Вакансії для студентів і випускників станом на 13.02.2025
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Менеджер по роботі з клієнтами банку, оператор call-центру |
Volia Датагруп |
уважність; грамотна усна та письмова мова; надійність; бажання вчитися і розвиватися. |
робота з клієнтами; робота з базою даних; прийом вхідних дзвінків; консультування клієнтів по вхідній лінії; дотримуватись правил та стандартів роботи; реєстрування інформації в базі даних. |
офіційне працевлаштування: оплачуване навчання: відпустки та лікарняні: медичне страхування; нормований графік: 5/2 позмінно (від 6-ти робочих годин); комфортний офіс: завжди зі світлом та теплим чаєм або кавою; гідна оплата праці: стабільна ставка+бонуси. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер по роботі з клієнтами |
Dnipro-M |
здатність до навчання; емпатійність; толерантність; підхід до найемоційнішого співрозмовника; умієте чути та розуміти; володіння українською мовою як усно, так і письмово; бажання допомагати клієнтам і проявляти увагу до їх потреб; гнучкість та готовність швидко адаптуватися до змін. |
консультація споживачів та надання професійної допомоги та відповіді на запитання через телефону комунікацію; забезпечення високим рівнемобслуговування клієнтів; розвиток з командою однодумців. |
робота у компанії що розвивається та дружньому колективі, який заряджає, де кожен цінується та підтримується; комфортний офіс, кава-брейки та смаколики; графік роботи 5/2 (плаваючі вихідні) з 08:00 до 20:00 (8 годин робочих + обідня година); конкурентоспроможна заробітна плата та можливість кар'єрного зростання; тренінги та бізнес-івенти від нашої академії корпоративної освіти; можливість роботи з міжнародними проектами (представлені в країнах Європи); крута програма лояльності для працівників; індивідуальна система знижок в мережі заправок Wog. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бізнес-асистент, помічник власника компанії |
Grand Car |
відповідальність; організованість; комунікабельність; активність; аналітичне мислення; досвід роботи напряму з керівником або на схожій посаді; орієнтованість на постійний розвиток і професійне зростання; володіння відмінними комунікативними та аналітичними навичками.
|
аналіз даних; робота з великим обсягом інформації; виконувати особисті доручення керівника; комунікація з партнерами, підрядниками; організація зустрічей з топ-менеджерами компанії; виконування стратегічних задач, пов’язаних з розвитком бізнесу; аналіз, інтерпретація даних та підготовка аналітичних звітів для керівництва; контролювати важливі проекти та підтримувати операційні процеси. |
конкурентна заробітна плата+ бонуси за досягнення результатів; зручний графік роботи, з можливістю працювати віддалено або у офісі у м. вінниця; кар'єрні перспективи: з нами ти будеш рости як професіонал, працюючи з власниками міжнародного бізнесу; професійне навчання за рахунок компанії. ми інвестуємо понад $50 000 на рік у розвиток команди; класна команда; поруч із тобою будуть професіонали, відібрані через ретельний hr-процес; прямий доступ до керівництва: ти зможеш вчитися у засновників, ставити питання та реалізовувати власні ідеї, отримуючи винагороду за їх успішну реалізацію. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з продажу |
IElectronics |
кар’єрність; відповідальність; комунікативність; вміння працювати в команді; самостійність; вміння приймати швидко рішення. |
виконання плану продажу; забезпечення високої якості комунікації з клієнтом; виконання запланованих результатівкомпанії; робота в CRM-системі. |
стабільний і прозорий рівень доходу; робота в команді кар'єристів; підтримка колег та викладача на період навчання; швидке кар'єрне зростання зі значним збільшенням ЗП; робота в комфортному офісі; зручний графік 5/2, з можливістю звернути вихідні. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Фахівець з бронювання авіаквитків (з навчанням) |
Aviacontact |
без досвіду роботи; знання англійської мови на рівні В2 (upper-intermediate) і вище; впевнений користувач пк; уважність; відповідальність; уміння швидко сприймати та обробляти інформацію. |
своєчасна та в повному обсязі обробка запитів з купівлі авіаквитків; купівля авіаквитків; заповнення інформації із закупівлі у системі замовника; надання звітності по виконаній роботі. |
попереднє навчання та робота в офісі; графік роботи 5/2; для студентів є можливість проходження практики; дружня атмосфера, підтримка та допомога. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Головний бухгалтер |
Dedey Digital |
користувач ПК, досвід роботи з Medok, C1, Internet Bank; вища освіта (бухоблік та аудит, фінанси, економіка); важливість; відповідальність; досвід роботи бухгалтером та досвід роботи з управлінським та кадровим видом від 1 року та відповідні навички; аналітичність; вміння працювати в команді; стресостійкість; доброзичливість; комунікабельність. уміння працювати з великими обсягами інформації. |
забезпечення ведення всіх ділянок бухгалтерського, податкового, управлінського та кадрового обліку з дотриманням законодавства України; подання фінансової та податкової звітності вимогам законодавства; формування платежів в системі клієнтського банку; здійснення нарахування заробітної плати (відпускні/лікарняні); ведення ФОП (3 група) та ТОВ; забезпечення контролю за документообігом; ведення СТО. |
повний робочий день; формат роботи: на офісі| гібридний. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Продавець-консультант |
ЗРУЧНО |
робота в команді; чути потреби клієнтів і допомагати їм; мрієш працювати головою і серцем. |
продаж побутової техніки та електроніки.
|
підтримка наставника; можливість заробляти на рівні навіть під час стажу; цікава та цікава система навчання (через соцмережу компанії прямо у смартфоні); прозоре нарахування заробітної плати та всі юридичні переваги «білої» офіційної компанії; чіткі інструменти планування власної кар'єри від стажера-продавця до директора магазину; регулярні мотиваційні активності, розіграші, поїздки, челенджі та батли; офіційне працевлаштування та дотримання КЗпП; графік роботи 5/2 по 8 год; філософія піклування про працівників. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Економіст-бухгалтер |
КНП ВОР Клінічний Центр інфекційних хвороб |
знання офісних програм; відповідальність; організованість; ініціативність; самостійне прийняття рішень; стабільність; вища освіта в галузі фінансів, економіки, бухгалтерського обліку або суміжних дисциплін; впевнений користувач — 1С: Підприємство, М.Е.doc, Excel, Word та інших офісних програм; ініціативність; здатність до самостійного прийняття рішень.
|
MS Word; MS Excel; користувач 1С; ведення бухгалтерського обліку; фінансовий аналіз; складання кошторисів; інвентаризація; облік основних засобів; головне завдання це кошторис і штатний розпис; розробляння бюджетних та фінансових планів; аналізування фінансових показників та підготовка звітів; забезпечення точності та своєчасності подання звітів; взаємодія з іншими підрозділами з питань фінансів; облік основних засобів і матеріалів; організація і проведення інвентаризацій. |
офіційне працевлаштування; графік роботи 08:30 — 16:50 год.; 5-денний робочий тиждень; стабільність; соціальний пакет, додаткова відпустка. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Мерчендайзер, помічник товарознавця |
UPG |
вища освіта (бажано); досвід роботи на аналогічній посаді; вільне володіння комп'ютером і пакетом Microsoft Office; відповідальність; пунктуальність; сумлінне ставлення до посадових обов'язків. |
проведення інвентаризацій; робота з 1С, Excel та іншими внутрішніми програмами; приймання і закупка товару; розміщення цінників. |
офіційне працевлаштування з дотриманням усіх вимог КЗпП; конкурентна заробітна плата — від 17 500 грн (ставка + %); зручний графік роботи — 2/2 (денні зміни); можливість кар'єрного і професійного зростання; знижка на харчування; комфортні умови праці (кімната для обіду та відпочинку, душова кімната; безкоштовна форма. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
PR-менеджер, начальник відділу зв'язків з громадськістю |
Coffee Boroda |
активність; уміння аналізувати; самостійне прийняття рішень; активна життєва позиція; креативність; позитивне мислення; досвід роботи в сфері SMM або в PR; комунікабельність; планування власного робочого часу; активність; позитивне мислення; аналіз своєї роботи; стресостійкість; естетичність. |
збирати та транслювати гарні новини про життя та досягнення компанії в медіа, соц. мережах, у внутрішніх групах компанії тощо; організовувати PR заходи, акції та активності; координувати роботу SMM спеціаліста; організовувати колаборації з блогерами та лідерами думок для підвищення впізнаваності нашого бренду; взаємодіяти з відділом просування; організовувати корпоративні заходи, створювати позитивний імідж компанії в очах працівників; разом з HR підрозділом працювати над розвитком бренду роботодавця; забезпечувати святкове оформлення кав’ярень (відкриття нової кав’ярні або тематичне оформлення). |
динамічна та креативна робоча атмосфера; friendly мережа, яка надає якісний продукт, який цінують наші гості та радять його іншим; екологічний робочий простір в команді, яка блискавично адаптується до будь-яких змін та викликів і має позитивне мислення; великий простір для самовираження та професійного зростання; крутий надихаючий керівник; ми надаємо можливість безкоштовного навчання для самовдосконалення, ти зможеш прокачати свої Soft та Hard Skills разом з нами; бонуси за круті показники в роботі; заробітна плата на випробувальному терміні робота в офісі; графік роботи: ПН-ПТ з 10:00 до 18:00. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Фахівець з операційно-фінансового моделювання бізнесу |
Kness Group |
вища освіта у сфері економіки, фінансів або комп’ютерної інженерії; досвід роботи: від 1 року на аналогічній або суміжній позиції; володіння Google Sheets, Excel (розширені функції, формули, зведені таблиці); знання Python чи R для автоматизації аналізу даних є перевагою; досвід роботи з інструментами візуалізації даних (Power BI, Tableau) буде плюсом; розуміння логіки мікромереж та енергетичних систем; досвід роботи у сфері енергетики, торгівлі на енергетичних ринках чи з фінансовими моделями; англійська мова на рівні B1 і вище (для роботи з документацією та комунікації); уважність; проактивність; сильний інтерес до роботи зі статистичними даними та моделями, з сильними аналітичними здібностями та здатністю мислити латерально, використовуючи нові технології. |
розробка та підтримка операційно-фінансових моделей для енергетичних об'єктів (сонячних станцій, акумуляторних установок, мікромереж тощо) аналіз даних про виробництво, споживання, зберігання енергії та їх інтеграція у фінансові моделі; проведення аналізу економічної ефективності роботи об'єктів енергетики; оптимізація процесів, розробка прогнозів та сценаріїв розвитку проєктів; підготовка звітів, презентацій та аналітичних матеріалів для внутрішніх і зовнішніх команд; робота з великими масивами даних у Google Sheets, Excel, а також використання інструментів автоматизації; взаємодія з командою для збору та верифікації даних, необхідних для моделювання. |
робота в успішній компанії, що активно розвивається, створює тренди ринку, є соціально-відповідальною, має відкриту культуру та цінує ідеї співробітників; цікаві проекти в інших країнах; стати частиною команди, яка створює інновації в найактуальніший галузі; офіційне працевлаштування з дотриманням КЗпП України; конкурентний компенсаційний пакет; вивчення англійської мови; сучасний та комфортний офіс, кухні та зони відпочинку; перспектива професійного розвитку. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Консультант по роботі з клієнтами |
Банк Львів |
обов’язково досвід роботи у банківській сфері від 1-го року; вміння вести переговори з клієнтами; знання та навички підготовки внутрішньобанківських документів; знання АБС Б2 буде перевагою. |
продаж банківських продуктів; здійснення якісного обслуговування клієнтів Банку — юридичних та фізичних осіб; надання консультацій клієнтам Банку; відкриття та обслуговування рахунків в національній та іноземній валюті; оформлення кредитних, депозитних та інших договорів; робота з темпокасою. |
офіційне працевлаштування; графік роботи: Понеділок — П’ятниця, з 09:00 по 18:00; ринкова оплата праці; медичне страхування; можливість подальшого кар'єрного зростання банку; корпоративне навчання (тренінги, вебінари, електронні курси та ін.) участь у заходах та соціальних ініціативах компанії; 28 календарних днів відпустки; додаткові вихідні. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з продажу |
Itex |
бажання заробляти гроші; досвід роботи менеджером з продажу (бажано); досвід продажу товарів господарчої групи та знання дистриб’юторів у цій сфері будуть перевагою; готовність до відряджень (Вінницька, Кировоградська, Хмельницька та Тернопільска області); знання ПК лише на рівні користувача (обов'язково MS Office). |
управління продажами для клієнтів; розвиток продаж та пошук нових клієнтів; робота з заборгованістю за поставлену продукцію; постійна робота з моніторингу активності конкурентів. |
робота у великій виробничій компанії, яка на ринку з 1997 року; цікавий функціонал: різнопланові завдання, вирішення задач, пов’язаних з розвитком продажів нових продуктів для ринку; робочий день із 09:00 до 18:00; оформлення згідно з КЗпП; молодий та міцний колектив професіоналів своєї справи; прозорі умови оплати праці та своєчасна виплата зарплати. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Спеціаліст по роботі з проблемною заборгованістю, оператор контакт-центру |
ЮК Невідкладна правова допомога |
досвід роботи з клієнтами (онлайн або офлайн); високий рівень комунікативних навичок; вміння ефективно проводити переговори та знаходити швидкі та обґрунтовані рішення; орієнтованість на результат та висока мотивація до досягнення поставлених цілей; вільне володіння українською мовою. |
аналіз платоспроможності боржників; здійснення переговорів щодо сплати заборгованості, реструктуризація боргу; контроль статусу погашень та виконання домовленостей співпраця з іншими відділами компанії для ефективної роботи з проблемною заборгованістю. |
гнучкий графік роботи (Пн-Пт 9−18:00) та можливість віддаленої роботи; конкурентоспроможна заробітна плата, яка буде визначена індивідуально залежно від досвіду та навичок кандидата; офіційне працевлаштування та соц.гарантії; професійний розвиток та можливість кар'єрного зросту. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Адміністратор відділення, керівник |
(ТМ ШвидкоГроші)ТОВ Споживчий центр |
вища освіта або незакінчена вища освіта; володіння комп’ютером та офісними програмами; досвід роботи з обслуговування клієнтів; відповідальність; пунктуальність; уважність до деталей. |
організація роботи відділення з метою збільшення клієнтської бази; комплексне та якісне обслуговуванням клієнтів у відділенні та потелефону; ведення документообігу та касової дисципліни. |
офіційне працевлаштування з першого робочого дня; завжди вчасні виплати заробітної плати, яка складається зі ставки та премії; оплачувані 24 дні відпустки та лікарняні; зручний 5-ти денний графік роботи (вихідні плаваючі); наставництво і підтримку всередині компанії; позитивна атмосфера на роботі та доброзичливий колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бариста (р-н Урожаю) |
Coffee Boroda |
привітність до гостей та справжнє бажання спілкуватися з ними; швидкість в роботі; готовність працювати за стандартами та правилами; здатність займатись кількома справами одночасно; любов до чистоти та порядку; бажання працювати та розвиватися в професії бариста; привітність; доссвід роботи (бажано). |
робота з людьми; вивчання рецептури напоїв напам’ять в перші дні стажування. |
потужний колектив з мега крутим підтримуючим керівництвом: поважаємо, цінуємо, чуємо кожного; робота з якісним зерном на сучасному обладнанні; робоче місце в комфортній кав’ярні, де все продумано до дрібниць і створені всі умови для того, щоб працювати було зручно та в задоволення; можливість впливати на свій заробіток. зарплата: ставка + % від каси (15−17 робочих змін); гнучкий позмінний графік роботи: 2/2, 3/3 (за домовленістю з колегою) у будні з 08:00 до 20:00, вихідні з 09:00 до 19:00; премії та бонуси за гарні показники твоєї роботи; знижки на продукцію та напої нашої мережі. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Спеціаліст з тендерів |
Беліф |
досвід роботи на аналогічній посаді від 1 року; відповідальність; креативність; знання законодавства та нормативноїбази у сфері державних закупівель та тендерів; вміння працювати з електронними майданчиками Prozorro, SmartTender та іншими; впевнене володіння комп’ютером (MS Office, електронні таблиці); вміння ефективно комунікувати та вести переговори; орієнтованість на результат та вміння працювати в умовах дедлайнів. |
пошук тендерних можливостей, моніторинг електронних майданчиків (zakupivli.pro, Prozorro, SmartTender тощо); підготовка та подача тендерної документації, участь у тендерах; аналіз вимог тендерів, підготовка документації відповідно до технічних вимог замовника; співпраця з підрозділами компанії для збору необхідної інформації та документів; ведення переговорів із замовниками, уточнення умов тендеру; підготовка звітності за результатами участі в тендерах. |
ми цінуємо наших співробітників та партнерів (орієнтуємось на клієнта); розвиваємось в дусі взаємоповаги та довіри (комунікуємо та адаптовуємось); працюємо про-активно та в дусі підприємництва (відповідальні та стресостійкі); ростемо та розвиваємось (орієнтуємось на результат). |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Event-менеджер |
ТОВ Книгарня Є |
досвід роботи в комунікаціях/зв'язках з громадськістю буде перевагою; навички project management буде перевагою; організованість; креативність; високі комунікаційні навички; досвід ділового спілкування, знання MSOffice. |
організація та модерація заходів, які будуть відбуватись на базі книгарень (зустрічі з митцями, авторами, презентації книг, тощо); ведення комунікації з видавництвами та авторами; планування заходів і бюджетів; звіти по виконаних роботах (визначена кількість заходів/місяців); вимірювання крі заходів; залучення місцевих культурних діячів і блогерів до івентів; інформування про подію (афіші, створення подій у соцмережах, інше); пошук підрядників для різних заходів; комунікація з видавництвами та авторами; ведення звітності та аналіз результативності заходів; створення у книгарні культурного осередку. |
робота в книжковій мережі, що постійно розвивається; договірна оплата (за кожен захід); формат роботи — віддалено, присутність на заходах; знижка працівника. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бармен |
|
комунікабельність; відповідальність; професіоналізм. |
барна справа.
|
графік роботи: 3/3, 2/2 з 09:00 до 21:00; функціонує корпоративний університет з унікальним контентом для розвитку soft та hard скілів; індивідуальний підхід до розвитку вашого потенціалу та кар'єрний ріст у нашій мережі; гарантоване оплачуване стажування; стабільні виплати заробітної плати двічі на місяць; система бонусів та премій; ранкова кава та обід за рахунок закладу; офіційне працевлаштування, оплачувана відпустка та лікарняний; за вашим бажанням пропонуються відрядження, котрі оплачуються компанією; безлімітні розваги для ваших діток у найкращому розважальному центрі; щорічна легендарна традиція підкорення говерли та відпочинок з колегами у карпатах; організовуємо яскраві корпоративи; піклуємось про ваш добробут у рамках програми Well-being. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Технічний спеціаліст по роботі з клієнтами на машинобудівне підприємство |
ТОВ ТД Контакт |
досвід роботи в сфері продажів або клієнтського обслуговування на виробничому підприємстві від 1 року; вища технічна освіта; вміння роботи з технічною документацією та кресленнями; комунікативність; відповідальність вміння працювати в команді; велике бажання навчатися та розвиватися. |
робота з поточними клієнтами та залучення нових; опрацювання та технічно комерційний супровід замовлень; упорядкування супровідної технічної та бухгалтерської документації; супровід замовлень на виробництві; ведення обліку замовлень. |
конкурентоспроможна заробітна плата; можливість кар'єрного зростання та професійного розвитку; цікаві проекти та дружню атмосферу в колективі. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Територіальний менеджер |
ТОВ Фомальгаут Полімін, |
активність; вища освіта; досвід роботи в продажах (будівельні матеріали, сухі суміші будуть перевагою). |
продаж; розвиток продажу; організація та розвиток дистриб’юції; контроль продажів та супровід діючих замволень ТМ «Полімін»; формування та підтримка ефективних партнерських відносин з клієнтами; моніторинг регіонального ринку збуту в регіоні; розроблення і провадження стратегії представлення товарів в регіоні. |
графік роботи з 09:00 до 18:00 з Понеділка по П’ятницю, вихідні субота- неділя; безлімітний мобільний зв’язок; офіційне оформлення згідно КЗпП України; ЗП ставка + % + бонуси; загальні збори територіальних менеджерів 1−2 рази у квартал. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Рекрутер |
Grand Car |
комунікативність; відповідальність; орієнтованість на результат; досвід роботи з людьми та ефективної взаємодії в команді. |
проведення one-to-one зустрічей для обговорення розвитку та цілей.; розвиток корпоративної культури, організація заходів; створення комфортної атмосфери в команді; адаптація нових співробітників; пошук і первинне спілкування з кандидатами. |
міжнародна команда зі 220+ професіоналів; доставили понад 5 тис. авто нашим клієнтам; задонатили вже понад 4 млн гривень на ЗСУ; висока заробітна плата + бонуси; графік роботи: з Понеділка по П’ятницю з 09:00 до 18:00; робота з різноманітними проєктами та клієнтами з усього світу; прозора система KPI для оцінки результатів; організація корпоративних заходів, марафонів та додаткові мотивації за успіхи; навчання на внутрішніх і зовнішніх заходах, оплачених компанією; первинне навчання та адаптація для швидкого входу в посаду; відкрите спілкування та підтримка від команди. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з продажу |
ПП Молоток |
комунікабельність; відповідальність; активність; цілеспрямованість; бажання вчитися і розвиватися. |
робота з уже готовою діючою базою клієнтів; щоденні гарячі та холодні дзвінки (% гарячих набагато більший); проведення переговорів/супровід та укладання угод; підбір товару клієнтам; робота з 1С та CRM та офісними програмами. |
гарантована виплата заробітної плати від з першого місяця незвлежно від досвіду роботи; фіксована ставка + чітко прописана бонусна система+ премії; офіційне працевлаштування, оплату відпусток, лікарняні, розвиток; комфортне робоче місце в сучасному офісі; ми навчаємо, разом з вами буде працювати наставник; ми надаємо клієнтську базу і великий потік нових клієнтів; зручний графік роботи: Пн-Пт, 09:00—17:30, Сб-Нд-вихідні. |
Відправити резюме можна за посиланням. |