Вакансії для студентів і випускників станом на 20.02.2025
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Менеджер з продажу |
UBC Service-International |
бажання працювати та розвиватися — готовність до навчання; відповідальність. |
аналіз і розвиток ринку збуту по продуктам компанії (напрям сировини (хміль, солод...)) в сегменті В2В; робота з постійними клієнтами і пошук нових по направленням продуктів і регіону роботи; підготовка та проведення телефонних і прямих переговорів; підготовка та укладання контрактів, супроводження реалізації та поставки по контракту. |
робота у великій компанії; офіційне працевлаштування (можливо за сумісництвом); висока заробітна плата; своєчасна виплата заробітної плати; спецодяг та робочий інструмент надає підприємство; за відсутності досвіду роботи — навчаємо; комфортні умови роботи у дружній команді професіоналів. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Вантажник |
UBC Service-International |
бажання працювати та розвиватися — готовність до навчання; відповідальність. |
організація вантажно-розвантажувальних робіт; навантаження та розвантаження обладнання на торгових точках (холодильного обладнання); дотримання порядку прийому та здавання вантажів; дотримання правил завантаження та вивантаження вантажів. |
робота у великій компанії; офіційне працевлаштування (можливо за сумісництвом); висока заробітна плата; своєчасна виплата заробітної плати; спецодяг та робочий інструмент надає підприємство; за відсутності досвіду роботи — навчаємо; комфортні умови роботи у дружній команді професіоналів. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Менеджер з продажу |
Мільйон Квітів |
досвід роботи в онлайн-комунікаціях; розуміння етапів продажу/консультації; стресостійкість. |
обробка та контроль вхідного трафіку (дзвінки, меседжери, соціальні мережі); повний цикл оформлення та ведення замовлення; робота із замовленнями в 1С та СРМ. |
прозора системи оплати: % від продажів + бонусна система; робота в затишному офісі; можливість кар'єрного зростання; вибір з графіком 08:00 — 21:00 (2/2, 3/3); офіційне працевлаштування. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Працівник закладу ресторанного господарства |
ЛТД, ПІІ МакДональдз Юкрейн |
любов до спілкування; бажання розвиватися та зростати. |
приготування смачних бургерів та іншої продукції компанії; формування замовлення та обслуговування відвідувачів ресторану; підтримання чистоти у ресторані.
|
робота в міжнародній компанії; стабільна заробітна плата з виплатою два рази на місяць, або щотижня періодичність виплат обирається самостійно; додатково можна отримати щомісячний та річний бонус; гнучкий графік роботи можливість відпрацьовувати від 5-ти годин у зазначений проміжок часу; офіційне працевлаштування; соціальний пакет згідно КЗпП України оплачувані відпустки, лікарняні, навчальні сесії; знижка на продукцію компанії; різноманітні конкурси та мотиваційні програми; можливість особистого та професійного розвитку: корпоративні тренінги та курси; молода, енергійна та надзвичайно дружна команда; кожен працівник має доступ до платформи піклування про ментальне здоров’я та сесій з психологом; перехід в укриття під час повітряної тривоги із збереженням 100% оплати праці в цей час. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Рекрутер |
Grand Car |
комунікативність; відповідальність; орієнтованість на результат; досвід роботи з людьми та ефективної взаємодії в команді. |
проведення one-to-one зустрічей для обговорення розвитку та цілей.; розвиток корпоративної культури, організація заходів; створення комфортної атмосфери в команді; адаптація нових співробітників; пошук і первинне спілкування з кандидатами. |
міжнародна команда зі 220+ професіоналів; доставили понад 5 тис. авто нашим клієнтам; задонатили вже понад 4 млн гривень на ЗСУ; висока заробітна плата + бонуси; графік роботи: з Понеділка по П’ятницю з 09:00 до 18:00; робота з різноманітними проєктами та клієнтами з усього світу; прозора система KPI для оцінки результатів; організація корпоративних заходів, марафонів та додаткові мотивації за успіхи; навчання на внутрішніх і зовнішніх заходах, оплачених компанією; первинне навчання та адаптація для швидкого входу в посаду; відкрите спілкування та підтримка від команди. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з продажу та оренди комерційної нерухомості, рієлтор |
АН Прометей |
вища освіта; досвід роботи в сфері нерухомості (буде перевагою, але не обов’язковим); вміння працювати з клієнтами, вести переговори та впевнено вести діалог; комунікабельність; вміння працювати в команді; впевнений користувач ПК. |
пошук, аналіз та просування об'єктів комерційної нерухомості для оренди та продажу; залучення нових клієнтів, проведення переговорів та укладання договорів; організація показів об'єктів, консультування клієнтів щодо умов оренди та продажу; проведення аналіз ринку нерухомості. |
конкурентна заробітна плата та система преміювання; комфортні умови роботи в офісі; можливість кар'єрного росту та професійного розвитку; робота у дружньому колективі професіоналів. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер по роботі з клієнтами (гаряча вхідна лінія) |
ТОВ Хоум-Нет |
вільне володіння українською мовою, базові знання англійської для роботи з інтерфейсом; впевнений користувач ПК; уважність; бажання допомагати людям; вища освіта або незакінчена вища (фінанси, бухгалтерія чи банківська справа — перевага); відсутність судимості у вас та родичів. |
надання консультацій клієнтам щодо обслуговування банківських карток; підтримка у вирішенні фінансових питань (зокрема, блокування/розблокування карток, перевірка транзакцій тощо); виконання операцій із банківськими картками; внесення даних у CRM-систему. |
офіційне працевлаштування: стабільність і прозорість; оплачуваний період навчання; гнучкий графік: оберіть час, який підходить саме вам: 07:00—16:00, 14:00—22:00; не менше 6 робочих годин на день; 5 робочих днів на тиждень із плаваючими вихідними; навчання перед стартом: отримаєте всі необхідні знання; вивчите, як працювати із системами та процесами; підготовка до реальної роботи без стресу; стабільна погодинна оплата + бонуси; прозора система мотивації та кар'єрне зростання; підтримка на етапі адаптації; гнучкі умови для роботи на повну або часткову зайнятість. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер по роботі з документами та фінансами |
Grand Car |
досвід у виконанні завдань та готовий якісно їх реалізовувати; працювати з бухгалтерськими програмами або у будь-якій CRM-системі (буде перевагою); вільне володіння пакетом Microsoft Office; уважність; прискіпливість до деталей; організованість; відповідальність; робота з великими обсягами інформації. |
веденням обліку, первинна документація, контроль платежів і зарплат; здійснення контролю за рухом грошових коштів та розрахунками з клієнтами у CRM-системі; підтримування інші процеси, що стосуються документообігу та фінансів, за потреби. |
стабільна зарплата + бонуси. вчасні виплати, та можливість впливати на свій дохід; робочий графік: Понеділок-П'ятниця, 09:00 — 18:00; комфортні умови: сучасний офіс у центрі міста, генератор і Starlink для безперебійної роботи навіть під час блекаутів; офіційне працевлаштування, відпустка за рахунок компанії; сучасність, у нас крута команда, енергійна атмосфера та динамічний підхід до роботи; зручна для контролю операцій CRM-система; кар'єрний ріст: у нас немає — ти можеш вирости до топ-позицій, якщо покажеш свої результати; можливості: оплачувані тренінги та майстер-класи, щоб ти міг постійно розвиватися. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з продажу |
ПП Молоток |
комунікабельність; відповідальність; активність; цілеспрямованість. |
робота з уже готовою діючою базою клієнтів; щоденні гарячі та холодні дзвінки (% гарячих набагато більший); проведення переговорів/супровід та укладання угод; підбір товару клієнтам; робота з 1С та CRM та офісними програмами. |
гарантована виплата заробітної плати; фіксована ставка + чітко прописана бонусна система+ премії; офіційне працевлаштування, оплату відпусток, лікарняні, розвиток; комфортне робоче місце в сучасному офісі; ми навчаємо, разом з вами буде працювати наставник; ми надаємо клієнтську базу і великий потік нових клієнтів; зручний графік роботи: Пн-Пт, 09:00—17:30, Сб-Нд-вихідні. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бармен |
Чорноморка |
досвід роботи на посаді бармена від 3 місяців; вміння підтримувати чистоту робочого місця, оцінювати товарні залишки та вчасно робити замовлення; охайність; привітність; активність; позитивність; знання основ сервісу. |
робота з товарними залишками та своєчасне формування заявок; підтримання чистоти на робочому місці; робота за технологічними картами; приготування напоїв: розлив вина та пива, декілька коктейлів, лимонадів, чаю та кави; робота із зустрічними замовленнями (бар не контактний); проведення переобліку один раз на місяць; дотримання стандартів компанії та якісне обслуговування гостей; вміння працювати у швидкому темпі. |
організована та командна робота; комфортні умови праці; конкурентна заробітна плата; вчасні виплати 2 рази на місяць; корпоративні знижки; графік роботи: 2/3 або за домовленістю; зміни з 09:00 до 21:45; смачне штатне харчування; навчання та професійний розвиток; можливість кар'єрного росту; робота в стабільній та успішній компанії з великим потоком гостей. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Поведінковий психолог |
центр соціалізації дітей Фламінго |
профільна педагогічна освіта (психолог, корекційний педагог, логопед, вчитель дошкільної освіти або молодших класів); ця позиція вимагає любові, терпіння та поваги до дітей; вміння адаптуватися до швидких змін потреб дітей; активність; відповідальність; стресостійкість. |
індивідуальні заняття з дітьми від 2 до 12 років; навчання дітей згідно індивідуальної програми і протоколів; приділяти увагу фізичним, особистим, академічним та емоційним потребам дітей; допомога з формуванням навичок самостійності та самообслуговування; консультаційна робота з батьками; ведення документації; постійне навчання і впровадження зарубіжних методик. |
графік роботи: повна зайнятість з 09:00 до 18:00 з перервою на обід; можливість офіційного працевлаштування; оплачувана відпустка і лікарняний; знижка на заняття в нашому центрі, якщо ви маєте дитину з особливими потребами. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
HR-менеджер |
ФОП Бондар Ю.Д. |
|
управління HR-процесами: планування, підбір, адаптація персоналу; управління розвитком персоналу та виявлення талантів для подальшого розвитку; самостійний підбір на TOP позиції, управління роботою рекрутера; виявлення слабких сторін персоналу та прокачка їх skill-ів; участь у формуванні системи оплати праці, розробка і супроводження системи KPI; створення системи оцінки та навчання персоналу; пошук працівників на аутсорс; постановка задач для під та контроль їх виконання; формування корпоративної культури: планування та організація тематичних заходів компанії (навчання, виставки, семінари, корпоративи тощо); робота з кадровим резервом; робота з командою: проведення зворотніх зв’язків, демо-столів, one-to-one зустрічей, зборів; організація та проведення внутрішніх заходів; консультування керівників по HR питанням, внесення пропозицій щодо покращення процесів; каскадування системи оцінки навичок персоналу з ціллю кар'єрного зростання; контроль роботи напрямку кадрової роботи. |
гідна конкурентоспроможна заробітна плата; робота в комфортному офісі; оплачувана відпустка та лікарняні; корпоративні знижки на продукцію компанії; стабільний графік роботи 5/2, з 09:00−18:00 |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з логістики |
ТОВ Макош Мінерал |
вища освіта; досвід роботи у логістиці (бажано); уважність; комунікабельність; саморганізованість; відповідальність; стресостійкість; бажання працювати на спільний результат. |
приймати та обробляти замовлення від менеджерів з продажів; проводити переговори по пошуку приватних вагонів для перевезення вантажів; будувати та вести логістичні маршрути перевезення залізничним транспортом; налагоджувати співпрацю із залізничними перевізниками, щодо здійснення перевезення; консультувати клієнтів щодо супутніх вантажів; подавати заявки на термінал для оформлення документів для перевезення (закордоном); стежити за наявністю та правильністю оформлення усіх супровідних документів, що необхідні для виконання залізничних перевезень; координувати та контролювати якісний процес здійснення вантажних перевезень залізницею. |
сучасний, комфортний офіс; графік роботи: 08:30—17:30 (Пн-Чт), 08:30—16:30 (Пт); офіційне працевлаштування; конкурентна з/п (ставка+kpi); навчання, розвиток, кар'єрний ріст; цікаві корпоративні заходи, тімбілдінги, виїзні відпочинки; власний спортзал, тенісний корт, бібліотека, риболовля. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Маркетолог |
ТОВ Поділлятрейдінвест-А |
вища освіта з маркетингу, реклами або суміжних галузей; досвід роботи в сфері маркетингу, просування товарів або послуг (перевага — досвід у роботі з торговими центрами); відмінні знання сучасних маркетингових технік та інструментів; креативність; винахідливість; здатність працювати з великим обсягом інформації. |
розробка та виконання маркетингових стратегій торгового центру з метою збільшення відвідуваності та привабливості для клієнтів; розробка та впровадження ефективних рекламних кампаній, включаючи цифрові, соціальні медіа, та інші канали; організація та участь у промо-заходах, акціях та спеціальних заходах; співпраця з внутрішніми та зовнішніми партнерами для розвитку спільних маркетингових ініціатив; організація та проведення промоційних акцій, заходів та подій у торгових центрах з метою привертання уваги відвідувачів та стимулювання продажів; розробка рекламних матеріалів, інформаційних буклетів та інших матеріалів для використання на майданчиках торгових центрів; забезпечення актуальності та своєчасності інформації на сайті торгового центру та його соціальних мережах. |
графік роботи з пн-пт з 09:00−18:00; офіційне працевлаштування; своєчасна виплата заробітної плати. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Фахівець по роботі з клієнтами, з касових операцій |
Sense Bank |
базова або неповна вища освіта відповідного напряму підготовки (бакалавр або молодший спеціаліст); наполегливість, дисциплінованість, відкритість |
забезпечення своєчасного та якісного обслуговування клієнтів Банку — фізичних осіб; здійснювання касового обслуговування клієнтів Банку. |
конкурентна заробітна плата; щорічні перегляди заробітної плати відповідно до власної ефективності та фінансових показників банку; бонуси за досягнення КРІ; медичне страхування; підтримка та допомога у кризових ситуаціях завдяки благодійній програмі «Допоможемо разом»; 28 днів щорічної відпустки та додаткові дні відпустки; навчання у безоплатній внутрішній школі DOSVID за менеджерськими, лідерськими та професійними навичками та ІТ-школа за напрямками SQL, Data Science та іншим технічними спеціальностями; англомовні speaking club: збираємося двічі на тиждень компанією однодумців, щоб обговорити найрізноманітніші теми; Sport Community, які проводять безкоштовні тренування кожного дня: від спортивних танців до силових тренувань; тут точно знайдеш щось своє; у нас немає упереджень та стереотипів; ми активно працюємо над розвитком інклюзивності в колективі; для нас має сенс різниця поглядів та досвіду, гендерна рівність, вікова толерантність; ми поважаємо внесок військових у безпеку україни та залюбки пропонуємо працевлаштування ветеранам. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Керівник із залучення зарплатно-карткових проєктів |
Sense Bank |
повна вища освіта економічного напряму (магістр або спеціаліст); знання програм пакету MS Office (на рівні досвідченого користувача); високі аналітичні навички; досвід роботи з клієнтами; знання нормативної бази НБУ; вільне володіння українською мовою, грамотне написання. |
залучення потенційних клієнтів на обслуговування; участь у збільшенні клієнтської, ресурсної та дохідної бази банку по всьому комплексу продуктів; проведення зустрічей з керівництвом компаній-партнерів з метою залучення на обслуговування по ЗКП; розширення клієнтської та партнерської мережі банку. |
конкурентна заробітна плата; щорічні перегляди заробітної плати відповідно до власної ефективності та фінансових показників банку; бонуси за досягнення КРІ; медичне страхування; підтримка та допомога у кризових ситуаціях завдяки благодійній програмі «Допоможемо разом»; 28 днів щорічної відпустки та додаткові дні відпустки; навчання у безоплатній внутрішній школі DOSVID за менеджерськими, лідерськими та професійними навичками та ІТ-школа за напрямками SQL, Data Science та іншим технічними спеціальностями; англомовні speaking club: збираємося двічі на тиждень компанією однодумців, щоб обговорити найрізноманітніші теми; Sport Community, які проводять безкоштовні тренування кожного дня: від спортивних танців до силових тренувань; тут точно знайдеш щось своє; у нас немає упереджень та стереотипів; ми активно працюємо над розвитком інклюзивності в колективі; для нас має сенс різниця поглядів та досвіду, гендерна рівність, вікова толерантність; ми поважаємо внесок військових у безпеку україни та залюбки пропонуємо працевлаштування ветеранам. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Касир-бариста |
Yoshi (Вінниця) |
вмієш і любиш готувати; охайність; відповідальність; дисциплінованість; прагнеш розвитку і постійно удосконалюєшся. |
обслуговування та консультація гостей; прийом платежів за замовлення; пиготування кавових та інших напоїв відповідно до стандартів кафе; підтримка чистоти та порядку робочого місця; |
вибір роботи графік 3/3; харчування; гідна та своєчасна оплата праці; можливість професійного зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Фахівець з якості (м'ясопереробне виробництво) |
Premier Food |
вища освіта (хімія, біологія, медицина, метрологія, фармакологія, контроль якості та аудит); досвід роботи на підприємствах харчової, хімічної або фармацевтичної промисловості буде перевагою; вміння працювати з технічною документацією; уважність до деталей; аналітичне та неупереджене мислення; організованість; систематичність; готовність до навчання; вміння працювати в команді. |
відбір проб і виконання фізико-хімічних та органолептичних аналізів сировини; контроль супровідної документації та маркування партій сировини та пакувальних матеріалів на відповідність нормативній документації; здійснення контролю маркування готової продукції; прийняття рішення щодо відповідності готової продукції згідно з результатами контролю; участь у розробленні внутрішніх інструкцій, що регламентують роботу підрозділу; проведення санітарних аудитів на підприємстві під час виробничих змін. |
офіційне працевлаштування; харчування за рахунок компанії; робота в дружній команді; стабільна конкурентна заробітна плата; позмінний графік роботи. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Фахівець відділу дистанційного врегулювання заборгованості |
UKRSIBBANK BNP Paribas Group |
приємний голос; хороша дикція; грамотна мова; здатність до швидкого навчання; вміння переконувати і відстоювати свою точку зору; вміння працювати в команді; досвід в даній сфері (не обов’язковий) |
обробляння вхідних і вихідних телефонних звернень; надавати консультації клієнтам по роботі з простроченою заборгованістю; відпрацьовувати звернення клієнтів з питань обслуговування; консультувати про розташування і час роботи відділень та банкоматів банку; відпрацьовувати заперечення клієнтів з питань обслуговування продуктів банку. |
офіційне працевлаштування; медичне страхування та страхування життя, повністю оплачене банком; заробітна плата на рівні провідних роботодавців; 25 днів щорічної відпустки, додаткові дні відпустки на пам’ятні події, соціальні відпустки у відповідності до законодавства України; щорічні перегляди заробітної плати відповідно до власної ефективності та фінансових показників банку; навчання: Школа лідера, Сервіс дизайну, Бізнес аналітики, Data, Digital, Agile та програму розвитку талантів I-Players та широкий набір мікро-тренінгів (SQL, BI, EQ, тощо); можливість брати участь у програмі внутрішньої та міжнародної мобільності до BNP Paribas Group; підтримка працівників постійно навчатись та професійно розвиватись; програма «War&Life balance: як повернути життя в життя» — це практичні воркшопи з фахівцями для підтримки емоційного стану; в рамках програми «New Ways of Working» дайджест з порадами від експертів щодо підтримки фізичного та ментального здоров’я; залучення до проєктів сталого розвитку та корпоративно-соціальної відповідальності. |
Відправити резюме можна за посиланням. |