Бүгүн Mostbet букмекердик кеңсесине кошулуп, Кыргызстанда спорттук мелдештерден жана онлайн оюндарынан максималдуу ырахат жана пайда алыңыз. Бул жерден сиз спорттук иш-чаралар үчүн эң мыкты коэфициенттерди, ошондой эле ар кандай бонустарды жана акцияларды, бекер коюмдарды, бекер айлануулар жана Мостбет промо коддорун таба аласыз. Биздин веб-сайтты колдонуу оңой жана жөнөкөй, ал эми букмекерликти ого бетер ыңгайлуу кылуу үчүн профессионалдар командасы сиз үчүн мобилдик тиркемени иштеп чыгышты.
English

Посада

Підприємство

Вимоги до кандидатів:

Посадові обов’язки:

Умови праці:

Як податися?

Менеджер по роботі з клієнтами банку, оператор call-центру

 

Датагруп

уважність;

грамотна усна та письмова мова;

надійність;

бажання вчитися і розвиватися.

робота з клієнтами;

робота з базою даних;

прийом вхідних дзвінків;

консультування клієнтів по вхідній лінії;

дотримуватись правил та стандартів роботи;

реєстрування інформації в базі даних.

офіційне працевлаштування;

оплачуване навчання;

відпустки та лікарняні;

медичне страхування;

нормований графік: 5/2 позмінно (від 6-ти робочих годин);

комфортний офіс: завжди зі світлом та теплим чаєм або кавою;

гідна оплата праці: стабільна ставка+бонуси.

Відправити резюме можна за посиланням.

Бізнес-асистент, помічник власника компанії

 

Grand Car

відповідальність;

організованість;

комунікабельність;

активність;

аналітичне мислення;

досвід роботи напряму з керівником або на схожій посаді;

орієнтованість на постійний розвиток і професійне зростання;

володіння відмінними комунікативними та аналітичними навичками.

аналіз даних;

робота з великим обсягом інформації;

виконувати особисті доручення керівника;

комунікація з партнерами, підрядниками;

організація зустрічей з топ-менеджерами компанії;

виконування стратегічних задач, пов’язаних з розвитком бізнесу;

аналіз, інтерпретація даних та підготовка аналітичних звітів для керівництва;

контролювати важливі проекти та підтримувати операційні процеси.

конкурентна заробітна плата+ бонуси за досягнення результатів;

зручний графік роботи, з можливістю працювати віддалено або у офісі у м. вінниця;

кар'єрні перспективи: з нами ти будеш рости як професіонал, працюючи з власниками міжнародного бізнесу;

професійне навчання за рахунок компанії. ми інвестуємо понад $50 000 на рік у розвиток команди;

класна команда;

поруч із тобою будуть професіонали, відібрані через ретельний hr-процес;

прямий доступ до керівництва: ти зможеш вчитися у засновників, ставити питання та реалізовувати власні ідеї, отримуючи винагороду за їх успішну реалізацію.

Відправити резюме можна за посиланням.

HR-менеджер

 

Agency Беліф 

користувач ПК (MS Office);

знання методів підбору персоналу;

досвід управління HR функцією;

багатозадачність.

управління HR-процесами: планування, підбір, адаптація, оцінка та розвиток персоналу;

формування та робота з кадровим резервом;

здійснення первинного кадрового документообігу;

розвиток корпоративної культури.

можливість професійного і кар'єрного зростання;

корпоративна культура, яка мотивує та заряджає позитивом;

5-денний робочий тиждень, з 09:00 до 18:00, вихідні: Сб, Нд;

гідна та своєчасна оплата праці з прозорою системою нарахувань;

можливість розвиватися і навчатися в компанії та будувати власну кар'єру;

різноманітні корпоративні заходи;

цінуємо наших співробітників та партнерів (орієнтуємось на клієнта);

розвиваємось в дусі взаємоповаги та довіри (комунікуємо та адаптовуємось);

працюємо про-активно та в дусі підприємництва (відповідальні та стресостійкі);

ростемо та розвиваємось (орієнтуємось на результат).

Відправити резюме можна за посиланням.

Менеджер по роботі з клієнтами

Gift Up

здатність до навчання.

ведення CRM;

продаж.

гідна заробітна плата;

курси SMM$

можливість впливати на свій дохід та вихідні;

Відправити резюме можна за посиланням.

Економіст з обслуговування приватних осіб

банк Креді Агріколь

вища економічна або фінансова освіта;

досвід роботи на аналогічній посаді буде перевагою;

теоретичні та практичні навички ведення ефективних переговорів;

ініціативність;

відповідальність;

комунікативність;

гарна вимова та комунікативні навички.

визначення потреб клієнтів відділення;

презентація та продаж банківських продуктів та послуг;

підтримка та обслуговування стратегічних зарплатно-карткових продуктів;

формування та ведення кредитних справ клієнтів.

стабільна, своєчасна і конкурентна зарплата та щомісячні бонуси за результатами роботи відділення;

соціальні гарантії відповідно до КЗпП, відпустки (28 днів), а також страхування життя за рахунок Банку та медичне страхування після 3 місяців роботи;

можливість працювати в комфортному офісіі;

навчання та можливості професійного зростання у великій міжнародній компанії.

Відправити резюме можна за посиланням.

Менеджер по роботі з документами та фінансами

Grand Car

досвід у виконанні завдань та готовий якісно їх реалізовувати;

працювати з бухгалтерськими програмами або у будь-якій CRM-системі (буде перевагою);

вільне володіння пакетом Microsoft Office;

уважність;

прискіпливість до деталей;

організованість;

відповідальність;

робота з великими обсягами інформації.

веденням обліку, первинна документація, контроль платежів і зарплат;

здійснення контролю за рухом грошових коштів та розрахунками з клієнтами у CRM-системі;

підтримування інші процеси, що стосуються документообігу та фінансів, за потреби.

стабільна зарплата + бонуси. вчасні виплати, та можливість впливати на свій дохід;

робочий графік: Понеділок-П'ятниця, 09:00 — 18:00;

комфортні умови: сучасний офіс у центрі міста, генератор і Starlink для безперебійної роботи навіть під час блекаутів;

офіційне працевлаштування, відпустка за рахунок компанії;

сучасність, у нас крута команда, енергійна атмосфера та динамічний підхід до роботи;

зручна для контролю операцій CRM-система;

кар'єрний ріст: у нас немає — ти можеш вирости до топ-позицій, якщо покажеш свої результати;

можливості: оплачувані тренінги та майстер-класи, щоб ти міг постійно розвиватися.

Відправити резюме можна за посиланням.

Піцайоло

мережа ресторанів TerraMare

вміння працювати в команді;

охайність;

організованість;

досвід роботи на піца процес (бажано).

нарізка заготовок;

викладання матеріалів на тісто;

випікання піці;

видача готової піці.

позмінний графік: 10:00—21:30;

гідна оплата : ставка + %;

корпоративне харчування;

бонуси та премії за плідну роботу.

Відправити резюме можна за посиланням.

Офіціант

 

Аудиторія

пунктуальність;

охайний зовнішній вигляд;

акуратність;

грамотно поставлене мовлення;

комунікабельність;

бажання вчитися та розвиватися.

обслуговування гостей.

графік роботи з 09:00 до 22:00, позмінний.

Відправити резюме можна за посиланням.

Менеджер з бронювання туристичних послуг

ТОВ Бомба Тур

впевнений користувач MS Office, Google Docs;

навички роботи з великим обсягом інформації;

знання туристичних напрямків;

володіння англійською мовою на рівні, достатньому для комунікації з партнерами;

вміння працювати в команді;

відповідальність;

уважність до деталей;

відмінні комунікативні та організаційні навички;

досвід в туристичній сфері;

досвід самостійних подорожей.

пошуком і бронюванням готелів;

взаємодіяти з гідами та туристичними локаціями: пошук, бронювання та подальша співпраця;

бронюванням залізничних квитків.

можливість ініціювати та реалізовувати власні ідеї, які мають вплив на продукт;

поетапна адаптація в посаду: план навчання, закріплений наставник, детальні інструкції та зворотний зв’язок після кожного етапу;

офіційне працевлаштування та гарантії за КЗпП;

комфортний офіс у центрі міста;

графік роботи Пн-Пт (09:00−18:00/10:00−19:00);

можливість кар'єрного зростання;

можливість мандрувати за спеціальними умовами.

Відправити резюме можна за посиланням.

Менеджер з туризму

Артинов Travel

досвід роботи в туризмі;

досвід власних подорожей;

досвід продаж;

комунікативність;

відповідалдьність;

уважність;

грамотна українська мова.

робота з CRM та системами бронювання буде плюсом, але НЕ обовязково;

бажання вчитись та розвиватись.

робота в офісі: створення програм турів, пошук та складання нових маршрутів, спілкування з клієнтами, розуміння як дати ТЗ дизайнеру або СММ щоб прорекламувати тур;

повний цикл продажу та супроводження клієнта: від встановлення контакту до повернення з подорожі;

вміння оперативно і якісно шукати інформацію;

стильне ведення інстаграму та навички СММ чи монтування відео.

можливість займатися улюбленою справою, навчатись новому та розвиватись в цьому напрямку з найкращими;

графік роботи Понеділок — П’ятниця з 10:00 до 18:00 ;

фіксована ставка + % від комісії за проданим туром (більш детально обговорюється на співбесіді);

молодий, дружній колектив, позитивна атмосфера на роботі.

Відправити резюме можна за посиланням.

Системний адміністратор

 

 

експлуатація мереж передачі (vSAN, iSCSI), моніторинг доступності. Усунення інцидентів, аварій;

встановлення, налаштування та адміністрування рішень Veeam Backup & Replication для створення та керування резервними копіями віртуальних машин;

моніторинг, аналіз та усунення технічних проблем, що виникають у середовищі віртуалізації;

ведення документації (написання та підтримання в актуальному стані);

консультації щодо можливостей та обмежень середовищ віртуалізації;

формування типових рішень щодо нестандартних запитів;

участь у спільних інфраструктурних проектах. участь у плануванні та реалізації перспективних проектів з розгортання нових ІТ-систем та продуктів та розширення їх функціональності.

можливість професійного і кар'єрного зростання;

корпоративна культура, яка мотивує та заряджає позитивом;

5-денний робочий тиждень, з 09:00 до 18:00, вихідні: Сб, Нд;

гідна та своєчасна оплата праці з прозорою системою нарахувань;

можливість розвиватися і навчатися в компанії та будувати власну кар'єру;

різноманітні корпоративні заходи;

цінуємо наших співробітників та партнерів (орієнтуємось на клієнта);

розвиваємось в дусі взаємоповаги та довіри (комунікуємо та адаптовуємось);

працюємо про-активно та в дусі підприємництва (відповідальні та стресостійкі);

орієнтовність на результат.

Відправити резюме можна за посиланням.

Мережевий інженер

ТОВ НПК ХОУМ-НЕТ

знання протоколів динамічної маршрутизації сімейства OSPF, BGP;

розумієте сучасні телекомунікаційні технології — IP, Ethernet, VLAN, QinQ, STP, VPN, PON, ВОЛЗ;

досвід роботи з обладнанням Juniper, Huawei, Cisco, A10.

участь в проектуванні архітектури корпоративної та технологічних мереж компанії;

підтримка актуальності IP плану, нумерації VLAN;

налаштування та адміністрування комутаторів рівня доступу;

технічна підтримка користувачів;

налаштування маршрутизаторів.

драйвова крута команда;

конкурентна та стабільна зарплата;

соціальні гарантії;

супровід наставника/ментора;

корпоративне навчання, тренінги, командні заходи;

можливості професійного та кар'єрного росту.

Відправити резюме можна за посиланням.

Працівник закладу ресторанного господарства

ЛТД, ПІІ МакДональдз Юкрейн

любов до спілкування;

 

бажання розвиватися та зростати.

приготування смачних бургерів та іншої продукції компанії;

 

формування замовлення та обслуговування відвідувачів ресторану;

 

підтримання чистоти у ресторані.

робота в міжнародній компанії;

стабільна заробітна плата з виплатою два рази на місяць, або щотижня періодичність виплат обирається самостійно;

додатково можна отримати щомісячний та річний бонус;

гнучкий графік роботи можливість відпрацьовувати від 5-ти годин у зазначений проміжок часу;

офіційне працевлаштування;

соціальний пакет згідно КЗпП України оплачувані відпустки, лікарняні, навчальні сесії;

знижка на продукцію компанії;

різноманітні конкурси та мотиваційні програми;

можливість особистого та професійного розвитку: корпоративні тренінги та курси;

молода, енергійна та надзвичайно дружна команда;

кожен працівник має доступ до платформи піклування про ментальне здоров’я та сесій з психологом; 

перехід в укриття під час повітряної тривоги із збереженням 100% оплати праці в цей час.

Відправити резюме можна за посиланням.

Менеджер по роботі з клієнтами

Dnipro-M

здатність до навчання;

емпатійність;

толерантність;

підхід до найемоційнішого співрозмовника;

умієте чути та розуміти;

володіння українською мовою як усно, так і письмово;

бажання допомагати клієнтам і проявляти увагу до їх потреб;

гнучкість та готовність швидко адаптуватися до змін.

консультація споживачів та надання професійної допомоги та відповіді на запитання через телефону комунікацію;

забезпечення високим рівнем обслуговування клієнтів;

розвиток з командою однодумців.

робота у компанії що розвивається та дружньому колективі, який заряджає, де кожен цінується та підтримується;

комфортний офіс, кава-брейки та смаколики;

графік роботи 5/2 (плаваючі вихідні) з 08:00 до 20:00 (8 годин робочих + обідня година);

конкурентоспроможна заробітна плата та можливість кар'єрного зростання;

тренінги та бізнес-івенти від нашої академії корпоративної освіти;

можливість роботи з міжнародними проектами (представлені в країнах Європи);

крута програма лояльності для працівників;

індивідуальна система знижок в мережі заправок Wog.

Відправити резюме можна за посиланням.

Адміністратор салону краси

салон краси (Вінниця) Фея

досвід від 1 року на адміністративній або клієнтській посаді;

відповідальність;

комунікабельність;

організованість;

знання ПК (MS Office), базові навички роботи з камерою смартфона;

вміння працювати в команді та створювати доброзичливу атмосферу;

графік роботи: 2/2, з 08:00 до 20:00;

організація бездоганного сервісу для клієнтів;

прийом дзвінків та обробка записів;

контроль виконання послуг та координація роботи майстрів;

ведення документації, формування звітності — ведення програми;

контроль чистоти, атмосфери та стану обладнання;

фотофіксація результатів роботи майстрів;

взаємодія з постачальниками;

офіційне працевлаштування;

гідна оплата праці — гарантована ставка + KPI-бонуси

комфортні умови роботи — оновлений, сучасний салон;

професійний розвиток — можливості кар'єрного зростання;

дружній колектив — підтримка та гармонійна атмосфера;

графік роботи: 2/2, з 08:00 до 20:00

Відправити резюме можна за посиланням.

Бариста

Бегемоті

активність.

приготування напоїв;

продаж напоїв та азійських десертів;

якісне консультування по власній продукції, азійському стенду та к-поп товарам;

створення та стікерація заготовок;

підтримувати робоче місце в чистоті;

створення постачань та слідкування за залишками розхідних матеріалів.

виплата зарплатні щотижня;

гнучкий графік роботи;

кайфовий колектив та керівництво;

офіційне працевлаштування;

корпоративні знижки;

маємо аптечку із інструкціями до ліків;

навчання та підтримку від професіоналів у галузі;

дружня атмосфера та можливість розвивати свій талант.

Відправити резюме можна за посиланням.

Менеджер по роботі з клієнтами малого та середнього бізнесу

DTEK

досвід роботи в продажах (з B2B клієнтами буде тільки плюсом);

проактивність;

енергійність;

готовність знаходити рішення в будь-яких ситуаціях;

грамотна усна та письмова мова (обов'язково);

командність;

робота на результат;

бажаєш заробляти;

швидко навчаєшся.

ведення перемовин;

підготовка комерційних пропозицій для клієнтів;

оформлення документів;

продзвін теплої та холодної бази на предмет залучення клієнтів на постачання е/е та природного газу;

виявлення потреб клієнтів та вміння працювати з ними;

переконувати та знаходити спільну мову з клієнтами.

 

 

команда професіоналів;

цікаві проєкти;

професійний розвиток;

можливості кар'єрного зростання;

корисні тренінги та командоутворюючі заходи;

психологічна підтримка;

подарунки при оформленні та з нагоди знакових подій (свята, народження дитини тощо);

програма вдячності «дякую тобі» з можливістю отримати крутий мерч;

офіційне працевлаштування;

конкурентна зарплата (завжди вчасна та прозора винагорода), місячний бонус;

медичне страхування.

Відправити резюме можна за посиланням.

Помічник офіціанта

ЧаЧа

комунікабельність;

стресостійкість;

робота в команді;

здатність до навчання;

уважність;

ввічливість;

бажання вчитися і розвиватися;

позитивне мислення;

стабільність;

вміння працювати під час стресових ситуацій і зберігати позитивний настрій;

вік від 18 років.

допомога офіціантам;

доставляємо страви та напої до столиків, забезпечуючи швидке та якісне обслуговування;

підтримуємо чистоту і порядок у залі, столиках та інших робочих місцях;

дотримуємося стандартів безпеки та гігієни, щоб забезпечити здоров’я гостей і персоналу.

гнучкий графік роботи, який можна підібрати під свої потреби;

можливості для професійного розвитку та кар'єрного зростання;

дружня та сприятлива робоча атмосфера;

щорічна відпустка (24 календарні дні на рік).

Відправити резюме можна за посиланням.

Стажер в технічну підтримку (service desk)

UKRSIBBANK BNP Paribas Group

освіта технічна (бажано);

досвід роботи (бажано);

відповідальність;

стресостійкість;

аналітичність.

консультування;

приймання;

реєстрування;

супроводження;

контролювання;

звернення користувачів з проблем АБС Банку, систем електронного банкінгу;

супроводження інцидентів в роботі АБС Банку, систем електронного банкінгу надає інформацію користувачам про нові та існуючі інформаційні сервіси;

надання документації на прохання користувачів;

своєчасне формування та надання звітностей у встановленому порядку;

проведення масових інформувань користувачів у межах функціоналу підрозділу;

контролювання рівня якості надаваних інформаційних сервісів в межах свого функціоналу.

офіційне працевлаштування;

медичне страхування та страхування життя, повністю оплачене банком;

заробітна плата на рівні провідних топ-роботодавців;

25 днів щорічної відпустки, додаткові дні відпустки на пам’ятні події, соціальні відпустки у відповідності до законодавства України;

щорічні перегляди заробітної плати відповідно до власної ефективності та фінансових показників Банку;

навчання: Школа лідера, Сервіс дизайну, Бізнес аналітики, Data, Digital, Agile та програму розвитку талантів I-Players та широкий набір мікро-тренінгів (SQL, BI, EQ, тощо);

можливість брати участь у програмі внутрішньої та міжнародної мобільності до BNP Paribas Group;

підтримка працівників постійно навчатись та професійно розвиватись;

щороку наші працівники складають індивідуальний план розвитку разом з керівником чи ментором і впевнено рухаються до мети;

програма «War&Lifebalance: як повернути життя в життя» — це практичні воркшопи з фахівцями для підтримки емоційного стану;

в рамках програми «New Ways of Working» дайджест з порадами від експертів щодо підтримки фізичного та ментального здоров’я;

рівні можливості: різноманітність, інклюзивність;

залучення до проєктів сталого розвитку та корпоративно-соціальної відповідальності.

Відправити резюме можна за посиланням.

 

SMM-спеціаліст (Instagram)

ФЛП Александров В.О.

досвід створення креативного контенту від 1 року;

добре розумієшся на алгоритмах Instagram;

відчуваєш стиль, знання трендів соціальних мереж;

володієш базовими навичками дизайну (кольори, розташування тексту);

слідкуєш за трендами та оновленнями;

володієш програмами для створення відеоконтенту;

багатозадачність;

відповідальність;

стресостійкість;

актуальне портфоліо (або надання сторінок, які вели);

вільно володієш українською мовою.

планування та створення сценаріїв для відеоконтенту;

професійний монтаж відеороликів з використанням трендових технік та підходів;

аналізувати та працювати над покращенням контенту;

постійна генерація нових ідей та їх реалізація;

ведення сторінок на сторінці інстаграм.

заробітна плата.+бонуси, яка залежить від твого початкового рівня;

робота в компанії штаті, яка більше 3 років працює на ринку України;

адаптація з можливістю поетапного кар'єрного зростання до керівника напряму;

можливість пропонувати та реалізовувати свої ідеї;

доступ до деяких інструментів для якісної роботи;

графік роботи: 5/2 (субота-неділя: вихідні).

Відправити резюме можна за посиланням.

Менеджер, менеджерка з розвитку торговельної мережі

мультимаркет Аврора

досвід успішних переговорів у різних сферах;

умієш знаходити нестандартні рішення;

пунктуальність;

відповідальність;

уважність;

ефективність;

бажання вчитись та розвиватись.

пошук приміщень (згідно вимоги компанії);

ведення переговорів щодо відкриття магазину;

своєчасне оформлення договорів оренди на вигідних для компанії умовах;

ведення переговорів, пов'язаних з діяльністю магазинів — з орендою власників та всіма державними інстанціями; своєчасне відкриття/закриття магазинів: згідно з планом, терміном та прописаною стандартною інструкцією;

виконання щомісячного плану з відкритих об'єктів роздрібної торгівлі, відповідно до річного плану розвитку;

організація системної роботи з моніторингу нових (діючих) об'єктів у різних регіонах;

ведення переговорів з орендодавцями.

своєчасна заробітна плата;

графік роботи: 3 дні з 08:00 до 19:30, 3 дні з 20:00 до 07:30, 3 вихідних.;

офіційне працевлаштування згідно КЗпП з першого робочого дня;

гідна оплата праці за результатами роботи;

система наставництва та злагоджена командна робота;

команда, де твоя думка буде почута та гідно оцінена;

участь у цікавих та інноваційних проєктах;

лояльне ставлення компанії: велопарковка, доставка обідів, біговий клуб, навчальний центр, корпоративні заходи;

корпоративний магазин на території офісу; підтримки — можливість придбати товари зі знижкою до 50%;

програма лояльності для співробітників компанії аврора передбачає 15% знижку на покупки в магазинах мереж;

навчання та можливість підвищувати кваліфікацію;

різноманітні тренінги у внутрішньому навчальному центрі;

навчайся, ділись, впроваджуй знання та заощаджуй 100% вартості тренінгів, які компенсує компанія;

облаштовані зони фудкорту та відпочинку, з можливість придбати смачний свіжий обід та снеки.

корпоративний розвіз та власний bla-bla-car;

парковка для велосипедів та автомобілів, прокат велосипедів;

дисконт-клуб від партнерів;

для працевлаштування на період воєнного стану обов’язково для чоловіків потрібно мати при собі дійсний документ про військовий облік.

Відправити резюме можна за посиланням.