Вакансії для студентів і випускників станом на 27.02.2025
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Менеджер по роботі з клієнтами |
Gift Up |
|
ведення CRM; робота в команді; робота з клієнтами; продаж; робота з людьми. |
навчаємо сучасним технікам перемовин в Instagram, Facebook, роботі в CRM-системі, робимо це за рахунок компанії; можливість впливати на свій дохід; командна робота; позитивний колектив; у нас багато повторних продажів; якість; сервіс; ми про масштаби та неекономію; вкладаємо в розвиток команди: проводимо навчання, тренінги, розбори, тімбілдінги; люди, які працюють з нами, в постійній прокачці скілів; у тебе буде можливість працювати в 2 зміни: денна та вечірня. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бармен-офіціант гастромаркету WINETIME |
ТС ПЛЮС (WINETIME) |
чесність; щирість; бажання вчитися і розвиватися. |
рекомендувати страви напої й, які закопчують у себе з першої ковтки чи шматочка; готувати не тільки столи, але й настрій гостей; тішити гостей у вазі та посмішкою; любити те, займаєтесь та отримувати від роботи драйв; готувати топовий spritz або п'янку маргариту; не забувати про ранковий фільтр. |
робота, яка дарує задоволення: смачні страви, вдячні гості; графік: 4/2 з 09:00 до 21:00 (від 17 до 21 робочих змін на місяць); офіційне працевлаштування з першого дня роботи та соціальні гарантії згідно чинного законодавства; навчання в нашій WINETIME ACADEMY . фірмовий лук — працюєш стильно; класна команда, з якою комфортно; гідна зарплата + чайові; оплачувані лікарняні; реальний кар'єрний рік; знижки на найсмачніше з наших полиць та страви фудхолу; призи та подарунки за твою крутість у продажах; безкоштовний проїзд додому у випадку непередбачуваних ситуацій. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з продажу |
IElectronics |
кар’єрність; відповідальність; комунікативність; вміння працювати в команді; самостійність; вміння приймати швидко рішення. |
виконання плану продажу; забезпечення високої якості комунікації з клієнтом; виконання запланованих результатівкомпанії; робота в CRM-системі. |
стабільний і прозорий рівень доходу; робота в команді кар'єристів; підтримка колег та викладача на період навчання; швидке кар'єрне зростання зі значним збільшенням ЗП; робота в комфортному офісі; зручний графік 5/2, з можливістю звернути вихідні. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бариста |
Бегемоті |
активність. |
приготування напоїв; продаж напоїв та азійських десертів; якісне консультування по власній продукції, азійському стенду та к-поп товарам; створення та стікерація заготовок; підтримувати робоче місце в чистоті; створення постачань та слідкування за залишками розхідних матеріалів. |
виплата зарплатні щотижня; гнучкий графік роботи; кайфовий колектив та керівництво; офіційне працевлаштування; корпоративні знижки; маємо аптечку із інструкціями до ліків; навчання та підтримку від професіоналів у галузі; дружня атмосфера та можливість розвивати свій талант. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Продавець-консультант, промоутер |
Adsapience |
можеш з легкістю завести розмову з незнайомою людиною; висловлюєш думки так, що тебе слухати і слухати; любиш працювати в команді; наполегливо йдеш до цілі, яку перед собою ставиш; не боїшся труднощів, а нові виклики тебе надихають; відповідальність; стресостійкість. |
розповідати про новинки тютюнової продукції місцях її продажу — МАФах, кіосках, супермаркетах; відчувати потреби клієнтів і зможе надати кваліфіковану консультацію; надання усієї необхідної інформації про продукт; вести звітність своєї роботи. |
гнучкий графік (6 годин/день, 120 годин/місяць — тобто 20 робочих днів на вибір); проведемо для тебе інструктаж та навчимо усьому. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер по роботі з клієнтами малого та середнього бізнесу |
DTEK |
досвід роботи в продажах (з B2B клієнтами буде тільки плюсом); проактивність; енергійність; готовність знаходити рішення в будь-яких ситуаціях; грамотна усна та письмова мова (обов'язково); командність; робота на результат; бажаєш заробляти; швидко навчаєшся. |
ведення перемовин; підготовка комерційних пропозицій для клієнтів; оформлення документів; продзвін теплої та холодної бази на предмет залучення клієнтів на постачання е/е та природного газу; виявлення потреб клієнтів та вміння працювати з ними; переконувати та знаходити спільну мову з клієнтами.
|
команда професіоналів; цікаві проєкти; професійний розвиток; можливості кар'єрного зростання; корисні тренінги та командоутворюючі заходи; психологічна підтримка; подарунки при оформленні та з нагоди знакових подій (свята, народження дитини тощо); програма вдячності «дякую тобі» з можливістю отримати крутий мерч; офіційне працевлаштування; конкурентна зарплата (завжди вчасна та прозора винагорода), місячний бонус; медичне страхування. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Помічник офіціанта |
ChaCha |
комунікабельність; стресостійкість; робота в команді; здатність до навчання; уважність; ввічливість; бажання вчитися і розвиватися; позитивне мислення; стабільність; вміння працювати під час стресових ситуацій і зберігати позитивний настрій; вік від 18 років. |
допомога офіціантам; доставляємо страви та напої до столиків, забезпечуючи швидке та якісне обслуговування; підтримуємо чистоту і порядок у залі, столиках та інших робочих місцях; дотримуємося стандартів безпеки та гігієни, щоб забезпечити здоров’я гостей і персоналу. |
гнучкий графік роботи, який можна підібрати під свої потреби; можливості для професійного розвитку та кар'єрного зростання; дружня та сприятлива робоча атмосфера; щорічна відпустка (24 календарні дні на рік). |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Офіціант |
ресторація Нова Провінція Карабас |
комунікабельність; креативність; позитивне мислення; щасливих та життєрадісних; гостинність; харизматичність; досвід роботи оіціантом від 1 року; любиш працювати з людьми; вільно розмовляєш українською мовою. |
|
навчання по стандартам закладу і професійній майстерності; ставка + % обороту загальної каси; цікава робота у дружній команді; безкоштовне дворазове смачне харчування; розвозка додому; розвиток і знання, які точно позитивно вплинуть на твоє життя. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Обліковець, обліковиця |
мультимаркет Аврора |
маєш досвід користування програмою 1С, Microsoft Excel; вмієш ефективно рахувати; пунктуальність; відповідальність; уважність; ефективність; бажання вчитись та розвиватись. |
приймання на баланс замовленої рекламної продукції і матеріалів згідно з первинною документацією, контроль фактичної кількості поставки на склад; облік та видача замовленої продукції для працівників офісу; контроль залишків продукції і матеріалів на складі; опрацювання маршрутних листів, протоколів монтажу реклами, списання матеріалу; внесення первинних документів в 1С. |
своєчасна заробітна плата; графік роботи: 3 дні з 08:00 до 19:30, 3 дні з 20:00 до 07:30, 3 вихідних.; офіційне працевлаштування згідно КЗпП з першого робочого дня; гідна оплата праці за результатами роботи; система наставництва та злагоджена командна робота; команда, де твоя думка буде почута та гідно оцінена; участь у цікавих та інноваційних проєктах; лояльне ставлення компанії: велопарковка, доставка обідів, біговий клуб, навчальний центр, корпоративні заходи; корпоративний магазин на території офісу; підтримки — можливість придбати товари зі знижкою до 50%; програма лояльності для співробітників компанії аврора передбачає 15% знижку на покупки в магазинах мереж; навчання та можливість підвищувати кваліфікацію; різноманітні тренінги у внутрішньому навчальному центрі; навчайся, ділись, впроваджуй знання та заощаджуй 100% вартості тренінгів, які компенсує компанія; Облаштовані зони фудкорту та відпочинку, з можливість придбати смачний свіжий обід та снеки. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з продажу зі знанням англійської мови (експорт) |
Wonder |
вища освіта (англійська мова/ переклад); досвід роботи у продажах (бажано); англійська мова (В2-С1); знання технік продажів; уміння переконувати; стресостійкість; впевненість в собі; високий рівень самомотиваці (довготривалі продажі); впевнений користувач ПК (MS Office), знання CRM.
|
розвиток закріпленого регіону (країни ОАЕ, ПАР, Саудівської Аравії, Єгипет, Шрі-Ланка); комунікація з клієнтами по телефону, проведення онлайн-зустрічей, надсилання комерційних пропозицій; організація зустрічей з іноземними партнерами; відвідування тематичних конференцій та виставок для просування компанії; презентація продукту — мікродобрива, переваг та умов співробітництва; укладання договорів; виконання плану продажів; контроль замовлення та оплати; оформлення документів. |
офіційне працевлаштування; своєчасна оплата праці: ставка+%; комфортний офіс з умовами для роботи та розвитку; амбіційний та дружній колектив; цікаве корпоративне життя. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Стажер в технічну підтримку (service desk) |
UKRSIBBANK BNP Paribas Group |
освіта технічна (бажано); досвід роботи (бажано); відповідальність; стресостійкість; аналітичність.
|
консультування; приймання; реєстрування; супроводження; контролювання; звернення користувачів з проблем АБС Банку, систем електронного банкінгу; супроводження інцидентів в роботі АБС Банку, систем електронного банкінгу надає інформацію користувачам про нові та існуючі інформаційні сервіси; надання документації на прохання користувачів; своєчасне формування та надання звітностей у встановленому порядку; проведення масових інформувань користувачів у межах функціоналу підрозділу; контролювання рівня якості надаваних інформаційних сервісів в межах свого функціоналу. |
офіційне працевлаштування; медичне страхування та страхування життя, повністю оплачене банком; заробітна плата на рівні провідних топ-роботодавців; 25 днів щорічної відпустки, додаткові дні відпустки на пам’ятні події, соціальні відпустки у відповідності до законодавства України; щорічні перегляди заробітної плати відповідно до власної ефективності та фінансових показників Банку; навчання: Школа лідера, Сервіс дизайну, Бізнес аналітики, Data, Digital, Agile та програму розвитку талантів I-Players та широкий набір мікро-тренінгів (SQL, BI, EQ, тощо); можливість брати участь у програмі внутрішньої та міжнародної мобільності до BNP Paribas Group; підтримка працівників постійно навчатись та професійно розвиватись; щороку наші працівники складають індивідуальний план розвитку разом з керівником чи ментором і впевнено рухаються до мети; програма «War&Lifebalance: як повернути життя в життя» — це практичні воркшопи з фахівцями для підтримки емоційного стану; в рамках програми «New Ways of Working» дайджест з порадами від експертів щодо підтримки фізичного та ментального здоров’я; рівні можливості: різноманітність, інклюзивність; залучення до проєктів сталого розвитку та корпоративно-соціальної відповідальності. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Касир |
АТ АБ Радабанк |
комунікабельність; відповідальність; вища, середньо-спеціальна освіта; досвід роботи на аналогічній посаді в банківській сфері; знання нормативних документів НБУ; чесність; комунікабельність. |
прийом та видача готівки за прибутковими та видатковими касовими документами; валютообмінні операції; формування розрахунково-касових документів за проведеними операціями; забезпечення високої якості обслуговування. |
Український Банк; офіційне працевлаштування; надійність та стабільність; навчання та розвиток; офіційне працевлаштування та соціальні гарантії; 28 днів оплачуваної відпустки щорічно; медичне страхування; конкурентна заробітна плата та бонуси; корпоративне навчання для вашого професійного росту. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
SMM-спеціаліст (Instagram) |
ФЛП Александров В.О. |
досвід створення креативного контенту від 1 року; добре розумієшся на алгоритмах Instagram; відчуваєш стиль, знання трендів соціальних мереж; володієш базовими навичками дизайну (кольори, розташування тексту); слідкуєш за трендами та оновленнями; володієш програмами для створення відеоконтенту; багатозадачність; відповідальність; стресостійкість; актуальне портфоліо (або надання сторінок, які вели); вільно володієш українською мовою. |
планування та створення сценаріїв для відеоконтенту; професійний монтаж відеороликів з використанням трендових технік та підходів; аналізувати та працювати над покращенням контенту; постійна генерація нових ідей та їх реалізація; ведення сторінок на сторінці інстаграм. |
заробітна плата.+бонуси, яка залежить від твого початкового рівня; робота в компанії штаті, яка більше 3 років працює на ринку України; адаптація з можливістю поетапного кар'єрного зростання до керівника напряму; можливість пропонувати та реалізовувати свої ідеї; доступ до деяких інструментів для якісної роботи; графік роботи: 5/2 (субота-неділя: вихідні). |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Керуючий відділенням банку |
Ощадбанк |
вища освіта; досвід роботи в банківській сфері; досвід роботи на керівній посаді в банківській сфері не менше 1-го року; бездоганна ділова репутація; уміння організувати роботу колективу, націленість на результат, відкритість новому та гнучкість. |
стратегічне та оперативне управління діяльністю відділення; організація роботи з виконання бізнес-плану та інших планових показників; організація активного залучення та якісного обслуговування клієнтів; збільшення обсягу продажів банківських продуктів; контроль операційної діяльності відділення, валютний контроль операцій клієнтів; аналіз результатів роботи відділення, робота з персоналом. |
умови для професійного та кар'єрного зростання кожного співробітника; офіційне працевлаштування із дотриманням всіх соціальних гарантій згідно КЗпП (оплачувані лікарняні, відпустку від 29 календарних днів на рік); стабільна заробітна плата та преміювання за результатами роботи; безкоштовне медичне страхування для всіх працівників; підтримка та професійне навчання. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер, менеджерка з розвитку торговельної мережі |
мультимаркет Аврора |
досвід успішних переговорів у різних сферах; умієш знаходити нестандартні рішення; пунктуальність; відповідальність; уважність; ефективність; бажання вчитись та розвиватись. |
пошук приміщень (згідно вимоги компанії); ведення переговорів щодо відкриття магазину; своєчасне оформлення договорів оренди на вигідних для компанії умовах; ведення переговорів, пов'язаних з діяльністю магазинів — з орендою власників та всіма державними інстанціями; своєчасне відкриття/закриття магазинів: згідно з планом, терміном та прописаною стандартною інструкцією; виконання щомісячного плану з відкритих об'єктів роздрібної торгівлі, відповідно до річного плану розвитку; організація системної роботи з моніторингу нових (діючих) об'єктів у різних регіонах; ведення переговорів з орендодавцями. |
своєчасна заробітна плата; графік роботи: 3 дні з 08:00 до 19:30, 3 дні з 20:00 до 07:30, 3 вихідних.; офіційне працевлаштування згідно КЗпП з першого робочого дня; гідна оплата праці за результатами роботи; система наставництва та злагоджена командна робота; команда, де твоя думка буде почута та гідно оцінена; участь у цікавих та інноваційних проєктах; лояльне ставлення компанії: велопарковка, доставка обідів, біговий клуб, навчальний центр, корпоративні заходи; корпоративний магазин на території офісу; підтримки — можливість придбати товари зі знижкою до 50%; програма лояльності для співробітників компанії аврора передбачає 15% знижку на покупки в магазинах мереж; навчання та можливість підвищувати кваліфікацію; різноманітні тренінги у внутрішньому навчальному центрі; навчайся, ділись, впроваджуй знання та заощаджуй 100% вартості тренінгів, які компенсує компанія; облаштовані зони фудкорту та відпочинку, з можливість придбати смачний свіжий обід та снеки. корпоративний розвіз та власний bla-bla-car; парковка для велосипедів та автомобілів, прокат велосипедів; дисконт-клуб від партнерів; для працевлаштування на період воєнного стану обов’язково для чоловіків потрібно мати при собі дійсний документ про військовий облік. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з продажу |
ТОВ Суші Продукт Плюс |
маєш успішний досвід у сфері продажів або торгівельним представником від 1го року (бажано продукти харчування); проактивна життєва позиція; чіткі особисті та професійні цілі; наполеглевість; здатність до вирішення проблемних питань; вмієш планувати та вести перемовини; вмієш працювати із запереченнями та приводити переконливі аргументи; вмієш працювати з тими умовами, які актуальні на теперішній час; вмієш будувати партнерські відносини з клієнтами. |
залучати потенційних клієнтів до співпраці; їздити у відрядження (місто+область) для розвитку клієнтської бази та розширення асортименту товарів, що продається; приймати замовлення від клієнтів; оформлювати замовлення клієнтів в 1С; оформлювати документацію по супроводженню продажів, згідно бізнес процесам компанії; контролювати дебіторську заборгованість; складати та надавати звітність безпосередньому керівнику; приймати участь у корпоративних заходах та надавати пропозиції щодо покращення бізнес процесів компанії. |
дохід, який прямопропорційно буде залежати від виконаної роботи; професійний розвиток; офіційне працевлаштування згідно чинного законодавства; оплачувані лікарняні та відпустки; корпоративне навчання — в тебе буде можливість отримати необхідні і корисні знання; комфортна атмосфера для роботи; лояльні керівники; в офісі кава, чай, світлий, стильний та сучасний офіс; корпоративний мобільний зв’язок та корпоративні знижки на продукцію компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Event-менеджер |
ТОВ Книгарня Є |
досвід роботи в комунікаціях/зв'язках з громадськістю буде перевагою; навички project management буде перевагою; організованість; креативність; високі комунікаційні навички; досвід ділового спілкування, знання MSOffice.. |
організація та модерація заходів, які будуть відбуватись на базі книгарень (зустрічі з митцями, авторами, презентації книг, тощо); ведення комунікації з видавництвами та авторами; планування заходів і бюджетів; звіти по виконаних роботах (визначена кількість заходів/місяців); вимірювання крі заходів; залучення місцевих культурних діячів і блогерів до івентів; інформування про подію (афіші, створення подій у соцмережах, інше); пошук підрядників для різних заходів; комунікація з видавництвами та авторами; ведення звітності та аналіз результативності заходів; створення у книгарні культурного осередку. |
робота в книжковій мережі, що постійно розвивається; договірна оплата (за кожен захід); формат роботи — віддалено, присутність на заходах; знижка працівника. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з продажів (послуги зв'язку) |
АТ Укртелеком |
незакінчену вищу або вищу освіту; знання методів продажів; досвід ведення перемовин з клієнтами та навички роботи із запереченнями (в сегменті В2С) бажано; досвід проведення презентацій; впевнений рівень користування MS Office, Інтернет; клієнтоорієнтованість; уважність до деталей; стресостійкість; високу мотивацію; проактивність; аналітичні здібності; працездатність; маєте впорядкований пакет документів (зокрема, приписне свідоцтво або військовий квиток). |
активні продажі корпоративним клієнтам послуг компанії; консультування клієнтів за складом і особливостями послуг, умовами договорів і правилами їх надання; оформлення договірних документів; здійснення дій, спрямованих на збереження зацікавленості клієнтів і на тривале користування послугами компанії. |
офіційне працевлаштування з першого робочого дня; стабільна та своєчасна виплата заробітної плати двічі на місяць згідно норм законодавства про працю України; оплачувана відпустка (24+7) та лікарняні; корпоративний мобільний зв’язок; премії за результатами досягнення поставлених цілей; команда однодумців, яка може надати допомогу і підтримку; середовище для постійного професійного розвитку навіть в умовах воєнного часу. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Оператор контакт-центру |
Dnipro-M |
здатність до навчання; емпатійність; толерантність; підхід до найемоційнішого співрозмовника; умієте чути та розуміти; володіння українською мовою як усно, так і письмово; бажання допомагати клієнтам і проявляти увагу до їх потреб; гнучкість та готовність швидко адаптуватися до змін. |
консультація споживачів та надання професійної допомоги та відповіді на запитання через телефону комунікацію; забезпечення високим рівнем обслуговування клієнтів; розвиток з командою однодумців. |
робота у компанії що розвивається та дружньому колективі, який заряджає, де кожен цінується та підтримується; комфортний офіс, кава-брейки та смаколики; графік роботи 5/2 (плаваючі вихідні) з 08:00 до 20:00 (8 годин робочих + обідня година); конкурентоспроможна заробітна плата та можливість кар'єрного зростання; тренінги та бізнес-івенти від нашої академії корпоративної освіти; можливість роботи з міжнародними проектами (представлені в країнах Європи); крута програма лояльності для працівників; індивідуальна система знижок в мережі заправок Wog. |
Відправити резюме можна за посиланням. |