Бүгүн Mostbet букмекердик кеңсесине кошулуп, Кыргызстанда спорттук мелдештерден жана онлайн оюндарынан максималдуу ырахат жана пайда алыңыз. Бул жерден сиз спорттук иш-чаралар үчүн эң мыкты коэфициенттерди, ошондой эле ар кандай бонустарды жана акцияларды, бекер коюмдарды, бекер айлануулар жана Мостбет промо коддорун таба аласыз. Биздин веб-сайтты колдонуу оңой жана жөнөкөй, ал эми букмекерликти ого бетер ыңгайлуу кылуу үчүн профессионалдар командасы сиз үчүн мобилдик тиркемени иштеп чыгышты.
English

Посада

Підприємство

Вимоги до кандидатів:

Посадові обов’язки:

Умови праці:

Як податися?

Фахівець по роботі з клієнтами

 

ТОВ Хоум-Нет

вільне володіння українською мовою;

базові знання англійської для роботи з інтерфейсом;

впевненість у користуванні ПК;

уважність;

бажання допомагати людям;

вища освіта або незакінчена вища (фінанси, бухгалтерія чи банківська справа — перевага);

відсутність судимості у вас та родичів.

надання консультацій клієнтам щодо обслуговування банківських карток;

підтримка у вирішенні фінансових питань (зокрема, блокування/розблокування карток, перевірка транзакцій тощо);

виконання операцій із банківськими картками;

внесення даних у CRM-систему.

графік роботи проекту: з 07:00 до 22:00;

робочий графік оператора: 5 робочих днів на тиждень (два вихідних плаваючі);

мінімум 6 годин на день, графік на вибір: 07:00—16:00 або 14:00−22:00;

не менше 130 годин на місяць;

наявність безперебійного живлення, робота в обладнаному укритті;

навчання: фіксовано оплачуване, триває 3 тижні (частково самостійне);

система оплати: погодинна, залежить від кількості відпрацьованих годин, якості консультацій і виконання KPI;

прозора система мотивації та можливість кар'єрного зростання;

офіційне працевлаштування;

дружній колектив і підтримка на етапі адаптації;

гнучкі умови — можливість роботи як на повну, так і на часткову зайнятість.

Відправити резюме можна за посиланням.

Фахівець з бронювання авіаквитків (з навчанням)

Aviacontact

без досвіду роботи;

знання англійської мови на рівні В2 (upper-intermediate) і вище;

впевнений користувач пк;

уважність;

відповідальність;

уміння швидко сприймати та обробляти інформацію.

своєчасна та в повному обсязі обробка запитів з купівлі авіаквитків;

купівля авіаквитків;

заповнення інформації із закупівлі у системі замовника;

надання звітності по виконаній роботі.

попереднє навчання та робота в офісі;

графік роботи 5/2;

для студентів є можливість проходження практики;

дружня атмосфера, підтримка та допомога.

Відправити резюме можна за посиланням.

Кухар-універсал

Лавінія

досвід роботи на аналогічній посаді від 1 року;

відповідальність;

орієнтованість на результат.

дотримання вимог щодо якості та смаку страв;

забезпечення чистоти та порядку на кухні;

виконання наказів та інструкцій керівництва.

графік роботи з 09:00 до 22:00;

висока заробітна плата.

Відправити резюме можна за посиланням.

Рекрутер

Grand Car

комунікативність;

відповідальність;

орієнтованість на результат;

досвід роботи з людьми та ефективної взаємодії в команді.

проведення one-to-one зустрічей для обговорення розвитку та цілей.;

розвиток корпоративної культури, організація заходів;

створення комфортної атмосфери в команді;

адаптація нових співробітників;

пошук і первинне спілкування з кандидатами.

міжнародна команда зі 220+ професіоналів;

доставили понад 5 тис. авто нашим клієнтам;

задонатили вже понад 4 млн гривень на ЗСУ;

висока заробітна плата + бонуси;

графік роботи: з Понеділка по П’ятницю з 09:00 до 18:00;

робота з різноманітними проєктами та клієнтами з усього світу;

прозора система KPI для оцінки результатів;

організація корпоративних заходів, марафонів та додаткові мотивації за успіхи;

навчання на внутрішніх і зовнішніх заходах, оплачених компанією;

первинне навчання та адаптація для швидкого входу в посаду;

відкрите спілкування та підтримка від команди.

Відправити резюме можна за посиланням.

Фінансовий аналітик (підрахунок заробітної плати по KPI-показникам)

Grand Car

робота з цифрами, Excel та іншими аналітичними інструментами;

досвід у фінансовій аналітиці або обробці даних;

конкретність;

структурованість;

відповідальність;

аргументувати свої висновки цифрами та пояснювати складні речі простими словами.

аналіз та розрахунок KPI, включаючи заробітну плату співробітників;

взаємодія з відділами продажів для створення дашбордів та ведення статистики;

звірка та звітування по даним керівникові компанії.

міжнародна команда зі 220+ професіоналів;

доставили понад 5 тис. авто нашим клієнтам;

задонатили вже понад 4 млн гривень на ЗСУ;

висока заробітна плата + бонуси;

графік роботи: з Понеділка по П’ятницю з 09:00 до 18:00;

робота з різноманітними проєктами та клієнтами з усього світу;

прозора система KPI для оцінки результатів;

організація корпоративних заходів, марафонів та додаткові мотивації за успіхи;

навчання на внутрішніх і зовнішніх заходах, оплачених компанією;

первинне навчання та адаптація для швидкого входу в посаду;

відкрите спілкування та підтримка від команди.

Відправити резюме можна за посиланням.

Кухар

 

ФОП Ністеренко М.В.

досвід роботи на кухні від 1 року;

вміння працювати в команді;

відповідальність;

організованість;

бажання навчатися та вдосконалювати свої навички.

приготування страв за рецептами компанії;

дотримання стандартів якості та смаку готових страв;

приготування комплексних обідів.

графік роботи: Понеділок — П'ятниця з 08:00 до 16:00.

Відправити резюме можна за посиланням.

Економіст регіонального управління банку

Полтава Банк

вища освіта з економічного напрямку;

досвід роботи в банківській сфері від 1 року;

знання банківської діяльності, банківських продуктів та послуг;

вміння працювати з банківськими програмами та електронними системами;

відповідальність;

організованість;

уважність до деталей;

комунікабельність;

вміння працювати в команді.

аналіз фінансово-економічної діяльності клієнтів банку;

розрахунок кредитного ризику та кредитного ліміту для клієнтів;

взаємодія з клієнтами банку, надання консультацій щодо банківських послуг;

підготовка звітності та аналітичних матеріалів для відділу ризиків.

офіційне працевлаштування;

кар'єрний ріст у банківській сфері;

робота у дружньому колективі.

Відправити резюме можна за посиланням.

Спеціаліст з обслуговування клієнтів

ПриватБанк

повна загальна середня освіта;

впевнений користувач ПК та планшетом;

вільне володіння українською мовою (у т.ч. діловою);

фахова передвища освіта і вище або у процесі навчання у закладі вищої освіти;

досвід у продажах та роботі з клієнтами;

навички активних продажів, проведення презентацій та роботи із запереченнями;

знання продуктів, послуг та сервісів банку в частині продажів та обслуговування клієнтів.

продаж банківських послуг клієнтам — фізичним особам згідно з встановленими KPI;

здійснення дзвінків клієнтам з актуальними пропозиціями банку;

обслуговування та консультація клієнтів — фізичних осіб у відділенні банку;

оформлення банківських послуг на виїзді (на підприємствах, організаціях);

дотримання вимог стандартів та рівня якості обслуговування клієнтів;

виконання вимог щодо фінансового моніторингу та комплаєнс.

робота в найбільшому та інноваційному банку україни;

офіційне працевлаштування та 24 календарних дні відпустки;

конкурентна заробітна плата;

медичне страхування та корпоративний мобільний зв’язок;

корпоративне навчання;

сучасний комфортний офіс;

цікаві проєкти, амбіційні задачі та динамічний розвиток;

дружній професійний колектив та сильну команду.

Відправити резюме можна за посиланням.

Кухар

SPA-готель Батерфляй

 

прийом та контроль товару;

підготовка робочих місць;

приготування страв згідно технологічних карт;

видача, дотримання стандартів роботи ресторану.

професійне обладнання;

графік на вибір;

відмінна команда;

харчування за рахунок проживання роботодавця;

тимчасова виплата заробітної плати двічі на місяць.

Відправити резюме можна за посиланням.

Менеджер контролю якості (клієнтський досвід)

Dnipro-M

відповідальність;

повага до клієнтів;

досвід у бізнес-аналізі;

 вміння працювати з великими обсягами даних;

 навички проведення досліджень.

розроблення та запускання нових систем збору та фіксації клієнтських відгуків;

аналізування зворотнього зв’язку від клієнтів та ключові метрики ефективності клієнтського досвіду;

реалізовування проєктів з автоматизації, покращення сервісів та підвищення ефективності процесів;

використовування різних методів контролю якості продукту та сервісів нашої компанії;

взаємодіяти з різними відділами для ефективного виконання задач;

готування аналітичних звітностей (тижневу та місячну).

робота у компанії що розвивається та дружньому колективі, який заряджає, де кожен цінується та підтримується;

комфортний офіс, кава-брейки та смаколики;

графік роботи 5/2 (плаваючі вихідні) з 08:00 до 20:00 (8 годин робочих + обідня година);

конкурентоспроможна заробітна плата та можливість кар'єрного зростання;

тренінги та бізнес-івенти від нашої академії корпоративної освіти;

можливість роботи з міжнародними проектами (представлені в країнах Європи);

крута програма лояльності для працівників;

індивідуальна система знижок в мережі заправок Wog.

Відправити резюме можна за посиланням.

Інспектор відділу кадрів

Грош

досвід роботи на аналогічній посаді;

знання трудового законодавства україни;

впевнене користування ПК (MS Office, 1С);

увага до деталей;

відповідальність;

організованість;

вища освіта (юридична або економічна буде перевагою).

ведення кадрового діловодства відповідно до законодавства україни;

оформлення прийому, переведення, звільнення працівників;

ведення особових справ, трудових книжок, графіків відпусток;

контроль за дотриманням трудової дисципліни;

ведення військового обліку.

конкурентна заробітна плата;

комфортний офіс та дружній колектив;

можливість професійного розвитку та навчання;

офіційне працевлаштування згідно з КЗпП України.

Відправити резюме можна за посиланням.

Кухар

ресторан Сопрано

досвід роботи на аналогічній посаді протягом 1 року;

знання основних кулінарних технік та рецептів;

зміна ефективно працювати в команді та під час високого робочого темпу;

важливість до деталей та бажання вдосконалювати свої навички;

відповідальність;

організованість;

здатність працювати під тиском та вирішувати проблеми швидко та ефективно.

підготовка та приготування різноманітних страв згідно з меню ресторану;

забезпечення високої якості та естетичного оформлення страв;

дотримання стандартів гігієни та безпеки під час роботи на кухні;

виконання інструкцій керівництва технології приготування та презентації страв..

конкурентна заробітна плата та система бонусів;

зручний графік роботи;

дружня та професійна робоча атмосфера;

можливості для професійного зростання та розвитку.

Відправити резюме можна за посиланням.

Бухгалтер (ПДВ)

мережа продуктових магазинів Mа́shket

відповідальність;

організованість;

уважність;

аналітичне мислення;

уміння працювати в режимі багатозадачності;

самостійність;

бажання вчитися і розвиватися.

MS Word;

MS Excel;

користувач 1С;

реєстрація податкових накладних;

ведення бухгалтерського обліку;

облік ПДВ;

формування податкових накладних та реєстрація зобов’язань;

формування декларації з ПДВ;

вивантаження та завантаження податкових накладних в програмі М.E.Doc;

контроль та звірка податкового кредиту;

інші доручення.

графік роботи: 09:00—18:00.

Відправити резюме можна за посиланням.

Працівник закладу ресторанного господарства

ЛТД, ПІІ МакДональдз Юкрейн

любов до спілкування;

бажання розвиватися та зростати.

приготування смачних бургерів та іншої продукції компанії;

формування замовлення та обслуговування відвідувачів ресторану;

підтримання чистоти у ресторані.

робота в міжнародній компанії;

стабільна заробітна плата з виплатою два рази на місяць, або щотижня періодичність виплат обирається самостійно;

додатково можна отримати щомісячний та річний бонус;

гнучкий графік роботи можливість відпрацьовувати від 5-ти годин у зазначений проміжок часу;

офіційне працевлаштування;

соціальний пакет згідно КЗпП України оплачувані відпустки, лікарняні, навчальні сесії;

знижка на продукцію компанії;

різноманітні конкурси та мотиваційні програми;

можливість особистого та професійного розвитку: корпоративні тренінги та курси;

молода, енергійна та надзвичайно дружна команда;

кожен працівник має доступ до платформи піклування про ментальне здоров’я та сесій з психологом;

перехід в укриття під час повітряної тривоги із збереженням 100% оплати праці в цей час

Відправити резюме можна за посиланням.

Менеджер по роботі з документами та фінансами

Grand Car

досвід у виконанні завдань та готовий якісно їх реалізовувати;

працювати з бухгалтерськими програмами або у будь-якій CRM-системі (буде перевагою);

вільне володіння пакетом Microsoft Office;

уважність;

прискіпливість до деталей;

організованість;

відповідальність;

робота з великими обсягами інформації.

веденням обліку, первинна документація, контроль платежів і зарплат;

здійснення контролю за рухом грошових коштів та розрахунками з клієнтами у CRM-системі;

підтримування інші процеси, що стосуються документообігу та фінансів, за потреби.

стабільна зарплата + бонуси. вчасні виплати, та можливість впливати на свій дохід;

робочий графік: Понеділок-П'ятниця, 09:00 — 18:00;

комфортні умови: сучасний офіс у центрі міста, генератор і Starlink для безперебійної роботи навіть під час блекаутів;

офіційне працевлаштування, відпустка за рахунок компанії;

сучасність, у нас крута команда, енергійна атмосфера та динамічний підхід до роботи;

зручна для контролю операцій CRM-система;

кар'єрний ріст: у нас немає — ти можеш вирости до топ-позицій, якщо покажеш свої результати;

можливості: оплачувані тренінги та майстер-класи, щоб ти міг постійно розвиватися.

Відправити резюме можна за посиланням.

Менеджер з продажу в маркетингову компанію

GE Marketing

відповідальність;

ініціативність;

комунікативність;

наполегливість;

амбітність;

бажання розвиватись.

спілкування з власниками, директорами бізнесу;

ведення переговорів;

заповнення договорів та внесення їх в систему CRM;

розвиток по карʼєрному ескалаторі.

графік роботи ПН-ПТ з 09:00 до 18:00;

навчання за рахунок компанії, готові взяти без досвіду і вивчити всього 1з нуля, головне це бажання;

стажування оплачується;

щотижнева виплата 3/п;

система мотиваційних бонусів від компанії;

можливість карʼєрного росту і розвитку.

Відправити резюме можна за посиланням.

Спеціаліст по роботі з проблемною заборгованістю, оператор контакт-центру

ЮК Невідкладна правова допомога

досвід роботи з клієнтами (онлайн або офлайн);

високий рівень комунікативних навичок;

вміння ефективно проводити переговори та знаходити швидкі та обґрунтовані рішення;

орієнтованість на результат та висока мотивація до досягнення поставлених цілей;

вільне володіння українською мовою.

аналіз платоспроможності боржників;

здійснення переговорів щодо сплати заборгованості, реструктуризація боргу;

контроль статусу погашень та виконання домовленостей

співпраця з іншими відділами компанії для ефективної роботи з проблемною заборгованістю.

гнучкий графік роботи (Пн-Пт 9−18:00) та можливість віддаленої роботи;

конкурентоспроможна заробітна плата, яка буде визначена індивідуально залежно від досвіду та навичок кандидата;

офіційне працевлаштування та соц.гарантії;

професійний розвиток та можливість кар'єрного зросту.

Відправити резюме можна за посиланням.

Графічний дизайнер (лазерне гравіювання)

Lifestyle Media Group

мінімальні знання графічних редакторів Photoshop, CorelDRAW або Illustrator;

досвід роботи вітається.

гравіювання текстів та графічних зображень на різних виробах за допомогою лазерного верстата (робота проста, не механічна, на ПК).

затишний сучасний офіс у безпечному місці (може використовуватися, як укриття);

професійне обладнання;

знижки для співробітників;

обідня перерва;

графік роботи: 5/2: або з Вівторка по Суботу з 09:00 до 18:00 (обідня перерва 1 година щоденно);

Неділя та Понеділок завжди вихідні дні, або з Неділі по Четвер з 09:00 до 18:00 (обідня перерва 1 година щоденно);

П’ятниця та Субота завжди вихідні дні.

Відправити резюме можна за посиланням.

Керівник з маркетингу

 

ФОП Бондар Ю.Д.

навички управління бюджетом та розрахунку ROI;

досвід створення контенту, управління контент-планами та їх реалізації;

розуміння основ брендингу, мерчандайзингу та розробки стилістики для магазинів;

навички аналізу ринку та конкурентного середовища;

креативність;

вміння генерувати нові ідеї;

організованість та вміння працювати з великими обсягами інформації;

відповідальність;

аналітичне мислення для оцінки результатів та внесення корективів у стратегію.

розробка та впровадження маркетингової стратегії, спрямованої на зростання продажів, прибутковості та ефективності роботи мережі;

аналіз конкурентів: контенту, акційних пропозицій, новинок;

впровадження стратегій щодо збільшення впізнаваності компанії та їх реалізація;

оцінка результативності рекламних кампаній та впровадження коригувань для підвищення їх ефективності;

управління бюджетом на маркетинг та рекламу, аналіз витрат та ROI;

генерувати нові ідеї, формати та рубрики контенту;

постановка задач, їх контроль, проживання контент-плану;

аналіз зовнішнього виду магазинів, розробка та друк рекламної продукції, формування стилістики магазину, навігації і тд;

співпраця з мерчендайзером, учать у формуванні наповнення магазинів;

вести звітність по своїй роботі.

можливість реалізації своїх ідей та планів;

стабільний графік роботи — 09:00−18:00 з Пн-Пт;

якісна продукція, яку хочеться продавати;

високий рівень довіри клієнтів до компанії;

можливість реалізовувати власні ідеї та впливати на розвиток бренду;

конкурентоспроможна заробітна плата + бонуси.

Відправити резюме можна за посиланням.

Direct-менеджер

 

ФОП Котляревский Ю.Б.

комунікабельність;

активність;

позитивне мислення;

бажання вчитися і розвиватися;

вміння легко спілкуватися і писати українською мовою;

бажано знати такі програми, як 1С, СRM, але, якщо ні — ми навчаємо.

ведення соціальних мереж;

прийом замовлень із сайту, що виключно вхідний потік;

переписка в месенджерах;

консультація на замовлення, допомога клієнтам у виборі;

формування накладної на відправку.

цікава та динамічна робота, на яку ви будете бігти із задоволенням;

кар'єрний зріст у вибраному напрямку;

дружний згуртований колектив однодумців;

стажування в офісі;

дистанційна робота у графіку 2 дні через 2, графік роботи з 09:00 до 21:00;

активна робота до 18:00 (19:00) годин далі тільки листування;

стажування: п’ятиденний робочий тиждень із двома вихідними. час роботи з 09:00 до 18:00;

офіційне працевлаштування, є варіанти;

конкурентна заробітна плата, ставка є + %;

система наставництва та підтримка на всіх етапах адаптації.

Відправити резюме можна за посиланням.

Менеджер з продажу

 

ТОВ Тахіон Груп

досвід роботи на аналогічній посаді від 1 року;

вища освіта;

комунікативність;

знання ринку логістики та транспорту

вміння працювати в команді та досягати поставлених цілей;

відповідальність;

ініціативність;

стресостійкість.

активний пошук нових клієнтів і підтримка вже існуючих;

проведення переговорів та укладення угод з клієнтами;

розробка та впровадження стратегій продажу логістичних послуг;

контроль за виконанням умов та забезпечення задоволення клієнтів.

офіційне працевлаштування та конкурентна заробітна плата;

можливості для професійного та кар'єрного росту;

дружній колектив та комфортні умови праці.

Відправити резюме можна за посиланням.

SMM-менеджер, блогер

ФОП Мудрик Т.

вміння професійно фотографувати та знімати контент;

вміння редагувати фото та монтувати відео у таких програмах як Photoshop, Lightroom, CapCut, Canva та інших аналогічних;

вміння писати тексти згідно TOV у різних жанрах та стилях;

грамотна письмова мова;

грамотна розмовна мова;

естетичність;

комунікативність;

відповідальність;

стресостійкість;

ініціативність;

креативність;

цілеспрямованість;

вміння працювати самостійно та в команді;

бажання постійно розвиватися.

знімати  багато відео.

розвиток та постійне навчання;

конкурентна заробітна плата;

повна зайнятість;

робота тільки в офісІ з Понеділка по П’ятницю з 09:00 до 18:00;

дружній колектив.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Помічник кондитера

 

O’cake

 

підготовка до роботи овочів, фруктів, ягід (чищення, нарізання);

виготовлення заготовок основ для чизкейків, пирогів і тартів;

заварювання начинок, кюлі, кремів;

робота з начиненням мафінів, горішків і трубочок згущеним молоком.

погодинна оплата праці після проходження періоду стажування;

робота згідно графіка, робочі зміни 07:00−15.30 з перервами;

два вихідних течія тижня (графік — по домовленості);

медична страховка в страховій компанії через пів року роботи;

робота в сучасному, обладнаному цеху на території Політехнічного університету;

чай, кава, вершки на 5-ти хвилин4

оплачувана відпустка;

оплачуване стажування;

допомога та підтримка команди на всіх етапах роботи.

Відправити резюме можна за посиланням.

Старший адміністратор

 

Tattoo Lamarch

відповідальність;

дисциплінованість;

орієнтація на результат;

комунікабельність.

адміністративна робота;

ведення звітності;

організація роботи персоналу;

запис гостей онлайн та офлайн;

уточнення щодо актуальності записів;

надання якісного сервісу (кава/кальяни/допомога);

ведення соціальних мереж (фото тату/ історії);

контроль наявності матеріалів на студії та своєчасне дозамовлення;

пошук нових ідей та стратегій для розвитку студії;

ведення базової звітності.

конкурентна та своєчасна заробітна плата;

швидкий кар'єрний ріст, якому позаздрили б навіть баскетболісти;

атмосфера, де open-minded менеджмент — наш стандарт;

комфортні умови праці;

можливість втілювати свої найшаленіші ідеї;

простір для креативу, розвитку та розширення особистих меж;

корпоративні поїздки за рахунок компанії.

Відправити резюме можна за посиланням.