Бүгүн Mostbet букмекердик кеңсесине кошулуп, Кыргызстанда спорттук мелдештерден жана онлайн оюндарынан максималдуу ырахат жана пайда алыңыз. Бул жерден сиз спорттук иш-чаралар үчүн эң мыкты коэфициенттерди, ошондой эле ар кандай бонустарды жана акцияларды, бекер коюмдарды, бекер айлануулар жана Мостбет промо коддорун таба аласыз. Биздин веб-сайтты колдонуу оңой жана жөнөкөй, ал эми букмекерликти ого бетер ыңгайлуу кылуу үчүн профессионалдар командасы сиз үчүн мобилдик тиркемени иштеп чыгышты.
English

Посада

Підприємство

Вимоги до кандидатів:

Посадові обов’язки:

Умови праці:

Як податися?

Менеджер з продажу

 

UBC Service-International

бажання працювати та розвиватися — готовність до навчання;

відповідальність.

аналіз і розвиток ринку збуту по продуктам компанії (напрям сировини (хміль, солод...)) в сегменті В2В;

робота з постійними клієнтами і пошук нових по направленням продуктів і регіону роботи;

підготовка та проведення телефонних і прямих переговорів;

підготовка та укладання контрактів, супроводження реалізації та поставки по контракту.

робота у великій компанії;

офіційне працевлаштування (можливо за сумісництвом);

висока заробітна плата;

своєчасна виплата заробітної плати;

спецодяг та робочий інструмент надає підприємство;

за відсутності досвіду роботи — навчаємо;

комфортні умови роботи у дружній команді професіоналів.

Відправити резюме можна за посиланням.

Вантажник

 

UBC Service-International

бажання працювати та розвиватися — готовність до навчання;

відповідальність.

організація вантажно-розвантажувальних робіт;

навантаження та розвантаження обладнання на торгових точках (холодильного обладнання);

дотримання порядку прийому та здавання вантажів;

дотримання правил завантаження та вивантаження вантажів.

робота у великій компанії;

офіційне працевлаштування (можливо за сумісництвом);

висока заробітна плата;

своєчасна виплата заробітної плати;

спецодяг та робочий інструмент надає підприємство;

за відсутності досвіду роботи — навчаємо;

комфортні умови роботи у дружній команді професіоналів.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Менеджер з продажу

 

Мільйон Квітів

досвід роботи в онлайн-комунікаціях;

розуміння етапів продажу/консультації;

стресостійкість.

обробка та контроль вхідного трафіку (дзвінки, меседжери, соціальні мережі);

повний цикл оформлення та ведення замовлення;

робота із замовленнями в 1С та СРМ.

прозора системи оплати: % від продажів + бонусна система;

робота в затишному офісі;

можливість кар'єрного зростання;

вибір з графіком 08:00 — 21:00 (2/2, 3/3);

офіційне працевлаштування.

Відправити резюме можна за посиланням.

Працівник закладу ресторанного господарства

ЛТД, ПІІ МакДональдз Юкрейн

любов до спілкування;

бажання розвиватися та зростати.

приготування смачних бургерів та іншої продукції компанії;

формування замовлення та обслуговування відвідувачів ресторану;

підтримання чистоти у ресторані.

 

робота в міжнародній компанії;

стабільна заробітна плата з виплатою два рази на місяць, або щотижня періодичність виплат обирається самостійно;

додатково можна отримати щомісячний та річний бонус;

гнучкий графік роботи можливість відпрацьовувати від 5-ти годин у зазначений проміжок часу;

офіційне працевлаштування;

соціальний пакет згідно КЗпП України оплачувані відпустки, лікарняні, навчальні сесії;

знижка на продукцію компанії;

різноманітні конкурси та мотиваційні програми;

можливість особистого та професійного розвитку: корпоративні тренінги та курси;

молода, енергійна та надзвичайно дружна команда;

кожен працівник має доступ до платформи піклування про ментальне здоров’я та сесій з психологом;

перехід в укриття під час повітряної тривоги із збереженням 100% оплати праці в цей час.

Відправити резюме можна за посиланням.

Рекрутер

Grand Car

комунікативність;

відповідальність;

орієнтованість на результат;

досвід роботи з людьми та ефективної взаємодії в команді.

проведення one-to-one зустрічей для обговорення розвитку та цілей.;

розвиток корпоративної культури, організація заходів;

створення комфортної атмосфери в команді;

адаптація нових співробітників;

пошук і первинне спілкування з кандидатами.

міжнародна команда зі 220+ професіоналів;

доставили понад 5 тис. авто нашим клієнтам;

задонатили вже понад 4 млн гривень на ЗСУ;

висока заробітна плата + бонуси;

графік роботи: з Понеділка по П’ятницю з 09:00 до 18:00;

робота з різноманітними проєктами та клієнтами з усього світу;

прозора система KPI для оцінки результатів;

організація корпоративних заходів, марафонів та додаткові мотивації за успіхи;

навчання на внутрішніх і зовнішніх заходах, оплачених компанією;

первинне навчання та адаптація для швидкого входу в посаду;

відкрите спілкування та підтримка від команди.

Відправити резюме можна за посиланням.

Менеджер з продажу та оренди комерційної нерухомості, рієлтор

АН Прометей

вища освіта;

досвід роботи в сфері нерухомості (буде перевагою, але не обов’язковим);

вміння працювати з клієнтами, вести переговори та впевнено вести діалог;

комунікабельність;

вміння працювати в команді;

впевнений користувач ПК.

пошук, аналіз та просування об'єктів комерційної нерухомості для оренди та продажу;

залучення нових клієнтів, проведення переговорів та укладання договорів;

організація показів об'єктів, консультування клієнтів щодо умов оренди та продажу;

проведення аналіз ринку нерухомості.

конкурентна заробітна плата та система преміювання;

комфортні умови роботи в офісі;

можливість кар'єрного росту та професійного розвитку;

робота у дружньому колективі професіоналів.

Відправити резюме можна за посиланням.

Менеджер по роботі з клієнтами (гаряча вхідна лінія)

ТОВ Хоум-Нет

вільне володіння українською мовою, базові знання англійської для роботи з інтерфейсом;

впевнений користувач ПК;

уважність;

бажання допомагати людям;

вища освіта або незакінчена вища (фінанси, бухгалтерія чи банківська справа — перевага);

відсутність судимості у вас та родичів.

надання консультацій клієнтам щодо обслуговування банківських карток;

підтримка у вирішенні фінансових питань (зокрема, блокування/розблокування карток, перевірка транзакцій тощо);

виконання операцій із банківськими картками;

внесення даних у CRM-систему.

офіційне працевлаштування: стабільність і прозорість;

оплачуваний період навчання;

гнучкий графік: оберіть час, який підходить саме вам: 07:00—16:00, 14:00—22:00;

не менше 6 робочих годин на день;

5 робочих днів на тиждень із плаваючими вихідними;

навчання перед стартом: отримаєте всі необхідні знання;

вивчите, як працювати із системами та процесами;

підготовка до реальної роботи без стресу;

стабільна погодинна оплата + бонуси;

прозора система мотивації та кар'єрне зростання;

підтримка на етапі адаптації;

гнучкі умови для роботи на повну або часткову зайнятість.

Відправити резюме можна за посиланням.

Менеджер по роботі з документами та фінансами

 

Grand Car

досвід у виконанні завдань та готовий якісно їх реалізовувати;

працювати з бухгалтерськими програмами або у будь-якій CRM-системі (буде перевагою);

вільне володіння пакетом Microsoft Office;

уважність;

прискіпливість до деталей;

організованість;

відповідальність;

робота з великими обсягами інформації.

веденням обліку, первинна документація, контроль платежів і зарплат;

здійснення контролю за рухом грошових коштів та розрахунками з клієнтами у CRM-системі;

підтримування інші процеси, що стосуються документообігу та фінансів, за потреби.

стабільна зарплата + бонуси. вчасні виплати, та можливість впливати на свій дохід;

робочий графік: Понеділок-П'ятниця, 09:00 — 18:00;

комфортні умови: сучасний офіс у центрі міста, генератор і Starlink для безперебійної роботи навіть під час блекаутів;

офіційне працевлаштування, відпустка за рахунок компанії;

сучасність, у нас крута команда, енергійна атмосфера та динамічний підхід до роботи;

зручна для контролю операцій CRM-система;

кар'єрний ріст: у нас немає — ти можеш вирости до топ-позицій, якщо покажеш свої результати;

можливості: оплачувані тренінги та майстер-класи, щоб ти міг постійно розвиватися.

Відправити резюме можна за посиланням.

Менеджер з продажу

ПП Молоток

комунікабельність;

відповідальність;

активність;

цілеспрямованість.

робота з уже готовою діючою базою клієнтів;

щоденні гарячі та холодні дзвінки (% гарячих набагато більший);

проведення переговорів/супровід та укладання угод;

підбір товару клієнтам;

робота з 1С та CRM та офісними програмами.

гарантована виплата заробітної плати;

фіксована ставка + чітко прописана бонусна система+ премії;

офіційне працевлаштування, оплату відпусток, лікарняні, розвиток;

комфортне робоче місце в сучасному офісі;

ми навчаємо, разом з вами буде працювати наставник;

ми надаємо клієнтську базу і великий потік нових клієнтів;

зручний графік роботи: Пн-Пт, 09:00—17:30, Сб-Нд-вихідні.

Відправити резюме можна за посиланням.

Бармен

Чорноморка

досвід роботи на посаді бармена від 3 місяців;

вміння підтримувати чистоту робочого місця, оцінювати товарні залишки та вчасно робити замовлення;

охайність;

привітність;

активність;

позитивність;

знання основ сервісу.

робота з товарними залишками та своєчасне формування заявок;

підтримання чистоти на робочому місці;

робота за технологічними картами;

приготування напоїв: розлив вина та пива, декілька коктейлів, лимонадів, чаю та кави;

робота із зустрічними замовленнями (бар не контактний);

проведення переобліку один раз на місяць;

дотримання стандартів компанії та якісне обслуговування гостей;

вміння працювати у швидкому темпі.

організована та командна робота;

комфортні умови праці;

конкурентна заробітна плата;

вчасні виплати 2 рази на місяць;

корпоративні знижки;

графік роботи: 2/3 або за домовленістю;

зміни з 09:00 до 21:45;

смачне штатне харчування;

навчання та професійний розвиток;

можливість кар'єрного росту;

робота в стабільній та успішній компанії з великим потоком гостей.

Відправити резюме можна за посиланням.

Поведінковий психолог

центр соціалізації дітей Фламінго

профільна педагогічна освіта (психолог, корекційний педагог, логопед, вчитель дошкільної освіти або молодших класів);

ця позиція вимагає любові, терпіння та поваги до дітей;

вміння адаптуватися до швидких змін потреб дітей;

активність;

відповідальність;

стресостійкість.

індивідуальні заняття з дітьми від 2 до 12 років;

навчання дітей згідно індивідуальної програми і протоколів;

приділяти увагу фізичним, особистим, академічним та емоційним потребам дітей;

допомога з формуванням навичок самостійності та самообслуговування;

консультаційна робота з батьками;

ведення документації;

постійне навчання і впровадження зарубіжних методик.

графік роботи: повна зайнятість з 09:00 до 18:00 з перервою на обід;

можливість офіційного працевлаштування;

оплачувана відпустка і лікарняний;

знижка на заняття в нашому центрі, якщо ви маєте дитину з особливими потребами.

Відправити резюме можна за посиланням.

 

HR-менеджер

ФОП Бондар Ю.Д.

 

управління HR-процесами: планування, підбір, адаптація персоналу;

управління розвитком персоналу та виявлення талантів для подальшого розвитку;

самостійний підбір на TOP позиції, управління роботою рекрутера;

виявлення слабких сторін персоналу та прокачка їх skill-ів;

участь у формуванні системи оплати праці, розробка і супроводження системи KPI;

створення системи оцінки та навчання персоналу;

пошук працівників на аутсорс;

постановка задач для під та контроль їх виконання;

формування корпоративної культури: планування та організація тематичних заходів компанії (навчання, виставки, семінари, корпоративи тощо);

робота з кадровим резервом;

робота з командою: проведення зворотніх зв’язків, демо-столів, one-to-one зустрічей, зборів;

організація та проведення внутрішніх заходів;

консультування керівників по HR питанням, внесення пропозицій щодо покращення процесів;

каскадування системи оцінки навичок персоналу з ціллю кар'єрного зростання;

контроль роботи напрямку кадрової роботи.

гідна конкурентоспроможна заробітна плата;

робота в комфортному офісі;

оплачувана відпустка та лікарняні;

корпоративні знижки на продукцію компанії;

стабільний графік роботи 5/2, з 09:00−18:00

Відправити резюме можна за посиланням.

Менеджер з логістики

ТОВ Макош Мінерал

вища освіта;

досвід роботи у логістиці (бажано);

уважність;

комунікабельність;

саморганізованість;

відповідальність;

стресостійкість;

бажання працювати на спільний результат.

приймати та обробляти замовлення від менеджерів з продажів;

проводити переговори по пошуку приватних вагонів для перевезення вантажів;

будувати та вести логістичні маршрути перевезення залізничним транспортом;

налагоджувати співпрацю із залізничними перевізниками, щодо здійснення перевезення;

консультувати клієнтів щодо супутніх вантажів;

подавати заявки на термінал для оформлення документів для перевезення (закордоном);

стежити за наявністю та правильністю оформлення усіх супровідних документів, що необхідні для виконання залізничних перевезень;

координувати та контролювати якісний процес здійснення вантажних перевезень залізницею.

сучасний, комфортний офіс;

графік роботи: 08:30—17:30 (Пн-Чт), 08:30—16:30 (Пт);

офіційне працевлаштування;

конкурентна з/п (ставка+kpi);

навчання, розвиток, кар'єрний ріст;

цікаві корпоративні заходи, тімбілдінги, виїзні відпочинки;

власний спортзал, тенісний корт, бібліотека, риболовля.

Відправити резюме можна за посиланням.

Маркетолог

ТОВ Поділлятрейдінвест-А

вища освіта з маркетингу, реклами або суміжних галузей;

досвід роботи в сфері маркетингу, просування товарів або послуг (перевага — досвід у роботі з торговими центрами);

відмінні знання сучасних маркетингових технік та інструментів;

креативність;

винахідливість;

здатність працювати з великим обсягом інформації.

розробка та виконання маркетингових стратегій торгового центру з метою збільшення відвідуваності та привабливості для клієнтів;

розробка та впровадження ефективних рекламних кампаній, включаючи цифрові, соціальні медіа, та інші канали;

організація та участь у промо-заходах, акціях та спеціальних заходах;

співпраця з внутрішніми та зовнішніми партнерами для розвитку спільних маркетингових ініціатив;

організація та проведення промоційних акцій, заходів та подій у торгових центрах з метою привертання уваги відвідувачів та стимулювання продажів;

розробка рекламних матеріалів, інформаційних буклетів та інших матеріалів для використання на майданчиках торгових центрів;

забезпечення актуальності та своєчасності інформації на сайті торгового центру та його соціальних мережах.

графік роботи з пн-пт з 09:00−18:00;

офіційне працевлаштування;

своєчасна виплата заробітної плати.

Відправити резюме можна за посиланням.

Фахівець по роботі з клієнтами, з касових операцій

Sense Bank

базова або неповна вища освіта відповідного напряму підготовки (бакалавр або молодший спеціаліст);

наполегливість,

дисциплінованість,

відкритість

забезпечення своєчасного та якісного обслуговування клієнтів Банку — фізичних осіб;

здійснювання касового обслуговування клієнтів Банку.

конкурентна заробітна плата;

щорічні перегляди заробітної плати відповідно до власної ефективності та фінансових показників банку;

бонуси за досягнення КРІ;

медичне страхування;

підтримка та допомога у кризових ситуаціях завдяки благодійній програмі «Допоможемо разом»;

28 днів щорічної відпустки та додаткові дні відпустки;

навчання у безоплатній внутрішній школі DOSVID за менеджерськими, лідерськими та професійними навичками та ІТ-школа за напрямками SQL, Data Science та іншим технічними спеціальностями;

англомовні speaking club: збираємося двічі на тиждень компанією однодумців, щоб обговорити найрізноманітніші теми;

Sport Community, які проводять безкоштовні тренування кожного дня: від спортивних танців до силових тренувань;

тут точно знайдеш щось своє;

у нас немає упереджень та стереотипів;

ми активно працюємо над розвитком інклюзивності в колективі;

для нас має сенс різниця поглядів та досвіду, гендерна рівність, вікова толерантність;

ми поважаємо внесок військових у безпеку україни та залюбки пропонуємо працевлаштування ветеранам.

Відправити резюме можна за посиланням.

Керівник із залучення зарплатно-карткових проєктів

Sense Bank

повна вища освіта економічного напряму (магістр або спеціаліст);

знання програм пакету MS Office (на рівні досвідченого користувача);

високі аналітичні навички;

досвід роботи з клієнтами;

знання нормативної бази НБУ;

вільне володіння українською мовою, грамотне написання.

залучення потенційних клієнтів на обслуговування;

участь у збільшенні клієнтської, ресурсної та дохідної бази банку по всьому комплексу продуктів;

проведення зустрічей з керівництвом компаній-партнерів з метою залучення на обслуговування по ЗКП;

розширення клієнтської та партнерської мережі банку.

конкурентна заробітна плата;

щорічні перегляди заробітної плати відповідно до власної ефективності та фінансових показників банку;

бонуси за досягнення КРІ;

медичне страхування;

підтримка та допомога у кризових ситуаціях завдяки благодійній програмі «Допоможемо разом»;

28 днів щорічної відпустки та додаткові дні відпустки;

навчання у безоплатній внутрішній школі DOSVID за менеджерськими, лідерськими та професійними навичками та ІТ-школа за напрямками SQL, Data Science та іншим технічними спеціальностями;

англомовні speaking club: збираємося двічі на тиждень компанією однодумців, щоб обговорити найрізноманітніші теми;

Sport Community, які проводять безкоштовні тренування кожного дня: від спортивних танців до силових тренувань;

тут точно знайдеш щось своє;

у нас немає упереджень та стереотипів;

ми активно працюємо над розвитком інклюзивності в колективі;

для нас має сенс різниця поглядів та досвіду, гендерна рівність, вікова толерантність;

ми поважаємо внесок військових у безпеку україни та залюбки пропонуємо працевлаштування ветеранам.

Відправити резюме можна за посиланням.

Касир-бариста

Yoshi (Вінниця)

вмієш і любиш готувати;

охайність;

відповідальність;

дисциплінованість;

прагнеш розвитку і постійно удосконалюєшся.

обслуговування та консультація гостей;

прийом платежів за замовлення;

пиготування кавових та інших напоїв відповідно до стандартів кафе;

підтримка чистоти та порядку робочого місця;

вибір роботи графік 3/3;

харчування;

гідна та своєчасна оплата праці;

можливість професійного зростання.

Відправити резюме можна за посиланням.

Фахівець з якості (м'ясопереробне виробництво)

Premier Food

вища освіта (хімія, біологія, медицина, метрологія, фармакологія, контроль якості та аудит);

досвід роботи на підприємствах харчової, хімічної або фармацевтичної промисловості буде перевагою;

вміння працювати з технічною документацією;

уважність до деталей;

аналітичне та неупереджене мислення;

організованість;

систематичність;

готовність до навчання;

вміння працювати в команді.

відбір проб і виконання фізико-хімічних та органолептичних аналізів сировини;

контроль супровідної документації та маркування партій сировини та пакувальних матеріалів на відповідність нормативній документації;

здійснення контролю маркування готової продукції;

прийняття рішення щодо відповідності готової продукції згідно з результатами контролю;

участь у розробленні внутрішніх інструкцій, що регламентують роботу підрозділу;

проведення санітарних аудитів на підприємстві під час виробничих змін.

офіційне працевлаштування;

харчування за рахунок компанії;

робота в дружній команді;

стабільна конкурентна заробітна плата;

позмінний графік роботи.

Відправити резюме можна за посиланням.

Фахівець відділу дистанційного врегулювання заборгованості

UKRSIBBANK BNP Paribas Group

приємний голос;

хороша дикція;

грамотна мова;

здатність до швидкого навчання;

вміння переконувати і відстоювати свою точку зору;

вміння працювати в команді;

досвід в даній сфері (не обов’язковий)

обробляння вхідних і вихідних телефонних звернень;

надавати консультації клієнтам по роботі з простроченою заборгованістю;

відпрацьовувати звернення клієнтів з питань обслуговування;

консультувати про розташування і час роботи відділень та банкоматів банку;

відпрацьовувати заперечення клієнтів з питань обслуговування продуктів банку.

офіційне працевлаштування;

медичне страхування та страхування життя, повністю оплачене банком;

заробітна плата на рівні провідних роботодавців;

25 днів щорічної відпустки, додаткові дні відпустки на пам’ятні події, соціальні відпустки у відповідності до законодавства України;

щорічні перегляди заробітної плати відповідно до власної ефективності та фінансових показників банку;

навчання: Школа лідера, Сервіс дизайну, Бізнес аналітики, Data, Digital, Agile та програму розвитку талантів I-Players та широкий набір мікро-тренінгів (SQL, BI, EQ, тощо);

можливість брати участь у програмі внутрішньої та міжнародної мобільності до BNP Paribas Group;

підтримка працівників постійно навчатись та професійно розвиватись;

програма «War&Life balance: як повернути життя в життя» — це практичні воркшопи з фахівцями для підтримки емоційного стану;

в рамках програми «New Ways of Working» дайджест з порадами від експертів щодо підтримки фізичного та ментального здоров’я;

залучення до проєктів сталого розвитку та корпоративно-соціальної відповідальності.

Відправити резюме можна за посиланням.