосипедів; дисконт-клуб від партнерів; для працевлаштування на період воєнного стану обов’язково для чоловіків потрібно мати при собі дійсний документ про військовий облік. |
Відправити резюме можна за посиланням. |