Вакансії для студентів і випускників станом на 06.02.2025
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Фахівець по роботі з клієнтами |
ТОВ Хоум-Нет |
вільне володіння українською мовою; базові знання англійської для роботи з інтерфейсом; впевненість у користуванні ПК; уважність; бажання допомагати людям; вища освіта або незакінчена вища (фінанси, бухгалтерія чи банківська справа — перевага); відсутність судимості у вас та родичів. |
надання консультацій клієнтам щодо обслуговування банківських карток; підтримка у вирішенні фінансових питань (зокрема, блокування/розблокування карток, перевірка транзакцій тощо); виконання операцій із банківськими картками; внесення даних у CRM-систему. |
графік роботи проекту: з 07:00 до 22:00; робочий графік оператора: 5 робочих днів на тиждень (два вихідних плаваючі); мінімум 6 годин на день, графік на вибір: 07:00—16:00 або 14:00−22:00; не менше 130 годин на місяць; наявність безперебійного живлення, робота в обладнаному укритті; навчання: фіксовано оплачуване, триває 3 тижні (частково самостійне); система оплати: погодинна, залежить від кількості відпрацьованих годин, якості консультацій і виконання KPI; прозора система мотивації та можливість кар'єрного зростання; офіційне працевлаштування; дружній колектив і підтримка на етапі адаптації; гнучкі умови — можливість роботи як на повну, так і на часткову зайнятість. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Фахівець з бронювання авіаквитків (з навчанням) |
Aviacontact |
без досвіду роботи; знання англійської мови на рівні В2 (upper-intermediate) і вище; впевнений користувач пк; уважність; відповідальність; уміння швидко сприймати та обробляти інформацію. |
своєчасна та в повному обсязі обробка запитів з купівлі авіаквитків; купівля авіаквитків; заповнення інформації із закупівлі у системі замовника; надання звітності по виконаній роботі. |
попереднє навчання та робота в офісі; графік роботи 5/2; для студентів є можливість проходження практики; дружня атмосфера, підтримка та допомога. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Кухар-універсал |
Лавінія |
досвід роботи на аналогічній посаді від 1 року; відповідальність; орієнтованість на результат. |
дотримання вимог щодо якості та смаку страв; забезпечення чистоти та порядку на кухні; виконання наказів та інструкцій керівництва. |
графік роботи з 09:00 до 22:00; висока заробітна плата. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Рекрутер |
Grand Car |
комунікативність; відповідальність; орієнтованість на результат; досвід роботи з людьми та ефективної взаємодії в команді. |
проведення one-to-one зустрічей для обговорення розвитку та цілей.; розвиток корпоративної культури, організація заходів; створення комфортної атмосфери в команді; адаптація нових співробітників; пошук і первинне спілкування з кандидатами. |
міжнародна команда зі 220+ професіоналів; доставили понад 5 тис. авто нашим клієнтам; задонатили вже понад 4 млн гривень на ЗСУ; висока заробітна плата + бонуси; графік роботи: з Понеділка по П’ятницю з 09:00 до 18:00; робота з різноманітними проєктами та клієнтами з усього світу; прозора система KPI для оцінки результатів; організація корпоративних заходів, марафонів та додаткові мотивації за успіхи; навчання на внутрішніх і зовнішніх заходах, оплачених компанією; первинне навчання та адаптація для швидкого входу в посаду; відкрите спілкування та підтримка від команди. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Фінансовий аналітик (підрахунок заробітної плати по KPI-показникам) |
Grand Car |
робота з цифрами, Excel та іншими аналітичними інструментами; досвід у фінансовій аналітиці або обробці даних; конкретність; структурованість; відповідальність; аргументувати свої висновки цифрами та пояснювати складні речі простими словами. |
аналіз та розрахунок KPI, включаючи заробітну плату співробітників; взаємодія з відділами продажів для створення дашбордів та ведення статистики; звірка та звітування по даним керівникові компанії. |
міжнародна команда зі 220+ професіоналів; доставили понад 5 тис. авто нашим клієнтам; задонатили вже понад 4 млн гривень на ЗСУ; висока заробітна плата + бонуси; графік роботи: з Понеділка по П’ятницю з 09:00 до 18:00; робота з різноманітними проєктами та клієнтами з усього світу; прозора система KPI для оцінки результатів; організація корпоративних заходів, марафонів та додаткові мотивації за успіхи; навчання на внутрішніх і зовнішніх заходах, оплачених компанією; первинне навчання та адаптація для швидкого входу в посаду; відкрите спілкування та підтримка від команди. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Кухар |
ФОП Ністеренко М.В. |
досвід роботи на кухні від 1 року; вміння працювати в команді; відповідальність; організованість; бажання навчатися та вдосконалювати свої навички. |
приготування страв за рецептами компанії; дотримання стандартів якості та смаку готових страв; приготування комплексних обідів. |
графік роботи: Понеділок — П'ятниця з 08:00 до 16:00. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Економіст регіонального управління банку |
Полтава Банк |
вища освіта з економічного напрямку; досвід роботи в банківській сфері від 1 року; знання банківської діяльності, банківських продуктів та послуг; вміння працювати з банківськими програмами та електронними системами; відповідальність; організованість; уважність до деталей; комунікабельність; вміння працювати в команді. |
аналіз фінансово-економічної діяльності клієнтів банку; розрахунок кредитного ризику та кредитного ліміту для клієнтів; взаємодія з клієнтами банку, надання консультацій щодо банківських послуг; підготовка звітності та аналітичних матеріалів для відділу ризиків. |
офіційне працевлаштування; кар'єрний ріст у банківській сфері; робота у дружньому колективі. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Спеціаліст з обслуговування клієнтів |
ПриватБанк |
повна загальна середня освіта; впевнений користувач ПК та планшетом; вільне володіння українською мовою (у т.ч. діловою); фахова передвища освіта і вище або у процесі навчання у закладі вищої освіти; досвід у продажах та роботі з клієнтами; навички активних продажів, проведення презентацій та роботи із запереченнями; знання продуктів, послуг та сервісів банку в частині продажів та обслуговування клієнтів. |
продаж банківських послуг клієнтам — фізичним особам згідно з встановленими KPI; здійснення дзвінків клієнтам з актуальними пропозиціями банку; обслуговування та консультація клієнтів — фізичних осіб у відділенні банку; оформлення банківських послуг на виїзді (на підприємствах, організаціях); дотримання вимог стандартів та рівня якості обслуговування клієнтів; виконання вимог щодо фінансового моніторингу та комплаєнс. |
робота в найбільшому та інноваційному банку україни; офіційне працевлаштування та 24 календарних дні відпустки; конкурентна заробітна плата; медичне страхування та корпоративний мобільний зв’язок; корпоративне навчання; сучасний комфортний офіс; цікаві проєкти, амбіційні задачі та динамічний розвиток; дружній професійний колектив та сильну команду. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Кухар |
SPA-готель Батерфляй |
|
прийом та контроль товару; підготовка робочих місць; приготування страв згідно технологічних карт; видача, дотримання стандартів роботи ресторану. |
професійне обладнання; графік на вибір; відмінна команда; харчування за рахунок проживання роботодавця; тимчасова виплата заробітної плати двічі на місяць. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер контролю якості (клієнтський досвід) |
Dnipro-M |
відповідальність; повага до клієнтів; досвід у бізнес-аналізі; вміння працювати з великими обсягами даних; навички проведення досліджень. |
розроблення та запускання нових систем збору та фіксації клієнтських відгуків; аналізування зворотнього зв’язку від клієнтів та ключові метрики ефективності клієнтського досвіду; реалізовування проєктів з автоматизації, покращення сервісів та підвищення ефективності процесів; використовування різних методів контролю якості продукту та сервісів нашої компанії; взаємодіяти з різними відділами для ефективного виконання задач; готування аналітичних звітностей (тижневу та місячну). |
робота у компанії що розвивається та дружньому колективі, який заряджає, де кожен цінується та підтримується; комфортний офіс, кава-брейки та смаколики; графік роботи 5/2 (плаваючі вихідні) з 08:00 до 20:00 (8 годин робочих + обідня година); конкурентоспроможна заробітна плата та можливість кар'єрного зростання; тренінги та бізнес-івенти від нашої академії корпоративної освіти; можливість роботи з міжнародними проектами (представлені в країнах Європи); крута програма лояльності для працівників; індивідуальна система знижок в мережі заправок Wog. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Інспектор відділу кадрів |
Грош |
досвід роботи на аналогічній посаді; знання трудового законодавства україни; впевнене користування ПК (MS Office, 1С); увага до деталей; відповідальність; організованість; вища освіта (юридична або економічна буде перевагою). |
ведення кадрового діловодства відповідно до законодавства україни; оформлення прийому, переведення, звільнення працівників; ведення особових справ, трудових книжок, графіків відпусток; контроль за дотриманням трудової дисципліни; ведення військового обліку. |
конкурентна заробітна плата; комфортний офіс та дружній колектив; можливість професійного розвитку та навчання; офіційне працевлаштування згідно з КЗпП України. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Кухар |
ресторан Сопрано |
досвід роботи на аналогічній посаді протягом 1 року; знання основних кулінарних технік та рецептів; зміна ефективно працювати в команді та під час високого робочого темпу; важливість до деталей та бажання вдосконалювати свої навички; відповідальність; організованість; здатність працювати під тиском та вирішувати проблеми швидко та ефективно. |
підготовка та приготування різноманітних страв згідно з меню ресторану; забезпечення високої якості та естетичного оформлення страв; дотримання стандартів гігієни та безпеки під час роботи на кухні; виконання інструкцій керівництва технології приготування та презентації страв.. |
конкурентна заробітна плата та система бонусів; зручний графік роботи; дружня та професійна робоча атмосфера; можливості для професійного зростання та розвитку. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бухгалтер (ПДВ) |
мережа продуктових магазинів Mа́shket |
відповідальність; організованість; уважність; аналітичне мислення; уміння працювати в режимі багатозадачності; самостійність; бажання вчитися і розвиватися. |
MS Word; MS Excel; користувач 1С; реєстрація податкових накладних; ведення бухгалтерського обліку; облік ПДВ; формування податкових накладних та реєстрація зобов’язань; формування декларації з ПДВ; вивантаження та завантаження податкових накладних в програмі М.E.Doc; контроль та звірка податкового кредиту; інші доручення. |
графік роботи: 09:00—18:00. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Працівник закладу ресторанного господарства |
ЛТД, ПІІ МакДональдз Юкрейн |
любов до спілкування; бажання розвиватися та зростати. |
приготування смачних бургерів та іншої продукції компанії; формування замовлення та обслуговування відвідувачів ресторану; підтримання чистоти у ресторані. |
робота в міжнародній компанії; стабільна заробітна плата з виплатою два рази на місяць, або щотижня періодичність виплат обирається самостійно; додатково можна отримати щомісячний та річний бонус; гнучкий графік роботи можливість відпрацьовувати від 5-ти годин у зазначений проміжок часу; офіційне працевлаштування; соціальний пакет згідно КЗпП України оплачувані відпустки, лікарняні, навчальні сесії; знижка на продукцію компанії; різноманітні конкурси та мотиваційні програми; можливість особистого та професійного розвитку: корпоративні тренінги та курси; молода, енергійна та надзвичайно дружна команда; кожен працівник має доступ до платформи піклування про ментальне здоров’я та сесій з психологом; перехід в укриття під час повітряної тривоги із збереженням 100% оплати праці в цей час |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер по роботі з документами та фінансами |
Grand Car |
досвід у виконанні завдань та готовий якісно їх реалізовувати; працювати з бухгалтерськими програмами або у будь-якій CRM-системі (буде перевагою); вільне володіння пакетом Microsoft Office; уважність; прискіпливість до деталей; організованість; відповідальність; робота з великими обсягами інформації. |
веденням обліку, первинна документація, контроль платежів і зарплат; здійснення контролю за рухом грошових коштів та розрахунками з клієнтами у CRM-системі; підтримування інші процеси, що стосуються документообігу та фінансів, за потреби. |
стабільна зарплата + бонуси. вчасні виплати, та можливість впливати на свій дохід; робочий графік: Понеділок-П'ятниця, 09:00 — 18:00; комфортні умови: сучасний офіс у центрі міста, генератор і Starlink для безперебійної роботи навіть під час блекаутів; офіційне працевлаштування, відпустка за рахунок компанії; сучасність, у нас крута команда, енергійна атмосфера та динамічний підхід до роботи; зручна для контролю операцій CRM-система; кар'єрний ріст: у нас немає — ти можеш вирости до топ-позицій, якщо покажеш свої результати; можливості: оплачувані тренінги та майстер-класи, щоб ти міг постійно розвиватися. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з продажу в маркетингову компанію |
GE Marketing |
відповідальність; ініціативність; комунікативність; наполегливість; амбітність; бажання розвиватись. |
спілкування з власниками, директорами бізнесу; ведення переговорів; заповнення договорів та внесення їх в систему CRM; розвиток по карʼєрному ескалаторі. |
графік роботи ПН-ПТ з 09:00 до 18:00; навчання за рахунок компанії, готові взяти без досвіду і вивчити всього 1з нуля, головне це бажання; стажування оплачується; щотижнева виплата 3/п; система мотиваційних бонусів від компанії; можливість карʼєрного росту і розвитку. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Спеціаліст по роботі з проблемною заборгованістю, оператор контакт-центру |
ЮК Невідкладна правова допомога |
досвід роботи з клієнтами (онлайн або офлайн); високий рівень комунікативних навичок; вміння ефективно проводити переговори та знаходити швидкі та обґрунтовані рішення; орієнтованість на результат та висока мотивація до досягнення поставлених цілей; вільне володіння українською мовою. |
аналіз платоспроможності боржників; здійснення переговорів щодо сплати заборгованості, реструктуризація боргу; контроль статусу погашень та виконання домовленостей співпраця з іншими відділами компанії для ефективної роботи з проблемною заборгованістю. |
гнучкий графік роботи (Пн-Пт 9−18:00) та можливість віддаленої роботи; конкурентоспроможна заробітна плата, яка буде визначена індивідуально залежно від досвіду та навичок кандидата; офіційне працевлаштування та соц.гарантії; професійний розвиток та можливість кар'єрного зросту. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Графічний дизайнер (лазерне гравіювання) |
Lifestyle Media Group |
мінімальні знання графічних редакторів Photoshop, CorelDRAW або Illustrator; досвід роботи вітається. |
гравіювання текстів та графічних зображень на різних виробах за допомогою лазерного верстата (робота проста, не механічна, на ПК). |
затишний сучасний офіс у безпечному місці (може використовуватися, як укриття); професійне обладнання; знижки для співробітників; обідня перерва; графік роботи: 5/2: або з Вівторка по Суботу з 09:00 до 18:00 (обідня перерва 1 година щоденно); Неділя та Понеділок завжди вихідні дні, або з Неділі по Четвер з 09:00 до 18:00 (обідня перерва 1 година щоденно); П’ятниця та Субота завжди вихідні дні. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Керівник з маркетингу |
ФОП Бондар Ю.Д. |
навички управління бюджетом та розрахунку ROI; досвід створення контенту, управління контент-планами та їх реалізації; розуміння основ брендингу, мерчандайзингу та розробки стилістики для магазинів; навички аналізу ринку та конкурентного середовища; креативність; вміння генерувати нові ідеї; організованість та вміння працювати з великими обсягами інформації; відповідальність; аналітичне мислення для оцінки результатів та внесення корективів у стратегію. |
розробка та впровадження маркетингової стратегії, спрямованої на зростання продажів, прибутковості та ефективності роботи мережі; аналіз конкурентів: контенту, акційних пропозицій, новинок; впровадження стратегій щодо збільшення впізнаваності компанії та їх реалізація; оцінка результативності рекламних кампаній та впровадження коригувань для підвищення їх ефективності; управління бюджетом на маркетинг та рекламу, аналіз витрат та ROI; генерувати нові ідеї, формати та рубрики контенту; постановка задач, їх контроль, проживання контент-плану; аналіз зовнішнього виду магазинів, розробка та друк рекламної продукції, формування стилістики магазину, навігації і тд; співпраця з мерчендайзером, учать у формуванні наповнення магазинів; вести звітність по своїй роботі. |
можливість реалізації своїх ідей та планів; стабільний графік роботи — 09:00−18:00 з Пн-Пт; якісна продукція, яку хочеться продавати; високий рівень довіри клієнтів до компанії; можливість реалізовувати власні ідеї та впливати на розвиток бренду; конкурентоспроможна заробітна плата + бонуси. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Direct-менеджер |
ФОП Котляревский Ю.Б. |
комунікабельність; активність; позитивне мислення; бажання вчитися і розвиватися; вміння легко спілкуватися і писати українською мовою; бажано знати такі програми, як 1С, СRM, але, якщо ні — ми навчаємо. |
ведення соціальних мереж; прийом замовлень із сайту, що виключно вхідний потік; переписка в месенджерах; консультація на замовлення, допомога клієнтам у виборі; формування накладної на відправку. |
цікава та динамічна робота, на яку ви будете бігти із задоволенням; кар'єрний зріст у вибраному напрямку; дружний згуртований колектив однодумців; стажування в офісі; дистанційна робота у графіку 2 дні через 2, графік роботи з 09:00 до 21:00; активна робота до 18:00 (19:00) годин далі тільки листування; стажування: п’ятиденний робочий тиждень із двома вихідними. час роботи з 09:00 до 18:00; офіційне працевлаштування, є варіанти; конкурентна заробітна плата, ставка є + %; система наставництва та підтримка на всіх етапах адаптації. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з продажу |
ТОВ Тахіон Груп |
досвід роботи на аналогічній посаді від 1 року; вища освіта; комунікативність; знання ринку логістики та транспорту вміння працювати в команді та досягати поставлених цілей; відповідальність; ініціативність; стресостійкість. |
активний пошук нових клієнтів і підтримка вже існуючих; проведення переговорів та укладення угод з клієнтами; розробка та впровадження стратегій продажу логістичних послуг; контроль за виконанням умов та забезпечення задоволення клієнтів. |
офіційне працевлаштування та конкурентна заробітна плата; можливості для професійного та кар'єрного росту; дружній колектив та комфортні умови праці. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
SMM-менеджер, блогер |
ФОП Мудрик Т. |
вміння професійно фотографувати та знімати контент; вміння редагувати фото та монтувати відео у таких програмах як Photoshop, Lightroom, CapCut, Canva та інших аналогічних; вміння писати тексти згідно TOV у різних жанрах та стилях; грамотна письмова мова; грамотна розмовна мова; естетичність; комунікативність; відповідальність; стресостійкість; ініціативність; креативність; цілеспрямованість; вміння працювати самостійно та в команді; бажання постійно розвиватися. |
знімати багато відео. |
розвиток та постійне навчання; конкурентна заробітна плата; повна зайнятість; робота тільки в офісІ з Понеділка по П’ятницю з 09:00 до 18:00; дружній колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Помічник кондитера |
O’cake |
|
підготовка до роботи овочів, фруктів, ягід (чищення, нарізання); виготовлення заготовок основ для чизкейків, пирогів і тартів; заварювання начинок, кюлі, кремів; робота з начиненням мафінів, горішків і трубочок згущеним молоком. |
погодинна оплата праці після проходження періоду стажування; робота згідно графіка, робочі зміни 07:00−15.30 з перервами; два вихідних течія тижня (графік — по домовленості); медична страховка в страховій компанії через пів року роботи; робота в сучасному, обладнаному цеху на території Політехнічного університету; чай, кава, вершки на 5-ти хвилин4 оплачувана відпустка; оплачуване стажування; допомога та підтримка команди на всіх етапах роботи. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Старший адміністратор |
Tattoo Lamarch |
відповідальність; дисциплінованість; орієнтація на результат; комунікабельність. |
адміністративна робота; ведення звітності; організація роботи персоналу; запис гостей онлайн та офлайн; уточнення щодо актуальності записів; надання якісного сервісу (кава/кальяни/допомога); ведення соціальних мереж (фото тату/ історії); контроль наявності матеріалів на студії та своєчасне дозамовлення; пошук нових ідей та стратегій для розвитку студії; ведення базової звітності. |
конкурентна та своєчасна заробітна плата; швидкий кар'єрний ріст, якому позаздрили б навіть баскетболісти; атмосфера, де open-minded менеджмент — наш стандарт; комфортні умови праці; можливість втілювати свої найшаленіші ідеї; простір для креативу, розвитку та розширення особистих меж; корпоративні поїздки за рахунок компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням. |